Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

"...Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!!..."

:thumbsu::thumbsup:!!

Οταν λεμε στα μετρα τους τι εννοουμε? Μαλλον αλλοι θελουν να πατανε στα μετρα τους. Γιατι οταν πεις στο αλλον ρολ δευτερες και εσυ εχεις ροπαρα και ο αλλοσ ειναι ατμοσφαιρα ειναι μ@κ@κια! Πατα απο σταση που ειναι και το δικαιοτερο.... ουτε με πηγε πολυ χαμηλα ουτε με πηγε πολυ ψηλα. Ο πιο μαγκας κερδιζει.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεμε στα μετρα τους τι εννοουμε? Μαλλον αλλοι θελουν να πατανε στα μετρα τους. Γιατι οταν πεις στο αλλον ρολ δευτερες και εσυ εχεις ροπαρα και ο αλλοσ ειναι ατμοσφαιρα ειναι μ@κ@κια! Πατα απο σταση που ειναι και το δικαιοτερο.... ουτε με πηγε πολυ χαμηλα ουτε με πηγε πολυ ψηλα. Ο πιο μαγκας κερδιζει.

Eννοούμε ότι όταν τους ανάβεις τα φώτα στα 170Km/h και είσαι "τουρμπάτος" με καμιά 300αριά πιθανολογούμενα και το βλέπουν κάνουν αμέσως δεξιά! Στη γλίτσα της Ποσειδώνος όμως και ραλλάκι με σκούπα και 140 αλογάκια όταν έχουν "κουνιούνται"!! Αυτό εννοώ!Φυσικά δεν το λέω υποτιμητικά, ο καθένας λειτουργεί όπως τον παίρνει, έτσι θα έκανα κι εγώ!! Φιλικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Eννοούμε ότι όταν τους ανάβεις τα φώτα στα 170Km/h και είσαι "τουρμπάτος" με καμιά 300αριά πιθανολογούμενα και το βλέπουν κάνουν αμέσως δεξιά! Στη γλίτσα της Ποσειδώνος όμως και ραλλάκι με σκούπα και 140 αλογάκια όταν έχουν "κουνιούνται"!! Αυτό εννοώ!Φυσικά δεν το λέω υποτιμητικά, ο καθένας λειτουργεί όπως τον παίρνει, έτσι θα έκανα κι εγώ!! Φιλικά πάντα...

Κοιτα... αν συγκρινουμε ενα τουρμπατο 180-200 αλογων με το type-r κακα τα ψεματα... στα 170 χιλιομετρα μαλλον δεν προκειτε να κανουν δεξια! Επισης το οτι υπαρχουν τυποι που γουσταρουν να ανοιγουν απο 170 χλμ με γεια τους με χαρα τους, οι κοντρες παντα γινονται απο σταση σε ολους τους αγωνες-κοντρες .... ακομα και στο texas mile που πηγαινουν με 400χλμ αν σε φτιαχνουν οι τελικες. Δεν υποστηριζω τους χοντακιδες αλλα γενικοτερα τους ατμοσφερικους. Αυτοι πατανε εκει που κανεις δεν μπορει να πει μα μου... και στη γλιτσα της ποσειδωνος και οι δυο στο ιδιο οδωστρωμα εισαστε... δεν παταει αλλου αυτος. Εσεις πατε τους χοντακιδες-ατμοσφαιρικους εκει που θελετε(δλδ ρολαριστες δευτερες... που δεν υπαρχει πουθενα, ειναι απλα μια τουρμποεπινοηση). Αυτη ειναι η αντικειμενικη αληθεια. Φιλικα παντα... γιατι ο γραπτος λογος παρεξηγειτε. (Απλα με εκνευριζουν ολοι αυτοι με αμαξια 300-400+ αλογων που ριχνουν λεφτα στην μηχανη και το στησιμο ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο... με 18αρες ζαντες και χαμηλωμενο για την λεζα.)

Edited by billis21
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα... αν συγκρινουμε ενα τουρμπατο 180-200 αλογων με το type-r κακα τα ψεματα... στα 170 χιλιομετρα μαλλον δεν προκειτε να κανουν δεξια! Επισης το οτι υπαρχουν τυποι που γουσταρουν να ανοιγουν απο 170 χλμ με γεια τους με χαρα τους, οι κοντρες παντα γινονται απο σταση σε ολους τους αγωνες-κοντρες .... ακομα και στο texas mile που πηγαινουν με 400χλμ αν σε φτιαχνουν οι τελικες. Δεν υποστηριζω τους χοντακιδες αλλα γενικοτερα τους ατμοσφερικους. Αυτοι πατανε εκει που κανεις δεν μπορει να πει μα μου... και στη γλιτσα της ποσειδωνος και οι δυο στο ιδιο οδωστρωμα εισαστε... δεν παταει αλλου αυτος. Εσεις πατε τους χοντακιδες-ατμοσφαιρικους εκει που θελετε(δλδ ρολαριστες δευτερες... που δεν υπαρχει πουθενα, ειναι απλα μια τουρμποεπινοηση). Αυτη ειναι η αντικειμενικη αληθεια. Φιλικα παντα... γιατι ο γραπτος λογος παρεξηγειτε. (Απλα με εκνευριζουν ολοι αυτοι με αμαξια 300-400+ αλογων που ριχνουν λεφτα στην μηχανη και το στησιμο ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο... με 18αρες ζαντες και χαμηλωμενο για την λεζα.)

