Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
terlegas

Amarok

Recommended Posts

Δείτε το εν κινήσει και σε δράση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωραίο , κατι σαν baywatch μου κανει .... μονο η Pamela του λειπει και ειναι κομπλέ ! B) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Κωστας VR6

απ'εξω ειναι μια χαρα! μεσα ομως ειναι χαλια.....αδειο το ταμπλο και η κονσολα δεν μου αρεσει.....

οκ θα μου πεις ειναι "εργαλειο" αλλα κανε το ταμπλο και τις ταπετσαριες καποιο αλλο χρωμα...αυτο το γκρι μου φερνει στο μυαλο

κατι ΝΙSSAN Cherry των 80's ελεος......(ολο γκρινια ειμαι tongue.gif )

Edited by Κωστας VR6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοπον πολυ το hmmm.gifhmmm.gif να αρχισω να κυκλοφορω με ενα τετοιο. Θα βαλω και bull bar μπροστα και οποιος αντεξει :D

Edited by svouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού δεν έχει καν ράδιο στις φωτό..

Γ__ώ τα εργαλεία φαίνεται να είναι.

Άντε να ανταγωνιστεί το Navara γιατί η Nissan με τη Mitsubishi το έχουν κάνει μονοπώλειο στην επαρχία.

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αφού δεν έχει καν ράδιο στις φωτό..

νομιζω οπως φαινεται απο τις φωτο δεν ειναι αδειο...απλα εχει τεσσερα κεντρικα κουμπια και μετα ολα τα χειριστηρια ειναι μεσω touch screen...μπορει και να κανω λάθος.... Φανταστειτε ομως τον αγροτη να μπαινει μεσα με τα λασπωμενα χερια και να προσπαθει να χειριστει την οθονουλα.....Θα πεσει πολυ γέλιο!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κονσόλα δεν θα είναι αυτή τελικά.

Θα είναι κάτι μεταξύ polo και golf!!

Στο kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL* έχει ειδικό site για το amarok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα τα υπολοιπα της κατηγοριας δε φτουρανε μπροστα του.Πολυ επιβλητικο αυτοκινητο και ποιοτικο.Αν η Vw κρατησει την τιμη σε ανταγωνιστικα επιπεδα θα το βλεπουμε συχνα εξω :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amarok01.jpg

Σε μια κοινή παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους της Αυστρίας και της Σλοβακίας, η VW παρουσίασε το μεγάλο της στοίχημα στην κατηγορία των pick up οχημάτων, καθώς και τη νέα γενιά του Cross Polo.

Ετοιμάζοντας τις βαλίτσες μας για τη συγκεκριμένη παρουσίαση, είχαμε την εξής απορία. ¶ραγε κατάφεραν αυτοί οι… αθεόφοβοι στη VW, να κατασκευάσουν με το καλημέρα μια από τις κορυφαίες –αν όχι την κορυφαία- πρόταση pick up της εποχή μας; Με αυτή λοιπόν την ερώτηση να ψάχνει για απάντηση, αλλά και πολλές ακόμη στο μπλοκάκι μας, φτάσαμε στη Βιέννη για να οδηγήσουμε το νέο Amarok. Το ιδιαίτερο όνομα του αυτοκινήτου προέρχεται από μία ιδιόλεκτο της Νοτίου Αμερικής και ουσιαστικά συμβολίζει την αξιοπιστία, το δυναμισμό και την στιβαρότητα. Στοιχεία δηλαδή, που σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας, αντιπροσωπεύουν 100% το Amarok, το οποίο σημειώστε ότι παράγεται στην Αργεντινή.

Amarok03.jpg

Αυτό που οφείλει να παραδεχτεί ο οποιοσδήποτε το συναντήσει για πρώτη φορά είναι η εντυπωσιακή του εμφάνιση, τόσο εκτός όσο και εντός. Αφού σας θυμίσουμε λοιπόν ότι πρόκειται για μία πρόταση η οποία σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, σας αναφέρουμε ότι το μήκος του είναι στα 5.254 χλστ. (πλάτος 1.944 χλστ. και ύψος 1.834 χλστ.) με τη δυναμική σχεδίασή του να είναι αυτή που σου τραβάει εξΆ αρχής την προσοχή. Την ίδια εντύπωση όμως συνεχίζεις να έχεις και αφού ανοίξεις τις πόρτες του Amarok, με το εσωτερικό σε καμιά περίπτωση να μη θυμίζει… «καρότσα». Ποιοτική κατασκευή, καλή συναρμογή των σκληρών πλαστικών του αλλά και ευχάριστη εικόνα είναι τα πρώτα πράγματα που σημειώνεις, με το μοντέλο της VW να έχει κερδίσει ήδη την μάχη των εντυπώσεων.

