Jump to content
CHRISTOSMK5

Kw Variante 2 Golf V

Recommended Posts

Εδω εδειξες ολο τον κομπλεξισμο σου...Επειδη δε θελω να γινει κ...ος το θεμα εγκαταλειπω την προσπαθεια συνεννοησης...Και απο τυπους ξερολες σαν εσενα ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ουτε πληροφοριες ουτε κριτικη..Αντε γεια και στο θεμα μας.. ;)

Επειδή την ψάχνω δεν σημαίνει αύτό οτι με κάνει ξερόλα. Αντέδρασα στο υφάκι σου οτι τα βγάζω από το μυαλό μου. Δεν έχεις επίσης την δυνατότητα να συζητήσεις για κάτι που αφορά προτίστως την ασφαλειά σου και μετά όλα τα άλλα. Ι ρεστ μαι κεις.. knife.gif

Link to comment
Share on other sites

παιδια καποιος να μου προτεινει ενα συνεργειο για να παω να ρυθμισω τα KW Variant 2 υπαρχει?

Στο Νικο το Γκικα θα πας ειναι ο καλυτερος και ποσταρει και εδω μεσα..Καπου στο Φαληρο ειναι, googlαρε το και θα βρεις τη διευθυνση ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

ego ta exo sklirini giati exo fardia zanta piso 9.5 kai an kai to exo trabiksi me 4 atoma kapoy an zoristi briski alios tha to eixa pio malako !! :) posa xiliometra exeis me tis kw peripoy???

ρε παιδες ποσο παει το μαλλι για την αναρτηση;ρυθμιζει κατα υψος και σκληροτητα;thanks....
Link to comment
Share on other sites

βασικα αν παρεις μια τετοια αναρτηση η αλλαγη στης ρυθμισεις δν γντ αμεσα ε?? δλδ εκει που πηγαινω χαμηλομενος και σκληρος να το κανω πιο ταξιδιαρικο?? εμενα προσωπικα μου τυχει να βρω και με το μαμα στησιμο, ευτυχως δν εγινε ζημια...

Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα δει επι της ηρακλειου στο υψος που ενωνεται μετην πατησιων κοντα στο μαγαζι του σαβελ(πανω στο κεντρικο δρομο 50 μετρα πριτ τον σαβελ απτην ιδια πλευρα με αυτονκαι πρινα ενα φαναρι) ενα μαγαζι που ελεγε για επισκευες και ρυθμισεις αναρτησεων επισης ειχε μια μεγαλη τεμπελα αν θυμαμαι καλα μeτην KW και δεν ξερω κιολας αν ηταν και το μαγζι της kw στη αθηνα...

Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα δει επι της ηρακλειου στο υψος  που ενωνεται μετην πατησιων κοντα στο μαγαζι του σαβελ(πανω στο κεντρικο δρομο 50 μετρα πριτ τον σαβελ απτην ιδια πλευρα με αυτονκαι πρινα ενα φαναρι) ενα μαγαζι που ελεγε για επισκευες και ρυθμισεις αναρτησεων επισης ειχε μια μεγαλη τεμπελα αν θυμαμαι καλα μeτην KW και δεν ξερω κιολας αν ηταν και το μαγζι της kw  στη αθηνα...

Ο επισημος εισαγωγεας ειναι ο Τροχος στο Περιστερι (κοντα στο γηπεδο) και για τοποθετηση προτεινουν τον Rabbit στην Θηβων.

Link to comment
Share on other sites

Τοποθετώντας kw variant 2 ή 3 αναγκαστηκά θα χαμηλώσει κάποιους πόντους???

ρυθμίζωντας το ύψος μπορούμε δλδ και να το 'ψηλώσουμε' ή με 'μαλακη'ρυθμιση να το κάνουμε πιο μαλακο απο το μαμα???

Link to comment
Share on other sites

Τελικα υπάρχουν προτεινόμενες ρυθμισεις ύψους - απόσβεσης συμπιεσης για την Kw2 με βάση την εμπειρία όσων την έχουν δοκιμάσει? Κανείς που να την έχει ρυθμίσει για χρήση δρόμου με μετρια προς τη σφιχτή ρύθμιση και να είναι απόλυτα ευχαριστημένος?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα υπάρχουν προτεινόμενες ρυθμισεις ύψους - απόσβεσης συμπιεσης για την Kw2 με βάση την εμπειρία όσων την έχουν δοκιμάσει? Κανείς που να την έχει ρυθμίσει για χρήση δρόμου με μετρια προς τη σφιχτή ρύθμιση και να είναι απόλυτα ευχαριστημένος?

