Jump to content
Dark Angel

Golf Vi R20t

Recommended Posts

στο θεμα μας

πηγη απο γερμανια αναφερει πως το R20 θα ξεκιναει απο 36.400...στην ελλαδα καποιος που να ξερει πως γινεται με τα τελωνεια ας κανει μια προσεγγιση στην τιμη που θα ερθει

Link to comment
Share on other sites

Την τιμή του -προφανώς πλούσιου σε εξοπλισμό- εκθέματος την είδατε? Σκάρτα 48.000 ευρώ. Στη Γερμανία.

Δηλαδή καμια 53άρα εδώ.

Δε θα το έλεγα και ευκαιρία!

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο έχει πέρα από Parkpilot, Navi & DCC, το πανάκριβο μπλε μεταλλικό, 19άρες και Vienna leather.

Link to comment
Share on other sites

Εμ πως, είδα την τιμή και σκέφτηκα πως κάτι δεν πάει καλά, ΤΡΕΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

death-star-special-offer.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατι μου λεει για 39.900 σαν ξεκινημα..Με 45 εχεις αξιοπρεπεστατο εξοπλισμο..Το χρωμα δε θα κανει 2 χιλιαρικα αν μπειτε στο γερμανικο site εχει το scirocco με το χρωμα αυτο νομιζω 500-600 ευρω αργοτερα θα το βαλουν και στο golf . Οι εποχες ομως αλλαζουν και ηδη βλεπω μια μεταστροφη ολων στα μικρα κυβικα..Το r δικαιως πρεπει να κανει τοσο γιατι αν συνυπολογισουμε τη συντηρηση (περιπου 600 ευρω τελη και 800 ασφαλιστρα + καταναλωση αφου ειναι τετρακινητο) χρειαζεται ενα καλο μισθο για να το συντηρεις και να το χαιρεσαι..Το θεμα ειναι οτι με 45 χιλιαρικα εχεις αρκετες επιλογες αλλα με σαφως χειροτερες επιδοσεις.. Το πακετο του r ειναι το πιο πληρες..Αν ειχε 35 θα πλημμυριζε ο κοσμος r ...Kαι δε λεει..Εχτες μπηκα σε ενα φορουμ της audi και βριζανε οι κατοχοι των α3 επειδη βγαινει α3 1.2 tsi..Τα σχολια τους ηταν οτι θα χουν το ιδιο αυτοκινητο με εναν φτωχομπινε οπως χαρακτηριστικα δηλωσε ενας..Διαφωνω μ αυτη τη λογικη αλλα καλο ειναι καποια αυτοκινητα να κρατουν τη μοναδικοτητα τους..

Link to comment
Share on other sites

Κατι μου λεει για 39.900 σαν ξεκινημα..Με 45 εχεις αξιοπρεπεστατο εξοπλισμο..Το χρωμα δε θα κανει 2 χιλιαρικα αν μπειτε στο γερμανικο site εχει το scirocco με το χρωμα αυτο νομιζω 500-600 ευρω αργοτερα θα το βαλουν και στο golf . Οι εποχες ομως αλλαζουν και ηδη βλεπω μια μεταστροφη ολων στα μικρα κυβικα..Το r δικαιως πρεπει να κανει τοσο γιατι αν συνυπολογισουμε τη συντηρηση (περιπου 600 ευρω τελη και 800 ασφαλιστρα + καταναλωση αφου ειναι τετρακινητο) χρειαζεται ενα καλο μισθο για να το συντηρεις και να το χαιρεσαι..Το θεμα ειναι οτι με 45 χιλιαρικα εχεις αρκετες επιλογες αλλα με σαφως χειροτερες επιδοσεις.. Το πακετο του r ειναι το πιο πληρες..Αν ειχε 35 θα πλημμυριζε ο κοσμος r ...Kαι δε λεει..Εχτες μπηκα σε ενα φορουμ της audi και βριζανε οι κατοχοι των α3 επειδη βγαινει α3 1.2 tsi..Τα σχολια τους ηταν οτι θα χουν το ιδιο αυτοκινητο με εναν φτωχομπινε οπως χαρακτηριστικα δηλωσε ενας..Διαφωνω μ αυτη τη λογικη αλλα καλο ειναι καποια αυτοκινητα να κρατουν τη μοναδικοτητα τους..

ερωτηση κρισεως δεν το εχω ψαξει και καθολου για να μην παρεξηγηθω...το scirocco R θα βγαινει ακριβοτερο απο το golf R...??δεδομενου οτι δεν θα ειναι τετρακινητο μηπως λεω μηπως βγει φθηνοτερο απο το golf...αλλα το scirocco ειναι ακριβοτερο απο το golf ετσι δεν ειναι?απλα εχω ψιλομπερδευτει με την σειρα R...

