Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

http://www.digitune.eu/chiptuningcar_e.php?id=1630

Aν πάμε με λεγόμενα αυτών τα 162 με τα 26 κιλά είναι ρε παιδιά υπέραρκετά! Δεν θα ζητήζεις παραπάνω από αυτό το μοτέρ! Αν και αυτούς δεν τους ξέρω οπότε το κατά πόσο ισχύουν και είναι αξιόπιστα αυτά τα νούμερα είναι στην κρίση τους.

Αυτοι ειχαν το προγραμμα σχεδον με το που βγηκε το μοτερ.Αστο καλυτερα.Να μην πληρωνουμε παιδικα λαθη.Ειπαμε θελει λιγο καιρο να το ψαξουν,διορθωσουν και μετα να αγορασουμε.Εγω παντως περιμενω πρωτα την REVO να δω και μετα θα αποφασισω.Μεγαλη μαγκια ειναι το controller τους.εχεις το προγραμμα και παιζεις,χαλαει κατι,το βαζεις ξανα στο μαμα προγραμμα με το controller και πας αντιπροσωπεια και τους ξεχεζεις!!!!!!Μονο αυτοι θα πουλανε μαγκιες με 150 ευρω και 2 ωρες αναμονη τα λαδια????

ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ!!!ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ!!ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ.ΣΚΑΤΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

.Εγω παντως περιμενω πρωτα την REVO να δω και μετα θα αποφασισω.Μεγαλη μαγκια ειναι το controller τους.εχεις το προγραμμα και παιζεις,χαλαει κατι,το βαζεις ξανα στο μαμα προγραμμα με το controller και πας αντιπροσωπεια και τους ξεχεζεις!!!!!!

,.....καλά δεν είναι και ακριβώς έτσι....αλλά τέλος πάντων...........εγώ το controller το θεωρώ πεταμένα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ!!!ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ!!ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ.ΣΚΑΤΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ.

Και σε μενα τα ιδια. Για γελια και για κλαματα.

Link to comment
Share on other sites

,.....καλά δεν είναι και ακριβώς έτσι....αλλά τέλος πάντων...........εγώ το controller το θεωρώ πεταμένα λεφτα.

γιατι πεταμενα λεφτα??Για πες μας και εμας να μας ξεστραβωσεις λιγακι!!!!μπας και γλιτωσουμε κανενα φραγκο!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμαμαι εαν εχει αναφερθει, με 600 Ευρω υποσχονται 160 αλογα και 260Nm ροπης. Βεβαια απο τη στιγμη που τα πραγματικα αλογα του 122 ειναι ~140 http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=72 http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazin...;eidos=test_new δεν ξερω αν αξιζει να δωσει κανεις 600 Ευρω για ~20 αλογα.

http://www.overload-performance.gr/site/ne...&f=new-main

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Το 122 δεν μπορει να παει 200.

Αυτο με τα 140 παει οπως επισης και το 1,8 με τα 160 φτανει 210 περιπου.

Το Μοτέρ 1.8Tsi πάει με πρόγραμμα 225 και έχει προοπτικές για 240+ με Εξάτμιση, i/c, Φίλτρο

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία νούμερα και σίγουρα πιο αξιόπιστα από την overload performance. Γνώμη μου

Σωστή υποστήριξη στην Ελλάδα υπάρχει? ξέρει κανείς? Και νομίζω δυστυχώς μόνο Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμαμαι εαν εχει αναφερθει, με 600 Ευρω υποσχονται 160 αλογα και 260Nm ροπης. Βεβαια απο τη στιγμη που τα πραγματικα αλογα του 122 ειναι ~140 http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=72 http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazin...;eidos=test_new δεν ξερω αν αξιζει να δωσει κανεις 600 Ευρω για ~20 αλογα.

http://www.overload-performance.gr/site/ne...&f=new-main

αυτα α αλογα ειναι σε στροφαλο η τροχο?εχω την εντυπωση οτι τα 140 ειναι στροφαλο απο τα οποια καταληγουν τα 122 στον τροχο οπως λενε κ για τα GT sport 157 κ GT 192 η τελος παντων

καπου εκει αλλα ο σωστος αριθμος αλογων δεν ειναι στον στροφαλο αλλα ποσα καταληγουν στον τροχο IMO.

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεστε ρε παιδιά. Το 122 βγάζει 120 άλογα στον τροχό και 137 στον στρόφαλο.Στο 122 η βελτίωση του προγράμματος σε 160 άλογα αναφέρεται σε δύναμη στον τροχό όχι από τα 137 στον στρόφαλο θα πάμε στα 160 άρα έχουμε μικρή αύξηση ιπποδύναμης. Στον στρόφαλο τα 160 θα μεταφράζονται σε ένα μεγαλύτερο νούμερο.

