John CupraII Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Καταρχην διαλογο μπορω να κανω μονο μαζι σου, γιατι εισαι τεχνικος ανθρωπος και οχι καποιος ντιλερακος, που δεν ξερει τι του γινεται και κραζει μπας και κερδισει κανενα πελατακο. Πρόσεχε..... γιατί το απαξιωτικό ύφος που ''φοράς'' από ότι έμαθα δεν σου βγαίνει σε καλό. Χαλάρωσε λιγο ακι μπες στον κόπο να απαντήσεις ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ και όχι στο περίπου και όπως σε συμφέρει. Δεν πιστευεις οτι στο dynomet βλεπουμε αισιοδοξα νουμερα? Γιατι εκει πηγαν κι αυτοκινητα μου (στο Βολο συγκεκριμενα ο "activious") και ειδε σχεδον 30 κιλα ροπη με 1,5bar , που σε ΜΑΗΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. Και, προσεξε, στο λεω για δικο μου αυτοκινητο. Αλλα αυτη ειναι και η αληθεια... Το αφήνω ασχολίαστο γιατί ο ''ντιλεράκος'' ΞΕΡΕΙ.......από ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ!!!!!! Για να μη γινει κοκορομαχια Κυριλλε πρεπει να εχετε λιγο διαφορετικη συμπεριφορα. Προσπαθεις να πιαστεις απο μετρησεις που γινονται με OBD , οπου η θερμοκρασια εισερχομενου αερα ειναι αυτη που μετραει η OBD, και το θεωρεις κλεψιμο? Το κανεις για να δημιουργεις εντυπωσεις και μονο, θεωρω αδιανοητο τεχνικα κατηρτησμενος ανθρωπος να μην το γνωριζει, και αν λει οτι κλεβω! Ασε που και παλι, λιγοτερη διορθωση ειναι απο το ΜΑΗΑ της εθνικης που πατε, που (χωρις να καταφερω να καταλαβω πως γινεται) η διαφορα πραγματικης - διορθωμενης ισχυος φτανει σε Cupra να ειναι 365 - 391...!!! Συνηθίζεται οι άντρες όταν λένε κάτι να το εννοούν..... και αν θες μπορώ να σου δείξω άπειρα δικά σου ποστ που καταφέρνεσε εναντίον των διορθωμένων (από πάσης φύσεως παράγοντες) αποτελεσματων και να λες συγκεκριμένα ότι τα πραγματικά άλογα είναι τα ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ και ΟΧΙ τα ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΑ...... τώρα αν τα παίρνεις ΠΙΣΩ γιατί δεν έχεις καταφέρει να βγάλεις αυτά που θες ......και κρύβεσε πίσω από δικαιολογίες σαν....... ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 (edited) Αυτο δε σημαινει οτι ειναι και καλυτερο, ουτε καν οτι δειχνει πιο αληθινα νουμερα. Ειδικα σε περιπτωση με ανεπαρκες intercooler, το ΜΑΗΑ θα ελεγα ειναι ανακριβες και οχι το δικο σου! Κατα τ'άλλα όμως (μιλώντας για το dynomet) Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... Οκ, οτι πεις.... Εδω στην Αθηνα , τα ΜΑΗΑ ειναι διαδεδομενα, αυτα εχουμε, σ αυτα μετραμε ==== Πες τα τα πράγματα με τ'ονομά τους : Σ'αυτο ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ, σ'αυτό μπορείς να επέμβεις - σ'αυτό μετράς. Μη τα γυρνάς τώρα, κατά τα προηγούμενα λεγόμενά σου ΕΝΑ και ΜΟΝΟ ΜΑΧΑ παραδέχεσε, αυτό στο οποίο κάνεις ότι θες (εις βάρος του ονόματος του Αγγελίδη, πλέον ακόμα και οι πιο έμπιστοι ρενάκηδες παραπονιούνται για νούμερα οτι ναναι και πάνε προς τον Φωτηνέλλη...). Καταλαβες πιστευω τι εννοω! ==== ΟΛΟΙ πλέον καταλάβανε μάλλον... Δεν τολμησα να πω οτι δεν συγκρινουμε νουμερα απ διαφορετικα δυναμομετρα και κοντεψαν να με φανε... ==== Συγκρίνουμε τις διαφορές.... 