Jump to content
solaris2k7

Προβλήματα σε Golf Gt (170) ... Είναι ιδέα μου ή ΟΧΙ? Διαφωτίστε με Please!

Recommended Posts

Καλησπέρα και από εμένα...

Έχω (όπως λέω και στον τίτλο) ένα GOLF GT (170hp) το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης και έχει κάνει 23.000km (το έχω 1.5 χρόνο)

Έχω κάποια προβληματάκια τα οποία μπορεί να είναι και ιδέα μου... αλλά θα ήθελα να τα μοιραστώ και με εσάς.. που ίσως να τα έχετε αντιμετωπίσει.

Τα περισσότερα από αυτά είναι σύμφωνα με το πως θυμάμαι το αμάξι στην αρχή.... και το πως είναι τώρα.... αλλά επίσης και από την οδήγηση ενός GT και ενός TSi (140) φίλων.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αμάξι.... ενώ έχει κάτσει όλο το βράδυ αραγμένο.... δηλαδή ...εντελώς κρύος κινητήρας... τρέμει σαν τρελό... και παίζει ο δείκτης στροφών και τούρμπο.

Αυτό το έκανε και στις αρχές ... λίγο τρεμόπαιγμα... και σταθερές στροφές..... μέχρι να ζεσταθεί.... και φυσικά... λογικό για κάθε αμάξι

Τώρα τελευταία έχει "ασχημίνει" το θέμα... τρέμει... παίζουν στροφές... και έτσι και πας να φύγεις... μερικές φορές πέφτουν οι στροφές απότομα... και πάει να σβίσει.... ... Εαν ζεσταθεί ο κινητήρας ... δεν έχει πρόβλημα... όσες φορές και αν το σβήσω - ανάψω....

2. Όταν το είχα πάρει το αμάξι... ή τώρα που οδήγησα ένα άλλο (λίγο πιο καινούργιο) GT (170) και ένα ΤSi (140) είδα και θυμάμαι.... ότι στην σύμπλεξη-αποσύμπλεξη ήταν τα πράγματα πολύ πιο ΟΜΑΛΑ και ΕΥΚΟΛΑ... δύσκολα μπορούσες να κάνεις λάθος... και δεν κλοτσούσε... Ήταν σαν να υπάρχει ένα στρώμα αέρα που σε βοηθούσε να παίξεις με τα πετάλια χαλαρά...

Τώρα...... νομίζω ότι το θέμα αλλαγών ταχυτήτων... πρέπει να γίνει με απόλυτη ακρίβεια... και by the book που λέμε....Λέτε να είναι δίσκος??? σασμάν???

3. Όταν είμαι στον δρόμο... και κάτσω σε ένα φανάρι... με νεκρά... βλέπω ότι οι στροφές είναι μόνο στις 650... λογικά δεν θα έπρεπε να είναι 800-900????? Και επίσης ...αν ανοίξω το air-condition... δεν ανεβαίνουν καθόλου... ίσα ίσα που ακούω κάθε 3-4 δευτερόλεπτα να κάνει ένα χαζό-μαρσάρισματάκι

4. Γενικά σε χαμηλές στροφές... νιώθω λοξυγκάκια... και κάποιος που άκουσε το αμάξι μου... μου είπε ότι έχουν πρόβλημα τα σωληνάκια της σκάστρας μου...ΙΣΧΥΕΙ????

5. Αν πατίσω γκάζι με 1η και πάω να βάλω 2α (4000-5000στροφές) ... ξεκουμπώνει άτσαλα ...... και χτυπάει...

6. Πιστεύω ότι έχει αυξηθεί λίγο η καθυστέρηση στο γκάζι...

Τέλος...

7. Μερικές φορές ... δεν βλέπω σωστή γραμμικότητα εκεί που είναι να μπει το τούρμπο.... γενικά νιώθω το τιναγματάκι...

Πάντως... παρόλα τα προβλήματα... το δυναμομέτρησα σε MAHA και έβγαλε 192Hp...

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει...

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

λοιπον.

για το θεμα νουμερο 3.ειναι λογικο αυτο που λες.απλα οταν ανοιγεις το air-condition ανεβαινει λιγο η μεση καταναλωση.απο 0,4-0,5 παει 1,1-1,2.

για το θεμα 4 και 7 πιστευω οτι πρεπει να κανεις το update της εταιρειας.δεν φαινεται να το εχεις κανει.το εκανες???

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έχω κάνει ακόμα το update.... δεν το ήξερα ότι υπάρχει καν.... μέχρι που πήγα για άσχετο λόγο στον GRATSIA και μου το ανέφεραν.....

Γιατί όμως υπάρχει τέτοια μυστικότητα για το τι κάνει ακριβώς????? Δεν μου έλεγε ο Τεχνικός Σύμβουλος με τίποτα.... Το μόνο που μου είπε είναι ότι αν δεν το κάνω... θα πρέπει να υπογράψω ότι δεν ήθελα...!!!!!!!!

Ξέρεις τι ακριβώς κάνει το update αυτό??? Είναι στάνταρ ότι θα φτιάξει το προβληματάκι αυτό??? Γιατί ακούγεσαι πολύ σίγουρος... σαν να είναι Κλασικό φαινόμενο

Για την κατανάλωση....όταν ανάβω το air-condition μου πάει από 0.4 σε 0.8

thanks

Link to comment
Share on other sites

Αν πατίσω γκάζι με 1η και πάω να βάλω 2α (4000-5000στροφές) ... ξεκουμπώνει άτσαλα ...... και χτυπάει...

Mαλλον πας και εσυ για αλλαγη συνχρονιζε.Ειναι γνωστο προβλημα και το αλλαζουν πανου πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα...

