vw16v Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 Κύριοι θέλω τα φώτα σας!!!!! Χθές μπήκα στο ΜΧ5 του κολλητού μου και ξετρελάθηκα με τον compressora που είχε βάλει! Είχε πάρει 40 άλογα αλλά η τρέλα ήταν στην ροπή (21 από 14). Τράβαγε παντού...Επιτάχυνση δεν είχε τρελή διαφορά (θέλει ρύθμιση ακόμα). Μου άρεσε πολύ και ο λόγος που θέλω να βάλω είναι γιατί μπαίνει σ'όλους τους κινητήρες χωρίς μετατροπές, κοψίματα, ραψίματα κλπ. Κόστος 2500 ευρώ κομπλέ. Δουλειά 1-2 ώρων μόνο και σε περίπτωση που δεν είσαι ευχαριστημένος το βγάζεις και το πουλάς. Το μόνο που θέλεις είναι ρύθμιση εγκεφάλου, έναν έξτρα έγκάφαλο και ένα μικρό intercooler. Είδα σε ένα site http://www.g-powertech.com/rotrex/eursett.htm κόστος 3500 αλλά η American Jackson το έχει 2000. Η ερώτηση μου είναι ξέρει αν φέρνει κανείς εδώ; Και αν κάνουν όλοι οι compressores για όλα τα αυτοκίνητα ή υπάρχουν συγκεκριμένοι; Jackson Racing, Rotrex, Eaton & Roots είναι μερικοί Compressores. Ποιοι από όλους αυτούς μπαίνουν και ποιός αναλαμβάνει τέτοιου είδους μετατροπή; Στην Πάτρα υπάρχει ένας Μάλλιαρης που κάνει τρελή δουλειά από ότι μου έχουν πει, εδώ Αθήνα υπάρχει κανένας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Φίλε VW16V αναρωτιέσαι αν με 2ο στάδιο θα έχεις ανάλογα αποτελέσματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Δεν θέλω να πειράξω σχεδόν καθόλου τον κινητήρα! Με τον compressora μόνο την τοποθέτηση κάνεις (βάζεις και αν το πουλήσεις μετά τον βγάζεις), ούτε κόψε, ούτε ράψε. ¶σε που ανεβάζεις πιο εύκολα άλογα μετά (που δεν το θέλω). Με πίεση στο 0,5 δουλεύουν όλα μια χαρά. Ούτε πιέζεται ο κινητήρας, ούτε δημιουργείται κάποιο πρόβλημα άσε που με 2ο στάδιο δεν παίζει να έχεις ροπή στα 18,5χλμ. από χαμηλά, αλλά ψηλά και πολύ λιγότερο. Η απορία μου είναι από το club κανένας δεν έχει προβεί σε τέτοια μετατροπή μόνο σε turbo; Γνωρίζω ότι το turbo είναι πιο δυνατό αλλά πουσάρει πολύ τον κινητήρα σε σχέση πάντα με τον compressora. Ακόμα και στην ίδια πίεση μεγαλύτερη καταπόνηση δέχεται. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα με υποχρέωνε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 Ο κομπρέσσορας είναι για μένα μια πολύ πολύ καλή μετατροπή, αλλά μην τον θεοποιείς (ούτε και το τούρμπο, βέβαια). Εξαρτάται απο το τί θέλεις πάντα. Κάποτε νομίζω είχαμε και ένα συγκριτικό. Το σίγουρο είναι: *Το τούρμπο ΔΕΝ πουσάρει τον κινητήρα περισσότερο απο τον κομπρέσσορα. Η πίεση είναι πίεση. Είται κομπρέσσορα βάλεις είτε τούρμπο, το μισό bar είναι μισό bar, και το ένα ένα. Το μοτέρ δεν καταλαβαίνει διαφορά. Απλά λίγοι είναι αυτοί που θα αρκεστούν στο μισό bar με το τούρμπο. *Αντίθετα, άν δείς την υπόθεση απο πλευράς ιπποδύναμης/ροπής, το τούρμπο είναι ΠΟΛΥ αποδοτικότερο, δηλαδή σε δύο αυτοκίνητα που βγάζουν τα ίδια άλογα, το κομπρεσσοράτο θα είναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ πιεσμένο απο το τουρμπάτο. Γιατί? Γιατί ο κομπρέσσορας κλέβει πολλή ιπποδύναμη, οπότε για να δώσουν ίδια άλογα, θα δουλεύει σε περισσότερη πίεση. Κοινώς, στην πραγματικότητα ο κομπρέσσορας πιέζει πολύ περισσότερο το μοτέρ. *Σίγουρο είναι οτι το τρομερότερο πλεονέκτημα του κομπρέσσορα είναι ο τρόπος απόδοσης της δύναμης. 