Chris_dIRE Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Είχα κάνει αντίστοιχο χαμήλωμα 3 πόντους με eibach ελατήρια και μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά μαλακά, όχι όμως όπως τα εργοστασιακά. Αργότερα όταν ήμουν για αλλαγή αμορτισέρ έβαλα ένα σετ αμορτισέρ-ελατήρια της AP (και πάλι 3 πόντους) τα οποία επίσης δεν κοπανούσαν. Σε κάθε περίπτωση πάντως αν χαμηλώσεις 3 πόντους είναι μάλλον δύσκολο να βρείς πιό μαλακό ελατήριο από αυτό που ήδη φοράς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 (edited) Καταλαβα, μενω οπως ειμαι τοτε . Ευχαριστω Christos4mot Edited August 4, 2013 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seme Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 Καλησπερα, θα ηθελα την γνωμη σας οσον αφορα ενα τριπορτο golf που πηρα μεταχειρισμενο του 2002 1.6lt. Το αμαξι μου το χαρισαν, ειναι ενα χρονο σε ακινησια, γενικα σε καλη κατασταση και η πισω δεξια αναρτηση κοπαναει ασχημα οποτε αποφασισα να τα αλλαξω κ τα τεσσερα μια κ καλη να γινει σωστη δουλεια. το αμαξι εχει 180000 χλμ. Να σημειωσω οτι θελω αναρτησεις με μαμισια συμπεριφορα κ οχι σπορ, δηλαδη θελω ανεση κ σωστο κρατημα. εχετε νε προτεινετε κατι καλο κ οικονομικο συναμα; δεν εχω ιδεα απο αμαξια, ειναι το πρωτο μου κ οταν αποφασισα να ψαχτω απο το ιντερνετ, πελαγωσα. ευχαριστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Καλωσορισες και καλοριζικο το αυτοκινητο. Κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Σχετικα με αυτο που ρωτας,αν ψαξεις λιγο το αντιστοιχο topic θα βρεις παρα πολλες πληροφοριες σχετικα με αυτο που ζητας. Συνοπτικα,αν θελεις μαμα επιπεδο ανεσης,βαζεις μονο αμορτισερ λιγο πιο σφιχτα οποτε δεν θυσιαζεις και την ανεση, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted October 27, 2013 Report Share Posted October 27, 2013 Επισης φιλε μου μεγαλο ρολο παιζουν και τα top mount της αναρτησης, καλο ειναι να αλλαχτουν και αυτα καθως και ολους τους ελαστικους συνδεσμους απο ψαλιδια αντιστρεπτικη εμπρος ,συνεμπλοκ αξονα πισω.κτλ.Με τοσα χλμ λογικα θα εχουν αρκετη φθορα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 Stellis εχεις να προτινεις κατι πανω στους ελαστικους συνδεσμους, και ποσο κανουν να τους αλλαξεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Συνεμπλοκ ψαλιδιων μπαινουν απο s3 ειναι πιο συμπαγες.Καινουργια oem λαστιχα αντιστρεπτικης και καινουργια top mount στα αμορτισερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 (edited) Ποσο κανουν τα Συνεμπλοκ ψαλιδιων απο S3 και γιατι να βαλω αυτα και οχι απο το 1.8 Τ ? Τα ΟΕΜ λαστιχα αντιστρεπτικης που τα βρισκω ? ΟΕΜ ειναι ιμιτασιον ?Ειναι αυτα τα δυο τα κυλινδρικα ? Κοστος ? Edited November 23, 2013 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Please μια βοηθεια παιδια για τις αποριες μου πιο πανω .