ounkas Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Ο Doctor έχει 70άρια ελατήρια μπρος πίσω, αλλά το GT είναι πολύ βαρύτερο εμπρός κι επίσης πίσω το έχει πολύ ελαφρωμένο. κρυβε λογια θα σε φαειιιιι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 κρυβε λογια θα σε φαειιιιι Γιατί, κρυφό το 'χουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Λοιπον την ΙΙΙ την προτιμω περισσοτερο απο την ΙΙ επειδη εχει το rebount.Tην ρυθμιση θα μου την κανει ο pete που εχει βαλει και στο δικο του αλλα και σε πολλα αλλα και πιστευω οτι ξερει καλα να την ρυθμιζει. Τα χρηματα σιγουρα ειναι πολλα, αλλα επειδη ειμαι λιγο βαρεμενος στο οτι να βαζω την κορυφη παντα στο αυτοκινητο μου, βαλτε το αυτο στην ακρη και πειτε οτι σας την κανουν δωρο. Ποια θα βαζατε τωρα? Αν ηταν να προτεινω μια λοιπον,θα σου ελεγα KW III. Ριξε παντως και μια ματια στις HotBits Ειναι καινουρια εταιρεια στην Ελλαδα,αζωτου,με παρα παρα πολλες ρυθμισεις και νορμαλ τιμες. Αν σε ενδιαφερει στειλε μου πμ για τηλεφωνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 κρυβε λογια θα σε φαειιιιι Mπα κανενα απολυτως προβλημα Γιωργη...Το αμαξι αλλωστε με μπακετ μεσα μη-ανακλινομενα, ποιος ο λογος να εχει πισω πραγματα...Οποτε...Αλλωστε τα φιμε δεν υπαρχουν να κρυβουν τιποτα.. Στο θεμα μας, Λουιζα το εθεσες πολυ σωστα το θεμα...Πρωτα πρεπει να βρεις εσυ τι θελεις, και αν ενας ανθρωπος μπορει να σε ακουσει και να καταλαβει τι θες, και ξερει πως θα το κανει, αυτο λεγεται ρυθμιση αναρτησης...Εγω δεν το γνωριζα, μεχρι που με πηγε μια καλη κοπελα, και ενα καλο παλικαρι σε εναν Καλο κυριουλη... Ευχαριστω την Λουιζα και τον Πανο, και καθε φορα που το στριβω το αμαξι, σκεφτομαι αυτα τα δυο ατομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted March 1, 2007 Report Share Posted March 1, 2007 Εγώ έχω βάλει KW-III Inox ... και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βέβαια χρειάστηκα 3 επισκέψεις για μικρορύθμιση μέχρι να τη φέρω εκεί που ήθελα. Αν το οικονομικό δέν είναι πρόβλημα ... αυτή σου προτείνω. Η PSS9 είναι εξίσου καλή επιλογή. Βέβαια προσωπική άποψη είναι ένα κλίκ κάτω από την KW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 5, 2007 Author Report Share Posted March 5, 2007 Εβγαλε η ΚW μια αναρτηση , η οποια ειναι κατασκευασμενη ειδικα για το golf v gti. Την ονομαζει νομιζω comfort και ειναι κατηγοριας περιπου σαν την KW 2. Εχει τα ιδια λεφτα με μια kw 2 δηλαδη περιπου 1500 ευρω. Η kw που πηρα τηλεφωνο και ρωτησα, μου ειπε οτι το πολυ σε ενα μηνα θα εχει παραδοση στην Αθηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Εβγαλε η ΚW μια αναρτηση , η οποια ειναι κατασκευασμενη ειδικα για το golf v gti.Την ονομαζει νομιζω comfort και ειναι κατηγοριας περιπου σαν την KW 2. Εχει τα ιδια λεφτα με μια kw 2 δηλαδη περιπου 1500 ευρω. Η kw που πηρα τηλεφωνο και ρωτησα, μου ειπε οτι το πολυ σε ενα μηνα θα εχει παραδοση στην Αθηνα. Και τι διαφορα εχει δηλαδη απο την KW II που βγαινει για Golf V gti?