Έχω (όπως λέω και στον τίτλο) ένα GOLF GT (170hp) το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης και έχει κάνει 23.000km (το έχω 1.5 χρόνο)

Έχω κάποια προβληματάκια τα οποία μπορεί να είναι και ιδέα μου... αλλά θα ήθελα να τα μοιραστώ και με εσάς.. που ίσως να τα έχετε αντιμετωπίσει.

Τα περισσότερα από αυτά είναι σύμφωνα με το πως θυμάμαι το αμάξι στην αρχή.... και το πως είναι τώρα.... αλλά επίσης και από την οδήγηση ενός GT και ενός TSi (140) φίλων.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αμάξι.... ενώ έχει κάτσει όλο το βράδυ αραγμένο.... δηλαδή ...εντελώς κρύος κινητήρας... τρέμει σαν τρελό... και παίζει ο δείκτης στροφών και τούρμπο.

Αυτό το έκανε και στις αρχές ... λίγο τρεμόπαιγμα... και σταθερές στροφές..... μέχρι να ζεσταθεί.... και φυσικά... λογικό για κάθε αμάξι

Τώρα τελευταία έχει "ασχημίνει" το θέμα... τρέμει... παίζουν στροφές... και έτσι και πας να φύγεις... μερικές φορές πέφτουν οι στροφές απότομα... και πάει να σβίσει.... ... Εαν ζεσταθεί ο κινητήρας ... δεν έχει πρόβλημα... όσες φορές και αν το σβήσω - ανάψω....

2. Όταν το είχα πάρει το αμάξι... ή τώρα που οδήγησα ένα άλλο (λίγο πιο καινούργιο) GT (170) και ένα ΤSi (140) είδα και θυμάμαι.... ότι στην σύμπλεξη-αποσύμπλεξη ήταν τα πράγματα πολύ πιο ΟΜΑΛΑ και ΕΥΚΟΛΑ... δύσκολα μπορούσες να κάνεις λάθος... και δεν κλοτσούσε... Ήταν σαν να υπάρχει ένα στρώμα αέρα που σε βοηθούσε να παίξεις με τα πετάλια χαλαρά...

Τώρα...... νομίζω ότι το θέμα αλλαγών ταχυτήτων... πρέπει να γίνει με απόλυτη ακρίβεια... και by the book που λέμε....Λέτε να είναι δίσκος??? σασμάν???

3. Όταν είμαι στον δρόμο... και κάτσω σε ένα φανάρι... με νεκρά... βλέπω ότι οι στροφές είναι μόνο στις 650... λογικά δεν θα έπρεπε να είναι 800-900????? Και επίσης ...αν ανοίξω το air-condition... δεν ανεβαίνουν καθόλου... ίσα ίσα που ακούω κάθε 3-4 δευτερόλεπτα να κάνει ένα χαζό-μαρσάρισματάκι

4. Γενικά σε χαμηλές στροφές... νιώθω λοξυγκάκια... και κάποιος που άκουσε το αμάξι μου... μου είπε ότι έχουν πρόβλημα τα σωληνάκια της σκάστρας μου...ΙΣΧΥΕΙ????

5. Αν πατίσω γκάζι με 1η και πάω να βάλω 2α (4000-5000στροφές) ... ξεκουμπώνει άτσαλα ...... και χτυπάει...

6. Πιστεύω ότι έχει αυξηθεί λίγο η καθυστέρηση στο γκάζι...

Τέλος...

7. Μερικές φορές ... δεν βλέπω σωστή γραμμικότητα εκεί που είναι να μπει το τούρμπο.... γενικά νιώθω το τιναγματάκι...

Πάντως... παρόλα τα προβλήματα... το δυναμομέτρησα σε MAHA και έβγαλε 192Hp...

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει...

Φίλε και ομοιοπαθή:

έχω το GT 170, από Γενάρη 2007, 32.000χλμ.

1. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το έχω πάει σε 2 εξουσιοδοτημένα και κανείς δε μπόρεσε να μου πει τι είναι. Μου λένε απλά ότι το διαγνωστικό δε δίνει βλάβη. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Ειδικά όταν έχει αρκετό κρύο (μένω Β. Ελλάδα), το ρετάρισμα είναι απίστευτο. Μερικές φορές μου ανάβει και το check. Την πρώτη φορά που έγινε, πήγα αντιπροσωπεία και έβγαλε "διακοπή καύσης σποραδικά στον ... κύλινδρο" (δε θυμάμαι ποιον). Η απάντηση του ανεκδιήγητου μάστορα: "κακή ποιότητα καυσίμου, μην ασχολείσαι". Ο τύπος ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝ. Τις τελευταίες μέρες άρχισε να ξαναανάβει το CHECK τα πρωινά που έχει κρύο. Το ξαναπήγα, το διαγνωστικό έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Ρώτησα το μάστορα για πολλαπλασιαστές και μου είπε ότι θέλει ψάξιμο, μπορεί να υπάρχει άλλο πρόβλημα. Να μη στα πολυλογώ, τις επόμενες μέρες το πάω για αλλαγή συγχρονιζέ (ναι, μου το έβγαλε και αυτό το πρόβλημα). Επειδή θα μείνει 2-3 μέρες μέσα, θα γίνει νωρίτερα ο σχετικός σαματάς για να κάνει κανένα έλεγχο της προκοπής μπας και βρει τι διάολο έχει γιατί θα τον πάρει ο διάολος και αυτόν και αυτό. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου.

2,5. Μάλλον συγχρονιζέ (?).

3. Το ρελαντί, αν δεις την εναλλακτική ηλεκτρονική ένδειξη στο CLIMA, είναι 700-800 στροφέ χωρίς A/C. Με A/C για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ελέγξει, αλλά νομίζω είναι λογικό να είναι λίιιιγο πιο χαμηλά.

