Billgr4 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Εδω κ ενα χρονο περιπου ακουω ενα παραξενο ηχο απο τις 2000-2800 στροφες στον κινητηρα (1.6 FSI) ... Πιο πολυ με πειρακια μου κανει ο ηχος.. Το κανει οταν παταω πιο εντονα κ αποτομα το γκαζι αλλα ως εκει, μετα σταματαει κ ακουγεται φυσιολογικα... Αντιμετωπιζει κανεις παρομοιο προβλημα;; Τι μπορει να ειναι;; Εχω κανει πανω απο 30000 χλμ απο τοτε που παρουσιαστηκε κ ολα λειτουργουν κανονικα, ειναι οντως πειρακια;; Σημειωτεον οτι απο την αγορα κ μεχρι τα 90000 χλμ που εχω τωρα παντα 100αρα βαζω. ΥΓ.: δν παρατηρησα παρομοιο post γι αυτο εκανα νεο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Εδω κ ενα χρονο περιπου ακουω ενα παραξενο ηχο απο τις 2000-2800 στροφες στον κινητηρα (1.6 FSI) ... Πιο πολυ με πειρακια μου κανει ο ηχος.. Το κανει οταν παταω πιο εντονα κ αποτομα το γκαζι αλλα ως εκει, μετα σταματαει κ ακουγεται φυσιολογικα...Αντιμετωπιζει κανεις παρομοιο προβλημα;; Τι μπορει να ειναι;; Εχω κανει πανω απο 30000 χλμ απο τοτε που παρουσιαστηκε κ ολα λειτουργουν κανονικα, ειναι οντως πειρακια;; Σημειωτεον οτι απο την αγορα κ μεχρι τα 90000 χλμ που εχω τωρα παντα 100αρα βαζω. ΥΓ.: δν παρατηρησα παρομοιο post γι αυτο εκανα νεο εαν βαζεις καλη κατοσταρα(γιατι υπαρχουν και μουφα-την εχω πατησει μερικες φορες) τοτε σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να ακους-πειρακια-αλιως κανε ενα τσεκ σε κανενα καλο συνεργειο γιατι δεν ειναι και οτι καλυτερο πειρακια se fsi με δεδομενο την υψηλη συμπιεση του κινητηρα σε συνεργασια με την υψηλη πιεση βενζινης(χαρακτηρηστικα των fsi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Οπως ειπε και ο bill οταν εισαι με χαμηλες στροφες και πατησεις το γκαζι πατωμα ακουγεται ενα κροταλισμα (τη βρηκα τη λεξη!) στη μηχανη το οποιο και κρατει 1-2 δευτερα μεχρι να περασει τις 3000 που πιανει η ροπη και ανοιγει τρελα μετα (θα θελα αλλα λεμε τωρα!). Περα απο την πλακα εγω κινουμαι με 95αρα παντα. Στο service το καλοκαιρι μου ειπαν οτι λειτουργει σαν ρολοι. Τι να ειναι αραγε? Κανενας γνωστης της μηχανικης παιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 δεν εχει κανενας γνωστος σου vag-com??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 δεν εχει κανενας γνωστος σου vag-com??? Δυστυχως οχι, αλλα σε 2 εβδομαδες παω για service οποτε θα ενημερωσω τα παιδια εκει.. Πολυ παραξενο παντως... Καπου διαβασα σε ενα ποστ οτι η VW δινει τα 90000 χλμ ως εγγυηση για την λειτουργια των FSI.... απο κει κ μετα τι;; παπαλα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 Λοιπον, σημερα καθως εκανα σερβις ρωτησα κ μου ειπαν οτι ειναι απο την βενζινη.... Μου ειπαν, επισης, να επιλεγω βενζιναδικα με καινουρια καζανια κ να βαζω που κ που καθαρτικο (οχι βελτιωτικο), γτ το φιλτρο βενζινης ηταν κατραμι...!