Jump to content
Numb

Intercooler S3 σε Gti Mk5

Recommended Posts

Καλημέρα. Πριν από 10 μέρες έβαλα στο gti μου ic s3 στα παιδιά της ABT στα Σπάτα και πλήρωσα 400ευρώ τοποθετημένο.

kai mia photo!

τι λεει σε σχεση με του s3, τουλαχιστον σε μεγεθος?

εσυ τι διαφορα ειδες?

Link to comment
Share on other sites

τι λεει σε σχεση με του s3, τουλαχιστον σε μεγεθος?

εσυ τι διαφορα ειδες?

Σημαντική διαφορά σε διαστάσεις δεν υπάρχει, είναι ελάχιστα πιο παχύ από του gti. Σημαντική διαφορά είναι ότι δεν έχει πλαστικά πλαϊνά.

Στο δρόμο τώρα, διαφορά μεγάλη να πω την αλήθεια δεν έχω δει. Μάλλον έχει να κάνει ότι ο καιρός είναι ακόμα κρύος, επίσης δεν το σκίζω, απλά το καλοκαίρι που θα ανέβει η θερμοκρασία δεν θα ταλαιπωρείται.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτησα Και Γω Ο Κακόμοιρος Την Αντιπροσωπεία Για Να Βάλω Το Intercooler Tou s3 Βέβαια Τιμή Δεν Ρώτησα Αλλά Αυτό Που Μου Είπαν Είναι Ότι Δεν Υπάρχει Λόγος Να Μπει Δεν Κερδίζεις Τίποτα. Αλήθεια Γιατί Να Το Είπαν Αυτό; Έχει Κάνει Κανείς Δυναμομέτρηση Με Το Του s3; Αξίζει Να Το Βάλω;Το Μόνο Που Θα Αλλάξω Στο Αυτοκίνητο Είναι Εξάτμιση Και Αυτό Στο Μέλλον.Για Πρόγραμμα Δεν Το Βλέπω Γιατί Τα Φοβάμαι.Το Μόνο Που Έχω Αλλάξει Είναι Το Φίλτρο Με Ένα K&N Panel.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη τη φοβασαι ρε φιλε?... η μπαινεις στην διαδικασια να το βελτιωσεις το αμαξι ή το αφηνεις μαμα... τωρα τα φιλτρακια πανελ k & n κλπ... ειναι για να χουμε να λεμε...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολο το τοπικ, και πουθενα δεν διαβασα (εκτος κι αν μου διεφυγε), για λυση custom ιντερκουλερ! Ο Ηρακλης φτιαχνει κατα την γνωμη μου πολυ καλα ιντερκουλερ! Και τα λεφτα δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που ζητανε για forge και apr, οσο για την αποδοση δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ της apr να ριχνει την θερμοκρασια περισσοτερο απο ενα custom του Ηρακλη... και επισημαινω ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...

Link to comment
Share on other sites

Κανένα ιντερκουλερ δεν έχει φτασει σε απόδοση τα νούμερα που δίνει αυτό της APR. Κανέ μια μικρή έρευνα και σε αλλα forum και θα την βρεις την απάντηση. Εκτος αυτού είναι και το μοναδικό εκτος των OEM που μπαίνει στην εργοστασιακή θέση και δεν είναι τυχαίο που η VW Motorsport χρησιμοποιεί στα αγωνιστικά scirocco. Φωτο με συγκριση αυριο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολο το τοπικ, και πουθενα δεν διαβασα (εκτος κι αν μου διεφυγε), για λυση custom ιντερκουλερ! Ο Ηρακλης φτιαχνει κατα την γνωμη μου πολυ καλα ιντερκουλερ! Και τα λεφτα δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που ζητανε για forge και apr, οσο για την αποδοση δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ της apr να ριχνει την θερμοκρασια περισσοτερο απο ενα custom του Ηρακλη... και επισημαινω ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...

καλος κ ο Ηρακλης κ ο ΡΜC κ 2-3 ακομα, αλλα το εργοστασιο θα ναι παντα ενα step πανω.....

ξερω παλικαρι με s3 φτιαγμενο, που εβγαλε του Ηρακλη κ εβαλε της ΑΡR

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.