Jump to content
George_Chania

Πρόβλημα με Polo 16v 6n 1998

Recommended Posts

Καλησπέρα σας παιδία έχω το αυτοκίνητο που λέω στο τίτλο και έχω μεγάλο πρόβλημα με τους άσχετους εδω κάτω που είμαι , έκανα την βλακεία να το πάω εκτός service αντιπροσωπείας και φοβάμαι ότι μου το έκαναν σαν τα μούτρα τους , ας αρχίσω να σας λέω να μου πείτε την γνώμη σας , είχα κάποιο πρόβλημα που μάλλον εντοπιζόταν στην πεταλούδα (υπόψη είναι το ισπανικό με εγκέφαλο marelli) γιατί πολύ συχνά στο ρελαντί έσβηνε οπότε το πάω σε ένα κολλητό ενός φίλου μου ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι δεν μπορούσε να το ρυθμίσει άρα η πεταλούδα είναι άχρηστη άρα να παραγγηλουμε μια άλλη του λέω πόσο μου είπε γύρω στα 300 περασμένη (άψαχτος εγώ είπα ναι , την βρήκα 215 ebay μεριά την vdo siemens) όλα καλά μέχρι εδω, έρχεται μετά από μια μέρα η πεταλούδα πάμε να την βάλουμε αλλά με τίποτα δεν μπορούσε να κάνει βασική ρύθμιση βρε από εδω σε έχω από εκεί σε έχω τίποτα, οπότε βλέπουμε ότι είχε ένα z παραπάνω στον κωδικό της η νέα πεταλούδα και την γυρίσαμε πίσω και μας έστειλαν μια άλλη, μετά από 10 μέρες που ήρθε η άλλη με τίποτα και πάλι δεν μπορούσε να την ρυθμίσει και να αυξομειώνει τις στροφές η νέα πεταλούδα, μου λέει ο τύπος αφού πήγε σε ένα γνωστό του συνάδελφο ότι ο εγκέφαλος του αμαξιού μου έχει πρόβλημα γιατί λέει δεν μπορεί να διαβάσει με το πρόγραμμα του τον κωδικό συνεργείου, εγώ φρίκαρα και του είπα άσε και θα το πάω σε κάποιον άλλο που τις είχε κάνει βασική ρύθμιση παλιότερα , την άλλη μέρα πήγα σε εκείνον μαζί με την νέα πεταλούδα και του είπα αν μπορεί να ρυθμίσει την παλιά ή αν δεν ρυθμίζει η παλιά να μου περάσει την νέα πεταλούδα ,πήγα μετά από κάτι ώρες και τον βρήκα να έχει βγάλει τον εγκέφαλο και να ψάχνει αν έχει πάρει νερά και τα συναφή, τελικά δεν βρήκε εγκέφαλο να δοκιμάσει και δεν μπορούσε και αυτός να κάνει βασική ρύθμιση στην πεταλούδα , στο τέλος μου ζήτησε και 20 ευρώ για την ώρα που έφαγε του τα έδωσα ,αλλά πηγαίνοντας να πάρω το αμάξι αυτό είχε σηκώσει 2000 στροφές ρελαντί και μόνο που δεν σκοτωθήκαμε και του πήρα τα χρήματα πίσω , σήμερα έμαθα ότι είχε πετάξει έξω την φύσα της πεταλούδας, κανονικά θέλει μήνυση ο δεύτερος γιατί κάπια ζημιά μου έκανε και το αμάξι δεν έχει ρελαντί, σήμερα λίγο που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου έκαναν βασική ρύθμιση κανονικά αλλά πάλι ανεβοκατεβάζει στροφές και έχει κομπιάσματα οπότε είπαμε μετά την πέμπτη να τους το ξαναπάω για να το ψάξουν γιατί μπορεί από κάπου να παίρνει αέρα , για πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν ξέρω έχω πάθει μια μικρή φρίκη .