Πραγματικά ΔΕΝ θα διαφωνήσω μαζί σου και μάλιστα όπως θα διάβασες σε προηγούμενο post μου ήμουν κάποτε 230HP και μετά βίας πέρασα Τype-R EP3 που άντε να ήταν 215-220ΗΡ (γιατί αν ήταν Ηοndata 4πετάλουδο κ.λπ κ.λπ δεν θα το "έβλεπα" πουθενά!). Mάλιστα έσπευσα να εξάρω τη δυσκολία του να νικήσεις ένα δυνατό πολύστροφο ατμοσφαιρικό με πολλά άλογα ακόμα κι αν έχεις (με turbo)λίγα περισσότερα! Πρόσεξε,μιλούσα για αντιπαράθεση με απλό (άντε Φ.Π.Ε)turbo και stock υπερσυμπιεστή!! Η κουβέντα όμως έγινε μεταξύ κατόχων τουρμπάτων αυτοκινήτων και φυσικά με τη δική μας φιλισοφία "ανοίγματος", που τα αυτοκίνητά μας ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ στους ελληνικούς γλιτσόδρομους, μιλώντας ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκίνητο που έχει την "ατυχία" να αποδίδει πολλά μεν ΡS τα οποία όμως όπως είπα μπορούν να αξιοποιηθούν ΜΟΝΟ στην εθνική στα πολλά Km/h. H διαπίστωση αυτή κάθε άλλο παρά κολακεύει το αμάξι μου!Θα μου επιτρέψεις να σου πώ όμως, πως όσο άνιση είναι η μάχη για ατμοσφαιρικούς να τους πηγαίνεις roll με turbo, άλλο τόσο άνισο είναι για μένα να "παλεύω" να βάλω σε ολισθηρό δρόμο ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ 39Kg.m ροπή, απέναντι στα...19,7Κg.m του Τype-R ή έστω τα 21,2 του Clio 2.0 Sport και τις 8.500άρες που "δίνουν" αυτά λυσσομανώντας αλλά και "γραπώνοντας"!!!. ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ είπες ότι οι κανονικές κόντρες γίνονται από στάση (βλέπε αγώνες Drag, Τοp Fuel H.Π.Α με ιδιοκατασκευές των 7.000ΗP, Fast&Furious κ.λπ κ.λπ). OMΩΣ ποτέ κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι φτιάχνει το αμάξι του στην Ελλάδα για drag!!! "Street racing" το λέμε και κάνουμε πλακίτσα στο δρόμο μέσα σε κάποια ανεκτά όρια με πολλές φορές τυχαία "ανοίγματα" κι όχι προκανονισμένα μέχρι τελικής πτώσεως. Απλά ένας συνάδελφος με βαρύ σύγχρονο αμάξωμα (Golf VI) και turbo εξεπλάγη που "έχασε" τόσο πολύ από σαφώς ελαφρύτερο Civic Coupe με 1.600άρι Β16 στα 220ΗΡ (όχι και τόσο "φυσιολογική" περίπτωση, δεν νομίζεις;:thumbsup:επειδή ήλπιζε να καθήσει "καλύτερα"! Οπότε φίλε μου΄καισυ δίκιο έχεις ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ (=ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ) ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ;; Κι εσείς τα φτιάχνετε τα ατμοσφαιρικά και τα κάνετε να "λυσσάνε"(ακόμα πιο πολύ στις ψηλές) κι εμείς κάνουμε το ίδιο να πάρουμε κι αλλα άλογα μπας και σας φτάσουμε αφου έτσι κι αλλιως ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΛΑ στις εκκινήσεις. ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!!! Χα!χα! Νομίζω θα συμφωμνήσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ΔΕΝ θα διαφωνήσω μαζί σου και μάλιστα όπως θα διάβασες σε προηγούμενο post μου ήμουν κάποτε 230HP και μετά βίας πέρασα Τype-R EP3 που άντε να ήταν 215-220ΗΡ (γιατί αν ήταν Ηοndata 4πετάλουδο κ.λπ κ.λπ δεν θα το "έβλεπα" πουθενά!). Mάλιστα έσπευσα να εξάρω τη δυσκολία του να νικήσεις ένα δυνατό πολύστροφο ατμοσφαιρικό με πολλά άλογα ακόμα κι αν έχεις (με turbo)λίγα περισσότερα! Πρόσεξε,μιλούσα για αντιπαράθεση με απλό (άντε Φ.Π.Ε)turbo και stock υπερσυμπιεστή!! Η κουβέντα όμως έγινε μεταξύ κατόχων τουρμπάτων αυτοκινήτων και φυσικά με τη δική μας φιλισοφία "ανοίγματος", που τα αυτοκίνητά μας ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ στους ελληνικούς γλιτσόδρομους, μιλώντας ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκίνητο που έχει την "ατυχία" να αποδίδει πολλά μεν ΡS τα οποία όμως όπως είπα μπορούν να αξιοποιηθούν ΜΟΝΟ στην εθνική στα πολλά Km/h. H διαπίστωση αυτή κάθε άλλο παρά κολακεύει το αμάξι μου!Θα μου επιτρέψεις να σου πώ όμως, πως όσο άνιση είναι η μάχη για ατμοσφαιρικούς να τους πηγαίνεις roll με turbo, άλλο τόσο άνισο είναι για μένα να "παλεύω" να βάλω σε ολισθηρό δρόμο ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ 39Kg.m ροπή, απέναντι στα...19,7Κg.m του Τype-R ή έστω τα 21,2 του Clio 2.0 Sport και τις 8.500άρες που "δίνουν" αυτά λυσσομανώντας αλλά και "γραπώνοντας"!!!. ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ είπες ότι οι κανονικές κόντρες γίνονται από στάση (βλέπε αγώνες Drag, Τοp Fuel H.Π.Α με ιδιοκατασκευές των 7.000ΗP, Fast&Furious κ.λπ κ.λπ). OMΩΣ ποτέ κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι φτιάχνει το αμάξι του στην Ελλάδα για drag!!! "Street racing" το λέμε και κάνουμε πλακίτσα στο δρόμο μέσα σε κάποια ανεκτά όρια με πολλές φορές τυχαία "ανοίγματα" κι όχι προκανονισμένα μέχρι τελικής πτώσεως. Απλά ένας συνάδελφος με βαρύ σύγχρονο αμάξωμα (Golf VI) και turbo εξεπλάγη που "έχασε" τόσο πολύ από σαφώς ελαφρύτερο Civic Coupe με 1.600άρι Β16 στα 220ΗΡ (όχι και τόσο "φυσιολογική" περίπτωση, δεν νομίζεις;:hyper:επειδή ήλπιζε να καθήσει "καλύτερα"! Οπότε φίλε μου΄καισυ δίκιο έχεις ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ (=ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ) ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ;; Κι εσείς τα φτιάχνετε τα ατμοσφαιρικά και τα κάνετε να "λυσσάνε"(ακόμα πιο πολύ στις ψηλές) κι εμείς κάνουμε το ίδιο να πάρουμε κι αλλα άλογα μπας και σας φτάσουμε αφου έτσι κι αλλιως ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΛΑ στις εκκινήσεις. ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!!! Χα!χα! Νομίζω θα συμφωμνήσεις!!!

