Jump to content
mihalis19

Esp/asr

Recommended Posts

γεια σας παλι!θα ηθελα να μαθω ποια ειναι η διαφορα μεταξυ esp και asr.μπορει να μεβοηθησει καποιος?ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Το ASR ειναι αντιολισθητικό σύστημα κινητήριων τροχών και το ESP ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας

Edited by madboy
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παλι!θα ηθελα να μαθω ποια ειναι η διαφορα μεταξυ esp και asr.μπορει να μεβοηθησει καποιος?ευχαριστω!

Το ASR είναι antispin. Δηλαδή όταν κάποιος από τους μπροστά τροχούς σπινιάρει, ενεργοποιεί το φρένο για να τον σταματήσει μέχρι να ξαναβρεί πρόσφυση (κοινώς όταν πατάς τόσο γκάζι που ο τροχός σπινιάρει).

Το ESP δρα σε όλους τους τροχούς όταν το αμάξι χάσει πρόσφυση τόσο ώστε να βγει από την επιθυμητή τροχιά του, φρενάροντας τον καθένα ξεχωριστά με τρόπο κατάλληλο ώστε να σταματήσει την υποστροφή/υπερστροφή και να σε ξαναβάλει στην κανονική πορεία.

Κοινώς το ESP βοηθάει σε στροφή και το ASR σε ευθεία :)

Link to comment
Share on other sites

Το ASR είναι antispin. Δηλαδή όταν κάποιος από τους μπροστά τροχούς σπινιάρει, ενεργοποιεί το φρένο για να τον σταματήσει μέχρι να ξαναβρεί πρόσφυση (κοινώς όταν πατάς τόσο γκάζι που ο τροχός σπινιάρει).

Το ESP δρα σε όλους τους τροχούς όταν το αμάξι χάσει πρόσφυση τόσο ώστε να βγει από την επιθυμητή τροχιά του, φρενάροντας τον καθένα ξεχωριστά με τρόπο κατάλληλο ώστε να σταματήσει την υποστροφή/υπερστροφή και να σε ξαναβάλει στην κανονική πορεία.

Κοινώς το ESP βοηθάει σε στροφή και το ASR σε ευθεία :lol:

ESP δεν μπορεις να βαλεις αργοτερα ετσι?

πρεπει μονο κατα την παραγγελια? κανει σπουδαια δουλεια? δεν εβαλα και ψαχνομαι :<

Link to comment
Share on other sites

ESP δεν μπορεις να βαλεις αργοτερα ετσι?

πρεπει μονο κατα την παραγγελια? κανει σπουδαια δουλεια? δεν εβαλα και ψαχνομαι :<

Μόνο με την παραγγελία μπορεί να μπει.

Κάνει δουλειά αν σου φύγει το αμάξι εκεί που δεν το περιμένεις και το "μαζεύει" στο δρόμο εκεί που εσύ πιθανότατα δεν θα προλάβαινες να αντιδράσεις.

Το Golf είναι πολύ προοδευτικό στις αντιδράσεις του και πολύ δύσκολα θα σε φέρει σε θέση που να απαιτεί ESP για να σωθεί, δεν τίθεται θέμα πιστεύω. Καλό είναι να υπάρχει φυσικά σαν δικλείδα ασφαλείας αλλά ποτέ δεν έχω έρθει μέχρι τώρα σε θέση να το χρειαστώ ως απαραίτητο.

Βέβαια μια φορά να πιάσει σε στιγμή δύσκολη σου έχει σώσει τα λεφτά για το αμάξι και που ξέρεις ίσως και τη ζωή.

Προσωπική εκτίμηση, αν έκανα παραγγελία ένα Golf και ήταν να περιμένω 3 μήνες, θα το έβαζα το ESP. Αλλά αν ήταν ανάμεσα σε ετοιμοπαράδοτο και παραγγελία, τότε θα πήγαινα στο ετοιμοπαράδοτο (όπως και έκανα).

