Jump to content
batsisbees

Τι λάδια για Golf 5 Gt 170hp ?

Recommended Posts

Τον προηγούμενο Οκτώβρη πηγα αντιπροσωπεία για την αλλαγή λαδιων + φίλτρου των 15000χλμ

Αν εξαιρέσουμε το κόστος της αλλαγής 118ευρώ με έκπτωση 15 ή 20% knife.gif

τα λάδια που μου έβαλαν δεν ήταν καμιας γνωστής μαρκας (16ευρώ + το λίτρο)

ειχαν με τα σήματα του ομίλου γραφωντας

Special Plus

5W-40

προδιαγραφές

502 00

505 00

505 01

αυτά γράφει το δοχείο 1lt

Το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν γραφει για προδιαγραφές 503 και 504 ή κάνω λάθος?

Μηπως είναι πατάτα και χωρις να καλύπτουν προδιαδραφές?

withstupid.gif

Ποια ή γνώμη σας?

Μου είπαν ότι σε 1 χρόνο θέλουν αλλαγή.

Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια

Σοβαρά το λες αυτό με τα 2 χρόνια?????

Εγώ αλλάζω κάθε 7500 χλμ κ ας λένε 15000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια που βαζουν ολοι και εγω απο τι ξερω ειναι 5w-30 100% συνθετικα...Τωρα γιατι εσενα σου εβαλαν 5w-40 δεν το γνωριζω.Οσον αφορα το διαστημα αλλαγων ειναι παρα πολλα τα 2 χρονια η τα 15000. Για εμενα καθε 7500 χλμ η 6 μηνες ειναι τι ιδανικο και αυτο κανω.

Link to comment
Share on other sites

Τα long life τοτε τι είναι? 15000km ή 2 χρόνια

Δηλαδή αν εχω τετοια λάδια, κανω 7000χλμ το χρονο και τα αλλάζω το δευτερο χρόνο με αλλα τοσα χλμ? Τι θα γίνει θα μου χαλάσει ο κινητηρας αντι στα 200000χλμ κατατι σε λιγότερα χλμ

Είμαι της αποψης το συμφερει πάντα απο οικονομικής απόψεως.

είναι κατι το αντιστοιχο που λέγαν παλια να ζεσταθεί πρωτα το αυτοκίνητο και μετα να ξεκινας, τώρα καλύτερα είναι το αντιθετο απο οικονομικης απόψεως και περιβάλοντος

Πιστευω το να αλλάζεις τετοια λάδια ανα 7500km είναι σαν να αφηνεις το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πρωτα και μετα να ξεκινας

Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος

Edited by dim183
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος

Αν ήθελες να αντισταθμίσεις οικονομικά, γιατί δεν πήρες ένα Toyota Yaris να είσαι ήσυχος?

Είπαμε το Gt είναι οικονομικό για τη δύναμή του, οικονομικότερο από άλλα, αλλά αγοράζεις

υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο και πας να κάνεις εκπτώσεις στα λάδια και τη συντήρηση με μόνο γνώμονα την τσέπη?

Καλύτερα να μην κάνεις καθόλου service, ένας φίλος μου "άντεξε" 80000 χλμ με ένα 316 μέχρι να σπάσει. Ετσι κ αλλιώς και να το πλήρωνε, δε θα αντισταθμιζόταν. Ξέρεις, νεκρά σε κατηφόρες νομίζοντας ότι καίει λιγότερο κλπ...

Έχεις κάνει λάθος επιλογή αυτοκινήτου, λυπάμαι που στο λέω...

Link to comment
Share on other sites

Εγω και το αφηνω να ζεσταθει και να του αλλαζω καθε 7500 τα λαδια.Τωρα για εσενα που κανεις 7000 χλμ το χρονο πιστευω το να δινεις 65-75 ευρω για λαδια+φιλτρο ειναι ενα λογικο κοστος συντηρησης το χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Τον προηγούμενο Οκτώβρη πηγα αντιπροσωπεία για την αλλαγή λαδιων + φίλτρου των 15000χλμ

Αν εξαιρέσουμε το κόστος της αλλαγής 118ευρώ με έκπτωση 15 ή 20% knife.gif

τα λάδια που μου έβαλαν δεν ήταν καμιας γνωστής μαρκας (16ευρώ + το λίτρο)

ειχαν με τα σήματα του ομίλου γραφωντας

Special Plus

5W-40

προδιαγραφές

502 00

505 00

505 01

αυτά γράφει το δοχείο 1lt

Το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν γραφει για προδιαγραφές 503 και 504 ή κάνω λάθος?