Ναι εχεις δικιο. Συμφωνω. Ο καθενας τελικα το βλεπει απο την πλευρα του :thumbsup: !

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ΔΕΝ θα διαφωνήσω μαζί σου και μάλιστα όπως θα διάβασες σε προηγούμενο post μου ήμουν κάποτε 230HP και μετά βίας πέρασα Τype-R EP3 που άντε να ήταν 215-220ΗΡ (γιατί αν ήταν Ηοndata 4πετάλουδο κ.λπ κ.λπ δεν θα το "έβλεπα" πουθενά!). Mάλιστα έσπευσα να εξάρω τη δυσκολία του να νικήσεις ένα δυνατό πολύστροφο ατμοσφαιρικό με πολλά άλογα ακόμα κι αν έχεις (με turbo)λίγα περισσότερα! Πρόσεξε,μιλούσα για αντιπαράθεση με απλό (άντε Φ.Π.Ε)turbo και stock υπερσυμπιεστή!! Η κουβέντα όμως έγινε μεταξύ κατόχων τουρμπάτων αυτοκινήτων και φυσικά με τη δική μας φιλισοφία "ανοίγματος", που τα αυτοκίνητά μας ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ στους ελληνικούς γλιτσόδρομους, μιλώντας ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκίνητο που έχει την "ατυχία" να αποδίδει πολλά μεν ΡS τα οποία όμως όπως είπα μπορούν να αξιοποιηθούν ΜΟΝΟ στην εθνική στα πολλά Km/h. H διαπίστωση αυτή κάθε άλλο παρά κολακεύει το αμάξι μου!Θα μου επιτρέψεις να σου πώ όμως, πως όσο άνιση είναι η μάχη για ατμοσφαιρικούς να τους πηγαίνεις roll με turbo, άλλο τόσο άνισο είναι για μένα να "παλεύω" να βάλω σε ολισθηρό δρόμο ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ 39Kg.m ροπή, απέναντι στα...19,7Κg.m του Τype-R ή έστω τα 21,2 του Clio 2.0 Sport και τις 8.500άρες που "δίνουν" αυτά λυσσομανώντας αλλά και "γραπώνοντας"!!!. ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ είπες ότι οι κανονικές κόντρες γίνονται από στάση (βλέπε αγώνες Drag, Τοp Fuel H.Π.Α με ιδιοκατασκευές των 7.000ΗP, Fast&Furious κ.λπ κ.λπ). OMΩΣ ποτέ κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι φτιάχνει το αμάξι του στην Ελλάδα για drag!!! "Street racing" το λέμε και κάνουμε πλακίτσα στο δρόμο μέσα σε κάποια ανεκτά όρια με πολλές φορές τυχαία "ανοίγματα" κι όχι προκανονισμένα μέχρι τελικής πτώσεως. Απλά ένας συνάδελφος με βαρύ σύγχρονο αμάξωμα (Golf VI) και turbo εξεπλάγη που "έχασε" τόσο πολύ από σαφώς ελαφρύτερο Civic Coupe με 1.600άρι Β16 στα 220ΗΡ (όχι και τόσο "φυσιολογική" περίπτωση, δεν νομίζεις;:)επειδή ήλπιζε να καθήσει "καλύτερα"! Οπότε φίλε μου΄καισυ δίκιο έχεις ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ (=ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ) ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ;; Κι εσείς τα φτιάχνετε τα ατμοσφαιρικά και τα κάνετε να "λυσσάνε"(ακόμα πιο πολύ στις ψηλές) κι εμείς κάνουμε το ίδιο να πάρουμε κι αλλα άλογα μπας και σας φτάσουμε αφου έτσι κι αλλιως ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΛΑ στις εκκινήσεις. ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!!! Χα!χα! Νομίζω θα συμφωμνήσεις!!!

