Jump to content
kospasTSI12345

Τι παίζει με το Overboost?

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα, είμαι κάτοχος tsi 140 και θέλω να ρωτήσω το εξής:

...τι παίζει με το overboost? πως ακριβώς λειτουργεί?

Μπορεί κάποιος να το εξηγήσει παραστατικά??

Δηλαδή...πχ ξεκινάω κάποιες φορές ...βάζω πρώτη , αλλάζω δευτέρα

και πατάω τέρμα γκάζι, αλλάζω τρίτη τέρμα γκάζι... και τα λοιπά...δηλαδή

έτσι θεωρητικά τα σκάει όλα...ή

πρέπει βάζοντας δευτέρα να περιμένω να ανοίξει το τούρμπο και μετά να

πατήσω τέρμα γκάζι.???

Ας με διαφωτήσει κάποιος να καταλάβω τι ακριβώς παίζει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

φιλικη συμβουλη

μην πατας τερμα το γκαζι οταν εχεις λιγες στροφες ή δεν εχει ''γεμισει'' η ταχυτητα που εχεις κουμπωσει.

κινδυνος σοβαρης βλαβης τουρμπινας.

για το overboost δεν γνωριζω να σε πω μιας και δεν εχω tsi. :cry:

Link to comment
Share on other sites

φιλικη συμβουλη

μην πατας τερμα το γκαζι οταν εχεις λιγες στροφες ή δεν εχει ''γεμισει'' η ταχυτητα που εχεις κουμπωσει.

κινδυνος σοβαρης βλαβης τουρμπινας.

για το overboost δεν γνωριζω να σε πω μιας και δεν εχω tsi. :cry:

Tι κινδυνο μπορει να εχει η τουρμπινα?Δεν το καταλαβαινω.

Στις χαμηλες ουτως η αλλως εμπλεκεται ο κομπρεσορας.

Link to comment
Share on other sites

καταπονειται.

Μα για αυτο ακριβως το λογο υπαρχει ο compressor. Το turbo στις χαμηλες δε λειτουργει. Επομενως πως καταπονειται? Αντιθετα λογω του compressor εχουμε και τη ροπη τοσο χαμηλα. Σκεψου οτι στα 62 εχω 6η και το αμαξι δε "κομπιαζει" καθολου να ανεβασει

Link to comment
Share on other sites

εγω ειπα οτι καταπονειται και μαλιστα αρκετα.

το ξερω και το λεω.

αν δεν το δεχεστε κανενα προβλημα απο εμενα.καντε οτι νομιζετε εσεις.

παρεθεσα την γνωμη μου-συμβουλη μου.

δεν προκειται να το δικαιολογησω γιατι βαρεθηκα σε καθε ποστ να το κανω.

θα ακολουθησω και εγω οτι κανουν και αλλοι

τουτεστιν πετανε αυτο που πετανε και δεν δικαιολογουν την αποψη τους σε κανενα.

χωρις παρεξηγηση λοιπον.

αν παντως ψαξετε καλα στο νετ θα βρειτε ενα συγκεκριμενο αρθρο το οποιο επιβεβαιωνει........

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Γίνεται κουβέντα για TSi και όχι για οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τουρμπίνα.

σωστα Δημητρη.

εγω εδωσα αυτην την συμβουλη στον φιλο γιατι ανεφερε τι ''παιxνιδια'' κανει με το γκαζι.

ειδαλλως δεν θα το εκανα μιας και με αυτο ειμαι off διοτι το θεμα του ειναι αλλο.

ας ξεχασουμε λοιπον αυτο που εγραψα γιατι αν το συνεχισουμε ειμαστε off και δεν ειναι αυτο το θεμα του.

αν γνωριζει καποιος που εχει tsi πως λειτουργει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο το overboost ας του απαντησει γιατι εγω δεν εχω ιδεα μιας και εχω polo. ;)

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

σωστα Δημητρη.

εγω εδωσα αυτην την συμβουλη στον φιλο γιατι ανεφερε τι ''παιxνιδια'' κανει με το γκαζι.

ειδαλλως δεν θα το εκανα μιας και με αυτο ειμαι off διοτι το θεμα του ειναι αλλο.

ας ξεχασουμε λοιπον αυτο που εγραψα γιατι αν το συνεχισουμε ειμαστε off και δεν ειναι αυτο το θεμα του.

