kospasTSI12345 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Παιδιά καλησπέρα, είμαι κάτοχος tsi 140 και θέλω να ρωτήσω το εξής: ...τι παίζει με το overboost? πως ακριβώς λειτουργεί? Μπορεί κάποιος να το εξηγήσει παραστατικά?? Δηλαδή...πχ ξεκινάω κάποιες φορές ...βάζω πρώτη , αλλάζω δευτέρα και πατάω τέρμα γκάζι, αλλάζω τρίτη τέρμα γκάζι... και τα λοιπά...δηλαδή έτσι θεωρητικά τα σκάει όλα...ή πρέπει βάζοντας δευτέρα να περιμένω να ανοίξει το τούρμπο και μετά να πατήσω τέρμα γκάζι.??? Ας με διαφωτήσει κάποιος να καταλάβω τι ακριβώς παίζει. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 φιλικη συμβουλη μην πατας τερμα το γκαζι οταν εχεις λιγες στροφες ή δεν εχει ''γεμισει'' η ταχυτητα που εχεις κουμπωσει. κινδυνος σοβαρης βλαβης τουρμπινας. για το overboost δεν γνωριζω να σε πω μιας και δεν εχω tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 φιλικη συμβουλημην πατας τερμα το γκαζι οταν εχεις λιγες στροφες ή δεν εχει ''γεμισει'' η ταχυτητα που εχεις κουμπωσει. κινδυνος σοβαρης βλαβης τουρμπινας. για το overboost δεν γνωριζω να σε πω μιας και δεν εχω tsi. Tι κινδυνο μπορει να εχει η τουρμπινα?Δεν το καταλαβαινω. Στις χαμηλες ουτως η αλλως εμπλεκεται ο κομπρεσορας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 καταπονειται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 καταπονειται. Μα για αυτο ακριβως το λογο υπαρχει ο compressor. Το turbo στις χαμηλες δε λειτουργει. Επομενως πως καταπονειται? Αντιθετα λογω του compressor εχουμε και τη ροπη τοσο χαμηλα. Σκεψου οτι στα 62 εχω 6η και το αμαξι δε "κομπιαζει" καθολου να ανεβασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) εγω ειπα οτι καταπονειται και μαλιστα αρκετα. το ξερω και το λεω. αν δεν το δεχεστε κανενα προβλημα απο εμενα.καντε οτι νομιζετε εσεις. παρεθεσα την γνωμη μου-συμβουλη μου. δεν προκειται να το δικαιολογησω γιατι βαρεθηκα σε καθε ποστ να το κανω. θα ακολουθησω και εγω οτι κανουν και αλλοι τουτεστιν πετανε αυτο που πετανε και δεν δικαιολογουν την αποψη τους σε κανενα. χωρις παρεξηγηση λοιπον. αν παντως ψαξετε καλα στο νετ θα βρειτε ενα συγκεκριμενο αρθρο το οποιο επιβεβαιωνει........ Edited April 1, 2008 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) Γίνεται κουβέντα για TSi και όχι για οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τουρμπίνα. σωστα Δημητρη. εγω εδωσα αυτην την συμβουλη στον φιλο γιατι ανεφερε τι ''παιxνιδια'' κανει με το γκαζι. ειδαλλως δεν θα το εκανα μιας και με αυτο ειμαι off διοτι το θεμα του ειναι αλλο. ας ξεχασουμε λοιπον αυτο που εγραψα γιατι αν το συνεχισουμε ειμαστε off και δεν ειναι αυτο το θεμα του. αν γνωριζει καποιος που εχει tsi πως λειτουργει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο το overboost ας του απαντησει γιατι εγω δεν εχω ιδεα μιας και εχω polo. Edited April 1, 2008 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 σωστα Δημητρη.εγω εδωσα αυτην την συμβουλη στον φιλο γιατι ανεφερε τι ''παιxνιδια'' κανει με το γκαζι. ειδαλλως δεν θα το εκανα μιας και με αυτο ειμαι off διοτι το θεμα του ειναι αλλο. ας ξεχασουμε λοιπον αυτο που εγραψα γιατι αν το συνεχισουμε ειμαστε off και δεν ειναι αυτο το θεμα του. αν γνωριζει καποιος που εχει tsi πως λειτουργει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο το overboost ας του απαντησει γιατι εγω δεν εχω ιδεα μιας και εχω polo. Εξαρταται τι εννοει ο φιλος μας με το overboost. Μηπως κατι παραπλησιο του Bravo T-Jet? Το TSi/GT ειναι διαφορετικης κατασκευης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 1, 2008 Author Report Share Posted April 1, 2008 Εξαρταται τι εννοει ο φιλος μας με το overboost. Μηπως κατι παραπλησιο του Bravo T-Jet? Το TSi/GT ειναι διαφορετικης κατασκευης Θα προσπαθήσω να εξηγήσω καλύτερα τι θέλω να μάθω.... Έχω ακούσει πως το tsi δουλεύει πίεση στα 0,9 και overboost 1,2 ... ...