Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

¶λλη δοκιμή αναφέρει ο S8N και η οποία είχε γίνει στην Αττική οδό με 24 βαθμούς εξωτερική και αυτοκίνητα πολύ πιο κοντά στον βαθμό βελτίωσης. Αν θυμάμαι καλά, όλα είχαν μόνο πρόγραμμα. Και ήταν 4 Leon Cupra II.

Απο όσο ξέρω και εγώ μιλάτε για την ίδια δοκιμή, με τα παιδιά του SeatClub.Δέν έχει γίνει άλλη.

Πάντως μήν παίρνετε ώς δεδομένο τα παραπάνω νούμερα.Ειναι ΠΟΛΛΟΙ οι παράγοντες που παίζουν ρόλο, και μόνο πολύ χονδρικά μπορούν να γίνουν συγκρίσεις...

Link to comment
Share on other sites

Aν το συνδιάσεις με το παρακάτω...

.... τότε ίσως βγεί το συμπέρασμα ότι εισαγωγές τύπου φιλτροχοάνης ανεβάζουν την θερμοκρασία εισαγωγής επειδή τραβάνε ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα.

Πραγματικά θα μπορούσε να το πεί κάποιος αυτό απο τα αποτελέσματα....

Ενδιαφέρον. Θα μετρησω κ εγω αμα το βάλω.

Τι είδους πάτημα έγινε γνωρίζει κανείς?

Εννοώ επιλέχτηκε κάποια ταχύτητα η απλα ένα άνοιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά θα μπορούσε να το πεί κάποιος αυτό απο τα αποτελέσματα....

Ενδιαφέρον. Θα μετρησω κ εγω αμα το βάλω.

Τι είδους πάτημα έγινε γνωρίζει κανείς?

Εννοώ επιλέχτηκε κάποια ταχύτητα η απλα ένα άνοιγμα.

Έγινε μια συγκεκριμένη κυκλική διαδρομή (2-3 km) με χαλαρό ρυθμό για ζέσταμα

και στη συνέχεια σε συγκεκριμένο σημείο όλη κάναμε εκκίνηση απο 2ες ρολλαριστές

μέχρι τελείωμα 5ης/αρχές 6ης και καταγράφηκε η μέγιστη θερμοκρασία εισαγωγής.

Όλοι δικάβαλοι και όλοι ίδιο πρόγραμμα με ίδιες ρυθμίσεις

Link to comment
Share on other sites

Έπειτα απο διαρκείας βγάλσιμο ματιών στο vwvortex για το θέμα των CF έχω ένα ερώτημα.

Πως επιτυγχάνεται η λίπανση σε αυτό το σημείο?

Πώς φτάνει το λάδι ώς εκει?

Μήπως εκει κρύβεται κ το όλο θέμα?

Κοιτάμε οσο συχνα πρέπει την στάθμη λαδιού μας?

Πώς βλέπουμε σωστά την στάθμη κρύο, ζεστό, μετα απο χρήση κ λιγο κρύωμα?

Όλες οι απόψεις δεκτές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα λύπανσης. Είναι φθορά που εμφανίζεται λόγο πίεσης. Δεν είναι τυχαίο που σε μερικούς εμφανίζεται πιο γρήγορα σε σχέση με κάποιους άλλους. Αν δεν λυπαινόταν επαρκώς, τότε θα μιλούσαμε για κατασκευαστικό λάθος και θα είχαμε πολλά μοτέρ για πέταμα.

Τα λάδια τα μετράμε ζεστά. Κάνεις την βόλτα σου, παρκάρεις σε επίπεδο σημείο, αφήνεις το αμάξι 5 λεπτά να κάτσουν λίγο και μετράς. Αν επιστρέψει όλο το λάδι στο κάρτερ μετράς λάθος. Στα 5 λεπτά είναι μια χαρά. Ποτέ μην συμπληρώνεις λάδι όταν είναι κρύο το αμάξι. Αν παρα βάλεις, όταν ζεσταθεί ίσως περάσει στον καταλύτη.

Πάντως λάδι δεν καίει το συγκεκριμένο μοτέρ. Στα πρώτα 8.000χλμ που του άλλαξα, είχε κάψει μισό κιλό. Στα 18.000χλμ που του ξανα άλλαξα είχε κάψει 1 κιλό. Σύνολο 1,5κιλό σε 18.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα δεν μιλάω για έλειψη λίπανσης απλα για οχι πολυ καλή. Το σημειο αλλωστε ειναι ιδιαίτερα ψηλά. Πως φτανει εκει το λάδι?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην φτάνει εκεί το λάδι; Ο εκκεντροφόρος πως λυπαίνεται; Παντού φτάνει το λάδι φίλε μου. Υπάρχουν αντλίες που το μεταφέρουν παντού.

