Jump to content
TOMMASO

Συντήρηση Τουρμπίνας Golf Tsi

Recommended Posts

γεισου φιλε!

το τυρμπο δεν χριαζετε καπια ιδιετερι σιντιρισι.

το ενα λεπτο πριν το σβισισ ειναι πολι καλο αλα τα 1οσ 2 λεπτα πριν ξεκινισισ δεν ειναι και οτι καλιτερο. ιδικα το χιμονα. με το που το βαζισ μπροσ φιγε κατεφθιαν για να εχι ι ντρομπα λαδιου μεγιστι πιεσι και να παι παντου το λαδι για λιπανσι.

Γιατι;Αν δηλαδη δεν φυγεις κατευθειαν δε θα παει παντου το λαδι;Δεν το καταλαβαινω.Εγω προσωπικα ξεκιναω μολις πεσουν οι στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι;Αν δηλαδη δεν φυγεις κατευθειαν δε θα παει παντου το λαδι;Δεν το καταλαβαινω.Εγω προσωπικα ξεκιναω μολις πεσουν οι στροφες.

η τρόμπα λαδιού στο ρελαντί δεν έχει πολύ πίεση και όταν είναι το λάδι το χειμώνα πιο χοντρό η λίπανση δεν είναι και η καλύτερη. εννοείτε τότες ότι δεν φτάνει και στην κάθε γωνια...

Edited by konstantinos passat
@Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

i trompa ladiou sto relanti den ehi poli piesi kai otan einai to ladi to himona pio hontro i lipansi den einai kai i kaliteri. enoite totes oti den ftani kai stin kathe gonia...

Πολυ χρησιμη πληροφορια σχετικα με την πιεση του λαδιου το χειμωνα που δεν ειχα ξαναακουσει.

Σε ευχαριστω πολυ για την συμβουλη! :lol:

Link to comment
Share on other sites

i trompa ladiou sto relanti den ehi poli piesi kai otan einai to ladi to himona pio hontro i lipansi den einai kai i kaliteri. enoite totes oti den ftani kai stin kathe gonia...

κι αν ξεκινησεις μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια νορμαλ πηγαινοντας με χαμηλες στροφες? [1500-2000 στοφες?]

Πολυ χρησιμη πληροφορια σχετικα με την πιεση του λαδιου το χειμωνα που δεν ειχα ξαναακουσει.

Σε ευχαριστω πολυ για την συμβουλη! :lol:

+ ουτε εγω το ηξερα

Link to comment
Share on other sites

ισως να κανω λαθος αλλα εχω την εντυπωση οτι οταν ειναι κρυο το μοτερ(γενικα μιλαω και οχι μονο στο tsi)

μολις το βαζεις μπρος ειναι full πιεση αν και εκει δεν δουλευει ακριβως στο ρελαντι περι τις 1200rpm

εχει αρκετα μεγαλη πιεση λαδιου.και οταν ζοριστει-ζεσταθει(αρκετα)

πεφτει πολυ πιο κατω σε μπαρ.επισης για καλυτερη πιεση λαδιου καλο ειναι τα λαδια να ειναι παντα φρεσκα :lol:

Link to comment
Share on other sites

γεια....

η πίεση είναι πιο ανεβασμένη γιατί είναι το λάδι πιο χοντρό αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πάει παντού το λάδι. υπάρχουνε μελέτες για αυτό το θέμα αλλα δυσκολεύομαι να τα μεταφράσω στα ελληνικά.

άλλο ένα πρόβλημα είναι όταν είναι κρυος ο κινητήρας δεν καίγεται όλη η βενζίνα στο κυλινδρο γιατί το injektion τα πρώτα λεπτά στέλνει περισσότερο βενζίνα ( λ<1) για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ο κινητήρας και κάποια ποσότητα από αυτή τι βενζίνα περνάει από το πιστόνι στα λάδια και διάλυ τα λάδια.

Edited by konstantinos passat
@Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

geia....

i piesi einai pio anebasmeni giati einai to ladi pio hontro auto omos den simeni oti pai pantou to ladi. iparhoune meletes gia auto to thema ala diskoleuome na ta metafraso sta ellinika.

alo ena problima einai otan einai krios o kinitiras den kegete oli i benzina sto kilintro giati to injektion ta prota lepta stelni perisotero benzina ( λ<1) gia na zestathi pio grigora o kinitiras kai kapia posotita apo auti ti benzina pernai apo to pistoni sta ladia kai diali ta ladia.

