Jump to content
treasure

Vw Passat 1.8tsi ή 2.0fsi 4motion?

Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα.

Είμαι κάτοχος ενός τετρακίνητου Audi και ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Passat Variant. Έχοντας όμως αντιληφθεί τα οφέλη της μόνιμης τετρακίνησης στους Ελληνικούς δρόμους, προβληματίζομαι αν είναι καλύτερα να αγοράσω το VW Passat 2.0FSI 4MOTION ή να πάω σε κάτι γρηγορότερο και όχι τετρακίνητο, όπως π.χ. το 1.8TSI!

Έχω λοιπόν προβληματιστεί αν όντως η τετρακίνηση χρειάζεται όσο λένε ή/και όσο εγώ την έχω αντιληφθεί (μπορεί και υπερτιμήσει, αν και δεν νομίζω)! Αν υπάρχει λόγος να πάω σε ένα θεωρητικά πιο αργό αυτοκίνητο (2.0 FSI 4MOTION) και όχι σε ένα γρηγορότερο (1.8TSI), απλά και μόνο για την τετρακίνηση! Εκτός αυτού, θα είναι όντως αντιληπτή η διαφορά του 2.0FSI 4Motion από τον 1.8TSI στην πραγματικότητα?

Ζητώ λοιπόν τα φώτα σας για να καταλάβω καλύτερα τι πρέπει να κάνω! Γράψτε σας παρακαλώ την ειλικρινή σας γνώμη για πράγματα όπως οι επιδόσεις (όχι βέβαια 0-100, αλλά ρεπρίζ), για το τράβηγμα του κινητήρα σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και για άλλα τέτοια που εσείς πιστεύετε ότι αξίζει να αναφερθούν!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλικά,

Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Εγώ θα έπαιρνα 1.8ΤSi για την σπιρτάδα του και ότι θα είναι οικονομικότερο είτε από θέμα βενζινών είτε από θέμα τελών και ασφάλειας. Επίσης προσωπικά είμαι κατά της τετρακίνησης κάτω από μία ορισμένη ιπποδύναμη.

+1 από μένα στον 1.8TSi μπροσθιοκίνητο.......

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

θα σου πω γιάτι είναι 150 άλογα? θα μου πείς είναι ατμσφαιρικό, αλλα επιδή το 1.8TSI δεν πρόκιτε να το δούμε με 4Μotion γι'αυτο σου είπα το 2.0 εάν θες να πάρεις ένα TSI μετά θα θές να το στίσεις κτλπ κτλπ... αλλα δεν θα έχεις κάποια πλεονεκτίματα της τετρακίνησης ακόμα και με τέλειο στίσιμο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Βασίλη... Όσον αφορά το πόσο σημαντική είναι η τετρακίνηση στην Ελλάδα, μάλλον εσύ μπορείς να πεις σε εμάς, αφού έχεις και την εμπειρία. Όσον αφορά τους δύο κινητήρες που αναφέρεις, σαφώς ο 18άρης TSI έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα, αφού από τις 1.800σαλ θα έχεις το μέγιστο της ροπής του, η οποία είναι και μεγαλύτερη από του 2.0 FSI (250ΝΜ με 200ΝΜ). Αυτό σημαίνει άνετη, χαλαρή και ξεκούραστη οδήγηση, τόσο για τον οδηγό όσο και για το αυτοκίνητο. Επίσης, όσο και ανούσιο να είναι για μερικούς το 0-100, είναι ένα νούμερο το οποίο δίνει μια καλή εικόνα για το πόσο εύκολα μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο, και πίστεψέ με, τα 1.4" διαφοράς (8.8 με 10.2) είναι πολλά!

