vband Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 εγραψα και παραπανω... απο παπαδοπουλο ειναι η εξατμιση.. ολοσωμη.. με κατλαυτη HJS.. Ναι αυτος ειναι Ηρακλειο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 οχι.. απο αθηνα.. ο γνωστος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 οχι.. απο αθηνα.. ο γνωστος... Πρωτη φορα τον ακουω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 νομιζω αυτος και ο ποπαυ (ns racing) ειναι πολυ γνωστοι.. τελοσπαντων.. οταν ερθει θα ανεβασω φωτο.. και βιντεο ... απο τι φαινεται στα 122 ειναι μονοδρομος η χειροποιητη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 νομιζω αυτος και ο ποπαυ (ns racing) ειναι πολυ γνωστοι.. τελοσπαντων.. οταν ερθει θα ανεβασω φωτο.. και βιντεο ... απο τι φαινεται στα 122 ειναι μονοδρομος η χειροποιητη..... Ποσα θα σου παει the hair ? τελικο και καζανακι ? διπλο η μονο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 εχεις πμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Γεια σου ρε λευτερη με το εργαλειο σ....αντε να μπει κ το εξατμισσονι να ακους τα σκασιματα του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 γεια σου αλεξη.. αντε να βαλεις και εσυ το προγραμμα να γουσταρεις.. Β-) ετοιμαζεσαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 γεια σου αλεξη.. αντε να βαλεις και εσυ το προγραμμα να γουσταρεις.. Β-) ετοιμαζεσαι? λιγο ενθαρυνση ακομα και θα μπει ...χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Και εγω στην σκεψη ειμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Και εγω στην σκεψη ειμαι αφηστε τις σκεψεις... 25 χιλιαδες χιλιομετρα σκισιματος με προγραμμα και κανενα προβλημα φτου φτου.. αλλο αμαξι θα εχετε μετα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 εκανα ενα προχειρο λογκαρισμα με 95 χαμηλης ποιοτητας θαλω τα συμπερασματα σας! στισ 4160 rpms βγαζω 113 αλογα συμφωνα με το vag com! εδω εχω τα δεδομενα απο το μπλοκ 120 .... rpms nm 2080 0.0 1760 38.0 1840 132.9 1920 151.8 2040 147.5 2160 154.8 2280 143.1 2400 154.8 2520 162.1 2640 160.6 2800 160.6 2920 163.5 3040 173.7 3200 178.1 3320 178.1 3480 194.2 3600 198.6 3760 188.3 3880 197.1 4000 181.0 4160 191.3 4000 0.0 3480 0.0 3160 102.2 3200 191.3 3280 191.3 3360 194.2 3400 197.1 3480 197.1 3560 188.3 3600 129.9 3640 135.8 3680 100.7 3680 99.3 3720 83.2 3680 1.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted November 26, 2010 Author Report Share Posted November 26, 2010 Αν θέλεις κι έχεις την δυνατότητα κάνε ένα σωστό λογκάρισμα 5ης από 2000 στροφές εώς τις 6000 και ανέβασέ όλο το αρχείο από το excel να φαίνεται και το φορτίο του κινητήρα. Με αυτό εδώ που έχεις δεν βγαίνουν σωστά συμπεράσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Λογκάρισμά 5ης είναι υπερβολή. Η 4η είναι υπέραρκετή για να βγουν συμπεράσματα, απλά πάτα από τις 2000 σαλ μέχρι κόφτη. κάνε μερικά λογκαρίσματα σε διαφορα blocks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Λογκάρισμά 5ης είναι υπερβολή. Η 4η είναι υπέραρκετή για να βγουν συμπεράσματα, απλά πάτα από τις 2000 σαλ μέχρι κόφτη. κάνε μερικά λογκαρίσματα σε διαφορα blocks. να ρωτησω για ποιο λογο θελει μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 (edited) ρε παιδια δεν το εχω ζωρισει ποτε κ δεν θελω να το κοφτιασω....ειναι κριμα!...ασε που εχω και μουφα καυσιμο(και το κατουρο μου περισοτερα οκτανια εχει!! εβλεπα κατι διωρθωσεις στο αβανς 3kw, 5kw απο το block 020)....παντος θα γινει ενα λογγαρισμα με μαξ 5500ρπμς αυτο το λογκαρισμα το εκανα περισοτερο για να δω τι ροπη σηκώνει στης 3500 ρπμς...και με ενα how to εδω sto forum εκανα υπολογισμους αλογων..στο περίπου!αλλα αφου το λετε θα γινει μια πιο σωστη! εξαλου πρωτη φορα που κανω λογκαρισμα(εχω το vag com) 2 ebdomades!/ Edited November 26, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Χρειάζεται μεγάλη σχέση στο κιβώτιο για δύο λόγους. 1ον για να κρατήσει αρκετο χρόνο το λογκάρισμα και να γίνει ακριβής καταγραφή μια και ο ρυθμος δειγματοληψίας του vagcom δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλος(διπλασιαζεται αν πατησεις το κουμπακι turbo στο παραθυρο του vagcom) και 2ον για να εχει αρκετό φορτίο ο κινητήρας και να ανεβάσει πίεση από νωρίς όπως και να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και να φανούν οι διορθώσεις αβανς. Πόσα χλμ εχει το αμαξι και δεν το εχεις ανεβασει ακομη στροφες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Χρειάζεται μεγάλη σχέση στο κιβώτιο για δύο λόγους. 1ον για να κρατήσει αρκετο χρόνο το λογκάρισμα και να γίνει ακριβής καταγραφή μια και ο ρυθμος δειγματοληψίας του vagcom δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλος(διπλασιαζεται αν πατησεις το κουμπακι turbo στο παραθυρο του vagcom) και 2ον για να εχει αρκετό φορτίο ο κινητήρας και να ανεβάσει πίεση από νωρίς όπως και να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και να φανούν οι διορθώσεις αβανς. Πόσα χλμ εχει το αμαξι και δεν το εχεις ανεβασει ακομη στροφες? χμ.. ενδιαφέρων! 16000χλμ έχει..μονο μέχρι τις 5500 το έχω πάει μονό μια φορά! εδω το πασσατ μας με 125000χλμ δεν ξέρουμε που είναι ο κοφτής!!..... γενικά δεν τα σπάμε! για να αποδώσουν! θερμοκρασια λαδιων σε πιο block βλεπουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Στην εθνικη γενικα το εχεις παει πανω απο 180-200? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Στην εθνικη γενικα το εχεις παει πανω απο 180-200? 220 στην ιωνια!!+ είχε ζουμί ο κινητήρας!!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted November 26, 2010 Author Report Share Posted November 26, 2010 Μην αγχώνεσαι δεν παθαίνει τίποτα αν το κοφτιάσεις !!! Εξάλου θα το κάνεις μια φορά μόνο για τις ανάγκες του λογκαρίσματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 (edited) πως μπορεις??? εγω γιατι καθε φορα που βλεπω φαναρι και ελευθερο δρομο 2α-3η-4η πανε 7000rpm? Edited November 26, 2010 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 πως μπορεις??? εγω γιατι καθε φορα που βλεπω φαναρι και ελευθερο δρομο 2α-3η-4η πανε 7000rpm? ΕΓΩ είμαι μόνιμα προγραμματισμένος στο d mode του dsg!! εσυ εισαι στο s!.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 μπραβω σου παντως!!!! δεν το λεω με ειρωνια η κατι αλλο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Η καλυτερη θεση ειναι η P ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...