batsisbees Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Τον προηγούμενο Οκτώβρη πηγα αντιπροσωπεία για την αλλαγή λαδιων + φίλτρου των 15000χλμ Αν εξαιρέσουμε το κόστος της αλλαγής 118ευρώ με έκπτωση 15 ή 20% τα λάδια που μου έβαλαν δεν ήταν καμιας γνωστής μαρκας (16ευρώ + το λίτρο) ειχαν με τα σήματα του ομίλου γραφωντας Special Plus 5W-40 προδιαγραφές 502 00 505 00 505 01 αυτά γράφει το δοχείο 1lt Το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν γραφει για προδιαγραφές 503 και 504 ή κάνω λάθος? Μηπως είναι πατάτα και χωρις να καλύπτουν προδιαδραφές? Ποια ή γνώμη σας? Μου είπαν ότι σε 1 χρόνο θέλουν αλλαγή. Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 Κανεις δεν έχει τετοιο αυτοκίνητο Εσεις τι λάδια βάζετε ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια Σοβαρά το λες αυτό με τα 2 χρόνια????? Εγώ αλλάζω κάθε 7500 χλμ κ ας λένε 15000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatempos Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 κοιτα εδω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Τα λαδια που βαζουν ολοι και εγω απο τι ξερω ειναι 5w-30 100% συνθετικα...Τωρα γιατι εσενα σου εβαλαν 5w-40 δεν το γνωριζω.Οσον αφορα το διαστημα αλλαγων ειναι παρα πολλα τα 2 χρονια η τα 15000. Για εμενα καθε 7500 χλμ η 6 μηνες ειναι τι ιδανικο και αυτο κανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 (edited) Τα long life τοτε τι είναι? 15000km ή 2 χρόνια Δηλαδή αν εχω τετοια λάδια, κανω 7000χλμ το χρονο και τα αλλάζω το δευτερο χρόνο με αλλα τοσα χλμ? Τι θα γίνει θα μου χαλάσει ο κινητηρας αντι στα 200000χλμ κατατι σε λιγότερα χλμ Είμαι της αποψης το συμφερει πάντα απο οικονομικής απόψεως. είναι κατι το αντιστοιχο που λέγαν παλια να ζεσταθεί πρωτα το αυτοκίνητο και μετα να ξεκινας, τώρα καλύτερα είναι το αντιθετο απο οικονομικης απόψεως και περιβάλοντος Πιστευω το να αλλάζεις τετοια λάδια ανα 7500km είναι σαν να αφηνεις το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πρωτα και μετα να ξεκινας Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος Edited December 31, 2008 by dim183 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος Αν ήθελες να αντισταθμίσεις οικονομικά, γιατί δεν πήρες ένα Toyota Yaris να είσαι ήσυχος? Είπαμε το Gt είναι οικονομικό για τη δύναμή του, οικονομικότερο από άλλα, αλλά αγοράζεις υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο και πας να κάνεις εκπτώσεις στα λάδια και τη συντήρηση με μόνο γνώμονα την τσέπη? Καλύτερα να μην κάνεις καθόλου service, ένας φίλος μου "άντεξε" 80000 χλμ με ένα 316 μέχρι να σπάσει. Ετσι κ αλλιώς και να το πλήρωνε, δε θα αντισταθμιζόταν. Ξέρεις, νεκρά σε κατηφόρες νομίζοντας ότι καίει λιγότερο κλπ... Έχεις κάνει λάθος επιλογή αυτοκινήτου, λυπάμαι που στο λέω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Εγω και το αφηνω να ζεσταθει και να του αλλαζω καθε 7500 τα λαδια.