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καταρχας καλως ορισες στην παρεα μας :lol: . Μην φρικαρεις με το ρελαντι ειναι κατι που συμβαινει σχεδον σε ολα τα 6N. Πιθανη αιτια μπορει να ειναι πεταλούδα, μοτερακι ρελαντι, σωληνακια υποπιεσης, βουλωμενα μπεκ, βαλβιδα ψυχρης, εγκεφαλος, αισθητηρας Λ. Αφου το ρελαντι σου τρεμοπαιζει και σβηνει ο πιο πιθανος υποπτος ειναι η πεταλουδα και μαλλον και η βαλβιδα ψυχρης μαζι. Αυτο που καταλαβα ειναι οτι αυτοι που περασαν την καινουργια δεν γνωριζαν και πολυ καλα τι εκαναν. Κανονικα οταν τα εχει φτυσει η πεταλουδα το διαγνωστικο βγαζει ενα σφαλμα. Μετα την αλλαγή της πεταλουδας και το περασμα των βασικών ρυθμισεων τους πολους της μπαταριας τους βγαλατε? Πρεπει να ψαξεις και τα παραπανω που σου ειπα αν και με τους ασχετους εκει θα σου σπασουν τα νευρα. Καλο κουραγιο και οτι χρειαστεις εδω ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Πεταλούδα όπως είπε ο Capamaru και βαλβίδα ψυχρής, επίσης το πέρασμα βασικών ρυθμίσεων να γίνει όταν θα είναι ζεστό το αυτοκίνητο... αυτά!

Υ.Γ. Καλός μας ήρθες στην παρέα, και να χαίρεσαι το Polo σου <_<

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου , όταν αλλάξαμε την πεταλούδα το πρόβλημα δεν έφευγε και πιθανώς το διαγνωστικό πρόγραμμα που έτρεχαν δεν ήταν το καλύτερο μια και για το μοντέλο μου δεν είχε δυνατότητα βασικών ρυθμίσεων της πεταλούδας , και όχι δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας και έκανε ταρζανιές πηγαίνοντας από άλλα μοντέλα που του έδιναν δυνατότητα ρύθμισης για την πεταλούδα πολύ φοβάμαι ότι είναι φακίρηδες μερικοί και στους στραβούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος (βλέπε τοπική αντιπροσωπεία εκεί βγάλανε τους πόλους και ήξεραν ότι αν είναι παιγμένη η μπαταρία κάνει μαμακιες με το ρελαντί, ακόμα και εγώ αν μου έκανε ανεβοκατεβάσματα το ρελαντί απλά έβγαζα τους πόλους και το άφηνα 1-2 λεπτά και ίσιωνε ) τα σωληνάκια υποπίεσης αλλάχθηκαν με νέα μια ήταν ψωριασμένα αλλά ακόμα ανεβοκατεβαίνει το ρελαντί και επίσης έχουμε γυρίσει την παλιά πεταλούδα προς το παρόν μετά την πέμπτη αν δεν φύγω δευτέρα να πάω Ρέθυμνο να το κοιτάξω στην εκεί αντιπροσωπεία, θα κοιτάξω και αυτά που είπες ( ο δικός μου είπε να το αφήσω 3 μέρες να βρει άκρη με αλλαγές εγκεφάλου ιμοπιλάιζερ κτλπ και του είπα ίσως αν δεν βγάλω άκρη (δεν μου άρεσε η ιδέα αλλαγής εγκεφάλου για πειράματα )).

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα πρωί με βλέπω να τρέχω να τα φτιάξω (την πεταλούδα την έχω την βαλβίδα ψυχρής ελπίζω να την έχει στο service στο Ρέθυμνο) αυτά που μου είπατε είναι χρήσιμα να είστε καλά παιδιά

Link to comment
Share on other sites

πέρασμα βασικών ρυθμίσεων ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ όταν θα είναι ζεστο το αυτοκίνητο πρέπει να περαστούν οι βασικές ρυθμίσεις!