24 ώρες το 24άωρο, απο ρελαντί μέχρι κόφτη, σάν ατμοσφαιρικό. *Το πλεονέκτημα αυτό είναι και μειονέκτημα, γιατί ενώ με το τουρμπάτο αφήνεις το γκάζι λίγο και η τουρμπίνα "κλείνει" αφήνοντάς σε να κινείσαι οικονομικά και σάν παλιοκυρία, ο κομπρέσσορας θα σου κλέβει συνέχεια κατανάλωση. Απο κεί και πέρα, στην ουσία είναι η απλούστερη απο τις "άγριες" μετατροπές. Η έλλειψη τεχνογνωσίας στην ελλάδα όμως έχει κάνει το τούρμπο στάνταρ (και η κουτσή μαρία θεωρητικά ξέρει να στο τουρμπίσει), ενώ παρ' ότι ο κομπρέσσορας είναι ευκολότερος, θα ακούσεις ένα σωρό μαμούνια απο τους περισσότερους βελτιωτές, προκειμένου να μήν το κάνουν γιατί δεν ξέρουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 (edited) θεωρείται για τους λόγους που αναφέρθηκαν παροχημένος πλέον και για του λόγου το αληθές όλες οι εταιρίες που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν σιγά σιγά να τους αντικαταστήσουν με τουρμπίνες βλέπε vw αλλά και πλέον η mercedes.άλλωστε η χρηστικότητα των τούρμπο είναι πλέον σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν.πάντως οι κομπρέσσορες λειτοργούν καλύτερα σε μεγαλύτερους κινητήρες. εγώ πάντως δεν πιστεύω πως με κομπρέσσορα και 0,5 bar πήρε το αμάξι 40 άλογα απο τα 100 που είχε... και κάτι ακόμα ο κομπρέσσορας ψηλά ψοφάει, έχει και σημαντικά μειωμένη ζωή σε σχέση με τουρμπίνα.Και με 2500ε σε καμια περίπτωση δεν έχεις πολλαπλή εισαγωγής κομπρέσσορα έξτρα εγκέφάλο, μπεκ, ιντερκούλερ, ιμάντες τροχαλίες, εργατικά κλπ...και άντε και πες οτι πριν το δώσεις σκάς ένα κάρο χρήματα και τον βγάζεις...τι νομίζεις οτι θα τον κάνεις? αυτές οι διαφημήσεις του στιλ το βγάζεις κλπ (σε τουρμποκ ηλεκτρικά τούρμπο) είναι στην πράξη πατάτες διότι η εργασία του βάλε βγάλε και μόνο φτάνει... Edited July 16, 2005 by arci_20VT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Η αλήθεια είναι οτι τώρα με τον προγραμματισμό της τουμπίνας απο εγκέφαλο, δεν έχει να χάνει και πολλά απο τον κομπρέσσορα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 (edited) Σκαλιζοντας το διαδικτυο μερες τωρα επεσα επανω σε ενα site στην Δανια το οποιο ειχε την ιδεα να βαλει compresorora σε Polo 6Ν. Ο συγκεκριμενος υπερσυμπιεστης ειναι της σειρας Rotrex η οποια παραγει ενα πατενταρισμενο τυπο υπερσυμπιεστη που δουλευει σε υψηλοτερες ταχυτητες και με λιγοτερο θορυβο. Τα συγκεκριμενα μοντελα ειναι ιδιαιτερα μικρα σε μεγεθος με αποτελεσμα να χωρανε ανετα σε τουτουνια με περιορισμενο χωρο στην μηχανη (βλεπε Polo). Τελος παντων το ολο εγχειρημα ειναι να μπει ενα