135 μετράει το ΜΑΧΑ τα μαμα 122άρια 135 μετράει και το dynomet. Και την κουβέντα (βλ πάνω) ΔΕΝ την ξεκίνησες για το οτι δεν συγκρίνουμε τα "ανομοια" κλπ... Edited April 7, 2009 by turborabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 (edited) Είμαι το παιδί που χειρίζεται το κομπιουτεράκι στο Βόλο ...... Νίκος(όχι Θεόδωρας, συνεργάτης και όχι ιδιοκτήτης δυναμομέτρου) Eπειδη εγραφες με το nickname ΤΗΕΟ, νομιζα οτι προκειται για το Θοδωρα (που δυσκολευομουν και να το πιστεψω). Δε σε ξερω και ουτε θελω να ανοιξω κι αλλες παρτιδες,,, αρκετες εχω ηδη Δυστυχως δεν προλαβα να διαβασω τη "λασπη" του Κυριλλου, Γιαννη κλπ Και μονο που δειξανε ποσο τους "ετσουξε" και με ποιον ασχοληθηκαν (φυσικα μ αυτον που φτιαχνει τα αυτοκινητα και χανουν χρηματα) ειναι προς τιμην μου. Το αν τα φτιαχνω σωστα ή λαθος ή αν κοροϊδευω νομιζω επισης εχει φανει... δεν χρειαζεται παραδειγματα. Καλες δουλειες να ευχηθω με τη σειρα μου και στα παιδια , αλλα να ξερουν οτι ειναι εντελως λανθασμενος ο τροπος του να πατας επι πτωματων για να επιπλεεις και γυρναει boomaerang. Σφιξαν τα πραγματα και χωθηκαν στα κλαμπ με "κριτικη λασπης" μπας και τσιμπισουν κανα πελατη. Αλλου βρισκουν εδαφος προσφορο, αλλου τρωνε πορτα (πχ skodafans...) . Ντροπη και αισχος!!! Σαν να βγω και να κραξω για το GTI του φιλου του george80 (με τα κοψιματα, που ηταν χαλι, με κοψιματα και πηγαινε κοπια με του Γιωργου ... ) και να πω εμμεσως πλην σαφως "Ελατε ολοι σε μενα που ολα ειναι αψογα!"... Τελος απο μενα , δεν ασχολουμαι αλλο. Edited April 7, 2009 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Κύριλλε για ποιο λόγο το ΜΑΗΑ δείχει σχεδόν ίδια μέτρηση ΡΟΠΗ σε stock αμάξι με το Dynojet ενώ σε βελτιωμένο η διαφορά εκτοξεύεται στα 4+ Kg? Αλλάζουν τπτ ρυθμίσεις? Μακάρι να είναι αλήθεια τα 28-29 kg αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οδηγώ τέτοιο αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Καλημέρα παιδιά, αλλάζω λίγο κλίμα γιατί θά ήθελα να μου πεί κάποιος αν ξέρει, στον Παζαρόπουλο όταν λένε ότι σου βάζουν πρόγραμμα τι πρόγραμμα είναι?(revo,abt,τίποτα απο αυτά...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Τίποτα απ' αυτά, έχει δικό του τμήμα βελτίωσης απ' όσο ξέρω το λέει SP Pazaropoulos. Αλλά πρέπει να είναι ψόφιο, 145 άλογα λέει το πάει από 135-140 που είναι μαμά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 ωθηκαν στα κλαμπ με "κριτικη λασπης" Την "κρική της λάσπης" προς το παρόν την ασκείτε εσείς.... Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... Τελείωσαν τα τεχνικά, έ; Αρχίσαμε περί χαρακτήρα και λασπολογίας... Σας φταίει το GTC μετά... Τελος απο μενα , δεν ασχολουμαι αλλο. ==== Για να δούμε για πόσο καιρό θα αντέξεις "να μη ασχοληθείς" Κόβει η .... το .... ; που λέει και η παροιμία.