4. Αν κατάλαβα τι εννοείς, το κάνει και το δικό μου. Δεν ξέρω τι είναι, αλλά το συσχετίζω με το πρώτο πρόβλημα που ανέφερες. Ξέρω γω, ίσως ρετάρει, έστω και τόσο λίγο, όταν είναι ζεστό.

6. Μάλλον ψυχολογικό θα είναι...

7.Αν το τσαρουχώσεις ενώ οι στροφές είναι κοντά στην εμπλοκή του τούρμπο, όπου βγαίνει και ο κομπρέσσορας, θα νιώσεις ξέσπασμα. Αν το τσαρουχώσεςι από χαμηλότερα, θα το νιώσεις πιο γραμμικό.

Φίλε ξέρω πως δε σε κατατόπισα πολύ, αλλά πρώτον είπα τον πόνο μου και δεύτερον, έμαθες πως υπάρχουν ομοιοπαθείς που σε καταλαβαίνουν, δεν είσαι το μόνο θύμα της Γερμανικής αξιοπιστίας (του κώ...ου). Αυτά...

----------------------------------

Α, ξέχασα να σου πω, όσον αφορά το update που λέει ο activious, το έχω κάνει. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι το μπαρόμετρο έχει γίνει πιο αναίσθητο...

Edited by doumasj
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που υπάρχει και άλλος ένας που έχει νιώσει σχεδόν ότι εγώ....

Έχω κλείσει ραντεβού την Τρίτη για να τσεκάρουν όλα τα προβληματάκια....

Έχω ακούσει ότι το θέμα της αλλαγής συγχρονιζέ 1ης - 2ας είναι κλασική περίπτωση... Αυτό είναι κάτι που θα το δούνε μόνοι τους... ??? Θα το πει ο υπολογιστής??? ή απλά είναι στο χέρι και την διάθεση του κάθε Αρχιμηχανικού? Μήπως θα πρέπει να "φωνάξω" προκαταβολικά?

Προφανώς αν:

1. Αλλάξουν Συγχρονιζέ 1ης-2ας

2. Παίξουν λίγο με τον τζόγο του Ντεμπραγιάζ

3. Κάνουν αναβάθμιση

4. Τσεκάρουν τα σωληνάκια της σκάστρας

τότε πιστεύω ότι τα περισσότερα προβλήματα θα έχουν λυθεί!!!!

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που υπάρχει και άλλος ένας που έχει νιώσει σχεδόν ότι εγώ....

Έχω κλείσει ραντεβού την Τρίτη για να τσεκάρουν όλα τα προβληματάκια....

Έχω ακούσει ότι το θέμα της αλλαγής συγχρονιζέ 1ης - 2ας είναι κλασική περίπτωση... Αυτό είναι κάτι που θα το δούνε μόνοι τους... ??? Θα το πει ο υπολογιστής??? ή απλά είναι στο χέρι και την διάθεση του κάθε Αρχιμηχανικού? Μήπως θα πρέπει να "φωνάξω" προκαταβολικά?

Προφανώς αν:

1. Αλλάξουν Συγχρονιζέ 1ης-2ας

2. Παίξουν λίγο με τον τζόγο του Ντεμπραγιάζ

3. Κάνουν αναβάθμιση

4. Τσεκάρουν τα σωληνάκια της σκάστρας

τότε πιστεύω ότι τα περισσότερα προβλήματα θα έχουν λυθεί!!!!

Για το σαζμάν το διαγνωστικό δε λέει τίποτα. Είναι πρόβλημα μηχανικό που δεν αναγνωρίζεται από αισθητήρες κλπ. Θα πεις στο μάστορα τι παρατήρησες και θα καταλάβει (ελπίζω). Τζόγο ντεμπραγιάζ? Έχω την εντύπωση ότι λόγω πόμπας (υδραυλικός), δεν παίρνει ρεγουλάρισμα. ¶σε που και αυτά μάπα είναι, χαλάνε. Με την αναβάθμιση, όπως είπα, δεν είδα τίποτα... Για τη σκάστρα, δεν έχω ασχοληθεί και δεν έχω ιδέα. Ελπίζω να βρεις άκρη. Πες τι έγινε μόλις πας και μετά τη σχετική δοκιμή, περιμένω εμπεριστατωμένο ραπόρτο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα...

Έχω (όπως λέω και στον τίτλο) ένα GOLF GT (170hp) το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης και έχει κάνει 23.000km (το έχω 1.5 χρόνο)

Έχω κάποια προβληματάκια τα οποία μπορεί να είναι και ιδέα μου... αλλά θα ήθελα να τα μοιραστώ και με εσάς.. που ίσως να τα έχετε αντιμετωπίσει.

Τα περισσότερα από αυτά είναι σύμφωνα με το πως θυμάμαι το αμάξι στην αρχή.... και το πως είναι τώρα.... αλλά επίσης και από την οδήγηση ενός GT και ενός TSi (140) φίλων.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αμάξι.... ενώ έχει κάτσει όλο το βράδυ αραγμένο.... δηλαδή ...εντελώς κρύος κινητήρας... τρέμει σαν τρελό... και παίζει ο δείκτης στροφών και τούρμπο.

Αυτό το έκανε και στις αρχές ... λίγο τρεμόπαιγμα... και σταθερές στροφές..... μέχρι να ζεσταθεί.... και φυσικά... λογικό για κάθε αμάξι

Τώρα τελευταία έχει "ασχημίνει" το θέμα... τρέμει... παίζουν στροφές... και έτσι και πας να φύγεις... μερικές φορές πέφτουν οι στροφές απότομα... και πάει να σβίσει.... ... Εαν ζεσταθεί ο κινητήρας ... δεν έχει πρόβλημα... όσες φορές και αν το σβήσω - ανάψω....

