Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

αν αυτο το a3 ειναι μαμα τοτε ειναι πολυ καλο τελικα εχουν διαφορες τα golf leon audi στα μοτερ τους?? και ποιες ειναι αυτες?

Edited by alex-g
Link to comment
Share on other sites

για να ασχολειστε μαζι μου αυτο κατι σημαινει...

επισης δε θα κατσω να αναλωσω ενεργεια σε ενα 122αρη με μιτσο τουρμπινα κ χρωματος κοκκινο..τα stealth κ οι νεκροθαφτες rulesSs.

tata...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω οτι δεν μπορουσες να μας φτασεις και δεν το εσκιζα το ξενο αμαξι κιολας.

Αντε να δουμε τι αλλο θα πεις. tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Αυτα που δεν φτανει η αλεπου.............

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ :huh:

Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε Πάνο τι το ήθελες αυτό τώρα για να μπορούν να μας την λένε κάποιοι τύποι σαν τον mourh?

Κάποιες σελίδες πιο πίσω δεν θυμάμαι ακριβώς είχαμε ξαναγράψει ποιά τουρμπίνα είναι, ψάξε αν θες.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ :D

Εαν θελησεις να αλλαξεις την τουρμπινα με κατι αλλο θα αλλαξεις και πολλαπλη μαζι.Ειναι ενα το κομματι και δεν γινεται να κρατησεις την τουρμπινα.Επισης επειδη ακριβως το ιδιο γινεται και στα 140αρια δεν μπορεις να βαλεις την τουρμπινα του.Δεν χωραει ετσι οπως ειναι η πολλαπλη τους.

χμμμμμ κατι δοκιμασα χωρις βεβαια να ξεβιδωσω την δικια μου ;):D :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

απο το 122

9b14_1.jpg

και απο τα 140-170

2741.jpg

Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ ;)

Αν και δεν εχω λογο να διαφωνησω απο που το εμαθες αυτο?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με κάποιον από την αντιπροσωπεία της Garret, του έστειλα κάτι φωτογραφίες της τουρμπίνας, έψαξε λίγο και βρήκε ποια είναι. Οπότε κατά 99% είναι αυτή. Του είπα να κοιτάξει επίσης με ποια άλλη (λίγο μεγαλύτερη ταιριάζει) και είπε θα δει και θα μου πει. Ο τουρμπολαγός γιατί δεν μιλάει? Εσύ έχεις βρει τπτ? καμιά εξέλιξη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα λαγέ?

Link to comment
Share on other sites

Το ψαχνει μαλλον :lol: και λιγακι εγω tongue.gif

Το θεμα ειναι ποιος θα κανει πειραματοζωο το αμαξι του.Εαν ειδες τις φωτο δεν μπαινει απο το 140 ετσι οπως ειναι.Εκτος απο αναποδα την τουρμπινα εχει και αλλες τρυπες.Θελει αλλη πολλαπλη.Οποτε διαλεγεις μια τουρμπινα αναλογα τι θελεις να φτιαξεις,την ταιριαζεις με μια μαλλον σωληνωτη εξαγωγη και μετα φωναζεις τον τουρμπολαγο η οποιον αλλο θες να κανει το προγραμμα.Μαλλον θα τους φαει αρκετο χρονο και πολλες δυναμομετρησεις για να πετυχουν κατι που να δουλευει ΣΩΣΤΑ.Λογω του εξαιρετικα πολυπλοκου εγκεφαλου.Αλλα αυτο ειναι δικη τους δουλεια.

Να σου πω την γνωμη μου,εαν θες να κανεις τετοια αλλαγη δεν αξιζει να βαλεις κατι λιγο μεγαλυτερο.Βαλε κατι τουλαχιστον στο μεγεθος του Κ03 να παρεις καμια 200αρια αλογα.Οσο για το ιντερκουλλερ που πολυ ακουγεται οτι δεν αντεχει,η γνωμη μου ειναι η εξης.Το νερο εχει πολυ πιο μεγαλη αποδοση απο τον αερα σε ανταλλαγη θερμοκρασιας.Θα αξιζε μια δοκιμη με το υπαρχον,για να δουμε και την αντοχη του και καποιος πειραματισμος με την ηλεκτρικη του αντλια πριν προσθεσεις και αλλο ενα παραλληλα και αυξησεις και το lag λογω μεγαλης χωρητικοτητας του συστηματος.