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

ερωτηση κρισεως δεν το εχω ψαξει και καθολου για να μην παρεξηγηθω...το scirocco R θα βγαινει ακριβοτερο απο το golf R...??δεδομενου οτι δεν θα ειναι τετρακινητο μηπως λεω μηπως βγει φθηνοτερο απο το golf...αλλα το scirocco ειναι ακριβοτερο απο το golf ετσι δεν ειναι?απλα εχω ψιλομπερδευτει με την σειρα R...

Timi Golf R stin germania : 36.400 E

Timi Scirocco R stin germania : 33.475 E

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση κρισεως δεν το εχω ψαξει και καθολου για να μην παρεξηγηθω...το scirocco R θα βγαινει ακριβοτερο απο το golf R...??δεδομενου οτι δεν θα ειναι τετρακινητο μηπως λεω μηπως βγει φθηνοτερο απο το golf...αλλα το scirocco ειναι ακριβοτερο απο το golf ετσι δεν ειναι?απλα εχω ψιλομπερδευτει με την σειρα R...

Λογικα θα ειναι φτηνοτερο αφου στη Γερμανια ειναι περιπου 3 χιλιαρικα κατω...Ισως γυρω στα 37.000...

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς ζητώ συγνώμη που ανασταίνω αυτό το topic από τους νεκρούς αλλά λόγω πολύμηνης απουσίας από το forum ομολογώ πως δεν το είχα παρακολουθήσει.

Αγαπητέ raven, ίσως εδώ να μην είναι το κατάλληλο μέρος να κάνουμε αυτόν τον διάλογο αφού το topic αφορά το R20, εφόσον όμως έθιξες το θέμα είμαι υποχρεωμένος να βάλω τα πράγματα στη θέση τους:

Η εταιρεία που παρουσίασε το πρώτο τετρακίνητο δεν ήταν η Audi αλλά η Αγγλική Jensen (μοντέλο FF το 1966).

Το πρώτο τετρακίνητο παραγωγής δεν ήταν το Quattro αλλά το Leone της Subaru το 1972. H Audi έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1980 για να παρουσιάσει το δικό της τετρακίνητο, το Quattro, την ιδέα του οποίου όμως έδωσε ενα στρατιωτικό όχημα της VW, το Iltis. Αυτό που έκανε πρώτη η Audi ήταν να συνδυάσει τετρακίνηση με υπερτροφοδότηση.

Τα σημερινά S είναι όντως όλα τετρακίνητα. Μόνο που τη θέση των μπλοκέ διαφορικών την πήραν οι αισθητήρες του ABS. Και τα διαφορικά είναι αλλού τρία, αλλού δύο, αλλού Torsen και αλλού πολύδισκοι συμπλέκτες. Το μόνο που έχει μείνει στα S είναι το σήμα. Τα υπόλοιπα είναι Marketing my friend.

¶σε λοιπόν τις ειρωνίες περί μύθων και ονείρων και ψάξε λίγο καλύτερα.

Επίσης, δε μπορώ να καταλάβω με ποιο θράσος χλευάζεις την ιστορία των GTI και τη θεωρείς υποδεέστερη εκείνης των S. Τα GTI υπήρχαν πολύ πριν τα πρώτα S. Τα σημερινά GTI εξακολουθούν να είναι τα hot hatches αναφοράς. Τα σημερινά S πες μας τι είναι?

Οι μεγάλες σειρές (S4/S5/S6) είναι πλέον ατμοσφαιρικές, με τετρακίνηση που απευθύνεται στον σύγχρονο γιάπη, με ωραία ταμπλώ και σύγχρονα μπλιμπλίκια αλλά και μηδενική παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το δε S3 είναι ενα Golf λίγο πιο δυνατό και γιαλαντζοτετρακίνητο που για να διακριθεί στον δύσκολο στίβο των premium μικρομεσαίων πλασσάρεται επίτηδες μέσα από κλωνοποιημένα ανά τον κόσμο στα πρότυπα των αρχιτεκτόνων της Audi μοντέρνα βιομηχανικά κτήρια με πιο κυριλέ βιτρίνες από εκείνες της VW, ανάμεσα σε αλουμινένιες επενδύσεις, απαστράπτοντα κρύσταλλα, κόκκινα χαλιά, δερμάτινους καναπέδες, ξύλινα φεγκ-σούι, λουστραρισμένους υγραντήρες πούρων, ακριβά κρασιά, φοντανιέρες και άλλες τέτοιες μaλακίες και μάλιστα σε μια τιμή η οποία παραπέμπει στην κρεμ ντε λα κρεμ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την επονομαζόμενη 'Γερμανική Alfa', τη BMW.

