Jump to content
BillVWRuleZ

Περισσοτερα χλμ σε Gt/tsi

Recommended Posts

Γεια σας και απο μένα παιδες. 43 000 km και εδω και μια βδομαδα αρχισε τα κομπιασματα στισ 3500 στροφες. Συνήθως το κανει οταν ειμαι σε χαμηλές στροφες και δώσω λίγο πιο αποτομα γκάζι (οχι σε περιπτωσεις που ανεβαίνω πολυ ομαλα στισ 4000).

Ν75 και αναβάθμιση εγκεφάλου ?

Στο μεταξύ δεν έχει αναβει κάποια ενδειξη για βλάβη στο ταμπλο. το διαγνωστικό εντοπιζει τετοιες βλαβες ή θα αρχισω και εγω τις φωνεσ στην αντιπροσωπεια? :)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μένα παιδες. 43 000 km και εδω και μια βδομαδα αρχισε τα κομπιασματα στισ 3500 στροφες. Συνήθως το κανει οταν ειμαι σε χαμηλές στροφες και δώσω λίγο πιο αποτομα γκάζι (οχι σε περιπτωσεις που ανεβαίνω πολυ ομαλα στισ 4000).

Ν75 και αναβάθμιση εγκεφάλου ?

Στο μεταξύ δεν έχει αναβει κάποια ενδειξη για βλάβη στο ταμπλο. το διαγνωστικό εντοπιζει τετοιες βλαβες ή θα αρχισω και εγω τις φωνεσ στην αντιπροσωπεια? :)

..δεν φαίνεται στο διαγνωστικό αυτό....πρέπει να τους βάλεις να οδηγίσουν το αμάξι ...να το δουν...και

φαντάζομαι θα στις αλλάξουν χωρίς πρόβλημα...οι περισσότερες αντιπροσωπίες το έχουν ήδη υποψιαστεί πως παίζει πρόβλημα με τις βαλβίδες και τις περνάνε στην εγγύηση...

Link to comment
Share on other sites

..δεν φαίνεται στο διαγνωστικό αυτό....πρέπει να τους βάλεις να οδηγίσουν το αμάξι ...να το δουν...και

φαντάζομαι θα στις αλλάξουν χωρίς πρόβλημα...οι περισσότερες αντιπροσωπίες το έχουν ήδη υποψιαστεί πως παίζει πρόβλημα με τις βαλβίδες και τις περνάνε στην εγγύηση...

Τους πήρα τωρα ενα τηλεφωνο. Πρεπει να το κρατησουν 2-3 μερες :)

Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα τωρα ενα τηλεφωνο. Πρεπει να το κρατησουν 2-3 μερες :)

......τι ....πως???.......γιατί?????........μιλάμε για μία ώρα υπόθεση....μαζί με την αναμονή για το κρύωμα του αυτοκινήτου..... :D

Link to comment
Share on other sites

29,000 χλμ εγω, κανενα προβλημα εκτος απο τα ηχεια της αριστερης πορτας που δεν παιζουν.

+ τωρα τελευταια καποιες φορες δεν ανεβαζει πιεση πανω απο 0,5-0,6 γυρω στις 3500 rpm (κυριως 3η / 4η).

το αυτοκινητο φοραει μονο i/c απο S3.

υποθετω το ιδιο με ολους τους παραπανω, θα το δω σε καμια 15αρια μερες που θα μπει για service.

Link to comment
Share on other sites

......τι ....πως???.......γιατί?????........μιλάμε για μία ώρα υπόθεση....μαζί με την αναμονή για το κρύωμα του αυτοκινήτου..... :)

Δυστυχως δεν γινεται αλλιως. Τους ειπα οτι θα εχω προβλημα αν μεινω χωρις αυτοκίνητο τοσες μέρεσ αλλα τίποτα. Πρεπει να το οδηγήσουν ,να εντοπίσουν την βλάβη ....να το φτιαξουν..... Ούτε αυτοκίνητο αντικαταστασης δεν μου δίνουν :D

Και φυσικά όταν τους ρώτησα αν είναι κάποιο γνωστο πρόβλημα, έκαναν τις παπιες ...... "δεν ακούσαμε ξανα τετοιο πραγμα"