Ασχετο αλλα γραφε με ελληνικους χαρακτηρες διοτι και κουραζομαστε να διαβαζουμε τα ποστ σου αλλα και διοτι ειναι εναντια στους κανονες του φορουμ τα greeklish.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι;Αν δηλαδη δεν φυγεις κατευθειαν δε θα παει παντου το λαδι;Δεν το καταλαβαινω.Εγω προσωπικα ξεκιναω μολις πεσουν οι στροφες.

Ομοιως και εγω αφηνω να πεφτουν πρωτα οι στροφες (1/2 λεπτο περιπου) και μετα ξεκιναω ...

Link to comment
Share on other sites

γεια....

η πίεση είναι πιο ανεβασμένη γιατί είναι το λάδι πιο χοντρό αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πάει παντού το λάδι. υπάρχουνε μελέτες για αυτό το θέμα αλλα δυσκολεύομαι να τα μεταφράσω στα ελληνικά.

άλλο ένα πρόβλημα είναι όταν είναι κρυος ο κινητήρας δεν καίγεται όλη η βενζίνα στο κυλινδρο γιατί το injektion τα πρώτα λεπτά στέλνει περισσότερο βενζίνα ( λ<1) για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ο κινητήρας και κάποια ποσότητα από αυτή τι βενζίνα περνάει από το πιστόνι στα λάδια και διάλυ τα λάδια.

Kαι γω το αφηνω 1-2 λεπτα να ζεσταθει πριν ξεκινησω,γιατι εχω ακουσει οτι η κατανάλωση ειναι ιδιαιτερα υψηλη στα πρωτα λεπτα.

Επομενως το αφηνω λιγο και μετα ξεκιναω,μην παει τζαμπα η βενζινη.. :)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Kαι γω το αφηνω 1-2 λεπτα να ζεσταθει πριν ξεκινησω,γιατι εχω ακουσει οτι η κατανάλωση ειναι ιδιαιτερα υψηλη στα πρωτα λεπτα.

Επομενως το αφηνω λιγο και μετα ξεκιναω,μην παει τζαμπα η βενζινη.. ;)

ναι ειναι πιο ανεβασμενι ι καταναλοσι και για αυτο ειναι ενας λογος παραπανο να ξεκινισις αμεσος τιν πορια σου αλα περα απο αυτο ι τριβι στον κινιτιρα ειναι πολι περισοτερο απο οτι νομιζις γλιτονις βενζινα, που και αυτο δεν αλιθεβι αλα τεσπα.....

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι πιο ανεβασμενι ι καταναλοσι και για αυτο ειναι ενας λογος παραπανο να ξεκινισις αμεσος τιν πορια σου αλα περα απο αυτο ι τριβι στον κινιτιρα ειναι πολι περισοτερο απο οτι νομιζις γλιτονις βενζινα, που και αυτο δεν αλιθεβι αλα τεσπα.....

Ενα μελος απο εδω θυμαμαι οτι ειχε αναφερει οτι επικοινωνησε με Γερμανια σχετικα με την την εναρξη λειτουργιας του κινητηρα αλλα και το σβησιμο του και του ειχαν συστησει να μην ξεκινα αμεσως και οταν σταματα να τον αφηνει να δουλεψει λιγο στο ρελαντι.Δε θυμαμαι που το ειχα διαβασει και ποιο ειναι το μελος.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μελος απο εδω θυμαμαι οτι ειχε αναφερει οτι επικοινωνησε με Γερμανια σχετικα με την την εναρξη λειτουργιας του κινητηρα αλλα και το σβησιμο του και του ειχαν συστησει να μην ξεκινα αμεσως και οταν σταματα να τον αφηνει να δουλεψει λιγο στο ρελαντι.Δε θυμαμαι που το ειχα διαβασει και ποιο ειναι το μελος.

κατα καπιο τροπο ισχι και αυτο αλα οχι ακριβοσ....

οταν θελεις να τον ξεσικισις τον κιντιρα ειναι καλα να ειναι ζεστος και το ιδιο ισχι και για τιν τουρμπινα. αλα οταν εχει κριο δεν ειναι καλο να το αφινις στο ρελαντι για τους παραπανο λογους που ανεφερα...

