Jump to content
mokujin

Tuning σε Golf 1.8t Gti Agu

Recommended Posts

Ξεκιναω να κανω μια βελτιωση στο μοτερ μου λογο ριγματος στην τουρμπινα.

Σκεφτομαι να κανω τα εξης και θελω την γνωμη σας καθως και τις προτασεις σας

Τουρμπινα ΚΚΚ03-S

Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm

Intercooler front mount 8lt

Σωληνωσεις

Προγραμμα σε dyno

Μπεκ S3

Τρομπα βενζινης Walbro 255lt

Air meter S3

Τροχαλιες

Εξατμιση ολοκληρη 63,5mm με 2 καζανακια χωρις καταλυτη.

Ελευθερο Φιλτρο στο κουτι

Σχαστρα ελευθερου τυπου

Και σκεφτομαι για εκκεντροφορο εισαγωγης απο το 1,8 20V το ατμοσφαιρικο

Αυτα.

Απλα θα του κανω μια βελτιωση απο περιφεριακα.

Ευχαριστω

Edited by mokujin
Link to comment
Share on other sites

με κ03s δεν χρειαζεσαι

Μπεκ S3

Air meter S3

και ειναι υπερβολη επαναλαμβανω για k03s ειναι

Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm

Τρομπα βενζινης Walbro 255lt

Στο λέω φίλε μου γιατί η μόνη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις και να χρησιμοποιήσεις τα πραγματα ειναι η κ04-01 με την ιδια πολλαπλη εισαγωγη.

επειδη καποια στιγμη μπορεις να θελησεις παραπανω μην βαζεις περιττα πραγματα που μετα θα σου ειναι αχρηστα για μεγαλυτερα setup.

Προσωπικη μου γνωμη βαλε κ03s- καλο προγραμμα-intercooler για το καλοκαιρι χαμενο δεν παει-και εξατμιση-ελευθερο φιλτρο.

Καλο tuning

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε!

Λοιπόν, κατ'αρχήν να πούμε κάτι που διαφεύγει απο πολλούς και όλοι έχουν πεισθεί πλέον για ένα μεγάλο λάθος.

Τουρμπίνα k03s ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ και ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ.

Απλά υπάρχει μία k03 ΙΔΙΑ με αυτή που φοράς η οποία έχει άλλη ρύθμιση του wastegate και ανεβάζει λίγη πίεση παραπάνω, η διαφορά της σε σχέση με την άλλη είναι max 10 άλογα, δέν αξίζει να δώσεις λεφτά για τέτοια τουρμπίνα, είναι καλύτερα για 'σένα και για την τσέπη σου να πάς σε k04-023 για να πείς ότι έπιασαν τόπο τα έξοδά σου.

Απο εκεί και πέρα άν εσύ αποφασίσεις ότι θέλεις αυτή, δικαίωμά σου είναι άλλωστε, δέν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να βάλεις μπέκ και μαφ απο S3, τσάμπα λεφτά και πάλι, δέ θα σου δώσουν τίποτα, αυτά τα χρειάζεσαι απο k04-01 και πάνω για να πείς ότι κερδίζεις κάτι.

Και όσον αφορά τη σκάστρα ΜΗΝ τολμήσεις και βάλεις ανοιχτού τύπου, βάλε όποια γουστάρεις κι αγαπάς αλλά ΜΟΝΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ( πολύ καλή πρόταση είναι η Forge 006 ή 007 ) ή για οικονομική λύση πάρε την εργοστασιακή του S3, κοστίζει μόλις 35¤.

Φυσικά εννοείται ότι με όλα αυτά που θές να ρίξεις πάνω πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις και πρόγραμμα, αυτό πρέπει να επιλέξεις με πολύ προσοχή πού θα το βάλεις.

Αυτά απο εμένα.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Phantom, εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος:

Διαφορα απο κ03 σε κο3ς υπαρχει και στην φτερωτη.

