Jump to content
Andreas4023

Revo Vs Mtm

Recommended Posts

Φιλε Ανδρεα, τιποτα απο αυτα που αναφερεις δεν ισχυει, αλλα σε καθε περιπτωση χαιρομαι που το αυτοκινητο σου δουλεψε σωστα με το ΜΤΜ.

Κωσταντινε ισως να πιστευεις οτι ειμαι αντιπροσωπος της MTM (αλλα δεν ειμαι) γι'αυτο μου λες οτι τιποτα δεν ισχυει...αν δεν πιστευεις και εχεις τις αμφιβολιες σου οτι ωρα θελεις στειλε μου pm το τηλ σου η να σου δωσω το δικο μου για να μιλησουμε με συγκεκριμενα ονοματα (που μου εβαλε το προγραμμα σας)και καταστασεις (για τις βλαβες που μου λεγατε οτι φταινε)που περασα εγω και πολυ περισσοτερο το αυτοκινητο μου.δεν εχω λογο να πω ψεματα και αυτο φαινεται απο τον λογο που ειχα ανοιξει αυτο το topic,απο εκει και περα αν παλι δεν ισχυουν αυτα που λεω ΟΚ ισχυουν αυτα που λες εσυ και ξερεις καλυτερα το αμαξι μου.

Link to comment
Share on other sites

Κωσταντινε ισως να πιστευεις οτι ειμαι αντιπροσωπος της MTM (αλλα δεν ειμαι) γι'αυτο μου λες οτι τιποτα δεν ισχυει...αν δεν πιστευεις και εχεις τις αμφιβολιες σου οτι ωρα θελεις στειλε μου pm το τηλ σου η να σου δωσω το δικο μου για να μιλησουμε με συγκεκριμενα ονοματα (που μου εβαλε το προγραμμα σας)και καταστασεις (για τις βλαβες που μου λεγατε οτι φταινε)που περασα εγω και πολυ περισσοτερο το αυτοκινητο μου.δεν εχω λογο να πω ψεματα και αυτο φαινεται απο τον λογο που ειχα ανοιξει αυτο το topic,απο εκει και περα αν παλι δεν ισχυουν αυτα που λεω ΟΚ ισχυουν αυτα που λες εσυ και ξερεις καλυτερα το αμαξι μου.

Φιλε Ανδρεα, θα σου αναλυσω λιγο την περιπτωση "PassatCC 1,8TSi" & "Leon 1,8TSi" και ελπιζω θα καταλαβεις.

(πιθανων θα καταλαβεις, καθως εχεις αγορασει CC <_< )

Ερχεται λοιπον ενα ωραιο πρωϊ ενας κωδικας, ο οποιος αναφερεται στο δικο σου αυτοκινητο.

Αφου γινουν ολες οι απαραιτητες δοκιμες (μετρησεις στο δρομο, δυναμομετρησεις, καταναλωσεις, ρυποι κ.λ.π.) σε τουλαχιστον 3-4 αυτοκινητα (κατα συμπτωση εχει ιδιο ενας αδερφικος μου φιλος και του το εχω κανει #@$^^#%*#@) αρχιζει να διανεμεται ο κωδικας στο δικτυο συνεργατων μας, με την επισημανση βεβαια πως, οτι κακο ή καλο δουν, αμεσως να μας το αναφερουν.

Μεσα σε 2-3 εβδομαδες, εχουν ηδη αναφερθει 30-40 περιπτωσεις, οπου δεν υπηρξε το παραμικρο προβλημα και μαλιστα τα αυτοκινητα ζωντανεψαν για τα καλα.

Ξαφνικα και αφου ο κωδικας ηδη εχει μπει σε πολυ περισσοτερα αυτοκινητα, ερχεται μια αναφορα απο Πατρα (π.χ.) η οποια αναφερει δυσλειτουργιες σε μικρο φασμα, αλλα πολυ ενοχλητικες.

Ζητουνται περισσοτερα στοιχεια και μετρησεις, ενω υπαρχει και αναφορα απο τους τεχνικους πως πιθανων να υπαρχει προβλημα στη βαλβιδα Ν80/Φ90/Ψ200, και αφου δεν υπαρχει αλλη αναφορα για αντιστοιχο προβλημα ουτε καν απο την ιδια την αντιπροσωπεια που το περασε.