για το σταματιμα ναι ετσι ειναι αυτο που λες και ισχι για ολα τα τυρμπο....το γραφουνε και τα χαρτια του αυτοκινιτου...

γιατι μετα απο μια γριγορι διαδρομι το σταματισισ αποτομα το λαδι που εχει μεσα το τουρμπο με τιν ολι ζεστι γινετε καρβουνο και ι τουρμπινα χαλαι.

Link to comment
Share on other sites

κατα καπιο τροπο ισχι και αυτο αλα οχι ακριβοσ....

οταν θελεις να τον ξεσικισις τον κιντιρα ειναι καλα να ειναι ζεστος και το ιδιο ισχι και για τιν τουρμπινα. αλα οταν εχει κριο δεν ειναι καλο να το αφινις στο ρελαντι για τους παραπανο λογους που ανεφερα...

για το σταματιμα ναι ετσι ειναι αυτο που λες και ισχι για ολα τα τυρμπο....το γραφουνε και τα χαρτια του αυτοκινιτου...

γιατι μετα απο μια γριγορι διαδρομι το σταματισισ αποτομα το λαδι που εχει μεσα το τουρμπο με τιν ολι ζεστι γινετε καρβουνο και ι τουρμπινα χαλαι.

Μα με το να τον αφησεις λιγο στο ρελαντι πριν φυγεις δεν εχει πιασει θερμοκρασια το λαδι.Εκτος κι αν μιλαμε για νταλα Καλοκαιρι <_<

Link to comment
Share on other sites

Τα περισσοτερα απο τα παρακατω ειναι ηδη γνωστα στους πιο πολλους,ομως αυτα εδω εχουν τη σφραγιδα της μαμας BorgWarner.

Eιναι η απαντηση σε ερωτηση μελους απο την Κυπρο σε συγγενικο site...

Θέμα: K03 Exhaust Gas Turbocharger, VW Golf GT TSI

Ερωτηση προς BORGWARNER:

Dear Sir,

I have recently bought VW Golf GT with TSi technology. Thus, it would be much appreciated if you could help me understand the operation and how to extent the lifespan of K03 turbocharger by answering the following questions:

1) Is K03 turbocharger fitted on the Golf GT Tsi, water-cooled or oil-cooled?

2) Do I have to leave the engine cool down before shutting it off? What about when I start the engine do I have to leave the engine warm up and then drive away?

3) A turbo timer will do any better?

4) What other precautions should be taken in order to extent the lifespan of this turbocharger?

Thank you in advance.

Απαντηση:

Dear Sir,

please find attached general info:

1. All BWTS turbos for gasoline engines have a water-cooled bearing housing nowadays. Also your K03 turbo for VW Golf GT TSI. And the oil supply for the bearings.

2 . It is always better to wait 30 sec/1 min to cool down the engine and turbo. It is also better to warm up the engine before full-load acceleration.

3. A turbo timer will do the same job I think.

4. Preventive measures: Carry out oil and filter services as per OEM?s instructions. Use oil that is suitable for turbocharged engines.

Most Common Reasons for Turbo Failures:

1. Bad oil (contaminated, wrong specification)

2. Lack of lubrication (not enough oil flow / oil pressure)

3. Foreign objects (entering compressor or turbine)

4. Overspeeding and/or overheating

(often due to manipulations of the engine or the turbo)

5. Oil leakage

(oil in compressor or turbine housing)

--> In most cases the turbo itself is not defective

Kind regards,

Matthias Kipper

Sales IDS/Technical Support

BorgWarner Turbo Systems GmbH

Και για να μην ερθει γρηγορα το κακό...,μερικες ακομη χρησιμες πληροφοριες για long life use οf turbo engines:

<a href="http://autospeed.com/cms/A_1259/article.html" target="_blank">http://autospeed.com/cms/A_1259/article.html</a>

για τους ανενημερωτους που δεν κανουν search..

o φιλος μας εδω ειναι αναλυτικοτατος,με χρησιμες πληροφοριες για την τουρμπινα που φοραει το Τsi.. -_-

ps.ελπιζω να μην υπαρξουν off-topic

Link to comment
Share on other sites

Ενα μελος απο εδω θυμαμαι οτι ειχε αναφερει οτι επικοινωνησε με Γερμανια σχετικα με την την εναρξη λειτουργιας του κινητηρα αλλα και το σβησιμο του και του ειχαν συστησει να μην ξεκινα αμεσως και οταν σταματα να τον αφηνει να δουλεψει λιγο στο ρελαντι.Δε θυμαμαι που το ειχα διαβασει και ποιο ειναι το μελος.