Εγώ προσωπικά, αν ήμουν στη θέση σου θα πήγαινα για τον 18άρη TSI, ο οποίος και πιο γρήγορος θα είναι, και πιο οικονομικός, και με λιγότερα τέλη κυκλοφορίας (μεγάλη διαφορά), και ασφάλειες και τα πάντα. Τώρα, δεν ξέρω με τις ανακατατάξεις των τιμών, αν θα μπορούσες να πήγαινες για το 3.2 DSG 4motion, το οποίο θα σε κάλυπτε και σε επιδόσεις και σε τετρακίνηση (και σε πολλά ακόμη). Εκεί όμως, εκτός από το κόστος απόκτησης, ετοιμάσου και για μεγάλο κόστος συντήρησης! Δεν μπαίνω στον κόπο να αναφερθώ στο R36, γιατί εκεί είναι που ξεφεύγει το πράγμα... ;)

Προσωπικό μου συμπέρασμα? Με κλειστά μάτια, 1.8TSI και μάλιστα αυτόματο! Θα δεις ότι το αυτόματο θα το χαρείς και θα το κάνεις απόσβεση πολύ περισσότερο από την 4κίνηση... :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έπαιρνα 1.8ΤSi για την σπιρτάδα του και ότι θα είναι οικονομικότερο είτε από θέμα βενζινών είτε από θέμα τελών και ασφάλειας. Επίσης προσωπικά είμαι κατά της τετρακίνησης κάτω από μία ορισμένη ιπποδύναμη.

+1 από μένα στον 1.8TSi μπροσθιοκίνητο.......

Φίλε Grouper,

από πλευράς βενζινών, και από αυτά που έχω διαβάσει και μόνο, έχω καταλάβει ότι και τα δυο σύνολα θα καίνε 11,5lt/100Km με 13lt/100Km 'μικτή'. Όσον αφορά ασφάλιστρα, δεδομένου ότι τα ασφάλιστρα υπολογίζονται βάσει της αξίας του οχήματος (παρεμφερής στο συγκριτικό που έχω θέσει), αυτά λογικά θα βρίσκονται πολύ κοντά!

Το μόνο που βλέπω σαν σημαντική διαφορά, είναι οι επιδόσεις (και εγώ μαζί σου για την ευστροφία των turbo του γκρουπ) με την έννοια των ρεπρίζ και ενδεχομένως ο ήχος του κινητήρα (μάλλον λιγότερο τραχύς ο ήχος του 1.8 από τον 2.0, σε πλήρη επιτάχυνση).

Να σου πω την αλήθεια, τον 2.0FSI τον οδήγησα πριν χρόνια στο Seat Altea, και ομολογουμένως είναι 'ραπτομηχανή'! Παρόλα αυτά, αναγνωρίζω το πλεονέκτημα τωνν τούρμπο στην γλυκιά και αβίαστη αίσθηση του γκαζιού!

..και πάλι όμως...,μπαίνει στην μέση η τετρακίνηση!!!

Βασίλης.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Βασίλη... Όσον αφορά το πόσο σημαντική είναι η τετρακίνηση στην Ελλάδα, μάλλον εσύ μπορείς να πεις σε εμάς, αφού έχεις και την εμπειρία. Όσον αφορά τους δύο κινητήρες που αναφέρεις, σαφώς ο 18άρης TSI έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα..........Προσωπικό μου συμπέρασμα? Με κλειστά μάτια, 1.8TSI και μάλιστα αυτόματο! Θα δεις ότι το αυτόματο θα το χαρείς και θα το κάνεις απόσβεση πολύ περισσότερο από την 4κίνηση... ;)

Νίκο καλησπέρα.

Το αυτοκίνητο που οδηγώ είναι ένα Audi A6 Avant 1.8TQ, και μπορώ να πω ότι η τετρακίνηση είναι σημαντική και ουσιαστικά αλλά και ψυχολογικά. Δηλαδή..., δεν είναι το γεγονός ότι τις 4 ημέρες που χιονίζει τον χρόνο, εγώ θα βγώ σαν την καλή χαρά να φέρω ψωμί και γάλα για την οικογένεια ή να πάω στην δουλειά, και έτσι νομίζω ότι μου χρησιμεύει η τετρακίνηση. Το πιο σημαντικό μέρος είναι ότι η τετρακίνηση σε προφυλάσσει από όλα τα άστοχα καθημερινά (στους δρόμους γυαλί) χαζοσπιναρίσματα, την γλίτσα, και σου δίνει την έξτρα βοήθεια στην βροχή, κλπ, κλπ.