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ευχαριστώ πολύ φίλε μου... Εγω ίσος ενδιαφερόμουν για το πρόγραμμα της ABT, αμα το βάλω χάνεται η εγγύηση του αυτοκινήτου? Εάν όχι που μπορώ να το βάλω? Α και το σημαντικότερο έχω dsg-7 , θα έχω προβλήματα με αυτό?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Κύριλλε για ποιο λόγο το ΜΑΗΑ δείχει σχεδόν ίδια μέτρηση ΡΟΠΗ σε stock αμάξι με το Dynojet ενώ σε βελτιωμένο η διαφορά εκτοξεύεται στα 4+ Kg? ==== Αν μιλάς για dynojet και όχι για dynomet - δεν ξέρω. Αν εννοούσες dynomet - έχεις μετρήσει το ίδιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με ίδιες συνθήκες (βενζίνες-θερμοκρασίες- βεντιλατέρ - ΦΟΡΤΙΟ ΣΤΑ ΡΑΟΥΛΑ κλπ) και στα δύο; Και είδες στο ΜΑΧΑ 4 κιλά λιγότερο; Τσιτωμένο 122άρι με διαφορά +5 βαθμών στο ΙΑΤ από μέτρηση σε μέτρηση κόβει 4-5 άλογα... Επίσης, μιας και πιαστίκατε με τα "πολλά" κιλά - παίζει μεγάλο ρόλο το φορτίο στα ράουλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Βασικά εσύ έχεις ανεβάσει στο site σας 2 δυναμομετρήσεις για Α3. Η μια από Βόλο (Dynomet ή Dynojet είναι?) και η άλλη από ΜΑΗΑ. Στην μία έχει ροπή 29kg και στην άλλη 25kg. Εγώ στο δικό μου δεν έχω κάνει ακόμα, θα κάνω με τη ν1η ευκαιρία και μάλλον στο ΜΑΗΑ. Αυτή η διαφορά που οφείλεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John CupraII Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Βασικά εσύ έχεις ανεβάσει στο site σας 2 δυναμομετρήσεις για Α3. Η μια από Βόλο (Dynomet ή Dynojet είναι?) και η άλλη από ΜΑΗΑ. Στην μία έχει ροπή 29kg και στην άλλη 25kg. Εγώ στο δικό μου δεν έχω κάνει ακόμα, θα κάνω με τη ν1η ευκαιρία και μάλλον στο ΜΑΗΑ. Αυτή η διαφορά που οφείλεται? Ρε συ Πάνο 28 είναι τα κιλά και όχι 29 και το ένα φοράει φίλτρο και εξάτμιση και το άλλο τίποτα. Επίσης όπως είπε και ο Κύρριλος για να μπορείς να βγάλεις ΑΣΦΑΛΕΣ συμπέρασμα πρέπει να μιλαμε για ίδιο αυτοκίνητο -ιδιο σεταπ- ιδια βενζινα και ιδιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John CupraII Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Δυστυχως δεν προλαβα να διαβασω τη "λασπη" του Κυριλλου, Γιαννη κλπ Και μονο που δειξανε ποσο τους "ετσουξε" και με ποιον ασχοληθηκαν (φυσικα μ αυτον που φτιαχνει τα αυτοκινητα και χανουν χρηματα) ειναι προς τιμην μου. Το αν τα φτιαχνω σωστα ή λαθος ή αν κοροϊδευω νομιζω επισης εχει φανει... δεν χρειαζεται παραδειγματα. Μάλλον εσένα ΤΣΟΥΖΕΙ που δυστυχώς βγήκε κάποιος να σου χαλάσει ''στρωμένη'' - ''στημένη'' δουλειά και να βγάλει στην φόρα ΟΛΑ τα άπλυτα σου. Μήπως σου θυμίζει τίποτα ένα ''Θεσσαλικό'' VECTRA OPC που το ''παράτησες'' να δουλεύει ρελαντί στις 3000σαλ ή είναι και αυτό λασπολογία. Καλες δουλειες να ευχηθω με τη σειρα μου και στα παιδια , αλλα να ξερουν οτι ειναι εντελως λανθασμενος ο τροπος του να πατας επι πτωματων για να επιπλεεις και γυρναει boomaerang. Σφιξαν τα πραγματα και χωθηκαν στα κλαμπ με "κριτικη λασπης" μπας και τσιμπισουν κανα πελατη. 