mokujin Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 (edited) Ξεκιναω να κανω μια βελτιωση στο μοτερ μου λογο ριγματος στην τουρμπινα. Σκεφτομαι να κανω τα εξης και θελω την γνωμη σας καθως και τις προτασεις σας Τουρμπινα ΚΚΚ03-S Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm Intercooler front mount 8lt Σωληνωσεις Προγραμμα σε dyno Μπεκ S3 Τρομπα βενζινης Walbro 255lt Air meter S3 Τροχαλιες Εξατμιση ολοκληρη 63,5mm με 2 καζανακια χωρις καταλυτη. Ελευθερο Φιλτρο στο κουτι Σχαστρα ελευθερου τυπου Και σκεφτομαι για εκκεντροφορο εισαγωγης απο το 1,8 20V το ατμοσφαιρικο Αυτα. Απλα θα του κανω μια βελτιωση απο περιφεριακα. Ευχαριστω Edited April 6, 2008 by mokujin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Mια χαρα μου φαινεται η κινηση σου. Με αυτα που λες υπολογιζω περιπου 230@ΜΑΗΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 με κ03s δεν χρειαζεσαι Μπεκ S3 Air meter S3 και ειναι υπερβολη επαναλαμβανω για k03s ειναι Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm Τρομπα βενζινης Walbro 255lt Στο λέω φίλε μου γιατί η μόνη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις και να χρησιμοποιήσεις τα πραγματα ειναι η κ04-01 με την ιδια πολλαπλη εισαγωγη. επειδη καποια στιγμη μπορεις να θελησεις παραπανω μην βαζεις περιττα πραγματα που μετα θα σου ειναι αχρηστα για μεγαλυτερα setup. Προσωπικη μου γνωμη βαλε κ03s- καλο προγραμμα-intercooler για το καλοκαιρι χαμενο δεν παει-και εξατμιση-ελευθερο φιλτρο. Καλο tuning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Καλησπέρα φίλε! Λοιπόν, κατ'αρχήν να πούμε κάτι που διαφεύγει απο πολλούς και όλοι έχουν πεισθεί πλέον για ένα μεγάλο λάθος. Τουρμπίνα k03s ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ και ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ. Απλά υπάρχει μία k03 ΙΔΙΑ με αυτή που φοράς η οποία έχει άλλη ρύθμιση του wastegate και ανεβάζει λίγη πίεση παραπάνω, η διαφορά της σε σχέση με την άλλη είναι max 10 άλογα, δέν αξίζει να δώσεις λεφτά για τέτοια τουρμπίνα, είναι καλύτερα για 'σένα και για την τσέπη σου να πάς σε k04-023 για να πείς ότι έπιασαν τόπο τα έξοδά σου. Απο εκεί και πέρα άν εσύ αποφασίσεις ότι θέλεις αυτή, δικαίωμά σου είναι άλλωστε, δέν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να βάλεις μπέκ και μαφ απο S3, τσάμπα λεφτά και πάλι, δέ θα σου δώσουν τίποτα, αυτά τα χρειάζεσαι απο k04-01 και πάνω για να πείς ότι κερδίζεις κάτι. Και όσον αφορά τη σκάστρα ΜΗΝ τολμήσεις και βάλεις ανοιχτού τύπου, βάλε όποια γουστάρεις κι αγαπάς αλλά ΜΟΝΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ( πολύ καλή πρόταση είναι η Forge 006 ή 007 ) ή για οικονομική λύση πάρε την εργοστασιακή του S3, κοστίζει μόλις 35¤. Φυσικά εννοείται ότι με όλα αυτά που θές να ρίξεις πάνω πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις και πρόγραμμα, αυτό πρέπει να επιλέξεις με πολύ προσοχή πού θα το βάλεις. Αυτά απο εμένα. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Αγαπητε Phantom, εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος: Διαφορα απο κ03 σε κο3ς υπαρχει και στην φτερωτη. Θα συμφωνησω μαζι σου οτι ειναι μικρο Upgrade αλλα καλο αξιοπιστο και με λιγα λεφτα και η διαφορα ειναι περιπου στα 20 αλογα. Η κ04-23 με ολα τα παρεμφερη επανω θελει ενα 2000¤+ τουλαχιστον για να μπει σωστα. Οποτε καταληγουμε οτι αν δεν θελει να δωσει πολλα λεφτα το παιδι η κ03ς αξιζει. βγαζει βαζει. Αλλα με αυτα που θελει να βαλει το παιδι σαν προσθετα θα φτασει το κοστος του setup της κ04-23. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 αφου βαζεις που βαζεις τουρμπινα βαλε μια Κ04! και στα ιδια αλλογα να πας διαφορετικα ειναι να εχεις την Κ03 στο 90-100% ας πουμε και διαφορετικα ειναι να εισαι στα ιδια αλλογα με ενα 65-70% του turbo και μετα αν θες πας και για παραπανω αλλογα την tourbina θα την εχεις +μπεκ οποτε καταλαβαινεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 (edited) Αγαπητε Phantom, εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος:Διαφορα απο κ03 σε κο3ς υπαρχει και στην φτερωτη.... Κοίταξε να δείς, αυτό το θέμα το έχουμε συζητήσει πάμπολλες φορές και έχουν γίνει ένα κάρο τσακωμοί, δέ θα κάτσω να ασχολούμαι πάλι με αυτό. Δές τί έχει να πεί η ίδια η εταιρεία που κατασκευάζει αυτές τις τουρμπίνες και θα καταλάβεις και μόνος σου ποιά είναι η πραγματικότητα. Θα βρείς όλες τις απαντήσεις εδώ. Η εταιρεία που τις παράγει λέει ότι : First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. Edited April 7, 2008 by phantom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 7, 2008 Author Report Share Posted April 7, 2008 Κοιταξτε παιδια τα πιο πολλα πραγματα τα εχω ηδη και θελω κατι light αναβαθμιση. Δηλ. χταποδι τουρμπινα μπεκ intercooler τροχαλιες φιλτρο και σχαστρα τα εχω. Την σχαστρα γιατι δεν βαζουν ελευθερη??? Προγραμμα θα βαλω στον Ανδριανακη. Για εξατμιση τι λετε?? Σας ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Κοιταξτε παιδια τα πιο πολλα πραγματα τα εχω ηδη και θελω κατι light αναβαθμιση.Δηλ. χταποδι τουρμπινα μπεκ intercooler τροχαλιες φιλτρο και σχαστρα τα εχω. Την σχαστρα γιατι δεν βαζουν ελευθερη??? Προγραμμα θα βαλω στον Ανδριανακη. Για εξατμιση τι λετε?? Σας ευχαριστω Απο την στιγμη που τα εχεις ολα τα πραγματα προχωρας ακαθεκτος. Αυτα δεν ειναι πεταμενα λεφτα,απλα για αυτη την τουρμπινα ειναι καπως too much αν καταλαβαινεις πως το εννοω.Δηλαδη θα απεδιδε καλα και χωρις αυτα,αλλα με αυτα θα αποδωσει ακομα καλυτερα. για την σκαστρα τωρα,μακρυα οπως σου ειπαν και τα παιδια απο ανοιχτου τυπου.