τετοιο καλουδι στο Polo να το κανει να στροφαρει απο τις 1000 σαλ και φυσικα να γραφει kompressor απο πισω . Ακους γνωμες και αποψεις. Ps: Ολα αυτα τα ειδα σημερα το πρωι, κομματια απο την δουλεια. Θα το ψαξω κι αλλο για τιμες και επιδοσεις και θα ενημερωσω ξανα Edited March 2, 2007 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Δεν θα το πιστεψεις!!!!!!!!!!!!!! Πριν καμια βδομαδα συζηταγαμε με το μελος Xrhstos την ιδεα να μπει kompresor σε polo 6n2. Δεν το εχουμε ψαχει ομως καθολου και δεν ξερω εαν η βελτιωση αυτη θα μας βγει σε καλο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 (edited) Ο υπερσυμπιεστης απο μονος του κανει γυρο στα 2000-2500 ευροπουλα οπου ρωτησα, μπηκα και στο site στην Δανια και το κοστος ηταν το ιδιο. Πηρα τηλεφωνο στην PTS (Performance Tuning Systems ) μου εβγαλε ενα κοστουμι γυρω στα 4500 χιλιαρικα ολα μαζι, που περιλαμβανει το kit του υπερσυμπιεστη επαναπρογραμματισμο στο αυτοκινητο και λογικα συστημα εξατμισης απο μπροστα μεχρι πισω με μια αυξηση αποδοσης της ταξης του 30%-40% (λιγο δεν ειναι?). Δεν ρωτησα τι αλλο εχει το πακετο αλλα θα περασω μια βολτα απο εκει να δω τι παιζει μολις παρω το τουτουνι μου φρεσκοβαμμενο . Οταν ρωτησα για παραπανω αλογατα (170-180) μου ειπαν οτι το συγκεκριμενο μοτερ χωρις αλλα πιστονια κλπ εντοσθια αλλαγμενα θα σπασει. Το link με τους ενδεδειγμενους απο τον εισαγωγεα μετατροπεις καταλληλους να περασουν τον υπερσυμπιεστη ειναι: http://www.rotrex.zantalis.com/partners.htm Edited March 2, 2007 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Και με 4500¤ - 5000¤ δε του βάζεις ένα 1,8Τ που και δοκιμασμένος είναι και αρχίζεις από τα 150 άλογα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Και με 4500¤ - 5000¤ δε του βάζεις ένα 1,8Τ που και δοκιμασμένος είναι και αρχίζεις από τα 150 άλογα; +1 εχει δικιο ο γιαννης..αν ειναι το κοστος να παει σε τετοια νουμερα καλυτερα να κανετε μια μετατροπη σε 1.8Τ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 Χωραει στο 6Ν ο 1.8Τ? Αν ναι με δεδομενο οτι το αμαξι ειναι καλα στημενο απο φρενα και αναρτησεις το κοστος ειναι μονο 4500-5000? Την ολη ιδεα με τον υπερσυμπιεστη την εριξα γιατι δεν εχει γινει κατι παρομοιο σε 6Ν και φανταζει αρκετα ενδιαφερουσα. POLO 6N G60 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 Δες και μονος σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 φυσικα και χωραει..και vr6 χωραει. απο φρενα φυσικα θα θελεις και αλλα αλλα με ενα 5ρι θα βρεις ολα οσα χρειαζεται για τη μετατροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 Αν και ξεφευγουμε απο το θεμα οταν λεμε χωραει εννοουμε κουμπωνει η παιζει κοψε-ραψε σε βασεις θολους κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Μην το κάνεις Capamaru γιατί ΑΠΑΙΤΕΙ κόψε ράψε... το είχα ψάξει πάρα πολύ πριν κάνω την κίνηση να βελτιώσω το δικό μου.... ουσιαστικά είχα αγοράσει 