Απο τα καλυτερα ποστ στο συγκεκριμενο θεμα :) , τα ειπεσ πολυ σωστα μπραβο ΠΕτ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Απο τα καλυτερα ποστ στο συγκεκριμενο θεμα :) , τα ειπεσ πολυ σωστα μπραβο ΠΕτ! :)

Εντάξει, άλλος θα συμφωνήσει και άλλος θα έχει τις επιφυλάξεις του ανάλογα με την σκοπιά από την οποία το βλέπει! Το θέμα είναι ότι τουλάχιστον εγώ -και πιστεύω αρκετοί κάτοχοι αυτοκινήτων turbo εδώ μέσα- όταν τύχει να γράψουμε ότι περάσαμε κάποιο δυνατό ατμοσφαιρικό αμάξι ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ για να χλευάσουμε την ατμοσφαιρική "σχολή" ή να φανούμε μάγκες επειδή κακά τα ψέματα βγάλαμε σχετικά εύκολα (το "εύκολο" πάντως σηκώνει πολύ συζήτηση!) άλογα (που όμως τα "πληρώνουμε" καθημερινά με τεράστιες καταναλώσεις ακόμα και σε νορμάλ οδήγηση) αλλά καθαρά γιατί καμαρώνουμε για τα δικά μας αυτοκίνητα! Βέβαια καμιά φορά οι εκφράσεις γίνονται περιπαιχτικές αλλά νομίζω ότι το κάνουμε από χιούμορ επιζητώντας το επιδοκιμαστικό σχόλιο κάποιου φίλου μας! Άλλωστε κάποιοι από εμάς έχουμε "τσαγιαστεί" από ατμοσφαιρικά τέρατα και ξέρουμε να τα εκτιμούμε. Πάντως το θέμα έχει δημιουργηθεί επειδή πραγματικά ένα σχετικά ελαφρύ παλιάς γενιάς αυτοκίνητο με "πουσαρισμένο" πολύστροφο κινητήρα χρειάζεται κάποιες φορές αρκετά λιγότερα ΗΡ για να σε διασύρει σε μια τυπική κόντρα από στάση ακόμα κι αν έχεις (ή νομίζεις πως έχεις) το απόλυτο τουρμποθηρίο! Αυτό πρέπει να το κατανοήσουμε και να μη σνομπάρουμε γενικά καταστάσεις. Π.χ σε HONDA INTEGRA 1.8 VTEC 1.100Κg με κινητήρα "εισαγωγής" από ιαπωνία, με εκκεντροφόρους 310'"βύθισμα", 9.500rpm, με νίτρα με πολυπετάλουδα Body throttle's και "ιστορίες", πρέπει να σκεφτείς πολύ πριν του..."το παίξεις τουρμπάτος". Ακραίες βάβαια περιπτώσεις αλλά κυκλοφορούν ανάμεσά μας! (Όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν). Εγώ πάντως ακόμα κι αν ξέρω ότι στα "πολλά" μπορεί και να τα περάσω, όταν τα βλέπω δεν "ενθουσιάζομαι", χα!,χα!

Link to comment
Share on other sites

G.PET.VF34 Εντελως "συζητηση να γινεται το λεω" Δεν εχω δει ποστ σου με λιγοτερες απο 10 γραμμες !

Δεν βαριεσαι? :) Κατα τα αλλα λες σωστα πραγματα :)

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

G.PET.VF34 Εντελως "συζητηση να γινεται το λεω" Δεν εχω δει ποστ σου με λιγοτερες απο 10 γραμμες !

Δεν βαριεσαι? :) Κατα τα αλλα λες σωστα πραγματα :)

Έχεις δίκιο! Παρασύρθηκα και το topic είναι για "ανοίγματα" αυτοκινήτων κι όχι για να "ανοίγει" η κουβέντα!! Τέλος πάντων θα περιοριστώ σε σχόλια κοντρών καθεαυτών!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο! Παρασύρθηκα και το topic είναι για "ανοίγματα" αυτοκινήτων κι όχι για να "ανοίγει" η κουβέντα!! Τέλος πάντων θα περιοριστώ σε σχόλια κοντρών καθεαυτών!