Τωρα για εσενα που κανεις 7000 χλμ το χρονο πιστευω το να δινεις 65-75 ευρω για λαδια+φιλτρο ειναι ενα λογικο κοστος συντηρησης το χρονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Τον προηγούμενο Οκτώβρη πηγα αντιπροσωπεία για την αλλαγή λαδιων + φίλτρου των 15000χλμΑν εξαιρέσουμε το κόστος της αλλαγής 118ευρώ με έκπτωση 15 ή 20% τα λάδια που μου έβαλαν δεν ήταν καμιας γνωστής μαρκας (16ευρώ + το λίτρο) ειχαν με τα σήματα του ομίλου γραφωντας Special Plus 5W-40 προδιαγραφές 502 00 505 00 505 01 αυτά γράφει το δοχείο 1lt Το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν γραφει για προδιαγραφές 503 και 504 ή κάνω λάθος? Μηπως είναι πατάτα και χωρις να καλύπτουν προδιαδραφές? Ποια ή γνώμη σας? Μου είπαν ότι σε 1 χρόνο θέλουν αλλαγή. Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια Υπαρχει ηδη ανοιχτο θεμα πιο κατω απο αυτο που ανοιξες κι αν ψαξεις θα βρεις κι αλλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 Εγώ πάντως έχω σκοπό να κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής ως προς τις προδιαγραφές λαδιών και ότι λένε τα long life λάδια και πιστευω όλοι να εχουν διαβάσει τι γράφουν Πειραματισμούς δεν θα κάνω * εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Εγώ πάντως έχω σκοπό να κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής ως προς τις προδιαγραφές λαδιώνκαι ότι λένε τα long life λάδια και πιστευω όλοι να εχουν διαβάσει τι γράφουν Πειραματισμούς δεν θα κάνω * εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου Το βιβλιαρακι ολοι το εχουμε διαβασει.Το θεμα των λαδιων ομως ειναι λιγο "ευαισθητο".Κανεις δεν ειπε οτι θα σπασει το μοτερ αν κανεις αλλαγες ανα 15.000 χλμ αλλα το καλυτερο για τον κινητηρα δεν ειναι αυτο.Οπως επισης το οτι η Vw προτεινει λαδια Castrol δε σημαινει οτι δεν υπαρχει καλυτερη λυση.Ο καθενας πραττει οτι θελει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km). ¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km). ¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi... Καλα δεν προκειται να σπασει κανενα μοτερ αν γινονται αλλαγες λαδιων στα 15.000 χλμ.Για να φτασει να σπασει μοτερ απο ελλειψη προστασιας του λαδιου παμε μακρια.Παντως εγω δεν αφηνω λαδι για 15.000 χλμ μεσα.Και τα λαδια, δε διατηρουν το 100% των χαρακτηριστικων τους και κατ'επεκταση της προστασιας τους καθ'ολη τη διαρκεια των 15.000 χλμ.Και ειδικα αν κανεις το πιεζει, τοτε ειναι που η αναγκη για συχνοτερη αλλαγη ειναι επιτακτικη.Ο καθενας κανει τις επιλογες του.Σιγουρα δε θα κρατησω το αυτοκινητο για 500.000 χλμ.Πιθανον ουτε για 100.000 χλμ αλλα και παλι θα θελω το καλυτερο για τον κινητηρα μου.Και προτιμω να ψαχνομαι και να μην μενω σε οτι μου λεει η Vw.Διοτι τοτε θα εμενα στο συνθετικης βασης Castrol που μου προτεινει και δε θα εβαζα το πληρως συνθετικο Mobil 1 που ειναι κλασης ανωτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Καλα δεν προκειται να σπασει κανενα μοτερ αν γινονται αλλαγες λαδιων στα 15.000 χλμ.Για να φτασει να σπασει μοτερ απο ελλειψη προστασιας του λαδιου παμε μακρια.Παντως εγω δεν αφηνω λαδι για 15.000 χλμ μεσα.Και τα λαδια, δε διατηρουν το 100% των χαρακτηριστικων τους και κατ'επεκταση της προστασιας τους καθ'ολη τη διαρκεια των 15.000 χλμ.Και ειδικα αν κανεις το πιεζει, τοτε ειναι που η αναγκη για συχνοτερη αλλαγη ειναι επιτακτικη.Ο καθενας κανει τις επιλογες του.Σιγουρα δε θα κρατησω το αυτοκινητο για 500.000 χλμ.Πιθανον ουτε για 100.000 χλμ αλλα και παλι θα θελω το καλυτερο για τον κινητηρα μου.