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Toυ S3 ειναι πιο ανθεκτικα και συμπαγες.Oem ειναι τα εργοστασιασκα τα βρισκεις σε μαγαζια με αντλ/κα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Μια τιμη για μπρος πισω ολα τα σινεμπλοκ μαζι με τα εργατικα , ποια θα πρεπει να ειναι ? Για να παρω μια εικονα. Για τα δικα του , οχι του s3 γιατι ειναι πιο σκληρα και μαλλον θα χανω απο ανεση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 (edited) Κατι αλλο που θελω να ρωτησω, εχω δυο πισω αμορτισερ απο 1400cc γνησια φορεμενα για 6 μηνες , κατασκευης 9/2010. Μετα τα εβαλα στην ακρη και λεω τωρα να τα χρησιμοποιησω γιατι ειναι μαλακα αμορτισερ κατι που θελω . Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν τα πιεζω προς τα κατω , δεν εχουν επαναφορα , μονο οταν τα "σηκωνω" εγω, ανεβαινει προς τα πανω. Ετσι πρεπει να ειναι ? Edited December 10, 2013 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Νομιζω πως πλεον θα σου ειναι αχρηστα αφου δεν εχουν δουλεψει για περισσοτερο απο 2 χρονια . Απ οσο ξερω αν μπουν σε λειτουργια κ μετα αφαιρεθουν εχουν 2 χρονια ζωης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 από την στιγμή που δεν κάνουν μόνα τους επαναφορά είναι τελειωμένα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 (edited) Κριμα κα τα ειχα παρει καινουργια 200 ευρω. Υπαρχει καποιο σετ με ολα τα σινεμπλοκ αλλα τα εργοστασιακα, η οem και οχι powerflex η ενυσχιμενα ? Σο ιντερνετ βρισκω ολο ενισχυμενα... Edited December 12, 2013 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 (edited) Τι αμορτισέρ φορά το γνήσιο - μαμά gti mk4 ? Μπορώ να τα βρω εκτός αντιπροσωπίας ? Αφαιρεσα πισω τα αμορτισερ και φοραω Bilstein κιτρινα με κωδικο F4-BE3-2623-H1 Αυτα βγαινουν ακομα ? Ποσο κανουν τα ιδια η αντιστοιχα καινουργια ? Ειναι σκληρα , μηπως υπαρχουν πιο μαλακα ? Edited January 14, 2014 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Sticky. Αλλαγή Τίτλου και συγχωνεύσεις ιδίων θεμάτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 (edited) Ενάμιση χρόνο μετά και εγώ έχω την ίδια απορία. Πόσο κάνουν τα κίτρινα Bilstein 1 (σαν αυτά που έβαζε η Ελληνική αντιπροσωπεία στα Skoda Octavia GT); Το Golfaki μου θέλει αλλαγή και τα τέσσερα αμορτισέρ και σκέφτομαι να βάλω λίγο πιο σκληρές από τη μαμά. Βέβαια δεν ξέρω και αν μπαίνουν στο Variant και πως θα δείχνουν στο Golf Variant ασημί χρώματος. Ασημί αμάξωμα - κίτρινα αμορτισέρ... λέτε να ταιριάζουν ή να φαίνεται κακόγουστα. Ερωτήσεις ενός άσχετου: - Πως μετριέται η φθορά των αμορτισέρ σε ποσοστά που διαβάζω στις πρώτες σελίδες του νήματος; Εγώ ξέρω μόνο την παλιά μέθοδο των παππούδων μας. Σπρώχνεις το αμάξι από πάνω και άμα κάνει παραπάνω από μια ταλάντωση ή αν δεν κουνιέται καθόλου τότε θέλουν αλλαγή. Με αυτή τη μέθοδο το αμάξι δείχνει "εντάξει", αλλά ο τεχνικός όταν το σήκωσε είπε πως θέλουν αλλαγή και τα 4 αμορτισέρ. - Πως καταλαβαίνω ότι θέλουν αλλαγή τα ελλατήρια; - Πως καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα με το ρουλεμάν στους τροχούς; - Ψάχνοντας στα online καταστήματα ανταλλακτικών βρίσκω μερικά μοντέλα από