Θα συμφωνησω μαζι σου οτι ειναι μικρο Upgrade αλλα καλο αξιοπιστο και με λιγα λεφτα και η διαφορα ειναι περιπου στα 20 αλογα.

Η κ04-23 με ολα τα παρεμφερη επανω θελει ενα 2000¤+ τουλαχιστον για να μπει σωστα.

Οποτε καταληγουμε οτι αν δεν θελει να δωσει πολλα λεφτα το παιδι η κ03ς αξιζει. βγαζει βαζει.

Αλλα με αυτα που θελει να βαλει το παιδι σαν προσθετα θα φτασει το κοστος του setup της κ04-23.

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

αφου βαζεις που βαζεις τουρμπινα βαλε μια Κ04! και στα ιδια αλλογα να

πας διαφορετικα ειναι να εχεις την Κ03 στο 90-100% ας πουμε και διαφορετικα ειναι

να εισαι στα ιδια αλλογα με ενα 65-70% του turbo :D

και μετα αν θες πας και για παραπανω αλλογα την tourbina θα την εχεις +μπεκ

οποτε καταλαβαινεις :D

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Phantom, εχεις απολυτο δικιο σε ολα εκτος:

Διαφορα απο κ03 σε κο3ς υπαρχει και στην φτερωτη....

Κοίταξε να δείς, αυτό το θέμα το έχουμε συζητήσει πάμπολλες φορές και έχουν γίνει ένα κάρο τσακωμοί, δέ θα κάτσω να ασχολούμαι πάλι με αυτό.

Δές τί έχει να πεί η ίδια η εταιρεία που κατασκευάζει αυτές τις τουρμπίνες και θα καταλάβεις και μόνος σου ποιά είναι η πραγματικότητα.

Θα βρείς όλες τις απαντήσεις εδώ.

Η εταιρεία που τις παράγει λέει ότι : First of all, we don't produce any turbo that we call K03S.

Edited by phantom
Link to comment
Share on other sites

Κοιταξτε παιδια τα πιο πολλα πραγματα τα εχω ηδη και θελω κατι light αναβαθμιση.

Δηλ. χταποδι τουρμπινα μπεκ intercooler τροχαλιες φιλτρο και σχαστρα τα εχω.

Την σχαστρα γιατι δεν βαζουν ελευθερη???

Προγραμμα θα βαλω στον Ανδριανακη.

Για εξατμιση τι λετε??

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξτε παιδια τα πιο πολλα πραγματα τα εχω ηδη και θελω κατι light αναβαθμιση.

Δηλ. χταποδι τουρμπινα μπεκ intercooler τροχαλιες φιλτρο και σχαστρα τα εχω.

Την σχαστρα γιατι δεν βαζουν ελευθερη???

Προγραμμα θα βαλω στον Ανδριανακη.

Για εξατμιση τι λετε??

Σας ευχαριστω

Απο την στιγμη που τα εχεις ολα τα πραγματα προχωρας ακαθεκτος.

Αυτα δεν ειναι πεταμενα λεφτα,απλα για αυτη την τουρμπινα ειναι καπως too much αν καταλαβαινεις πως το εννοω.Δηλαδη θα απεδιδε καλα και χωρις αυτα,αλλα με αυτα θα αποδωσει ακομα καλυτερα.

για την σκαστρα τωρα,μακρυα οπως σου ειπαν και τα παιδια απο ανοιχτου τυπου.Μπερδευει και θα σου χανει πιεση στις αλλαγες.

Το προγραμμα μια χαρα επιλογη ειναι.

Για εξατμιση κοιτα σε καποιον απο τους κλασικους καλους χειροποιητους.

Link to comment
Share on other sites

Προσεχε μην σου παρουν ενα σκασμο λεφτα για την εξατμιση.

Δεν αξιζει.

Φιλε Phantom σου ειπα απο την αρχη δεν θελω να διαφωνησω μαζι σου .