Και προτιμω να ψαχνομαι και να μην μενω σε οτι μου λεει η Vw.Διοτι τοτε θα εμενα στο συνθετικης βασης Castrol που μου προτεινει και δε θα εβαζα το πληρως συνθετικο Mobil 1 που ειναι κλασης ανωτερο. Και εγώ mobil1 βάζω αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζοντας κάθε 7.500κμ λάδια και το ζορίζεις είσαι οκ. Επίσης πάντα για μαμά αυτοκίνητο θεωρώ υπερβολή κάθε 7500, αν έχει πειραχτεί τότε αλλάζουν τα δεδομένα.Τέλος παίζουν μεγάλο ρόλο και οι συνθήκες λειτουργίας. Το λάδι χάνει τις ιδιότητες του περισσότερο από τις πολλές ώρες λειτουργίας (αν το βάζεις σε κίνηση (ρελαντί - 1η - 2α συνέχεια), πάρα από τη παρατεταμένη λειτουργία σε συνθήκες πίεσης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 (edited) Στο tsi 122 η πρωτη αλλαγη εγινε στις 10000χλμ και εβαλα mobil 1 esp formula 5-30. Εχω ηδη κανει 7000 χλμ και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος σε σχεση με αυτα που φορουσε οταν το παρελαβα διοτι πρωτα απ΄ολα συνεχιζει να μη καιει γραμμαριο και δευτερον και σημαντικοτερο εχει πολυ καλο πρωινο ξεκινημα. Συγκεκριμενα με τα παλια λαδια ακουγωταν τα ωστηρια (υπαρχει σχετικο θεμα στα προβληματα αν θυμαμαι καλα) ενω τωρα ακομα και στους -10 απλα ανεβαινει το ρελαντι για 5δευτερολεπτα και μετα τελος. Προσωπικα αλλαγες λαδιων σκοπευω να κανω καθε 10000χλμ τα οποια τα κανω σε περιπου 4 μηνες κυριως σε ταξιδια. Ισως ειναι υπερβολη, αλλα δεν νομιζω 50 Ευρω για λαδια + 10 για φιλτρο + 25 εργατικα (για τη σφραγιδα ουσιαστικα) να ειναι τρελο ποσο. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για τουρμπο κινητηρα οπου λαδια + φιλτρο αερα = SOS. Edited December 31, 2008 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 (edited) καλα εμένα γιατι μου πέρνουν 118ευρω για την αλλαγή φιλτρου + λαδιων? (ξεχασα και αντιπαγωτικο στο νερο για τζαμια) αν προσθεσεις και το λάδι που είναι Special Plus 5W-40 με προδιαγραφές 502 00 505 00 505 01 τοτε μαλλον θα πρεπει να το ξανασκεφτώ σοβαρα Edited December 31, 2008 by dim183 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 φιλτρο και λαδια τους τα πηγαινω εγω. Τα 5-40 ειναι ημισυνθετικα να φανταστω; Σε ποια αντιπροσωπεια ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 (edited) Το λάδι της φωτογραφιας βαζουν στην Vw στα Γιαννενα. δεν εψαξα απόδειξη να δω αν ειναι πληρως συνθετικό η όχι απο τη συσκευασία δεν βγαζεις τίποτα και έχει 16+ευρω το λίτρο (αυτο το θυμάμε δεν ξεχνιετε) πιο ακριβο δεν πιστευω να υπάρχει Edited December 31, 2008 by dim183 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km). ¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi... Ο κατασκευαστής δεν γράφει πουθενά long life για 15 ή 1 έτος. Αυτά τα "λένε" οι αντιπροσωπείες. 15Κ ή ένα έτος δεν είναι long life, είναι τα απλά συνθετικά, όπως τα 5-40 που έγραψε ο άλλος χρήστης. long life 504.00 για βενζίνη είναι: Ή 2 χρόνια, ή 30.000 ή όποτε ανάψει η λυχνία, με μεικτή χρήση εθνική-πόλη στους 20-22 μήνες περίπου. Οτιδήποτε άλλο δεν το λέει ο κατασκευαστής κι όχι δεν θα "χαλάσει" ο κινητήρας, γι' αυτό υπάρχουν και οι ανάλογοι αισθητήρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Το λάδι της φωτογραφιας βαζουν στην Vw στα Γιαννενα.