Υ.Γ. βρες κάποιον που να έχει ένα απο τα ακόλουθα διαγνωστικά VAS5051 - 5052 - 5053 να κάνει διαγνωστικό έλενχο Seat/Scoda/VW-Audi έχουνε αυτό το διαγνωστικό!

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά ήταν τελικά ένα σωληνάκι αριστερά και δεν φαινόταν γιατί είχε κόψει από κάτω, σήμερα πήγα και σε κάποιον άλλο εκτός αντιπροσωπίας και το φτιάξαμε , αλλάξαμε μπουζί με bosch 3ακιδα , ράουλο ντρισιμπιτέρ , ψεκάσαμε καθαρίσαμε ότι φύσα έχει σχέση με τον κινητήρα ακόμα και του εγκεφάλου , ρυθμίσεις έγιναν και στις 2 πεταλούδες μια χαρά έπαιρνε βασικές ρυθμίσεις ο εγκέφαλος , αφήσαμε την παλιά πεταλούδα αφού φαινόταν να δουλεύει μια χαρά, θα το τσεκάρω αυτήν την εβδομάδα επίσης μου είπε να περάσω να τσεκάρουμε την αντλία και τα μπέκ από βδομάδα γιατί μου φένετε ακούω πιράκια καμιά φορά, την αντλία μπορεί να την τσεκάρει τα μπεκ όμως πρέπει να τα βγάλει για να τα δει(40 ευρώ να τα καθαρίσει ) τι λέτε να το κάνω με τα μπεκ έχω 130000 χιλιόμετρα α και μου έδωσε και ένα αμερικάνικο υγρό δώρο για πρόσθετο στην βενζίνη για καθαρισμό των μπεκ , μια χαρά ήταν το παλικάρι , το διαγνωστικό του δεν ήταν VAS5051 - 5052 - 5053 αλλά έκανε παπάδες, 14000 λέει έκανε (φτιάχνει και φορτηγά το συνεργείο) και φυσικά ρύθμισε τα πάντα με την πρώτη, ένα έχω να πω προσοχή στους φακίρηδες επίσης η αντιπροσωπεία σίγουρα θα το έβρισκε απλά ήθελε ώρα να το ψάξει, το παλικάρι στην εδώ αντιπροσωπεία μου είπε ότι από κάπου παίρνει αέρα και ότι θέλει ψάξιμο απλά χτες δεν προλάβαινε και έπρεπε να πάω μετά την πέμπτη.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά ήταν τελικά ένα σωληνάκι αριστερά και δεν φαινόταν γιατί είχε κόψει από κάτω, σήμερα πήγα και σε κάποιον άλλο εκτός αντιπροσωπίας και το φτιάξαμε , αλλάξαμε μπουζί με bosch 3ακιδα , ράουλο ντρισιμπιτέρ , ψεκάσαμε καθαρίσαμε ότι φύσα έχει σχέση με τον κινητήρα ακόμα και του εγκεφάλου , ρυθμίσεις έγιναν και στις 2 πεταλούδες μια χαρά έπαιρνε βασικές ρυθμίσεις ο εγκέφαλος , αφήσαμε την παλιά πεταλούδα αφού φαινόταν να δουλεύει μια χαρά, θα το τσεκάρω αυτήν την εβδομάδα επίσης μου είπε να περάσω να τσεκάρουμε την αντλία και τα μπέκ από βδομάδα γιατί μου φένετε ακούω πιράκια καμιά φορά, την αντλία μπορεί να την τσεκάρει τα μπεκ όμως πρέπει να τα βγάλει για να τα δει(40 ευρώ να τα καθαρίσει ) τι λέτε να το κάνω με τα μπεκ έχω 130000 χιλιόμετρα α και μου έδωσε και ένα αμερικάνικο υγρό δώρο για πρόσθετο στην βενζίνη για καθαρισμό των μπεκ , μια χαρά ήταν το παλικάρι , το διαγνωστικό του δεν ήταν VAS5051 - 5052 - 5053 αλλά έκανε παπάδες, 14000 λέει έκανε (φτιάχνει και φορτηγά το συνεργείο) και φυσικά ρύθμισε τα πάντα με την πρώτη, ένα έχω να πω προσοχή στους φακίρηδες επίσης η αντιπροσωπεία σίγουρα θα το έβρισκε απλά ήθελε ώρα να το ψάξει, το παλικάρι στην εδώ αντιπροσωπεία μου είπε ότι από κάπου παίρνει αέρα και ότι θέλει ψάξιμο απλά χτες δεν προλάβαινε και έπρεπε να πάω μετά την πέμπτη.

