Jump to content
gmorfeas

Cross Polo Υπερβολή

Recommended Posts

Έχω μια απορία σχετικά με την διάσταση των ελαστικών στο cross polo και θα ήθελα να με βοηθήσετε.

Η εργοστασιακή διάσταση είναι 215/40 R17 και τα λάστιχα είναι τα Dunlop SP Sport Maxx.

Θεωρώ την διάσταση αυτή υπερβολική ρε παιδιά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τι λέτε και εσείς? Νομίζω πως το τσακίζει κυριολεκτικά τόσο σε επιδόσεις όσο και σε καταπόνηση. Μετά από 10k χμ το αμάξι τρίζει ολόκληρο.

Με γνώμονα κυρίως την άνεση και την "ποιότητα κύλισης" θα μπορούσα να αλλάξω τα λάστιχα με κάποια άλλη διάσταση αλλά με την ίδια ζάντα (είναι και ωραία η άτιμη) πχ σε 205/50 R17 ή 195/50 R17?

Θέλω να είναι λίγο άνετο και με το 40άρι προφίλ αυτό είναι μάλλον ουτοπία. Να ξεκαθαρίσω πως δεν με ενδιαφέρει να χάσω σε επιδόσεις.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν δεν θες να "τσακίζει" όπως λες το αυτοκίνητό σου, θα πρέπει να αλλάξεις και ζάντα. Με μία 16 ιντσών για παράδειγμα, θα πηγαίνεις πιό άνετα, θα ρίξεις την κατανάλωση και δεν θα διαφοροποιήσεις την γεωμετρία του αυτοκινήτου σου.

Δεν ξέρω τι έχει πάθει πάντως η VW με τις παράξενες διαστάσεις τελευταία, κάποιος λόγος θα υπάρχει...

Ρίξε μια ματιά στον παρακάτω υπολογιστή, θα βρείς ποιά διάσταση είναι πιό κοντά σε αυτήν που ήδη έχεις καθώς και μία ανάλυση για τις επιπτώσεις αλλαγής διαστάσεων των ελαστικών.

http://www.autobild.gr/index.php?static=tyre

Με μια πρόχειρη ματιά, ξεχωρίζω: με αλλαγή ζάντας την 195/50R16 και χωρίς αλλαγή ζάντας την 195/45/R17.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

έλα ρε φιλε δεν είχα στο μυαλό μου ότι το cross έχει τέτοιες διαστάσεις! πάντως σίγουρα μπορείς να το "ψιλώσεις" δηλαδή σε νούμερο 50 από 40 το χω κάνει και εγώ γιατί δεν παλεύετε και επίσης μέχρι 205 μπορείς να το πας σίγουρα. 195 δεν ξέρω θα πρέπει να ρωτήσεις μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις k ζάντα μετά

Link to comment
Share on other sites

ετσι κι αλλιως θα ετριζε.... rocket.gifrocket.gifrocket.gif

Ο κουνιάδος μου στο δικό του (όχι cross) έχει 60k km και δεν ακούγεται κιχ. Το περίεργο είναι πως δεν το προσέχει καθόλου σε αντίθεση με εμένα που το έχω σκίσει στην σιλικόνη.

Link to comment
Share on other sites

ναι τι φοράει όμως του κουνιάδου σου που δεν είναι το cross; σίγουρα μικρότερο νούμερο και πιο ψηλό προφίλ. είναι πολύ φαρδύ κατά την γνώμη μου 215 και το προφίλ επίσης.

εγώ είχα 45 του έχω 50 και σκέφτομαι σε λίγο καιρό που θα τα αλλάξω να βάλω 55 μήπως δω κάποια "καλή" διαφορα αν και η άποψη μου είναι ότι πρέπει να βάλω και μικρότερο νούμερο σε πλάτος ελπίζω να το "παίρνει" η ζάντα. αλήθεια κανένας με 6n 100 να πει...;;; βεβαια εδώ που είμαι εγώ και είναι όλοι οι δρόμοι αίσχος τι να περιμένω από διαφορα αλλα αυτό είναι άλλο θέμα..