Αυτα απο εμενα σαν ερασιτεχνης.Οποιος επαγγελματιας θελει ας συμπληρωσει

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Το ψαχνει μαλλον ;) και λιγακι εγω tongue.gif

Το θεμα ειναι ποιος θα κανει πειραματοζωο το αμαξι του.Εαν ειδες τις φωτο δεν μπαινει απο το 140 ετσι οπως ειναι.Εκτος απο αναποδα την τουρμπινα εχει και αλλες τρυπες.Θελει αλλη πολλαπλη.Οποτε διαλεγεις μια τουρμπινα αναλογα τι θελεις να φτιαξεις,την ταιριαζεις με μια μαλλον σωληνωτη εξαγωγη και μετα φωναζεις τον τουρμπολαγο η οποιον αλλο θες να κανει το προγραμμα.Μαλλον θα τους φαει αρκετο χρονο και πολλες δυναμομετρησεις για να πετυχουν κατι που να δουλευει ΣΩΣΤΑ.Λογω του εξαιρετικα πολυπλοκου εγκεφαλου.Αλλα αυτο ειναι δικη τους δουλεια.

Να σου πω την γνωμη μου,εαν θες να κανεις τετοια αλλαγη δεν αξιζει να βαλεις κατι λιγο μεγαλυτερο.Βαλε κατι τουλαχιστον στο μεγεθος του Κ03 να παρεις καμια 200αρια αλογα.Οσο για το ιντερκουλλερ που πολυ ακουγεται οτι δεν αντεχει,η γνωμη μου ειναι η εξης.Το νερο εχει πολυ πιο μεγαλη αποδοση απο τον αερα σε ανταλλαγη θερμοκρασιας.Θα αξιζε μια δοκιμη με το υπαρχον,για να δουμε και την αντοχη του και καποιος πειραματισμος με την ηλεκτρικη του αντλια πριν προσθεσεις και αλλο ενα παραλληλα και αυξησεις και το lag λογω μεγαλης χωρητικοτητας του συστηματος.

Αυτα απο εμενα σαν ερασιτεχνης.Οποιος επαγγελματιας θελει ας συμπληρωσει

Σε ελεύθερη μετάφραση, όπως το βλέπει ένας στριφνός επαγγελματίας:

1)Αγοράζεις ένα tsi122

2)Βρίσκεις μια κατάλληλη τουρμπίνα που να ψιλοταιριάζει χωροταξικά

3)Φτιάχνεις πολλαπλή

4)Φτιάχνεις downpipe

5)Φτιάχνεις ρακόρ

6)Φτιάχνεις σωληνώσεις εισαγωγής

7)Κάνεις ένα σωρό πατέντες με το ιντερκούλερ γιατί το εργοστασιακό δεν φτάνει ούτε για γιούπι, πόσο μάλλον για 200 άλογα

Πατάς φρένο στο μυαλό σου. Κάθεσαι και το ξανασκέφτεσαι. Βρε μήπως το κοστολόγιο έφτασε ένα μεταχειρισμένο GTI;

Όχι, λάθος: Το ξεπέρασε σε κόστος και μάλιστα κατά πολύ!

In fact, με όλα τα λεφτά που θα έχεις πετάξει έξω από παράθυρο θα μπορούσες να αγοράσεις ένα καινούργιο Leon Cupra!

Ταπεινή μου γνώμη, μείνετε στο καλύτερο value/money για αυτοκίνητα που ξέρετε εκ των προτέρων ότι δεν προσφέρονται για αναβαθμίσεις.

Αλλιώς κινδυνεύετε να ανοίξετε μια ακόμα τρύπα στο (ιντερκούλερ για) νερό.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Εσυ δικιο εχεις για το οικονομικο.Αλλα για σκεψου ποσοι ειναι αυτοι που εχουν αγορασει το GTI και με τα λεφτα που εχουν ριξει +το GTI εχουν φτασει τα λεφτα μιας μεταχειρισμενης Carrera??Mικροβιο ειναι φιλε μου να ψαχνεσαι και να θελεις να βελτιωσεις κατι.Και η βελτιωση ειναι οπως το βλεπει ο καθενας προσωπικα.Αλλος θελει αλογα,αλλος αξιοπιστια,αλλος οικονομια,αλλος dragster,αλλος στροφιλικια,εμφανιση κτλ,κτλ......

Το οτι ειπα οτι το ψαχνω δεν σημαινει οτι θα το κανω κιολας.

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Εχθες εστειλα e-mail στην revo για να ρωτησω εαν το προγραμμα ειναι συμβατο και με τα υπολοιπα μοντελα του group VAG με τον ιδιο κινητηρα εκτος των leon,altea,golf v & eos και ελαβα σημερα την εξης απαντηση:

Hi there,

Although the tuning is very similar between the vehicles you mention they all run different ECUs. We don’t currently have full coverage on all vehicles that engine is found in. You’d have to check for each vehicle with your local Revo dealer, they would need to know the ECU ID to do this!