αν γνωριζει καποιος που εχει tsi πως λειτουργει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο το overboost ας του απαντησει γιατι εγω δεν εχω ιδεα μιας και εχω polo. ;)

Εξαρταται τι εννοει ο φιλος μας με το overboost. Μηπως κατι παραπλησιο του Bravo T-Jet? Το TSi/GT ειναι διαφορετικης κατασκευης

Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται τι εννοει ο φιλος μας με το overboost. Μηπως κατι παραπλησιο του Bravo T-Jet? Το TSi/GT ειναι διαφορετικης κατασκευης

Θα προσπαθήσω να εξηγήσω καλύτερα τι θέλω να μάθω....

Έχω ακούσει πως το tsi δουλεύει πίεση στα 0,9 και overboost 1,2 ...

...λοιπόν χωρίς να ξέρω, ακούγοντας κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως το αυτοκίνητο δουλεύει

σε normal συνθήκες 0,9 και πατώντας το γκάζι τέρμα απότομα η πίεση αυξάνεται

κατά 0,3 και τα σκάει όλα.

αυτό που αναρωτιέμαι είναι ....δηλαδή εάν πατησω τερμα γκάζι απότομα το αυτοκίνητο

πρέπει να τα δώσει όλα, ή απλά έχω παρανοήσει την έννοια του overbost.

Ψάχνομαι να βρώ πως μπορώ να έχω όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου

όταν τη θελήσω. Ελπίζω να σας εδωσα να καταλάβετε.

Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι το overboost....

Ειναι η στιγμιαια αυξηση της πιεσης λιγο πριν ανοιξει το wastegate και αρχισει να κραταει σταθερη πιεση.

Αυτο γινεται οταν εσυ πατας αποτομα το γκαζι απο χαμηλη κινουμενη ταχυτητα και μοτερ "δει" οτι δεχεται φορτιο τοτε οπως ειπα παραπανω αυξανει την πιεση στιγμιαια για να "παρει τα ποδια του" και μετα αναλαμβανει το wastegate να ριξει την πιεση σιγα σιγα στην σταθερη πιεση....

Τωρα εαν εσυ πατησεις τερμα γκαζι απο πχ 3 ταχυτητα με 3,500~4,000rpm το μοτερ δεν θα κανει overboost γιατι δεν θα "δει" μεγαλο φορτιο.

ΟΜΩΣ το overboost σε πολυ βελτιωμενα αμαξια πολλες φορες ειναι καταστροφικο.

Γιατι,εαν εσυ εχεις σηκωσει πιεση σταθερη 2,2bar και το αμαξι σου, σου σηκωσει overboost στα 2,6 bar και δεν ειναι ρυθμισμενο σωστα και χτυπησει πυρακια τοτε τα πιστονια θα λιωσουν ακαριαια σαν λαμπροκερια...

Τωρα πως γλιτωνεις απο το overboost.???

Mε το external wastegate.

ΤΙ κανει αυτο.

Εαν εχεις προσεξει υπαρχουν βελτιωτικες τουρμπινες χωρις ενσωματομενο wastegate και το wastegate το εχουν επανω στο χταποδι.

Αυτο γινετε αφενως για να κραταει σταθερη πιεση το external wastegate και την σταθερη πιεση την ρυθμιζεις με ελατηριο και αφετερου γιατι αυτα μπορουν να διαχειρηστουν μεγαλυτερους ογκους καυσαεριων.

Ελπιζω να βοηθησα.

Edited by mokujin
Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι το overboost....

Ειναι η στιγμιαια αυξηση της πιεσης λιγο πριν ανοιξει το wastegate και αρχισει να κραταει σταθερη πιεση.

Αυτο γινεται οταν εσυ πατας αποτομα το γκαζι απο χαμηλη κινουμενη ταχυτητα και μοτερ "δει" οτι δεχεται φορτιο τοτε οπως ειπα παραπανω αυξανει την πιεση στιγμιαια για να "παρει τα ποδια του" και μετα αναλαμβανει το wastegate να ριξει την πιεση σιγα σιγα στην σταθερη πιεση....

Τωρα εαν εσυ πατησεις τερμα γκαζι απο πχ 3 ταχυτητα με 3,500~4,000rpm το μοτερ δεν θα κανει overboost γιατι δεν θα "δει" μεγαλο φορτιο.

ΟΜΩΣ το overboost σε πολυ βελτιωμενα αμαξια πολλες φορες ειναι καταστροφικο.

Γιατι,εαν εσυ εχεις σηκωσει πιεση σταθερη 2,2bar και το αμαξι σου, σου σηκωσει overboost στα 2,6 bar και δεν ειναι ρυθμισμενο σωστα και χτυπησει πυρακια τοτε τα πιστονια θα λιωσουν ακαριαια σαν λαμπροκερια...

