trickius Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Εδω εδειξες ολο τον κομπλεξισμο σου...Επειδη δε θελω να γινει κ...ος το θεμα εγκαταλειπω την προσπαθεια συνεννοησης...Και απο τυπους ξερολες σαν εσενα ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ουτε πληροφοριες ουτε κριτικη..Αντε γεια και στο θεμα μας.. Επειδή την ψάχνω δεν σημαίνει αύτό οτι με κάνει ξερόλα. Αντέδρασα στο υφάκι σου οτι τα βγάζω από το μυαλό μου. Δεν έχεις επίσης την δυνατότητα να συζητήσεις για κάτι που αφορά προτίστως την ασφαλειά σου και μετά όλα τα άλλα. Ι ρεστ μαι κεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 παιδια καποιος να μου προτεινει ενα συνεργειο για να παω να ρυθμισω τα KW Variant 2 υπαρχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 παιδια καποιος να μου προτεινει ενα συνεργειο για να παω να ρυθμισω τα KW Variant 2 υπαρχει? Στο Νικο το Γκικα θα πας ειναι ο καλυτερος και ποσταρει και εδω μεσα..Καπου στο Φαληρο ειναι, googlαρε το και θα βρεις τη διευθυνση ευκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gp79 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 ego ta exo sklirini giati exo fardia zanta piso 9.5 kai an kai to exo trabiksi me 4 atoma kapoy an zoristi briski alios tha to eixa pio malako !! posa xiliometra exeis me tis kw peripoy??? ρε παιδες ποσο παει το μαλλι για την αναρτηση;ρυθμιζει κατα υψος και σκληροτητα;thanks.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 βασικα αν παρεις μια τετοια αναρτηση η αλλαγη στης ρυθμισεις δν γντ αμεσα ε?? δλδ εκει που πηγαινω χαμηλομενος και σκληρος να το κανω πιο ταξιδιαρικο?? εμενα προσωπικα μου τυχει να βρω και με το μαμα στησιμο, ευτυχως δν εγινε ζημια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 εγω ειχα δει επι της ηρακλειου στο υψος που ενωνεται μετην πατησιων κοντα στο μαγαζι του σαβελ(πανω στο κεντρικο δρομο 50 μετρα πριτ τον σαβελ απτην ιδια πλευρα με αυτονκαι πρινα ενα φαναρι) ενα μαγαζι που ελεγε για επισκευες και ρυθμισεις αναρτησεων επισης ειχε μια μεγαλη τεμπελα αν θυμαμαι καλα μeτην KW και δεν ξερω κιολας αν ηταν και το μαγζι της kw στη αθηνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 εγω ειχα δει επι της ηρακλειου στο υψος που ενωνεται μετην πατησιων κοντα στο μαγαζι του σαβελ(πανω στο κεντρικο δρομο 50 μετρα πριτ τον σαβελ απτην ιδια πλευρα με αυτονκαι πρινα ενα φαναρι) ενα μαγαζι που ελεγε για επισκευες και ρυθμισεις αναρτησεων επισης ειχε μια μεγαλη τεμπελα αν θυμαμαι καλα μeτην KW και δεν ξερω κιολας αν ηταν και το μαγζι της kw στη αθηνα... Ο επισημος εισαγωγεας ειναι ο Τροχος στο Περιστερι (κοντα στο γηπεδο) και για τοποθετηση προτεινουν τον Rabbit στην Θηβων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 nai filemoy alla me 2.5-3 cm einai psilo akoma!!!toso peripoy einai tora kai einai psilo akoma!!! Δεν ειναι ψηλο απλα δεν ειναι σαυρα!!περι ορεξεως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Τοποθετώντας kw variant 2 ή 3 αναγκαστηκά θα χαμηλώσει κάποιους πόντους??? ρυθμίζωντας το ύψος μπορούμε δλδ και να το 'ψηλώσουμε' ή με 'μαλακη'ρυθμιση να το κάνουμε πιο μαλακο απο το μαμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Τελικα υπάρχουν προτεινόμενες ρυθμισεις ύψους - απόσβεσης συμπιεσης για την Kw2 με βάση την εμπειρία όσων την έχουν δοκιμάσει? Κανείς που να την έχει ρυθμίσει για χρήση δρόμου με μετρια προς τη σφιχτή ρύθμιση και να είναι απόλυτα ευχαριστημένος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Τελικα υπάρχουν προτεινόμενες ρυθμισεις ύψους - απόσβεσης συμπιεσης για την Kw2 με βάση την εμπειρία όσων την έχουν δοκιμάσει? Κανείς που να την έχει ρυθμίσει για χρήση δρόμου με μετρια προς τη σφιχτή ρύθμιση και να είναι απόλυτα ευχαριστημένος? μπορει καποιος να με βοηθησει σε τι ρυθμισεις να κανω στη variant 2, για χρηση δρομου???!