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 (edited) Λοιπον, σημερα καθως εκανα σερβις ρωτησα κ μου ειπαν οτι ειναι απο την βενζινη.... Μου ειπαν, επισης, να επιλεγω βενζιναδικα με καινουρια καζανια κ να βαζω που κ που καθαρτικο (οχι βελτιωτικο), γτ το φιλτρο βενζινης ηταν κατραμι...!! Μαλλον καθαριστικο θα σου είπαν γιατι το καθαρτικό είναι για άλλη δουλειά.... το καθαρτικό:φάρμακο για τη γρήγορη και πλήρη κένωση του εντερικού σωλήνα Πηγή Edited May 4, 2009 by rallakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Εδω κ ενα χρονο περιπου ακουω ενα παραξενο ηχο απο τις 2000-2800 στροφες στον κινητηρα (1.6 FSI) ... Πιο πολυ με πειρακια μου κανει ο ηχος.. Το κανει οταν παταω πιο εντονα κ αποτομα το γκαζι αλλα ως εκει, μετα σταματαει κ ακουγεται φυσιολογικα...Αντιμετωπιζει κανεις παρομοιο προβλημα;; Τι μπορει να ειναι;; Εχω κανει πανω απο 30000 χλμ απο τοτε που παρουσιαστηκε κ ολα λειτουργουν κανονικα, ειναι οντως πειρακια;; Σημειωτεον οτι απο την αγορα κ μεχρι τα 90000 χλμ που εχω τωρα παντα 100αρα βαζω. ΥΓ.: δν παρατηρησα παρομοιο post γι αυτο εκανα νεο Το αμάξι σου δεν έχει πρόβλημα στα πειράκια όπως έχουμε συνηθίσει από τον ήχο αυτό σε άλλα αυτοκίνητα. Αν ήταν πειράκια θα το είχες καταλάβει για τα καλά με μία "ωραία" στέρηση γκαζιού. Στα FSI 1.4 και 1.6 αυτός ο θόρυβος είναι συνήθως από βρώμικο αισθητήρα λάμδα ή βαλβίδα καυσαερίων EGR. Η δεύτερη πέρνει μία φορά καθάρισμα στη ζωή της και μετά αλλαγή, να το πάς σε ένα καλό συνεργείο. Επίσης υπάρχει ένα καθαριστικό που το βγάζει η VW-Audi και κάνει τέλεια δουλειά. Ψάξε λίγο στο φόρουμ γιατί δεν θυμάμαι τον κωδικό του, αλλά αμα θες θα ψάξω να σου πώ αν σε ενδιαφέρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 Μαλλον καθαριστικο θα σου είπαν γιατι το καθαρτικό είναι για άλλη δουλειά.... το καθαρτικό:φάρμακο για τη γρήγορη και πλήρη κένωση του εντερικού σωλήνα Πηγή χαχαχαχαχαχαχα sorry μπερδευτηκα.. αλλα και παλι καθαρτικο χρειαζεται με αυτες τις σκ@τοβενζινες!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 Στα FSI 1.4 και 1.6 αυτός ο θόρυβος είναι συνήθως από βρώμικο αισθητήρα λάμδα ή βαλβίδα καυσαερίων EGR. Η δεύτερη πέρνει μία φορά καθάρισμα στη ζωή της και μετά αλλαγή, να το πάς σε ένα καλό συνεργείο. Επίσης υπάρχει ένα καθαριστικό που το βγάζει η VW-Audi και κάνει τέλεια δουλειά. Ψάξε λίγο στο φόρουμ γιατί δεν θυμάμαι τον κωδικό του, αλλά αμα θες θα ψάξω να σου πώ αν σε ενδιαφέρει. Για την στερηση που λες νιωθω οχι τοσο εντονη αλλα αν κρατησω σταθερο γκαζι στις 2500-3000 (καπου εκει) το αυτοκινητο κανει (οχι παντα) μικροδιακοπες σαν ξεσπασματα μικρα... Δν μου εβγαλε καποιο προβλημα ομως στο vag σημερα απου το ειδανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Στο 1.6 FSI της μάνας μου, κάνει τον ίδιο θόρυβο. Το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των συγκεκριμμένων μοτέρ, όπως έχω διαβάσει. Σε χαμηλές στροφές, ειδικά με υψηλή σχέση στο κιβώτιο, ακούγεται αμυδρά σαν πειράκια, μέχρι τις 3.000 περίπου, και αυτό με κάμποσο γκάζι και πάνω. Έχει 50βάλε χιλιάδες χλμ. και για όσο το θυμάμαι τον κάνει τον θόρυβο. 95άρα "ήπιε" 1-2 φορές στη ζωή του. Τι στο καλό λοιπόν;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Μηπως τελικα ειναι χαρακτηριστικο των μοτερ αυτων και δεν ειναι προβλημα (πειρακια)? Ετσι ακριβως, με μεγαλη σχεση π.χ. τεταρτη και χαμηλες στροφες π.