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν γινεται αλλιως. Τους ειπα οτι θα εχω προβλημα αν μεινω χωρις αυτοκίνητο τοσες μέρεσ αλλα τίποτα. Πρεπει να το οδηγήσουν ,να εντοπίσουν την βλάβη ....να το φτιαξουν..... Ούτε αυτοκίνητο αντικαταστασης δεν μου δίνουν :D

Και φυσικά όταν τους ρώτησα αν είναι κάποιο γνωστο πρόβλημα, έκαναν τις παπιες ...... "δεν ακούσαμε ξανα τετοιο πραγμα"

Πήγαινε βάλτους να το οδηγήσουν με εσένα μέσα ..επι τόπου....ένα τετράγωνο...είναι αρκετό για τη διάγνωση του προβλήματος...

και έπειτα άφησέ το για αναβάθμιση εγκεφάλου και αλλαγή Ν75...Εμένα και σε όσους ξέρω η δουλειά εγινε μαζί με αντικατάσταση σκάστρας σε μιαμιση ωρίτσα...

ταραόύνησέ τους...φαντάσου δηλ. να συμβεί και κάτι σοβαρό....τι θα στο πάρουν για ένα μήνα?

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι αν δεν το κανει συνεχεια αλλα οποτε αυτο νομιζει...εμενα δεν το εχει εμφανισει απο την Κυριακη που το παρατηρησα τελευταια φορα...

τι κανω λοιπον? παω και τους λεω τι αφου δεν μπορω καν να τους το δειξω?

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι αν δεν το κανει συνεχεια αλλα οποτε αυτο νομιζει...εμενα δεν το εχει εμφανισει απο την Κυριακη που το παρατηρησα τελευταια φορα...

τι κανω λοιπον? παω και τους λεω τι αφου δεν μπορω καν να τους το δειξω?

...δεν μου φαίνεται λογικό να μην στο κάνει συνέχεια....εμένα μου το έκανε πάντα...τσέκαρέ το...σίγουρα υπάρχει διαφορά..

Link to comment
Share on other sites

...δεν μου φαίνεται λογικό να μην στο κάνει συνέχεια....εμένα μου το έκανε πάντα...τσέκαρέ το...σίγουρα υπάρχει διαφορά..

δεν το κανει παντα. το τσεκαρω κ απο το μπαρομετρο και απο το αν παει σαν αισθηση που δινει.

το εχει κανει καποιες φορες, οχι συνεχεια, μονο σε συνεχη κινηση σε επαρχιακο πλακωμενος εχει τυχει να μην ανεβαζει...

και τις 2 φορες ετυχε στην Επιδαυρο, κανω πολυ συχνα το δρομο, για λιγο και μετα παλι οκ...

Edited by iasonas
Link to comment
Share on other sites

δεν το κανει παντα. το τσεκαρω κ απο το μπαρομετρο και απο το αν παει σαν αισθηση που δινει.

το εχει κανει καποιες φορες, οχι συνεχεια, μονο σε συνεχη κινηση σε επαρχιακο πλακωμενος εχει τυχει να μην ανεβαζει...

και τις 2 φορες ετυχε στην Επιδαυρο, κανω πολυ συχνα το δρομο, για λιγο και μετα παλι οκ...

εμένα πάντως ..μια - δυο φορές μου το έκανε ...και έπειτα μου το ξαναέκανε πάνω σε προσπέραση ...και κόντεψα να σκοτωθώ...ειδικά όταν ζεστενόταν ήταν τελείως νεκρό από τις 2800 και πάνω...τράβα άλλαξε τις βαλβίδες χωρίς να το μελετάς άλλο. Με το ζόρι. ''Κύριοι ήρθα να μου αλλάξετε τις βαλβίδες''. α) Είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή που τους αναφέρεις πρόβλημα και τέτοιου είδους ....( αρκετά σοβαρό για την ακεραιότητά σου ...κτά τη γνώμη μου) να σου τα αντικαταστήσουν.

β) ....20 ευρώ η κάθε μία έχουν ...στο φινάλε φινάλε ...σιγά το ποσό που θα δυσκολευτούν..