2. Όταν το είχα πάρει το αμάξι... ή τώρα που οδήγησα ένα άλλο (λίγο πιο καινούργιο) GT (170) και ένα ΤSi (140) είδα και θυμάμαι.... ότι στην σύμπλεξη-αποσύμπλεξη ήταν τα πράγματα πολύ πιο ΟΜΑΛΑ και ΕΥΚΟΛΑ... δύσκολα μπορούσες να κάνεις λάθος... και δεν κλοτσούσε... Ήταν σαν να υπάρχει ένα στρώμα αέρα που σε βοηθούσε να παίξεις με τα πετάλια χαλαρά...

Τώρα...... νομίζω ότι το θέμα αλλαγών ταχυτήτων... πρέπει να γίνει με απόλυτη ακρίβεια... και by the book που λέμε....Λέτε να είναι δίσκος??? σασμάν???

3. Όταν είμαι στον δρόμο... και κάτσω σε ένα φανάρι... με νεκρά... βλέπω ότι οι στροφές είναι μόνο στις 650... λογικά δεν θα έπρεπε να είναι 800-900????? Και επίσης ...αν ανοίξω το air-condition... δεν ανεβαίνουν καθόλου... ίσα ίσα που ακούω κάθε 3-4 δευτερόλεπτα να κάνει ένα χαζό-μαρσάρισματάκι

4. Γενικά σε χαμηλές στροφές... νιώθω λοξυγκάκια... και κάποιος που άκουσε το αμάξι μου... μου είπε ότι έχουν πρόβλημα τα σωληνάκια της σκάστρας μου...ΙΣΧΥΕΙ????

5. Αν πατίσω γκάζι με 1η και πάω να βάλω 2α (4000-5000στροφές) ... ξεκουμπώνει άτσαλα ...... και χτυπάει...

6. Πιστεύω ότι έχει αυξηθεί λίγο η καθυστέρηση στο γκάζι...

Τέλος...

7. Μερικές φορές ... δεν βλέπω σωστή γραμμικότητα εκεί που είναι να μπει το τούρμπο.... γενικά νιώθω το τιναγματάκι...

Πάντως... παρόλα τα προβλήματα... το δυναμομέτρησα σε MAHA και έβγαλε 192Hp...

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει...

Λοιπόν...

Χτες πήρα το αμάξι από τον check-up

και έχουμε και λέμε

  • Έγινε αναβάθμιση εγκεφάλου (Recall 24k και κάτι , δεν θυμάμαι ακριβώς
  • Έγινε αλλαγή σκάστρας... πράγμα που δεν τους είχα αναφέρει κάτι

Ερώτηση 1:

Πλέον το κάνει λίγο λιγότερο.... και σχετικά πιο στρωτά. Βέβαια μου είπαν.. ότι ΟΛΟΙ οι FSI κινητήρες δουλεύουν με αναθυμιάσεις και όλο αυτό το σκηνικό είναι normal μιας και είναι το αυτόματο ρεγουλάρισμα του ρελαντί. Το κράτησαν μία μέρα για να το δουν πρωί-πρωί

Ερώτηση 2:

Συγχρονιζέ 1ης-2ας είναι μια χαρά και το μόνο που είδαν ... είναι μία εντελώς φυσιολογική φθορά χρήσης του πλατό. Απόλυτα φυσιολογικό ... και ο μόνος τρόπος επαναφοράς του συστήματος σε ΤΟΣΟ τέλεια μορφή είναι η αλλαγή του Δίσκου-Πλατό.... κάτι που δεν έχει ΝΟΗΜΑ... μιας και έτσι και αλλιώς από μόνο του θα ξανά-γίνει έτσι ... και είναι απόλυτα φυσιολογικό..

Ερώτηση 3:

Δεν αναφέρθηκε καν... και δεν μου είπαν τίποτα

Ερώτηση 4:

Διορθώθηκαν όλα με την αναβάθμιση... πλέον το αμάξι δουλεύει πιο στρωτά

Ερώτηση 5:

Δεν παρατηρήθηκε τίποτα.. ύστερα από πολύ χρήση και πολλές αλλαγές σε όλα τα φάσματα στροφών

Ερώτηση 6:

Όλα Normal μετά από αναβάθμιση

Ερώτηση 7:

Όλα Normal μετά από αναβάθμιση

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αναβάθμισης και διάλογος με τεχνικό σύμβουλο... (ο οποίος ήταν υπέρ-εξυπηρετικός)

Το αμάξι είναι πλέον πιο γραμμικό-ομαλό και γενικά πιο ευχάριστο σε normal βόλτα...

Ο compressor έχει πέσει σε απόδοση... και μετά τις 2500στροφές είναι το ίδιο με παλιά

Γενικά ο δείκτης του turbo έχει "Ψοφήσει" και με normal γκάζι... δείχνει στιγμιαία την πίεση του τούρμπο και μετά πέφτει στο 0... μόνο με τέρμα γκάζι μένει σταθερός... γενικά με 1ή 2α νομίζεις ότι δεν κουνιέται καθόλου... πρέπει να πατήσεις πολύ γκάζι για να δεις ότι δουλεύει...

Γενικά το αμάξι είναι ανεπαίσθητα πιο ΑΡΓΟ....Εάν ήμουνα πωρωμένος με τις "κόντρες" και δεν με ενδιέφεραν

1. τυχόν λοξυγκάκια

2. ανούσια φθορά κινητήρα

και

3. ποιότητα κύλισης...

θα υπέγραφα να μην την κάνουν...

Μιλόντας με τον τεχνικό σύμβουλο... του είπα

Εγώ ---- Όταν είχα πάει σε MAHA δυναμόμετρο μου έβγαλε 192hp σε σχέση με άλλα 2 GT που έβγαλαν 185hp...