Link to comment
Share on other sites

ναι τι φοράει όμως του κουνιάδου σου που δεν είναι το cross; σίγουρα μικρότερο νούμερο και πιο ψηλό προφίλ. είναι πολύ φαρδύ κατά την γνώμη μου 215 και το προφίλ επίσης.

εγώ είχα 45 του έχω 50 και σκέφτομαι σε λίγο καιρό που θα τα αλλάξω να βάλω 55 μήπως δω κάποια "καλή" διαφορα αν και η άποψη μου είναι ότι πρέπει να βάλω και μικρότερο νούμερο σε πλάτος ελπίζω να το "παίρνει" η ζάντα. αλήθεια κανένας με 6n 100 να πει...;;; βεβαια εδώ που είμαι εγώ και είναι όλοι οι δρόμοι αίσχος τι να περιμένω από διαφορα αλλα αυτό είναι άλλο θέμα..

Τα πραγματα ειναι απλα. Οταν θες ανεση μικραινει η ζαντα και μεγαλωνει το λαστιχο. Οταν θες κρατημα και εμφανιση μεγαλωνεις την ζαντα και μικραινεις το λαστιχο. Με τον υπολογιστη διαστάσεων μπορεις να κινηθεις στους σωστους συνδιασμους ωστε να μην εχεις προβλημα με το κοντερ και τα χιλιομετρα που δειχνει. Τωρα τη μ@λ@κια την εχει πιασει στην VW και βάζει 17 ζαντες με λαστιχο φλουδα σε αμαξι το οποιο εχει ως σκοπο να κινηθει και σε καπως πιο ανωμαλο δρομο δεν μπορω να καταλαβω. Με μια 16 αρα ζαντα και το αναλογο λαστιχο θα δεις μεγαλη διαφορα στην ανεση και καποια μικρη διαφορα στην καταναλωση και στις επιδοσεις.

Σπυρο στο 6Ν το μαμα λαστιχο ειναι το 195/45/R15. Αν βάλεις 50αρι προφιλ που ειναι πολυ φθηνοτερο η ρόδα με τέρμα κομμένο τιμόνι θα βρίσκει στους θόλους. Με 55 αρι δεν θελω καν να ξερω τι γινεται... Μια καλη λυση ειναι να του βάλεις 14 αρα ζαντα και μετα να βαλεις 55 αρι λαστιχο. Εχω δει πολλους ηλικιωμένους με το συγκεκριμενο αμαξι να εχουν κανει την μια και μοναδική μοντα για να γλιτώσουν λεφτά απο τα λάστιχα και απο τον ορθοπεδικό, αφου με το 45αρι προφιλ κοπαναει πολυ. Το να μειώσεις το πλατος του ελαστικού δεν θα εχει αποτέλεσμα στην άνεση αλλα στην καταναλωση η οποια θα μειωθεί μαζι με τα κράτημα του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φιλε μου capamaru γερος πάντως δεν είμαι ακόμα... έχω πολλά πολλά χρονια μέχρι τότε αν φτάσω βεβαια. :lol:

αλλα επειδή είναι πραγματικά αίσχος όσο δεν πάει οι δρόμοι εδώ αν μπορούσα κάτι να με βολέψει περισσότερο. αλλα τελοσπάντων αστο γιατί ούτε ζάντα σκέφτομαι να αλλάξω.

όσο για το προφίλ τώρα sorry αλλα πρέπει να κανεις λάθος. είναι 2 χρονια περίπου που έχω το 50άρι προφίλ και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα πίστευα ότι θα "αντέξει" και άλλο ένα νούμερο πάνω

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φιλε μου capamaru γερος πάντως δεν είμαι ακόμα... έχω πολλά πολλά χρονια μέχρι τότε αν φτάσω βεβαια. :lol:

αλλα επειδή είναι πραγματικά αίσχος όσο δεν πάει οι δρόμοι εδώ αν μπορούσα κάτι να με βολέψει περισσότερο. αλλα τελοσπάντων αστο γιατί ούτε ζάντα σκέφτομαι να αλλάξω.

