giannis6n Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) Γεια σε ολους!! παιδια θελω να κανω ριζικη αλλαγη στο πολο! ηταν 1000αρι μετα απο "συμβολαιο" η μηχανη κλαταρε απο την κακη μεταχειριση του πρωην κατοχου του! μου το χαρισε και εβαλα μηχανη 1.400.τωρα παει το αμαξι μια χαρα αφου το ειχα οδηγησει και με την συγχωρεμενη την 1000αρα! το θεμα ειναι το εξης επειδη εχω αγαπησει αυτο αμαξι και του εδωσα ξανα ζωη λεω να το αλλαξω απ την αρχη. δηλ..ξυσημο στοκαρισμα βαψιμο ολικο, ζαντολαστιχα, φαναρια μπροστα. κολοριφερ ταπετσαρια ουρανου. οσο αναφορα τα αλλα περι καμπινας ειναι λεπτομεριες που δεν θεωρω σκοπιμο να σας πω! αξιζει ρε παιδια να ριξω χρηματα? 8ελει φροντιδα το αμαξι και πολυ χρονο. ριχτε καμια ιδεα. ευχαριστω!! Το αμαξι ειναι αυτο που βλεπετε με την μονη διαφορα οτι φοραει ζαντες 16v εξατμιση μεχρι και καταλυτη. και την ΚΑΜΕΙ μπροστα τπτ ιδιαιτερο! Edited March 29, 2009 by giannis6n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 κοίταξε το 6Ν είναι σκύλος παρά τα μικροπροβήματα στα περιφεριακά του που με ταχτικούς ελέγχους και σέρβισε δεν θα σου βγάζει πονοκεφάλους. Εάν το κρατίσεις ναί τότε κάντο και απο ότι βλεπω έχεις το LB5N ένα από τα ποίο ωραία χρώματα που βγήκαν. Το μοτερ το έβαλες εσύ έχεις ιστορικό απο το μοτέρ το 1,4 που μπίκε? Τώρα το εάν αξίζει τα χρίματα φίλε αυτό είναι κάτι που το ξέρεις εσύ... το θέμα είναι το αγαπάς το θές να το κρατίσεις? Και εάν θές ν το κρατίσεις και να το βελτιώσεις εδώ είμαστε εμείς να σου πούμε αρκετά πράγματα Υ.Γ. Πάντος καλός μας ήρθες στην παρέα μας και να το χέρεσαι το Polo σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 αλήθεια... το αν αξίζει το ξέρεις εσύ και κανένας άλλος. άμα το αγαπάς το polaki και έχεις όρεξη και....... χρήμα τότε προχωρα και κάντο κούκλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis6n Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 κοίταξε το 6Ν είναι σκύλος παρά τα μικροπροβήματα στα περιφεριακά του που με ταχτικούς ελέγχους και σέρβισε δεν θα σου βγάζει πονοκεφάλους.Εάν το κρατίσεις ναί τότε κάντο και απο ότι βλεπω έχεις το LB5N ένα από τα ποίο ωραία χρώματα που βγήκαν. Το μοτερ το έβαλες εσύ έχεις ιστορικό απο το μοτέρ το 1,4 που μπίκε? Τώρα το εάν αξίζει τα χρίματα φίλε αυτό είναι κάτι που το ξέρεις εσύ... το θέμα είναι το αγαπάς το θές να το κρατίσεις? Και εάν θές ν το κρατίσεις και να το βελτιώσεις εδώ είμαστε εμείς να σου πούμε αρκετά πράγματα Υ.Γ. Πάντος καλός μας ήρθες στην παρέα μας και να το χέρεσαι το Polo σου. φυσικα και θα το κρατησω! την 1.4 την εβαλα απο γνωστο μηχανικο κα8ως μου ειπε πως ειναι σε καλη κατασταση αλλα φυσικα δεν ξερουμε τα χιλιομετρα! ειναι κριμα να το αφησω ετσι γτ εχει αρκετα βαθουλωματα τα οποια δν φενοντε στην φοτο και σαν μοντελο του 98 εχει αρκετες μικροφθορες τις οποιες λεω να τις διορθωσω! θελει χρημα πιστευω με 3 χιλιαρικα εχω καθαρισει! ενας φιλος μου προτεινε να το πουλησω 2χιλιαρικα και με αλλα 2 να παρω ενα πολο απειραχτο. δεν ξερω! καλος σας βρηκα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 για να δείς τα κμ του μοτέρ σου πήγενε το σε κάποιον που να έχει ενα διαγνωστικό ένα Vag5051 - 5052 - 5053 θα σου πεί πώσα κμ έχει το αυτοκινητό σου. επίσεις εάν βρείς ένα Polo 6N 1.4 101 16v "καθαρό" με 4.000 ευρώ (και να έχει και λίγα κμ) αλλά να είναι πραγματικά κμ τότε κάνε την αλλαγή... Εαν πάλυ κρατίσεις το δικό σου, ψάξε να βρείς τα κμ της μηχανής και από εκεί και πέρα αποφασίζεις εσύ το πώς θα το φτιάξεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis6n Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 για να δείς τα κμ του μοτέρ σου πήγενε το σε