Τεχνικός Σύμβουλος ---- ¶σε.... μην το πας να το μετρήσεις ξανά!!!!! (με χαμογελάκι)

Αυτό μεταφράζεται ότι η αναβάθμιση ρίχνει κατά πολύ την απόδοση και τις επιδόσεις... βέβαια για καλό του κινητήρα και της ποιότητας

Το Θετικό του check-up είναι ότι π.χ μου βρήκαν και άλλαξαν την σκάστρα... που δεν τους είχα πει τίποτα...

Ότι άλλο πέσει στην αντίληψή μου μετά το check-up θα το ανεβάσω εδώ

Link to comment
Share on other sites

Αφού λύθηκαν τα προβλήματα και κυρίως αφού εσύ, απ' ότι κατάλαβα, νιώθεις το αμάξι σου καλύτερο, όλα ΟΚ! Το παν είναι να είμαστε ήσυχοι και ευχαριστημένοι, είναι άσχημο να σε τρώει το σαράκι ότι κάτι δεν πάει καλά. Για το αν είναι πιο αργό πλέον έχω επιφυλάξεις, αλλά και αλήθεια να είναι, από τη στιγμή που το θεωρεί απαραίτητο ο κατασκευαστής, όλα τα άλλα περισσεύουν. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ότι θέλουν να το κάνουν πιο αξιόπιστο για να μην πληρώνουν αυτοί βλάβες εντός εγγύησης, αλλά ότι κάποια στιγμή η εγγύηση θα λήξει και οποιαδήποτε ζημιά θα μας ελαφραίνει τα πορτοφόλια. Καλοδεχούμενη για μένα η αξιοπιστία θυσιάζοντας λίγα άλογα. Για όσους έχουν άλλη άποψη, υπάρχουν προγράμματα, βελτιώσεις κλπ... Φίλε solaris, γράψε χιλιόμετρα και όταν το δουλέψεις αρκετά, ενημέρωσέ μας για την τελική σου εκτίμηση.

Edited by giannisGT
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

Χτες πήρα το αμάξι από τον check-up

και έχουμε και λέμε

  • Έγινε αναβάθμιση εγκεφάλου (Recall 24k και κάτι , δεν θυμάμαι ακριβώς
  • Έγινε αλλαγή σκάστρας... πράγμα που δεν τους είχα αναφέρει κάτι

Ερώτηση 1:

Πλέον το κάνει λίγο λιγότερο.... και σχετικά πιο στρωτά. Βέβαια μου είπαν.. ότι ΟΛΟΙ οι FSI κινητήρες δουλεύουν με αναθυμιάσεις και όλο αυτό το σκηνικό είναι normal μιας και είναι το αυτόματο ρεγουλάρισμα του ρελαντί. Το κράτησαν μία μέρα για να το δουν πρωί-πρωί

Ερώτηση 2:

Συγχρονιζέ 1ης-2ας είναι μια χαρά και το μόνο που είδαν ... είναι μία εντελώς φυσιολογική φθορά χρήσης του πλατό. Απόλυτα φυσιολογικό ... και ο μόνος τρόπος επαναφοράς του συστήματος σε ΤΟΣΟ τέλεια μορφή είναι η αλλαγή του Δίσκου-Πλατό.... κάτι που δεν έχει ΝΟΗΜΑ... μιας και έτσι και αλλιώς από μόνο του θα ξανά-γίνει έτσι ... και είναι απόλυτα φυσιολογικό..

Ερώτηση 3:

Δεν αναφέρθηκε καν... και δεν μου είπαν τίποτα

Ερώτηση 4:

Διορθώθηκαν όλα με την αναβάθμιση... πλέον το αμάξι δουλεύει πιο στρωτά

Ερώτηση 5:

Δεν παρατηρήθηκε τίποτα.. ύστερα από πολύ χρήση και πολλές αλλαγές σε όλα τα φάσματα στροφών

Ερώτηση 6:

Όλα Normal μετά από αναβάθμιση

Ερώτηση 7:

Όλα Normal μετά από αναβάθμιση

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αναβάθμισης και διάλογος με τεχνικό σύμβουλο... (ο οποίος ήταν υπέρ-εξυπηρετικός)

Το αμάξι είναι πλέον πιο γραμμικό-ομαλό και γενικά πιο ευχάριστο σε normal βόλτα...

Ο compressor έχει πέσει σε απόδοση... και μετά τις 2500στροφές είναι το ίδιο με παλιά

Γενικά ο δείκτης του turbo έχει "Ψοφήσει" και με normal γκάζι... δείχνει στιγμιαία την πίεση του τούρμπο και μετά πέφτει στο 0... μόνο με τέρμα γκάζι μένει σταθερός... γενικά με 1ή 2α νομίζεις ότι δεν κουνιέται καθόλου... πρέπει να πατήσεις πολύ γκάζι για να δεις ότι δουλεύει...

Γενικά το αμάξι είναι ανεπαίσθητα πιο ΑΡΓΟ....Εάν ήμουνα πωρωμένος με τις "κόντρες" και δεν με ενδιέφεραν

1. τυχόν λοξυγκάκια

2. ανούσια φθορά κινητήρα

και

3. ποιότητα κύλισης...

θα υπέγραφα να μην την κάνουν...

Μιλόντας με τον τεχνικό σύμβουλο... του είπα

Εγώ ---- Όταν είχα πάει σε MAHA δυναμόμετρο μου έβγαλε 192hp σε σχέση με άλλα 2 GT που έβγαλαν 185hp...

Τεχνικός Σύμβουλος ---- ¶σε.... μην το πας να το μετρήσεις ξανά!!!!! (με χαμογελάκι)

Αυτό μεταφράζεται ότι η αναβάθμιση ρίχνει κατά πολύ την απόδοση και τις επιδόσεις... βέβαια για καλό του κινητήρα και της ποιότητας

Το Θετικό του check-up είναι ότι π.χ μου βρήκαν και άλλαξαν την σκάστρα... που δεν τους είχα πει τίποτα...

