playmaker Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Παιδες εχει φτασει στη ελλαδα το ρεβο 2?(περιφεριακα ΦΕ)Ρωτησα στην αντιπροσωπεία και μου ειπε οτι δεν ξερει ακομα τπτ, αλλα και να ερθει δεν στο συνηστω γιατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Να ρωτήσω κάτι που ίσως να έχει απαντηθεί ήδη και να μην το εχω δει... Το πρόγραμμα της Revo, βγαίνει και για το GTI V με DSG? και με τι ιπποδύναμη? Λεφτά? http://www.revotechnik.com/products/softwa...t.aspx?pvID=580 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 εγω που εχω gt 170 hp με προγραμμα revo θα δω διαφορα αισθητη? η μονο λιγο στις ψιλες του? αξιζει?για τα tsi δεν το σηζητω..η μερα με την νυχτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 εγω που εχω gt 170 hp με προγραμμα revo θα δω διαφορα αισθητη? η μονο λιγο στις ψιλες του? αξιζει?για τα tsi δεν το σηζητω..η μερα με την νυχτα.. Λογω κοινου μηχανολογικου συνολου (140-170) εναι λογικο την μεγαλυτερη διαφορα να την βλεπει ο κατοχος του TSI . Αλλα και στο GT εχει διαφορα . Αν αποφασισεις να επιλεξεις την συγκεκριμενη εταιρια εχεις και τη δυνατοτητα για demo , οποτε μπορεις να δοκιμασεις το προϊον τους πριν αγορασεις . Επισης , μπορεις να παρεις γνωμες απο μελη με τον ιδιο κινητηρα και εντυπωσεις που ειχαν πριν και μετα την αναβαθμιση , σχετικα με το ποσο αξιζει στο GT , ωστε να εξασφαλισεις μια σωστη κινηση . Καλη συνεχεια ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Να ρωτήσω κάτι που ίσως να έχει απαντηθεί ήδη και να μην το εχω δει... Το πρόγραμμα της Revo, βγαίνει και για το GTI V με DSG? και με τι ιπποδύναμη? Λεφτά? 250-255 ιππους, ροπη κοντα στα 40-41κιλα. (εχουν φτιαχτει εκατονταδες αυτοκινητα) Κοστος 900 ευρω, ενω μεχρι τελος του μηνα τρεχει εκπτωση 20% (μονο στην CARGATE) λογω της εκθεσης MOTORSHOW LIVE. εγω που εχω gt 170 hp με προγραμμα revo θα δω διαφορα αισθητη? η μονο λιγο στις ψιλες του? αξιζει?για τα tsi δεν το σηζητω..η μερα με την νυχτα.. Αξιζει. Σιγουρα δεν εχει τη διαφορα που εχει στο 140αρι, αλλα και παλι η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη. Επισης υπαρχει εγγυηση επιστροφης χρηματων για 1 μηνα εαν το δεις στο αυτοκινητο σου και κρινεις πως δεν αξιζει. Demo για το συγκεκριμενο κινητηρα δεν υπαρχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARINE Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Thanks αγόρια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 γιατι? Ελα'ντε, κ καλα καλυτερα να μη βαλω περιφεριακα! Του λεω οτι εχω βαλει ειδη εξατμιση κ εισαγωγη κ θελω να κανω update sto revo 2. K αυτος μου λει οτι καλυτερα να τα βγαλω κ να το αφησω μαμα το αμαξι μονο με προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Στα S3 και τα Cupra που είναι προγραμματισμένα με Revo (και πιθανώς και με άλλα προγράμματα) εμφανίστηκαν σε μοντέλα του 2008 misfires ενώ στα προηγούμενα όχι. Όντας μηχανικός (Ηλεκτρολόγος - Μηχανολόγος πολυτεχνείου, όχι αυτοκινήτων) ασχολήθηκα με το θέμα μετά από ένα "ερώτημα" σε στυλ quiz από τον γνωστό προγραμματιστή Κρίτωνα. Ο Κρίτωνας ισχυρίστηκε οτι βρήκε μηχανολογική διαφορά που επηρειάζει τα μοτερ καιτα κάνει να έχουν