Μηπως είναι πατάτα και χωρις να καλύπτουν προδιαδραφές?

withstupid.gif

Ποια ή γνώμη σας?

Μου είπαν ότι σε 1 χρόνο θέλουν αλλαγή.

Να ρωτήσω τι λάδια πρέπει να βάλω για να τα αλλάζω κάθε 15000χλμ ή κάθε 2 χρόνια

Υπαρχει ηδη ανοιχτο θεμα πιο κατω απο αυτο που ανοιξες κι αν ψαξεις θα βρεις κι αλλα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω σκοπό να κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής ως προς τις προδιαγραφές λαδιών

και ότι λένε τα long life λάδια και πιστευω όλοι να εχουν διαβάσει τι γράφουν

Πειραματισμούς δεν θα κάνω

* εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό

παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω σκοπό να κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής ως προς τις προδιαγραφές λαδιών

και ότι λένε τα long life λάδια και πιστευω όλοι να εχουν διαβάσει τι γράφουν

Πειραματισμούς δεν θα κάνω

* εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό

παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου

Το βιβλιαρακι ολοι το εχουμε διαβασει.Το θεμα των λαδιων ομως ειναι λιγο "ευαισθητο".Κανεις δεν ειπε οτι θα σπασει το μοτερ αν κανεις αλλαγες ανα 15.000 χλμ αλλα το καλυτερο για τον κινητηρα δεν ειναι αυτο.Οπως επισης το οτι η Vw προτεινει λαδια Castrol δε σημαινει οτι δεν υπαρχει καλυτερη λυση.Ο καθενας πραττει οτι θελει.

Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km).

¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi...

Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km).

¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi...

Καλα δεν προκειται να σπασει κανενα μοτερ αν γινονται αλλαγες λαδιων στα 15.000 χλμ.Για να φτασει να σπασει μοτερ απο ελλειψη προστασιας του λαδιου παμε μακρια.Παντως εγω δεν αφηνω λαδι για 15.000 χλμ μεσα.Και τα λαδια, δε διατηρουν το 100% των χαρακτηριστικων τους και κατ'επεκταση της προστασιας τους καθ'ολη τη διαρκεια των 15.000 χλμ.Και ειδικα αν κανεις το πιεζει, τοτε ειναι που η αναγκη για συχνοτερη αλλαγη ειναι επιτακτικη.Ο καθενας κανει τις επιλογες του.Σιγουρα δε θα κρατησω το αυτοκινητο για 500.000 χλμ.Πιθανον ουτε για 100.000 χλμ αλλα και παλι θα θελω το καλυτερο για τον κινητηρα μου.Και προτιμω να ψαχνομαι και να μην μενω σε οτι μου λεει η Vw.Διοτι τοτε θα εμενα στο συνθετικης βασης Castrol που μου προτεινει και δε θα εβαζα το πληρως συνθετικο Mobil 1 που ειναι κλασης ανωτερο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν προκειται να σπασει κανενα μοτερ αν γινονται αλλαγες λαδιων στα 15.000 χλμ.Για να φτασει να σπασει μοτερ απο ελλειψη προστασιας του λαδιου παμε μακρια.Παντως εγω δεν αφηνω λαδι για 15.000 χλμ μεσα.Και τα λαδια, δε διατηρουν το 100% των χαρακτηριστικων τους και κατ'επεκταση της προστασιας τους καθ'ολη τη διαρκεια των 15.000 χλμ.Και ειδικα αν κανεις το πιεζει, τοτε ειναι που η αναγκη για συχνοτερη αλλαγη ειναι επιτακτικη.Ο καθενας κανει τις επιλογες του.Σιγουρα δε θα κρατησω το αυτοκινητο για 500.000 χλμ.Πιθανον ουτε για 100.000 χλμ αλλα και παλι θα θελω το καλυτερο για τον κινητηρα μου.Και προτιμω να ψαχνομαι και να μην μενω σε οτι μου λεει η Vw.Διοτι τοτε θα εμενα στο συνθετικης βασης Castrol που μου προτεινει και δε θα εβαζα το πληρως συνθετικο Mobil 1 που ειναι κλασης ανωτερο. ;)
Και εγώ mobil1 βάζω αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζοντας κάθε 7.500κμ λάδια και το ζορίζεις είσαι οκ. Επίσης πάντα για μαμά αυτοκίνητο θεωρώ υπερβολή κάθε 7500, αν έχει πειραχτεί τότε αλλάζουν τα δεδομένα.