λοιπόν χωρίς να ξέρω, ακούγοντας κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως το αυτοκίνητο δουλεύει σε normal συνθήκες 0,9 και πατώντας το γκάζι τέρμα απότομα η πίεση αυξάνεται κατά 0,3 και τα σκάει όλα. αυτό που αναρωτιέμαι είναι ....δηλαδή εάν πατησω τερμα γκάζι απότομα το αυτοκίνητο πρέπει να τα δώσει όλα, ή απλά έχω παρανοήσει την έννοια του overbost. Ψάχνομαι να βρώ πως μπορώ να έχω όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου όταν τη θελήσω. Ελπίζω να σας εδωσα να καταλάβετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) Τι ειναι το overboost.... Ειναι η στιγμιαια αυξηση της πιεσης λιγο πριν ανοιξει το wastegate και αρχισει να κραταει σταθερη πιεση. Αυτο γινεται οταν εσυ πατας αποτομα το γκαζι απο χαμηλη κινουμενη ταχυτητα και μοτερ "δει" οτι δεχεται φορτιο τοτε οπως ειπα παραπανω αυξανει την πιεση στιγμιαια για να "παρει τα ποδια του" και μετα αναλαμβανει το wastegate να ριξει την πιεση σιγα σιγα στην σταθερη πιεση.... Τωρα εαν εσυ πατησεις τερμα γκαζι απο πχ 3 ταχυτητα με 3,500~4,000rpm το μοτερ δεν θα κανει overboost γιατι δεν θα "δει" μεγαλο φορτιο. ΟΜΩΣ το overboost σε πολυ βελτιωμενα αμαξια πολλες φορες ειναι καταστροφικο. Γιατι,εαν εσυ εχεις σηκωσει πιεση σταθερη 2,2bar και το αμαξι σου, σου σηκωσει overboost στα 2,6 bar και δεν ειναι ρυθμισμενο σωστα και χτυπησει πυρακια τοτε τα πιστονια θα λιωσουν ακαριαια σαν λαμπροκερια... Τωρα πως γλιτωνεις απο το overboost.??? Mε το external wastegate. ΤΙ κανει αυτο. Εαν εχεις προσεξει υπαρχουν βελτιωτικες τουρμπινες χωρις ενσωματομενο wastegate και το wastegate το εχουν επανω στο χταποδι. Αυτο γινετε αφενως για να κραταει σταθερη πιεση το external wastegate και την σταθερη πιεση την ρυθμιζεις με ελατηριο και αφετερου γιατι αυτα μπορουν να διαχειρηστουν μεγαλυτερους ογκους καυσαεριων. Ελπιζω να βοηθησα. Edited April 1, 2008 by mokujin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 2, 2008 Author Report Share Posted April 2, 2008 Τι ειναι το overboost....Ειναι η στιγμιαια αυξηση της πιεσης λιγο πριν ανοιξει το wastegate και αρχισει να κραταει σταθερη πιεση. Αυτο γινεται οταν εσυ πατας αποτομα το γκαζι απο χαμηλη κινουμενη ταχυτητα και μοτερ "δει" οτι δεχεται φορτιο τοτε οπως ειπα παραπανω αυξανει την πιεση στιγμιαια για να "παρει τα ποδια του" και μετα αναλαμβανει το wastegate να ριξει την πιεση σιγα σιγα στην σταθερη πιεση.... Τωρα εαν εσυ πατησεις τερμα γκαζι απο πχ 3 ταχυτητα με 3,500~4,000rpm το μοτερ δεν θα κανει overboost γιατι δεν θα "δει" μεγαλο φορτιο. ΟΜΩΣ το overboost σε πολυ βελτιωμενα αμαξια πολλες φορες ειναι καταστροφικο. Γιατι,εαν εσυ εχεις σηκωσει πιεση σταθερη 2,2bar και το αμαξι σου, σου σηκωσει overboost στα 2,6 bar και δεν ειναι ρυθμισμενο σωστα και χτυπησει πυρακια τοτε τα πιστονια θα λιωσουν ακαριαια σαν λαμπροκερια... Τωρα πως γλιτωνεις απο το overboost.??? Mε το external wastegate. ΤΙ κανει αυτο. Εαν εχεις προσεξει υπαρχουν βελτιωτικες τουρμπινες χωρις ενσωματομενο wastegate και το wastegate το εχουν επανω στο χταποδι. Αυτο γινετε αφενως για να κραταει σταθερη πιεση το external wastegate και την σταθερη πιεση την ρυθμιζεις με ελατηριο και αφετερου γιατι αυτα μπορουν να διαχειρηστουν μεγαλυτερους ογκους καυσαεριων. Ελπιζω να βοηθησα. Με βοήθησες πολύ πολύ απλά έχω ακόμα μια ερώτηση.... ...