alex-g Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 (edited) αν αυτο το a3 ειναι μαμα τοτε ειναι πολυ καλο τελικα εχουν διαφορες τα golf leon audi στα μοτερ τους?? και ποιες ειναι αυτες? Edited April 11, 2009 by alex-g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 για να ασχολειστε μαζι μου αυτο κατι σημαινει... επισης δε θα κατσω να αναλωσω ενεργεια σε ενα 122αρη με μιτσο τουρμπινα κ χρωματος κοκκινο..τα stealth κ οι νεκροθαφτες rulesSs. tata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Εγω ξερω οτι δεν μπορουσες να μας φτασεις και δεν το εσκιζα το ξενο αμαξι κιολας. Αντε να δουμε τι αλλο θα πεις. Αυτα που δεν φτανει η αλεπου............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 τα λογια ειναι περιττα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 15, 2009 Author Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Καλά ρε Πάνο τι το ήθελες αυτό τώρα για να μπορούν να μας την λένε κάποιοι τύποι σαν τον mourh? Κάποιες σελίδες πιο πίσω δεν θυμάμαι ακριβώς είχαμε ξαναγράψει ποιά τουρμπίνα είναι, ψάξε αν θες. Edited April 15, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ Εαν θελησεις να αλλαξεις την τουρμπινα με κατι αλλο θα αλλαξεις και πολλαπλη μαζι.Ειναι ενα το κομματι και δεν γινεται να κρατησεις την τουρμπινα.Επισης επειδη ακριβως το ιδιο γινεται και στα 140αρια δεν μπορεις να βαλεις την τουρμπινα του.Δεν χωραει ετσι οπως ειναι η πολλαπλη τους. χμμμμμ κατι δοκιμασα χωρις βεβαια να ξεβιδωσω την δικια μου :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) απο το 122 και απο τα 140-170 Παιδιά έμαθα τι τουρμπίνα φοράει το δικό μας, Mitsubishi TD-02 παρακαλώ! Οπότε τα περί αλλαγής της με Κ03 μάλλον το ξεχνάμε. Ίσως με κάποια λίγο μεγαλύτερη της Mitsubishi να ταιριάζουν οι σωληνώσεις και η πολλαπλή, ΙΣΩΣ. Εδώ θα δείτε μια εφαρμογή της τουρμπίνας μας: http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm σε....... ΜΗΧΑΝΑΚΙ Αν και δεν εχω λογο να διαφωνησω απο που το εμαθες αυτο? Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Μίλησα με κάποιον από την αντιπροσωπεία της Garret, του έστειλα κάτι φωτογραφίες της τουρμπίνας, έψαξε λίγο και βρήκε ποια είναι. Οπότε κατά 99% είναι αυτή. Του είπα να κοιτάξει επίσης με ποια άλλη (λίγο μεγαλύτερη ταιριάζει) και είπε θα δει και θα μου πει. Ο τουρμπολαγός γιατί δεν μιλάει? Εσύ έχεις βρει τπτ? καμιά εξέλιξη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα λαγέ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Το ψαχνει μαλλον και λιγακι εγω Το θεμα ειναι ποιος θα κανει πειραματοζωο το αμαξι του.Εαν ειδες τις φωτο δεν μπαινει απο το 140 ετσι οπως ειναι.Εκτος απο αναποδα την τουρμπινα εχει και αλλες τρυπες.Θελει αλλη πολλαπλη.Οποτε διαλεγεις μια τουρμπινα αναλογα τι θελεις να φτιαξεις,την ταιριαζεις με μια μαλλον σωληνωτη εξαγωγη και μετα φωναζεις τον τουρμπολαγο η οποιον αλλο θες να κανει το προγραμμα.Μαλλον θα τους φαει αρκετο χρονο και πολλες δυναμομετρησεις για να πετυχουν κατι που να δουλευει ΣΩΣΤΑ.Λογω του εξαιρετικα πολυπλοκου εγκεφαλου.Αλλα αυτο ειναι δικη τους δουλεια. Να σου πω την γνωμη μου,εαν θες να κανεις τετοια αλλαγη δεν αξιζει να βαλεις κατι λιγο μεγαλυτερο.Βαλε κατι τουλαχιστον στο μεγεθος του Κ03 να παρεις καμια 200αρια αλογα.Οσο για το ιντερκουλλερ που πολυ ακουγεται οτι δεν αντεχει,η γνωμη μου ειναι η εξης.Το νερο εχει πολυ πιο μεγαλη αποδοση απο τον αερα σε ανταλλαγη θερμοκρασιας.Θα αξιζε μια δοκιμη με το υπαρχον,για να δουμε και την αντοχη του και καποιος πειραματισμος με την ηλεκτρικη του αντλια πριν προσθεσεις και αλλο ενα παραλληλα και αυξησεις και το lag λογω μεγαλης χωρητικοτητας του συστηματος. Αυτα απο εμενα σαν ερασιτεχνης.