GTI777 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Οταν ειναι εντελως κρυο το αμαξι και εχω να το χρησιμοποιησω πανω απο 1 μερα ας πουμε,μιζαρει παραπανω απο το κανονικο και δυσκολευεται καπως..το χω παρατηρησει και στον γειτονα μου που εχει το το ιδιο..Για ποιο λογο συμβαινει,σας εχει τυχει?παντως αν ειναι ηδη ζεστο παιρνει τσακμακι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 νομίζω πως όλα το κάνουν αυτό.. πρέπει να έχει κάποια σχέση με τη βενζίνη και την αντλία.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Ολα το κανουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Ολα τα αυτοκινητα το κανουν οταν ειναι παγωμενα.Αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο.Οχι μονο τα Golf και ειναι απολυτως φυσιολογικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 αλλαξε λιπαντικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Εμενα και μετα απο 2 μερες ακκινησιας δεν παρατηρω προβλημα.Κατευθειαν παιρνει μπρος ακομα και τα πρωινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 Αναλογα και την κατασταση της μπαταριας και ποσα αμπερ ψυχρης εκκινησης εχει.Αλλα σε γενικες γραμμες ειναι φυσιολογικο να παιρνει μπροστα λιγο ξεψυχισμενα μετα απο ακινησια σε συνθηκες κρυου. - σε γενικες γραμμες ετσι ειναι ,μην ξεχναμε και τις συστολες/διαστολες των μεταλλων και την επιδραση του ψυχους στην βενζινη και το λιπαντικο που δυσχεραινουν λιγακι την ροη τους (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα. Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα. Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ. Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLABI Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα.Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα. Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ. Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα. +11111 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI777 Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Δεν ειναι φυσιολογικο να ζοριζεται να παρει μπροστα μετα απο μια μερα.Το δικο μου και μετα απο 1 εβδομαδα δεν εχει προβλημα. Οποτε μου εκανε κατι τετοιο σε προηγουμενα αμαξια μου (και VW) παντα κατι εφταιγε, δηλ αδυναμη μπαταρια (ποσο καιρο την εχεις?), προβλημα διαρροης ρευματος (εχεις aftermarket μοναδα ηχου/ενισχυτη/ συναγερμο κλπ? καθοτι ειναι συνηθες το φαινομενο αν συμβαινει κατι τετοιο), προβλημα τροφοδοσιας κλπ κλπ. Αρχισε απο μπαταρια και προχωρα γιατι καποιοα στιγμη θα σε αφησει κανονικα. Το αμαξι το εχω ενα χρονο ακριβως,οσο και τη μπαταρια..Μεσα σε ενα χρονο τα εφτυσε??δυσκολο μου φαινεται και δε συνηθιζω να εχω το ραδιοφωνο ανοιχτο.Το θεμα ειναι οτι μιζαρει παραπανω οταν ειναι κρυο,αλλα παντα παιρνει με την πρωτη.Δε μπορω να το εξηγησω καλυτερα,αν και ενα παιδι που ειπε για τα λαδια ισως και να χει δικιο γιατι αυτη τη βδομαδα θα εκανα το λιπαντικο σερβις και θελουν αλλαγη.Θα τους το αναφερω και βλεπουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Πριν ενεργοποιήσεις την μίζα άνοιξε τον διακόπτη και μόλις ανοίξουν τα λαμπάκια= α' σκάλα κάνε λίγο πιο δεξιά το κλειδί,λίγο πριν ενεργοποιηθεί η μίζα,περίμενε να ακούσεις την αντλία βενζίνης και να ψεκάσει περίπου 5 δευτ. και μετά β'=σκάλα βάλε μπροστά όχι όλα με μία κίνηση.Ελπίζω να σε βοήθησα. Edited January 12, 2009 by ski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Και εγω αυτο κανω στο δικο μου.