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Και τι διαφορα εχει δηλαδη απο την KW II που βγαινει για Golf V gti?? Πάντως απο μια σύντομη ματιά που έριξα σε ξένα forums όλοι μιλάνε για H&R ελατήρια + H&R αντιστρεπτικές + Koni FSD. Εχω αρχίσει να ψήνομαι για το GT μου. Ξέρει κανένας πόσο κοστίζουν ή που μπορώ να μάθω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 6, 2007 Author Report Share Posted March 6, 2007 Aπο οτι μου ειπαν ειναι κομμενη και ραμενη για το gti στο θεμα της τοποθετησης, ακομα δεν χαμηλωνει καθολου το αυτοκινητο, και τελος ισως λογο του του οτι δεν το χαμηλωνει, ειναι ποιο μαλακη απο την kw 2 μεσα στην πολη. Mε λιγα λογια απο οτι εχω καταλαβει, ειναι μια επωνυμη αναρτηση, επισκευαζομενη, που μπορει να σου προσφερει καλυτερη οδικη συμπεριφορα στην εθνικη οδο, και που μεσα στην πολη δεν χανει καθολου την ανεση. Βεβαια οταν τους ειπα οτι θελω να κανω το αυτοκινητο μου 3ο σταδιο mtm που ειναι 272 hp, μου ειπαν οτι εφοσον εχεις τη μουρλια της ταχυτητας, καλυτερα βαλε την KW 3. Ουτε καν την KW 2. Θα χασεις λιγο την ανεση της πολης, αλλα θα κερδισεις πολυ στην εθνικη οδο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Aπο οτι μου ειπαν ειναι κομμενη και ραμενη για το gti στο θεμα της τοποθετησης, Η οποια τοποθετηση ειναι ιδια με του Golf V 1,4 75Hp με τα τασια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 6, 2007 Author Report Share Posted March 6, 2007 Καλα ok , μπορει να ηθελε να πει ο τυπος οτι ειναι κομμενη και ραμενη στο θεμα τοποθετησης για το ολα τα golf v και οχι για το gti μονο. Aπλα ειπε οτι ειναι κατασκευασμενη για τις απαιτησεις του normal gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Εμενα απλα μου φαινεται οτι παει να παρει καποια παραπανω χρηματα, με λαθος τροπο...Ελπιζω να κανω λαθος και να ειμαι υπερ του δεοντος καχυποπτος...Αλλα επειδη εχω δει πολλα...απλα το ανεφερα...Αν θες το κρατας, αν θες προχωρας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 NA PO KATI PANO STHN KW H KW EXEI BGALEI KAINOURIA ANARTHSH ME THN ONOMASIA CLUB SPORT KAI APETHINETE SE ATOMA POU BAZOUN TA AUTOKINITA TOUS SE PISTES HOCKENHEIM KAI NURBURGRING EINAI MIA ANARTHSH PIO AGONISTIKI-SPORT UPARXOUN MERIKES EKGRISI KTEO-TUV KAI MERIKES DIXOS ENGRISI KTEO-TUV KW Clubsport Clubsport-Veranstaltungen finden weltweit immer mehr Anhänger. Deshalb hat sich KW entschlossen eine neue Produktlinie - KW clubsport - zu entwickeln. Anwendungen aus dem Motorsport für die Rennstrecke und die Straße mit optimaler Performance zeichnen diese Produktlinie aus. Die Nordschleife ist das beliebteste Einsatzziel für unsere KW Clubsport Fahrwerke. Hochmotorisierte Sportwagen, modifizierte Limousinen und klassische Kompaktsportler werden durch gezielte Verbesserungen im Gewichts-, Motoren-, und Reifenbereich für den Einsatz auf diversen Rennstrecken präpariert. Tracksportveranstaltungen aber auch Touristenfahrten oder Gleichmäßigkeitsprüfungen unter anderem auf der Nürburgring Nordschleife sind das Ziel. Durch die teils umfangreichen Eingriffe am Fahrzeug verändern sich mehrere Parameter, welche dazu führen, dass reine Straßen-Setups nicht mehr das Optimum an Performance erreichen. Aus diesem Grunde bieten wir für diesen Einsatzzweck spezielle Clubsportpakete an, welche anhand von Veränderungen im Federn- und Dämpfersetup sowie dem Verbau von Rennsportstützlagern an diese veränderten Ansprüche angepasst wurden. • Performance Abstimmung für die Rennstrecke • Dämpfer in Druck- und Zugstufe separat einstellbar • Verwendung von Hochleistungs- /Rennsportfedern • Optional mit Rennsportstützlagern lieferbar • Je nach Ausführung TÜV Abnahme möglich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Exei dokimasei kaneis sas to paketo anartisis tis MTM?top mount,amortiser,elatiria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 ποιος τα φτιαχνει?