Οποιος επαγγελματιας θελει ας συμπληρωσει Edited April 15, 2009 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Το ψαχνει μαλλον και λιγακι εγω Το θεμα ειναι ποιος θα κανει πειραματοζωο το αμαξι του.Εαν ειδες τις φωτο δεν μπαινει απο το 140 ετσι οπως ειναι.Εκτος απο αναποδα την τουρμπινα εχει και αλλες τρυπες.Θελει αλλη πολλαπλη.Οποτε διαλεγεις μια τουρμπινα αναλογα τι θελεις να φτιαξεις,την ταιριαζεις με μια μαλλον σωληνωτη εξαγωγη και μετα φωναζεις τον τουρμπολαγο η οποιον αλλο θες να κανει το προγραμμα.Μαλλον θα τους φαει αρκετο χρονο και πολλες δυναμομετρησεις για να πετυχουν κατι που να δουλευει ΣΩΣΤΑ.Λογω του εξαιρετικα πολυπλοκου εγκεφαλου.Αλλα αυτο ειναι δικη τους δουλεια. Να σου πω την γνωμη μου,εαν θες να κανεις τετοια αλλαγη δεν αξιζει να βαλεις κατι λιγο μεγαλυτερο.Βαλε κατι τουλαχιστον στο μεγεθος του Κ03 να παρεις καμια 200αρια αλογα.Οσο για το ιντερκουλλερ που πολυ ακουγεται οτι δεν αντεχει,η γνωμη μου ειναι η εξης.Το νερο εχει πολυ πιο μεγαλη αποδοση απο τον αερα σε ανταλλαγη θερμοκρασιας.Θα αξιζε μια δοκιμη με το υπαρχον,για να δουμε και την αντοχη του και καποιος πειραματισμος με την ηλεκτρικη του αντλια πριν προσθεσεις και αλλο ενα παραλληλα και αυξησεις και το lag λογω μεγαλης χωρητικοτητας του συστηματος. Αυτα απο εμενα σαν ερασιτεχνης.Οποιος επαγγελματιας θελει ας συμπληρωσει Σε ελεύθερη μετάφραση, όπως το βλέπει ένας στριφνός επαγγελματίας: 1)Αγοράζεις ένα tsi122 2)Βρίσκεις μια κατάλληλη τουρμπίνα που να ψιλοταιριάζει χωροταξικά 3)Φτιάχνεις πολλαπλή 4)Φτιάχνεις downpipe 5)Φτιάχνεις ρακόρ 6)Φτιάχνεις σωληνώσεις εισαγωγής 7)Κάνεις ένα σωρό πατέντες με το ιντερκούλερ γιατί το εργοστασιακό δεν φτάνει ούτε για γιούπι, πόσο μάλλον για 200 άλογα Πατάς φρένο στο μυαλό σου. Κάθεσαι και το ξανασκέφτεσαι. Βρε μήπως το κοστολόγιο έφτασε ένα μεταχειρισμένο GTI; Όχι, λάθος: Το ξεπέρασε σε κόστος και μάλιστα κατά πολύ! In fact, με όλα τα λεφτά που θα έχεις πετάξει έξω από παράθυρο θα μπορούσες να αγοράσεις ένα καινούργιο Leon Cupra! Ταπεινή μου γνώμη, μείνετε στο καλύτερο value/money για αυτοκίνητα που ξέρετε εκ των προτέρων ότι δεν προσφέρονται για αναβαθμίσεις. Αλλιώς κινδυνεύετε να ανοίξετε μια ακόμα τρύπα στο (ιντερκούλερ για) νερό. Edited April 15, 2009 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Εσυ δικιο εχεις για το οικονομικο.Αλλα για σκεψου ποσοι ειναι αυτοι που εχουν αγορασει το GTI και με τα λεφτα που εχουν ριξει +το GTI εχουν φτασει τα λεφτα μιας μεταχειρισμενης Carrera??Mικροβιο ειναι φιλε μου να ψαχνεσαι και να θελεις να βελτιωσεις κατι.Και η βελτιωση ειναι οπως το βλεπει ο καθενας προσωπικα.Αλλος θελει αλογα,αλλος αξιοπιστια,αλλος οικονομια,αλλος dragster,αλλος στροφιλικια,εμφανιση κτλ,κτλ...... Το οτι ειπα οτι το ψαχνω δεν σημαινει οτι θα το κανω κιολας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Εχθες εστειλα e-mail στην revo για να ρωτησω εαν το προγραμμα ειναι συμβατο και με τα υπολοιπα μοντελα του group VAG με τον ιδιο κινητηρα εκτος των leon,altea,golf v & eos και ελαβα σημερα την εξης απαντηση: Hi there, Although the tuning is very similar between the vehicles you mention they all run different ECUs. We don’t currently have full coverage on all vehicles that engine is found in. You’d have to check for each vehicle with your local Revo dealer, they would need to know the ECU ID to do this! I hope this helps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 (edited) Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται... Edited April 18, 2009 by PanosA3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Πιστευω την διαφορα την κανει το μικρο θαυματουργο τουρμπινακι.Φουσκωνει απο πολυ χαμηλα και εχεις πολυ ροπη χαμηλο-μεσαιες.Τωρα φυσιολογικα μολις ανεβαιναν τα χιλιομετρα θα σου εριχνε.