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για την απαντηση!θα ηθελα να πω ομως κατι.επειδη προσωπικα πιστευω οτι εχω αρκετη εμπηρια ειδικα για τον λογο οτι οδηγαω απο τα 10(εδω που μενω λογικο)θα ειχα περισσοτερη εμπιστοσυνη στα χερια μου.γιατι το esp μπορει να μην τα βλεπει ολα στο δρομο οπως και το asr πχ αν μπω σε στροφη με asr mesa αν το αμαξι εχει αρχισει να φευγει και τοτε αρχισει να μπαινει το asr το γκαζι που θα θελω εγω για να το μαζεψω δεν θα μου το δινει=ΣΤΟΥΚΑ.εγω το χρησιμοποιω πιο πολυ στο να μην σπινιαρει και να φευγει πιο καλα σε εκκινηση γιατι αν χηριστεις καλα το γκαζι φευγει σφεντονα το αμαξι απο εκκινηση με asr μεσα.οποτε κατι παρομοιο πιστευω και για το esp.να ξεκαθαρισω οτι εννοειται οτι πολλες φορες μπορει να κανει κατι καλυτερο και απο τον οδηγο!αυτα ειχα να πω συμφωνειτε εσεις?να σημειωσω οτι ημουν οδηγος ενος saxο προηγουμενος που οποιος ειχε μπορει να καταλαβει τι σημαινει στριψιμο και γενικα τι σημαινει να μπαινεις σε στροφη με τημονιες λογω του οτι ειναι πολυ παιχνιδιαρικα τα μικρα παλια γαλλακια!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Αυτό που λες για την στροφή και το ASR δεν νομίζω να ισχύει :o . Θα σου δώσει όσο γκάζι του "ζητήσεις" και θα πατήσουν πολύ καλύτερα οι μπροστινοί τροχοί εκεί που θα το χρειαστείς, και μην νομίζεις ότι επεμβαίνει και πολύ :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες για την στροφή και το ASR δεν νομίζω να ισχύει ;) . Θα σου δώσει όσο γκάζι του "ζητήσεις" και θα πατήσουν πολύ καλύτερα οι μπροστινοί τροχοί εκεί που θα το χρειαστείς, και μην νομίζεις ότι επεμβαίνει και πολύ :lol: .

φιλε μου διστυχως οχι.αν μπω σε στοφη με γκαζι με asr μεσα αυτο που θα γινει ειναι να αναβοσβηνει και να μου κοβει γκαζι δεν δινει οσο το παταω σε καμια περιπτωση ας πουνε και αλλοι την γνωμη τους τουλαχιστον σε εμενα αυτο γινεται δεν νομιζω να εινα διαφορετικο σε αλλους!για να πατισουν καλυτερα οι τροχοι πρεπει να βγαλω το asr να μπω με τιμονι και γκαζιγια να γραψει και να με κρατησει στο σημειο της στοφης που θελω με μικροδιορθωσεις!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για την απαντηση!θα ηθελα να πω ομως κατι.επειδη προσωπικα πιστευω οτι εχω αρκετη εμπηρια ειδικα για τον λογο οτι οδηγαω απο τα 10(εδω που μενω λογικο)θα ειχα περισσοτερη εμπιστοσυνη στα χερια μου.γιατι το esp μπορει να μην τα βλεπει ολα στο δρομο οπως και το asr πχ αν μπω σε στροφη με asr mesa αν το αμαξι εχει αρχισει να φευγει και τοτε αρχισει να μπαινει το asr το γκαζι που θα θελω εγω για να το μαζεψω δεν θα μου το δινει=ΣΤΟΥΚΑ.εγω το χρησιμοποιω πιο πολυ στο να μην σπινιαρει και να φευγει πιο καλα σε εκκινηση γιατι αν χηριστεις καλα το γκαζι φευγει σφεντονα το αμαξι απο εκκινηση με asr μεσα.οποτε κατι παρομοιο πιστευω και για το esp.να ξεκαθαρισω οτι εννοειται οτι πολλες φορες μπορει να κανει κατι καλυτερο και απο τον οδηγο!αυτα ειχα να πω συμφωνειτε εσεις?να σημειωσω οτι ημουν οδηγος ενος saxο προηγουμενος που οποιος ειχε μπορει να καταλαβει τι σημαινει στριψιμο και γενικα τι σημαινει να μπαινεις σε στροφη με τημονιες λογω του οτι ειναι πολυ παιχνιδιαρικα τα μικρα παλια γαλλακια!