Γι αυτο αλλωστε και χρησιμοποιουμε "λεπτα" λαδια 5W/30,τα οποια βοηθουν στην καλυτερη λιπανση ακομη και οταν ο κινητηρας ειναι κρυος... :D

Link to comment
Share on other sites

Φίλε TOMMASO, έκατσα και διάβασα (μετά και από δική σου παρακίνηση - επιμονή σε άλλο topic...) τους προβληματισμούς σου σχετικά με το νέο σου αμάξι (καλοτάξιδο κιόλας! B) ) και σου λέω τα εξής:

Μέχρι ένα σημείο και εφόσον πριν δεν είχες καμία σχεση με turbo αμάξια και τουρμπίνες (χωρίς αυτό να είναι κακό) έχεις ένα δίκιο να ''ψάχνεσαι'' γενικώς και να ''ανησυχείς'' (ούτε και αυτό είναι κακό - μάλλον καλό)...

Πρώτα απ'όλα όμως θυμήσου ότι έχεις αγοράσει ένα σύγχρονο αμάξι με κινητήρα νέας τεχνολογίας, με ό,τι αυτό σημαίνει, και μάλιστα turbo - supercharged.

Όλα αυτά βέβαια δεν αρκούν για να σε εφησυχάσουν ώστε να μη νοιάζεσαι καθόλου για τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου και δει των κινούμενων μερών του!

Απλά, πλέον όχι μόνο η VW, αλλά και όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε ένα στάδιο όπου δε χρειάζεται να χρησιμοποιούν, εν προκειμένω, παλαιού τύπου τουρμπίνες οι οποίες λιπαίνονταν μάλιστα (θέλοντας και μη) με ''χοντρό'' λάδι, λόγω των παλαιού τύπου και δύστροπων μοτερ, συν του ότι ήταν μόνο ψύξεως λαδιού και ανοίγονταν κάθε τόσο για service π.χ άξονα κλπ...

Έτσι, χωρίς να σε πιάνει πανικός και υπερβολική ίσως ανησυχία έχε υπόψη σου ότι η τουρμπίνα που φοράς, η Κ03, είναι όσο σύγχρονη χρειάζεται για να χαρακτηρίζεται long life, με την έννοια ότι μπορείς να ασθάνεσαι σίγουρος για την αποτελεσματικότητά της μετά και από 100.000 και άλλα τόσα χλμ εφόσον η χρήση σου είναι...ας πούμε ''ορθολογική''.

Θα μου πεις πώς αντιλαμβάνεσαι το ''ορθολογική''?

Και θα σου πω, καταρχήν ακολούθα τις οδηγίες του Mr. Kipper της επίσημης BorgWarner, οι οποίες αναφέρονται και σε ένα οποιοδήποτε turbo αμάξι!

Δώσε μάλιστα προσοχή στο ''warm up'' το οποίο δε ξέρω πόσο αντιληπτό έγινε και από άλλα παιδιά που το σχολίασαν...

Εννοεί λοιπόν ο Mr. Kipper ότι καλό είναι πριν ''τουρμπίσεις'' να έχεις ''ζεστάνει'' τον κινητήρα σου (δηλ. κινείσαι κανονικά χωρίς όμως να τουρμπίζεις) γύρω στα 10-15 λεπτάκια, ώστε και το λάδι σου να έχει ζεσταθεί επαρκώς. Παράλληλα, όταν θα είσαι πια έτοιμος να ανεβάσεις πίεση, μη δώσεις κατευθείαν π.χ 1,5 bar (δε ξέρω και τι πίεση ανεβάζετε), αλλά φρόντισε ελάχιστα πιο πριν να έχεις δοκιμάσει στο 0,5 και 1,0 bar (στιγμιαία μικρά τουρμπισματάκια δηλ). Μη ξεχνάς ότι το ίδιο λάδι χρησιμοποιεί και η τουρμπίνα σου και όσο πιο κρύο φτάνει σε αυτή, τόσο κακό της κάνει!

Το άλλο πάλι που ειπώθηκε για ζέσταμα στο ρελαντί, έχει μια χρησιμότητα για τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα, αλλά κατά τ'άλλα κακό στον καταλύτη κάνει.

Επίσης, θα συμφωνήσω και στις συμβουλές του φίλου Porschemultivan.