Αντιλαμβανεσαι που ακριβως ειναι το "προβλημα";

Δυστυχως, μεχρι και τη στιγμη που μιλαμε, παρολο που υπαρχουν 2-3 συνολικα περιπτωσεις σε CC, δεν μπορουμε να βρουμε που ακριβως ειναι το προβλημα, αφου ενδιαμεσα ο κωδικας συνεχιζει να φορτωνεται σε ιδια αυτοκινητα και να δουλευει ΑΨΟΓΑ.

Επειδη ολα αυτα, καθολου δε σε ενδιαφερουν, γι αυτο και σου απαντω πως χαιρομαι που το αυτοκινητο σου δουλεψε αψογα με το ΜΤΜ και πολυ καλα κανεις και το αναφερεις.

Τωρα, εαν με ρωτησεις γιατι, θα μπορουσα να σου απαντησω πως δουλευει 4-5 κιλα λιγοτερη ροπη, αλλα αυτο -ειδικα εσενα προσωπικα που ταλαιπωρηθηκες- καθολου δε σε ενδιαφερει, καθως το μονο μελημα σου ειναι να λειτουργει σωστα το αυτοκινητο.

Μαζι σου κι εγω.....

Σε οτι εχει να κανει με τα Leon, οπου υπαρχει δειγμα τουλαχιστον 200-300 αυτοκινητων, εκει τα πραγματα ειναι λιγο πιο πολυπλοκα:

Εκει εχουν αναφερθει καποια προβληματα σε θεματα τροφοδοσιας, ακομα και αστοχιες σε κινητηρες, αλλα ολα αυτα ειναι προβληματα που χαρακτηριζονται προβληματα νεοτητας, καθως εχουν παρα πολλες περιπτωσεις ακομα και σε "μαμα" αυτοκινητα.

Επισης, υπαρχει και το εξης παραδοξο:

Αναφερει καποιος σε ενα κλαμπ (για Σεατ), πως εχει "κοψιματα" και μαλιστα το αναφερει με αγανακτηση.

Πολυ πιθανων να μας εχει ηδη φερει στα κεντρικα το αυτοκινητο για ελεγχο, το οποιο εχει αναβαθμιση stage1 της revo και επιπλεον:

Εξατμιση 76mm, φτιαγμενη απο το "Μπαμπη το Σουγια", χωρις καταλυτη

Φιλτροχοανη απο ΕΒΟ10.

Σκαστρα απο Σουμπαρου

I/C απο Scania F12

μπουζι απο RS6

και δυναμομετρημενο 240-250 ιππους, με το "σκαλοπατι" ορατο σε συγκεκριμενο φασμα

Ακομα και με ολα αυτα τα πραγματα φορτωμενα στο αυτοκινητο και παρ'ολη την προτροπη μας εξ'αρχης, να μην μπει καποιο περιφερειακο στο αυτοκινητο (το stage1 αναφερεται σε εντελως stock κινητηρες απο θεμα περιφερειακων), το αυτοκινητο παρουσιαζει μια μικρη διορθωση της πιεσης του τουρμπο, μεταξυ π.χ. 4.500 & 5.000σαλ και χωρις να υπαρχει πραγματικο "κρατημα" ή "κοψιμο" στην αποδοση του κινητηρα.

Καμια σχεση με αυτο που -απ'οτι καταλαβα- σου παρουσιαζε στο CC.

Ο ιδιος ανθρωπος, θα αναφερει πως εχει "κοψιματα", ενω δε θα κανει καμια απολυτως αναφορα, οταν μετα απο 1-2 μηνες θα ανακαλυψει πως η φιτροχοανη που ειχε βαλει, ηταν διατομης 100mm, ενω το εργοστασιακο ειναι μολις 65 και πως μολις το αντικατεστησε, ακομα και αυτο το "βυθισμα" της πιεσης εξαφανιστηκε....

Γι αυτο σου αναφερω πως αυτα που γραφεις δεν ισχυουν, οχι για το δικο σου αυτοκινητο (προς Θεου), αλλα για το μεγεθος του "προβληματος", τουλαχιστον στη διασταση που το παρουσιαζεις.