Οσο εμπειρος κι αν εισαι φιλε μου, καλυτερη δουλεια θα κανει το esp.Σε στροφη που θα σου φυγει η μουρη π.χ. θα χρειαστεις λιγο χωρο για να διορθωσεις.Με το esp δε θα χρειαστεις τιποτα διοτι απλα δε θα φυγει.Θα σε μαζεψει πριν καν γλιστρησεις.Αυτα ολα, μεσα σε ορισμενα ορια φυσικα.Εχω οδηγησει πισοκινητα και εμπροσθιοκινητα και μου εχουν φυγει και τα δυο.Εχω μαθει να τα μαζευω αλλα υπαρχουν στιγμες που μπορει να μην τα καταφερεις.Εμενα σε εθνικη με 120 σε βρεγμενο τον περασμενο Χειμωνα, μου πεταχτηκε ενας μ@@@ και αναγκαστηκα να κανω ελιγμο.Αισθανθηκα την ουρα να αρχιζει να φευγει (και φευγει σχετικα ευκολα στο TSI λογω μεγαλης ανισης κατανομης βαρους εμπρος-πισω) αλλα πριν κανω τιποτα το esp την μαζεψε.Μιλαμε για κλασματα δευτερολεπτου.Δεν εγγυωμαι οτι αν εφευγε και διορθωνα δε θα μου εφευγε απο την αλλη και θα βρισκομουν να κανω οχταρια με 120 χλμ.Πιστευω οτι το Esp αξιζει να το βαλει κανεις.Εγω εκανα υπομονη 3 μηνες για αυτο το λογο αλλα με μια φορα τα εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Οσο εμπειρος κι αν εισαι φιλε μου, καλυτερη δουλεια θα κανει το esp.Σε στροφη που θα σου φυγει η μουρη π.χ. θα χρειαστεις λιγο χωρο για να διορθωσεις.Με το esp δε θα χρειαστεις τιποτα διοτι απλα δε θα φυγει.Θα σε μαζεψει πριν καν γλιστρησεις.Αυτα ολα, μεσα σε ορισμενα ορια φυσικα.Εχω οδηγησει πισοκινητα και εμπροσθιοκινητα και μου εχουν φυγει και τα δυο.Εχω μαθει να τα μαζευω αλλα υπαρχουν στιγμες που μπορει να μην τα καταφερεις.Εμενα σε εθνικη με 120 σε βρεγμενο τον περασμενο Χειμωνα, μου πεταχτηκε ενας μ@@@ και αναγκαστηκα να κανω ελιγμο.Αισθανθηκα την ουρα να αρχιζει να φευγει (και φευγει σχετικα ευκολα στο TSI λογω μεγαλης ανισης κατανομης βαρους εμπρος-πισω) αλλα πριν κανω τιποτα το esp την μαζεψε.Μιλαμε για κλασματα δευτερολεπτου.Δεν εγγυωμαι οτι αν εφευγε και διορθωνα δε θα μου εφευγε απο την αλλη και θα βρισκομουν να κανω οχταρια με 120 χλμ.Πιστευω οτι το Esp αξιζει να το βαλει κανεις.Εγω εκανα υπομονη 3 μηνες για αυτο το λογο αλλα με μια φορα τα εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.

δεν ξερω μπορει να εχεις και δικιο και να υπερεκτιμαω τον εαυτο μου παντως οτι λεω το βασιζω σε διαφορα που μου εχουν τυχει και με μεγαλες ταχυτητες και με βρεγμενο δρομο και ενα σωρο περιπτωεις .

Link to comment
Share on other sites

Οσο εμπειρος κι αν εισαι φιλε μου, καλυτερη δουλεια θα κανει το esp.Σε στροφη που θα σου φυγει η μουρη π.χ. θα χρειαστεις λιγο χωρο για να διορθωσεις.Με το esp δε θα χρειαστεις τιποτα διοτι απλα δε θα φυγει.Θα σε μαζεψει πριν καν γλιστρησεις.Αυτα ολα, μεσα σε ορισμενα ορια φυσικα.Εχω οδηγησει πισοκινητα και εμπροσθιοκινητα και μου εχουν φυγει και τα δυο.Εχω μαθει να τα μαζευω αλλα υπαρχουν στιγμες που μπορει να μην τα καταφερεις.Εμενα σε εθνικη με 120 σε βρεγμενο τον περασμενο Χειμωνα, μου πεταχτηκε ενας μ@@@ και αναγκαστηκα να κανω ελιγμο.Αισθανθηκα την ουρα να αρχιζει να φευγει (και φευγει σχετικα ευκολα στο TSI λογω μεγαλης ανισης κατανομης βαρους εμπρος-πισω) αλλα πριν κανω τιποτα το esp την μαζεψε.Μιλαμε για κλασματα δευτερολεπτου.Δεν εγγυωμαι οτι αν εφευγε και διορθωνα δε θα μου εφευγε απο την αλλη και θα βρισκομουν να κανω οχταρια με 120 χλμ.Πιστευω οτι το Esp αξιζει να το βαλει κανεις.Εγω εκανα υπομονη 3 μηνες για αυτο το λογο αλλα με μια φορα τα εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.