4 σελίδες τώρα σου ζητάω να μου απαντήσεις ΤΕΧΝΙΚΑ στα περί διορθωμένων ιπποδυνάμεων και κατά πόσο αυτά επιρεάζονται από τα δεδομένα που ''ταϊζεις'' το ΜΑΗΑ των Σπάτων και μου το παίζεις Αλέκος και μιλάς μόνο για λασπολογία και ντιλεράκους. ΑΠΑΝΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ και η κουβέντα θα κοπεί μαχαίρι. Αλλά όσο κάνεις την ΠΑΠΙΑ μην περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Βασικά εσύ έχεις ανεβάσει στο site σας 2 δυναμομετρήσεις για Α3. Η μια από Βόλο (Dynomet ή Dynojet είναι?) και η άλλη από ΜΑΗΑ. Στην μία έχει ροπή 29kg και στην άλλη 25kg. Εγώ στο δικό μου δεν έχω κάνει ακόμα, θα κάνω με τη ν1η ευκαιρία και μάλλον στο ΜΑΗΑ. Αυτή η διαφορά που οφείλεται? ==== Μάλλον εννοείς μία μέτρηση σε DynaPack. Δεν είναι με ράουλα, μετράει από μουαγιέ το δυναμόμετρο αυτό. Και η μέθοδος που μετράει είναι να τεμαχίζει μια ζώνη στροφών (πχ 1500...6000) σε μικρά κομματάκια (πχ 50 στροφών) και για κάθε από αυτά τα κομματάκια ξεκινάει από ένα φορτίο και να αυξάνει το φορτίο αυτό (έχει "ηλεκτρονικό" φρένο) μέχρι σημείου που σταματάει η επιτάχυνση, δηλ. δεν "μπορεί" άλλο η μηχανή. Εκεί καταγράφει την δύναμη και συνεχίζει με το επόμενο. Στο τέλος "μαζεύοντας" τις μετρήσεις από το έκαστο κομματάκι ζωγραφίζει την καμπύλη. Το φρένο όμως που ασκεί είναι πολύ μεγαλύτερο συγκριτικά με το μάχα (που μετράει το "πως επιταχύνει" ενώ το dynapack μετράει το "πότε θα ψοφήσει"). Έτσι η τουρμπινίτσα φουσκώνει πάρα πολύ και βλέπεις την τρελλή ροπή αυτή. Την βλέπεις στηγμιαία και ΔΕΝ ΔΙΑΡΚΕΙ για πολύ, αλλά αυτό μέτρησε με τον τρόπο που μέτρησε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ρε συ Πάνο 28 είναι τα κιλά και όχι 29 και το ένα φοράει φίλτρο και εξάτμιση και το άλλο τίποτα. ==== Γιάννη, μάλλον ο Πάνος μιλάει για μια από τις περσυνές δοκιμαστικές δυμανομέτρησεις (στο dynaPack Πάτρας) με το Α3 και μία από μάχα (μάλλον εκείνη με το λεόν;;; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 (edited) Η μία είναι: http://www.overload-performance.gr/db/imag...di-a3-14tsi.jpg και η άλλη είναι από ΜΑΗΑ, την έχετε βγάλει τώρα από το site σας και ήταν από Α3 όχι από Leon. Διάβασα τώρα αυτό που έχεις γράψει στο Leon forum ότι ψηλά και σε συνεχόμενους κόφτες η τουρμπινούλα μας κουράζετε πολύ και ανησυχώ λίγο, όχι πως πάω κάθε μέρα κόφτες αλλά λέω μήπως να κοιτάζαμε κανα Project με Κ03 να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο? Θα μπορεί άραγε να δουλέψουν παράλληλα 2 intercoolers? Έχω ακούσει ότι το έκανα μια εταιρεία σε Golf GT 170 ps φτιαγμένο (δεδομένου ότι το δικό μας είναι μικρό υδρόψυκτο Και δε θα μπορεί να ψύξει μεγαλύτερη τουρμπίνα)? Το μόνο μείον θα είναι το lag χαμηλά αλλά ψηλά θα γίνεται