Ωραια τουλαχιστον ξεμπερδεψες αν και σου εμεινε μια πεταλουδα αμανατη... :). Τα μπεκ καλα ειναι να τα καθαρισεις στα χιλιομετρα που εισαι. Θα εξαφανιστει οποιοδηποτε κομπιασμα εχει το αμαξι στις χαμηλες και θα δουλευει καλύτερα στα ψηλα :(.

Link to comment
Share on other sites

Μπα με την πεταλούδα έχουμε δρόμο ακόμα μια και του έχω δώσει 100 ευρώ και στέκουν άλλα 200 αλλά δεν με βλέπω να του την πληρώνω (άσε που την έχω στα χέρια μου , να φανταστείς παρακάλαγα να φταίει η πεταλούδα γιατί ο μάστορας που μου την πούλησε είναι φίλος του κολιτού μου ) γιατί αυτός μου είπε ότι η πεταλούδα είχε πρόβλημα και το πρόβλημα ήταν το διαγνωστικό του που δεν μπορούσε να κάνει βασική ρύθμιση στον εγκέφαλο μου και που λίγο κόντεψε να μου βγάλει και όλο το αμάξι άχρηστο και με τον τρόπο που αυτός επέμενε νόμιζα ότι είχε δίκιο και σχεδόν τον είχα πιστέψει, καλά που πήγα στο παλικάρι του έδωσα 80 ευρώ μέσα τα μπουζί και το ράουλο ( ήταν ραγισμένο) αλλά έκανα δουλειά εκεί που δεν το περίμενα. Τελικά το μάζεψα λίγο το POLO μου μετά το τρακάρισμα που μου έκαναν το μόνο που θέλει είναι ένα καλό πλύσιμο μέσα στο σαλόνι, να κάνω κάτι γιατί από το ψευτοκάπακο χάνει λίγο λάδι και λερώνετε ο κινητήρας και από τον στρόφαλο να δω ποιος θα μου αλλάξει την φλάντζα γιατί χάνει λάδι και λερώνετε και από εκεί ο κινητήρας και αν έβρισκα ένα air condition να του βάλω θα ήμουν πασάς για άλλα 5 χρόνια, αλήθεια από Golf ΙΙΙ μπαίνει το air condition στο POLO μου ή θέλει βαρβάτες μετατροπές ?

