NIKOS10 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Καλημέρα. Πριν από 10 μέρες έβαλα στο gti μου ic s3 στα παιδιά της ABT στα Σπάτα και πλήρωσα 400ευρώ τοποθετημένο.kai mia photo! τι λεει σε σχεση με του s3, τουλαχιστον σε μεγεθος? εσυ τι διαφορα ειδες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsogolfgti Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 τι λεει σε σχεση με του s3, τουλαχιστον σε μεγεθος?εσυ τι διαφορα ειδες? Σημαντική διαφορά σε διαστάσεις δεν υπάρχει, είναι ελάχιστα πιο παχύ από του gti. Σημαντική διαφορά είναι ότι δεν έχει πλαστικά πλαϊνά. Στο δρόμο τώρα, διαφορά μεγάλη να πω την αλήθεια δεν έχω δει. Μάλλον έχει να κάνει ότι ο καιρός είναι ακόμα κρύος, επίσης δεν το σκίζω, απλά το καλοκαίρι που θα ανέβει η θερμοκρασία δεν θα ταλαιπωρείται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 thanks a lot!!! αν θες δωσε κ ενα τηλ του εκει μαγαζιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsogolfgti Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 thanks a lot!!!αν θες δωσε κ ενα τηλ του εκει μαγαζιου To τηλ. 210 6630585. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Ερώτησα Και Γω Ο Κακόμοιρος Την Αντιπροσωπεία Για Να Βάλω Το Intercooler Tou s3 Βέβαια Τιμή Δεν Ρώτησα Αλλά Αυτό Που Μου Είπαν Είναι Ότι Δεν Υπάρχει Λόγος Να Μπει Δεν Κερδίζεις Τίποτα. Αλήθεια Γιατί Να Το Είπαν Αυτό; Έχει Κάνει Κανείς Δυναμομέτρηση Με Το Του s3; Αξίζει Να Το Βάλω;Το Μόνο Που Θα Αλλάξω Στο Αυτοκίνητο Είναι Εξάτμιση Και Αυτό Στο Μέλλον.Για Πρόγραμμα Δεν Το Βλέπω Γιατί Τα Φοβάμαι.Το Μόνο Που Έχω Αλλάξει Είναι Το Φίλτρο Με Ένα K&N Panel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnisios Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 δηλαδη τη φοβασαι ρε φιλε?... η μπαινεις στην διαδικασια να το βελτιωσεις το αμαξι ή το αφηνεις μαμα... τωρα τα φιλτρακια πανελ k & n κλπ... ειναι για να χουμε να λεμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnisios Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Διαβασα ολο το τοπικ, και πουθενα δεν διαβασα (εκτος κι αν μου διεφυγε), για λυση custom ιντερκουλερ! Ο Ηρακλης φτιαχνει κατα την γνωμη μου πολυ καλα ιντερκουλερ! Και τα λεφτα δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που ζητανε για forge και apr, οσο για την αποδοση δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ της apr να ριχνει την θερμοκρασια περισσοτερο απο ενα custom του Ηρακλη... και επισημαινω ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Κανένα ιντερκουλερ δεν έχει φτασει σε απόδοση τα νούμερα που δίνει αυτό της APR. Κανέ μια μικρή έρευνα και σε αλλα forum και θα την βρεις την απάντηση. Εκτος αυτού είναι και το μοναδικό εκτος των OEM που μπαίνει στην εργοστασιακή θέση και δεν είναι τυχαίο που η VW Motorsport χρησιμοποιεί στα αγωνιστικά scirocco. Φωτο με συγκριση αυριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Διαβασα ολο το τοπικ, και πουθενα δεν διαβασα (εκτος κι αν μου διεφυγε), για λυση custom ιντερκουλερ! Ο Ηρακλης φτιαχνει κατα την γνωμη μου πολυ καλα ιντερκουλερ! Και τα λεφτα δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που ζητανε για forge και apr, οσο για την αποδοση δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ της apr να ριχνει την θερμοκρασια περισσοτερο απο ενα custom του Ηρακλη... και επισημαινω ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ... καλος κ ο Ηρακλης κ ο ΡΜC κ 2-3 ακομα, αλλα το εργοστασιο θα ναι παντα ενα step πανω..... ξερω παλικαρι με s3 φτιαγμενο, που εβγαλε του Ηρακλη κ εβαλε της ΑΡR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...