Σχεδιασμένο για να αντιμετωπίσει και τα πιο σκληρά εδάφη, το Amarok προσφέρεται με πίσω μπλοκέ διαφορικό (Τόρσεν, μέχρι 40% εμπρός-60% πίσω) όπως αυτό που χρησιμοποιείται στο Q7 και Off-Road ABS, προκειμένου να μειώνεται σημαντικά η απόσταση φρεναρίσματος σε ολισθηρές ή εκτός δρόμου διαδρομές. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι τέτοιο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και πραγματικά μας εντυπωσίασε όταν το είδαμε στην πράξη. Επίσης, υπάρχει το «Hill Descent Control» για τον έλεγχο κατάβασης λόφου ενώ παράλληλα το ESP Plus περιλαμβάνει σύστημα Hill Start Assist, το οποίο προσφέρει στο οδηγό του Amarok 2 πολύτιμα δλ. για να ξεκινήσει σε ανηφόρα με άνεση και πάνω απΆ όλα με ασφάλεια.

Amarok3.jpg

Στο τομέα της κινητήριας δύναμης τώρα, το μοντέλο θα διατίθεται αρχικά με έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα TDI 163 ίππων/4.000 σ.α.λ. και ροπής 40,7 χλγμ. μόλις από τις 1.500 σ.α.λ., προδιαγραφών Euro5. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι το μοναδικό δίλιτρο μοτέρ που χρησιμοποιείται σε αυτή την κατηγορία. Την επόμενη χρονιά, θα βγει και σε έκδοση 122 ίππων με ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κάτω από 200 γρ./χλμ.) και φυσικά ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις δεν θα ξεπερνά τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Τέλος, κάποια στιγμή ίσως να δούμε και μία δυνατή –βενζινοκίνητη- έκδοση με ιπποδύναμη κοντά στους 200 ίππους ενώ μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι το 2012 να βγει και αυτόματη έκδοση.

Το πρόγραμμα της παρουσίασης του μοντέλου, περιλάμβανε οδήγηση στην άσφαλτο αλλά και σκληρό off road, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε εύκολα στα πρώτα συμπεράσματα για το Amarok. Στην άσφαλτο, ταξιδεύεις σβέλτα, άνετα και ξεκούραστα μαζί του, σε σημείο να ξεχνάς ότι βρίσκεσαι μέσα σε Pick-Up ενώ ο ροπάτος κινητήρας, μαζί με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο και την καλή τετρακίνηση του χαρίζουν σπουδαίες off road δυνατότητες. Όπως προείπαμε, το έξυπνο σύστημα πέδησης (Off-Road ABS), πραγματικά κλέβει την παράσταση στο χώμα, ενώ γενικά νιώθεις ότι είσαι μέσα σε μία εξαιρετικά ασφαλή κατασκευή. Το VW Amarok θα έρθει στην χώρα μας το Σεπτέμβριο (το 2011 η μονοκάμπινη έκδοση), σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, όπως μας είπαν οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας, γεγονός που θα το βοηθήσει ακόμη περισσότερο, όταν θα τεθεί απέναντι στις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας, όπως το Nissan Navara και το Toyota Hillux.

Πηγή: 4troxoi.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amarok01.jpg

Σε μια κοινή παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους της Αυστρίας και της Σλοβακίας, η VW παρουσίασε το μεγάλο της στοίχημα στην κατηγορία των pick up οχημάτων, καθώς και τη νέα γενιά του Cross Polo.