1.8Τ μοτέρ και το δώσαμε πίσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 (edited) Μην το κάνεις Capamaru γιατί ΑΠΑΙΤΕΙ κόψε ράψε... το είχα ψάξει πάρα πολύ πριν κάνω την κίνηση να βελτιώσω το δικό μου.... ουσιαστικά είχα αγοράσει 1.8Τ μοτέρ και το δώσαμε πίσω... θελει κοψε ραψε αλλα οχι τοσο οσο λεει ο προεδρος..... πολυ κοψε ραψε θελει για να βαλεις ενα vr6 αλλα για ενα 1.8t δεν θελει και τοσο πολυ δουλεια.....θελεις ενισχυση στις βασεις σου σιγουρα και λιγο να "μακρυνει" η μετοπη σου.... κατα την γνωμη μου βαλε ενα 1.8t μοτερακι πανω που ειναι και πιο καλη βαση για μετατροπη απο το να βαλεις ενα 1.6 και να το τουρμπισεις..... α και θα ψαξεις για μοτερ με κωδικο AGU λογω του οτι τα AGU εχουν τις βασεις δεξια και δεν ειναι ηλεκτρογκαζα........ Edited March 7, 2007 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Ξεθαβω το θεμα και επανέρχομαι. Το κιτακι που ελεγα υπάρχει για το 8ν 6Ν και ήρθα σε επικοινωνία με το site για να με ενημερώσουν αν υπάρχει το κιτ για το 16ν. Αν υπάρχουν οι καταλληλες βασεις για να πατησει ο κομπρεσορας στο μοτερ τοτε ολα τα αλλα ειναι σχετικα ευκολα. Η απόδοση των 160 bhp δεν ειναι ασχημη και λογικα το 16ν θα βγαζει παραπανω ειδικα αν του φορεσω τον κορμο απο το 1.6 . Το link για του λογου το αληθες: http://r-techs.dk/en/superchargerkits-75/v...mp;currency=EUR Επικοινώνησα με την Toyomad Engineering (ειναι στην Ν.Ιωνια, ξερει κανενας τιποτα γι αυτους?) και αναλαμβανουν την τοποθετηση του κιτ αφου γενικα ασχολουνται με τους rotrex. Το αμαξι θα θελει προγραμμα για να δουλεψει αλλα δεν ξερω τι προβληματα θα εχω με τον εγκεφαλο αφου το Polo ειναι ατμοσφαιρα και ο κομπρεσορας σηκωνει πιεση αλλα δεν δουλευει με την ιδια λογικη που δουλευει ενα τουρμπατο. Να σημειωθει οτι οι rotrex δεν ειναι συνηθισμενοι κομπροσορες αφου δεν κρεμανε ψιλα και μπορουν να ανεβαζουν μεχρι τις 7500+ στροφες και φυσικα κοστιζουν και ενα σκασμο λεφτα. Τεσπα οσοι γνωριζεται απο κομπρεσορες βοηθηστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Κωστή, σίγουρα θα χρειαστείς πρόγραμμα... ανάλογα τι πίεση θα παίξεις, σκέψου πως στο 0,5bar περίπου μπορεί ο μαμά εγκέφαλος να το "ψιλοδιαχειριστεί" για παραπάνω θέλεις στάνταρ άλλο εγκέφαλο (άγραφο ή παράλληλο). Τώρα ανάλογα στα οικονομικά σου το ελέγχεις. ¶ποψή μου είναι να πας σε άγραφο που μπορείς να τον ξηλώσεις ανά πάσα στιγμή και να τον βάλεις σε άλλο αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Θα χρειαστω προγραμμα και μπεκ. Ο αγραφος εγκεφαλος το ξερω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη γιατι δεν θα εχω πολλα προβληματα με τα ηλεκτρικα αφου ο καινουργιος θα διαχειρίζεται τις πιέσεις και ο παλιος τα ηλεκτρικα. Απο εξατμιση δεν εχω ιδεα τι θα παιξει ρωτησα αυτους μπας και ξερουν αν και χλωμο το κοβω. Θέλω να πω οτι η λυση του κομπρεσσορα αντι ενός turbo θελω να πιστεύω ειναι πιο