Συμφωνω Νασο σε αυτα που λες εκτος απο αυτο που εκανα bold. Μπορω να στο κανω να φυγει σε στροφη και το ESP απλα να "παρακολουθει". Αν δεν εχεις τα "χερια", αντε γεια.........

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω Νασο σε αυτα που λες εκτος απο αυτο που εκανα bold. Μπορω να στο κανω να φυγει σε στροφη και το ESP απλα να "παρακολουθει". Αν δεν εχεις τα "χερια", αντε γεια.........

Δε διαφωνω.Γιαυτο αλλωστε εβαλα τη φραση "μεσα σε ορισμενα ορια".Το ESP κανειμ καλη δουλεια αλλα δεν πρεπει και να υπερεκτιμαται.Δεν σε σωζει παντα.

Link to comment
Share on other sites

Στην τελικη ας υπαρχει το κουμπακι να το σβηνεις...θεωρω απαραδεκτο να μην σβηνουν τα ESP/ASR κτλ κτλ...

Οταν εισαι χαλαρος και οι συνθηκες περιεργες το εχεις ανοιχτο...

Οταν κανεις τα δικα σου στο δρομο, σβηστο να ευχαριστηθεις....

Διαβαζα καπου για το συνδρομο της υπερβολικης εμπιστοσυνης στο αμαξι....

Οτι αντι να βασιζομαστε στα ηλεκτρονικα για να καλυψουν τυχον ''μ@λα@κιες'' μας, εμεις παταμε πανω τους για να ανεβασουμε πολυ τα ορια με την σιγουρια οτι θα μας σωσουν.

...ομως οι νομοι δεν αλλαζουν, ασε που καμμια φορα τα ηλεκτρονικα μπορει να αστοχησουν οποτε...τσιου...

να σας πει και φιλος με Z4 που βρεθηκε καθετα σε πλατεια γιατι βασιστηκε στο ESP να του μαζεψει την ουρα..αλλα αυτο για καποιο λογο δηλωσε απων...(ευτυχως χωρις απωλειες)

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω μπορει να εχεις και δικιο και να υπερεκτιμαω τον εαυτο μου παντως οτι λεω το βασιζω σε διαφορα που μου εχουν τυχει και με μεγαλες ταχυτητες και με βρεγμενο δρομο και ενα σωρο περιπτωεις .

Πρωτον η υπερκετιμηση σε οδηγει σε λαθος μονοπατια.Ειτε αυτο λεγεται υπερεκτιμηση του εαυτου μας ειτε υπερεκτιμηση των ηλεκτρονικων βοηθηματων.Επισης, εγω δεν ειπα οτι δε θα μπορεσεις να το μαζεψεις.Απλα το ESP θα χρειαστει λιγοτερο χωρο για να σε μαζεψει ή και καθολου χωρο, αναλογα το περιστατικο.Εσυ για να διορθωσεις θα χρειαστεις καποιες κινησεις π.χ. αναποδο τιμονι,ανοιγμα της τροχιας κ.ο.κ.Αυτα θελουν χωρο και αν απο το αντιθετο ερχεται αλλος, ρισκαρεις τρακαρισμα.Δυστυχως εμεις δεν εχουμε την δυνατοτα να φρεναρουμε τον τροχο ή τους τροχους που πρεπει ωστε να κανουμε την ιδια δουλεια με το ESP.Το κακο με το ESP που θελει εξοικειωση ειναι οτι τη στιγμη που το αυτοκινητο αρχισει να γλιστρα, ο οδηγος δεν πρεπει να εχει την αντιδραση που θα ειχε αν το αυτοκινητο δεν ειχε ESP.Δηλαδη με ενεργοποιημενο το ESP και σε περιπτωση που φυγει η ουρα, το αναποδο τιμονι ειναι λαθος.Πρεπει να κρατησεις το τιμονι σταθερα εκει που στριβεις.Αν δεν κανω λαθος, για να παρακαμψουν κι αυτο το προβλημα, αναπτυσσεται μια αλλη εκδοση του ESP που θα στριβει προς την κατευθυνση που κρινει σωστη, τους εμπροσθιους τροχους ασχετα με την αντιδραση του οδηγου.