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 μπορει καποιος να με βοηθησει σε τι ρυθμισεις να κανω στη variant 2, για χρηση δρομου???!!! Λοιπον φιλε επειδη ειχα θεματακι με το δικο μου και της kw2 που φοραει, κανονισα μεσω της abt να φερω επιτοπου στο συνεργειο της τον ιδιο τον εισαγωγεα - αντιπροσωπο για την ελλαδα για να το ρυθμισουμε και να επιλυσουμε το προβλημα. Απο την ανωτερω συναντηση και το ψαξιμο που εκανα, και χωρις να ειμαι ειδικος επι αναρτησεων, εχω να σου προτεινω τα εξης για μεση λυση: Για την αποσβεση επαναφορας αναλογα με τα γουστα σου οτι θες. Το εργοστασιο προτεινει και αρκετος κοσμος την μεση οδο ήτοι βαλτο μπροστα - πισω, στη μεση της διαδρομης αν ειναι το παλιο ή 7 κλικ απο το τερμα μαλακο αν ειναι το πιο καινουργιο μοντελο. Το σημαντικο και αυτο που πρεπει να προσεχθει στην αναρτηση για να λειτουργει απροβληματιστα για πολλα χιλιομετρα ειναι η ρυθμιση του υψους. Εξηγουμαι, τα επιτρεπτα ορια λειτουργιας της ειναι απο το κεντρο ροδας έως το φτερο για τον εμπρος αξονα 320 mm εως 345mm και για τον πισω αξονα 325 εως 345mm. Σε περιπτωση που ξεπεραστουν τα ορια, οπως συνηθως συμβαινει με κατι εντυπωσιακα χαμηλωματα τυπου σαυρας, εχουμε μια εντυπωσιακη βελτιωση του κρατηματος και της εμφανισης του αυτοκινητου, αλλα και μια εξισου ακομη γρηγοροτερη προωρη καταστροφη αυτης, οπως συμβαινει και οταν στα μαμα αμορτισερ τοποθετησουμε ελατηρια χαμηλωματος, αφου η αναρτηση λειτουργει εκτος των καθορισμενων απο τον κατασκευαστη οριων καισυνεπως το υπερβολικο χαμηλωμα θα βλαψει σοβαρα την τσεπη σου. Τωρα παιζοντας με την διαφορετικη αποσβεση μπρος πισω επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου, όπως και με τη διαφορετικη ρυθμιση υψους μπροστα πισω, αλλα θεωρω οτι αυτα ειναι και λιγακι υπερβολες για χρηση δρομου, και θα φανουν καλυτερα σε συμπεριφορα στο οριο και σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας. Αν σε ενδιαφερει να ψαχτεις λιγακι ξεκινα ριχνοντας μια ματια σε στο http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=7258&p=174674 Προσωπικα στο δικο μου το εχω στην πιο ψηλη θεση που προτεινει ο κατασκευαστης ήτοι 345mm αποσταση κεντρο ροδας εως φτερο γιατι ψιλοβρισκω στο παρκαρισμα στη ραμπα μου και αποσβεση μπροστα στη μεση της ρυθμισης, αλλα με ελαφρως περισσοτερη αποσβεση σκληροτητας στον πισω αξονα. Οταν με το καλο αποφασισω να την φτιαξω την ραμπα ωστε να μην βρισκει κατω, λεω να τη ρυθμισω σε υψος στο τερμα χαμηλο μπροστα ήτοι 320 mm και ελαφρως ψηλοτερα στον πισω αξονα περιπου 325 ή 330 mm ωστε να φορτιστει περισσοτερο το εμπρος μερος, και να κρατησω την ιδια ρυθμιση σε αποσβεση επαναφορας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 Λοιπον φιλε επειδη ειχα θεματακι με το δικο μου και της kw2 που φοραει, κανονισα μεσω της abt να φερω επιτοπου στο συνεργειο της τον ιδιο τον εισαγωγεα - αντιπροσωπο για την ελλαδα για να το ρυθμισουμε και να επιλυσουμε το προβλημα. Απο την ανωτερω συναντηση και