misfires Επειδή με το ψάξιμο ανακάλυψα οτι οι ίδια αλλαγή έχει γίνει και στον BWA, αναφέρω και εδώ τον προβληματισμό. Εγώ έχoντας αγοράσει SEAT Leon FR (με το BWA), όλες οι αναφορές μου είναι στο seatclub. Για να μην τα ξαναγράφω, όποιος θέλει να δει το (αρκετά μακρύ) θέμα είναι εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg541678 Και το μέχρι στιγμής συμπέρασμα μου για τα πιθανά αίτια αυτών των φαινομένων εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg691927 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
μΑ702 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Στα S3 και τα Cupra που είναι προγραμματισμένα με Revo (και πιθανώς και με άλλα προγράμματα) εμφανίστηκαν σε μοντέλα του 2008 misfires ενώ στα προηγούμενα όχι. Όντας μηχανικός (Ηλεκτρολόγος - Μηχανολόγος πολυτεχνείου, όχι αυτοκινήτων) ασχολήθηκα με το θέμα μετά από ένα "ερώτημα" σε στυλ quiz από τον γνωστό προγραμματιστή Κρίτωνα. Ο Κρίτωνας ισχυρίστηκε οτι βρήκε μηχανολογική διαφορά που επηρειάζει τα μοτερ καιτα κάνει να έχουν misfires Επειδή με το ψάξιμο ανακάλυψα οτι οι ίδια αλλαγή έχει γίνει και στον BWA, αναφέρω και εδώ τον προβληματισμό. Εγώ έχoντας αγοράσει SEAT Leon FR (με το BWA), όλες οι αναφορές μου είναι στο seatclub. Για να μην τα ξαναγράφω, όποιος θέλει να δει το (αρκετά μακρύ) θέμα είναι εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg541678 Και το μέχρι στιγμής συμπέρασμα μου για τα πιθανά αίτια αυτών των φαινομένων εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg691927 Γνωριζουμε αν υπαρχει το ιδιο προβλημα σε scirocco 1.4 160αλογα, και τους αντιστοιχους κωδικους ? Εχει ακουστει οτι τα πρωτα πρωτα με βελτιωση ειχαν καποιο θεματακι με missfires, ισως φταινε παλι τα ελατηρια. Οποιος μπορει να απαντησει θα ειμαι υποχρεωμενος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Γνωριζουμε αν υπαρχει το ιδιο προβλημα σε scirocco 1.4 160αλογα, και τους αντιστοιχους κωδικους ? Εχει ακουστει οτι τα πρωτα πρωτα με βελτιωση ειχαν καποιο θεματακι με missfires, ισως φταινε παλι τα ελατηρια. Οποιος μπορει να απαντησει θα ειμαι υποχρεωμενος Toυλαχιστον σε οσα μας εχουν τυχει οχι , αλλα απ οσο θυμαμαι ο turborabbit ειχε αναφερει οτι ειχε συναντησει τετοιο θεμα σε Scirocco . Οποτε αν συμβαινει στις υψηλες σαλ θελει ψαξιμο στους κωδικους ελατηριων βαλβιδων . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entso11 Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Τωρα θα μου πειτε "μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος" αλλα το 1ο σταδιο της Revo τι λεει απο καταναλωση καυσιμου; Μπορω να το δουλευω με 95αρα; Το σαιτ λεει οτι καει και λιγοτερο, ισχυει; Τι λετε οι εχοντες;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 98 εχεις απο οτι καταλαβαινω. Καταναλωση μια απο τα ιδια οσο το οδηγεις χαλαρα και λιγο καλυτερα σε εθνικη με σταθερο ρυθμο,Οταν το πατας λογικο ειναι με +40-50 παραπανω να τρωει. Τωρα 95αρα μπορεις να βαλεις οταν αδειασει το ντεποζιτο αλλα θα σου ελεγα αστο καλυτερα. Εαν θες 95 πηγαινε και βαλε το πιο απλο προγραμμα για 95αρα και οποτε θες βαζεις 100 αρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...