Ετοιμάζοντας τις βαλίτσες μας για τη συγκεκριμένη παρουσίαση, είχαμε την εξής απορία. ¶ραγε κατάφεραν αυτοί οι… αθεόφοβοι στη VW, να κατασκευάσουν με το καλημέρα μια από τις κορυφαίες –αν όχι την κορυφαία- πρόταση pick up της εποχή μας; Με αυτή λοιπόν την ερώτηση να ψάχνει για απάντηση, αλλά και πολλές ακόμη στο μπλοκάκι μας, φτάσαμε στη Βιέννη για να οδηγήσουμε το νέο Amarok. Το ιδιαίτερο όνομα του αυτοκινήτου προέρχεται από μία ιδιόλεκτο της Νοτίου Αμερικής και ουσιαστικά συμβολίζει την αξιοπιστία, το δυναμισμό και την στιβαρότητα. Στοιχεία δηλαδή, που σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας, αντιπροσωπεύουν 100% το Amarok, το οποίο σημειώστε ότι παράγεται στην Αργεντινή.

Amarok03.jpg

Αυτό που οφείλει να παραδεχτεί ο οποιοσδήποτε το συναντήσει για πρώτη φορά είναι η εντυπωσιακή του εμφάνιση, τόσο εκτός όσο και εντός. Αφού σας θυμίσουμε λοιπόν ότι πρόκειται για μία πρόταση η οποία σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, σας αναφέρουμε ότι το μήκος του είναι στα 5.254 χλστ. (πλάτος 1.944 χλστ. και ύψος 1.834 χλστ.) με τη δυναμική σχεδίασή του να είναι αυτή που σου τραβάει εξΆ αρχής την προσοχή. Την ίδια εντύπωση όμως συνεχίζεις να έχεις και αφού ανοίξεις τις πόρτες του Amarok, με το εσωτερικό σε καμιά περίπτωση να μη θυμίζει… «καρότσα». Ποιοτική κατασκευή, καλή συναρμογή των σκληρών πλαστικών του αλλά και ευχάριστη εικόνα είναι τα πρώτα πράγματα που σημειώνεις, με το μοντέλο της VW να έχει κερδίσει ήδη την μάχη των εντυπώσεων.

Σχεδιασμένο για να αντιμετωπίσει και τα πιο σκληρά εδάφη, το Amarok προσφέρεται με πίσω μπλοκέ διαφορικό (Τόρσεν, μέχρι 40% εμπρός-60% πίσω) όπως αυτό που χρησιμοποιείται στο Q7 και Off-Road ABS, προκειμένου να μειώνεται σημαντικά η απόσταση φρεναρίσματος σε ολισθηρές ή εκτός δρόμου διαδρομές. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι τέτοιο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και πραγματικά μας εντυπωσίασε όταν το είδαμε στην πράξη. Επίσης, υπάρχει το «Hill Descent Control» για τον έλεγχο κατάβασης λόφου ενώ παράλληλα το ESP Plus περιλαμβάνει σύστημα Hill Start Assist, το οποίο προσφέρει στο οδηγό του Amarok 2 πολύτιμα δλ. για να ξεκινήσει σε ανηφόρα με άνεση και πάνω απΆ όλα με ασφάλεια.

Amarok3.jpg

Στο τομέα της κινητήριας δύναμης τώρα, το μοντέλο θα διατίθεται αρχικά με έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα TDI 163 ίππων/4.000 σ.α.λ. και ροπής 40,7 χλγμ. μόλις από τις 1.500 σ.α.λ., προδιαγραφών Euro5. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι το μοναδικό δίλιτρο μοτέρ που χρησιμοποιείται σε αυτή την κατηγορία. Την επόμενη χρονιά, θα βγει και σε έκδοση 122 ίππων με ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κάτω από 200 γρ./χλμ.) και φυσικά ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις δεν θα ξεπερνά τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Τέλος, κάποια στιγμή ίσως να δούμε και μία δυνατή –βενζινοκίνητη- έκδοση με ιπποδύναμη κοντά στους 200 ίππους ενώ μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι το 2012 να βγει και αυτόματη έκδοση.

Το πρόγραμμα της παρουσίασης του μοντέλου, περιλάμβανε οδήγηση στην άσφαλτο αλλά και σκληρό off road, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε εύκολα στα πρώτα συμπεράσματα για το Amarok. Στην άσφαλτο, ταξιδεύεις σβέλτα, άνετα και ξεκούραστα μαζί του, σε σημείο να ξεχνάς ότι βρίσκεσαι μέσα σε Pick-Up ενώ ο ροπάτος κινητήρας, μαζί με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο και την καλή τετρακίνηση του χαρίζουν σπουδαίες off road δυνατότητες. Όπως προείπαμε, το έξυπνο σύστημα πέδησης (Off-Road ABS), πραγματικά κλέβει την παράσταση στο χώμα, ενώ γενικά νιώθεις ότι είσαι μέσα σε μία εξαιρετικά ασφαλή κατασκευή. Το VW Amarok θα έρθει στην χώρα μας το Σεπτέμβριο (το 2011 η μονοκάμπινη έκδοση), σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, όπως μας είπαν οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας, γεγονός που θα το βοηθήσει ακόμη περισσότερο, όταν θα τεθεί απέναντι στις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας, όπως το Nissan Navara και το Toyota Hillux.

