pafsi Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 2 hours ago , geopro said: Ένα ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού προσδοκώ. Μάλλον το παρακάτω χρειάζεσαι… Quote
kou Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 8 hours ago , pafsi said: Ιδανικό θα ήταν να τακτοποιήσεις κομπλέ, πρώτα τον κινητήρα που έχεις ενδείξεις ότι ίσως είναι ο πιο ‘’λερωμένος’’ και σε μετέπειτα χρόνο τον άλλον…Ποτέ μισό χάπι δεν δίνει τη θεραπευτική δράση ενός ολόκληρου χαπιού!...Ωστόσο, αν θεωρείς ότι δεν είναι και πολύ επιβαρυμένοι με καρβουνίλα, λάσπη κλπ οι δύο κινητήρες σου, τότε έχει μια βασιμότητα το να ενεργήσεις έτσι όπως το σκέφτεσαι…Ήπιας μορφής ασθένεια, μισό χάπι! Δε νομιζω να καθαριζει καρβουνιλα κανενα προιον flush. Η αληθεια οτι σκεφτομαι καποια στιγμη να χρησιμοποιησω ενα τετοιο προιον σε golf 5 1.6 fsi με 315.000 χλμ.Εκανα τις αλλαγες λαδιων παντα στην ωρα τους αλλα μετα απο τοσα χρονια υποψιαζομαι οτι ολο και κατι θα εχει μαζεψει. Quote
kou Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 On 5/11/2024 at 2:48 ΜΜ, geopro said: Το σίγουρο είναι ότι θα μειωθεί η κατανάλωση λαδιού μελλοντικά. Το θέμα είναι να περιοριστεί σε λογικά επίπεδα. Αυτοί τί λένε ; Κυρίως τί λένε για την επιλογή του 0W-20 ? Το σκέφτονται για 0W-30? (Εντός προδιαγραφών πάντα) Στην πρωτη αλλαγη λαδιων θα γινει ερωτηση για ποιο χοντρο λαδι ... 0-30 ή 5-30 με την ελπιδα οτι μεχρι τοτε δεν θα εμφανιστει ξανα τοση απωλεια λαδιου. Quote
pafsi Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 2 hours ago , kou said: Δε νομιζω να καθαριζει καρβουνιλα κανενα προιον flush Σε ‘’βαριές’’ περιπτώσεις, ίσως και όχι…Εξαρτάται από την πυκνότητα συσσώρευσης και το χρονικό διάστημα που συσσωρεύονται…Σε ‘’χαλαρές’’ περιπτώσεις καρβουνίλας, με μερικά σκισίματα του μοτέρ τα πετάει από αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής (εκεί συνήθως μαζεύονται)…Αλλιώς, πάμε για carbon… 1 Quote
Derv_7 Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 On 11/4/2024 at 5:14 PM, kou said: 1.5 tsi , 116 αλογα Στην θέση θα τα άλλαζα στα 5000 χλμ μαζί με το φίλτρο. Θα έβαζα ότι προτείνει η vw σαν πρώτη επιλογή για τον κινητήρα σου και την χώρα σου. Υπάρχει ηλεκτρονικό βιβλιαράκι είπες? Εάν ναι τράβα κανα screenshot και βάλτο να το δούμε και εμείς. Αν μετά την αλλαγή συνεχίζεις και έχεις μεγάλη απώλεια λαδιού πρέπει να τους πιέσεις στην αντιπροσωπεία 1 Quote
kou Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 1 ώρα πριν , Derv_7 said: Στην θέση θα τα άλλαζα στα 5000 χλμ μαζί με το φίλτρο. Θα έβαζα ότι προτείνει η vw σαν πρώτη επιλογή για τον κινητήρα σου και την χώρα σου. Υπάρχει ηλεκτρονικό βιβλιαράκι είπες? Εάν ναι τράβα κανα screenshot και βάλτο να το δούμε και εμείς. Αν μετά την αλλαγή συνεχίζεις και έχεις μεγάλη απώλεια λαδιού πρέπει να τους πιέσεις στην αντιπροσωπεία manual υπαρχει σε φυσικη μορφη,ψηφιακο ειναι το βιβλιαρακι service. 1 Quote
