GTI777 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Παιδια καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος GTi με dsg και σκεφτομαι να βαλω turbo timer γιατι μ'εχει κουρασει το περιμενε..Βεβαια εχω ακουσει οτι δε πρεπει να μπει γιατι δε κανει καλο(?).Αν δε μπορω να βαλω,μπορω να εγκαταστησω καποιο οργανακι ωστε να μη περιμενω στη τυχη να κρυωσει?εσεις ποσο περιμενετε πριν το σβησετε η κανετε τπτ αλλο?ευχαριστω προκαταβολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Παιδια καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος GTi με dsg και σκεφτομαι να βαλω turbo timer γιατι μ'εχει κουρασει το περιμενε..Βεβαια εχω ακουσει οτι δε πρεπει να μπει γιατι δε κανει καλο(?).Αν δε μπορω να βαλω,μπορω να εγκαταστησω καποιο οργανακι ωστε να μη περιμενω στη τυχη να κρυωσει?εσεις ποσο περιμενετε πριν το σβησετε η κανετε τπτ αλλο?ευχαριστω προκαταβολικα Εγω προσωπικα δεν περιμενω καθολου. Απλα το τελευταιο 5λεπτο πριν φτασω το οδηγω σε χαμηλες στροφες μεχρι 2500σαλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Απ'οτι ξέρω υπάρχει στο tfsi όπως και στο tsi σύστημα ηλεκτρικής αντλίας που όταν σβήσει ο διακόπτης κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα ώστε να την ψύξει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI777 Posted June 20, 2008 Author Report Share Posted June 20, 2008 Απ'οτι ξέρω υπάρχει στο tfsi όπως και στο tsi σύστημα ηλεκτρικής αντλίας που όταν σβήσει ο διακόπτης κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα ώστε να την ψύξει . αυτο ειναι για κατι αλλο,δε πρεπει να ναι για να ψυχεται η τουρμπινα..ελπιζω να μας πει καποιος που να χει βαλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ermis1975 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Αν το αυτοκίνητο είναι normal δε χρειάζεται να περιμένεις να κρυώσει! Αν ήταν απαραίτητο θα είχε timer. Οκ αν το κάνεις 300 άλογα...ίσως να χρειάζεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Φυσικά και χρειάζεται να περιμένεις να κρυώσει είτε το αυτοκίνητο είναι μαμά είτε όχι. Και στο 5άρι μπαίνει κανονικά ΤΤ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 και στα μαμα τουρμπατα πάντα μετα απο καθε διαδρόμη θέλει 1 - 1μηση λεπτο να χαλαρώσει η τουρμπινα απο τα καυσαερια και να πέσει η θερμοκρασία της... και πριν ξεκινηση το αυτοκίνητο ΠΧ το προι που ειναι κρύα η μηχανούλα 2-3 λεπτακια πριν φύγετε δεν βλπατη να το βάλετε μπροστα και μετα απο κανα 5 λεπτο που θα εχει ιδανικη θερμοκρασια να το σκισετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 (edited) καλο ειναι να υπαρχει.εβαλα απο τον δευτερο μηνα πανω turbo timer.δεν βλεπω τον λογο να μην κανει να βαλεις κατι τετοιο.ουτως ή αλλος δεν χρεαζεται να βαλεις τα ακριβα.εχει και με 40 ευρω.και επειδη δεν μου αρεσει να φαινεται το εβαλα μεσα στο πορτακι-συρταρακι που εχει αριστερα απο το τιμονι (για πενταρι λεω ) Edited June 21, 2008 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Εγώ πάντως ένα χρόνο τώρα με το gt μου έχει γίνει πια συνήθεια να περιμένω 2 λεπτά πριν ξεκινήσω και 2 λεπτά αφού σταματήσω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά μια ένδειξη σχετικά με το πόσο πρέπει να περιμένω, την βλέπω από τη στιγμιαία κατανάλωση. Δηλαδή όταν το βάζω μπρος η κατανάλωση γράφει 3,0 λ/100κμ. Όταν πέσει στο 0.7 - 0.6, ξεκινάω. Αντίστοιχα όταν παρκάρω μόλις μου δείξει 0,3- 0,4 λ/100κμ το σβήνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI777 Posted June 21, 2008 Author Report Share Posted June 21, 2008 Εγώ πάντως ένα χρόνο τώρα με το gt μου έχει γίνει πια συνήθεια να περιμένω 2 λεπτά πριν ξεκινήσω και 2 λεπτά αφού σταματήσω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά μια ένδειξη σχετικά με το πόσο πρέπει να περιμένω, την βλέπω από τη στιγμιαία κατανάλωση. Δηλαδή όταν το βάζω μπρος η κατανάλωση γράφει 3,0 λ/100κμ. Όταν πέσει στο 0.7 - 0.6, ξεκινάω. Αντίστοιχα όταν παρκάρω μόλις μου δείξει 0,3- 0,4 λ/100κμ το σβήνω. Βασικα και γω περιμενω στην αρχη,μολις πεσει στο ραλαντι στις 1800 φευγω και οταν γυρναω περιμενω κανα 2λεπτο αν πηγαινα κανονικα και 4-5 λεπτα αν το ζοριζα.