Το εξίσου σημαντικό είναι ότι βρέξει/χιονίσει (κυριολεκτικά) εσύ σφυρίζεις αδιάφορα γιατί δεν έχεις να σκέφτεσαι ούτε για αλυσίδες, ούτε,...κλπ.

Στον τούρμπο κινητήρα μου αρέσει ότι όταν πατάς το γκάζι είναι σαν να είχε κρυμμένα ο κινητήρας καμμιά 25αριά άλογα τα οποία και εμφανίζει όταν και όποτε εσύ τα ζητήσεις!

Αν έβγαινε το Passat σε 1.8TSI 4Motion, δεν θα το συζήταγα καν, αλλά να την πατήσω και ναγοράσω ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικά που μετά να μην ξέρω τι να το κάνω, αυτό ούτε συζήτηση!

Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Σωστά, το έψαξα λίγο και εγώ και διαφορά δεν υπάρχει στην ασφάλεια.

Στα ασφάλιστρα δεν μετράει τόσο η εμπορική αξία του αυτοκινήτου αλλά τα κυβικά. Απλά βγαίνουν τα ίδια γιατί τα 1800cc αντιστοιχούν σε 13 άλογα, τα 2000cc σε 14 άλογα και μεταξύ του δεν υπάρχουν διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Νίκο καλησπέρα.

Το αυτοκίνητο που οδηγώ είναι ένα Audi A6 Avant 1.8TQ, και μπορώ να πω ότι η τετρακίνηση είναι σημαντική και ουσιαστικά αλλά και ψυχολογικά. Δηλαδή..., δεν είναι το γεγονός ότι τις 4 ημέρες που χιονίζει τον χρόνο, εγώ θα βγώ σαν την καλή χαρά να φέρω ψωμί και γάλα για την οικογένεια ή να πάω στην δουλειά, και έτσι νομίζω ότι μου χρησιμεύει η τετρακίνηση. Το πιο σημαντικό μέρος είναι ότι η τετρακίνηση σε προφυλάσσει από όλα τα άστοχα καθημερινά (στους δρόμους γυαλί) χαζοσπιναρίσματα, την γλίτσα, και σου δίνει την έξτρα βοήθεια στην βροχή, κλπ, κλπ.

Το εξίσου σημαντικό είναι ότι βρέξει/χιονίσει (κυριολεκτικά) εσύ σφυρίζεις αδιάφορα γιατί δεν έχεις να σκέφτεσαι ούτε για αλυσίδες, ούτε,...κλπ.

Στον τούρμπο κινητήρα μου αρέσει ότι όταν πατάς το γκάζι είναι σαν να είχε κρυμμένα ο κινητήρας καμμιά 25αριά άλογα τα οποία και εμφανίζει όταν και όποτε εσύ τα ζητήσεις!

Αν έβγαινε το Passat σε 1.8TSI 4Motion, δεν θα το συζήταγα καν, αλλά να την πατήσω και ναγοράσω ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικά που μετά να μην ξέρω τι να το κάνω, αυτό ούτε συζήτηση!

Βασίλης

Για το χιόνι δεν μπορώ να πω τίποτα, αλλά όσον αφορά τη βροχή ή την κακή ποιότητα του οδοστρώματος, νομίζω ότι τα πλέον σύγχρονα ESP μπορούν να σε προστατέψουν το ίδιο (για να μη πω και περισσότερο) την τετρακίνηση, πάντα μιλώντας για νορμάλ οδήγηση, στην περιπτωση που λόγω των ανωτέρο συνθηκών συμβεί το γλύστριμα. Τώρα, αν μιλάμε για αναβάσεις, για στροφιλίκια και να μπαίνει σε στροφές με 200, τότε το ESP κάνει τουμπεκί, γιατί απλά θα προσπαθήσει να φρενάρει την όλη φασή, παρά να σε βοηθήσει να το διασκεδάσεις...