Μπερδευει και θα σου χανει πιεση στις αλλαγες. Το προγραμμα μια χαρα επιλογη ειναι. Για εξατμιση κοιτα σε καποιον απο τους κλασικους καλους χειροποιητους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Προσεχε μην σου παρουν ενα σκασμο λεφτα για την εξατμιση. Δεν αξιζει. Φιλε Phantom σου ειπα απο την αρχη δεν θελω να διαφωνησω μαζι σου . Δεν υπαρχει κ03ς σαν ονομα τουρμπινας αλλα εχει διαφορετικο Serial Number αυτη η τουρμπινα. Τελος παντων δεν θελω να το συνεχισω αλλο, το παιδι θελει να παρει συμβουλες για αναβαθμιση. Καλη αρχη αφου τα εχεις ολα, και οπως προειπαν και τα παιδια οχι ανοιχτου τυπου σχαστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Φίλε μου αφού ήδη τα έχεις τότε δέν τείθεται θέμα, βάλτα!!!! Για τη σκάστρα ήδη σου απάντησε ολόσωστα ο konstantinos passat. Για το πρόγραμμα συμφωνώ απόλυτα, κατα την προσωπική μου άποψη ο Γιάννης είναι κορυφή! Απο εξάτμιση πολύ καλές λύσεις είναι καί ο Παπαδόπουλος, καί ο Καράμπελας καί η Festus ( στην οποία έχω και κονέ και μπορώ να τους μιλήσω να σου κάνουν και καλύτερη τιμή ) θα σου κάνουν ότι και ο ποπαυ σε ποιότητα, αλλά με πολύ λιγότερα ευρά για μία πολύ καλή εξάτμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 8, 2008 Author Report Share Posted April 8, 2008 Εξατμιση θα βαλω στην Πατρα σε ενα πολυ καλο μαστορα και φιλο μου. Απλα για την εξατμιση σκεφτομαι τα εξης: Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο) Αλλα δεν ξερω τι διαμετρο να βαλω Φ63,5 η Φ70 ?????? Οσο για το προγραμμα σιγουρα στον Γιαννη μιας και ειναι και φιλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Εξατμιση θα βαλω στην Πατρα σε ενα πολυ καλο μαστορα και φιλο μου.Απλα για την εξατμιση σκεφτομαι τα εξης: Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο) Αλλα δεν ξερω τι διαμετρο να βαλω Φ63,5 η Φ70 ?????? Οσο για το προγραμμα σιγουρα στον Γιαννη μιας και ειναι και φιλος. Εγώ έχω βάλει 200άρη καταλύτη και είμαι χωρίς μεσαίο, έχω μόνο τελικό. Νομίζω ότι είναι μιά χαρά, δέ χρειάζεται να αφαιρέσεις τον καταλύτη, βάλτον για να βγάζεις και κάρτα καυσαερίων. Όσο για τη διάμετρο το Φ70 μου φαίνεται υπερβολικό για αυτά που έχεις, εκτός κι άν σκοπεύεις να βάλεις k04 στο μέλλον οπότε το κάνεις σάν επένδυση για αργότερα αλλά για k03 το Φ63,5 θεωρείται ιδανικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Σωστος ο Phantom . Σκεψου καλα αν ειναι να βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα μην βαλεις 63αρα τωρα και 70αρα μετα. Βαλε κατευθειαν 70αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο) γιατι σιγουρα εξω ο καταλυτης???? ειναι καλα να ριπενεις τη φυση???? αμα το καναμε ολι αυτο εινα σιγα σιγα να βαλουμε θυλια... ευχομαι να καταλαβες πως το ενοω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Θες την συμβουλη μου?Πουλα το και παρε tfsi να βρεις ...................................τον μπελα σου!! 20vt for ever!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΣΜΗΝΑΡΧ / NOS--> Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Θες την συμβουλη μου?