Τέλος παίζουν μεγάλο ρόλο και οι συνθήκες λειτουργίας. Το λάδι χάνει τις ιδιότητες του περισσότερο από τις πολλές ώρες λειτουργίας (αν το βάζεις σε κίνηση (ρελαντί - 1η - 2α συνέχεια), πάρα από τη παρατεταμένη λειτουργία σε συνθήκες πίεσης ;)

Link to comment
Share on other sites

Στο tsi 122 η πρωτη αλλαγη εγινε στις 10000χλμ και εβαλα mobil 1 esp formula 5-30. Εχω ηδη κανει 7000 χλμ και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος σε σχεση με αυτα που φορουσε οταν το παρελαβα διοτι πρωτα απ΄ολα συνεχιζει να μη καιει γραμμαριο και δευτερον και σημαντικοτερο εχει πολυ καλο πρωινο ξεκινημα. Συγκεκριμενα με τα παλια λαδια ακουγωταν τα ωστηρια (υπαρχει σχετικο θεμα στα προβληματα αν θυμαμαι καλα) ενω τωρα ακομα και στους -10 απλα ανεβαινει το ρελαντι για 5δευτερολεπτα και μετα τελος.

Προσωπικα αλλαγες λαδιων σκοπευω να κανω καθε 10000χλμ τα οποια τα κανω σε περιπου 4 μηνες κυριως σε ταξιδια. Ισως ειναι υπερβολη, αλλα δεν νομιζω 50 Ευρω για λαδια + 10 για φιλτρο + 25 εργατικα (για τη σφραγιδα ουσιαστικα) να ειναι τρελο ποσο. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για τουρμπο κινητηρα οπου λαδια + φιλτρο αερα = SOS.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

καλα εμένα γιατι μου πέρνουν 118ευρω για την αλλαγή φιλτρου + λαδιων? (ξεχασα και αντιπαγωτικο στο νερο για τζαμια)

αν προσθεσεις και το λάδι που είναι

Special Plus

5W-40

με προδιαγραφές

502 00

505 00

505 01

τοτε μαλλον θα πρεπει να το ξανασκεφτώ σοβαρα

Edited by dim183
Link to comment
Share on other sites

Το λάδι της φωτογραφιας βαζουν στην Vw στα Γιαννενα.

δεν εψαξα απόδειξη να δω αν ειναι πληρως συνθετικό η όχι απο τη συσκευασία δεν βγαζεις τίποτα

και έχει 16+ευρω το λίτρο (αυτο το θυμάμε δεν ξεχνιετε)

πιο ακριβο δεν πιστευω να υπάρχει

post-9304-1230747632_thumb.jpg

Edited by dim183
Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής λέει longlife (5w30) λάδια κάθε 15.000Km ή αν περάσει 1 έτος. Υπάρχουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι με service μεταβλητών διαστημάτων και αλλάζουν όποτε τους ανάψει το λαμπάκι (μπορεί και κάθε 22.000km ίσως και 30.000km).

¶ρα θεωρώ τον 1 χρόνο ή 15.000km ιδανικά. Ο κατασκευαστής νομίζετε ότι θέλει να αρχίσουν να σπάνε; Ή θα το κρατήσετε για 500.000km; Έχει προοχωρήσει η τεχνολογία και στα λιπαντικά αλλά και στους κινητήρες Tsi...

Ο κατασκευαστής δεν γράφει πουθενά long life για 15 ή 1 έτος. Αυτά τα "λένε" οι αντιπροσωπείες. 15Κ ή ένα έτος δεν είναι long life, είναι τα απλά συνθετικά, όπως τα 5-40 που έγραψε ο άλλος χρήστης.

long life 504.00 για βενζίνη είναι: Ή 2 χρόνια, ή 30.000 ή όποτε ανάψει η λυχνία, με μεικτή χρήση εθνική-πόλη στους 20-22 μήνες περίπου.

Οτιδήποτε άλλο δεν το λέει ο κατασκευαστής κι όχι δεν θα "χαλάσει" ο κινητήρας, γι' αυτό υπάρχουν και οι ανάλογοι αισθητήρες

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι της φωτογραφιας βαζουν στην Vw στα Γιαννενα.