χ. 2000 οταν βυθισεις το ποδι στο γκαζι αποτομα κανει αυτο το εντονο κροταλισμα. Απο παντοτε. Και το δικο μου οχι 1-2 φορες ηπιε 95αρα, 1-2 φορες ηπιε ολες κι ολες 100αρα. Αρα αφου το κανει κι εσας τους 100αρηδες ισως δεν φταει η βενζινη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 (edited) Να ρωτήσω εσάς που βαράνε πειράκια τα FSI σας, μέχρι πόσες στροφές δουλεύετε τους κινητήρες σας? Αυτός ο θόρυβος και η μικρή στέρηση δύναμης συνήθως συμβαίνει σε αυτούς που προσέχουμε τους κινητήρες μας και κάνουμε το λάθος να μην τους δουλεύουμε σε υψηλές στροφές, και στις γυναίκες (δεν είμαι ρατσιστής, αλλά το έχω δει περισσότερο σε γυναίκες οδηγούς πελάτες μου παρά σε άντρες) Χρειάζεται και δεν είναι κακό να φτάνουμε "κόφτη" για το γνωστό ξεκάπνισμα του κινητήρα ιδίως σε χαμηλά κυβικά. Αυτό βέβαια πρέπει να γίνεται στην εθνική οδό εκεί που θα βάζαμε 5η-6η ταχύτητα να κρατήσουμε την 4η με στροφές κοντά στον κόφτη για αρκετά λεπτά (όχι για πολύ γιατί τρώει βενζίνη) . Επίσης αυτό πρέπει να γίνεται πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα με τα πειράκια γιατί μετά δεν κάνουμε τίποτα. Τέλος η βενζίνη και εκατοστάρα να είναι, άμα είναι από συγκεκριμένα πρατήρια και εταιρία καυσίμων τότε είναι χειρότερη από την απλή! Δεν γράφω την εταιρία και τον τύπο βενζίνης της που κάνει ζημιά στα αμάξια μας για να μην κάνω δημόσια δυσφήμιση, αλλά όποιος θέλει να μάθει να μου στείλει PM να του πω. Πάντως σε όσους πελάτες έβλεπα λαμπάκι check ή πειράκια και τους ρωτούσα, έβαζαν όλοι από αυτή τη βενζίνη που ξέρω! Ελπίζω να μην σας κούρασα πάλι Edited May 5, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 (edited) Αρα αφου το κανει κι εσας τους 100αρηδες ισως δεν φταει η βενζινη! Πληρώναμε για 100άρα, αλλά ήταν κιόλας;; Συνήθως του βάζουν ΒΡ, τώρα για τα βενζινάδικα των Χανίων δεν έχει ακουστεί κάτι ακόμα. (Και το δικό μου το TSI συνήθως ΒΡ ultimate του βάζω, δεν έχει "δοκιμάσει" ακόμα 95αρα, αλλά για τα βενζινάδικα της Αθήνας έχουν ακουστεί διάφορα!!! Από αυτό στην Κατεχάκη όμως δεν είχα πρόβλημα). Α! Και του άλλαξαν μπουζί στα 30.000,το οποίο είναι και καλά πιο νωρίς απ ότι πρέπει. @ta6ape: Στο στρώσιμο δεν ήμουν παρών, το αμάξι σχεδόν πάντα οδηγείται σε χαμηλές στροφές (να κάνω τη μάνα μου γκαζοφονιά δε γίνεται όμως!!) αλλά όποτε κατεβαίνω Χανιά του κάνω κανα-δυο ανοίγματα αφού ζεσταθεί καλά. Edited May 5, 2009 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Φιλε οσον αφορα εμενα προσωπικα το αμαξι το οδηγω μονιμως 1η-2α-3η κοφτες καθε μερα σε καθε ευκαιρια οποτε αυτο δεν παιζει!! Κι αν πεσει στα χερια μου καμια φορα και το CRV του father τα ιδια του κανω για να το ξεκαπνισω... Εχει και το VTEC στις ψηλες να μην το ακουσω λιγο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 Ετσι Γιωργο βγαλε το αχτι σου εκει.. Firev12: Σχεδον παντα 100αρα AEGEAN ή ΕΤΕΚΑ εβαζα, αλλα τωρα το γυρισα σε BP κ παει καλυτερα.... Αντωνη κ εγω παλια οντως το οδηγουσα ετσι χαλαρα, δν ηθελα να το χω στις ψηλες γτ το λυπομουν (μονο σε καμια κοντριτσα ή ξεκαπνισμα) αλλα τωρα οπως λες δν εχει αξια αφου παρουσιαστηκε αυτος ο θορυβος.... Επισης μου ειπαν χθες στο service για το καθαριστικο που λες αλλα δν το εψαξα περαιτερω, μηπως ξερεις πληροφοριες;; Κατι αλλο αφου μιλαμε για βενζινη, στην Αγγλια βγαινει κ 102 oct νομιζω.. Για Ελλαδα δν λενε