πολύ σωστός σε αυτά που λες... τέτοια άτομα αξίζουν για κουβέντα! καλώς ήρθες! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντως παιδια λυπαμαι τα τελευταια χρονια τους toyotaκηδες.. Βλεπω κατι corolla και aaguris να αγκομαχουν αλλα εκει μεχρι τα 100-120 χλμ . Και δε μιλαω για τα απλα που οδηγουν κατι κυριουλες αλλα κατι "φτιαγμενα" με ζαντολαστιχα, ποδιες, μπουκες και φιμε κατραμι..Εχουν παθει μεγαλη νιλα..Ειδικα αν δουν polaki tsi αφηνιαζουν μπας και δωσουν κανα τσαγακι οι ερμοι σε γκρουπ vag..Τελος να σημειωσω οτι το καλυτερο ανοιγμα το κανεις με τον εαυτο σου..βυθιστε το ποδι στο γκαζι και προσπαθηστε να νιωσετε το τραβηγμα του αυτοκινητου (αν εχει :thumbsup: με ολες τις αισθησεις σας..Γι'αυτο τα εχουμε τα αυτοκινητα αυτα για να γουσταρουμε εμεις οχι για να γουσταρουν οι αλλοι..Ουτε αποδεικνυεις τιποτα κερδιζοντας μια μαχη..Ο "πολεμος" εξαλλου γνωριζουμε καλα οτι πλεον ειναι αλλου..

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντως παιδια λυπαμαι τα τελευταια χρονια τους toyotaκηδες.. Βλεπω κατι corolla και aaguris να αγκομαχουν αλλα εκει μεχρι τα 100-120 χλμ . Και δε μιλαω για τα απλα που οδηγουν κατι κυριουλες αλλα κατι "φτιαγμενα" με ζαντολαστιχα, ποδιες, μπουκες και φιμε κατραμι..Εχουν παθει μεγαλη νιλα..Ειδικα αν δουν polaki tsi αφηνιαζουν μπας και δωσουν κανα τσαγακι οι ερμοι σε γκρουπ vag..Τελος να σημειωσω οτι το καλυτερο ανοιγμα το κανεις με τον εαυτο σου..βυθιστε το ποδι στο γκαζι και προσπαθηστε να νιωσετε το τραβηγμα του αυτοκινητου (αν εχει B) με ολες τις αισθησεις σας..Γι'αυτο τα εχουμε τα αυτοκινητα αυτα για να γουσταρουμε εμεις οχι για να γουσταρουν οι αλλοι..Ουτε αποδεικνυεις τιποτα κερδιζοντας μια μαχη..Ο "πολεμος" εξαλλου γνωριζουμε καλα οτι πλεον ειναι αλλου..

Tώρα που είπες για...ΑUGURIS θυμήθηκα τον "Japanic" :whistling::frantics: !!!! Θυμάστε που προσπαθούσε να πείσει ότι σε εκκινήσεις μέχρι τα 100Km/h πήγαινε "κοπίο" με Golf Tsi 122HP :startle: αν φόραγε 16άρες ζάντες κι έδειχνε μετρήσεις επιδόσεων περιοδικών από συγκριτικά tests;;; Ωραίες εποχές!! Πάντως τζάμπα βενζίνες μόνος εγώ με το Tsi den "καίω"! Ξέρω πώς πάει πλέον και δε χρειάζεται! :startle: (Συγνώμη για το οff topic αλλά η ευτράπελη κατάσταση με τον Japanic άξιζε ένα "αφιέρωμα" για να γελάσουμε λίγο!)

Link to comment
Share on other sites

O Japanic είναι μια χαρά παιδί. Άλλος είναι που έχει ξεφύγει. Ένας τύπος που έχει γίνει ban από όλα τα forums, γιατί μπαίνει και λέει πως κάνει με στοκ auris 0-100 8.7 και πάει μαζί με στοκ rallye και γενικά πατάει ότι κινείται μέχρι 140-150 άλογα.... Μου είχε πει κι εμένα που έχω ένα golfaki 160άρι DSG πως όταν θα έρθει Αθήνα θα ανοίξουμε οπωσδήποτε, και τον περιμένω εδώ και 1,5 χρόνο. Για το αποτέλεσμα είναι σίγουρος βέβαια. Αν είμαι μπροστά θα είμαι μισό φτερό το πολύ, γιατί είχε ανοίξει λέει με Leon 1.8T 160άρι και ήταν μισό φτερό μπροστά μόνο το Seat.