δεν εψαξα απόδειξη να δω αν ειναι πληρως συνθετικό η όχι απο τη συσκευασία δεν βγαζεις τίποτα

και έχει 16+ευρω το λίτρο (αυτο το θυμάμε δεν ξεχνιετε)

πιο ακριβο δεν πιστευω να υπάρχει

υπάρχει και πιο ακριβό, το 5-30 long life, εργοστασιακό πάλι. Αυτό βάζω στο GTI

Link to comment
Share on other sites

* εσυ που αλάζεις λάδια στα 7500km αξιξεις golf ωραιο σκεπτικό

παρολαυτα μάλλον δεν εχεις διαβάσει το βιβλιαράκι του αυτοκινητου

Eνω εσύ που ρωτάς τρόπους για να αλλάζεις ΛΑΔΙΑ κάθε 2 χρόνια????

Ελεος....

Link to comment
Share on other sites

Eνω εσύ που ρωτάς τρόπους για να αλλάζεις ΛΑΔΙΑ κάθε 2 χρόνια????

Ελεος....

φαντασου να εχεις και πιο ακριβο αυτοκινητο καθε ποτε θα τα αλαζεις

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ mobil1 βάζω αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζοντας κάθε 7.500κμ λάδια και το ζορίζεις είσαι οκ. Επίσης πάντα για μαμά αυτοκίνητο θεωρώ υπερβολή κάθε 7500, αν έχει πειραχτεί τότε αλλάζουν τα δεδομένα.

Τέλος παίζουν μεγάλο ρόλο και οι συνθήκες λειτουργίας. Το λάδι χάνει τις ιδιότητες του περισσότερο από τις πολλές ώρες λειτουργίας (αν το βάζεις σε κίνηση (ρελαντί - 1η - 2α συνέχεια), πάρα από τη παρατεταμένη λειτουργία σε συνθήκες πίεσης :)

Βασικα εγω το προσεχω πολυ.Δεν του πινω το αιμα αλλα δεν το παω και με ρελαντι.Απλα θελω να βαζω καλο λαδι στον κινητηρα μου και προτιμω να το αλλαζω νωριτερα.

wanderer: Ναι το longilife ειναι αυτο που λες.Απλα η Κοσμοκαρ (αγνωστο αν εχει παρει αδεια απο Γερμανια) συστηνει ακριβως τα μισα.Δηλ. 15.000 ή ενα χρονο για συνθηκες Ελλαδας.Τωρα αν η διαφορετικοτητα των συνθηκων το δικαιολογει...ειναι αλλου παππα ευαγγελιο.

Link to comment
Share on other sites

Τα long life τοτε τι είναι? 15000km ή 2 χρόνια

Δηλαδή αν εχω τετοια λάδια, κανω 7000χλμ το χρονο και τα αλλάζω το δευτερο χρόνο με αλλα τοσα χλμ? Τι θα γίνει θα μου χαλάσει ο κινητηρας αντι στα 200000χλμ κατατι σε λιγότερα χλμ

Είμαι της αποψης το συμφερει πάντα απο οικονομικής απόψεως.

είναι κατι το αντιστοιχο που λέγαν παλια να ζεσταθεί πρωτα το αυτοκίνητο και μετα να ξεκινας, τώρα καλύτερα είναι το αντιθετο απο οικονομικης απόψεως και περιβάλοντος

Πιστευω το να αλλάζεις τετοια λάδια ανα 7500km είναι σαν να αφηνεις το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πρωτα και μετα να ξεκινας

Σιγουρα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αλλά δεν αντισταθμιζετε οικονομικά τελικά αυτό που θα κερδίσεις στο τελος

Και εγω αυτο πιστευω... σιγα μην αλλαζω τα λαδια καθε 7.500 χλμ ...

Εχω κανει 40.000 χλμ, φοραω προγραμμα , εξατμιση και φιλτρο παρολα αυτα τα λαδια τα αλλαζω κανονικα δηλ καθε 15.000 χλμ, (οτι λεει ο κατασκευαστης :) ) το θεωρω πεταμενα λεφτα να αλλαζεις τα λαδια καθε 7.500 χλμ ενω ειναι για 15.000 χλμ (που αντεχουν και παραπανω απο 15 ..) τωρα βεβαια οποιος τα εχει τα δινει ...

Link to comment
Share on other sites

¶λλοι τα δίνουν σε προγράμματα και εξατμίσεις-φουγάρα κ άλλοι στη συντήρηση. Οχι όποιος έχει λοιπόν. Επιλογές είναι το ΠΟΥ τα δίνεις. Ασε που τα 15Κ χλμ η ο χρόνος αν κ δν το ακολουθώ πάνε κ έρχονται. Εδώ λέμε για 2 χρόνια....:S

Είναι και πώς κάνεις χλμ όπως και το πόσα κάνεις. Αλλοι το κουνάνε το αμάξι, άλλοι το πάνε κ άλλοι το κοιτάνε. Αλλά anyway...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.