Link to comment
Share on other sites

παντως θα ηθελα να δω κανενα τεστ για το ESP Plus που υποστηριζει και ρυμουλκο (τροχοσπιτο, σκαφος κτλ) απο πισω...( το διαφημιζει το CRV, και φανταζομαι τα καινουργια BMW Μercedes, κτλ κτλ)

ουτε εχω διαβασει ουτε εχω δει τπτ...

Link to comment
Share on other sites

@Mihalis19

Σε οριακή ενθουσιώδη οδήγηση όπου ο οδηγός που ξέρει έχει το 100% της προσοχής του στραμμένη στα όσα συμβαίνουν στο δρόμο τα ASR/ESP είναι καταστροφή – τόσο σε επίπεδο χρόνων όσο και αίσθησης.

ΟΜΩΣ … Στην καθημερινή – ταξιτζίδικη – κατάσταση που λόγω κούρασης/βαρεμάρας/άγνοιας βρισκόμαστε οι περισσότεροι το 90% του χρόνου μας, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο.

Ειδικά για το ASR τώρα, επειδή πρώτα κόβει την τροφοδοσία καυσίμου του μοτέρ και μετά φρενάρει τους τροχούς, υπάρχει η πιθανότητα - όταν δώσεις τέρμα γκάζι σε στροφή και δεν μπορεί να σταματήσει το σπινάρισμα του εσωτερικού μπροστά τροχού περιορίζοντας την τροφοδοσία καυσίμου στο μοτέρ – να φρενάρει μόνον αυτόν (αφού αυτός σπινάρει) και έτσι λόγω ελεύθερου διαφορικού να στείλει απότομα ροπή στον εξωτερικό μπροστινό τροχό οπότε το αυτοκίνητο θα κλείσει σχετικά απότομα την τροχιά του (μούρη μέσα). Πάντως ακόμα και έτσι δεν είναι επικίνδυνο – εκτός εάν μπαίνει κανείς τάπα και θέλει να ξεκινήσει τα άσε-πάτα μέσα στην στροφή, οπότε καλά κρασιά ...

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι ακόμα για το συμβατικό ESP ... άν ένα αυτοκίνητο ξεκινήσει να φεύγει ομαλά με τα τέσσερα σε στροφή, χωρίς δηλαδή να υπάρχει εμφανής υποστροφή ή υπερστροφή αλλά ουδέτερη πλαγιολίσθηση το ESP δεν θα κάνει απολύτως τίποτα ... και όταν λόγω κάποιας ανωμαλίας στο οδόστρωμα ή κάποιας πανικόβλητης διόρθωσης του οδηγού το αυτοκίνητο πετάξει μούρη η κώλο, τότε θα παρέμβει βίαια στέλνοντας το όπου δείχνει το τιμόνι εκείνη την στιγμή ... (συνήθως στα βράχια ή στο γκρεμό :-)).

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
......τότε θα παρέμβει βίαια στέλνοντας το όπου δείχνει το τιμόνι εκείνη την στιγμή ... (συνήθως στα βράχια ή στο γκρεμό :-)).

:)<_<;):lol: :lol: :lol:

Αυτό για το ότι σκεφτόμαστε και άλλα πράγματα την ώρα της οδήγησης "Στην καθημερινή – ταξιτζίδικη – κατάσταση που λόγω κούρασης/βαρεμάρας/άγνοιας" το είχα πει και εγώ αλλά με είχαν κράξει.Δυστυχώς όμως έτσι είναι, και είναι πολλοί αυτοί που κυκλοφορούν και έχουν ένα κάρο προβλήματα να σκέφτονται. Γι'αυτό πρέπει να τα έχετε όλοι στο on(εγώ ούτε ΑΒS δεν έχω :lol: )

και όσοι θέλουν να κάνουν τους Dukes ας τα βγάζουν off και να πηγαίνουν με το ένα χέρι στον σταυρό και το άλλο στο ανάποδο. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