τπτ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Firev12: Σχεδον παντα 100αρα AEGEAN ή ΕΤΕΚΑ εβαζα, αλλα τωρα το γυρισα σε BP κ παει καλυτερα.... Καλύτερα;; Εγώ σκεφτόμουν κάποια στιγμή να το απεξαρτήσω απτη ΒΡ αλλά μάλλον θα το αφήσω για την ώρα. Για την 100αρα ΕΚΟ έχει κανείς εμπειρία; (Στην Κω σχεδόν μόνο ΒΡ και ΕΚΟ έχει) @ Billgr4: άσχετο αλλά όταν κλείνεις το ASR ανάβει όχι μόνο στο ταμπλώ αλλά και πάνω στο κουμπί ένα λαμπάκι (στο κουμπί ανάβει η λέξη OFF). Σωστά; Γιατί στο οικογενειακό FSI έτσι γίνεται, ενώ στο TSI μου δεν ανάβει το κουμπί!! Μόνο στο ταμπλώ! Και στους διακόπτες τσιγκουνιά η VW; Είπαμε, διορθώσεις προς το καλύτερο, όχι το ανάποδο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 Καλύτερα;; Εγώ σκεφτόμουν κάποια στιγμή να το απεξαρτήσω απτη ΒΡ αλλά μάλλον θα το αφήσω για την ώρα. Για την 100αρα ΕΚΟ έχει κανείς εμπειρία; (Στην Κω σχεδόν μόνο ΒΡ και ΕΚΟ έχει)@ Billgr4: άσχετο αλλά όταν κλείνεις το ASR ανάβει όχι μόνο στο ταμπλώ αλλά και πάνω στο κουμπί ένα λαμπάκι (στο κουμπί ανάβει η λέξη OFF). Σωστά; Γιατί στο οικογενειακό FSI έτσι γίνεται, ενώ στο TSI μου δεν ανάβει το κουμπί!! Μόνο στο ταμπλώ! Και στους διακόπτες τσιγκουνιά η VW; Είπαμε, διορθώσεις προς το καλύτερο, όχι το ανάποδο! Δοκιμασα κ ΕΚΟ καλη κ αυτη δν λεω, αλλα η BP μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις... Ισως παιζει ρολο κ το πρατηριο... Ναι, και στο κουμπι αναβει.... Μηπως το ξεχασανε στο ΤSI; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Ετσι Γιωργο βγαλε το αχτι σου εκει.. Firev12: Σχεδον παντα 100αρα AEGEAN ή ΕΤΕΚΑ εβαζα, αλλα τωρα το γυρισα σε BP κ παει καλυτερα.... Αντωνη κ εγω παλια οντως το οδηγουσα ετσι χαλαρα, δν ηθελα να το χω στις ψηλες γτ το λυπομουν (μονο σε καμια κοντριτσα ή ξεκαπνισμα) αλλα τωρα οπως λες δν εχει αξια αφου παρουσιαστηκε αυτος ο θορυβος.... Επισης μου ειπαν χθες στο service για το καθαριστικο που λες αλλα δν το εψαξα περαιτερω, μηπως ξερεις πληροφοριες;; Κατι αλλο αφου μιλαμε για βενζινη, στην Αγγλια βγαινει κ 102 oct νομιζω.. Για Ελλαδα δν λενε τπτ; Θα ψάξω στη αποθήκη μου σήμερα απόγευμα για το μπουκαλάκι του καθαριστικού βενζίνης για να σας γράψω τον κωδικό ανταλλακτικού αφού είναι από VW-Audi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Sorry για την καθυστέρηση Ο κωδικός του καθαριστικού είναι G00 170 003 και η περιγραφή του λέει Prevents corrosion-carburetor icing and keeps intake ports clean. Κάνει τέλεια δουλειά -και για πειράκια- και το καλό είναι ότι είναι μαμά ανταλλακτικό! Edited May 6, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 οντως ρε παιδια,τι προβλημα ειναι αυτο που κανει ο κινητηρας μας? εγω σχεδον παντα του βαζω 95αρα και σχεδον παντα μου κανει κατι πολυ ψιλα κομπιασματα αλλα τωρα που εριξα βενζινη σ εκεινο το βενζιναδικο,το τελευταιο το κοκκινο στην αθηνων, εχει δωσει ρεστα.. ασχετα απο τα κομπιασματα που μου κανει παντα,το πηγαινω με σταθερο γκαζι και χωρις καμια δοση υπερβολης το αμαξι πηγαινει λες και του δινω ξερογκαζιες δλδ δινει κ αφηνει γκαζι απο μονο του(χωρις να επηρεαζεται το πενταλ του γκαζιου)... ας ελπισουμε να παραμεινει εκει το προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...