Γι αυτο σου αναφερω πως το μονο που πραγματικα μετραει, ειναι πως πλεον το αυτοκινητο σου δουλευει σωστα και με αρκετη παραπανω δυναμη.

Που ξερεις, μπορει σε κανα 3μηνο που θα παρω κι εγω το δικο μου, να βαλω κι εγω ΜΤΜ.

Ασε που γουσταρω και τα σηματακια τους.

(ισως γι αυτο κι εχω στο γραφειο καμια 10αρια B) )

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ανδρεα, θα σου αναλυσω λιγο την περιπτωση "PassatCC 1,8TSi" & "Leon 1,8TSi" και ελπιζω θα καταλαβεις.

(πιθανων θα καταλαβεις, καθως εχεις αγορασει CC <_< )

Ερχεται λοιπον ενα ωραιο πρωϊ ενας κωδικας, ο οποιος αναφερεται στο δικο σου αυτοκινητο.

Αφου γινουν ολες οι απαραιτητες δοκιμες (μετρησεις στο δρομο, δυναμομετρησεις, καταναλωσεις, ρυποι κ.λ.π.) σε τουλαχιστον 3-4 αυτοκινητα (κατα συμπτωση εχει ιδιο ενας αδερφικος μου φιλος και του το εχω κανει #@$^^#%*#@) αρχιζει να διανεμεται ο κωδικας στο δικτυο συνεργατων μας, με την επισημανση βεβαια πως, οτι κακο ή καλο δουν, αμεσως να μας το αναφερουν.

Μεσα σε 2-3 εβδομαδες, εχουν ηδη αναφερθει 30-40 περιπτωσεις, οπου δεν υπηρξε το παραμικρο προβλημα και μαλιστα τα αυτοκινητα ζωντανεψαν για τα καλα.

Ξαφνικα και αφου ο κωδικας ηδη εχει μπει σε πολυ περισσοτερα αυτοκινητα, ερχεται μια αναφορα απο Πατρα (π.χ.) η οποια αναφερει δυσλειτουργιες σε μικρο φασμα, αλλα πολυ ενοχλητικες.

Ζητουνται περισσοτερα στοιχεια και μετρησεις, ενω υπαρχει και αναφορα απο τους τεχνικους πως πιθανων να υπαρχει προβλημα στη βαλβιδα Ν80/Φ90/Ψ200, και αφου δεν υπαρχει αλλη αναφορα για αντιστοιχο προβλημα ουτε καν απο την ιδια την αντιπροσωπεια που το περασε.

Αντιλαμβανεσαι που ακριβως ειναι το "προβλημα";

Δυστυχως, μεχρι και τη στιγμη που μιλαμε, παρολο που υπαρχουν 2-3 συνολικα περιπτωσεις σε CC, δεν μπορουμε να βρουμε που ακριβως ειναι το προβλημα, αφου ενδιαμεσα ο κωδικας συνεχιζει να φορτωνεται σε ιδια αυτοκινητα και να δουλευει ΑΨΟΓΑ.

Επειδη ολα αυτα, καθολου δε σε ενδιαφερουν, γι αυτο και σου απαντω πως χαιρομαι που το αυτοκινητο σου δουλεψε αψογα με το ΜΤΜ και πολυ καλα κανεις και το αναφερεις.

Τωρα, εαν με ρωτησεις γιατι, θα μπορουσα να σου απαντησω πως δουλευει 4-5 κιλα λιγοτερη ροπη, αλλα αυτο -ειδικα εσενα προσωπικα που ταλαιπωρηθηκες- καθολου δε σε ενδιαφερει, καθως το μονο μελημα σου ειναι να λειτουργει σωστα το αυτοκινητο.

Μαζι σου κι εγω.....

Σε οτι εχει να κανει με τα Leon, οπου υπαρχει δειγμα τουλαχιστον 200-300 αυτοκινητων, εκει τα πραγματα ειναι λιγο πιο πολυπλοκα:

Εκει εχουν αναφερθει καποια προβληματα σε θεματα τροφοδοσιας, ακομα και αστοχιες σε κινητηρες, αλλα ολα αυτα ειναι προβληματα που χαρακτηριζονται προβληματα νεοτητας, καθως εχουν παρα πολλες περιπτωσεις ακομα και σε "μαμα" αυτοκινητα.