Ότι άλλο πέσει στην αντίληψή μου μετά το check-up θα το ανεβάσω εδώ

εμένα μετά το service των 15.000 klm δεν πάει πάνω απο 220

πριν το service ειχα δει και 240, τωρα δεν ξεκολαει από τα 220.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως υπάρχει τέτοια μυστικότητα για το τι κάνει ακριβώς????? Δεν μου έλεγε ο Τεχνικός Σύμβουλος με τίποτα.... Το μόνο που μου είπε είναι ότι αν δεν το κάνω... θα πρέπει να υπογράψω ότι δεν ήθελα...!!!!!!!!

Ξέρεις τι ακριβώς κάνει το update αυτό??? Είναι στάνταρ ότι θα φτιάξει το προβληματάκι αυτό??? Γιατί ακούγεσαι πολύ σίγουρος... σαν να είναι Κλασικό φαινόμενο

δηλαδη σαν τι να σου πουνε??περαστε κυριε να σας κανουμε ενα update που υα σας ριξει 3-4 αλογα και 0,3 κιλα ροπη???

Για το θεμα 3, οταν το Tsi 140 μου ζεσταθει, οι στροφες ειναι στις 700.

εγω εχω δει και 650. :D

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αναβάθμισης και διάλογος με τεχνικό σύμβουλο... (ο οποίος ήταν υπέρ-εξυπηρετικός)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη σαν τι να σου πουνε??περαστε κυριε να σας κανουμε ενα update που υα σας ριξει 3-4 αλογα και 0,3 κιλα ροπη???

εγω εχω δει και 650. :D

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ναι .. προφανώς ήξερε να πουλέι καλά το "παραμύθι"

:lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε και ομοιοπαθή:

έχω το GT 170, από Γενάρη 2007, 32.000χλμ.

1. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το έχω πάει σε 2 εξουσιοδοτημένα και κανείς δε μπόρεσε να μου πει τι είναι. Μου λένε απλά ότι το διαγνωστικό δε δίνει βλάβη. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Ειδικά όταν έχει αρκετό κρύο (μένω Β. Ελλάδα), το ρετάρισμα είναι απίστευτο. Μερικές φορές μου ανάβει και το check. Την πρώτη φορά που έγινε, πήγα αντιπροσωπεία και έβγαλε "διακοπή καύσης σποραδικά στον ... κύλινδρο" (δε θυμάμαι ποιον). Η απάντηση του ανεκδιήγητου μάστορα: "κακή ποιότητα καυσίμου, μην ασχολείσαι". Ο τύπος ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝ. Τις τελευταίες μέρες άρχισε να ξαναανάβει το CHECK τα πρωινά που έχει κρύο. Το ξαναπήγα, το διαγνωστικό έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Ρώτησα το μάστορα για πολλαπλασιαστές και μου είπε ότι θέλει ψάξιμο, μπορεί να υπάρχει άλλο πρόβλημα. Να μη στα πολυλογώ, τις επόμενες μέρες το πάω για αλλαγή συγχρονιζέ (ναι, μου το έβγαλε και αυτό το πρόβλημα). Επειδή θα μείνει 2-3 μέρες μέσα, θα γίνει νωρίτερα ο σχετικός σαματάς για να κάνει κανένα έλεγχο της προκοπής μπας και βρει τι διάολο έχει γιατί θα τον πάρει ο διάολος και αυτόν και αυτό. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου.

...

Το πρόβλημα εντοπίστηκε σε ένα μπεκ. Όχι με το απλό διαγνωστικό, το οποίο πάντα έγραφε αυτό που λέω παραπάνω ("διακοπή καύσης σποραδικά στον ... κύλινδρο"). Έγινε άλλη διαδικασία, κατά την οποία εξετάζεται βήμα προς βήμα η λειτουργικότητα των εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν τη διαταραχή στην καύση, με βάση τα συμπτώματα (μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί). Το μπεκάκι λοιπόν αλλάχθηκε τζαμπέ στα πλαίσια της εγγύησης και η γκόλφω μου πλέον δουλεύει κανονικά και ομαλά, ακόμα και σε αρκετά ψυχρή εκκίνηση. Περιμένω βέβαια να δω τι θα γίνει όταν τα θερμόμετρα δείξουν μείον... Αυτά προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έχω κάνει ακόμα το update.... δεν το ήξερα ότι υπάρχει καν.... μέχρι που πήγα για άσχετο λόγο στον GRATSIA και μου το ανέφεραν.....

Γιατί όμως υπάρχει τέτοια μυστικότητα για το τι κάνει ακριβώς????? Δεν μου έλεγε ο Τεχνικός Σύμβουλος με τίποτα.... Το μόνο που μου είπε είναι ότι αν δεν το κάνω... θα πρέπει να υπογράψω ότι δεν ήθελα...!!!!!!!!

Ξέρεις τι ακριβώς κάνει το update αυτό??? Είναι στάνταρ ότι θα φτιάξει το προβληματάκι αυτό??? Γιατί ακούγεσαι πολύ σίγουρος... σαν να είναι Κλασικό φαινόμενο

Για την κατανάλωση....όταν ανάβω το air-condition μου πάει από 0.4 σε 0.8

thanks

φιλε μου οσο για το update μην το κανεις.η γνωμη μου παντα.το εκανα και το αυτοκινητο δεν παει καθολου!οσο για την καταναλωση ανεβηκε στο μεγιστο.
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

εμένα μετά το service των 15.000 klm δεν πάει πάνω απο 220

πριν το service ειχα δει και 240, τωρα δεν ξεκολαει από τα 220.

Μια απο τα ιδια κ εγω δεν εχω δει μετα την αναβαθμιση πανω απο 220 (μονο σε κατηφορα-γκερμο ;) ) κ εχω 140αλογα τι σκατα συναιβει χμ.....