....Μην παίζεις με τέτοια θέματα....πήγαινε και κάνε φασαρία...και στο λέω ότι θα σου τα αλλάξουν τσάμπα...αλλά πέρνα εσύ από κοντά...

Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως ..μια - δυο φορές μου το έκανε ...και έπειτα μου το ξαναέκανε πάνω σε προσπέραση ...και κόντεψα να σκοτωθώ...ειδικά όταν ζεστενόταν ήταν τελείως νεκρό από τις 2800 και πάνω...τράβα άλλαξε τις βαλβίδες χωρίς να το μελετάς άλλο. Με το ζόρι. ''Κύριοι ήρθα να μου αλλάξετε τις βαλβίδες''. α) Είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή που τους αναφέρεις πρόβλημα και τέτοιου είδους ....( αρκετά σοβαρό για την ακεραιότητά σου ...κτά τη γνώμη μου) να σου τα αντικαταστήσουν.

β) ....20 ευρώ η κάθε μία έχουν ...στο φινάλε φινάλε ...σιγά το ποσό που θα δυσκολευτούν..

....Μην παίζεις με τέτοια θέματα....πήγαινε και κάνε φασαρία...και στο λέω ότι θα σου τα αλλάξουν τσάμπα...αλλά πέρνα εσύ από κοντά...

Ποιες βαλβιδες πρεπει να αλλαχτουν ?

Link to comment
Share on other sites

Ποιες βαλβιδες πρεπει να αλλαχτουν ?

Εγώ έκανα Update εγκεφάλου...(και να ζητήσέις να σου δείξουν το διαγνωστικό...καθώς εγώ παρόλο που μου λέγανε ότι μου κάνουν Update δεν είχε γίνει ούτε μία φορά)...και άλλαξα και σκάστρα και Ν75...

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

παρομοιο θεμα με το δικο μου.καλα εκανες για να απαντανε αυτοι με τα περισσοτερα.εχω tso gt sport 140 ps 24.000 χλμ σε 7 μηνες και με διαφορα προβληματα.εχω αλλαξει 3 τρομπες νερου για ενα σφυριγμα που κανει και παω για τεταρτη μεσα στην βδομαδα.2 μαγνητικες.στα 21000 δεν πηγαινε βημα λυθηκε με αναβαθμηση λογισμικου.πριν λιγες μερες κατα το ανοιγμα και λιγο γραψιμο χωρις τρανταγμα ακουω να τριζει κατι μεσα αστο αμαξι πανω στο ταμπλω απο τα αριστερα.τι αλλο...εεε.........την ορωτη μερα που το πηρα και πριν ενα μην ακουσα ενα θορυβο σαν τα τριβεται κατι μεταλλικο καποθ στις πισψ ροδες.αυτα δεν θυμαμαι κατι αλλο.αν θυμηθω θα κανω post!πικρα!

γεια σασ και απο εμενα.εχω gt με 30000χμ χωρις κανενα προβλημα.μολις εκανα την αναβαθμιση και ολα μου φαινονται φυσιολογικα.α, και μια ερωτηση.τι ειναι το Ν75?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε ολους. Τελικά πήρα το αυτοκίνητο χτες (μόνο μια μερα στο γκαραζ) και ειναι αγνώριστο. Τραβάει χωρίς δυσκολία και κομπιάσματα και μετα τις 3500 στροφες. Τους είπα ότι μπορει να ειναι η Ν75 και να το κοιταξουν αλλά η πρωτη απάντηση ήταν "δεν είναι ακριβως ελαττωματική" .... που σημαίνει οτι μαλλον γνωρίζουν το γενικό προβλημα που υπάρχει.

Την επομενη μέρα μου ειπαν οτι το διαγνωστικό έδειχνε ανάγκη upgrade της βαλβίδας (ακόμα δεν το καταλαμβαίνω αυτο) αλλά την αλλαξαν καλου κακου.

Τωρα όλα μια χαρα .... 45 000 km

Link to comment
Share on other sites

γεια σασ και απο εμενα.εχω gt με 30000χμ χωρις κανενα προβλημα.μολις εκανα την αναβαθμιση και ολα μου φαινονται φυσιολογικα.α, και μια ερωτηση.τι ειναι το Ν75?