Link to comment
Share on other sites

Δείτε μια δυναμομέτρηση που έκανα στο 122 στο δυναμόμετρο superflow windyn V2.8. Είναι με μονό ράουλο στο κάθε τροχό και καλά για μεγαλύτερη ακρίβεια.

npyb52su0oj60i3vxyx7_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεστε ρε παιδιά. Το 122 βγάζει 120 άλογα στον τροχό και 137 στον στρόφαλο.Στο 122 η βελτίωση του προγράμματος σε 160 άλογα αναφέρεται σε δύναμη στον τροχό όχι από τα 137 στον στρόφαλο θα πάμε στα 160 άρα έχουμε μικρή αύξηση ιπποδύναμης. Στον στρόφαλο τα 160 θα μεταφράζονται σε ένα μεγαλύτερο νούμερο.

αλλη μια στα ελληνικα?

Link to comment
Share on other sites

αλλη μια στα ελληνικα?

Γράψε λάθος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μου τα εξήγησαν σήμερα περί δύναμης σε τροχό και στρόφαλο και προσγειώθηκα...

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

,.....καλά δεν είναι και ακριβώς έτσι....αλλά τέλος πάντων...........εγώ το controller το θεωρώ πεταμένα λεφτα.

γιατι ρε παιδια ειναι πεταμενα λεφτα?? εγω δλδ που χρησιμοποιω τ αμαξι καθημερινα μες την πολη και το προγραμμα στην ουσια το χρειαζομαι για μια φορα το μηνα σ ενα ταξιδι ή σε 1 κοντρα να στο πω ετσι,δε το θεωρω πεταμενα λεφτα γιατι δε θελω περισσοτερη ιπποδυναμη μες την πολη αλλα μειωμενη καταναλωση(δλδ χωρις το προγραμμα)...εξηγειστε το μου αν κανω λαθος ,εγω ετσι το σκεφτομουν...

Link to comment
Share on other sites

ρε μαγκες μια ερωτηση....

επειδη λογικα και το γκολφ το 6αρι και το σιροκο το 122αρι φορανε τον ιδιο κινητηρα....

τελικα ποσα αλογα βγαζει?? 140? και που? τροχο στροφαλο?? εχω μπερδευτει.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ρε μαγκες μια ερωτηση....

επειδη λογικα και το γκολφ το 6αρι και το σιροκο το 122αρι φορανε τον ιδιο κινητηρα....

τελικα ποσα αλογα βγαζει?? 140? και που? τροχο στροφαλο?? εχω μπερδευτει.... :thumbsup:

Με βάσει την μέτρηση που έκανα στο δικό μου έχουμε 131 άλογα και σχεδόν 21 ροπή στον ΣΤΡΟΦΑΛΟ

Link to comment
Share on other sites

Ναι και το δικό μου το κάνει. Ακριβώς σαν diesell για 4'' μπορεί και λιγότερο στο ξεκίνημα και μετά κανονικά. Έχω αλλάξει λάδια μια φορά αλλά στην αντιπροσωπεία με αυτά που βάζουν αυτοί και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τώρα στα 15.000χλμ θα τους πάω τα mobil 1 esp formula. Ξέρει κανείς με τι λάδια έρχονται από το εργοστάσιο?

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Ναι και το δικό μου το κάνει. Ακριβώς σαν diesell για 4'' μπορεί και λιγότερο στο ξεκίνημα και μετά κανονικά. Έχω αλλάξει λάδια μια φορά αλλά στην αντιπροσωπεία με αυτά που βάζουν αυτοί και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τώρα στα 15.000χλμ θα τους πάω τα mobil 1 esp formula. Ξέρει κανείς με τι λάδια έρχονται από το εργοστάσιο?

Για το ιδιο πραγμα μιλαμε συνεπως. Να σ'ευχαριστησω για την απαντηση γιατι εισαι ισως το μονο μελος με 122 που ειναι οσο δραστηριο εισαι εσυ. :D

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πολλές απώλειες μπορεί το 122 να περνάει και 85-95άλογα τροχό.

Link to comment
Share on other sites

85-95 αλογα τροχο μαλλον ειναι απιθανο.120 κατι γινεται!

Οσο για τον θορυβο το κανει και εμενα στην αρχη μερικα δευτερα και μετα ολα καλα.Λαδια βαζω τα Castrol SLX 5-30.

Κοσμα τι σου εξηγησαν ακριβως και προσγειωθηκες???

Link to comment
Share on other sites

Απίθανο ? Το 120 απο που βγαίνει ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.