Επιπλέον, τακτικότερη αλλαγή λαδιού, μόνο καλό μπορεί να κάνει (αλλά αυτό κυρίως για big turbos).

Και κάτι ακόμα. Λες ότι σπάνια θα ξεπεράσεις τις 4000 - 4500rpm...

Γιατί? Λάθος σου, εκτός και αν με το ένα σου μάτι κοιτάς συνέχεια την κατανάλωση...

Δε σου λέω να το κοφτιάζεις συνέχεια, γιατί και αυτό λάθος είναι, αλλά έτσι με το να φοβάσαι να στροφάρεις ''φιμώνεις'' το μοτερ σου, το οποίο ίσως και να μην έχει ''ανοίξει'' ποτέ...

Όσο πιο ευλαβικά προσπαθήσεις να τηρήσεις τα πραπάνω, τόσο περισσότερο αυξάνεις τη ζωή της τουρμπίνας σου!

Έντονο ''φλερτάρισμα'' με τα κόκκινα και υπερβολική πίεση ίσως σημάνει ράγισμα...

Οπότε, σύνεση μεν, όχι υπερβολικά ''δαντελένια'' χρήση δε...

Αν πάλι θες να μάθεις περισσότερα για την τουρμπίνα σου, μπορείς να απευθυνθείς σε turbodynamic και turbohellas.

Όσον αφορά το θέμα του κομπρέσορα και τη συντήρησή του καλύτερα να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία ή ακόμα καλύτερα με την επίσημη VW.

P.S. Σε αυτό το σημείο, επιτρέψτε μου ένα off topic:

Ίσως η αφορμή για να διαβάσω και να γράψω σε αυτό το topic, ήταν ένα άλλο με τον τίτλο ''Ti ΜΑΡΚΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ Group Vag?, ??''

Θεωρώντας ότι οι απαντήσεις των παιδιών άφηναν μια ασάφεια, προσπάθησα να ξεδιαλύνω το θέμα και να απαντήσω στο αρχικό ερώτημα.

Είδα όμως ότι οι φίλοι TOMMASO και eagle1 επέμεναν ότι η απάνηση δινόταν στο παρόν topic.

Και πάλι όμως δε θα συμφωνήσω, καθώς ναι μεν εξαντλείται το θέμα TSI, αλλά δεν είναι δυνατό το Group Vag να περιλαμβάνει μόνο κινητήρες TSI...εκτός και αν έχετε άλλη γνώμη...

Ελπίζω μετά και από αυτή την εξήγηση να καταλαβαινόμαστε!

Sorry για το off topic και το μεγάλο post.

Φίλε TOMMASO εύχομαι σε σένα όπως και σε όλους φυσικά, καλά, ασφαλή και ακούραστα χιλιόμετρα!!! :lol::rolleyes::lol:

Edited by Panzer
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Panzer η τουρμπινα στο TSI ξεκινα να ανοιγει στις 2.500 στροφες.Δηλαδη θα πρεπει να κανουμε αλλαγες κατω απο τις 2500 στροφες μεχρι να ζεσταθει το λαδι;

Link to comment
Share on other sites

Aν έχεις λίγο υπομονή (γύρω στα 10 λεπτάκια δηλ.) και δε σε 'τρώει'' το πόδι σου :wacko: , ναι...

Ή τελοσπάντων, μην αφήσεις να σηκώσει αμέσως 0,5 ή 1bar...

Και επαναλαμβάνω, τίποτα να μην κάνεις και να αρχίσεις να το σκίζεις αμέσως δεν τρέχει και τίποτα...

Απλά με λίγη προσοχή αυξάνεις τη ζωή της τουρμπίνας σου! :o

Τα ίδια και στο σβήσιμο, 1 λεπτάκι ρελαντί, ή χαλαρή βόλτα 5 λεπτάκια πριν παρκάρεις και είσαι οκ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aν έχεις λίγο υπομονή (γύρω στα 10 λεπτάκια δηλ.) και δε σε 'τρώει'' το πόδι σου :wacko: , ναι...

Ή τελοσπάντων, μην αφήσεις να σηκώσει αμέσως 0,5 ή 1bar...

Και επαναλαμβάνω, τίποτα να μην κάνεις και να αρχίσεις να το σκίζεις αμέσως δεν τρέχει και τίποτα...