μπορει καποιος να με βοηθησει σε τι ρυθμισεις να κανω στη variant 2, για χρηση δρομου???!!!

Link to comment
Share on other sites

μπορει καποιος να με βοηθησει σε τι ρυθμισεις να κανω στη variant 2, για χρηση δρομου???!!!

Λοιπον φιλε επειδη ειχα θεματακι με το δικο μου και της kw2 που φοραει, κανονισα μεσω της abt να φερω επιτοπου στο συνεργειο της τον ιδιο τον εισαγωγεα - αντιπροσωπο για την ελλαδα για να το ρυθμισουμε και να επιλυσουμε το προβλημα. Απο την ανωτερω συναντηση και το ψαξιμο που εκανα, και χωρις να ειμαι ειδικος επι αναρτησεων, εχω να σου προτεινω τα εξης για μεση λυση:

Για την αποσβεση επαναφορας αναλογα με τα γουστα σου οτι θες. Το εργοστασιο προτεινει και αρκετος κοσμος την μεση οδο ήτοι βαλτο μπροστα - πισω, στη μεση της διαδρομης αν ειναι το παλιο ή 7 κλικ απο το τερμα μαλακο αν ειναι το πιο καινουργιο μοντελο.

Το σημαντικο και αυτο που πρεπει να προσεχθει στην αναρτηση για να λειτουργει απροβληματιστα για πολλα χιλιομετρα ειναι η ρυθμιση του υψους. Εξηγουμαι, τα επιτρεπτα ορια λειτουργιας της ειναι απο το κεντρο ροδας έως το φτερο για τον εμπρος αξονα 320 mm εως 345mm και για τον πισω αξονα 325 εως 345mm. Σε περιπτωση που ξεπεραστουν τα ορια, οπως συνηθως συμβαινει με κατι εντυπωσιακα χαμηλωματα τυπου σαυρας, εχουμε μια εντυπωσιακη βελτιωση του κρατηματος και της εμφανισης του αυτοκινητου, αλλα και μια εξισου ακομη γρηγοροτερη προωρη καταστροφη αυτης, οπως συμβαινει και οταν στα μαμα αμορτισερ τοποθετησουμε ελατηρια χαμηλωματος, αφου η αναρτηση λειτουργει εκτος των καθορισμενων απο τον κατασκευαστη οριων καισυνεπως το υπερβολικο χαμηλωμα θα βλαψει σοβαρα την τσεπη σου.

Τωρα παιζοντας με την διαφορετικη αποσβεση μπρος πισω επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου, όπως και με τη διαφορετικη ρυθμιση υψους μπροστα πισω, αλλα θεωρω οτι αυτα ειναι και λιγακι υπερβολες για χρηση δρομου, και θα φανουν καλυτερα σε συμπεριφορα στο οριο και σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας. Αν σε ενδιαφερει να ψαχτεις λιγακι ξεκινα ριχνοντας μια ματια σε στο http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=7258&p=174674

Προσωπικα στο δικο μου το εχω στην πιο ψηλη θεση που προτεινει ο κατασκευαστης ήτοι 345mm αποσταση κεντρο ροδας εως φτερο γιατι ψιλοβρισκω στο παρκαρισμα στη ραμπα μου και αποσβεση μπροστα στη μεση της ρυθμισης, αλλα με ελαφρως περισσοτερη αποσβεση σκληροτητας στον πισω αξονα. Οταν με το καλο αποφασισω να την φτιαξω την ραμπα ωστε να μην βρισκει κατω, λεω να τη ρυθμισω σε υψος στο τερμα χαμηλο μπροστα ήτοι 320 mm και ελαφρως ψηλοτερα στον πισω αξονα περιπου 325 ή 330 mm ωστε να φορτιστει περισσοτερο το εμπρος μερος, και να κρατησω την ιδια ρυθμιση σε αποσβεση επαναφορας.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλε επειδη ειχα θεματακι με το δικο μου και της kw2 που φοραει, κανονισα μεσω της abt να φερω επιτοπου στο συνεργειο της τον ιδιο τον εισαγωγεα - αντιπροσωπο για την ελλαδα για να το ρυθμισουμε και να επιλυσουμε το προβλημα. Απο την ανωτερω συναντηση και το ψαξιμο που εκανα, και χωρις να ειμαι ειδικος επι αναρτησεων, εχω να σου προτεινω τα εξης για μεση λυση:

Για την αποσβεση επαναφορας αναλογα με τα γουστα σου οτι θες. Το εργοστασιο προτεινει και αρκετος κοσμος την μεση οδο ήτοι βαλτο μπροστα - πισω, στη μεση της διαδρομης αν ειναι το παλιο ή 7 κλικ απο το τερμα μαλακο αν ειναι το πιο καινουργιο μοντελο.