Link to comment
Share on other sites

Απλά μια υπόθεση κάνω ισως να παει παντου κ να μην εχει προβλημα απο λάδι. Αυτο θα το ξερουν καλυτερα οσοι το έβγαλαν κ το είδαν.

Μήπως μπορει να γινει καποιο σύστημα οπως ο εκκεντροφόρος χτυπάει το ωστήριο?

Link to comment
Share on other sites

Σιγά tuner. Το αν έχει κάνει λάθος, είναι νωρίς ακόμα να το κρίνουμε. Μέχρι τώρα παρουσιάζει φθορές και δεν έχει σπάσει ποτέ κανένα "απροειδοποίητα". Αντί να έχουμε να νοιαζόμαστε μόνο για πιέσεις, λάδια και βενζίνες, έχουμε και το cf.

Link to comment
Share on other sites

και?εντυπωσεις?

Αν έπρεπε να βγάλω όσα έχω βάλει στο αυτοκίνητο και να κρατούσα μόνο ένα πράγμα αυτό θα ήταν το μπλοκέ.

Σήμερα με την βροχή έπαθα σοκ γιατί δεν είχε τύχει να το οδηγήσω τόσο πολύ σε βρεγμένο με το μπλοκέ, το αυτοκίνητο απλά είναι αλλού, θα ακουστεί απίστευτο αλλά η σιγουριά που σου δίνει το μπλοκέ και μάλιστα με το ESP εκτός είναι από άλλο πλανήτη, να φανταστείς ότι με άφησε να πατήσω τέρμα γκάζι με δευτέρα και το αυτοκίνητο απλά εκσφεδονίστηκε μπροστά.

Όλα τα λεφτά......

Link to comment
Share on other sites

σε στροφες?σε σαπουνοδρομο?

Εδώ σου λέω οτι κάνει θαύματα σε βρεγμένο.

Θέλει όμως τελείως διαφορετικό τρόπο σκέψης και οδήγησης αφού στην ουσία συμπεριφέρεται ακριβώς αντίθετα απο ότι έχουμε μάθει σε δυνατά μπροστοκίνητα, σε στροφές θέλει γκάζι για κρατηθεί και να σε τραβήξει μέσα, αν απο την άλλη φοβηθείς σε συγχωρεί αρκετά αφού είναι προοδευτικής εμπλοκής και απεμπλοκής σε ποσοστό απο 0 ως 100%.

Η υποστροφή ισχύως απλώς δεν υπάρχει ενώ ο τρόπος που επιταχύνει (ιδιαιτέρως απο στάση) είναι διαστημικός.

Φυσικά το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου παίζει τεράστιο ρόλο και ιδιαιτέρως της ανάρτησης.

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι και το μυστικο... στην ουσια ειναι σα να αλλαζεις αυτ/το!και εκει που νομιζες οτι ειχες μαθει την συμπεριφορα του...

φτου κι απ την αρχη ;)

Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι και το μυστικο... στην ουσια ειναι σα να αλλαζεις αυτ/το!και εκει που νομιζες οτι ειχες μαθει την συμπεριφορα του...

φτου κι απ την αρχη ;)

Έχεις δίκιο, ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ :angry2: :angry2: :angry2: :angry2: ;)

P.S. :Υπάρχουν όμως και τα αρνητικά η δύναμη του κινητήρα που δεν εκτονώνεται με το σπινάρισμα λόγω του μπλοκέ, μεταφέρεται στα ημιαξόνια ,στο κιβώτιο στον δίσκο και στο πλατώ με λίγα λόγια σε ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης, άρα οι ενισχύσεις σε αυτά τα μέρη πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Η vw σε εκεινο το σημειο εχει κανει την μεγαλυτερη μαλακια ολων των εποχων για τους φαν της βελτιωσης!

είσαι σίγουρος άρη ότι το έκανε χωρις να σκεφτει τι συνέπειες θα εχει αυτου του τύπου αντλια??

μήπως ήξερε τα αποτελέσματα και το έβαλες "επίτηδες".... έτσι για να μας ξενερώσει ακόμη παραπάνω?????? :)tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ,

Ποιος σε πείραξε...

Ποιος μόνο αυτό πέσμου...

Κανένας......Μήν αγχώνεσαι...

Απλά όπως είπα...τώρα ξεκινάει το πανηγύρι.

Είναι να μήν τα πάρω.... :angry2:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.