πάρτυ! Edited April 7, 2009 by PanosA3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Η μία είναι: http://www.overload-performance.gr/db/imag...di-a3-14tsi.jpgκαι η άλλη είναι από ΜΑΗΑ, την έχετε βγάλει τώρα από το site σας και ήταν από Α3 όχι από Leon. Διάβασα τώρα αυτό που έχεις γράψει στο Leon forum ότι ψηλά και σε συνεχόμενους κόφτες η τουρμπινούλα μας κουράζετε πολύ και ανησυχώ λίγο, όχι πως πάω κάθε μέρα κόφτες αλλά λέω μήπως να κοιτάζαμε κανα Project με Κ03 να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο? Θα μπορεί άραγε να δουλέψουν παράλληλα 2 intercoolers? Έχω ακούσει ότι το έκανα μια εταιρεία σε Golf GT 170 ps φτιαγμένο (δεδομένου ότι το δικό μας είναι μικρό υδρόψυκτο Και δε θα μπορεί να ψύξει μεγαλύτερη τουρμπίνα)? Το μόνο μείον θα είναι το lag χαμηλά αλλά ψηλά θα γίνεται πάρτυ! μην φανταστεις αδερφε οτι θα κανεις και κανα θεοτρελο παρτυ με μια k03... και ειδικα απο 1400αρι... αντε να φτασεις τις επιδοσεις των tsi -gt σε 1ο σταδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ε δεν είναι μεγάλη διαφορά? Ειδικά αμα το συγκρίνεις με το μαμα είναι μέρα με τη νύχτα. Αλλα και βελτιωμένο που φτάνει 160-165 ps δεν είναι μικρή διαφορά να πάει 180-190.. Το θέμα είναι είναι αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Και το θέμα δεν είναι τα 20-30 άλογα παραπάνω αλλά η αντοχή της τουρμπίνας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ε δεν είναι μεγάλη διαφορά? Ειδικά αμα το συγκρίνεις με το μαμα είναι μέρα με τη νύχτα. Αλλα και βελτιωμένο που φτάνει 160-165 ps δεν είναι μικρή διαφορά να πάει 180-190.. Το θέμα είναι είναι αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Και το θέμα δεν είναι τα 20-30 άλογα παραπάνω αλλά η αντοχή της τουρμπίνας. αν βαλεις την Κ03 των μεγαλυτερων αδερφων να μην φοβασαι τπτ! το οτι γινεται γινεται να εισαι σιγουρος! η τουρμπινα σου ειναι μπροστα αν δεν κανω λαθος οπως και σε εμας και εχεις και αρκετο χωρο για 2πλο η και 1 ιντερκουλερ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Η μία είναι: http://www.overload-performance.gr/db/imag...di-a3-14tsi.jpgκαι η άλλη είναι από ΜΑΗΑ, την έχετε βγάλει τώρα από το site σας και ήταν από Α3 όχι από Leon. ==== A3 τσι στο μαχα δεν έχουμε μετρήσει... 1800άρι - ναι. Διάβασα τώρα αυτό που έχεις γράψει στο Leon forum ότι ψηλά και σε συνεχόμενους κόφτες η τουρμπινούλα μας κουράζετε πολύ και ανησυχώ λίγο, όχι πως πάω κάθε μέρα κόφτες αλλά λέω μήπως να κοιτάζαμε κανα Project με Κ03 να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο? ==== Αν υπάρχει ενδιαφέρον και αυτοκίνητο... Θα μπορεί άραγε να δουλέψουν παράλληλα 2 intercoolers? ==== Παράλληλα λόγω του σχεδιασμού του υδρόψυκτου (μέσα στην πολλαπλή) - όχι. Σε σειρά - ΝΑΙ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 αντε να φτασεις τις επιδοσεις των tsi -gt σε 1ο σταδιο... ==== Λίγα είναι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 ====Λίγα είναι ; καθολου ειδικα για 1400αρι δεν το ειπα με "κακη" εννοια απλα νομιζα οτι ο φιλος θα περιμενε παραπανω αλογα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ναι σε σειρά εννούσα Κύρριλε, κοιταξε να δεις, δεδομένου ότι ο 122ρης σε 1-2 χρόνια θα είναι ο πιο πολυφορεμένος κινητήρας του Group Vag (φοριέται ακόμα και σε passat-superb) πιστεύω πως ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων θα ψάξει για βελτίωσή του. ¶ρα υπάρχει μέλλον για το συγκεκριμένο μοτέρ. Οπότε θα σας πρότεινα να το δείτε σιγά σιγά και μάλλον θα είμαι ο 1ος πελάτης σας στην εν λόγω αναβάθμιση. Πόσο πάει περίπου μια Κ03 μαζί με 1 Intercooler btw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ναι σε σειρά εννούσα Κύρριλε, κοιταξε να δεις, δεδομένου ότι ο 122ρης σε 1-2 χρόνια θα είναι ο πιο πολυφορεμένος κινητήρας του Group Vag (φοριέται ακόμα και σε passat-superb) πιστεύω πως ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων θα ψάξει για βελτίωσή του. ¶ρα υπάρχει μέλλον για το συγκεκριμένο μοτέρ. Οπότε θα σας πρότεινα να το δείτε σιγά σιγά και μάλλον θα είμαι ο 1ος πελάτης σας στην εν λόγω αναβάθμιση. Πόσο πάει περίπου μια Κ03 μαζί με 1 Intercooler btw? μπραβο ρε πανο και νομιζα οτι μονο εγω ημουνα ο μοντιφαιος... :lol: :lol: :lol: αντε με το καλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ναι σε σειρά εννούσα Κύρριλε, ==== Τότε κανένα πρόβλημα (πλην του λάγκ βέβαια). Οπότε θα σας πρότεινα να το δείτε σιγά σιγά και μάλλον θα είμαι ο 1ος πελάτης σας στην εν λόγω αναβάθμιση. ==== Αν είσαι διατεθειμένος και αποφασισμένος - από εμάς δεν υπάρχει πρόβλημα. Ίσα-ίσα που θα προτιμούσα να "δείξω τα δόντια μου" πάνω σε έναν καινούργιο MED17 παρά να απαντάω σε λασπολογίες και flames ανταγωνιστών στα φόρα... Πόσο πάει περίπου μια Κ03 μαζί με 1 Intercooler btw ==== Πολλαπλή + τουρμπίνα + ιντερκούλερ + σωλήνες θα το φτάσουν το 1000-κο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 7, 2009 Author Report Share Posted April 7, 2009 κοιταξε να δεις, δεδομένου ότι ο 122ρης σε 1-2 χρόνια θα είναι ο πιο πολυφορεμένος κινητήρας του Group Vag (φοριέται ακόμα και σε passat-superb) πιστεύω πως ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων θα ψάξει για βελτίωσή του. Εγώ πάλι πιστέυω ότι αυτοί που θα πάρουν αυτό το μοτέρ θα το πάρουν για την οικονομία του και όχι για να το βελτιώσουν ειδικά τα passat-superb και επιτέλους ρε σύ Πάνο πήγαινε να κάνεις καμιά δυναμομέτρηση για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα!!! Μπορεί να γράψει κάποιος τις ακριβείς διαφορές που έχει το μοτέρ από το leon στο golf και στο Α3? Αν ξέρει φυσικά για να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Και τα δύο δυναμόμετρα δεν δείχνουν τα 140άρια 200-205 άλογα? Στο 122 μόνο βγαίνει το ένα υπεραισιόδοξο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...