παιδια ενταξει δεν λεω εχετε δικιο σε οσα λετε.το θεμα ειναι οτι ειμαι απο μικρος με αυτοκινητα και συγκεκριμενα μπροστοκινητα.στα πισωκινητα ξερω ελαχιστα.απο αυτα που ξερω για τα μπροστοκινητα ειναι οτι αν ξερεις και εχεις χερια το μαζευεις βεβαια οχι παντα.πολλα στραβα μπορει να τυχουν.οταν θελω να κανω @@ βγαζω το asr και κανω οτι μου ερχεται παντα ομως με ενα κανονα το κανω εκει που μπορω και εχω πληρη ορατοτητα λογω πεζων και ενα σωρο αλλο που μπορει να συμβουν.παντως το asr με τιποτα δεν σε αφηνει να μπεις στην στροφη με οσα θες ειδικα αν θες να κανεις την στροφη ευθεια και να μπεις με χιλιομετρα.και βοηθαει το να το εχεις off και στο να μπεις με τιμονιες για να πεταξει κωλο.τουλαχιστον εγω αυτο βλεπω αυτα ξερω αυτα λεω!δεν λεω οτι βγαζω το asr και παω συνεχεια κομματια.το αμαξι το προσεχω παρα πολυ (ασχετα με το οτι μου εχει βγαλει την πιστη με προβληματα).οτι κανω το κανω για μια στροφη δεν το κανω σε ολες τις στροφες οποτε δεν ειμαι και τοσο dukes.και δεν πεταω σποντα για τον συνφορουμιτη(αχ αυτη η ελληνικια γραμματικια)απλα χρησιμοποιω την φραση του!

Link to comment
Share on other sites

Σε μια τετραετια παντως, το ESP θα ειναι στον στανταρ εξοπλισμο των αυτοκινητων. Ετσι λεει η Ε.Ε για το 2012. Οπως ειχε γινει και με το ABS..

Και δεν θα απενεργοποιείται ............ οπως το ABS πια

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
....οτι κανω το κανω για μια στροφη δεν το κανω σε ολες τις στροφες οποτε δεν ειμαι και τοσο dukes.και δεν πεταω σποντα για τον συνφορουμιτη(αχ αυτη η ελληνικια γραμματικια)απλα χρησιμοποιω την φραση του!

Σε μένα πήγαινε αυτό? tongue.gif

Θες να τσαντιστώ να κανονίσουμε κόντρα να δεις τι μπορεί να κάνει ο παλιός 1.4 ? ?ε?ε?Ε? tongue.giftongue.gifB):lol:upyours.gif

Επί της ευκαιρίας(καλά το λέω? lick.gif ) ... ->

sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Απορω παντως που το γκολφ κακα τα ψεματα δεν ειναι και φθηνο (ειδικα αν εχεις βαλει και δοσεις), δεν εχει το esp στον στανταρ εξοπλισμο και βλεπεις καποιες αλλες εταιριες με φηνοτερα αμαξια που το εχουν

Link to comment
Share on other sites

Απορω παντως που το γκολφ κακα τα ψεματα δεν ειναι και φθηνο (ειδικα αν εχεις βαλει και δοσεις), δεν εχει το esp στον στανταρ εξοπλισμο και βλεπεις καποιες αλλες εταιριες με φηνοτερα αμαξια που το εχουν

Σε γνωστο γερμανικο site αγγελιων αυτοκινητων μου εβγαλε 36.898 GOLF απο μοντελα 2003 εως 2008. Απο αυτα, τα 33.075 ειχανε ESP! Το "γιατι" στην Ελλαδα ισχυει ακριβως το αντιθετο, ειναι ενα αλλο ζητημα...

Link to comment
Share on other sites

Σε γνωστο γερμανικο site αγγελιων αυτοκινητων μου εβγαλε 36.898 GOLF απο μοντελα 2003 εως 2008. Απο αυτα, τα 33.075 ειχανε ESP! Το "γιατι" στην Ελλαδα ισχυει ακριβως το αντιθετο, ειναι ενα αλλο ζητημα...

Αν δεν επικεντρωθεις στο ESP θα δεις οτι πολλα απο αυτα εχουν μερικα εξτρα πανω τους. Δυσκολα θα βρεις μεταχειρισμενο αυτοκινητο απο Γερμανια να μην εχει μερικα εξτρα.Οποτε ειτε οι Γερμανοι δεν τα περνουν χωρις εξτρα, ειτε εκει η Vw τα πουλα με αρκετα εξτρα, διατηρωντας την τιμη σε επιπεδα ανεκτα για τους Γερμανους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.