Δηλαδή το Overboost για ένα κινητήρα σαω το δικό μου που είναι σύγχρονος και μέτριας δύναμης, είναι κάτι που πρέπει να το αποφεύγω?? Ή όταν πχ κινούμαι με δευτέρα χαμηλές στροφές σε ένα επαρχιακό δρόμο και θέλω να κάνω προσπέραση, μπορώ να το χρησιμοποιώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Να το χρησιμοποιεις,γιαυτο το βαλανε Δεν μπορει να εχεις παρει τουρμπο αυτοκινητο και να σκεφτεσαι την προσπεραση!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 2, 2008 Author Report Share Posted April 2, 2008 Να το χρησιμοποιεις,γιαυτο το βαλανε Δεν μπορει να εχεις παρει τουρμπο αυτοκινητο και να σκεφτεσαι την προσπεραση!! Σίγουρα δεν σκέφτομαι την προσπέραση, απλά ρωτάω μήπως καταπονείται το αυτοκίνητο... Εξάλου δεν χρειάζεται να λειτουργήσει το overboost για να κάνω άνετη προσπέραση.. Έχει αρκετή δύναμη για άνετη προσπέραση και σε πολλά χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Σίγουρα δεν σκέφτομαι την προσπέραση, απλά ρωτάω μήπως καταπονείται το αυτοκίνητο...Εξάλου δεν χρειάζεται να λειτουργήσει το overboost για να κάνω άνετη προσπέραση.. Έχει αρκετή δύναμη για άνετη προσπέραση και σε πολλά χιλιόμετρα. Nαι δεν εχεις προβλημα κανενα. Ετσι κι αλλιως,το TSI επειδη το εχω οδηγησει,εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Μην μπερδευεσαι. Οταν εννοω βελτιωμενο μοτερ εννοω πανω απο 500~600hp και με τουρμπινες τερατα με παροχη στα 2bar πχ 600~700hp. Τωρα στο δικο σου αμαξι δεν πρεπει να το αποφευγεις ειναι κατι απολυτως φυσιολογικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Δεν είναι ρε παιδιά το αμάξι από ζάχαρη :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 2, 2008 Author Report Share Posted April 2, 2008 Μην μπερδευεσαι.Οταν εννοω βελτιωμενο μοτερ εννοω πανω απο 500~600hp και με τουρμπινες τερατα με παροχη στα 2bar πχ 600~700hp. Τωρα στο δικο σου αμαξι δεν πρεπει να το αποφευγεις ειναι κατι απολυτως φυσιολογικο... Φεύγοντας από τη δουλειά σήμερα, το δοκίμασα να δώ τι παίζει. Στην δευτέρα, το αυτοκίνητο πύραυλος .... από τρίτη και πάνω ....πακέτο.... είναι φυσιολογικό έτσι??? Εν το μεταξύ στις δύο-τρείς φορές που το έκανα με δευτέρα νομίζω δεν είχε την ίδια δύναμη σε όλα τα σανιδώματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Eξαρταται απο το φορτιο που εχει καθε φορα. Γενικα το TSI 1ες 2ες ειναι πολυ καλο αλλα μετα πεφτει,και λογικο ειναι. Μην σε ανησυχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Eξαρταται απο το φορτιο που εχει καθε φορα.Γενικα το TSI 1ες 2ες ειναι πολυ καλο αλλα μετα πεφτει,και λογικο ειναι. Μην σε ανησυχει. Οι 2ες του TSI είναι τρέλα! Από 3η και πάνω δεν δίνει τόσο δυνατά. Αναμένουμε προγραμματάκι όμως, θα βγει κάποια στιγμή που θα πάει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Φεύγοντας από τη δουλειά σήμερα, το δοκίμασα να δώ τι παίζει.Στην δευτέρα, το αυτοκίνητο πύραυλος .... από τρίτη και πάνω ....