το ψαξιμο που εκανα, και χωρις να ειμαι ειδικος επι αναρτησεων, εχω να σου προτεινω τα εξης για μεση λυση: Για την αποσβεση επαναφορας αναλογα με τα γουστα σου οτι θες. Το εργοστασιο προτεινει και αρκετος κοσμος την μεση οδο ήτοι βαλτο μπροστα - πισω, στη μεση της διαδρομης αν ειναι το παλιο ή 7 κλικ απο το τερμα μαλακο αν ειναι το πιο καινουργιο μοντελο. Το σημαντικο και αυτο που πρεπει να προσεχθει στην αναρτηση για να λειτουργει απροβληματιστα για πολλα χιλιομετρα ειναι η ρυθμιση του υψους. Εξηγουμαι, τα επιτρεπτα ορια λειτουργιας της ειναι απο το κεντρο ροδας έως το φτερο για τον εμπρος αξονα 320 mm εως 345mm και για τον πισω αξονα 325 εως 345mm. Σε περιπτωση που ξεπεραστουν τα ορια, οπως συνηθως συμβαινει με κατι εντυπωσιακα χαμηλωματα τυπου σαυρας, εχουμε μια εντυπωσιακη βελτιωση του κρατηματος και της εμφανισης του αυτοκινητου, αλλα και μια εξισου ακομη γρηγοροτερη προωρη καταστροφη αυτης, οπως συμβαινει και οταν στα μαμα αμορτισερ τοποθετησουμε ελατηρια χαμηλωματος, αφου η αναρτηση λειτουργει εκτος των καθορισμενων απο τον κατασκευαστη οριων καισυνεπως το υπερβολικο χαμηλωμα θα βλαψει σοβαρα την τσεπη σου. Τωρα παιζοντας με την διαφορετικη αποσβεση μπρος πισω επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου, όπως και με τη διαφορετικη ρυθμιση υψους μπροστα πισω, αλλα θεωρω οτι αυτα ειναι και λιγακι υπερβολες για χρηση δρομου, και θα φανουν καλυτερα σε συμπεριφορα στο οριο και σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας. Αν σε ενδιαφερει να ψαχτεις λιγακι ξεκινα ριχνοντας μια ματια σε στο http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=7258&p=174674 Προσωπικα στο δικο μου το εχω στην πιο ψηλη θεση που προτεινει ο κατασκευαστης ήτοι 345mm αποσταση κεντρο ροδας εως φτερο γιατι ψιλοβρισκω στο παρκαρισμα στη ραμπα μου και αποσβεση μπροστα στη μεση της ρυθμισης, αλλα με ελαφρως περισσοτερη αποσβεση σκληροτητας στον πισω αξονα. Οταν με το καλο αποφασισω να την φτιαξω την ραμπα ωστε να μην βρισκει κατω, λεω να τη ρυθμισω σε υψος στο τερμα χαμηλο μπροστα ήτοι 320 mm και ελαφρως ψηλοτερα στον πισω αξονα περιπου 325 ή 330 mm ωστε να φορτιστει περισσοτερο το εμπρος μερος, και να κρατησω την ιδια ρυθμιση σε αποσβεση επαναφορας. φιλε σευχαριστω πολυ.....θα σου πω αυριο,εντυπωσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 φιλε σευχαριστω πολυ.....θα σου πω αυριο,εντυπωσεις... ..αφου τις σεταρεις στο επιθυμητο υψος ( προσοχη μετρανε με παχυμετρο την καθε μια απο τη βαση της πιατελας εως το τελος του σπειρωματος ωστε να μην υπαρχουν αποκλισεις μεταξυ των τροχων του ιδιου αξονα) και μετα την τοποθετηση τους πανω, καντο μια μικρη βολτα ωστε να καθησει σωστα και ξαναμετρησε το εξωτερικα αυτη τη φορα κεντρο αξονα εως φτερο. Τεσπα αυτος που θα τις ρυθμισει φανταζομαι θα ξερει τη δουλεια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 ..αφου τις σεταρεις στο επιθυμητο υψος ( προσοχη μετρανε με παχυμετρο την καθε μια απο τη βαση της πιατελας εως το τελος του σπειρωματος ωστε να μην υπαρχουν αποκλισεις μεταξυ των τροχων του ιδιου αξονα) και μετα την τοποθετηση τους πανω, καντο μια μικρη βολτα ωστε να καθησει σωστα και ξαναμετρησε το εξωτερικα αυτη τη φορα κεντρο αξονα εως φτερο. Τεσπα αυτος που θα τις ρυθμισει φανταζομαι θα ξερει τη δουλεια του. και γω αυτο ελπιζω οτι ξερει τη δουλεια του!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...