Δεν υπαρχει κ03ς σαν ονομα τουρμπινας αλλα εχει διαφορετικο Serial Number αυτη η τουρμπινα.

Τελος παντων δεν θελω να το συνεχισω αλλο, το παιδι θελει να παρει συμβουλες για αναβαθμιση.

Καλη αρχη αφου τα εχεις ολα, και οπως προειπαν και τα παιδια οχι ανοιχτου τυπου σχαστρα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αφού ήδη τα έχεις τότε δέν τείθεται θέμα, βάλτα!!!!

Για τη σκάστρα ήδη σου απάντησε ολόσωστα ο konstantinos passat.

Για το πρόγραμμα συμφωνώ απόλυτα, κατα την προσωπική μου άποψη ο Γιάννης είναι κορυφή!

Απο εξάτμιση πολύ καλές λύσεις είναι καί ο Παπαδόπουλος, καί ο Καράμπελας καί η Festus ( στην οποία έχω και κονέ και μπορώ να τους μιλήσω να σου κάνουν και καλύτερη τιμή ) θα σου κάνουν ότι και ο ποπαυ σε ποιότητα, αλλά με πολύ λιγότερα ευρά για μία πολύ καλή εξάτμιση.

Link to comment
Share on other sites

Εξατμιση θα βαλω στην Πατρα σε ενα πολυ καλο μαστορα και φιλο μου.

Απλα για την εξατμιση σκεφτομαι τα εξης:

Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο)

Αλλα δεν ξερω τι διαμετρο να βαλω Φ63,5 η Φ70 ??????

Οσο για το προγραμμα σιγουρα στον Γιαννη μιας και ειναι και φιλος.

Link to comment
Share on other sites

Εξατμιση θα βαλω στην Πατρα σε ενα πολυ καλο μαστορα και φιλο μου.

Απλα για την εξατμιση σκεφτομαι τα εξης:

Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο)

Αλλα δεν ξερω τι διαμετρο να βαλω Φ63,5 η Φ70 ??????

Οσο για το προγραμμα σιγουρα στον Γιαννη μιας και ειναι και φιλος.

Εγώ έχω βάλει 200άρη καταλύτη και είμαι χωρίς μεσαίο, έχω μόνο τελικό. Νομίζω ότι είναι μιά χαρά, δέ χρειάζεται να αφαιρέσεις τον καταλύτη, βάλτον για να βγάζεις και κάρτα καυσαερίων.

Όσο για τη διάμετρο το Φ70 μου φαίνεται υπερβολικό για αυτά που έχεις, εκτός κι άν σκοπεύεις να βάλεις k04 στο μέλλον οπότε το κάνεις σάν επένδυση για αργότερα αλλά για k03 το Φ63,5 θεωρείται ιδανικό.

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Phantom .

Σκεψου καλα αν ειναι να βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα μην βαλεις 63αρα τωρα και 70αρα μετα.

Βαλε κατευθειαν 70αρα.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα εξω ο καταλυτης και 2 καζανακια (μεσαιο και τελικο)

γιατι σιγουρα εξω ο καταλυτης????

ειναι καλα να ριπενεις τη φυση????

αμα το καναμε ολι αυτο εινα σιγα σιγα να βαλουμε θυλια...

ευχομαι να καταλαβες πως το ενοω....

Link to comment
Share on other sites

Guest ΣΜΗΝΑΡΧ / NOS-->
Θες την συμβουλη μου?Πουλα το και παρε tfsi να βρεις ...................................τον μπελα σου!! :)B)

20vt for ever!!!

+10000000000000000 ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναω να κανω μια βελτιωση στο μοτερ μου λογο ριγματος στην τουρμπινα.