Παντως η απορια μου ειναι αν μπαινει τελικα turbo timer,τι γινεται με το dsg?γιατι 8α πρεπει να το εχω στη νεκρα,αλλα μετα δε βγαινει το κλειδι.Εκτος αν μπορω να το χω και στη 8εση P.Γενικα υπαρχει καποιος που χει βαλει turbo timer σε αμαξι με dsg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Μαλλον με βλεπω για Turbo Timer!!! Εχω βαρεθει να περιμενω 1-2 λεπτα καθε φορα που γυρναω ειτε απο ταξιδι ειτε απο........σκησιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI777 Posted June 22, 2008 Author Report Share Posted June 22, 2008 Μαλλον με βλεπω για Turbo Timer!!! Εχω βαρεθει να περιμενω 1-2 λεπτα καθε φορα που γυρναω ειτε απο ταξιδι ειτε απο........σκησιμο +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Αν πηγαινεις χαλαρα στα τελευταια χλμ ειναι απαραιτητο να περιμενεις? Δεν νομιζω, εγω τουλαχιστον δεν περιμενω ουτε δευτερολεπτο. Μετα απο σκισιμο λογικο ειναι να περιμενεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Το μονο που χρειαζεται ειναι να το αφηνεις 30" να δουλευει ρελαντι πριν το σβησεις... Τωρα εαν εχεις καμια GT35R επανω ναι καλο ειναι να μενει κανενα 5αλεπτο ωστε να σταματησει να περιστρεφεται.. Προσοχη να κανει καλη συνδεσμολογια ο μαστορας για turbo timer σε 5αρι golf γιατι μετα δεν θα κλειδωνει το αμαξι με τον τηλεχειρισμο παρα μονο απο την κλειδαρια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wh1t3w0lf Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Βασικα και γω περιμενω στην αρχη,μολις πεσει στο ραλαντι στις 1800 φευγω και οταν γυρναω περιμενω κανα 2λεπτο αν πηγαινα κανονικα και 4-5 λεπτα αν το ζοριζα.Παντως η απορια μου ειναι αν μπαινει τελικα turbo timer,τι γινεται με το dsg?γιατι 8α πρεπει να το εχω στη νεκρα,αλλα μετα δε βγαινει το κλειδι.Εκτος αν μπορω να το χω και στη 8εση P.Γενικα υπαρχει καποιος που χει βαλει turbo timer σε αμαξι με dsg? Και εγώ ακριβώς αυτά κάνω! (btw ρελαντί = 800rpm) Δε βάζω ΤΤ γιατί δε θέλω να γίνει καμιά *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τους συναγερμούς κλπ + οτι δε νιώθω άνετα να έχω φύγει μακριά απο το αμάξι και αυτό να δουλεύει ακόμα. Όταν είμαι μόνος δεν με ενοχλεί να περιμένω. Απλά όταν εχω συνεπιβάτες τους σπάω λίγο τα @@ να περιμένουμε χαχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Να κανω μια ερωτηση Διάβασα ολα τα θέματα του club σχετικά με το turbo timer άλλοι λενε οτι δεν χρειάζεται και αλλοι οτι χρειάζεται, αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω πως ακριβώς ψύχεται το τουρμπο γιατί κάποιο σύστημα πρέπει να υπάρχει απο το εργοστάσιο. Δεν μπορεί τοσα εκατομμύρια TSI που κυκλοφορούν να είναι ολοι οι κάτοχοι τους τοσο ψαγμένοι με το αυτοκίνητο τους ώστε να ξέρουν θελει ή δεν θέλει turbo timer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Να κανω μια ερωτηση Διάβασα ολα τα θέματα του club σχετικά με το turbo timer άλλοι λενε οτι δεν χρειάζεται και αλλοι οτι χρειάζεται, αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω πως ακριβώς ψύχεται το τουρμπο γιατί κάποιο σύστημα πρέπει να υπάρχει απο το εργοστάσιο. Δεν μπορεί τοσα εκατομμύρια TSI που κυκλοφορούν να είναι ολοι οι κάτοχοι τους τοσο ψαγμένοι με το αυτοκίνητο τους ώστε να ξέρουν θελει ή δεν θέλει turbo timer Μετα το σβησιμο λειτουργει μια ηλεκτρικη αντλια η οποια μεταφερει το ψυκτικο υγρο στο τουρμπο. Διαβασε εδω για τον μικρο tsi http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Μετα το σβησιμο λειτουργει μια ηλεκτρικη αντλια η οποια μεταφερει το ψυκτικο υγρο στο τουρμπο. Διαβασε εδω για τον μικρο tsi http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf . οκ ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...