Link to comment
Share on other sites

Για το χιόνι δεν μπορώ να πω τίποτα, αλλά όσον αφορά τη βροχή ή την κακή ποιότητα του οδοστρώματος, νομίζω ότι τα πλέον σύγχρονα ESP μπορούν να σε προστατέψουν το ίδιο (για να μη πω και περισσότερο) την τετρακίνηση, πάντα μιλώντας για νορμάλ οδήγηση, στην περιπτωση που λόγω των ανωτέρο συνθηκών συμβεί το γλύστριμα. Τώρα, αν μιλάμε για αναβάσεις, για στροφιλίκια και να μπαίνει σε στροφές με 200, τότε το ESP κάνει τουμπεκί, γιατί απλά θα προσπαθήσει να φρενάρει την όλη φασή, παρά να σε βοηθήσει να το διασκεδάσεις...

¶ρα, εσύ Νίκο λες ότι στο 95% των περιπτώσεων το ESP θα σε προστατεύσει το ίδιο με την τετρακίνηση, και ότι η τετρακίνηση θα βοηθούσε σε εξεζητημένες περιπτώσεις όπως χιόνι, πάγο, κ.λ.π.

Μάλιστα.. χμ!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δύσκολα απόφαση. Ως κάτοχος 4motion γνωρίζω τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης.

Δεν θα την αποχωριζόμουνα εύκολα. Όμως δεν είναι και εύκολο να αποχωριστείς το turbo.

Ή μάλλον...την αυξημένη ροπή που σου προσφέρει.

Προσωπικά, δύσκολα να αγόραζα έναν 2.0FSI τη στιγμή που υπάρχουν οι TSI.

Να προτείνω κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου? Skoda Superb 1.8 TSI 4x4. Κι αν είσαι από επαρχία,

με κλειστά μάτια το Passat 2.0 TDI 4MOTION.

Εσύ αποφασίζεις... :)

Link to comment
Share on other sites

Και΄γω μιας και το θέμα αναλύθηκε διεξοδικά από τους προλαλήσαντες θα σου πρότεινα αφού είμαι λάτρης των πετρελαιοκινητήρων το Passat 2.0 TDI 4MOTION αν βέβαια λόγω τιμής μπορείς να το πάρεις.Το αν δεν είσαι από επαρχία νομίζω ότι υπάρχει ''τρόπος" να παρακαμφθεί. :)

Link to comment
Share on other sites

¶ρα, εσύ Νίκο λες ότι στο 95% των περιπτώσεων το ESP θα σε προστατεύσει το ίδιο με την τετρακίνηση, και ότι η τετρακίνηση θα βοηθούσε σε εξεζητημένες περιπτώσεις όπως χιόνι, πάγο, κ.λ.π.

Μάλιστα.. χμ!

Δεν θέλω να φανώ "ειδικός" ή ότι έχω προσωπική εμπειρία και από τα 2 (από ESP έχω, αλλά από τετρακίνηση μόνο σε Rav4 που ήταν χειρότερο και από πισωκίνητο χωρίς ESP - υπερβολή, αλλά για να γίνω κατανοητός!). Πάντα μιλάω για δρόμο που θα γλυστράει λόγω βροχής ή κακής ποιότητας, και πάντα με νορμάλ οδήγηση, δλδ τι θα σε έσωζε αν έκανες κάποιο λάθος ή δεν ήξερες τον δρόμο...

