Jump to content
GTI777

Turbo Timer

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος GTi με dsg και σκεφτομαι να βαλω turbo timer γιατι μ'εχει κουρασει το περιμενε..Βεβαια εχω ακουσει οτι δε πρεπει να μπει γιατι δε κανει καλο(?).Αν δε μπορω να βαλω,μπορω να εγκαταστησω καποιο οργανακι ωστε να μη περιμενω στη τυχη να κρυωσει?εσεις ποσο περιμενετε πριν το σβησετε η κανετε τπτ αλλο?ευχαριστω προκαταβολικα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος GTi με dsg και σκεφτομαι να βαλω turbo timer γιατι μ'εχει κουρασει το περιμενε..Βεβαια εχω ακουσει οτι δε πρεπει να μπει γιατι δε κανει καλο(?).Αν δε μπορω να βαλω,μπορω να εγκαταστησω καποιο οργανακι ωστε να μη περιμενω στη τυχη να κρυωσει?εσεις ποσο περιμενετε πριν το σβησετε η κανετε τπτ αλλο?ευχαριστω προκαταβολικα :lol:

Εγω προσωπικα δεν περιμενω καθολου. Απλα το τελευταιο 5λεπτο πριν φτασω το οδηγω σε χαμηλες στροφες μεχρι 2500σαλ.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι ξέρω υπάρχει στο tfsi όπως και στο tsi σύστημα ηλεκτρικής αντλίας που όταν σβήσει ο διακόπτης κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα ώστε να την ψύξει .

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι ξέρω υπάρχει στο tfsi όπως και στο tsi σύστημα ηλεκτρικής αντλίας που όταν σβήσει ο διακόπτης κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα ώστε να την ψύξει .

αυτο ειναι για κατι αλλο,δε πρεπει να ναι για να ψυχεται η τουρμπινα..ελπιζω να μας πει καποιος που να χει βαλει.

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκίνητο είναι normal δε χρειάζεται να περιμένεις να κρυώσει! Αν ήταν απαραίτητο θα είχε timer. Οκ αν το κάνεις 300 άλογα...ίσως να χρειάζεται!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και χρειάζεται να περιμένεις να κρυώσει είτε το αυτοκίνητο είναι μαμά είτε όχι. Και στο 5άρι μπαίνει κανονικά ΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

και στα μαμα τουρμπατα πάντα μετα απο καθε διαδρόμη θέλει 1 - 1μηση λεπτο να χαλαρώσει η τουρμπινα απο τα καυσαερια και να πέσει η θερμοκρασία της... και πριν ξεκινηση το αυτοκίνητο ΠΧ το προι που ειναι κρύα η μηχανούλα 2-3 λεπτακια πριν φύγετε δεν βλπατη να το βάλετε μπροστα και μετα απο κανα 5 λεπτο που θα εχει ιδανικη θερμοκρασια να το σκισετε...

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι να υπαρχει.εβαλα απο τον δευτερο μηνα πανω turbo timer.δεν βλεπω τον λογο να μην κανει να βαλεις κατι τετοιο.ουτως ή αλλος δεν χρεαζεται να βαλεις τα ακριβα.εχει και με 40 ευρω.και επειδη δεν μου αρεσει να φαινεται το εβαλα μεσα στο πορτακι-συρταρακι που εχει αριστερα απο το τιμονι (για πενταρι λεω )

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ένα χρόνο τώρα με το gt μου έχει γίνει πια συνήθεια να περιμένω 2 λεπτά πριν ξεκινήσω και 2 λεπτά αφού σταματήσω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά μια ένδειξη σχετικά με το πόσο πρέπει να περιμένω, την βλέπω από τη στιγμιαία κατανάλωση. Δηλαδή όταν το βάζω μπρος η κατανάλωση γράφει 3,0 λ/100κμ. Όταν πέσει στο 0.7 - 0.6, ξεκινάω. Αντίστοιχα όταν παρκάρω μόλις μου δείξει 0,3- 0,4 λ/100κμ το σβήνω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ένα χρόνο τώρα με το gt μου έχει γίνει πια συνήθεια να περιμένω 2 λεπτά πριν ξεκινήσω και 2 λεπτά αφού σταματήσω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά μια ένδειξη σχετικά με το πόσο πρέπει να περιμένω, την βλέπω από τη στιγμιαία κατανάλωση. Δηλαδή όταν το βάζω μπρος η κατανάλωση γράφει 3,0 λ/100κμ. Όταν πέσει στο 0.7 - 0.6, ξεκινάω. Αντίστοιχα όταν παρκάρω μόλις μου δείξει 0,3- 0,4 λ/100κμ το σβήνω.