I hope this helps.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. :lol:

Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται...

Edited by PanosA3
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω την διαφορα την κανει το μικρο θαυματουργο τουρμπινακι.Φουσκωνει απο πολυ χαμηλα και εχεις πολυ ροπη χαμηλο-μεσαιες.Τωρα φυσιολογικα μολις ανεβαιναν τα χιλιομετρα θα σου εριχνε.Βεβαια το φιλαρακι σου προυποθεση να μην ηταν κανενας κουλος και να ηξερε να ανοιγει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. ;)

Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται...

:whistling::o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Πες στον φιλο σου να παει να κοιταξει σκαστρα,Ν75 και τα συναφη..Κατι δεν παει καλα με το αμαξι του.

Link to comment
Share on other sites

Πες στον φιλο σου να παει να κοιταξει σκαστρα,Ν75 και τα συναφη..Κατι δεν παει καλα με το αμαξι του.

Συμφωνώ. Αν ο φίλος σου είχε το tsi με τα 140 θα ήταν λογικό το αποτέλέσμα αλλά το gt κανονικά δεν πρέπει να το πιάνεις, πόσο μάλλον όταν είσαι και πιο βαρύς.

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό ρε παιδιά, το αμάξι του φίλου μου είναι μια χαρά καταρχήν (αν είχε κάτι θα το είχε καταλάβει, το οδηγεί 2,5 χρόνια και δεν του έχει βγάλει τπτ). Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι πρέπει σε ροπή να είμαι 1,5 - 2 kg παραπάνω γύρω στα 27-28 δλδ (αφού το GT είναι 25-26 μαμά). Απλά αν συνεχίζαμε θα μάζευε λίγο την διαφορά λόγω λίγο μεγαλύτερης ιπποδύναμης (που λογικά έχει.) Σε ρεπρίζ μετράει η ροπή οπότε είναι λογικό το αποτέλεσμα...

Link to comment
Share on other sites

Πειτε κανα νεο ρε παιδια οι τσιπαρισμενοι... <_< ολα καλα να φανταστω. Χθες ανοιξαμε απο 3ες με ενα ξαδερφο (focus 1.6 115ιππων), ενταξει τι να λεμε...η ροπη του τουρμπο ολα τα λεφτα. Με ανοιχτο το στομα εμεινε το ξαδερφακι tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουν τη δυνατότητα να το βάλουν το προγραμματάκι λέει πολύ άσχημα.

Σήμερα που λόγω της ημέρας οι δρόμοι ήταν γεμάτοι βρέθηκα σε έναν διπλής κατεύθυνσης και ως γνωστόν υπάρχουν πάντα κάποιοι εκτός από τα φορτηγά που πηγαίνουν με το πάσο τους και δημιουργούν κίνηση, πραγματικά το απόλαυσα το αυτοκίνητο πεταγόμουν για προσπέραση με οποιαδήποτε ταχύτητα είχα κουμπωμένη με τέτοια ευκολία και άνεση που χαιρόμουνα να κάνω προσπεράσεις. Και μαμά είναι πυραυλάκι αλλά τώρα παιδιά είναι όλα τα λεφτά, ανοίγει τα χιλιόμετρα πολύ εύκολα στις ρεπρίζ και μπορεί να κάνει προσπεράσεις που πριν σκεφτόμουνα και δύσταζα να κάνω. Όλα γίνονται γρηγορότερα από πρίν και νομίζω ότι το αμάξι έχει ελαφρύνει κατά 500 κιλά! και χαίρομαι να το οδηγώ και στεναχωριέμαι όταν φτάνω σπίτι tongue.gif .

Όλα αυτά σε σχέση με το μαμα ε! Μη βγεί κάνας 140άρης και λέει τα δικά του πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Θελω να βαλω προγραμμα αλλα ομολογω οτι ειμαι αρκετα δυσπιστος οσον αφορα τους Ελληνες βελτιωτες.Πιστευω οτι υπαρχουν ασφαλιστικες δικλειδες στις συγχρονες ECU για τις οποιες υπαρχει πληρης αγνοια.Θα αισθανομουν πιο ασφαλης με καποιο software επωνυμης εταιριας,η οποια και οργανωμενο τμημα R&D διαθετει και πιθανον υποστηριξη "εκ των εσω".. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. :mellow:

Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται...

Τώρα το είδα αυτό!!!!

:unsure:<_<:lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.