Σκεφτομαι να κανω τα εξης και θελω την γνωμη σας καθως και τις προτασεις σας

Τουρμπινα ΚΚΚ03-S

Πολλαπλη ΙΝΟΧ Φ42mm

Intercooler front mount 8lt

Σωληνωσεις

Προγραμμα σε dyno

Μπεκ S3

Τρομπα βενζινης Walbro 255lt

Air meter S3

Τροχαλιες

Εξατμιση ολοκληρη 63,5mm με 2 καζανακια χωρις καταλυτη.

Ελευθερο Φιλτρο στο κουτι

Σχαστρα ελευθερου τυπου

Και σκεφτομαι για εκκεντροφορο εισαγωγης απο το 1,8 20V το ατμοσφαιρικο

Αυτα.

Απλα θα του κανω μια βελτιωση απο περιφεριακα.

Ευχαριστω

...20vt 4 ever.... :lol: !!!

Πριν 5 περιπου χρονια ημουν ακριβως στη θεση σου, την εποχη που μεσουρανουσαν τα 20vt.

Το πιο βασικο ειναι να αποφασισεις αν θες να διατηρησεις πατημα Κ03 σε πολλαπλη και downpipe. Aυτο μειωνει κατα πολυ το κοστος! Ειτε βαλεις setup K04 (S3) ειτε big turbo μη νομιζεις οτι ειναι και καμια μεγαλη διαφορα στη τιμη, γιατι χρειαζονται σχεδον τα ιδια πραγματα για να δουλεψει.

Σεναριο-1: Διατηρηση ΟΕΜ πατηματος turbo.

Αξιζει παρα πολυ να βρεις την Κ03 που φοραγαν ολα τα μοτερ με 2 Lamda και vvt (Β/2000-...), αυτη που ονομαζουμε sport χωρις να ειναι επισημη ορολογια, γιατι εχει 39,1mm inducer στο συμπιεση αντι για 36mm που εχει η δικια σου (3+mm ειναι μεγαλη διαφορα για το inducer) και αποιδεδειγμενα ξεπερναει με σωστα περιφερειακα τα 250ΗΡ (σε αυστηρα δυναμομετρα) οταν φορεσεις τα καταλληλα περιφερειακα (αγελαδα, intercooler kit, turboback εξατμιση και κιτ εισαγωγης).

Οσον αφορα στον κινητηρα σου, το μοτερ ειναι παρα πολυ καλο απο εντοστια (ιδιος κορμος σε αντοχη με του S3 και με μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης, ανθεκτικοτερο-ροϊκοτερο καπακι, καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης...) και τα 250ΗΡ ειναι ασφαλεστατα με σωστη ρυθμιση. Η τροφοδοσια ομως ειναι οριακη, και ειναι αδυνατον τα μπεκ να μπορουν να κρατησουν σωστο μιγμα σε υψηλες στροφες με πολυ πιεση. Το λιγοτερο που θα χρειαστεις ειναι εναν 4bar ρυθμιστη πιεσης καυσιμου που και με αυτον δεν θα μπορεσεις να εχεις χαμηλοτερο απο 12.5:1 AFR (που ειναι οριακο). Για τον λογο αυτον μπορεις να επιλεξεις τα μπεκ του RS2 (0280150984-πρασινο σκουρο) και να εισαι ασφαλης. Ο καταλυτης δεν ειναι τελειως απαραιτητος στο μοτερ αυτο. Το πρωτο που αξιζει να αλλαχθει ειναι η αγελαδα, μετα το intercooler και τελος το downpipe και το catback.

Τελος, η Κ04-001 που ειναι bolt-on για την πολλαπλη σου δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο την Κ03s (σε δειγμα δεκαδων αυτοκινητων που εχω ανεβασει προσωπικα σε dyno και εκατονταδων δυναμομετρησεων που εχω δει)

Σεναριο-2: Μη διατηρηση ΟΕΜ πατηματος turbo.