γιατι σιγουρα δεν τα φτιαχνει η ΜΤΜ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Oles oi anartiseis tis MTM einai Koni-Eibach alla me eidikes rithmiseis gia tin MTM.etsi leei sto site, k etsi isxirizetai k o antiprosopos tis MTM-Hellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 και τι ειναι αυτες οι "ειδικες ρυθμισεις" για να χουμε καλο ρωτημα? @μπορεις σε παρακαλω να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 και τι ειναι αυτες οι "ειδικες ρυθμισεις" για να χουμε καλο ρωτημα?@μπορεις σε παρακαλω να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης? Η ΜΤΜ δίνει συγκεκριμένες τιμές στην KONI bound & rebound το ιδιο κάνει και η Oetinger με τις δικιές της αναρτήσεις που είναι Bilstein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Καλα σε εμενα ο αντιπροσωπος ελεγε οτι η mtm χρησιμοποιει αναρτησεις της kw!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 20, 2007 Author Report Share Posted March 20, 2007 Εχω την εντυπωση οτι η KW ειναι KONI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Εχω την εντυπωση οτι η KW ειναι KONI. Οι KW-I & II χρησιμοποιούν KONI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted May 10, 2007 Report Share Posted May 10, 2007 Βγήκε και της TEIN αλλά είναι λίγο τσουχτερή στην τιμή (αν υπολόγισα καλά 2800$ δλδ 2100¤) ΤΕΙΝ EURO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Αυτή την έχω δει σε σε online καταστήματα έξω και την συνιστούν για GTI. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα της και την θεωρούν το τοπ. Είναι ακριβή, αλλά όχι πολύ παραπάνω από μια PSS9. Οπότε ας κυκλοφορήσει για τα καλά και μετά βλέπουμε. Αλλά και πάλι η ανάρτηση είναι προσωπικό θέμα, ανάλογα τι θέλει ο καθένας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Δοκιμασμενη και καλη λυση για μενα που εχω οικογενεια και θελω το αυτοκινητο να ειναι ανετο στην πολη και ευθυβολο στα πολλα είναι η Κοni FSD με τα μαμα ελατηρια. Τρενο και ανεση μαζι! Ξηλωσα την PSS9 σε χρονο dt και δεν το μετανοιωσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted May 22, 2007 Author Report Share Posted May 22, 2007 Ενδιαφερον αυτο φιλε VοA. Ψαχνομαι και εγω πολυ να αλλαξω την μαμα αναρτηση και θελω κατι που να μην χασει την ανεση. Εχω βεβαια ακουσει οτι δεν ειναι καλο να αλλαζεις μονον αναρτηση και οχι ελατηρια. Ειχες PSS9 και βαζοντας την Koni FSD ειδες ποιο αρμονικο ολοκληρομενο αποτελεσμα?? Δεν χοροπηδαει στις ανωμαλιες , επειδη εχεις αλλαξει μονον αναρτηση? Το λεω αυτο γιατι σε προηγουμενο μου αυτοκινητο, ειχα αλλαξει μονον αναρτηση και δεν μου αρεσε καθολου. Αλλαξα μετα και τα ελατηρια και ολα εγιναν οκ. Υ.Γ. Τι αυτοκινητο εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...