Jump to content
GTI777

Δυσκολια εκκινησης

Recommended Posts

Οταν ειναι εντελως κρυο το αμαξι και εχω να το χρησιμοποιησω πανω απο 1 μερα ας πουμε,μιζαρει παραπανω απο το κανονικο και δυσκολευεται καπως..το χω παρατηρησει και στον γειτονα μου που εχει το το ιδιο..Για ποιο λογο συμβαινει,σας εχει τυχει?παντως αν ειναι ηδη ζεστο παιρνει τσακμακι..

Link to comment
Share on other sites

νομίζω πως όλα το κάνουν αυτό..

πρέπει να έχει κάποια σχέση με τη βενζίνη και την αντλία..

Link to comment
Share on other sites

Εμενα και μετα απο 2 μερες ακκινησιας δεν παρατηρω προβλημα.Κατευθειαν παιρνει μπρος ακομα και τα πρωινα.

Link to comment
Share on other sites

Αναλογα και την κατασταση της μπαταριας και ποσα αμπερ ψυχρης εκκινησης εχει.Αλλα σε γενικες γραμμες ειναι φυσιολογικο να παιρνει μπροστα λιγο ξεψυχισμενα μετα απο ακινησια σε συνθηκες κρυου.

:rolleyes: - σε γενικες γραμμες ετσι ειναι ,μην ξεχναμε και τις συστολες/διαστολες των μεταλλων και την επιδραση του ψυχους στην βενζινη και το λιπαντικο που δυσχεραινουν λιγακι την ροη τους (!)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα.

Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα.

Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ.

Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα.

Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα.

Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ.

Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα.

+11111

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα.

Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα.

Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ.

Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα.

Το αμαξι το εχω ενα χρονο ακριβως,οσο και τη μπαταρια..Μεσα σε ενα χρονο τα εφτυσε??δυσκολο μου φαινεται και δε συνηθιζω να εχω το ραδιοφωνο ανοιχτο.Το θεμα ειναι οτι μιζαρει παραπανω οταν ειναι κρυο,αλλα παντα παιρνει με την πρωτη.Δε μπορω να το εξηγησω καλυτερα,αν και ενα παιδι που ειπε για τα λαδια ισως και να χει δικιο γιατι αυτη τη βδομαδα θα εκανα το λιπαντικο σερβις και θελουν αλλαγη.Θα τους το αναφερω και βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ενεργοποιήσεις την μίζα άνοιξε τον διακόπτη και μόλις ανοίξουν τα λαμπάκια= α' σκάλα κάνε λίγο πιο δεξιά το κλειδί,λίγο πριν ενεργοποιηθεί η μίζα,περίμενε να ακούσεις την αντλία βενζίνης και να ψεκάσει περίπου 5 δευτ. και μετά β'=σκάλα βάλε μπροστά όχι όλα με μία κίνηση.Ελπίζω να σε βοήθησα.

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα αυτη ειναι η σωστη σειρα για εκκινηση κινητηρα και ειδικα στο κρυο.

Παρ' ολα αυτα οι πιο πολλοι απο εμας μπαινουν και γυρνανε το κλειδι αμεσως χωρις προβλημα.

Ενταξει οταν κανει πολυ κρυο και εχει μεινει το αυτοκινητο εξω τοτε θελει καμμια στροφη παραπανω αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να μην παιρνει μπροστα αμεσως μετα.

Το λεω γιατι εχω ζησει αρκετα χρονια στον Καναδα και οποια φορα ειχα προβλημα εκκινησης παντα κατι ελαττωματικο θα εφταιγε δηλ δεν ηταν φυσιολογικο.

Αυτο με τα λαδια δεν μπορω να το κατανοησω δηλ τι σχεση μπορει να εχουν εκτος και αν εχεις μεινει τελειως απο λαδι.

Δεν καταλαβα αν το ηχοσυστημα σου ειναι εργοστασιακο η οχι.

Τα εργοστασιακα σιγουρα δεν εχουν προβληματα διαρροης εκτος και αν τα εχεις πειραξει.

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμενα το κανει, οταν κατσει πανω απο 6 ωρες θελει 3 στροφες η μιζα για να βαλει μπρος, ενω οταν ειναι ζεστο ουτε μια στροφη κ δεν εχο aftermarket ηχοσυστημα. Το εχω 4 μηνες 5400 χλμ αλλα δεν εδωσα σημασια, τωρα ομως που διαβαζω σκεφτομαι τι μπορει να ειναι.

Λετε να ειναι η βενζηνα, αν κ βαζω μονο εκατοσταρα (ΕΚΟ γιατι ειναι η πιο φτηνη εδω, και εχω ακουσει οτι τα ΕΚΟ δεν ειναι και τοσο ποιοτικα) σκεφτομαι να αλλαξω, να παω σε ΒΡ '95 που ειναι τα ιδια λεφτα?

Εδω στη ροδο με GPS δεν μου δηχνει κανενα με προστημο η χωρις.

τι μπορει να ειναι, τι λετε εσεις?

Link to comment
Share on other sites

Η βενζινη απο πρατηριο σε πρατηριο ακομακαι της ιδιας εταιρειας μπορει να 'διαφερει'.

Εγω βαζω ΕΚΟ απροβληματιστα αλλα εχω κανει και την ερευνα μου.

Μην μπεις στο παραμυθι της ΒΡ δηλ οτι ειναι ακριβοι γιατι εχουν καλυτερη ποιοτητα.

Καλυτερη κερδοφορια εχουν μονο.

Παντως η 100αρα ειναι η βενζινη που νοθευεται περισσοτερο και ιδιως αν την βρισκεις φτηνη να το αποφευγεις.

Γιατι δεν βαζεις ΕΚΟ 95αρα γαι να εισαι σιγουρος?

Εκτος και αν εχεις GT/GTI που θελουν 100αρα (αλλα καλη 100αρα οχι νοθευμενη).

Link to comment
Share on other sites

Η βενζινη απο πρατηριο σε πρατηριο ακομακαι της ιδιας εταιρειας μπορει να 'διαφερει'.

Εγω βαζω ΕΚΟ απροβληματιστα αλλα εχω κανει και την ερευνα μου.

Μην μπεις στο παραμυθι της ΒΡ δηλ οτι ειναι ακριβοι γιατι εχουν καλυτερη ποιοτητα.

Καλυτερη κερδοφορια εχουν μονο.

Παντως η 100αρα ειναι η βενζινη που νοθευεται περισσοτερο και ιδιως αν την βρισκεις φτηνη να το αποφευγεις.

Γιατι δεν βαζεις ΕΚΟ 95αρα γαι να εισαι σιγουρος?

Εκτος και αν εχεις GT/GTI που θελουν 100αρα (αλλα καλη 100αρα οχι νοθευμενη).

Το tsi gt sport 140 εχω και παω για προγραμμα σε κανα δυμηνο.

Βαζω εκατοσταρα για να ειμαι σιγουρος οτι εχω 95 τουλαχιστον πραγματικη. Τωρα τελευταια βεβαια ενας φιλος μου εβαλε απο εκι στο δικο του polo gti κ μπηκε στο safe mode, γιαυτο αποφευγο το ΕΚΟ 95 γιατι φανταζομαι οτι ειναι χειροτερη αφου μπηκε στο safe mode η 100αρα?

Δεν ξερω ρε παιδια απο που να βαζω εδω στη ροδο δεν μου δηχνει τπτ το gps ουτε ενα πρατηριο, τι να κανω δεν θελω να κανω πειραματα στο αμαξει μου, θα δοκιμασω μαλλον 95 shell h bp ;)

Edited by attnos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.