Για το χιόνι και τον πάγο τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και μη συγκρίσιμα (ESP με 4κίνηση). Το θέμα είναι πόσο συχνά βρίσκεσαι σε χιόνια και πάγο. Γιατί βλέπω και τους συνδημότες μου Ωραιοκαστρινούς, που επειδή χιονίζει 2 μέρες κάθε 2 χρόνια, μου αγοράζουν 3λιτρα τζηπ! :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να φανώ "ειδικός" ή ότι έχω προσωπική εμπειρία και από τα 2 (από ESP έχω, αλλά από τετρακίνηση μόνο σε Rav4 που ήταν χειρότερο και από πισωκίνητο χωρίς ESP - υπερβολή, αλλά για να γίνω κατανοητός!). Πάντα μιλάω για δρόμο που θα γλυστράει λόγω βροχής ή κακής ποιότητας, και πάντα με νορμάλ οδήγηση, δλδ τι θα σε έσωζε αν έκανες κάποιο λάθος ή δεν ήξερες τον δρόμο...

Για το χιόνι και τον πάγο τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και μη συγκρίσιμα (ESP με 4κίνηση). Το θέμα είναι πόσο συχνά βρίσκεσαι σε χιόνια και πάγο. Γιατί βλέπω και τους συνδημότες μου Ωραιοκαστρινούς, που επειδή χιονίζει 2 μέρες κάθε 2 χρόνια, μου αγοράζουν 3λιτρα τζηπ! :angry:

Νίκο, συμφωνώ μαζί σου για το πόσο συχνά θα χρειαστείς την τετρακίνηση (2 ημέρες τον χρόνο), όμως κάνω όλη αυτήν την κουβέντα για να πειστώ ή όχι να αφήσω την τετρακίνηση και να 'αφεθώ' στην ασφάλεια των υπολοίπων συστημάτων!

Ενδεχομένως και να είναι τα πράγματα όπως τα λες! Από την άλλη, υπάρχει και η επιλογή/λύση της Audi, με το A4 1.8TSI Q, αλλά να δώσω και 12.000 ευρώπουλα παραπάνω για το σήμα με τους κύκλους δεν το έχω και ιδιαίτερη ανάγκη! Ήμαρτον δηλαδή!

Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

O λόγος για να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο τετρακίνητο σεντάν είναι το σκι ή η επαφή του με ορεινές περιοχές γενικότερα. Αλλιώς το απλό passat είναι μια χαρά και παραπάνω εξοπλισμό θα βάλεις και πιο γρήγορος θα είσαι και πιο οικονομικός (βενζίνες, σέρβις, πάγια, ασφάλειες). Μη το σκέφτεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Για να μπορέσω ίσως να βοηθήσω εσάς να με βοηθήσετε ακόμα περισσότερο, θα ήθελα να ξαναβάλω την ερώτησή μου σε λίγο πιο ρεαλιστική βάση.

Ίσως είναι πιο πρακτικό τελικά να συγκρίνουμε τον 2.0FSI με αντίστοιχο δίλιτρο ατμοσφαιρικό από το να τον συγκρίνουμε με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο.

Ίσως είναι επίσης καλύτερο αν έξαχνα και τη σύγκριση του VW Passat 2.0FSI με το VW Passat 2.0FSI 4Motion, για να καταλάβω αν το βάρος και οι τριβές της τετρακίνησης 'κόβουν' ουσιαστικά επιδόσεις από τον δίλιτρο κινητήρα.

Ίσως έτσι να είναι καλύτερα για να βγάλουμε πιο ουσιαστικά συμπεράσματα!

ΥΓ. Έχω οδηγήσει το Audi A3 με τον 1.6FSI και μου φάνηκε εντελώς αναιμικός. Από την άλλη έχω οδηγήσει το Seat Altea με τον 2.0FSI και μου φάνηκε πολύ καλός κινητήρας με την έννοια ότι 'έδινε' συνεχώς γκάζι, χωρίς κενά στην απόδοση, χωρίς φασαρία (μάλλον σπορτίφ χροιά είχε), και γενικά ανέβαζε στροφές αγόγγυστα και ευχάριστα. Αυτά στο Seat. Μπορεί στο Passat Variant με την τετρακίνηση, και ενδεχομένως παραπάνω κιλά, ο συγκεκριμένος κινητήρας να πηγαίνει άπατος!