πακέτο.... είναι φυσιολογικό έτσι??? Εν το μεταξύ στις δύο-τρείς φορές που το έκανα με δευτέρα νομίζω δεν είχε την ίδια δύναμη σε όλα τα σανιδώματα.. Λογικο να μην εχει την ιδια δυναμη σε ολα τα πατηματα γιατι μετα παιζει μεγαλο παραγοντα αποδοσης το intercooler και ποιο αναλυτικα η θερμοκρασια εισερχομενου αερα στο μοτερ Δηλ. μετα απο καποια πατηματα και ωρα λειτουργιας του μοτερ (ειδικα μεσα στην κινηση) το intercooler δεν μπορει να παγωσει ευκολα τον αερα με αποτελεσμα μειωση της ιπποδυναμης. Αυτο γινεται για πολλους λογους οπως 1 Θερμοτερος αερας =αυξηση θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης και αυξηση του ογκου του αερα 2 οταν το μοτερ ειναι ζεστο ειναι και πιο φτωχο απο καυσιμο με αποτελεσμα την αυξηση της θερμοκρασιας του (απο πολλους αισθητηρες οπως θερμοκρασιας νερου,θερμοκρασιας εισερχομενου αερα) 3 οταν ειναι ζεστο το μοτερ τινει να χτυπησει πυρακια και ο εγκεφαλος για να τα προλαβει (μεσω του knock sensor)ριχνει το αβανς στο μηδεν Μπορει με ολα αυτα να σε φοβιζω αλλα ετσι ειναι... Να στο θεσω πιο απλα το καλοκαιρι ενα turbo αμαξι παει χειροτερα απο οτι παει τον χειμωνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 4, 2008 Author Report Share Posted April 4, 2008 Λογικο να μην εχει την ιδια δυναμη σε ολα τα πατηματα γιατι μετα παιζει μεγαλο παραγοντα αποδοσης το intercooler και ποιο αναλυτικα η θερμοκρασια εισερχομενου αερα στο μοτερΔηλ. μετα απο καποια πατηματα και ωρα λειτουργιας του μοτερ (ειδικα μεσα στην κινηση) το intercooler δεν μπορει να παγωσει ευκολα τον αερα με αποτελεσμα μειωση της ιπποδυναμης. Αυτο γινεται για πολλους λογους οπως 1 Θερμοτερος αερας =αυξηση θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης και αυξηση του ογκου του αερα 2 οταν το μοτερ ειναι ζεστο ειναι και πιο φτωχο απο καυσιμο με αποτελεσμα την αυξηση της θερμοκρασιας του (απο πολλους αισθητηρες οπως θερμοκρασιας νερου,θερμοκρασιας εισερχομενου αερα) 3 οταν ειναι ζεστο το μοτερ τινει να χτυπησει πυρακια και ο εγκεφαλος για να τα προλαβει (μεσω του knock sensor)ριχνει το αβανς στο μηδεν Μπορει με ολα αυτα να σε φοβιζω αλλα ετσι ειναι... Να στο θεσω πιο απλα το καλοκαιρι ενα turbo αμαξι παει χειροτερα απο οτι παει τον χειμωνα. Είσαι σαφής.... ...υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο κλιματισμός την απόδοση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Είσαι σαφής.......υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο κλιματισμός την απόδοση?? Επηρεαζει αλλα οχι σε μεγαλη κλιμακα. Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες στην αποδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis-tsi Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 Επηρεαζει αλλα οχι σε μεγαλη κλιμακα. Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες στην αποδοση. δλδ με 40 βαθμους εξω και full air condition οι επιδοσεις πεφτουνε λιγο????....!!!!!!!!! ??????????......!!!!!!!???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 Μα για αυτο ακριβως το λογο υπαρχει ο compressor. Το turbo στις χαμηλες δε λειτουργει. Επομενως πως καταπονειται? Αντιθετα λογω του compressor εχουμε και τη ροπη τοσο χαμηλα. Σκεψου οτι στα 62 εχω 6η και το αμαξι δε "κομπιαζει" καθολου να ανεβασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 δλδ με 40 βαθμους εξω και full air condition οι επιδοσεις πεφτουνε λιγο????....!!!!!!!!! ??????????......!!!!!!!???????? Εσενα περιμενουμε να μας πεις, που το εχεις παει 200ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...