κάποιον που να έχει ενα διαγνωστικό ένα Vag5051 - 5052 - 5053 θα σου πεί πώσα κμ έχει το αυτοκινητό σου. επίσεις εάν βρείς ένα Polo 6N 1.4 101 16v "καθαρό" με 4.000 ευρώ (και να έχει και λίγα κμ) αλλά να είναι πραγματικά κμ τότε κάνε την αλλαγή... Εαν πάλυ κρατίσεις το δικό σου, ψάξε να βρείς τα κμ της μηχανής και από εκεί και πέρα αποφασίζεις εσύ το πώς θα το φτιάξεις! το θεμα ειναιι πως και σε μαντρα να το αφησω δυσκολα θα το πουλησει 2 χιλιαρικα χωρις aircodition και σε τετοια κατασταση! οποτε δεν λεει να το σουλουπωσω και μετα να το πουλησω ηδη η μηχανη μου κοστισε 1000 ευρω! θα μεινω στο να το κρατησω απλα εσυ τι θα ελεγες βαψιμο πρωτα η να του βαλω aircodition τωρα που καλοκαιριαζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 εάν είναι να το κρατήσεις... και επειδή όντως έρχονται ζεστές μέρες, ένα Air/Con είναι ότι πρέπει και μετά το σουλουπώνεις σε φανοδουλείες... και αφού θα το σουλουπώσεις μετά δεν αξίζει να το δώσεις... μετά θα αρχίζει σίγα - σιγά να το βελτιώνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 για να δείς τα κμ του μοτέρ σου πήγενε το σε κάποιον που να έχει ενα διαγνωστικό ένα Vag5051 - 5052 - 5053 θα σου πεί πώσα κμ έχει το αυτοκινητό σου. Αυτό είναι για OBD I ή OBD II? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 OBD II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis6n Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 (edited) ευχαριστω παιδια για τις καλες πληροφοριες θα το ψαξω και θα σας πω! παντως θα χτυπησω ενα air\tion για αρχη! Α να ρωτησω και κατι αλλο το air\tion να το βρω ο ιδιος μεταχειρισμενο και να παω να μου το βαλουν η να μου το βρουν οι ιδιοι και να το βαλουν? απλα φοβαμαι μηπως το παρουν αυτοι κοψοχρονια και μου το πουλησουν και εγω δεν ξερω ποσο!! Edited March 29, 2009 by giannis6n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 ψάξε και βρές σε μαγαζί με μεχειρισμένα τρακαρισμένα να το βρείς το κυκλοματακί αυτο.. το πέρνεις και στο βάζει ο μηχανικός σου. πρέπει να πάρεις και τα πλοίκτρα μπροστά μπρόστα που είναι στο ταμπλό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis6n Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 ψάξε και βρές σε μαγαζί με μεχειρισμένα τρακαρισμένα να το βρείς το κυκλοματακί αυτο.. το πέρνεις και στο βάζει ο μηχανικός σου. πρέπει να πάρεις και τα πλοίκτρα μπροστά μπρόστα που είναι στο ταμπλό! ευχαριστω για τις πληροφοριες! ποσο λες να παει μαζι με εγκατασταση? καμια 500αρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 αχμ ανάλογα πώσα ζητάει ο μηχανικός σου και κατα πόσο θα βρείς τα ανταλακτικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Γεια σε ολους!! παιδια θελω να κανω ριζικη αλλαγη στο πολο! ηταν 1000αρι μετα απο "συμβολαιο" η μηχανη κλαταρε απο την κακη μεταχειριση του πρωην κατοχου του! μου το χαρισε και εβαλα μηχανη 1.400.τωρα παει το αμαξι μια χαρα αφου το ειχα οδηγησει και με την συγχωρεμενη την 1000αρα! το θεμα ειναι το εξης επειδη εχω αγαπησει αυτο αμαξι και του εδωσα ξανα ζωη λεω να το αλλαξω απ την αρχη. δηλ..ξυσημο στοκαρισμα βαψιμο ολικο, ζαντολαστιχα, φαναρια μπροστα. κολοριφερ ταπετσαρια ουρανου. οσο αναφορα τα αλλα περι καμπινας ειναι λεπτομεριες που δεν θεωρω σκοπιμο να σας πω! αξιζει ρε παιδια να ριξω χρηματα? 