Τωρα πως γλιτωνεις απο το overboost.???

Mε το external wastegate.

ΤΙ κανει αυτο.

Εαν εχεις προσεξει υπαρχουν βελτιωτικες τουρμπινες χωρις ενσωματομενο wastegate και το wastegate το εχουν επανω στο χταποδι.

Αυτο γινετε αφενως για να κραταει σταθερη πιεση το external wastegate και την σταθερη πιεση την ρυθμιζεις με ελατηριο και αφετερου γιατι αυτα μπορουν να διαχειρηστουν μεγαλυτερους ογκους καυσαεριων.

Ελπιζω να βοηθησα.

Με βοήθησες πολύ πολύ απλά έχω ακόμα μια ερώτηση....

...Δηλαδή το Overboost για ένα κινητήρα σαω το δικό μου που είναι σύγχρονος και μέτριας δύναμης,

είναι κάτι που πρέπει να το αποφεύγω?? Ή όταν πχ κινούμαι με δευτέρα χαμηλές στροφές

σε ένα επαρχιακό δρόμο και θέλω να κάνω προσπέραση, μπορώ να το χρησιμοποιώ.

Link to comment
Share on other sites

Να το χρησιμοποιεις,γιαυτο το βαλανε :o

Δεν μπορει να εχεις παρει τουρμπο αυτοκινητο και να σκεφτεσαι την προσπεραση!!

Link to comment
Share on other sites

Να το χρησιμοποιεις,γιαυτο το βαλανε :o

Δεν μπορει να εχεις παρει τουρμπο αυτοκινητο και να σκεφτεσαι την προσπεραση!!

Σίγουρα δεν σκέφτομαι την προσπέραση, απλά ρωτάω μήπως καταπονείται το αυτοκίνητο...

Εξάλου δεν χρειάζεται να λειτουργήσει το overboost για να κάνω άνετη προσπέραση..

Έχει αρκετή δύναμη για άνετη προσπέραση και σε πολλά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν σκέφτομαι την προσπέραση, απλά ρωτάω μήπως καταπονείται το αυτοκίνητο...

Εξάλου δεν χρειάζεται να λειτουργήσει το overboost για να κάνω άνετη προσπέραση..

Έχει αρκετή δύναμη για άνετη προσπέραση και σε πολλά χιλιόμετρα.

Nαι δεν εχεις προβλημα κανενα.

Ετσι κι αλλιως,το TSI επειδη το εχω οδηγησει,εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα. :o

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδευεσαι.

Οταν εννοω βελτιωμενο μοτερ εννοω πανω απο 500~600hp και με τουρμπινες τερατα με παροχη στα 2bar πχ 600~700hp.

Τωρα στο δικο σου αμαξι δεν πρεπει να το αποφευγεις ειναι κατι απολυτως φυσιολογικο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ρε παιδιά το αμάξι από ζάχαρη :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδευεσαι.

Οταν εννοω βελτιωμενο μοτερ εννοω πανω απο 500~600hp και με τουρμπινες τερατα με παροχη στα 2bar πχ 600~700hp.

Τωρα στο δικο σου αμαξι δεν πρεπει να το αποφευγεις ειναι κατι απολυτως φυσιολογικο...

Φεύγοντας από τη δουλειά σήμερα, το δοκίμασα να δώ τι παίζει.

Στην δευτέρα, το αυτοκίνητο πύραυλος .... από τρίτη και πάνω ....πακέτο....

είναι φυσιολογικό έτσι???

Εν το μεταξύ στις δύο-τρείς φορές που το έκανα με δευτέρα νομίζω δεν είχε την ίδια δύναμη σε όλα τα σανιδώματα..

Link to comment
Share on other sites

Eξαρταται απο το φορτιο που εχει καθε φορα.

Γενικα το TSI 1ες 2ες ειναι πολυ καλο αλλα μετα πεφτει,και λογικο ειναι.

Μην σε ανησυχει.

Link to comment
Share on other sites

Eξαρταται απο το φορτιο που εχει καθε φορα.

Γενικα το TSI 1ες 2ες ειναι πολυ καλο αλλα μετα πεφτει,και λογικο ειναι.

Μην σε ανησυχει.

Οι 2ες του TSI είναι τρέλα! :thumbsup: Από 3η και πάνω δεν δίνει τόσο δυνατά. Αναμένουμε προγραμματάκι όμως, θα βγει κάποια στιγμή που θα πάει :blush:

Link to comment
Share on other sites

Φεύγοντας από τη δουλειά σήμερα, το δοκίμασα να δώ τι παίζει.

