developer Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο TSI GT Sport 140 (DSG) έχω παρατηρήσει αρκετά συχνά ότι κατά τη διάρκεια της εκκίνησης του αυτοκινήτου με τελείως κρύο κινητήρα το ρελαντί κάνει αρκετούς κραδασμούς για περίπου 40 δευτερόλεπτα και μετά σταδιακά εκμηδενίζονται και το ρελαντί πέφτει.... Το θεωρείτε φυσιολογικό αυτό? Φυσικά δεν εννος τις αυξημένες στροφές του ρελαντί αλλά το θέμα των κραδασμών του κινητήρα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Κι εμένα ακριβώς το ίδιο. Φυσιολογικό θα 'ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Υπαρχει ιδιο τοπικ στην κατηγορια προβληματα με τιτλο "τρεμουλο κινητηρα οταν παιρνει μπρος".Αν κατεβειτε λιγο χαμηλα θα το βρειτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 και εμενα το ιδιο...και μαλιστα σε πολλα καινουργια αυτοκινητα συμβανει αυτο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thorpedo Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 το κανει και σε μενα καμια φορα αλλα οχι παντα. αν πατησετε λιγο γκαζι με νεκρα σταματαει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Kαι σε μενα το κανει. Οσο πιο κρυα ειναι μηχανη τοσο πιο πολυ θορυβο κανει .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 ειναι φισιολογικο.... εκεινι τιν ορα για να ζεσταθι ο καταλιτις πιο γριγορα ο κινιτιρας δουλευι με λ<1 και μια εξοτερικι τρομπα αεριου (δεν γνωριζο πος λεγετε ακριβος στα ελλινικα) σπροχνι φρεσκο αερα στιν εξατμισι.... αυτο που ακουτε λοιπον ι εσθανεστε ειναι αυτι ι τρομπα αεριου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 ειναι φισιολογικο....εκεινι τιν ορα για να ζεσταθι ο καταλιτις πιο γριγορα ο κινιτιρας δουλευι με λ<1 και μια εξοτερικι τρομπα αεριου (δεν γνωριζο πος λεγετε ακριβος στα ελλινικα) σπροχνι φρεσκο αερα στιν εξατμισι.... αυτο που ακουτε λοιπον ι εσθανεστε ειναι αυτι ι τρομπα αεριου.... καλα τα λες...εχει σωληνακι πανω στο φιλτροκουτι και τραβαει αερα απο κει.... αλλα εγω δε δικαιολογω το τρεμουλο, γιατι το εκανε και σε μενα ενα φεγγαρι και αλλαξα μπουζι, και πλεον δε το κανει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 καλα τα λες...εχει σωληνακι πανω στο φιλτροκουτι και τραβαει αερα απο κει....αλλα εγω δε δικαιολογω το τρεμουλο, γιατι το εκανε και σε μενα ενα φεγγαρι και αλλαξα μπουζι, και πλεον δε το κανει.... Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το κακης ποιοτητας καυσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το κακης ποιοτητας καυσιμο. +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το κακης ποιοτητας καυσιμο. Γενικα αυτο που λες ειναι σωστο αλλα επι του συγκεκριμενου δεν ειναι αυτο διοτι το κανμει σε ολους.δε μπορει ολοι να εχουν βαλει κακης ποιοτητας καυσιμο.Οσο για μενα ξερω πολυ καλα απο που βαζω οπου ειναι εγγυημενα καλο καυσιμο (μαλιστα βαζω και 100αρα).Ειναι ετσι ο κινητηρας.Στα πρωτα λεπτα θα τρεμει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Ελα ομως που εμενα ,αρχισε να το κανει μετα απο τους 8 μηνες!!!!! Αυτο πως εξηγειτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Ελα ομως που εμενα ,αρχισε να το κανει μετα απο τους 8 μηνες!!!!!Αυτο πως εξηγειτε? θα ειναι αλο τριξιμο τοτες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capthookb Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Όταν είχα ρωτήσει το μηχανικό μου γιατί γίνεται αυτό (σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια) μου είχε πει πως πολύ πιθανό είναι να έχει καθίσει σε κάποιο μπεκ κάποιο σκουπιδάκι και να εμπόδιζε τον ομαλό ψεκασμό του. Γι'αυτό και το κάνει όταν είναι κρύο. Όταν ψεκάζει συνέχεια και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία καθαρίζει. Μου είχε πει μάλιστα οτι αν συνεχίσει να παω τα μπεκ για καθαρισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Όταν είχα ρωτήσει το μηχανικό μου γιατί γίνεται αυτό (σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια) μου είχε πει πως πολύ πιθανό είναι να έχει καθίσει σε κάποιο μπεκ κάποιο σκουπιδάκι και να εμπόδιζε τον ομαλό ψεκασμό του. Γι'αυτό και το κάνει όταν είναι κρύο. Όταν ψεκάζει συνέχεια και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία καθαρίζει. Μου είχε πει μάλιστα οτι αν συνεχίσει να παω τα μπεκ για καθαρισμό. ναι παιζει κι αυτο...αλλα να ξερεις οτι τα μπεκ δε βουλωνουν ετσι απλα και το βουλωμα παιζει απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο...εγω ειχα παει και μου ελεγαν, οχι πρεπει να καθαρισουμε τον "λ" , και τα μπεκ και την πεταλουδα ...τελικα ολα μπαρουφες ηταν, αλλαξα πεταλουδα γκαζιου κι ολα εστρωσαν!!! γι αυτο πρεπει να εχουμε εναν μηχανικο εμπιστοσυνης γιατι ο καθενας λεει τα δικα του... Σε εναν Τουρμπο κινητηρα...δεν βουλωνουν ευκολα τα μπεκ, ποσο μαλλον σε τεχνολογιες Tfsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capthookb Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Μα πως μπορεί να είναι ένας μηχανικός σίγουρος οτι φταίει κάτι αν δε λάβει υπόψη του κάθε πιθανή αιτία του προβλήματος; Δε λέν μπαρούφες απλά ο καθένας έχει ένα τρόπο σκέψης και νοοτροπίας. Γιατί σε έναν τούρμπο κινητήρα και ακόμα περισσότερο σε τεχνολογία fsi είναι πολύ δύσκολο να βουλώσει ένα μπεκ; Έχεις κάποιες παραπάνω τεχνικές πληροφορίες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Μα πως μπορεί να είναι ένας μηχανικός σίγουρος οτι φταίει κάτι αν δε λάβει υπόψη του κάθε πιθανή αιτία του προβλήματος;Δε λέν μπαρούφες απλά ο καθένας έχει ένα τρόπο σκέψης και νοοτροπίας. Γιατί σε έναν τούρμπο κινητήρα και ακόμα περισσότερο σε τεχνολογία fsi είναι πολύ δύσκολο να βουλώσει ένα μπεκ; Έχεις κάποιες παραπάνω τεχνικές πληροφορίες; με βαση τις πιεσεις βενζινης το αναφερω...και το συστημα fsi των πολλων bar πιεσης βενζινης!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Παντως επι του TSI δεν παιζει να εχουν βουλωσει τα μπεκ ολων μας. Ειναι φυσιολογικο μην τρελαινεστε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Τρέμει ο καημένος ο TSi με τα διαμάντια που ακούγονται κάθε μέρα από τον καθένα..... +1Nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capthookb Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Μια ιδέα είπα ρε παιδιά. Βλέπω στις ειρωνείες μερικοί είναι πρώτοι. Εύχομαι ο TSI να τρέμει μόνο από τα διαμάντια που ακούγονται από τον καθένα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...