Πουλα το και παρε tfsi να βρεις ...................................τον μπελα σου!! 20vt for ever!!! +10000000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Ξεκιναω να κανω μια βελτιωση στο μοτερ μου λογο ριγματος στην τουρμπινα.Σκεφτομαι να κανω τα εξης και θελω την γνωμη σας καθως και τις προτασεις σας Τουρμπινα ΚΚΚ03-S Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm Intercooler front mount 8lt Σωληνωσεις Προγραμμα σε dyno Μπεκ S3 Τρομπα βενζινης Walbro 255lt Air meter S3 Τροχαλιες Εξατμιση ολοκληρη 63,5mm με 2 καζανακια χωρις καταλυτη. Ελευθερο Φιλτρο στο κουτι Σχαστρα ελευθερου τυπου Και σκεφτομαι για εκκεντροφορο εισαγωγης απο το 1,8 20V το ατμοσφαιρικο Αυτα. Απλα θα του κανω μια βελτιωση απο περιφεριακα. Ευχαριστω ...20vt 4 ever.... !!! Πριν 5 περιπου χρονια ημουν ακριβως στη θεση σου, την εποχη που μεσουρανουσαν τα 20vt. Το πιο βασικο ειναι να αποφασισεις αν θες να διατηρησεις πατημα Κ03 σε πολλαπλη και downpipe. Aυτο μειωνει κατα πολυ το κοστος! Ειτε βαλεις setup K04 (S3) ειτε big turbo μη νομιζεις οτι ειναι και καμια μεγαλη διαφορα στη τιμη, γιατι χρειαζονται σχεδον τα ιδια πραγματα για να δουλεψει. Σεναριο-1: Διατηρηση ΟΕΜ πατηματος turbo. Αξιζει παρα πολυ να βρεις την Κ03 που φοραγαν ολα τα μοτερ με 2 Lamda και vvt (Β/2000-...), αυτη που ονομαζουμε sport χωρις να ειναι επισημη ορολογια, γιατι εχει 39,1mm inducer στο συμπιεση αντι για 36mm που εχει η δικια σου (3+mm ειναι μεγαλη διαφορα για το inducer) και αποιδεδειγμενα ξεπερναει με σωστα περιφερειακα τα 250ΗΡ (σε αυστηρα δυναμομετρα) οταν φορεσεις τα καταλληλα περιφερειακα (αγελαδα, intercooler kit, turboback εξατμιση και κιτ εισαγωγης). Οσον αφορα στον κινητηρα σου, το μοτερ ειναι παρα πολυ καλο απο εντοστια (ιδιος κορμος σε αντοχη με του S3 και με μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης, ανθεκτικοτερο-ροϊκοτερο καπακι, καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης...) και τα 250ΗΡ ειναι ασφαλεστατα με σωστη ρυθμιση. Η τροφοδοσια ομως ειναι οριακη, και ειναι αδυνατον τα μπεκ να μπορουν να κρατησουν σωστο μιγμα σε υψηλες στροφες με πολυ πιεση. Το λιγοτερο που θα χρειαστεις ειναι εναν 4bar ρυθμιστη πιεσης καυσιμου που και με αυτον δεν θα μπορεσεις να εχεις χαμηλοτερο απο 12.5:1 AFR (που ειναι οριακο). Για τον λογο αυτον μπορεις να επιλεξεις τα μπεκ του RS2 (0280150984-πρασινο σκουρο) και να εισαι ασφαλης. Ο καταλυτης δεν ειναι τελειως απαραιτητος στο μοτερ αυτο. Το πρωτο που αξιζει να αλλαχθει ειναι η αγελαδα, μετα το intercooler και τελος το downpipe και το catback. Τελος, η Κ04-001 που ειναι bolt-on για την πολλαπλη σου δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο την Κ03s (σε δειγμα δεκαδων αυτοκινητων που εχω ανεβασει προσωπικα σε dyno και εκατονταδων δυναμομετρησεων που εχω δει) Σεναριο-2: Μη διατηρηση ΟΕΜ πατηματος turbo. Αλλαγη της πολλαπλης εξαγωγης σημαινει και αλλο τουρμπο και