Link to comment
Share on other sites

O Japanic είναι μια χαρά παιδί. Άλλος είναι που έχει ξεφύγει. Ένας τύπος που έχει γίνει ban από όλα τα forums, γιατί μπαίνει και λέει πως κάνει με στοκ auris 0-100 8.7 και πάει μαζί με στοκ rallye και γενικά πατάει ότι κινείται μέχρι 140-150 άλογα.... Μου είχε πει κι εμένα που έχω ένα golfaki 160άρι DSG πως όταν θα έρθει Αθήνα θα ανοίξουμε οπωσδήποτε, και τον περιμένω εδώ και 1,5 χρόνο. Για το αποτέλεσμα είναι σίγουρος βέβαια. Αν είμαι μπροστά θα είμαι μισό φτερό το πολύ, γιατί είχε ανοίξει λέει με Leon 1.8T 160άρι και ήταν μισό φτερό μπροστά μόνο το Seat.

Δηλαδή υπήρξε και "χειρότερο" φαινόμενο!:purple: Πάντως θυμάμαι ότι κι αυτός είχε "κραχτεί" άγρια εδώ μέσα, καθώς όταν κάποιοι αγανάκτισαν με τις απόψεις του λέγοντάς του να επιτέλους να σταματήσει, είχε αρχίσει να ειρωνεύεται και να χλευάζει όλα τα V.A.G...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή υπήρξε και "χειρότερο" φαινόμενο!:purple: Πάντως θυμάμαι ότι κι αυτός είχε "κραχτεί" άγρια εδώ μέσα, καθώς όταν κάποιοι αγανάκτισαν με τις απόψεις του λέγοντάς του να επιτέλους να σταματήσει, είχε αρχίσει να ειρωνεύεται και να χλευάζει όλα τα V.A.G...

ειχε ομως και σε μερικα πραγματα δικιο οσο και αν πονουσε καποιους

Link to comment
Share on other sites

για θυμησε μου σε ποια ακριβος ειχε δικιο??

οτι πριν η vw βγαλει τα turbo τα γιαπωνεζικα θεριζαν και γιια την αξιοπιστια της toyota κτλ τα προηγουμε χρονια κ κατι αλλα δεν θυμαμαι

Link to comment
Share on other sites

οτι πριν η vw βγαλει τα turbo τα γιαπωνεζικα θεριζαν και γιια την αξιοπιστια της toyota κτλ τα προηγουμε χρονια κ κατι αλλα δεν θυμαμαι

Ναι και το AUDI Coupe Quattro Turbo 2.1 220HP "θέριζε" ήδη από το 1980, όταν οι Datsun μας "έβαζε" να αγοράσουμε κάτι Βluebird με φύλλα σούστας και 75ΗΡ στα 1.600c.c και η ΤΟΥΟΤΑ κάτιCelica με ανοιγοκλεινόμενα φώτα γύρω στα 85ΗΡ max που τουλάχιστον ήταν ποιοτικά. Bέβαια υπήρχε και η αγωνιστική εμπλοκή των εργοστασίων που μεταμόρφωνε τις εκδόσεις αυτές για αγώνες Rallye αλλά για πολιτικές εκδόσεις που θα ήθελε ο γιαπωνεζόφιλος ούτε λέπι. Λοιπόν οι Γιαπωνέζοι παρόλο που αργότερα έφτιαξαν ωραία σπορ αυτοκίνητα ποτέ δεν ήταν πρωτοπόροι πουθενά πάντα "αντέγραφαν" με μοναδική εξαίρεση το σύστημα V-tec που Ο.Κ τους βγάζω το καπέλο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι και το AUDI Coupe Quattro Turbo 2.1 220HP "θέριζε" ήδη από το 1980, όταν οι Datsun μας "έβαζε" να αγοράσουμε κάτι Βluebird με φύλλα σούστας και 75ΗΡ στα 1.600c.c και η ΤΟΥΟΤΑ κάτιCelica με ανοιγοκλεινόμενα φώτα γύρω στα 85ΗΡ max που τουλάχιστον ήταν ποιοτικά. Bέβαια υπήρχε και η αγωνιστική εμπλοκή των εργοστασίων που μεταμόρφωνε τις εκδόσεις αυτές για αγώνες Rallye αλλά για πολιτικές εκδόσεις που θα ήθελε ο γιαπωνεζόφιλος ούτε λέπι. Λοιπόν οι Γιαπωνέζοι παρόλο που αργότερα έφτιαξαν ωραία σπορ αυτοκίνητα ποτέ δεν ήταν πρωτοπόροι πουθενά πάντα "αντέγραφαν" με μοναδική εξαίρεση το σύστημα V-tec που Ο.Κ τους βγάζω το καπέλο!

παντως το τελευταιο celica αυτο με τα 192 αλογα το εχω ζησει και εχω να πω αμαξαρα!τελος και μεσα τελειο χαμηλο εξω πανεμορφο και στο δορμο αν και 192 λογα πυροβολουσε τρομερη αισθηση.να δουμε το καινουργιο σε συνεργασια με subaru!οσο για το Impreza και εωο?ουτε αυτο σου αρεσει?και δεν αντιγραφουν μονο..

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

παντως το τελευταιο celica αυτο με τα 192 αλογα το εχω ζησει και εχω να πω αμαξαρα!τελος και μεσα τελειο χαμηλο εξω πανεμορφο και στο δορμο αν και 192 λογα πυροβολουσε τρομερη αισθηση.να δουμε το καινουργιο σε συνεργασια με subaru!οσο για το Impreza και εωο?ουτε αυτο σου αρεσει?και δεν αντιγραφουν μονο..