Απλά με λίγη προσοχή αυξάνεις τη ζωή της τουρμπίνας σου! :lol:

Τα ίδια και στο σβήσιμο, 1 λεπτάκι ρελαντί, ή χαλαρή βόλτα 5 λεπτάκια πριν παρκάρεις και είσαι οκ! :o

μωρε εγω προσεκτικος ειμαι.Και ζεσταμα κανω και δεν το πιεζω μεχρι να πιασει το λαδι θερμοκρασια.Αλλα αλλαγη κατω απο τις 2500 σημαινει οτι πριν τα 60 πρεπει να βαλω τεταρτη και πριν τα 80 πεμπτη.Δηλαδη φαντασου για τι ταρυφοαλλαγες μιλαμε. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aν έχεις λίγο υπομονή (γύρω στα 10 λεπτάκια δηλ.) και δε σε 'τρώει'' το πόδι σου :wacko: , ναι...

Ή τελοσπάντων, μην αφήσεις να σηκώσει αμέσως 0,5 ή 1bar...

Και επαναλαμβάνω, τίποτα να μην κάνεις και να αρχίσεις να το σκίζεις αμέσως δεν τρέχει και τίποτα...

Απλά με λίγη προσοχή αυξάνεις τη ζωή της τουρμπίνας σου! :o

Τα ίδια και στο σβήσιμο, 1 λεπτάκι ρελαντί, ή χαλαρή βόλτα 5 λεπτάκια πριν παρκάρεις και είσαι οκ! :blink:

+1000 απολύτος σωστός για μακροζωϊα και χωρίς προβληματα

Link to comment
Share on other sites

μωρε εγω προσεκτικος ειμαι.Και ζεσταμα κανω και δεν το πιεζω μεχρι να πιασει το λαδι θερμοκρασια.Αλλα αλλαγη κατω απο τις 2500 σημαινει οτι πριν τα 60 πρεπει να βαλω τεταρτη και πριν τα 80 πεμπτη.Δηλαδη φαντασου για τι ταρυφοαλλαγες μιλαμε. :wacko:

Hmmm.... Μπορεις να κανεις τις αλλαγες και κατω απο τις 2000 στρ tongue.gif Το DSG εκει τις κανει. Στα 62 εχω 6η. Λες να εχω γινει ταριφας? :o:blink:

Link to comment
Share on other sites

μην κοιταμε τιμεσ πωλησεις γιατι οπωσ λες κσι εσυ karlos το 1,6 ηταν ποιο ακριβο και οχι φθηνοτερο. ο Cobressor σιγουρα ειναι ποιο ακριβος απο το turbo αλλα πόσο? παντωσ παιδες εμενα προσωπικα δεν με απασχολει το ποσο θα μου στοιχησει ΕΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ αυτο που θελω ειναι να το χαιρομαι οταν το οδηγω εκει ειναι ολα τα λεφτα..............αλλιως θα επερνα ΚΙΑ...............................

Πες τα Χρυσοστομε!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω να πω,δειξτε λιγο ενδιαφερον στα ξεκινημα(ζεσταμα) και σβησιμο(κρυωμα τουρμπινας) και μετα πιειτε του το αιμα!!Ελεος ρε παιδια,golf tsi πηρατε,οχι κανα fiat uno turbo 20 ετιας!!!Αν το προσεχετε λιγο στην αρχη και στο τελος της βολτας δν θα σας ζητησει τιποτα,μονο θα σας ανταμιψει.Και η καταναλωση,καταναλωση.Φυσικο και επομενο ειναι.Turbo αυτοκινητο πηρατε.

Edited by stelios256
Link to comment
Share on other sites

Χωρια που αν τυχει... να μην τρεξεις πανω απο 120-130 σε ανοιχτο δρομο δεν καιει και τιποτα!

Επιπλεον ο υπερσυμπιεστης δε δουλευει συνεχεια οταν κρατας μια λογικη σταθερη ταχυτητα - απο οσο εχω διαβασει σε posts φιλων,επιβεβαιωστε παρακαλω οι γνωριζοντες - οποτε δεν υπαρχει ιδιαιτερη φθορα.

Στην πολη τωρα εαν πρωι-πρωι μεσα στην κινηση και απο φαναρι σε φαναρι,θελει κανεις να δειχνει συνεχως στους γυρω του οτι εχει TURBO,τοτε κακο του κεφαλιου του...

Edited by eagle1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.