εδω (αν δεν επιλεξεις S3 setup) σημαινει και aftermarket ρακορ και καποια αλλα πραγματα που αλλαζουν την χωροταξια κατω απο το καπω. Αν βρεις setup K04 απο S3, ψαχνεις και για μπεκ (400+cc/min) τα οποια ομως δεν μπορει να ειναι τα "κοντα" που φορανε ολα τα VAG με ηλεκτρικο γκαζι. Καταλυτη μπορεις να αφησεις τον ιδιο, αλλα η εξατμιση πρεπει να γινει 70mm (τουλαχιστον 63...). Επισης, θα χρειαστεις ολες τις σωληνωσεις αερα και αντλια καυσιμου. Και παμε στο μεγαλο προβλημα Management: Ακομα και ο Γιαννης, που ειναι πολυ εμπειρος με τετοια μοτερ, οταν αλλαζουν πολυ τα στοιχεια ελεγχου ( παροχη μπεκ, μεγεθος maf κλπ) τα εχει βρει σκουρα με τα AGU - ΑΕΒ γιατι δεν εχουν την απαραιτητη υποδομη στα ηλεκτρικα για να ανταπεξελθουν και να "ευθυγραμμιζονται" σε τετοιου ειδους μεταβολες. Ενω ειναι σχετικα ευκολο να ρυθμισεις ενα S3 του 2003 με ΒΤ και 400ΗΡ, αντιστοιχο AGU ή ΑΕΒ ειναι αρκετα δυσκολο και οι δυσλειτουργειες καραδοκουν. Καλη συνεχεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 Σωστος ο GOLF-AGU σε ολα. Ερωτηση πρωτη αν δεν κανω λαθος η κ04-01 ειναι πιο ροπατη απο την λεγομενη s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokujin Posted April 14, 2008 Author Report Share Posted April 14, 2008 Φιλε golf agu σε ευχαριστω. Απο τουρμπινα εχω αυτη που λες στα χερια μου με μολις 10,000χλμ σχεδον καινουργια ΒΑζω πολλαπλη inox για αυτη την τουρμπινα με διαμετρο σωληνας Φ42 Αλλαζω το μαμα intercooler se FMIC 8 lt καθως και τις σωληνωσεις (αγελαδα και οτι εχει σχεση με σωληνωσεις) Απο εξατμιση θα βαλω 63,5mm απο το downpipe εως και πισω με 2 καζανακια Τις τροχαλιες ,την τρομπα βενζινης και τα μπεκ απο το rs2 Και τελος το προγραμμα. Αν βγαλει 230hp θα ειμαι ευχαριστημενος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted April 19, 2008 Report Share Posted April 19, 2008 Φιλε golf agu σε ευχαριστω.Απο τουρμπινα εχω αυτη που λες στα χερια μου με μολις 10,000χλμ σχεδον καινουργια ΒΑζω πολλαπλη inox για αυτη την τουρμπινα με διαμετρο σωληνας Φ42 Αλλαζω το μαμα intercooler se FMIC 8 lt καθως και τις σωληνωσεις (αγελαδα και οτι εχει σχεση με σωληνωσεις) Απο εξατμιση θα βαλω 63,5mm απο το downpipe εως και πισω με 2 καζανακια Τις τροχαλιες ,την τρομπα βενζινης και τα μπεκ απο το rs2 Και τελος το προγραμμα. Αν βγαλει 230hp θα ειμαι ευχαριστημενος που εισαι ρε τυπακι εσυ?κι εσυ 20βαλβιδο ρε,κι ελεγα με τους παλαβους τους οπελακηδες που χεις μπλεξει θα παρεις κι εσυ κανενα οπελ.καλα να σου πανε ολα ρε... πιστευω να με καταλαβες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 που εισαι ρε τυπακι εσυ?κι εσυ 20βαλβιδο ρε,κι ελεγα με τους παλαβους τους οπελακηδες που χεις μπλεξει θα παρεις κι εσυ κανενα οπελ.καλα να σου πανε ολα ρε...πιστευω να με καταλαβες... Δεν υπηρχε περιπτωση να αφησω τον κουμπαρο να παρει ΟΠΕΛ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...