όσο για το προφίλ τώρα sorry αλλα πρέπει να κανεις λάθος. είναι 2 χρονια περίπου που έχω το 50άρι προφίλ και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα πίστευα ότι θα "αντέξει" και άλλο ένα νούμερο πάνω

με αυτη την διασταση (195/50/15) εχεις αλλαξει το βημα του αυτοκινητου κατα 3,6%,

με το 55αρι (195/55/15) που θες να βαλεις θα αλλαξει κατα 6,8%...

Με το 55αρι το πιο πιθανο να βρισκει...

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φιλε μου capamaru γερος πάντως δεν είμαι ακόμα... έχω πολλά πολλά χρονια μέχρι τότε αν φτάσω βεβαια. :lol:

αλλα επειδή είναι πραγματικά αίσχος όσο δεν πάει οι δρόμοι εδώ αν μπορούσα κάτι να με βολέψει περισσότερο. αλλα τελοσπάντων αστο γιατί ούτε ζάντα σκέφτομαι να αλλάξω.

όσο για το προφίλ τώρα sorry αλλα πρέπει να κανεις λάθος. είναι 2 χρονια περίπου που έχω το 50άρι προφίλ και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα πίστευα ότι θα "αντέξει" και άλλο ένα νούμερο πάνω

Το περισσότερο που θα βολευτείς ειναι με το 50αρι προφιλ. Δεν ειπα οτι εισαι γερος φιλε μου απλα σου ανεφερα κατι που βλεπω να κανουν κυριως ηλικιωμένοι ανθρωποι. Δυο χρονια που εχεις τα λαστιχα επανω εχουν φαγωθει οι θόλοι και μπρος και πισω και δεν ακουγεται τιποτα πλεον tongue.gif , δεδομένο αυτό το εχω δει σε φιλο μου. Αν βάλεις 55 αρι θα αρχίσει πάλι να ακουγεται μεχρι να ξαναφαγωθεί και να σταματήσει.

Link to comment
Share on other sites

αφίστε τα 45αρία όπως είναι και βαλτέ ποιο μαλακά ελατήρια (βέβαια θα είναι βάρκα στον γυαλό) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στα λάστιχα ο κάθε αριθμός ή γράμμα έχει τη δική σημασία και τρόπο που μετριέται...

π.χ.

205/45R16 83W

205 -> πέλμα από το λάστιχο σε χιλιοστά

45 -> λογος πέλματος με προφίλ ελαστικού, δηλ. 45% του 205 = 92,25 χιλιοστά

R -> κατασκευαστικός τύπος ελαστικού R(adial)

16 -> διάμετρος ζάντας σε ίντσες

83 -> δείκτης βάρους που αντέχει το ελαστικό

W -> δείκτης μέγιστης ταχύτητας που αντέχει το ελαστικό...

Η αλλαγή 205/45 (92mm) με 215/40 (82mm) είναι πολύ λίγα χιλιοστά που σχεδόν δεν αλλάζεις την διάμετρο του τροχού, οπότε και το τράνταγμα κ.τ.λ. είναι τα ίδια... Για να διαφοροποιηθείς σε αυτό πρέπει να αλλάξεις διάμετρο τροχού για να βάλεις μεγαλύτερο σε χιλιοστά προφίλ...

Link to comment
Share on other sites

ωραία οποτε σε λίγο που αλλάζω ξαναβάζω 45 με πείσατε, αν και δεν νομίζω να παίζει αυτό με τους θόλους τουλάχιστον στο 50 που είναι το δικό μου, βεβαια τίποτα δεν αποκλείεται μπορεί να έχω και άδικο

φιλε capamaru με καλή διάθεση το είπα για τους γερους άλλωστε έβαλα και :lol:

δηλαδή με το 50 που έχω πάνω τώρα τι έχει αλλάξει γενικά πρακτικά;

Link to comment
Share on other sites

ωραία οποτε σε λίγο που αλλάζω ξαναβάζω 45 με πείσατε, αν και δεν νομίζω να παίζει αυτό με τους θόλους τουλάχιστον στο 50 που είναι το δικό μου, βεβαια τίποτα δεν αποκλείεται μπορεί να έχω και άδικο