Link to comment
Share on other sites

Μια απο τα ιδια κ εγω δεν εχω δει μετα την αναβαθμιση πανω απο 220 (μονο σε κατηφορα-γκερμο ;) ) κ εχω 140αλογα τι σκατα συναιβει χμ.....

Πανω απο 220;;;;;Το 140αρι εχεις ή κανενα GTI;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα...

Έχω (όπως λέω και στον τίτλο) ένα GOLF GT (170hp) το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης και έχει κάνει 23.000km (το έχω 1.5 χρόνο)

Έχω κάποια προβληματάκια τα οποία μπορεί να είναι και ιδέα μου... αλλά θα ήθελα να τα μοιραστώ και με εσάς.. που ίσως να τα έχετε αντιμετωπίσει.

Τα περισσότερα από αυτά είναι σύμφωνα με το πως θυμάμαι το αμάξι στην αρχή.... και το πως είναι τώρα.... αλλά επίσης και από την οδήγηση ενός GT και ενός TSi (140) φίλων.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αμάξι.... ενώ έχει κάτσει όλο το βράδυ αραγμένο.... δηλαδή ...εντελώς κρύος κινητήρας... τρέμει σαν τρελό... και παίζει ο δείκτης στροφών και τούρμπο.

Αυτό το έκανε και στις αρχές ... λίγο τρεμόπαιγμα... και σταθερές στροφές..... μέχρι να ζεσταθεί.... και φυσικά... λογικό για κάθε αμάξι

Τώρα τελευταία έχει "ασχημίνει" το θέμα... τρέμει... παίζουν στροφές... και έτσι και πας να φύγεις... μερικές φορές πέφτουν οι στροφές απότομα... και πάει να σβίσει.... ... Εαν ζεσταθεί ο κινητήρας ... δεν έχει πρόβλημα... όσες φορές και αν το σβήσω - ανάψω....

2. Όταν το είχα πάρει το αμάξι... ή τώρα που οδήγησα ένα άλλο (λίγο πιο καινούργιο) GT (170) και ένα ΤSi (140) είδα και θυμάμαι.... ότι στην σύμπλεξη-αποσύμπλεξη ήταν τα πράγματα πολύ πιο ΟΜΑΛΑ και ΕΥΚΟΛΑ... δύσκολα μπορούσες να κάνεις λάθος... και δεν κλοτσούσε... Ήταν σαν να υπάρχει ένα στρώμα αέρα που σε βοηθούσε να παίξεις με τα πετάλια χαλαρά...

Τώρα...... νομίζω ότι το θέμα αλλαγών ταχυτήτων... πρέπει να γίνει με απόλυτη ακρίβεια... και by the book που λέμε....Λέτε να είναι δίσκος??? σασμάν???

3. Όταν είμαι στον δρόμο... και κάτσω σε ένα φανάρι... με νεκρά... βλέπω ότι οι στροφές είναι μόνο στις 650... λογικά δεν θα έπρεπε να είναι 800-900????? Και επίσης ...αν ανοίξω το air-condition... δεν ανεβαίνουν καθόλου... ίσα ίσα που ακούω κάθε 3-4 δευτερόλεπτα να κάνει ένα χαζό-μαρσάρισματάκι

4. Γενικά σε χαμηλές στροφές... νιώθω λοξυγκάκια... και κάποιος που άκουσε το αμάξι μου... μου είπε ότι έχουν πρόβλημα τα σωληνάκια της σκάστρας μου...ΙΣΧΥΕΙ????

5. Αν πατίσω γκάζι με 1η και πάω να βάλω 2α (4000-5000στροφές) ... ξεκουμπώνει άτσαλα ...... και χτυπάει...

6. Πιστεύω ότι έχει αυξηθεί λίγο η καθυστέρηση στο γκάζι...

Τέλος...

7. Μερικές φορές ... δεν βλέπω σωστή γραμμικότητα εκεί που είναι να μπει το τούρμπο.... γενικά νιώθω το τιναγματάκι...

Πάντως... παρόλα τα προβλήματα... το δυναμομέτρησα σε MAHA και έβγαλε 192Hp...

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει...

καλησπερα και απο εμενα. εχω ενα gt 2 χρονια και πριν ενα χρονο ειχα τα ιδια ακριβως προβληματα. τελικα ειχε σπασει το πλαστικο καπακι που γραφει tsi ο θαλαμος υποπιεσεις. φιλε μου μην το ψαχνεις ειναι σιγουρο .

Link to comment
Share on other sites

kalispera kai apo mena.exo ena golf gt tou 2006. edo kai ligo kairo parousiazei ena provlima kata tin allagi taxititas apo 1 se deftera (kinos gratzounaei). to piga simera ston pazaropoulo kai mou eipan oti exei provlima me to sigxronize kai oti prepei na ginei allagi. xereis kaneis kati perissotero???? einai logiko dio xronon amaxi me molis 18000 xiliometra na parousiazei tetio provlima. kai me tin allagi mono tou granaziou einai entaxei i prepei na allaxtei to sasman?

efxaristo ek ton proteron opion mpei sto kopo na mou apantisei

Link to comment
Share on other sites

kalispera kai apo mena.exo ena golf gt tou 2006. edo kai ligo kairo parousiazei ena provlima kata tin allagi taxititas apo 1 se deftera (kinos gratzounaei). to piga simera ston pazaropoulo kai mou eipan oti exei provlima me to sigxronize kai oti prepei na ginei allagi. xereis kaneis kati perissotero???? einai logiko dio xronon amaxi me molis 18000 xiliometra na parousiazei tetio provlima. kai me tin allagi mono tou granaziou einai entaxei i prepei na allaxtei to sasman?

