PERIS1964 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Παιδιά καλησπέρα. Έχω το Golf V GTI εργοστασιακό τετράπορτο εδώ και 16 μήνες. Παρατήρησα ότι όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω ράμπες σε γκαράζ , οπότε οι τροχοί του πατάνε σε διαφορετικές στάθμες ,οπως και όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω χαμηλά σχετικά πεζοδρόμια (για ψηλά δεν το συζητάμε) ακούγονται κάποιοι τριγμοί σαν να τρίβονται τα λάστιχα των θυρών στα πλαίσια του αμαξώματος. Το ανέφερα και στην αντιπροσωπεία αλλά μου είπαν οτι έτσι κάνουν όλα λόγω της σφιχτής ανάρτησης. Θέλω να ρωτήσω όσους εχουν το GTI αν το έχουν παρατηρήσει καθώς και άλλους με golf V και μαλακότερες αναρτήσεις. Επίσης τι γίνεται με αυτούς που έχουν το δίπορτο GTI ή έχουν αντικαταστήσει την ανάρτηση με άλλη AFTER MARKET ποιό σκληρή. Το φαινόμενο μοιάζει λογικό αφού το πλαίσιο καταπονείται και άρα στρεβλώνει ελαφρώς αλλά στην αρχή δεν το παρατήρησα. Περιμένω απόψεις καθώς και με ποιό τρόπο το αντιμετώπισε κάποιος που το είχε .Κατά τα άλλα ουδέν πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Δεν είναι θέμα ανάρτησης αλλά της "γερμανικής ποιότητας". Το κάνει και το δικό μου που δεν έχει σφιχτή ανάρτηση. Ψέκασε με σπρει σιλικόνης γύρω γύρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Τελικά δεν είναι και τόσο ακαμπτο το αμαξωμα όσο μας έλεγαν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Το κανει και στο TSI μου.Εχω τη Sportline εκδοση.Εχει να κανει με την ακαμψια του αμαξωματος οπως λεει και ο Kchristus.Παντως μην περιμενετε και 100% ακαμψια.Κατι αναλογο εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα αλλα για να πω την αληθεια οχι σε τετοιο βαθμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 - "δεσιμο" οσο μπορουμε στο αμαξι γιατι και καρτ να το κανουμε θα μας ενοχλει η αποτομη συμπεριφορα του και κρεμα πλαστικων της F-1 κιτρινη απο autoplus στα ελαστικα θυρων που τα μαλακωνει και τα προστατευει απο ηλιο/ξεραμα κ.ο.κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted August 28, 2007 Author Report Share Posted August 28, 2007 Πάντως πιστεύω ότι κανένα αμάξωμα ούτε το ποιό άκαμπτο δεν μπορεί να αποφύγει τις μικροστρεβλώσεις. Απλώς πιστεύω ότι κάποιοι κατασκευαστές πιθανόν να το αντιμετωπίζουν με τρόπο που αυτό να μην γίνεται αντιληπτό ή δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να ακουστούν αυτά τα τριξίματα(αθόρυβα λάστιχα θυρών).Και σε παλαιώτερα αυτοκίνητα που είχα αντιλαμβανόμουν τέτοιου είδους τριξίματα σε μικρώτερο βαθμό αλλά οι θόρυβοι που είχα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου ήταν πολύ περισσότεροι. Πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι η ακαμψία του αμαξώματος αλλά τα ίδια τα λάστιχα σε συνδυασμό πιθανόν με το πόσο σφιχτά κλείνουν οι πόρτες ωστε με τις μικροστρεβλώσεις που δημιουργούνται να προξενούνται οι θόρυβοι. Δοκίμασα βαζελίνη η οποία περιορίζει το πρόβλημα αλλά με τον καιρό επανεμφανίζεται.Το πρόβλημα δεν είναι τόσο σημαντικό και δεν γίνεται αντιληπτό κατά την κίνηση παρά μόνο σε πολύ μικρές ταχύτητες και σε άνοδο κάθοδο στρεβλών επιφανειών. Απλώς επειδή κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο δείχωει πολύ δεμένο παρά τη σφιχτή ανάτρηση αυτό μου δίνει έρεισμα για γκρίνια. Δεν ξέρω βέβαια τι θα βγεί στο μέλλον και όσο πενάει ο χρόνος. Πάντως θα ήθελα να έχω την άποψη και κάποιου φίλου με δίπορτο GTI . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Il Principe Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 (edited) Δεν είναι θέμα ανάρτησης αλλά της "γερμανικής ποιότητας".Το κάνει και το δικό μου που δεν έχει σφιχτή ανάρτηση. Ψέκασε με σπρει σιλικόνης γύρω γύρω Συμφωνω. Στην ποιοτητα κατασκευης ειναι το προβλημα. Θα προτεινα επισης, Peris, οταν αφηνεις το αυτοκινητο στο ηλιο, να ΜΗΝ βαζεις προστατευτικο καλυμμα στα τζαμια. Η ζεστη διαστελλει τα πλαστικα και θα δεσουν καλυτερα μεταξυ τους. Edited August 28, 2007 by Il Principe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Και εμενα το TSI το ιδιο κανει!Επισης ακουω τριγμο πισω δεξια οτανστην ραμπα συμπιεζεται η αναρτηση στο μεγιστο.Ισως ειναι και σινεμπλοκ Στο service δεν μου βρηκαν κατι αλλα απ'οτι φαινεται οι τριγμοι στις πορτες ειναι πιο εντονοι στα 3d παρα στα 5d...Νομιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Στο Octavia 5 VRS δεν το κάνει πάντως. Αυτή η Skoda και τα σκουπίδια που βγάζει για αυτοκίνητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Εμένα πάντως η πόρτα του οδηγού δεν έφαρμόζει σωστά έτσι και αλλιώς στο πάνω μέρος ακόμα και μετά απο 3 χρόνια.....Για να μην πω ότι το πλαστικό καλυμα της πόρτας μου έφαγε το χρώμα στο κατώφλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted August 28, 2007 Author Report Share Posted August 28, 2007 (edited) Τo πλαίσιο του Scoda VRS είναι το ίδιο με το πλαίσιο του Golf GTI και άρα έχουν την ίδια ακαμψία. Πάντως και μένα αρχικά δεν το έκανε.Πιθανόν όσο είναι καινούριο τα λάστιχα να συμπιέζονται μεταξύ τους με μγαλύτερη πίεση με αποτέλεσμα να μην ολισθαίνουν μεταξύ τους κατά τη στρέβλωση του αμαξώματος. Οσο περνάει ο καιρός "κάθονται" και πιθανόν αυτό οδηγεί σε τριξίματα .Το scoda στο οποίο αναφέρεσαι τi ηλικία έχει; Edited August 28, 2007 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Έχει κάνει καμιά 30αρια χιλιάδες χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Πάντως πιστεύω ότι κανένα αμάξωμα ούτε το ποιό άκαμπτο δεν μπορεί να αποφύγει τις μικροστρεβλώσεις. Απλώς πιστεύω ότι κάποιοι κατασκευαστές πιθανόν να το αντιμετωπίζουν με τρόπο που αυτό να μην γίνεται αντιληπτό ή δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να ακουστούν αυτά τα τριξίματα(αθόρυβα λάστιχα θυρών).Και σε παλαιώτερα αυτοκίνητα που είχα αντιλαμβανόμουν τέτοιου είδους τριξίματα σε μικρώτερο βαθμό αλλά οι θόρυβοι που είχα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου ήταν πολύ περισσότεροι. Πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι η ακαμψία του αμαξώματος αλλά τα ίδια τα λάστιχα σε συνδυασμό πιθανόν με το πόσο σφιχτά κλείνουν οι πόρτες ωστε με τις μικροστρεβλώσεις που δημιουργούνται να προξενούνται οι θόρυβοι. +1 (Και σε εμένα παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 Τελικά μετά πό ψάξιμο διαπίστωσα οτι οτα τριξίματα προέρχονται κυρίως από τα πλαίσια των παραθύρων πάνω στο αμάξωμα (όπου σημειωτέον τα λάστιχα έχουν και χνούδι από κατασκευής πιθανόν γι'αυτό το λόγο) . Τα ψέκασα με σπρέι σιλικόνης και μέχρι στιγμής (2βδομάδες τώρα) κανένα πρόβλημα. Θα το παρακολουθήσω και θα σας ενημερώσω σχετικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Η σιλικόνη έχει πολύ καλά αποτελέσματα και στους θορύβους αλλά και στο οτι λαστιχα και τσιμούχεσ δεν θα σκασουν ποτέ. Οι πολλοί ηχοι όντως ακούγονται λόγω καλής μόνωσης αλλά δεν είναι δυνατόν να μην εφαρμόζει καλά η πόρτα στο πάνω μέρος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted September 14, 2007 Author Report Share Posted September 14, 2007 Δεν είπα ποτέ οτι δεν εφαρμόζουν σωστά το αντίθετο μάλιστα. Απλά όταν τα τριξίματα παρατηρούνταν όταν το αυτοκίνητο κινούνταν σε στρεβλά επίπεδα όπως πχ ράμπα ή ανάβαση σε πεζοδρόμιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Τρίπορτο έχεις ή τετράπορτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted September 16, 2007 Author Report Share Posted September 16, 2007 Το αναφέρω στο αρχικό post. Είναι τετράπορτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Σορρυ δεν το θυμόμουν. Ενας λόγος παραπάνω να τρίζει λιγο περισότερο απο το τρίπορτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Το κανει και στο TSI μου.Εχω τη Sportline εκδοση.Εχει να κανει με την ακαμψια του αμαξωματος οπως λεει και ο Kchristus.Παντως μην περιμενετε και 100% ακαμψια.Κατι αναλογο εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα αλλα για να πω την αληθεια οχι σε τετοιο βαθμο. Και στο δικό μου το κάνει κάθε μέρα που παρκάρω Εϊναι ψηλά το πάρκιγκ με τσιμέντο ανηφορικό και όταν ανεβαίνει λοξά το κάνει (Πρώτα η μία μπροστινή και μετά η άλλη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Και στο δικό μου το κάνει κάθε μέρα που παρκάρω Εϊναι ψηλά το πάρκιγκ με τσιμέντο ανηφορικό και όταν ανεβαίνει λοξά το κάνει(Πρώτα η μία μπροστινή και μετά η άλλη) Αγορασα ενα σπρει σιλικονης και με την πρωτη ευκαιρια θα κατσω να περασω τα λαστιχα.Και λογω του θορυβου αλλα και διοτι κανει καλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...