Link to comment
Share on other sites

Μπα με την πεταλούδα έχουμε δρόμο ακόμα μια και του έχω δώσει 100 ευρώ και στέκουν άλλα 200 αλλά δεν με βλέπω να του την πληρώνω (άσε που την έχω στα χέρια μου , να φανταστείς παρακάλαγα να φταίει η πεταλούδα γιατί ο μάστορας που μου την πούλησε είναι φίλος του κολιτού μου ) γιατί αυτός μου είπε ότι η πεταλούδα είχε πρόβλημα και το πρόβλημα ήταν το διαγνωστικό του που δεν μπορούσε να κάνει βασική ρύθμιση στον εγκέφαλο μου και που λίγο κόντεψε να μου βγάλει και όλο το αμάξι άχρηστο και με τον τρόπο που αυτός επέμενε νόμιζα ότι είχε δίκιο και σχεδόν τον είχα πιστέψει, καλά που πήγα στο παλικάρι του έδωσα 80 ευρώ μέσα τα μπουζί και το ράουλο ( ήταν ραγισμένο) αλλά έκανα δουλειά εκεί που δεν το περίμενα. Τελικά το μάζεψα λίγο το POLO μου μετά το τρακάρισμα που μου έκαναν το μόνο που θέλει είναι ένα καλό πλύσιμο μέσα στο σαλόνι, να κάνω κάτι γιατί από το ψευτοκάπακο χάνει λίγο λάδι και λερώνετε ο κινητήρας και από τον στρόφαλο να δω ποιος θα μου αλλάξει την φλάντζα γιατί χάνει λάδι και λερώνετε και από εκεί ο κινητήρας και αν έβρισκα ένα air condition να του βάλω θα ήμουν πασάς για άλλα 5 χρόνια, αλήθεια από Golf ΙΙΙ μπαίνει το air condition στο POLO μου ή θέλει βαρβάτες μετατροπές ?

Φιλε μου το polaki ειναι μια χαρα αμαξι και με λιγο μαζεμα οπως ειπες το κρατας ανετα. Με τις βάσεις του A/C δεν ξερω τι παιζει αλλα μπορουμε να ρωτησουμε να σου πουμε, αν και εχω την εντυπωση οτι δεν θα κανει. Το καπακι στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι πολυ κακοσχεδιασμενο οποτε και να αλλαξεις φλαντζα δεν θα λυθει η διαρροη. Ο στροφαλος τι εχει?

Link to comment
Share on other sites

το ψευτοκάπακο να έχει το πολύ 280 (το ανώτερο) εάν το πάρεις και απο την Seat θα το βρείς και ποιο φτίνο... κάνε μια μέτρηση συμπιέσεις να δείς που κυμένεσε τώρα για τον στρόφαλο που λές τι σου παρουσιάζει και νομίζεις πως είναι στρόφαλος?

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουνα για φλαντζοκολα στο ψευτοκάπακο αλλά δεν χάνω τίποτα να πάω και από την Seat σίγουρα η φλαντζοκολα είναι και η φτηνότερη λύση αν και όχι η ποιο ενδεδειγμένη, αλλά σίγουρα οι αναθυμιάσεις λαδιού μπορούν να σταματήσουν , όσο για τον στρόφαλο δεν έχει κάτι απλά ιδρώνει λίγο λάδι από την τσιμούχα του και δεν μου αρέσει γιατί γεμίζει λάδια ο κορμός του κινητήρα θα έλεγα ότι είναι και αισθητικό το πρόβλημα αφού από αλλαγή σε αλλαγή δεν συμπληρώνω λάδια αφού δεν χάνει σχεδόν καθόλου και τα αλλάζω κάθε 2 εποχές δηλαδή 2 φορές το χρόνο μαζί με τα φίλτρο λαδιού και κάθε 2 αλλαγές φίλτρα αέρα βενζίνης που νομίζω είναι και το σωστότερο.

Edited by George_chania
Link to comment
Share on other sites

κοίταξε είναι υποκειμενικό για τον κάθε ένα μας το πότε θα κάνει σέρβις στο αυτοκίνητο του... εγώ κάνω ανά 7500 κμ και αλλάζω φίλτρα λαδιού και φίλτρα βενζίνης αφαιρώ τα λάδια από την μηχανή και ζητάω να βάλουν και καθαριστικό (σαν λάδι είναι) να καθαρίζει μήπως τυχόν υπολείμματα από τα παλιά λάδια... ανόητε πάντα καθαρίζω στα 7500 την φιλτροχωανη και τσεκάρω ότι ηδύποτε υπάρχει μέσα στο μοτέρ σε υγρά κτλπ και φυσικά πάντα και φίλτρο βενζίνας - και καθαρισμό το φίλτρο αναθυμιάσεων :D...