Περιμενω να σβησουν ολα τα λαμπακια με το δικοπτη στη θεση on , και μετα βαζω μπροστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Κανονικα αυτη ειναι η σωστη σειρα για εκκινηση κινητηρα και ειδικα στο κρυο. Παρ' ολα αυτα οι πιο πολλοι απο εμας μπαινουν και γυρνανε το κλειδι αμεσως χωρις προβλημα. Ενταξει οταν κανει πολυ κρυο και εχει μεινει το αυτοκινητο εξω τοτε θελει καμμια στροφη παραπανω αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να μην παιρνει μπροστα αμεσως μετα. Το λεω γιατι εχω ζησει αρκετα χρονια στον Καναδα και οποια φορα ειχα προβλημα εκκινησης παντα κατι ελαττωματικο θα εφταιγε δηλ δεν ηταν φυσιολογικο. Αυτο με τα λαδια δεν μπορω να το κατανοησω δηλ τι σχεση μπορει να εχουν εκτος και αν εχεις μεινει τελειως απο λαδι. Δεν καταλαβα αν το ηχοσυστημα σου ειναι εργοστασιακο η οχι. Τα εργοστασιακα σιγουρα δεν εχουν προβληματα διαρροης εκτος και αν τα εχεις πειραξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Και σε εμενα το κανει, οταν κατσει πανω απο 6 ωρες θελει 3 στροφες η μιζα για να βαλει μπρος, ενω οταν ειναι ζεστο ουτε μια στροφη κ δεν εχο aftermarket ηχοσυστημα. Το εχω 4 μηνες 5400 χλμ αλλα δεν εδωσα σημασια, τωρα ομως που διαβαζω σκεφτομαι τι μπορει να ειναι. Λετε να ειναι η βενζηνα, αν κ βαζω μονο εκατοσταρα (ΕΚΟ γιατι ειναι η πιο φτηνη εδω, και εχω ακουσει οτι τα ΕΚΟ δεν ειναι και τοσο ποιοτικα) σκεφτομαι να αλλαξω, να παω σε ΒΡ '95 που ειναι τα ιδια λεφτα? Εδω στη ροδο με GPS δεν μου δηχνει κανενα με προστημο η χωρις. τι μπορει να ειναι, τι λετε εσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Η βενζινη απο πρατηριο σε πρατηριο ακομακαι της ιδιας εταιρειας μπορει να 'διαφερει'. Εγω βαζω ΕΚΟ απροβληματιστα αλλα εχω κανει και την ερευνα μου. Μην μπεις στο παραμυθι της ΒΡ δηλ οτι ειναι ακριβοι γιατι εχουν καλυτερη ποιοτητα. Καλυτερη κερδοφορια εχουν μονο. Παντως η 100αρα ειναι η βενζινη που νοθευεται περισσοτερο και ιδιως αν την βρισκεις φτηνη να το αποφευγεις. Γιατι δεν βαζεις ΕΚΟ 95αρα γαι να εισαι σιγουρος? Εκτος και αν εχεις GT/GTI που θελουν 100αρα (αλλα καλη 100αρα οχι νοθευμενη). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 (edited) Η βενζινη απο πρατηριο σε πρατηριο ακομακαι της ιδιας εταιρειας μπορει να 'διαφερει'.Εγω βαζω ΕΚΟ απροβληματιστα αλλα εχω κανει και την ερευνα μου. Μην μπεις στο παραμυθι της ΒΡ δηλ οτι ειναι ακριβοι γιατι εχουν καλυτερη ποιοτητα. Καλυτερη κερδοφορια εχουν μονο. Παντως η 100αρα ειναι η βενζινη που νοθευεται περισσοτερο και ιδιως αν την βρισκεις φτηνη να το αποφευγεις. Γιατι δεν βαζεις ΕΚΟ 95αρα γαι να εισαι σιγουρος? Εκτος και αν εχεις GT/GTI που θελουν 100αρα (αλλα καλη 100αρα οχι νοθευμενη). Το tsi gt sport 140 εχω και παω για προγραμμα σε κανα δυμηνο. Βαζω εκατοσταρα για να ειμαι σιγουρος οτι εχω 95 τουλαχιστον πραγματικη. Τωρα τελευταια βεβαια ενας φιλος μου εβαλε απο εκι στο δικο του polo gti κ μπηκε στο safe mode, γιαυτο αποφευγο το ΕΚΟ 95 γιατι φανταζομαι οτι ειναι χειροτερη αφου μπηκε στο safe mode η 100αρα? Δεν ξερω ρε παιδια απο που να βαζω εδω στη ροδο δεν μου δηχνει τπτ το gps ουτε ενα πρατηριο, τι να κανω δεν θελω να κανω πειραματα στο αμαξει μου, θα δοκιμασω μαλλον 95 shell h bp Edited January 16, 2009 by attnos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...