iliastsd Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 (edited) Παιδία έχω ψάξει και δεν βρήκα παρόμοιο πρόβλημα οπότε άνοιξα καινούργιο θέμα... Στο Golf V που έχω αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο (δηλαδή να έχω να το βάλω μπρός πολλές ώρες) στο ρελαντί δεν αναβάζει στροφές να πάει στις 1100 με 1200 για ένα λεπτό για να ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας όπως κάνουνε όλα τα αυτοκίνητα παρα μόνο δουλεύει στις 800 με 900 όπως όταν είναι ζεστό... Λίγες φορές και σπάνια και αφού η θερμοκρασία του περιβάλοντος είναι πάνω απο 12-13c δουλεύει φυσιολογικά και αναβάζει τις στροφές όπως πρέπει... Το πήγα στη VW εδώ στη Λάρισα όπου και μένω και αφού το βάλανε στον εγκέφαλο, μου έιπανε πως όλα είναι εντάξει και πως δεν ανεβάζει στροφές ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επειδή δεν το θεωρεί απαραίτητο... Δηλαδή δεν το θεωρεί απαραίτητο όταν είναι όλο το βράδυ έξω και η θερμοκρασία του περιβάλοντος είναι κάτω απο 10c και ειδικά κοντά στους 0c? Το θέμα είναι οτι στην αρχή δούλευε πάντα κανονικά και τώρα εδώ και 5 μήνες περίπου άρχισε να μου κάνει τα κόλπα που ανέφερα πιο πάνω. Ξέρει κανείς κάτι για το θέμα αυτό? Edited March 7, 2009 by golfV gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Έτσι κάνουν μην αγχώνεσαι και σε άλλους που έχω δει παγωμένο με 0 βαθμούς έξω το βάζουν μπρος και κάθεται κατευθείαν στις 900 - 800 στροφές ενώ το δικό μου έστω και για 10 - 20 δεύτερα κάθεται στους 1100 και μετά πέφτουν οι στροφές. Κατά 99% έχει χαλάσει κάποιος θερμοστάτης αλλά δεν πρόκυτε ποτέ να στο βρει η αντιπροσωπεία (όσα χρόνια και να ψάχνουν), βάλε αν έχεις το vag com μπας και σου βγάλει κανένα σφάλμα αν δεν βγάλει μην αγχώνεσαι δεν πρόκυτε να σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 και σε μενα δεν τσοκαρει παντα οταν εχει κρυο,μερικες φορες δε,εχει τσοκαρει με εξ. θερμοκρασιες 12 βαθμων. θεωρω οτι δεν υπαρχει προβλημα,το αμαξι παιρνει μπροστα αμεσως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 και γώ το ίδιο παθαίνω και το κουλο ειναι οτι το καλοκαιρι μου το έκανε πάντα σε καθε εκκινιση... τωρα οταν εχει εξω 0 δεν το κανει παρα μονο οταν παω καπου και αφου περασουν 2-3 ωρες απο την τελευταια βολτα τοτε ανεβαζει... αλλα δεν ασχολήθηκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Το περιεργο ειναι οτι σε εμενα (οπως και στους απο πανω) το "τσοκ" ανοιγει τις πιο ζεστες μερες ενω οταν εξω εχει μειον δεν ανοιγει! Προφανως δεν ειναι προβλημα, καποια λογικη θα υπαρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 αρα εφοσον ολοι εχουμε διαπιστωσει οτι με τον ιδιο τροπο και συνθηκες λειτουργει,ειναι φυσιολογικο!παντως εγω δεν εχω παρατηρησει κατι ανησυχιτικο τουλαχιστον μεχρι τωρα και με τον τροπο που τσοκαρει το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Το περιεργο ειναι οτι σε εμενα (οπως και στους απο πανω) το "τσοκ" ανοιγει τις πιο ζεστες μερες ενω οταν εξω εχει μειον δεν ανοιγει! Προφανως δεν ειναι προβλημα, καποια λογικη θα υπαρχει. Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliastsd Posted March 7, 2009 Author Report Share Posted March 7, 2009 (edited) Απο οτι βλέπω υπάρχουνε πολλά αυτοκίνητα με ίδιο πρόβλημα με το δικό μου... Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια που μου προσφέρατε! Edited March 8, 2009 by golfV gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Που δεν πρόκηται για πρόβλημα αλλά για τρόπο λειτουργίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 (edited) στο audi Α4 1996 μοντελο του πατερα μου θυμάμαι χαρακτηριστικα μια μερα με τσουχτερο κρυο οι στροφές ήτανε στις 1200-1300 παρατεταμένα για αρκετή ωρα πάνω απο λετπό... τώρα δεν μπορω να καταλάβω γιατι λειτουργει έτσι στο γκόλφ χωρίς να ανεβάζει καθόλου τις κρύες μέρες το πουλάω όλο προβλήματα είναι ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΓΚΟΛΦ ΡΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ θα παω να αγορασω χιουντάι... παω απο τώρα να κάνω εγγραφη στο χιουντάι κλάμπ Edited March 8, 2009 by ForiS3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Που δεν πρόκηται για πρόβλημα αλλά για τρόπο λειτουργίας. ελα μην απελπιζεσαι. ολα ειναι φυσιολογικα. οσο για to hyundai ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο μου και το εδωσα με 340.000 χλμ χωρις προβληματα. μη συνεχισω γιατι θα βγω OFF TOPIC ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ VW KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 (edited) ελα μην απελπιζεσαι. ολα ειναι φυσιολογικα.οσο για to hyundai ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο μου και το εδωσα με 340.000 χλμ χωρις προβληματα. μη συνεχισω γιατι θα βγω OFF TOPIC ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ VW KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ Συγνώμη για το OFF TOPIC αλλά άλλες απαιτήσεις-προσδοκίες έχει κανείς από ένα Hyundai και άλλες απαιτήσεις-προσδοκίες από ένα VW Αυτό με το ρελαντί μου συνέβη και εμένα σποραδικά βέβαια εδώ και 2,5 χρόνια στο TSI μου, αλλά αφού δεν βγάζει σφάλμα και τελικά δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα μην ανησυχείς. Edited March 9, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Επι του θέματος, καλό είναι ενα αμάξι οταν είναι κρύο να δουλέψει λιγάκι στις 1200-1500 στρόφές (για δευτερόλεπτα) ώστε να κυκλοφορήσουν τα λάδια καλύτερα. Στο FSI μου πάντα κρύο ανεβάζει τις στροφές για 8-10 δευτερα μέχρι να πέσουν πάλι στισ 700. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 σημερα,δεν μου τσοκαρισε το πρωι με +8 βαθμους και μου τσοκαρισε στις 16:00 το μεσημερι με +17!! :lol: τι να πω, δεν ξερω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 σημερα,δεν μου τσοκαρισε το πρωι με +8 βαθμους και μου τσοκαρισε στις 16:00 το μεσημερι με +17!! :blink: τι να πω, δεν ξερω.... και εμενα οτι να ναι....κουλαρε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 οταν ειναι πολυ κρυο κατω απο 8 εξω παντα δουλευει 900-1000 μαξ!αυτο για να μην υπαρχει εντονη φθορα και καταπονηση απο την ελλειψει λαδιου και γιατι το λαδι δεν ζεσταινεται τοσο γρηγορα..αν παρατηρησετε δουλευει πανω απο 15-20 δευτερολεπτα στισ 900 στροφες και μετα πεφτει.οταν η θερμοκρασια ειναι κοντα και πανω απο 8-10 βαθμους και τα λαδια ζεστενονται πιο γρηγορα τοτε κανει τσοκ 1200. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 δηλαδη οταν είχε 0-3 βαθμούς και γω πατουσα γκάζι στις 2-2.500 ο εγκέφαλος θα μου πατουσε χριστοπαναγίες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 οταν ειναι πολυ κρυο κατω απο 8 εξω παντα δουλευει 900-1000 μαξ!αυτο για να μην υπαρχει εντονη φθορα και καταπονηση απο την ελλειψει λαδιου και γιατι το λαδι δεν ζεσταινεται τοσο γρηγορα..αν παρατηρησετε δουλευει πανω απο 15-20 δευτερολεπτα στισ 900 στροφες και μετα πεφτει.οταν η θερμοκρασια ειναι κοντα και πανω απο 8-10 βαθμους και τα λαδια ζεστενονται πιο γρηγορα τοτε κανει τσοκ 1200. Ετσι γινεται. Ειναι θεμα αυτοπροστασιας σε περιβαλλον με χαμηλες θερμοκρασιες. Γι'αυτο και οταν εχουμε πιο υψηλες θερμοκρασιες το 'τσοκ' κραταει περισσοτερο. Το καλυτερο ειναι παντα νε περιμενετε, με κρυο, το αυτοκινητο 2-3 λεπτα τουλαχιστον πριν ξεκινησετε και μετα παντα με χαμηλες στροφες. Εγω βεβαια περιμενω περισσοτερο. Η φθορα του αυτοκινητου κατα το περισσοτερο γινεται κατα την εκκινηση, γι'αυτο προσοχη στο ζεσταμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 για τσεκαρε λιγο τα καυσαέρια σου γιατί κατι μου θυμίζει το προβλημά σου αλλά από πολύ παλιότερο μοντέλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...