Επειδή ανέφερες και τα Mk3 VR6, θυμάμαι σαν χθες άρθρο του γερμανικού AMS που συνέκρινε τα Mk3 Golf GTI, Golf GTI 16v και Golf VR6 για να καταληξει πως το καλύτερο εκ των τριών δεν ήταν το αργό GTI (115 PS) ούτε το μπροστόβαρο δύστροπο VR6 αλλά το GTI 16v. Και εν πάσει περιπτώσει, αν θεωρείς πως τα 42.000 ευρώ είναι πολλά για το δυνατότερο, πιο αλήτικο Golf όλων των εποχών (R20), τότε πες μας αν βρίσκεις πιο λογική την αγορά ενός Golf 3200cc (R32) επειδή είναι ο απόγονος του VR6. Έλεος.

Για το τέλος άφησα τις ιεροσυλίες που ανέφερες περί σύγκρισης οποιουδήποτε αυτοκινήτου με το original Quattro. Η αλήθεια είναι πως και μόνο που αναφέρω το όνομά του κάνω τον σταυρό μου. Κάνω τον σταυρό μου γιατί αναφερόμαστε σε εναν πεθαμένο. Τους νεκρούς οφείλουμε να τους σεβόμαστε, ας σεβόμαστε όμως ταυτόχρονα και τη νοημοσύνη όσων μας διαβάζουν και οι οποίοι δεν είναι άσχετοι με τις εξελίξεις τα τελευταία 29 χρόνια. Αν εσύ είσαι νεκρόφιλος αυτό είναι δικαίωμά σου. Κάτσε να λατρεύεις το Quattro σου, να μπαίνεις στο διαδίκτυο με τον Sinclair σου, να παίζεις παιχνίδια στον Commodore 64 και να ακούς Disco. Εμείς ζούμε στο σήμερα. Και σήμερα το Quattro δε θα έπιανε μπάζα απέναντι στον ανταγωνισμό. Σήμερα τα Subaru, Focus & Citroen του group A είναι αποτελεσματικότερα και γρηγορότερα από οποιοδήποτε Group B αυτοκίνητο και, πίστεψέ με, θα έβαζαν πατομπούκαλα στο S1. Σήμερα υπάρχουν VW πολύ πιο αξιόλογα και πολύ πιο ξεχωριστά από τα αντίστοιχα Audi, αλλά αν είσαι brand victim πως να το συνειδητοποιήσεις. Σήμερα τα Seat σαν αυτό που οδηγείς δεν είναι ούτε σοβιετικά κατάλοιπα ούτε rebadged Fiats αλλά σοβαρά αυτοκίνητα που δεν έχουν ανάγκη να γράφουν 'system Porsche' στο πίσω παρμπρίζ για να πείσουν. Και αυτό το οφείλουν στη VW. Γι' αυτό R E S P E C T.

GTI II 16v και τι δεν περασα με εκεινο το αμαξι. ενα απο τα λιγα μαμα GTI στην Ελλαδα στις αρχες της δεκαετιας του 90.

και εδω και 4 χρονια GTI V

θρυλος και οποιος δεν ειχε ποτε, δεν το καταλαβαινει και νομιζει πως ειναι απλα golf.

το s3 συγκρινεται με το R32 και φυσικα χανει.

Link to comment
Share on other sites

GTI II 16v και τι δεν περασα με εκεινο το αμαξι. ενα απο τα λιγα μαμα GTI στην Ελλαδα στις αρχες της δεκαετιας του 90.

και εδω και 4 χρονια GTI V

θρυλος και οποιος δεν ειχε ποτε, δεν το καταλαβαινει και νομιζει πως ειναι απλα golf.

το s3 συγκρινεται με το R32 και φυσικα χανει.

συμφωνώ 100% για όσα λες για το mk2 , απλά κορυφαίο ,

αλλά το s3 γιατί να συγκριθεί με το R32 ? εκτός ότι πλέον σταμάτησε και στο mk6 το αντίστοιχο θα είναι το Golf R , που έχει και ίδιο μοτέρ/τετρακίνηση με το s3 , οπότε μόλις βγει θα μπορεί να γίνει και πιο σωστά η σύγκριση.

το R32 πιστε'υω έιναι μια κατηγορία μόνο του , αν και υπάρχει το A3 3.2quatro με ίδια μηχανικά μέρη όπου μπορείς να το συγκρίνεις.

αυτή θα είναι μια πιο δίκαια σύγκριση αφού είναι παρόμοια αυτοκίνητα (μηχανικά) αλλά όμως η μεγάλη διαφορά είναι ότι άλλο target group έχει το R32 και άλλο το A3 άρα άλλο κοινό=άλλο στήσιμο και άλλη φιλοσοφία.

Πάντα απορούσα με κάποια περιοδικά που κάνανε δικές του συγκρίσεις !

π.χ. κάποιο που ήρθε πρόχειρα , βάζανε στο ίδιο συγκριτικό mk5 GTI , Astra OPC , leon Fr , τι συμπέρασμα να βγει έτσι ?