διάφορους επώνυμους κατασκευαστές συμβατά με το αυτοκινητό μου. Πως καταλαβαίνω πια είναι σκληρότερα; Φορτίου αξώνου ή δύναμη έγχυσης; - Ποια η διαφορά μεταξύ αμορτισέρ λαδιού και αέρος και ποια είναι προτιμότερα; Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited June 25, 2015 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Ενάμιση χρόνο μετά και εγώ έχω την ίδια απορία. Πόσο κάνουν τα κίτρινα Bilstein 1 (σαν αυτά που έβαζε η Ελληνική αντιπροσωπεία στα Skoda Octavia GT); Το Golfaki μου θέλει αλλαγή και τα τέσσερα αμορτισέρ και σκέφτομαι να βάλω λίγο πιο σκληρές από τη μαμά. Βέβαια δεν ξέρω και αν μπαίνουν στο Variant και πως θα δείχνουν στο Golf Variant ασημί χρώματος. Ασημί αμάξωμα - κίτρινα αμορτισέρ... λέτε να ταιριάζουν ή να φαίνεται κακόγουστα. Ερωτήσεις ενός άσχετου: - Πως μετριέται η φθορά των αμορτισέρ σε ποσοστά που διαβάζω στις πρώτες σελίδες του νήματος; Εγώ ξέρω μόνο την παλιά μέθοδο των παππούδων μας. Σπρώχνεις το αμάξι από πάνω και άμα κάνει παραπάνω από μια ταλάντωση ή αν δεν κουνιέται καθόλου τότε θέλουν αλλαγή. Με αυτή τη μέθοδο το αμάξι δείχνει "εντάξει", αλλά ο τεχνικός όταν το σήκωσε είπε πως θέλουν αλλαγή και τα 4 αμορτισέρ. - Πως καταλαβαίνω ότι θέλουν αλλαγή τα ελλατήρια; - Πως καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα με το ρουλεμάν στους τροχούς; - Ψάχνοντας στα online καταστήματα ανταλλακτικών βρίσκω μερικά μοντέλα από διάφορους επώνυμους κατασκευαστές συμβατά με το αυτοκινητό μου. Πως καταλαβαίνω πια είναι σκληρότερα; Φορτίου αξώνου ή δύναμη έγχυσης; - Ποια η διαφορά μεταξύ αμορτισέρ λαδιού και αέρος και ποια είναι προτιμότερα; Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. -Την φθορα την μετρας σε ειδικα αμορτισερομετρα τα οποια ομως θα πρεπει να ειναι σωστα συντηρημενα ωστε τα νουμερα που θα βγαλουν να ειναι πραγματικα.Πολλα τετοια μηχανηματα δειχνουν ο,τι να΄ναι. -Τα ελατηρια συνηθως δεν θελουν αλλαγη οπως τα αμορτισερ,ασχετα αν οταν αλλαζουμε αμορτισερ τα αλλαζουμε και αυτα.Το μονο που μπορει να παθει το ελατηριο ειναι να κατσει και να ακουμπανε οι σπιρες μεταξυ τους αν και τις περισσοτερες φορες αυτο συμβαινει απο τελειωμενα αμορτισερ, -Το ρουλεμαν τροχου κανει εντονο βουητο το οποιο οσο περισσοτερο χαλαει τοσο περισσοτερο θορυβο βγαζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 -Την φθορα την μετρας σε ειδικα αμορτισερομετρα τα οποια ομως θα πρεπει να ειναι σωστα συντηρημενα ωστε τα νουμερα που θα βγαλουν να ειναι πραγματικα.Πολλα τετοια μηχανηματα δειχνουν ο,τι να΄ναι. -Τα ελατηρια συνηθως δεν θελουν αλλαγη οπως τα αμορτισερ,ασχετα αν οταν αλλαζουμε αμορτισερ τα αλλαζουμε και αυτα.Το μονο που μπορει να παθει το ελατηριο ειναι να κατσει και να ακουμπανε οι σπιρες μεταξυ τους αν και τις περισσοτερες φορες αυτο συμβαινει απο τελειωμενα αμορτισερ, -Το ρουλεμαν τροχου κανει εντονο βουητο το οποιο οσο περισσοτερο χαλαει τοσο περισσοτερο θορυβο βγαζει. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Σχετικά με τα ρουλεμάν... Είχα μια γυναίκα μια φορά ως επιβάτη και καθόταν πίσω δεξιά και μου είπε να κοιτάξω το ρουλεμάν. Έτυχε να είναι ιδιοκτήτρια ενός σέρβις αυτοκινήτων στη χώρα της. Τρεις μέρες αργότερα ξανασυναντηθήκαμε για μια άλλη παρουσίαση και ενώ καθόταν στο ίδιο σημείο μου είπε να κοιτάξω επιγώντως διότι ακούει ότι χειροτέρεψε. Εγώ πάντως από τη θέση μου του οδηγού δεν άκουγα τίποτα, ούτε τη πρώτη φορά, ούτε τη δεύτερη, ούτε και 6 μήνες αργότερα ακούω κάτι διαφορετικό. Τον μοναδικό προβληματικό ήχο που ακούω από πίσω δεξιά ανάρτηση είναι το τρίξιμο... πως κάνει το παλιό κρεββάτι την ώρα του σεξ; Έτσι... Όταν περνάω από κάθετες ανωμαλίες κάνει 2-3 τριξίματα. Βουητό και μάλιστα έντονο και ενοχλητικό δεν ακούω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 να πεις την κυρια να κουνησει λιγο το κεφαλακι της...σε 3 μερες μεσα το ρουλεμαν δεν μπορει να χειροτερεψει τοοοοοσο πολυ... αν ισχυε κατι τετοιο πιστεψε με θα το καταλαβαινες οχι μονο εσυ αλλα και οι τριγυρω απο εκει που θα περνουσες... για να καταλαβεις...τα αλλαξα στις 213.000 και ακομα δεν ειχαν χαλασει.ισα ισα που ειχαν ενα μικρο τζογο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 να πεις την κυρια να κουνησει λιγο το κεφαλακι της...σε 3 μερες μεσα το ρουλεμαν δεν μπορει να χειροτερεψει τοοοοοσο πολυ... αν ισχυε κατι τετοιο πιστεψε με θα το καταλαβαινες οχι μονο εσυ αλλα και οι τριγυρω απο εκει που θα περνουσες... για να καταλαβεις...τα αλλαξα στις 213.000 και ακομα δεν ειχαν χαλασει.ισα ισα που ειχαν ενα μικρο τζογο Και εγώ αυτό λέω... Βουητό δεν άκουγα και δεν ακούω. Έκανα πάνω από 10.000χλμ από τότε και τίποτα. Το τρίξιμο που ακούω σίγουρα δεν έχει σχέση με ρουλεμάν. Στις ερωτήσεις μου περί αμορτισέρ θα απαντήσει κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Bitnik...η λυση σου ειναι coilover Ta technix???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Bitnik...η λυση σου ειναι coilover Ta technix Τριπλή τιμή με τα εργατικά σε σχέση με τη μαμά. (( Να βάλω πιο σπορτίφ με μια επιβάρυνση της τάξης 50-100% το αντέχω... παραπάνω όχι. Οπότε μαμά ή συμβατά... αλλά ποια; Πως καταλαβαίνω ποια είναι πιο σκληρά από τα άλλα; Πχ εδώ είναι μια σελίδα: http://www.parts-service.gr/vw-golf-iv-variant-1j5-1-6-102hp/antallaktika/anartisi-dieuthunsi-trochoi/amortiser-empros?p=2 http://www.ityres.gr/vw-golf-iv-variant-1j5-1-6-102hp/antallaktika/anartisi-dieuthunsi-trochoi/amortiser-empros Monroe, Sachs, Delphi, KYB, KONI Για πίσω είναι όλα αερίου, για μπροστά έχει και αερίου και λαδιού. Ποια να προτιμήσω και γιατί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 http://www.streetware.gr/search.aspx?search=1578&count=12&page=1 Εγω την εβαλα...Ιδια...Ειναι τα πιο ωραια λεφτα που εχω δωσει ποτε. Θα δεσει ολο το αμαξι,θα οδηγεις αλλο αμαξι. Θα γινει σαφως πιο σκληρο,οχι ενοχλητικο,ρυθμιζεις ποσο χαμηλωμα θες. Αξιζουν και το καθε ευρω???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...