Το σημαντικο και αυτο που πρεπει να προσεχθει στην αναρτηση για να λειτουργει απροβληματιστα για πολλα χιλιομετρα ειναι η ρυθμιση του υψους. Εξηγουμαι, τα επιτρεπτα ορια λειτουργιας της ειναι απο το κεντρο ροδας έως το φτερο για τον εμπρος αξονα 320 mm εως 345mm και για τον πισω αξονα 325 εως 345mm. Σε περιπτωση που ξεπεραστουν τα ορια, οπως συνηθως συμβαινει με κατι εντυπωσιακα χαμηλωματα τυπου σαυρας, εχουμε μια εντυπωσιακη βελτιωση του κρατηματος και της εμφανισης του αυτοκινητου, αλλα και μια εξισου ακομη γρηγοροτερη προωρη καταστροφη αυτης, οπως συμβαινει και οταν στα μαμα αμορτισερ τοποθετησουμε ελατηρια χαμηλωματος, αφου η αναρτηση λειτουργει εκτος των καθορισμενων απο τον κατασκευαστη οριων καισυνεπως το υπερβολικο χαμηλωμα θα βλαψει σοβαρα την τσεπη σου.

Τωρα παιζοντας με την διαφορετικη αποσβεση μπρος πισω επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου, όπως και με τη διαφορετικη ρυθμιση υψους μπροστα πισω, αλλα θεωρω οτι αυτα ειναι και λιγακι υπερβολες για χρηση δρομου, και θα φανουν καλυτερα σε συμπεριφορα στο οριο και σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας. Αν σε ενδιαφερει να ψαχτεις λιγακι ξεκινα ριχνοντας μια ματια σε στο http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=7258&p=174674

Προσωπικα στο δικο μου το εχω στην πιο ψηλη θεση που προτεινει ο κατασκευαστης ήτοι 345mm αποσταση κεντρο ροδας εως φτερο γιατι ψιλοβρισκω στο παρκαρισμα στη ραμπα μου και αποσβεση μπροστα στη μεση της ρυθμισης, αλλα με ελαφρως περισσοτερη αποσβεση σκληροτητας στον πισω αξονα. Οταν με το καλο αποφασισω να την φτιαξω την ραμπα ωστε να μην βρισκει κατω, λεω να τη ρυθμισω σε υψος στο τερμα χαμηλο μπροστα ήτοι 320 mm και ελαφρως ψηλοτερα στον πισω αξονα περιπου 325 ή 330 mm ωστε να φορτιστει περισσοτερο το εμπρος μερος, και να κρατησω την ιδια ρυθμιση σε αποσβεση επαναφορας.

φιλε σευχαριστω πολυ.....θα σου πω αυριο,εντυπωσεις...

Link to comment
Share on other sites

φιλε σευχαριστω πολυ.....θα σου πω αυριο,εντυπωσεις...

..αφου τις σεταρεις στο επιθυμητο υψος ( προσοχη μετρανε με παχυμετρο την καθε μια απο τη βαση της πιατελας εως το τελος του σπειρωματος ωστε να μην υπαρχουν αποκλισεις μεταξυ των τροχων του ιδιου αξονα) και μετα την τοποθετηση τους πανω, καντο μια μικρη βολτα ωστε να καθησει σωστα και ξαναμετρησε το εξωτερικα αυτη τη φορα κεντρο αξονα εως φτερο. Τεσπα αυτος που θα τις ρυθμισει φανταζομαι θα ξερει τη δουλεια του.

Link to comment
Share on other sites

..αφου τις σεταρεις στο επιθυμητο υψος ( προσοχη μετρανε με παχυμετρο την καθε μια απο τη βαση της πιατελας εως το τελος του σπειρωματος ωστε να μην υπαρχουν αποκλισεις μεταξυ των τροχων του ιδιου αξονα) και μετα την τοποθετηση τους πανω, καντο μια μικρη βολτα ωστε να καθησει σωστα και ξαναμετρησε το εξωτερικα αυτη τη φορα κεντρο αξονα εως φτερο. Τεσπα αυτος που θα τις ρυθμισει φανταζομαι θα ξερει τη δουλεια του.

και γω αυτο ελπιζω οτι ξερει τη δουλεια του!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.