δεν εψαξα απόδειξη να δω αν ειναι πληρως συνθετικό η όχι απο τη συσκευασία δεν βγαζεις τίποτα και έχει 16+ευρω το λίτρο (αυτο το θυμάμε δεν ξεχνιετε) πιο ακριβο δεν πιστευω να υπάρχει υπάρχει και πιο ακριβό, το 5-30 long life, εργοστασιακό πάλι. Αυτό βάζω στο GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 * εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου Eνω εσύ που ρωτάς τρόπους για να αλλάζεις ΛΑΔΙΑ κάθε 2 χρόνια???? Ελεος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted January 2, 2009 Author Report Share Posted January 2, 2009 Eνω εσύ που ρωτάς τρόπους για να αλλάζεις ΛΑΔΙΑ κάθε 2 χρόνια????Ελεος.... φαντασου να εχεις και πιο ακριβο αυτοκινητο καθε ποτε θα τα αλαζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Και εγώ mobil1 βάζω αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζοντας κάθε 7.500κμ λάδια και το ζορίζεις είσαι οκ. Επίσης πάντα για μαμά αυτοκίνητο θεωρώ υπερβολή κάθε 7500, αν έχει πειραχτεί τότε αλλάζουν τα δεδομένα.Τέλος παίζουν μεγάλο ρόλο και οι συνθήκες λειτουργίας. Το λάδι χάνει τις ιδιότητες του περισσότερο από τις πολλές ώρες λειτουργίας (αν το βάζεις σε κίνηση (ρελαντί - 1η - 2α συνέχεια), πάρα από τη παρατεταμένη λειτουργία σε συνθήκες πίεσης Βασικα εγω το προσεχω πολυ.Δεν του πινω το αιμα αλλα δεν το παω και με ρελαντι.Απλα θελω να βαζω καλο λαδι στον κινητηρα μου και προτιμω να το αλλαζω νωριτερα. wanderer: Ναι το longilife ειναι αυτο που λες.Απλα η Κοσμοκαρ (αγνωστο αν εχει παρει αδεια απο Γερμανια) συστηνει ακριβως τα μισα.Δηλ. 15.000 ή ενα χρονο για συνθηκες Ελλαδας.Τωρα αν η διαφορετικοτητα των συνθηκων το δικαιολογει...ειναι αλλου παππα ευαγγελιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Τα long life τοτε τι είναι? 15000km ή 2 χρόνιαΔηλαδή αν εχω τετοια λάδια, κανω 7000χλμ το χρονο και τα αλλάζω το δευτερο χρόνο με αλλα τοσα χλμ? Τι θα γίνει θα μου χαλάσει ο κινητηρας αντι στα 200000χλμ κατατι σε λιγότερα χλμ Είμαι της αποψης το συμφερει πάντα απο οικονομικής απόψεως. είναι κατι το αντιστοιχο που λέγαν παλια να ζεσταθεί πρωτα το αυτοκίνητο και μετα να ξεκινας, τώρα καλύτερα είναι το αντιθετο απο οικονομικης απόψεως και περιβάλοντος Πιστευω το να αλλάζεις τετοια λάδια ανα 7500km είναι σαν να αφηνεις το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πρωτα και μετα να ξεκινας Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος Και εγω αυτο πιστευω... σιγα μην αλλαζω τα λαδια καθε 7.500 χλμ ... Εχω κανει 40.000 χλμ, φοραω προγραμμα , εξατμιση και φιλτρο παρολα αυτα τα λαδια τα αλλαζω κανονικα δηλ καθε 15.000 χλμ, (οτι λεει ο κατασκευαστης ) το θεωρω πεταμενα λεφτα να αλλαζεις τα λαδια καθε 7.500 χλμ ενω ειναι για 15.000 χλμ (που αντεχουν και παραπανω απο 15 ..) τωρα βεβαια οποιος τα εχει τα δινει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 ¶λλοι τα δίνουν σε προγράμματα και εξατμίσεις-φουγάρα κ άλλοι στη συντήρηση. Οχι όποιος έχει λοιπόν. Επιλογές είναι το ΠΟΥ τα δίνεις. Ασε που τα 15Κ χλμ η ο χρόνος αν κ δν το ακολουθώ πάνε κ έρχονται. Εδώ λέμε για 2 χρόνια....:S Είναι και πώς κάνεις χλμ όπως και το πόσα κάνεις. Αλλοι το κουνάνε το αμάξι, άλλοι το πάνε κ άλλοι το κοιτάνε. Αλλά anyway... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...