efxaristo ek ton proteron opion mpei sto kopo na mou apantisei

Αχ φίλε μου είναι το πλέον γνωστό πρόβλημα των gt όπου αλλάζουν το συγχρονιζέ της δευτέρας και τέλος. Θεωρητικά το προβλημα λύνεται μια και καλή. Αλήθεια είσαι στην εγγύηση ή όχι, και τι γίνεται δεν αναγνωρίζουν άραγε στην περίπτωση σου ότι είναι πρόβλημα κατασκευαστικό? ή το κάνουν αβαβά το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αχ φίλε μου είναι το πλέον γνωστό πρόβλημα των gt όπου αλλάζουν το συγχρονιζέ της δευτέρας και τέλος. Θεωρητικά το προβλημα λύνεται μια και καλή. Αλήθεια είσαι στην εγγύηση ή όχι, και τι γίνεται δεν αναγνωρίζουν άραγε στην περίπτωση σου ότι είναι πρόβλημα κατασκευαστικό? ή το κάνουν αβαβά το θέμα.

koita to amaxi einai agora meso leasing opote opos kai na exei tha to allaxoun dorean.kirios rotao mipos parousiazei provlimata kai argotera opote kalo tha einai na to xero prin ti lixi tis misthosis gia na antikatastisoun kai to sasman an xreiastei.efxaristo pantos gia tin pliroforia.

Link to comment
Share on other sites

koita to amaxi einai agora meso leasing opote opos kai na exei tha to allaxoun dorean.kirios rotao mipos parousiazei provlimata kai argotera opote kalo tha einai na to xero prin ti lixi tis misthosis gia na antikatastisoun kai to sasman an xreiastei.efxaristo pantos gia tin pliroforia.

Εχω και ταλαιπωρούμαι εδώ και 1 1/2 μήνα με αυτό το πρόβλημα και μαζί με κάτι άλλο που μου παρουσίασε και ακόμη δεν έχω καταφέρει να το αντικαταστήσω. Θα σου βγάλουν την παναγία μέχρι να το αντικαταστήσουν. Ολπίσου με υπομονή. Βασικά δεν είναι τόσο σοβαρό προβλημα αν στο αντικαταστήσουν και το ρυτθμίσουν σωστά τότε όλα OK. Τα προβλήματα μπαίνουν αν δεν το ρυθμίσουν σωστά και στο τέλος γίνει καμία ζημιά.

Σου έχω στείλει pm

Edited by AntonisK
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια κ εμενα φαινεται να κανει κατι σαν του bpaz.αν παω να βαλω απο 1η σε 2α με πανω απο 3000στροφες, κανει σα να δυσκολευεται να κουμπωσει. παντως ουτε θορυβο τυπου χρρρρ, ουτε κλακ στο συμπλεκτη, ουτε τπτ αλλο. απλα δε γλιστραει καλα απο 1η σε 2α και απο 2α σε 3η. απο 3η σε 4α και παραπανω ολα καλα.ετσι οπως εχω διαβασει το forum λογικα ειναι συχρονιζε. το θεμα ομως ειναι το εξης.υποτιθεται οτι απο το 2009 κ μετα το διορθωσαν απο το εργοστασιο αλλα το δικο μου (golf5) εχει προβλημα?? δυσκολευομαι αρκετα να κανω ενα αξιοπρεπες ανοιγμα απο σταση μεχρι να φτασω στην 4η.λετε να ειμαι κ εγω απο τους τυχερους?? καμια γνωμη? ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα εντοπίστηκε σε ένα μπεκ. Όχι με το απλό διαγνωστικό, το οποίο πάντα έγραφε αυτό που λέω παραπάνω ("διακοπή καύσης σποραδικά στον ... κύλινδρο"). Έγινε άλλη διαδικασία, κατά την οποία εξετάζεται βήμα προς βήμα η λειτουργικότητα των εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν τη διαταραχή στην καύση, με βάση τα συμπτώματα (μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί). Το μπεκάκι λοιπόν αλλάχθηκε τζαμπέ στα πλαίσια της εγγύησης και η γκόλφω μου πλέον δουλεύει κανονικά και ομαλά, ακόμα και σε αρκετά ψυχρή εκκίνηση. Περιμένω βέβαια να δω τι θα γίνει όταν τα θερμόμετρα δείξουν μείον... Αυτά προς το παρόν.

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα σήμερα και τους το άφησα να το κοιτάξουν ενώ έχω ακόμα την επέκταση εγγύησης. Ελπίζω να βρούν γρήγορα τι παίζει χωρίς "πειράματα". Σε μένα το κάνει σχεδόν κάθε μέρα αφού στο γκαράζ το πρωί έχει σχετική υγρασία και κάπως χαμηλή θερμοκρασία. Το check αναβοσβήνει για 1 περίπου λεπτό και μετά όλα οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα σήμερα και τους το άφησα να το κοιτάξουν ενώ έχω ακόμα την επέκταση εγγύησης. Ελπίζω να βρούν γρήγορα τι παίζει χωρίς "πειράματα". Σε μένα το κάνει σχεδόν κάθε μέρα αφού στο γκαράζ το πρωί έχει σχετική υγρασία και κάπως χαμηλή θερμοκρασία. Το check αναβοσβήνει για 1 περίπου λεπτό και μετά όλα οκ.

Βασιλη και μενα το ιδιο.Δειχνει ατελεια καυσης σε 1ο κ 2ο κυλινδρο.Καναμε τραμπα τους πολλαπλασιαστες μηπως και μεταφερθει στους 3ο και 4ο αλλα παραμενει σε 1ο και 2ο.Παω απο βδομαδα να αλλαχτουν μπουζι και να ελεγθουν τα μπεκ.

Υ.Γ. Φιλε Γιαννη μπορεις να μας πεις ποια διαδικασια ακολουθησαν;Εννοεις οπτικα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.