To celica ακομα θα πούλαγε αν ήταν στην παραγωγή. Με ένα καλό facelift μέσα και καλύτερα πλαστικά δεν θα είχε να ζηλέψει τίποτα από τα καινούργια. :clapping: .

Eγω παντως παιδια λυπαμαι τα τελευταια χρονια τους toyotaκηδες.. Βλεπω κατι corolla και aaguris να αγκομαχουν αλλα εκει μεχρι τα 100-120 χλμ

Γιατί τους λυπάσαι?? Δική τους επιλογή είναι να έχουν αυτό το αμάξι. Υπάρχουn και τα FiSaeI στο κάτω κάτω :), τα T(F)Si...δεν είναι στα μέτρα τους

Link to comment
Share on other sites

Ναι και το AUDI Coupe Quattro Turbo 2.1 220HP "θέριζε" ήδη από το 1980, όταν οι Datsun μας "έβαζε" να αγοράσουμε κάτι Βluebird με φύλλα σούστας και 75ΗΡ στα 1.600c.c και η ΤΟΥΟΤΑ κάτιCelica με ανοιγοκλεινόμενα φώτα γύρω στα 85ΗΡ max που τουλάχιστον ήταν ποιοτικά. Bέβαια υπήρχε και η αγωνιστική εμπλοκή των εργοστασίων που μεταμόρφωνε τις εκδόσεις αυτές για αγώνες Rallye αλλά για πολιτικές εκδόσεις που θα ήθελε ο γιαπωνεζόφιλος ούτε λέπι. Λοιπόν οι Γιαπωνέζοι παρόλο που αργότερα έφτιαξαν ωραία σπορ αυτοκίνητα ποτέ δεν ήταν πρωτοπόροι πουθενά πάντα "αντέγραφαν" με μοναδική εξαίρεση το σύστημα V-tec που Ο.Κ τους βγάζω το καπέλο!

Σορρυ φιλε g.pet δεν εχω κατι μαζι σου αλλα τυχαινει ολο κατι να γραψεις που μου δινει αφορμη... :D ! Επειδη εμεις οι ευρωπαιοι ειμαστε "πονηροι" δεν αφηνουμε με διαφορους τροπους να εισελθουν στο πεδιο βολης μας εχθροι. Η ευρωπη εχει αποτρεψει απο την εισαγωγη διαφορων ιαπωνικων αυτοκινητων με "δυνατους" κινητηρες... βλεπε σταρλετ γκλανζα, το πρωτο ταιπ αρ 1600cc και αλλα που δεν εχω ασχοληθει να βρω. Επισης θυμαμαι και για 1-2 μικρα γιαπωνεζικα νομιζω της τογιοτα 1000-1200cc turbo με κατι παραπανω απο 100 ιππους την δεκαετια του ογδοντα. Γενικα δεν τα γνωριζουμε ολα τα κατορθωματα των ιαπωνεζων.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ φιλε g.pet δεν εχω κατι μαζι σου αλλα τυχαινει ολο κατι να γραψεις που μου δινει αφορμη... ;) ! Επειδη εμεις οι ευρωπαιοι ειμαστε "πονηροι" δεν αφηνουμε με διαφορους τροπους να εισελθουν στο πεδιο βολης μας εχθροι. Η ευρωπη εχει αποτρεψει απο την εισαγωγη διαφορων ιαπωνικων αυτοκινητων με "δυνατους" κινητηρες... βλεπε σταρλετ γκλανζα, το πρωτο ταιπ αρ 1600cc και αλλα που δεν εχω ασχοληθει να βρω. Επισης θυμαμαι και για 1-2 μικρα γιαπωνεζικα νομιζω της τογιοτα 1000-1200cc turbo με κατι παραπανω απο 100 ιππους την δεκαετια του ογδοντα. Γενικα δεν τα γνωριζουμε ολα τα κατορθωματα των ιαπωνεζων.

γιατι το supa?το αλλο το Honda το nsx Πιο ηταν?που πυροβολουσε τρομερα αλογα ανα λιτρο!ο σενα ειχε ασχοληθει!τι αμαξαρα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ φιλε g.pet δεν εχω κατι μαζι σου αλλα τυχαινει ολο κατι να γραψεις που μου δινει αφορμη... :p ! Επειδη εμεις οι ευρωπαιοι ειμαστε "πονηροι" δεν αφηνουμε με διαφορους τροπους να εισελθουν στο πεδιο βολης μας εχθροι. Η ευρωπη εχει αποτρεψει απο την εισαγωγη διαφορων ιαπωνικων αυτοκινητων με "δυνατους" κινητηρες... βλεπε σταρλετ γκλανζα, το πρωτο ταιπ αρ 1600cc και αλλα που δεν εχω ασχοληθει να βρω. Επισης θυμαμαι και για 1-2 μικρα γιαπωνεζικα νομιζω της τογιοτα 1000-1200cc turbo με κατι παραπανω απο 100 ιππους την δεκαετια του ογδοντα. Γενικα δεν τα γνωριζουμε ολα τα κατορθωματα των ιαπωνεζων.