Στην δευτέρα, το αυτοκίνητο πύραυλος .... από τρίτη και πάνω ....πακέτο....

είναι φυσιολογικό έτσι???

Εν το μεταξύ στις δύο-τρείς φορές που το έκανα με δευτέρα νομίζω δεν είχε την ίδια δύναμη σε όλα τα σανιδώματα..

Λογικο να μην εχει την ιδια δυναμη σε ολα τα πατηματα γιατι μετα παιζει μεγαλο παραγοντα αποδοσης το intercooler και ποιο αναλυτικα η θερμοκρασια εισερχομενου αερα στο μοτερ

Δηλ. μετα απο καποια πατηματα και ωρα λειτουργιας του μοτερ (ειδικα μεσα στην κινηση) το intercooler δεν μπορει να παγωσει ευκολα τον αερα με αποτελεσμα μειωση της ιπποδυναμης.

Αυτο γινεται για πολλους λογους οπως

1 Θερμοτερος αερας =αυξηση θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης και αυξηση του ογκου του αερα

2 οταν το μοτερ ειναι ζεστο ειναι και πιο φτωχο απο καυσιμο με αποτελεσμα την αυξηση της θερμοκρασιας του (απο πολλους αισθητηρες οπως θερμοκρασιας νερου,θερμοκρασιας εισερχομενου αερα)

3 οταν ειναι ζεστο το μοτερ τινει να χτυπησει πυρακια και ο εγκεφαλος για να τα προλαβει (μεσω του knock sensor)ριχνει το αβανς στο μηδεν

Μπορει με ολα αυτα να σε φοβιζω αλλα ετσι ειναι...

Να στο θεσω πιο απλα το καλοκαιρι ενα turbo αμαξι παει χειροτερα απο οτι παει τον χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικο να μην εχει την ιδια δυναμη σε ολα τα πατηματα γιατι μετα παιζει μεγαλο παραγοντα αποδοσης το intercooler και ποιο αναλυτικα η θερμοκρασια εισερχομενου αερα στο μοτερ

Δηλ. μετα απο καποια πατηματα και ωρα λειτουργιας του μοτερ (ειδικα μεσα στην κινηση) το intercooler δεν μπορει να παγωσει ευκολα τον αερα με αποτελεσμα μειωση της ιπποδυναμης.

Αυτο γινεται για πολλους λογους οπως

1 Θερμοτερος αερας =αυξηση θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης και αυξηση του ογκου του αερα

2 οταν το μοτερ ειναι ζεστο ειναι και πιο φτωχο απο καυσιμο με αποτελεσμα την αυξηση της θερμοκρασιας του (απο πολλους αισθητηρες οπως θερμοκρασιας νερου,θερμοκρασιας εισερχομενου αερα)

3 οταν ειναι ζεστο το μοτερ τινει να χτυπησει πυρακια και ο εγκεφαλος για να τα προλαβει (μεσω του knock sensor)ριχνει το αβανς στο μηδεν

Μπορει με ολα αυτα να σε φοβιζω αλλα ετσι ειναι...

Να στο θεσω πιο απλα το καλοκαιρι ενα turbo αμαξι παει χειροτερα απο οτι παει τον χειμωνα.

Είσαι σαφής....

...υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο κλιματισμός την απόδοση??

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σαφής....

...υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο κλιματισμός την απόδοση??

Επηρεαζει αλλα οχι σε μεγαλη κλιμακα. Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες στην αποδοση.

Link to comment
Share on other sites

Επηρεαζει αλλα οχι σε μεγαλη κλιμακα. Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες στην αποδοση.

δλδ με 40 βαθμους εξω και full air condition οι επιδοσεις πεφτουνε λιγο????....!!!!!!!!! ??????????......!!!!!!!????????

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτο ακριβως το λογο υπαρχει ο compressor. Το turbo στις χαμηλες δε λειτουργει. Επομενως πως καταπονειται? Αντιθετα λογω του compressor εχουμε και τη ροπη τοσο χαμηλα. Σκεψου οτι στα 62 εχω 6η και το αμαξι δε "κομπιαζει" καθολου να ανεβασει
Link to comment
Share on other sites

δλδ με 40 βαθμους εξω και full air condition οι επιδοσεις πεφτουνε λιγο????....!!!!!!!!! ??????????......!!!!!!!????????

Εσενα περιμενουμε να μας πεις, που το εχεις παει 200ps B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.