φιλε capamaru με καλή διάθεση το είπα για τους γερους άλλωστε έβαλα και :D

δηλαδή με το 50 που έχω πάνω τώρα τι έχει αλλάξει γενικά πρακτικά;

Πρακτικα με το 50 αρι εχουν αλλαξει ελαχιστα πραγματα απο ζητημα αποδοσης αλλα εχει αλλαξει αρκετα απο ανεση, προς το καλυτερο. Αν εισαι κοντα στο να αλλαξεις ελαστικα τοτε βάλε παλι 50αρια (δεν θελω να σε παρω στο λαιμό μου) γιατι το κοστος των 45αριων ειναι 150 ευρω επανω τουλαχιστον και απο ανεση ειναι χειρότερα. Το αμαξι φοραει ελατηρια χαμηλώματος? Το οτι βρίσκει στους θόλους ειναι σίγουρο (ειδικά με κομμένο το τιμόνι τέρμα) απλα μετά απο λιγο τρωγεται το λαστιχο, τρωγεται και ο θόλος και δεν ακουγεται τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

παντως εδώ ένα φίλος μου με το 75άρι του έχει 14αρα ζάντα και 185/65 και μου ζήτησε να του δώσω τις παλιές μου ζάντες με 195/45 15... δεν θα να εχει πρόβλημα ετσι? δεν το έχει κατεβάσει, δεν νομίζω να τον κόψει και πολύ έτσι?

Link to comment
Share on other sites

όχι το αμάξι δεν φοράει ελατήρια χαμηλώματος. κοίτα για να επιμένεις για τους θόλους σίγουρα δεν μπορεί να κανεις λάθος κάτι θα ξέρεις παραπάνω ok. το θέμα είναι που δεν ξέρω τι να κάνω όταν αλλάξω γιατί στους "ανώμαλους" δρόμους που είμαι αν βάλω 45 μήπως μου φαίνεται μεγάλη η διαφορα από το 50. πάντως για την τιμή ειλικρινά δεν ξέρω και μου φαίνεται μεγάλη η διαφορα πάντως. σε οικονομία επηρεάζει τίποτα γενικά οι διαστάσεις;

φιλε dark angel μήπως βοηθήσει το προγραμματάκι που έβαλε κάποιος φίλος πριν λίγες μέρες;

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26366

...νομίζω είναι αρκετή η διαφορα

Link to comment
Share on other sites

πολλά κμ εσφαλμένα δίχνει... εαν βάλει της παλιές ζάντες μου...

Link to comment
Share on other sites

όντως μεγάλη η διαφορα στα 170 θα δείχνει 150 και δύσκολα tongue.gif

και μεταβολή στην διάμετρο -7,1%, αυτό πρέπει να κοιτάξεις δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει μετά..

Link to comment
Share on other sites

με 16άρα διορθώνετε το πρόβλημα :o :o :lol: :lol: μόλης -0,88% ??? και 205/45 R16??? απο 185/65 R14???????????

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

πολύ τουμπανο θα φενετε και μέτα το φαντάζεσε με τα 75αλογα με 275.000κμ πυ έχει κάνει?????? που σήγουρα τα 75... (εγιναν 68... και μπορεί και λιγότερα) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

έσυ έχεις και το 101... αυτο που είναι το 75... τι 75 68πες και πόσα ακόμα θα έχουνε ψοφίσει... :lol:

Link to comment
Share on other sites

κοίτα εμενα τουλάχιστον δόξα το θεό μια χαρά κρατιέται... για την ώρα... :lol:

βεβαια εξωτερικά δεν το συζητώ δεν παλεύετε καθόλου.. είμαι και εγώ μωρέ που το συντηρώ καλά.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

βοηθειά μας εεεε???? tongue.gif

Y.Γ. τελικά τις έδωσα και μου λέει... φίλε τώρα εχω εργαελίο πετάει το αμαξι μου λέει μπενει στις στροφες με χίλια... τον κοίταζα καλα... και έλεγα.. είδε ο άνθρωπος χαρά.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.