8ελει φροντιδα το αμαξι και πολυ χρονο. ριχτε καμια ιδεα. ευχαριστω!! Το αμαξι ειναι αυτο που βλεπετε με την μονη διαφορα οτι φοραει ζαντες 16v εξατμιση μεχρι και καταλυτη. και την ΚΑΜΕΙ μπροστα τπτ ιδιαιτερο! Μπορείς για αρχή να βάλεις πίσω άξονα με δισκόπλακες (300€) θα δείξει πολύ, για μηχανικές βελτιώσεις και κάποιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι, η καμέι τα σπάει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis6n Posted April 2, 2009 Author Report Share Posted April 2, 2009 Μπορείς για αρχή να βάλεις πίσω άξονα με δισκόπλακες (300€) θα δείξει πολύ, για μηχανικές βελτιώσεις και κάποιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι, η καμέι τα σπάει!! ωραια η ιδεα σου για αξονα φιλε το ειχα μεσα στα σχεδια αργοτερα!! αλλα σημερα μιλησα με τον μηχανικο μου και μου ειπε πως δεν αξιζει να το φτιαξω απλα να το σουλουπωσω μονο! θελει πολυ χρημα να μαζευτει οπως θελω εγω! αν το δωσω 2χιλιαρικα και βαλω αλλα 2 οπως ειπες και εσυ dark angel και ο μηχανικος 8α παρω πολυ καλο polaki 9n με αξονα πισω λιγα χλμ πρωτο χερι! θα παω να το δω και οτι μου την βαρεσει !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 αν το δωσω 2χιλιαρικα και βαλω αλλα 2 οπως ειπες και εσυ dark angel και ο μηχανικος 8α παρω πολυ καλο polaki 9n με αξονα πισω λιγα χλμ πρωτο χερι!!!! 9N με 4000 ευρώ??? 6Ν θές να πείς!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios256 Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Εγω θα ελεγα να το πουλήσει ο φιλος. Θεωρώ οτι ειναι καλυτερο να αγορασει κατι πιο συχρονο,πιο ασφαλές.Εγω οταν πηρα το δικο μου Polo ηθελα να το κανω αεροπλανο,αλλα διαβάζοντας απο εδω και απο εκει,και ακούγοντας γνωμες και απο ατομα του φόρουμ αλλαξα γνωμη.Σκεψου και την περιοδο που διανυουμε τωρα.Ειναι τρελη ευκαιρια να αγορασεις αυτοκινητο,(αν φυσικα ειναι στις προτερεοτητες σου,που μαλλον ειναι ,για να θες να ριξεις 3000κ στο 6Ν) αν εχεις μετρητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 ναι αλλά με 4000 ευρώ βρίσκεις 9Ν με λίγα κμ? δύσκολο έως χλωμό το κόβω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 με 5-5500 ίσος (αν μιλάμε για 100άρι 9n) και πάλι ανάλογα ποσα χιλιόμετρα και σε τι κατάσταση είναι. οποτε η καλύτερη λύση είναι ένα 6n 100άρι αν το βρείς σε καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα πάρτο απευθείας. άμα ενδιαφέρεσαι να το αλλάξεις βεβαια αλλιώς κράτησε αυτό που έχεις και ρίξε σε αυτό φράγκα. επιλογη εσύ κανεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Αναλόγως στο τι θέλει να κάνει μπορεί και να πράξει αντίστοιχα. Αν σου αρέσει Γιάννη το σουλούπι του 6Ν (που προσωπικά το λατρεύω και όχι επειδή έχω 6Ν), κράτα το και ετοιμάσου για αρκετό χρήμα (αναλόγως τι θες να του κάνεις) και μπόλικη υπομονή καθώς όλα θέλουν τον χρόνο τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 κράτα το 6Ν η να βρείς ένα ποιο καλό 6Ν εκεί να έχεις ένα ντιζατο σπιρτσιόζικο αυτοκινητάκι να το ευχαριστιέσε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 κράτα το 6Ν η να βρείς ένα ποιο καλό 6Ν εκεί να έχεις ένα ντιζατο σπιρτσιόζικο αυτοκινητάκι να το ευχαριστιέσε ακριβως.. δες βασικα τι σε συμφερει εσενα πιο πολυ οικονομικα. εγω στην θεση σου θα πουλαγα αυτο που εχεις 2000-2500, με 3-3,5 θα επαιρνα ενα αλλο 100αρι σε καλη κατασταση ομως και θα του ριχνα και 1,5 χιλιαρικο και θα το κανα κουκλα το αμαξακι. απλα συγκρινε οικονομικα τι σε συμφερει περισσοτερο και παντα για 6n μιλαμε, ειναι αγαπησιαρικο αυτο το ατιμο... εγω το εχω αποφασισει παντως θα το κρατησω ακομα οσα χρονια αντεξει, και ελπιζω να ειναι πολλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 είπαμε είναι σκυλιά τα άτοιμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Να σημειώσω ότι στην όμορφη μαμά ΒΒΣ (δεν έχω αγγλικά ρε γμτ κάτι έγινε) 15άρα φοράς λάθος το 50αρι προφιλ από οτι ειδα στις φοτο ενώ πρέπει 45αρι. Βέβαια είναι πολύ πιο φτηνό οπότε εν μέρει δικαιολογεί την επιλογή….. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...