στο θέμα μας :D

τώρα μπορεί να φτιάξεις το καπάκι με λείανση με custom φλάντζα μεταλλική και να περάσεις και καλή φλατζόκολλα... και να διορθώσεις πολλά πράγματα έτσι... το θέμα είναι είσαι διατεθειμένος να δώσεις τόσα φράγκα?

Link to comment
Share on other sites

θα έχεις λίγο ποιο μεγάλη συμπίεση και ποιό νευρικό αυτοκίνητο κόστος για αυτά... είναι ανάλογα το μαστόρα που θα στα φτιάξει τιμές δεν μπορώ να σου πώ συγκεκριμένες λοιπάμε :D

Link to comment
Share on other sites

μάλλον θα το κάνω για να γλιτώσω την λαδίλα μία και καλή αν δεν μου ζητήσουν την μάνα και τον πατέρα μαζί και τα μπεκ, το air condition είναι που με προβληματίζει αν μπορώ να το βάλω ή όχι θα κάνω μια βόλτα από μερικές μάντρες μήπως και βρω κάνα κομένο να του το ξηλώσω όπως είναι με τα καλώδια και τις φύσες παιδιά είστε φοβεροί με έχετε βοηθήσει αρκετά με τις γνώσεις και την εμπειρία σας πάνω στο αμάξι ,σας ευχαριστώ πολύ.

Edited by George_chania
Link to comment
Share on other sites

έγινε φίλε ότι θες εδώ είμαστε εμείς :D

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα του ψευτοκαπακου πλεον η φλατζα δινεται ξεχωριστα και δεν παει set με το καπακι

καπου στα 20 euro μου φαινεται κανει...

Στο θεμα του air-condition δεν ξερω κατα ποσο θα σε συμφερει να κανεις κατι τετοιο...

Link to comment
Share on other sites

μπενει αλα πρεπει να βρει ενα ετοιμο ολοκληρο απο κανενα τρακαρισμενο απλα οταν θα το εχεις ανοιχτο θα σου κοψει ετσι :cry:

Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε , κατονομασε αν θες τους μαστορες δημοσια η με ΠΜ να μαθενουμε τη παιζει να φηλαγομαστε και εμεις

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η πεταλούδα είχε παραδώσει την δευτέρα γύρναγα από Ηράκλειο και το βράδυ μου έσβησε 5-6 φορές στο ρελαντί μόνο όμως, όπως επίσης δεν είχε απόκριση όταν έπεφταν οι στροφές αργούσε να τις ρίξει και την άλλαξα με την καινούργια η οποία ρυθμίστηκε απλά στο ρελαντί δεν κολλάει στις 900 στροφές και έχει ένα σκαμπανέβασμα που δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό (το είχε και η παλιά πεταλούδα) αλλά έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι η νέα (βαλβίδα ψυχρής δεν έχει αλλαχτεί γιατί στο διαγνωστικό έβλεπε σωστές τις θερμοκρασίες ) απλά δεν μου αρέσει που παίζουν οι στροφές, όχι συνέχεια, από 900-1000 είναι λογικό αυτό?

Επίσης την φλάντζα πριν από λίγο καιρό που ρώτησα εδώ στα Χανιά δεν μου είπαν ότι υπάρχει σκέτη άλλα αφού μου το είπες φίλε μου θα ξαναρωτήσω μήπως και την φέρει τώρα.

Σχετικά με το air condition να πω ότι και 1500 τα αξίζει γιατί το αμάξι έχω σκοπό να το κρατήσω 5 χρονάκια ακόμα μια και από κινητήρα αλλά και από λαμαρίνες είναι μια χαρά , πέρυσι γύρναγα από Αγία Γαλήνη και έκαψα χέρι και πόδι γιατί είχα ανοικτό παράθυρο για να μην ζεσταίνομαι πολύ, ήμουνα 3-4 μέρες με αλοιφές .