φιλική. Το κιτακι μπαινει και βγαινέι ευκολα ο κομπρεσσορας δεν εχει ξεσπασματα και το αμαξι θα τραβαει απο τις 1000+ στροφες. Συνολικα μεχρι τωρα τα πραγματα που απαιτουνται ειναι: Το κιτακι του υπεσυμπιεστη που περιλαμβανει: Supercharger C30-74 ο κομπρεσορας (περιστροφη μεχρι 120000 rpm και μεγιστη αποδοση μεχρι 400bhp) Oilkit ψυγειο λαδιου - φιλτρο λαδιου για τον υπερσυμπιεστη (ο rotrex εχει δικο του ψυγειο για ψυξη και δεν τραβαει λαδι απο το καρτερ οπως το turbo) Tractionoil λαδια 85 mm pulley το "γραναζι" που κανονιζει μεχρι ποσες στροφες δουλευει ο υπερσυμπιεστης αρα σε τι πιεση δουλευεις Bracket οι βασεις του υπερσυμπιεστη για να κουμπωσει επανω στην μηχανη. Siliconhoses κολλαρα Fuelregulator ρυθμιστης πιεσης βενζινης Intercooler Τιμη για το κιτ 3592,00 Ε + 100,00 Ε μεταφορικα Ακομα εκτος κιτ χρειάζονται. Κορμος απο 1600 (400 ευρο δεν ξερω αν θα χρειαστει) Εξατμιση απο χταποδι και πισω αγνωστου μεχρι στιγμης διαμετρου (υπολογιζεται γυρω στα 700-900) Μπεκ (απο 300-400 ευρο) Εγκεφαλος και προγραμμα. (γυρω στα 800 η CPU και γυρω στα 600 το προγραμμα) Φιλτρο αερα. (το μανιταρι 60 Ε) Οργανακι θερμοκρασιας λαδιου υπερσυμπιεστη (87 Ε, πουλανε αυτοι στο site) Οργανακι πιεσης (87 Ε, πουλανε αυτοι στο site) Μεχρι στιγμης αυτα. Θα ενημερώνω οσο έχω νεότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Κορμό μόνο αν θες να πουσάρεις περισσότερο και να βγάλεις επιπλέον άλογα. Εγκέφαλο για άγραφο λίγα υπολογίζεις, εφόσον θα αλλάξεις και μπεκ ΔΕΝ αξίζει να βάλεις παράλληλο (σου μιλάω εκ πείρας), υπολόγισε κανένα 2000 αρο περίπου για εγκέφαλο / τοποθέτηση / πρόγραμμα και είσαι jet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 βλεπω Κωστα θα το τουμπανιασεις το εργαλειο... για την εξατμιση αν μου πεις αλογα μπορω με ενα μπακαλιστικο τροπο να σου πω την διατομη της εξατμισης...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted December 5, 2007 Author Report Share Posted December 5, 2007 http://www.g-powertech.com/komp.htm για ρίξτε μια ματιά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Γιωργο για να φτασεις σε σοβαρα αλογα θα πρεπει να σκασεις τα ιδια με ενα τουρμπισμα αλλα δεν θα εχεις τα προβληματα που εχει ενα τουρμπατο, πχ το καλοκαιρι δεν θα κανεις την παπια, το turbo lag ειναι αγνωστο για τον κομπρεσορα και το αμαξι αντεχει στο σκισιμο. Βεβαια απο την αλλη το τουρμπατο ανεβαζει αλογα για την πλακα ενω με τον κομπρεσορα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα. Μεχρι τωρα βλεπω οτι δεν ειναι κατι που εχει ξαναγινει στο εξωτερικο και μπορει να εχει γινει και στην ελλαδα και να μην το ξερουμε. Παντως εχω ψηθει με την ιδεα και πιστευω οτι το αποτελεσμα θα ειναι διασκεδαστικο και προτοτυπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Έγινε συνένωση με παλιό θέμα... Use search button Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...