Βασικα και γω περιμενω στην αρχη,μολις πεσει στο ραλαντι στις 1800 φευγω και οταν γυρναω περιμενω κανα 2λεπτο αν πηγαινα κανονικα και 4-5 λεπτα αν το ζοριζα.Παντως η απορια μου ειναι αν μπαινει τελικα turbo timer,τι γινεται με το dsg?γιατι 8α πρεπει να το εχω στη νεκρα,αλλα μετα δε βγαινει το κλειδι.Εκτος αν μπορω να το χω και στη 8εση P.Γενικα υπαρχει καποιος που χει βαλει turbo timer σε αμαξι με dsg?

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον με βλεπω για Turbo Timer!!! Εχω βαρεθει :D να περιμενω 1-2 λεπτα καθε φορα που γυρναω ειτε απο ταξιδι ειτε απο........σκησιμο tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον με βλεπω για Turbo Timer!!! Εχω βαρεθει :( να περιμενω 1-2 λεπτα καθε φορα που γυρναω ειτε απο ταξιδι ειτε απο........σκησιμο tongue.gif

+1

Link to comment
Share on other sites

Αν πηγαινεις χαλαρα στα τελευταια χλμ ειναι απαραιτητο να περιμενεις? Δεν νομιζω, εγω τουλαχιστον δεν περιμενω ουτε δευτερολεπτο. Μετα απο σκισιμο λογικο ειναι να περιμενεις

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που χρειαζεται ειναι να το αφηνεις 30" να δουλευει ρελαντι πριν το σβησεις...

Τωρα εαν εχεις καμια GT35R επανω ναι καλο ειναι να μενει κανενα 5αλεπτο ωστε να σταματησει να περιστρεφεται..

Προσοχη να κανει καλη συνδεσμολογια ο μαστορας για turbo timer σε 5αρι golf γιατι μετα δεν θα κλειδωνει το αμαξι με τον τηλεχειρισμο παρα μονο απο την κλειδαρια..

Link to comment
Share on other sites

Βασικα και γω περιμενω στην αρχη,μολις πεσει στο ραλαντι στις 1800 φευγω και οταν γυρναω περιμενω κανα 2λεπτο αν πηγαινα κανονικα και 4-5 λεπτα αν το ζοριζα.Παντως η απορια μου ειναι αν μπαινει τελικα turbo timer,τι γινεται με το dsg?γιατι 8α πρεπει να το εχω στη νεκρα,αλλα μετα δε βγαινει το κλειδι.Εκτος αν μπορω να το χω και στη 8εση P.Γενικα υπαρχει καποιος που χει βαλει turbo timer σε αμαξι με dsg?

Και εγώ ακριβώς αυτά κάνω! (btw ρελαντί = 800rpm)

Δε βάζω ΤΤ γιατί δε θέλω να γίνει καμιά *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τους συναγερμούς κλπ

+ οτι δε νιώθω άνετα να έχω φύγει μακριά απο το αμάξι και αυτό να δουλεύει ακόμα.

Όταν είμαι μόνος δεν με ενοχλεί να περιμένω. Απλά όταν εχω συνεπιβάτες τους σπάω λίγο τα @@ να περιμένουμε χαχα!

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση

Διάβασα ολα τα θέματα του club σχετικά με το turbo timer άλλοι λενε οτι δεν χρειάζεται και αλλοι οτι χρειάζεται, αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω πως ακριβώς ψύχεται το τουρμπο γιατί κάποιο σύστημα πρέπει να υπάρχει απο το εργοστάσιο.

Δεν μπορεί τοσα εκατομμύρια TSI που κυκλοφορούν να είναι ολοι οι κάτοχοι τους τοσο ψαγμένοι με το αυτοκίνητο τους ώστε να ξέρουν θελει ή δεν θέλει turbo timer

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση

Διάβασα ολα τα θέματα του club σχετικά με το turbo timer άλλοι λενε οτι δεν χρειάζεται και αλλοι οτι χρειάζεται, αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω πως ακριβώς ψύχεται το τουρμπο γιατί κάποιο σύστημα πρέπει να υπάρχει απο το εργοστάσιο.

Δεν μπορεί τοσα εκατομμύρια TSI που κυκλοφορούν να είναι ολοι οι κάτοχοι τους τοσο ψαγμένοι με το αυτοκίνητο τους ώστε να ξέρουν θελει ή δεν θέλει turbo timer

Μετα το σβησιμο λειτουργει μια ηλεκτρικη αντλια η οποια μεταφερει το ψυκτικο υγρο στο τουρμπο. Διαβασε εδω για τον μικρο tsi http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf .

Link to comment
Share on other sites

Μετα το σβησιμο λειτουργει μια ηλεκτρικη αντλια η οποια μεταφερει το ψυκτικο υγρο στο τουρμπο. Διαβασε εδω για τον μικρο tsi http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf .

οκ ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.