Αλλαγη της πολλαπλης εξαγωγης σημαινει και αλλο τουρμπο και εδω (αν δεν επιλεξεις S3 setup) σημαινει και aftermarket ρακορ και καποια αλλα πραγματα που αλλαζουν την χωροταξια κατω απο το καπω. Αν βρεις setup K04 απο S3, ψαχνεις και για μπεκ (400+cc/min) τα οποια ομως δεν μπορει να ειναι τα "κοντα" που φορανε ολα τα VAG με ηλεκτρικο γκαζι. Καταλυτη μπορεις να αφησεις τον ιδιο, αλλα η εξατμιση πρεπει να γινει 70mm (τουλαχιστον 63...). Επισης, θα χρειαστεις ολες τις σωληνωσεις αερα και αντλια καυσιμου. Και παμε στο μεγαλο προβλημα Management: Ακομα και ο Γιαννης, που ειναι πολυ εμπειρος με τετοια μοτερ, οταν αλλαζουν πολυ τα στοιχεια ελεγχου ( παροχη μπεκ, μεγεθος maf κλπ) τα εχει βρει σκουρα με τα AGU - ΑΕΒ γιατι δεν εχουν την απαραιτητη υποδομη στα ηλεκτρικα για να ανταπεξελθουν και να "ευθυγραμμιζονται" σε τετοιου ειδους μεταβολες. Ενω ειναι σχετικα ευκολο να ρυθμισεις ενα S3 του 2003 με ΒΤ και 400ΗΡ, αντιστοιχο AGU ή ΑΕΒ ειναι αρκετα δυσκολο και οι δυσλειτουργειες καραδοκουν.

Καλη συνεχεια!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε golf agu σε ευχαριστω.

Απο τουρμπινα εχω αυτη που λες στα χερια μου με μολις 10,000χλμ σχεδον καινουργια

ΒΑζω πολλαπλη inox για αυτη την τουρμπινα με διαμετρο σωληνας Φ42

Αλλαζω το μαμα intercooler se FMIC 8 lt καθως και τις σωληνωσεις (αγελαδα και οτι εχει σχεση με σωληνωσεις)

Απο εξατμιση θα βαλω 63,5mm απο το downpipe εως και πισω με 2 καζανακια

Τις τροχαλιες ,την τρομπα βενζινης και τα μπεκ απο το rs2

Και τελος το προγραμμα.

Αν βγαλει 230hp θα ειμαι ευχαριστημενος

Link to comment
Share on other sites

Φιλε golf agu σε ευχαριστω.

Απο τουρμπινα εχω αυτη που λες στα χερια μου με μολις 10,000χλμ σχεδον καινουργια

ΒΑζω πολλαπλη inox για αυτη την τουρμπινα με διαμετρο σωληνας Φ42

Αλλαζω το μαμα intercooler se FMIC 8 lt καθως και τις σωληνωσεις (αγελαδα και οτι εχει σχεση με σωληνωσεις)

Απο εξατμιση θα βαλω 63,5mm απο το downpipe εως και πισω με 2 καζανακια

Τις τροχαλιες ,την τρομπα βενζινης και τα μπεκ απο το rs2

Και τελος το προγραμμα.

Αν βγαλει 230hp θα ειμαι ευχαριστημενος

που εισαι ρε τυπακι εσυ?κι εσυ 20βαλβιδο ρε,κι ελεγα με τους παλαβους τους οπελακηδες που χεις μπλεξει θα παρεις κι εσυ κανενα οπελ.καλα να σου πανε ολα ρε...

πιστευω να με καταλαβες... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

που εισαι ρε τυπακι εσυ?κι εσυ 20βαλβιδο ρε,κι ελεγα με τους παλαβους τους οπελακηδες που χεις μπλεξει θα παρεις κι εσυ κανενα οπελ.καλα να σου πανε ολα ρε...

πιστευω να με καταλαβες... tongue.gif

Δεν υπηρχε περιπτωση να αφησω τον κουμπαρο να παρει ΟΠΕΛ!! tongue.gif:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.