Ναι παιδιά δεν διαφωνώ για την δυνατότητα αλλά και τα απτά δείγματα "sport παραγωγής" από Ιαπωνία μεριά από αρκετά παλιά, αλλά αν δείτε προσεκτικά,η απώτερη στο χρόνο απαρχή τους ΔΕΝ πάει πιο πίσω από το 1984 (π.χ Mitsubishi Starion 2.0Turbo, πού το θυμήθηκα, χα!,χα! ;)) κι άντε βαρειά-βαρειά το 1983 με κάτι ΗΟΝDA Jazz πρώτης γενιάς 1.0Τurbo 75-80HP (που έμοιαζαν με πολυμορφικό WV Lupo), φυσικά αποκλειστικά για JAPAN.Όμως ήδη από το 1978 η Ευρώπη (τότε Ε.Ο.Κ) είχε το Renault 5 Alpine Turbo 110HP, το SAAB 900Turbo, το FIAT RITMO 105 TC Abarth αλλά και κάποια άλλα δυνατούτσικα ακόμα και σήμερα αυτοκίνητα. Οι Γιαπωνέζοι τί είχαν;; Το RX-7 WANKEL 1.1 με 110ΗΡ νομίζω ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Εντάξει μετά το ΄83 πήραν φόρα...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

θελω να πιστευω οτι ειναι το τελευταιο ανοιγματακι που κανω με αυτο το set up.

ενας φιλο απο το poloclub εβαλε στο polo tsi προγραμμα απο overload + οτι φοραει και εισαγωγη και ειπαμε να δουμε τι κερδισε

πατησαμε 2 φορες απο 2ες καπου στις 2500 στροφες ειχα εγω με αποτελεσμα την πρωτη φορα να ειναι το tsi μπροστα περιπου 2 αυτοκινητα και

την δευτερη φορα πατησαμε σε ανηφορα οπου η διαφορα ηταν περισσοτερη υπερ του tsi.

απο χαμηλα το tsi τωρα φουσκωνει παρα πολυ καλα και δειχνει τα δοντια του!

πατησαμε αλλες 2 φορες απο 2ες και πιο ψηλα περιπου στις 3000+.

οτι καταφερα να τραβηξω λιγο πριν κοψουμε:

Link to comment
Share on other sites

θελω να πιστευω οτι ειναι το τελευταιο ανοιγματακι που κανω με αυτο το set up.

ενας φιλο απο το poloclub εβαλε στο polo tsi προγραμμα απο overload + οτι φοραει και εισαγωγη και ειπαμε να δουμε τι κερδισε

πατησαμε 2 φορες απο 2ες καπου στις 2500 στροφες ειχα εγω με αποτελεσμα την πρωτη φορα να ειναι το tsi μπροστα περιπου 2 αυτοκινητα και

την δευτερη φορα πατησαμε σε ανηφορα οπου η διαφορα ηταν περισσοτερη υπερ του tsi.

απο χαμηλα το tsi τωρα φουσκωνει παρα πολυ καλα και δειχνει τα δοντια του!

πατησαμε αλλες 2 φορες απο 2ες και πιο ψηλα περιπου στις 3000+.

οτι καταφερα να τραβηξω λιγο πριν κοψουμε:

Πάντως συνάδελφε mpoukou22 είναι πραγματικά συγκινητικό για μένα που σε βλέπω να δίνεις ακόμα ηρωικές μάχες με το Πολάκι 1.416V 100HP που ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο (το είχα καινούριο το 1998) και θυμάμαι ότι ήταν τρομερά αξιόμαχο τότε αλλά και τώρα! Εγώ τότε το είχα με "τσιπάκι"Superchips" (ηλεκτροκολλημένο στην πλακέτα Ε.C.U) :p , μεταλλικό καταλύτη Remus, στενό μεσαίο, τελικό Sebring και φίλτρο ΚΝ. "Νόμιζα" ότι είχα 115-117ΗΡ :thumbsup: χωρίς φυσικά ποτέ να πάω Dyno (υπήρχαν τότε άραγε:thumbsup:αλλά τώρα μετά από τόσα χρόνια που είδα πόσο δύσκολα βγαίνουν τα άλογα στα ατμοσφαιρικά και με δεδομένη την "αρχαία" τότε "τσιποτεχνολογία", μάλλον θα ήμουν αρκετά κοντά στην μαμά ιπποδύναμη! Αλήθεια με Punto T-Jet στα 120HP ή με multi-air 135 (πιο δύσκολο!) πώς στέκεσαι; Εγώ με αυτά που έχεις σε κόβω γύρω στα 122-125ΗΡ.

Βλέπω όμως ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να "κάνεις κάτι"! Σαν να άρχισαν να ξεμακραίνουν οι νέοι εκπρόσωποι/αντίπαλοι της κατηγορίας σου!θέλει cams ή ρο'ι'κή στο καπάκι και να φτιάξεις καμιά τρελούτσικη συμπίεση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.