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η πεταλούδα είχε παραδώσει την δευτέρα γύρναγα από Ηράκλειο και το βράδυ μου έσβησε 5-6 φορές στο ρελαντί μόνο όμως, όπως επίσης δεν είχε απόκριση όταν έπεφταν οι στροφές αργούσε να τις ρίξει και την άλλαξα με την καινούργια η οποία ρυθμίστηκε απλά στο ρελαντί δεν κολλάει στις 900 στροφές και έχει ένα σκαμπανέβασμα που δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό (το είχε και η παλιά πεταλούδα) αλλά έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι η νέα (βαλβίδα ψυχρής δεν έχει αλλαχτεί γιατί στο διαγνωστικό έβλεπε σωστές τις θερμοκρασίες ) απλά δεν μου αρέσει που παίζουν οι στροφές, όχι συνέχεια, από 900-1000 είναι λογικό αυτό?

Επίσης την φλάντζα πριν από λίγο καιρό που ρώτησα εδώ στα Χανιά δεν μου είπαν ότι υπάρχει σκέτη άλλα αφού μου το είπες φίλε μου θα ξαναρωτήσω μήπως και την φέρει τώρα.

Σχετικά με το air condition να πω ότι και 1500 τα αξίζει γιατί το αμάξι έχω σκοπό να το κρατήσω 5 χρονάκια ακόμα μια και από κινητήρα αλλά και από λαμαρίνες είναι μια χαρά , πέρυσι γύρναγα από Αγία Γαλήνη και έκαψα χέρι και πόδι γιατί είχα ανοικτό παράθυρο για να μην ζεσταίνομαι πολύ, ήμουνα 3-4 μέρες με αλοιφές .

Φιλε το ρελαντι δεν πρεπει να παιζει πολυ αλλα να ειναι καπου κοντα στις 900. Αν η πεταλουδα ειχε προβλημα τοτε και την αλλαξες τοτε μηπως θα πρεπει να κοιταξεις λιγο και τα υπολοιπα που ειπαμε. Απο αυριο θα ψαξω μπας και σου βρω a/c στην αθηνα και να κανονιστουμε μετα να το παρεις.

Link to comment
Share on other sites

καλά παίζει αλήθεια πολύ πρόβλημα στο 6n με αυτό το θέμα.

εμενα μου έσβηνε ακόμα και σε στροφές πάνω. κάθε μα κάθε φορα που σταματούσα σε φανάρι η οτιδήποτε και το πρωί για να πάρει μπροστά ήθελε 5 λεπτά ζέσταμα με πατημένο γκάζι. το κορυφαίο ότι όταν ζεσταινόταν τις περισσότερες φορες κρατούσε ρελαντί πάνω από 1800 στροφές και μπορούσε και ξαφνικά κάπου εκεί να έπεφταν και να έσβηνε!!

το απίστευτο σπάσιμο... και η φάση είναι ότι είχα καθαρίσει πεταλούδα σε πρώτη φάση και σε δεύτερη την άλλαξα κιόλας γιατί έτυχε και μου έσπασε και με άφησε. και μετά πάλι τα ίδια μετά από 1 μήνα περίπου. τελοσπάντων εδώ k 3 μήνες μετά το τελευταίο service όπου πρέπει να έγιναν κάποιες ρυθμίσεις (δεν ξέρω ακριβώς) είναι μια χαρά πέρα του ότι πολλές φορες στο ρελαντί άμα πατήσω λίγο γκάζι, η μετά από αρκετό "σκίσιμο" μένουν πατημένες οι στροφές στις 1700 περίπου. αυτά.....

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνηση για την βαλβίδα ψυχρής μπορεί κάποιος να μου πει ποια βαλβίδα ακριβώς είναι? Γιατί μπορεί να του είπα εγώ βλακεία και για αυτό να μην την άλλαξε .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.