Ευχαριστώ.

Edited by treasure
Link to comment
Share on other sites

Kαταρχας εισαι σιγουρο οτι η Kosmocar διαθετει ακομα το μοντελο passat variant 2.0 FSI 4 motion??για κανε ενα τηλεφωνο πρωτα

Φίλε Πασατέμπο, η αντιπροσωπεία το διαθέτει!

Με αυτό το δεδομένο, δώσε μου σε παρακαλώ την άποψή σου!

Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν καταρχήν όσους γνωρίζω με 2.0fsi είναι πολύ ευχαριστημένοι, δε νομίζω να κόβει τόσο πολύ η τετρακίνηση και εμφανισιακά μου αρέσει που χωρίζει η εξάτμιση στις δύο άκρες του προφυλακτήρα. Τώρα από εκεί και πέρα εάν θέλεις να μείνεις στην τετρακίνηση γιατί δε βλέπεις τις εξής περιπτώσεις του ίδιου του γρουπ:

1. Α3 1.8tsi sportsback 4X4 160 hp 26250

2. Superb 1.8tsi 4X4 160hp 26730

3. Altea freetrack 4X4 2.0 tsi 200hp 27253

4. A4 Avant 4X4 1.8 tsi 160 hp 35700

5. Superb 3.6 4X4 250HP 36400

Οι παραπάνω τιμές είναι από... ωστόσο το passat variant 2.0 fsi 150hp υπολείπεται του ενδοοικογενειακού ανταγωνισμού. Αν κατάλαβα καλά ενδιαφέρεσαι για χώρους. ¶ρα εάν θέλεις και επιδόσεις τέτοιες που να μη σκέφτεσαι πόσο το φόρτωσες και πού θα πας, προσωπική μου γνώμη είναι πως το freetrack υπερτερεί από θέμα χώρων, δύναμης, φοράει τον καλό κινητήρα και έχει καλές εκτός δρόμου δυνατότητες χωρίς να είναι SUV. Επίσης θεωρώ πολύ καλή λύση και το superb με τον τούρμπο των 160hp, αφού έχει πέμπτη πόρτα δε θα έχεις μεταφορικά προβλήματα.

Εάν πάλι δεν θέλεις 4Χ4 και σου αρέσει το passat όπως όλους εμάς πάρε το 1.8tsi και θα το ευχαριστηθείς πολύ.

Edited by gcar
Link to comment
Share on other sites

νομίζω ότι ο gcar σε κάλυψε απολύτος!

Link to comment
Share on other sites

Εαν ενδιαφερεσαι κυριως για AWD S/W τοτε το 2.0 fsi ειναι μονοδρομος αφου στον ανταγωνισμο AWD S/W ειναι πανω απο τα 2.5lt,εαν σε ενδιαφερει ενα S/W με επιδοσεις τοτε,λυπαμαι που θα στεναχορησω τους φανατικους της VW, το opel insignia sport tourer 2.0 ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα αφου το κοστος του ειναι απο 26670 εως 27930 και εχει 220hp και σαφως πιο φρεσκο σχεδιασμο μιας και ειναι μοντελο του 2009.

Link to comment
Share on other sites

Kαλά μη μπλέξουμε τώρα με άλλες οικογένειες γιατί θα το χάσουμε εντελώς έτσι και αλλιώς είμαστε φίλοι VW :huh: . Τα παραδείγματα που έθεσα αφορούν τους ίδιους ουσιαστικά κινητήρες με τους οποίους άνοιξε η κουβέντα. Επιμένω πως ο 1.8 tsi είναι πιο σύγχρονος και είναι κρίμα αν δεν σου είναι απαραίτητη η τετρακίνηση να μείνεις με τον 2.0fsi που ουσιαστικά έχει αποσυρθεί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.