το astra opc έπρεπε να είναι με το ED30 και το Cupra ας πούμε .

η σύγκριση δηλ πως γίνεται ?

λες ποιο είναι το κορυφαίο από κάθε μοντέλο και το συγκρίνεις ?

λες ποιο είναι στην ίδια κατηφορία τιμής πανω κάτω και το συγκρίνεις ?

λες ποιο έχει ίδια κινητήρα (κυβικά) και παρόμοια ιπποδύναμη και τα συγκρίνεις ?

για μένα για να βγει ολοκληρωτικά κάποιο καλύτερο από το άλλο αποκλειστικά και μόνο σε επιδόσεις , είναι να οδηγηθούν την ίδια μέρα με τις ίδιες συνθήκες από τον ίδιο οδηγό στην ίδια πίστα.

αλλά αυτα είναι "ξένα" κόλπα ,

τώρα οι περισσότεροι εδώ στην Ελλάδα το πρώτο πράγμα που κοιτάνε όταν ανοίγουν ένα περιοδικό ή τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινητου είναι πόσο έχει 0-100 !! λες και κάτι έγινε ,

οκ δεν λέω είναι μια μέτρηση , αλλά όχι το παν.

και το σημαντικότερο είναι τι περνάει ένα αυτοκίνητο στον οδηγό του , που δεν το δείχνει κανένα χρονόμετρο αυτό.

Edited by AntonisR
Link to comment
Share on other sites

Κάτι ακούγεται πως σε έναν μήνα (δηλαδή λίγο πρίν το τέλος του έτους) θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες...!!!

Μιας κι απο τι ακουγεται θα ειναι.... φθηνο εδω στην Ελλαδα(!!!), οι φοροι ειναι οι πλεον ευνοϊκοι (ειδικα τωρα με τα νεα μετρα) και το χρημα ρεει αφθονο απο τα μπατζακια του μεσου καταναλωτη, θα τρεξουν ολοι να το παραγγειλουν... :lol: :lol: :xmas: :xmas: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

όπως είχα γράψει και στο thread του GTI, πωλητής της Καρέντα μου είπε κάτι για κοντά στα 40.000 βασικό εξοπλισμό....τώρα ποιος θα είναι ο βασικός εξοπλισμός θα καθοριστεί από το τμήμα μάρκετινγκ της κοσμοκαρ μάλλον!

Link to comment
Share on other sites

όπως είχα γράψει και στο thread του GTI, πωλητής της Καρέντα μου είπε κάτι για κοντά στα 40.000 βασικό εξοπλισμό....τώρα ποιος θα είναι ο βασικός εξοπλισμός θα καθοριστεί από το τμήμα μάρκετινγκ της κοσμοκαρ μάλλον!

καλά , εγώ που ρώτησα σε 2 αντ/πειες της Καρεντα ήτανε λίγο "μπερδεμένοι" !!! χαχα

ο 1ος από την Βουλιαγμένης απλά....ήτανε άσχετος ! μου είπε πως δεν θα έρθει καν στην Ελλάδα ! και ότι είναι μπροστινοκίνητο thumbsdown.gif .

ο 2ος από την Συγγρού μου είπε πως δεν έχουνε κάτι επίσημο αλλά πρώτα θα έρ8ει το scciroco R τους πρώτους 2 μήνες του 2010 και μετά από κανένα μήνα το Golf R.

άντε βγάλε άκρη τωρα...

Link to comment
Share on other sites

όπως είχα γράψει και στο thread του GTI, πωλητής της Καρέντα μου είπε κάτι για κοντά στα 40.000 βασικό εξοπλισμό....τώρα ποιος θα είναι ο βασικός εξοπλισμός θα καθοριστεί από το τμήμα μάρκετινγκ της κοσμοκαρ μάλλον!

Οι τιμές που μόλις ανακοινώθηκαν στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας είναι 30.000 € για το χειροκίνητο Scirocco R, και 31.441 € για την έκδοση με το κιβώτιο DSG. Αντίστοιχα οι τιμές για το Golf R ξεκινούν από 32.208 € για την τρίθυρη χειροκίνητη έκδοση, και 33.665 € για την τρίθυρη έκδοση με το κιβώτιο DSG.

Στην Μ.βρετανια λοιπον πεφτει πεινα ενω εδω την εχουμε δει ΝΤΟΥΜΠΑΙ !!! ε ρε κλοτσες που θελουνε !!!

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές στην Αγγλία, ήταν πάντα χαμηλότερες, όπως χαμηλότερες είναι και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης. Βλέπεις εκεί δεν υπάρχει τελωνείο που να σε χρεώνει με ένα κάρο φόρους, απλά και μόνο για να στα πάρει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.