Βεβαια το φιλαρακι σου προυποθεση να μην ηταν κανενας κουλος και να ηξερε να ανοιγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται... :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Πες στον φιλο σου να παει να κοιταξει σκαστρα,Ν75 και τα συναφη..Κατι δεν παει καλα με το αμαξι του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Πες στον φιλο σου να παει να κοιταξει σκαστρα,Ν75 και τα συναφη..Κατι δεν παει καλα με το αμαξι του. Συμφωνώ. Αν ο φίλος σου είχε το tsi με τα 140 θα ήταν λογικό το αποτέλέσμα αλλά το gt κανονικά δεν πρέπει να το πιάνεις, πόσο μάλλον όταν είσαι και πιο βαρύς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Μισό λεπτό ρε παιδιά, το αμάξι του φίλου μου είναι μια χαρά καταρχήν (αν είχε κάτι θα το είχε καταλάβει, το οδηγεί 2,5 χρόνια και δεν του έχει βγάλει τπτ). Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι πρέπει σε ροπή να είμαι 1,5 - 2 kg παραπάνω γύρω στα 27-28 δλδ (αφού το GT είναι 25-26 μαμά). Απλά αν συνεχίζαμε θα μάζευε λίγο την διαφορά λόγω λίγο μεγαλύτερης ιπποδύναμης (που λογικά έχει.) Σε ρεπρίζ μετράει η ροπή οπότε είναι λογικό το αποτέλεσμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Πειτε κανα νεο ρε παιδια οι τσιπαρισμενοι... ολα καλα να φανταστω. Χθες ανοιξαμε απο 3ες με ενα ξαδερφο (focus 1.6 115ιππων), ενταξει τι να λεμε...η ροπη του τουρμπο ολα τα λεφτα. Με ανοιχτο το στομα εμεινε το ξαδερφακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 Όσοι έχουν τη δυνατότητα να το βάλουν το προγραμματάκι λέει πολύ άσχημα. Σήμερα που λόγω της ημέρας οι δρόμοι ήταν γεμάτοι βρέθηκα σε έναν διπλής κατεύθυνσης και ως γνωστόν υπάρχουν πάντα κάποιοι εκτός από τα φορτηγά που πηγαίνουν με το πάσο τους και δημιουργούν κίνηση, πραγματικά το απόλαυσα το αυτοκίνητο πεταγόμουν για προσπέραση με οποιαδήποτε ταχύτητα είχα κουμπωμένη με τέτοια ευκολία και άνεση που χαιρόμουνα να κάνω προσπεράσεις. Και μαμά είναι πυραυλάκι αλλά τώρα παιδιά είναι όλα τα λεφτά, ανοίγει τα χιλιόμετρα πολύ εύκολα στις ρεπρίζ και μπορεί να κάνει προσπεράσεις που πριν σκεφτόμουνα και δύσταζα να κάνω. Όλα γίνονται γρηγορότερα από πρίν και νομίζω ότι το αμάξι έχει ελαφρύνει κατά 500 κιλά! και χαίρομαι να το οδηγώ και στεναχωριέμαι όταν φτάνω σπίτι . Όλα αυτά σε σχέση με το μαμα ε! Μη βγεί κάνας 140άρης και λέει τα δικά του πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Τουλάχιστον 140/170ρης δεν μπορεί να πει τίποτα... Αν είναι τσιπαρισμένος 200ρης + οκ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 ρε ουστ XAXAXaxaxXAXAX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Θελω να βαλω προγραμμα αλλα ομολογω οτι ειμαι αρκετα δυσπιστος οσον αφορα τους Ελληνες βελτιωτες.Πιστευω οτι υπαρχουν ασφαλιστικες δικλειδες στις συγχρονες ECU για τις οποιες υπαρχει πληρης αγνοια.Θα αισθανομουν πιο ασφαλης με καποιο software επωνυμης εταιριας,η οποια και οργανωμενο τμημα R&D διαθετει και πιθανον υποστηριξη "εκ των εσω".. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Παιδιά καλημέρα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Χθες βράδυ δοκιμάζαμε λίγο διαφορές με έναν φίλο μου με Golf GT 170 (Audi A3 1.4 πρόγραμμα φίλτρο εγώ). Ήμουν λίγο πιο βαρύς με 3 άτομα στο αμάξι ενώ εκείνως με 2. Ανοίξαμε 2ες πρώτα και μετά 3ες. Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά ήταν 1 αμάξι υπερ μου και ειδικά στις 3ες άνοιγε κι άλλο η διαφορά αλλά αναγκαστικά κόψαμε. Φυσικά δεν είχαμε χώρο για 4ες όπου πιστεύω θα με ισοφάριζε λίγο (ίσως και όχι)... Αυτά λοιπόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και όντας 70 κιλά βαρύτερος μπόρεσα να τον περάσω. Υ.Γ. Τα 170ρια δεν είναι δυναμομετρημένα γύρω στα 180 άλογα και γύρω στα 26 kg ροπή btw? Λογικά σε ροπή πρέπει να του έριχνα γιατί σε ιπποδύναμη αποκλείεται... Τώρα το είδα αυτό!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...