Βρήκα το πιο κατω για την Ν75:

The N75 valve is the link between boost and the wastegate, when the ecu sees the boost it wants it pulses the N75 and which opens and controls the wastegate.

Each N75 valve reacts a little differently. The most common benefits of the "H" valve are, smoothing boost response to help aid "surging" issues on modified cars and holds boost longer into the rpm range.

...και αυτο:

Ν75 είναι ο αριθμός αναγνώρισης ανταλλακτικού της VW/Audi για τη βαλβίδα ρυθμιστή παράκαμψης της θύρας διαφυγής. Αυτή η βαλβίδα είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο της κίνησης του πνευματικού ενεργοποιητή, ο οποίος κινεί τη θύρα διαφυγής. Η θύρα διαφυγής είναι μία εσωτερική βαλβίδα του υπερτροφοδότη που ελέγχει την ποσότητα του καυσαερίου που ρέει στην πτερωτή προκαλώντας ώθηση. Υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το ECU του κινητήρα στέλνει σήματα στη βαλβίδα N75 ζητώντας της να ανοίξει ή να κλείσει, προσθέτοντας έτσι ή μειώνοντας την πίεση στον ενεργοποιητή της θύρας διαφυγής και άρα τελικά δημιουργώντας περισσότερη ή λιγότερη ώθηση. Η βαλβίδα RACE N75 μεταβάλλει τις κανονικές παραμέτρους λειτουργίας της κανονικής βαλβίδας Ν75, καθυστερώντας την ταχύτητα με την οποία ερμηνεύονται αυτά τα σήματα ECU. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη αρχική μέγιστη ώθηση και υψηλή καμπύλη ώθησης, που μειώνεται στα επίπεδα στάνταρ/τσιπ στο εύρος περιστροφών του κινητήρα. Ο μέσος όρος κερδών ώθησης είναι 1-3 psi στη ζώνη περιστροφών.

Τα θετικά αποτελέσματα: Όπως είπαμε παραπάνω, η βαλβίδα RACE N75 μειώνει την ταχύτητα με την οποία αντιδρά η θύρα διαφυγής στα σήματα ελέγχου ώθησης ECU. Το αποτέλεσμα είναι πιο ομαλή καμπύλη ώθησης. Πολλοί πελάτες που είχαν "νευρική" καμπύλη ισχύος, διαπίστωσαν ότι όχι μόνο είχαν επιπρόσθετη ιπποδύναμη με τη βαλβίδα RACE N75, αλλά και ότι σχεδόν εξαφανίστηκαν οι όποιες ανωμαλίες στην καμπύλη ισχύος του κινητήρα τους.

(απο το http://www.ibiza.gr/forum/showthread.php?t=8495)

Τωρα δεν ξέρω πια απο τις Η ,C ή J έχει το GT

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια εχω κ εγω ενα gt(170) 48500χιλ μεχρι τωρα τα προβληματα μου ηταν παρα πολλα,1ον..12 σωληνακια αλλαγη απο φαγωμα ποντικιων(εγγυηση καρεντα κατοπιν επικοινωνιας με γερμανια κ μεγαλης φασαριας),2ον βαλβιδα τουρμπο-σωληνακι τουρμπο εχουν αλλαχτει 5φορες(εγγυηση καρεντα),3ον συχρονιζε-σασμαν-δισκο πλατο(εγγυηση καρεντα),4ον αναβαθμισει εγκεφαλου δεν πηφαινε βημα μετα τισ 3000στροφες πηγαινε σαν απλο 1400αρι(εγγυηση καρεντα),αυτα μεχρι σημερα,κατα τ'αλλα εχω βαλει κ εγω ενα τελικο 90μμ καμμενο,ενα bmc βαρελακι το επετειακο το ασημενιο κ την αλλη βδομαδα παω για ολοσωμη εξατμιση,σκαστρα κ προγραμμα,ελπιζω να πανε ολα καλα μετα απ'ολα αυτα που θα κανω ε παιδια τι λετε...?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πράγμα άλλαξες φίλε μου...

Μήπως να μην άλλαζες εξάτμιση ?