geopro Posted November 6, 2024 Report Posted November 6, 2024 (edited) 8 hours ago , kou said: manual υπαρχει σε φυσικη μορφη,ψηφιακο ειναι το βιβλιαρακι service. Μπορείς να "ανεβάσεις" τη σελίδα σέρβις και την αντίστοιχη σελίδα από το βιβλίο οδηγιών ; Edited November 7, 2024 by geopro 1 Quote
kou Posted November 7, 2024 Report Posted November 7, 2024 Οκ...θα πρέπει να μου το στείλουν. Θα το πω του παιδιού. Όταν λες σελίδα από το βιβλίο οδηγιών ποια ακριβώς θες?φαντάζομαι για τα λάδια. Και από το βιβλίο σέρβις να δεις αν έχει καταχωρηθεί η συγκεκριμένη εργασία? Quote
Derv_7 Posted November 7, 2024 Report Posted November 7, 2024 5 hours ago, kou said: Οκ...θα πρέπει να μου το στείλουν. Θα το πω του παιδιού. Όταν λες σελίδα από το βιβλίο οδηγιών ποια ακριβώς θες?φαντάζομαι για τα λάδια. Και από το βιβλίο σέρβις να δεις αν έχει καταχωρηθεί η συγκεκριμένη εργασία? από το μανουλ που σου δώσανε με την αγορά φωτο που λέει τΙς προδιαγραφές λαδιών που παίρνει , τις επιλογές κτλ Quote
geopro Posted November 7, 2024 Report Posted November 7, 2024 (edited) 2 hours ago , Derv_7 said: από το μανουλ που σου δώσανε με την αγορά φωτο που λέει τΙς προδιαγραφές λαδιών που παίρνει , τις επιλογές κτλ Αναρωτιέμαι αν ισχύει ακόμη το κατά την VW να υπάρχουν δύο τύποι σέρβις: Ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τις συνθήκες λειτουργίας, η συντήρησή του ακολουθεί είτε τα σταθερά (fixed) διαστήματα service (ανά έτος ή 15.000χλμ. – όποιο επέλθει πρώτο) είτε τα μεταβλητά (longlife) διαστήματα (ανά 2 έτη ή 30.000 χλμ.) Συχνα για σταθερά (fixed) διαστήματα service η οδηγία ηταν VW 502 μόνο. Επίσης για κινητήρες φυσικού αερίου VW 502 μόνο . Για μεταβλητά (longlife) διαστήματα ηταν σαν πρώτη επιλογή η VW 508 Το φαντάζεστε να είναι έτσι και σε αυτή την περίπτωση ; Edited November 7, 2024 by geopro 1 Quote
OMINUS Posted November 7, 2024 Report Posted November 7, 2024 (edited) Φωτογραφίες από το βιβλίο του αυτοκινήτου που είχα. Post Νούμερο 57. Edited November 7, 2024 by OMINUS 1 Quote
OMINUS Posted November 8, 2024 Report Posted November 8, 2024 (edited) Καλησπέρα. Σήμερα πήγα πήρα λάδια για το service στο corolla, τα λάδια που πήρα και φέτος είναι τα mobil10-40. Τα πήρα από το praktiker στα 13.90€ το λίτρο. Βάζω φωτογραφία από το πώς είναι το μπουκάλι και η ετικέτες τού Το μπουκάλι έχει τριπλές ετικέτες στο μπουκάλι επάνω του και συγκεκριμένα εκεί τριπλή ετικέτα μπροστά και τριπλή ετικέτα στο πίσω μέρος του. Edited November 8, 2024 by OMINUS 1 Quote
geopro Posted November 9, 2024 Report Posted November 9, 2024 On 6/11/2024 at 5:16 ΜΜ, pafsi said: Μάλλον το παρακάτω χρειάζεσαι… Παρόμοιο προϊόν δεν είναι με το Castrol engine shampoo. ? Διαφέρουν σε κάτι το ουσιαστικό ; Quote