Πηγή: 4troxoi.gr

Να συμπληρώσω μόνο ,ότι θα υπάρχει και αλλη μια επιλογη στην τετρακινηση,όπως αυτη του Tiguan.

Απο Σεπτέμβριο ....θα το βέπετε πολυ συχνα στο δρόμο,με αυτα που προβλεπετε να γίνουν.......!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα τα υπολοιπα της κατηγοριας δε φτουρανε μπροστα του.Πολυ επιβλητικο αυτοκινητο και ποιοτικο.Αν η Vw κρατησει την τιμη σε ανταγωνιστικα επιπεδα θα το βλεπουμε συχνα εξω :thumbsup:

Εγω εψαξα και την τιμη σε γερμανικα site και θα κειμενεται μεταξυ 25 και 37 χιλιαδες ευρω αναλογα την εκδοση!!!δεν νομιζο οτι θα το περνε καπιος κτηματιας.Εκτος καπιων φιγουρατζιδων η απ αυτους που τρωνε τα λευτα του μπαμπα...Εγω εχω τα λεuτα και περιμενω να βγει πωσ και πως.

Edited by LYKOPS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εψαξα και την τιμη σε γερμανικα site και θα κειμενεται μεταξυ =@25 και 37 χιλιαδες ευρω ;) αναλογα την εκδοση!!!δεν νομιζο οτι θα το περνε καπιος κτηματιας.Εκτος καπιων φιγουρατζιδων η απ αυτους που τρωνε τα λευτα του μπαμπα...Εγω εχω τα λεuτα και περιμενω να βγει πωσ και πως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά....το αυτοκίνητο το ειδαμε πριν λίγες μέρες απο κοντά και σας λέω 2-3 πραγματάκια για αρχή:

Το αυτοκίνητο δεν εχει καμια σχέση με τα άλλα ουτε εξωτερικά ,ουτε εσωτερικά ουτε απο κάτω!!!!(σασί)

Εσωτερικα ειναι καθαρα επιβατικο της vw με οτι αυτο συνεπάγετε!!

Ο κινητήρας είναι "φωτιά" πραγματικά.Οι τουρμπινες δουλέυουν σε πολλες περιπτώσεις και οι δυο μαζί.Δεν είναι σαν τους tsi.

και το καλυτερο ειναι οι τιμή!!

Προσέξτε : H startline εκδοση θα ξεκινα απο τα 25.000 ,θα υπάρχει μια μεσαια (trendline) με 27500 και η πιο πλουσια (highline) θα εχει 29500.

To amarok θα έρχετε με 2 τετρακινησεις.

1. Επιλεκτική με δυνατοτητα υποπολαπλασιασμού σχέσεων (αργο) αλλα και μπλοκέ διαφορικό πίσω.

2. Μόνιμη τετρακίνηση με διαφορικό torsen.

Αυτα για την ώρα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωριζεις φιλε αν υπαρχει η δυνατοτητα να γινει παραγγελεια με οροφη και δερμα??ο κωδικος φανταζομαι θα εχει ανοιξει για παραγγελειες σωστα??αν γνωριζεις ενημερωσε σε παρακαλω γιατι ενδιαφερομαι αμεσα για επαγγελματικο οχημα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωριζεις φιλε αν υπαρχει η δυνατοτητα να γινει παραγγελεια με οροφη και δερμα??ο κωδικος φανταζομαι θα εχει ανοιξει για παραγγελειες σωστα??αν γνωριζεις ενημερωσε σε παρακαλω γιατι ενδιαφερομαι αμεσα για επαγγελματικο οχημα!

Αυτη την στιγμή κωδικός για παραγγελία οροφή και δερμα δεν εχει ανοιξει.Δέρμα όμως μπορεί να μπεί στην Ελλάδα σε πολυ καλή τιμή,και πολυ ποιοτικη δουλεια.