Είναι λίγο περιέργοι οι τύποι με τις εγγυήσεις

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δεν ξέρω πια απο τις Η ,C ή J έχει το GT

Καμία από αυτούς τους κωδικούς... Αυτα δεν ισχύουν στα καινούργια, ίσως αν βάζατε από S3 αλλα δεν νομίζω...

Αυτα τα κάνανε στα 1.8Τ μπάς και πάρουν λίγο πίεση ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

41000 χλμ στο tsi (140) μονο τελευταια εβγαινε το check engine.Μου αλλαξανε βαλβιδα τουρμπο μετα απο λιγο το ξανακανε, μου αλλαξανε τον β αθισθητηρα λαμδα, μετα απο λιγο το ξανακανε, μου αλλαξανε κατι με πολλαπλασιαστες δεν το εχει ξανακανει. Οποτε τα προηγουμενα ηταν παω στα τυφλα και οτι βγει, εςξαλλου για να δικαιολογηθουν μου ειπαν οτι με αυτη την ενδιξη λαθους συνδεονται αρκετα πραγματακια γι'αυτο ειναι δυσκολη η αναγνωριση (καλα το πιστεψαμε). Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειχε καμμια μα καμμια αλλαγη σε αποδοση κλπ αλλα χρειαστηκε να παω τρεις φορες. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΤΙΠΟΤΑ σε ολα αυτα τα χλμ.

Μαλλον θα ειμαι απο τους τυχερους. Το αυτοκινητο ειναι του 03/2007.

Περιμενω ενα ιδιο dsg και μακαρι να ειμαι παλι τυχερος αν και απ'οτι βλεπω ιδιως στα τελευται βγαινουν πιο πολλα προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

41000 χλμ στο tsi (140) μονο τελευταια εβγαινε το check engine.Μου αλλαξανε βαλβιδα τουρμπο μετα απο λιγο το ξανακανε, μου αλλαξανε τον β αθισθητηρα λαμδα, μετα απο λιγο το ξανακανε, μου αλλαξανε κατι με πολλαπλασιαστες δεν το εχει ξανακανει. Οποτε τα προηγουμενα ηταν παω στα τυφλα και οτι βγει, εςξαλλου για να δικαιολογηθουν μου ειπαν οτι με αυτη την ενδιξη λαθους συνδεονται αρκετα πραγματακια γι'αυτο ειναι δυσκολη η αναγνωριση (καλα το πιστεψαμε). Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειχε καμμια μα καμμια αλλαγη σε αποδοση κλπ αλλα χρειαστηκε να παω τρεις φορες. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΤΙΠΟΤΑ σε ολα αυτα τα χλμ.

Μαλλον θα ειμαι απο τους τυχερους. Το αυτοκινητο ειναι του 03/2007.

Περιμενω ενα ιδιο dsg και μακαρι να ειμαι παλι τυχερος αν και απ'οτι βλεπω ιδιως στα τελευται βγαινουν πιο πολλα προβληματα.

Το ξανακανε με το check.

Το καλο ειναι οτι δεν επηρεαζεται καθολου το αυτοκινητο.

Το κακο ειναι οτι για τεταρτη φορα θα χασω τον καιρο μου και μαλλον οι γνωστοι ασχετοι θα αλλαξουν κατι

ασχετο παλι και θα ξανατρεχω.

Το παραξενο ειναι οτι αναψε παλι αμεσως οταν πατησα λιγο το αυτοκινητο (στις περιπου 6000 στροφες).

Οταν εχω χρονο θα περασω να δω τι θα πουν παλι.

Link to comment
Share on other sites

Ενα πραγμα που μπορει να σου λυση την απορεια για ο τι εχει ειναι να λογκαρεις το αυτοκινητο με ενα vag-com.Τωρα πως και τι δεν γνωριζω αλλα υπαρχουν παιδια που ξερουν να το δουλευουν καλα το προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ενα πραγμα που μπορει να σου λυση την απορεια για ο τι εχει ειναι να λογκαρεις το αυτοκινητο με ενα vag-com.Τωρα πως και τι δεν γνωριζω αλλα υπαρχουν παιδια που ξερουν να το δουλευουν καλα το προγραμμα.

Στην αντιπροσωπεια με vag-com δεν κανουν διαγνωση?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.