pafsi Posted November 9, 2024 Report Posted November 9, 2024 2 hours ago , geopro said: Παρόμοιο προϊόν δεν είναι με το Castrol engine shampoo. ? Διαφέρουν σε κάτι το ουσιαστικό ; Ναι, για την ίδια δουλειά είναι…τα ίδια προσφέρουν…Απλά, το Castrol θεωρείται πιο ήπιας δράσης…Αν λόγω χιλιομέτρων και τρόπου οδήγησης εκτιμάς ότι έχεις μικρή συσσώρευση sludge, ταπεινή μου γνώμη πας στο Castrol…Στην απέναντι περίπτωση, πας σε LM Motor clean…Στη δε ακραία, πας σε carbon…Στο θέμα που αναφέρεις για ‘’ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού’’, δεν έχω άποψη αν και με ποιο απ’ τα δύο θα πετύχεις το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα…Εγώ επέλεξα προς χρήση το Castrol για πιθανές καρβουνίλες, μετά από υπόδειξη φίλου μηχανικού και έχοντας μόλις 40.000 χλμ, με χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης και χωρίς φορτώματα κλπ την τελευταία 2ετία περίπου (5ετίας το αμάξι), με 100άρα βενζίνη πάντα και βέβαια με συνεπείς τις αλλαγές λιπαντικού (Amsoil 5w-30)… 1 Quote
geopro Posted November 10, 2024 Report Posted November 10, 2024 On 11/7/2024 at 12:04 PM, kou said: Οκ...θα πρέπει να μου το στείλουν. Θα το πω του παιδιού. Περιμένουμε. Quote
pafsi Posted November 19, 2024 Report Posted November 19, 2024 (edited) Την καλησπέρα μου. Μήπως γνωρίζει κάποιος πώς αναδιαμορφώνονται οι σπείρες (βόλτες) στην οπή υποδοχής τάπας σε κάρτερ αλουμινίου;;; (Τ-Roc)…Έχουν χαλάσει και δεν σφίγγει η τάπα που μπαίνει για να κλείσει το κάρτερ για αλλαγή λιπαντικού…κι αν τελικά φτιάχνονται οι βόλτες με κάποιο κολαούζο, θα ταιριάζει μετά η ΟΕΜ τάπα που μπαίνει για να κλείσει το κάρτερ;;;…Μήπως στη χειρότερη, πρέπει να αφαιρεθεί το κάρτερ και να γίνει αποκατάσταση των σπειρωμάτων σε μηχανουργείο;;; Edited November 19, 2024 by pafsi 1 Quote
OMINUS Posted November 19, 2024 Report Posted November 19, 2024 (edited) Πώς το κατάφεραν και στο χάλασαν? Υποτίθεται ότι η οδηγία της vw να αλλάζει την τάπα του Κάρτερ σε κάθε αλλαγή λαδιών ήταν για να μην γίνονται τέτοιες ιστορίες... Θα χρειαστεί για να το φτιάξεις να σου "φάει" (καθαρίσει) το χαλασμένο σπιρομα με τρυπάνι. Θα μεγαλώσει την υπάρχουσα διατομή της τρύπας. Να σού φτιάξει με κολαουζο καινούργιες βόλτες. Και μετά σου βάλει φυτεύματα σπυροματα για να έρθει και να γίνει η αρχική διατομή της ταπας. Edited November 19, 2024 by OMINUS 1 Quote
pafsi Posted November 19, 2024 Report Posted November 19, 2024 (edited) 9 hours ago , OMINUS said: Πώς το κατάφεραν και στο χάλασαν? Η ζημιά δεν έγινε στην VW, φίλε μου…Έγινε σε ιδιώτη-εξωτερικό συνεργείο, όπου είχα πάει μόνο για αλλαγή λαδιών (ξέπλυμα υπολειμμάτων από Castrol Shampoo)…Σε προχθεσινή μου επίσκεψη για αλλαγή (θα αλλάξω ιξώδες, δοκιμαστικά) διαπιστώθηκε ότι δεν σφίγγει η τάπα…Ο προηγούμενος, μάλλον την είχε παρασφίξει μέχρι στραγγαλισμού της ''υποδοχής'' του κάρτερ…Τώρα το αμάξι κυκλοφορεί 3 μέρες με 2 ροδέλες στην τάπα (για να σφίξει) και επειδή είναι να κάνω ταξιδάκι 300 χλμ, φοβάμαι μη μου την τινάξει απ’ το κάρτερ και πάρω το μοτέρ στη μασχάλη…Σ’ ευχαριστώ πάντως.. Edited November 20, 2024 by pafsi 1 Quote