Νά ξέρεις σε περιπτωση που παραγγείλεις το αυτοκίνητο ,εστω και ένα extra να βάλεις ,θα μπει ειδική παραγγελία και θα κάνει περίπου 6 μήνες να ερθει ,αφου το amarok παραγετε στην Αργεντινή.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστω πολυ φιλε!δευτερα παω να το συζητησω απο κοντα στην αντιπροσωπεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tι mitsubishi L200 kai nissan navara αυτα ειναι εργαλεια. Εχει ερθει στην ελλαδα αυτο το θηριο ρε παιδια μπορουμε να το δουμε σε καμια αντιπροσωπια η ακομα αναμενουμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CE4B260DD72C785130F085C88526AF75.jpg

Τί θα μπορούσε να περιμένει κανείς από ένα τετράτροχο που "στέκεται" πάνω σε φύλλα σούστας, άκαμπτους άξονες και επιλέγει ένα πλαίσιο "σκάλας" ώστε να "χτίσει" το σύγχρονο -κατά τ’ άλλα- προφίλ του;

Μπορεί η εικόνα των σημερινών Pick Up να μην θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν, ωστόσο, ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά τους διατηρούνται όπως ακριβώς τα αφήσαμε, δύο ή τρεις δεκαετίες νωρίτερα.

47854A67C9DDFEFEB208F0817776A920.jpg

Πλαίσιο και αναρτήσεις δημιουργούν ένα εξαιρετικό σύνολο, που δεν θα κουράσει ακόμη και σε εκτός δρόμου διαδρομές. H πολυτέλεια επιλογής ανάμεσα σε δύο συστήματα μετάδοσης (επιλεκτική τετρακίνηση με σχέσεις υπο-πολλαπλασιασμού και μόνιμη τετρακίνηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Torsen) προσφέρεται για πρώτη φορά στην κατηγορία

Στον κανόνα, βέβαια, που θέλει τη συγκεκριμένη κατηγορία ημι-επαγγελματικών αυτοκινήτων με τους διθέσιους ή τετραθέσιους θαλάμους επιβατών, την υπερ-φυσική αντοχή στο χρόνο και τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες να συντηρούν την πρωτόγονη συμπεριφορά τους, υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Το πιο χαρακτηριστικό δείγμα… πολιτισμού στα διπλοκάμπινα -και όχι μόνο- Pick Up της ελληνικής αγοράς αποτελεί χωρίς καμία αμφιβολία το νεοφερμένο VW Amarok.

Και αυτό γιατί ο "λύκος" της γερμανικής φίρμας –"Amarok" στη διάλεκτο των Ινδιάνων του Βόρειου Καναδά και της Γροιλανδίας σημαίνει λύκος-, που πέρασε τον Ατλαντικό Ωκεανό φτάνοντας από τη μακρινή Αργεντινή στη χώρα μας, συγκεντρώνει κορυφαία χαρακτηριστικά.

Πέρα από τον ελκυστικό παρουσιαστικό του αμαξώματος, το οποίο ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά πρότυπα του κατασκευαστή θυμίζοντας έντονα τις υπόλοιπες προτάσεις του, εντύπωση προκαλεί ο σύγχρονος και ταυτόχρονα εργονομικός διάκοσμος του εσωτερικού.

Ο πλήρης εξοπλισμός δεν αφήνει περιθώρια κριτικής την ίδια στιγμή που οι διαθέσιμοι χώροι, τόσο στην μπροστινή όσο και στην πίσω σειρά καθισμάτων ξεπερνούν τα συνήθη επίπεδα της κατηγορίας.

Έστω και αν τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτά που χρησιμοποιεί η VW στις αμιγώς επιβατικές προτάσεις της, το φινίρισμα και πολύ περισσότερο η απουσία τριγμών αποδεικνύει ότι η ποιότητα κατασκευής έχει διατηρηθεί στα επιθυμητά επίπεδα.

Στην πραγματικότητα, βέβαια, η μεγαλύτερη έκπληξη έρχεται από τις αντιδράσεις του Amarok στην άσφαλτο και όχι από τις κατασκευαστικές συνήθειες της γερμανικής φίρμας.

Επιδεικνύοντας από την πρώτη στιγμή την ανωτερότητα της φύσης του, το νέο Pick Up της VW προσομοιώνει με απόλυτη επιτυχία τη συμπεριφορά ενός… συνηθισμένου αυτοκινήτου.

Η εντυπωσιακή ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η εξωπραγματική ποιότητα κύλισης -για τα δεδομένα της κατηγορίας- δημιουργούν ανάμεσα στο διπλοκάμπινο Amarok και τον ανταγωνισμό ένα τεράστιο κενό ή αν προτιμάτε ένα σαφές προβάδισμα που συντηρείται από τον twin turbo πετρελαιοκινητήρα της VW.

Παράγοντας 163 ίππους και 450 Nm ροπής, το δίλιτρο μοτέρ που εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση του Amarok διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση και την πολιτισμένη λειτουργία του, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι μπορεί κανείς να υποβαθμίσει το ρόλο του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου που συμπληρώνει τις προδιαγραφές του.

Η διάθεση να κινηθεί κανείς στους γρήγορους ρυθμούς μιας συμβατικής πρότασης μεταβάλλεται από την στιγμή που οι τροχοί του επιβλητικού Pick Up εγκαταλείψουν την άσφαλτο.

Εκεί που το χώμα δίνει συχνά-πυκνά την θέση του στη λάσπη, δημιουργώντας νέες προκλήσεις για το ικανότατο VW, τον πρώτο λόγο έχει το σύστημα μετάδοσης.

Με το πάτημα ενός διακόπτη και χωρίς να χρειαστεί να ακινητοποιήσεις το όχημα, το σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης 4MOTION εξασφαλίζει τη συμμετοχή και των μπροστινών τροχών ενώ σε περίπτωση που τα πράγματα δυσκολέψουν, εξίσου απλός αποδεικνύεται και ο υποπολαπλασιασμός των σχέσεων.

Στη λογική αυτή μπορεί κανείς να ενεργοποιήσει το offroad mode, που μεταβάλλει μέχρι την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του αυτοκινήτου (π.χ. του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, του ESP και του ABS) και ενεργοποιεί το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης.

Από το Amarok με το σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης δεν λείπει η δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού, η οποία ωστόσο ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Αντιθέτως, από τη στιγμή που θα επιλέξει κανείς τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen αναλαμβάνει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, περιορίζοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Πέρα από τις διπλοκάμπινες εκδόσεις των 163 ίππων, που είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, ξεκινώντας από τα 26.950 ευρώ και φτάνοντας τα 29.650 ευρώ, στο τέλος του χρόνου θα λανσαριστεί και η δίλιτρη-τετρακίνητη έκδοση των 122 ίππων.

Αντιθέτως, οι εκδόσεις μονής καμπίνας με κίνησης στους πίσω τροχούς και ισχύ 122 ίππων θα είναι διαθέσιμες στην ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του 2011, συμπληρώνοντας την γκάμα του γερμανικού Pick Up.

E0053F051BC4A7786F303ECF28C0C908.jpg

O χώρος φόρτωσης του διπλοκάμπινου Amarok φτάνει τα 2,52 τ.μ. και το μέγιστο βάρος φορτίου τα 1.150 κιλά

24E0AC1B44EF4CAADE17D49A47D8587C.jpg

Η δυνατότητα φιλοξενίας τριών επιβατών στην πίσω σειρά καθισμάτων συμβαδίζει απόλυτα με την πολιτισμένη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο

ECC3397050AEC065899459D03E64587E.jpg

Μπορεί τα υλικά να μην είναι επιπέδου Golf, ωστόσο, το φινίρισμα και η συναρμογή τους δημιουργούν υψηλές προσδοκίες. Πλήρης είναι ο εξοπλισμός, ακόμη και στην βασική εξοπλιστική έκδοση Startline

853E745F2ADC86A67A76DABC1228DF28.jpg

Υπεραπλουστευμένη είναι η διαδικασία «κλειδώματος» του κεντρικού διαφορικού, όπως άλλωστε και ο υπο-πολλαπλασιασμός των σχέσεων μετάδοσης

ECB753D86843EC7718E56F0EE33335F4.jpg

O biturbo κινητήρας diesel των 2,0 λίτρων ανταποκρίνεται με ευκολία στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, αποδίδοντας 163 ίππους και 400 Nm ροπής. Σε λογικά επίπεδα κινείται σε κάθε περίπτωση η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου

http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231060287

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ειδα σημερα στον Ρωρρη ΑΓ.Στεφανου.το εχει φερει σαν test drive car.θεριο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...