Επισης, υπαρχει και το εξης παραδοξο:

Αναφερει καποιος σε ενα κλαμπ (για Σεατ), πως εχει "κοψιματα" και μαλιστα το αναφερει με αγανακτηση.

Πολυ πιθανων να μας εχει ηδη φερει στα κεντρικα το αυτοκινητο για ελεγχο, το οποιο εχει αναβαθμιση stage1 της revo και επιπλεον:

Εξατμιση 76mm, φτιαγμενη απο το "Μπαμπη το Σουγια", χωρις καταλυτη

Φιλτροχοανη απο ΕΒΟ10.

Σκαστρα απο Σουμπαρου

I/C απο Scania F12

μπουζι απο RS6

και δυναμομετρημενο 240-250 ιππους, με το "σκαλοπατι" ορατο σε συγκεκριμενο φασμα

Ακομα και με ολα αυτα τα πραγματα φορτωμενα στο αυτοκινητο και παρ'ολη την προτροπη μας εξ'αρχης, να μην μπει καποιο περιφερειακο στο αυτοκινητο (το stage1 αναφερεται σε εντελως stock κινητηρες απο θεμα περιφερειακων), το αυτοκινητο παρουσιαζει μια μικρη διορθωση της πιεσης του τουρμπο, μεταξυ π.χ. 4.500 & 5.000σαλ και χωρις να υπαρχει πραγματικο "κρατημα" ή "κοψιμο" στην αποδοση του κινητηρα.

Καμια σχεση με αυτο που -απ'οτι καταλαβα- σου παρουσιαζε στο CC.

Ο ιδιος ανθρωπος, θα αναφερει πως εχει "κοψιματα", ενω δε θα κανει καμια απολυτως αναφορα, οταν μετα απο 1-2 μηνες θα ανακαλυψει πως η φιτροχοανη που ειχε βαλει, ηταν διατομης 100mm, ενω το εργοστασιακο ειναι μολις 65 και πως μολις το αντικατεστησε, ακομα και αυτο το "βυθισμα" της πιεσης εξαφανιστηκε....

Γι αυτο σου αναφερω πως αυτα που γραφεις δεν ισχυουν, οχι για το δικο σου αυτοκινητο (προς Θεου), αλλα για το μεγεθος του "προβληματος", τουλαχιστον στη διασταση που το παρουσιαζεις.

Γι αυτο σου αναφερω πως το μονο που πραγματικα μετραει, ειναι πως πλεον το αυτοκινητο σου δουλευει σωστα και με αρκετη παραπανω δυναμη.

Που ξερεις, μπορει σε κανα 3μηνο που θα παρω κι εγω το δικο μου, να βαλω κι εγω ΜΤΜ.

Ασε που γουσταρω και τα σηματακια τους.

(ισως γι αυτο κι εχω στο γραφειο καμια 10αρια ;) )

κωσταντινε συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες (μονο που το ΜΤΜ δινει 32kg ροπης αρα διαφορα 3 kg απο revo)και καταλαβαινω και για τους κωδικους και για τα προβληματα οτι αν δεν προκυψουν δεν μπορειτε να ξερετε οτι υπαρχει προβλημα στο συγκεκριμενο σημειο.τωρα αν καποιος εχει εξατμιση απο evo γιατι νομιζει οτι θα παρει καμια 50αρια αλογα η βγαζει τελειως το φιλτροκουτι για να κερδισει αλλα 20 αλογα,τοτε δεν θα το συζητουσα καθολου για το αν φταιει το προγραμμα η το κεφαλι τους για τα κοψιματα!! χαιρομαι που βγαλαμε μια ακρη γιατι δεν ειχα να χωρισω κατι μαζι σου ουτε με κανεναν απο εδω απλα ανταλλασουμε αποψεις και εμπειριες.αντε με το καλο να το παραλαβεις και εσυ να βαλεις revo και να πατησουμε να σε σκισω... tongue.gif (πλακα κανω)οσο για το αυτοκολλητακι θα ηταν τελειο αν ηταν ελαχιστα πιο μικρο!!!

Link to comment
Share on other sites

κωσταντινε συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες (μονο που το ΜΤΜ δινει 32kg ροπης αρα διαφορα 3 kg απο revo)και καταλαβαινω και για τους κωδικους και για τα προβληματα οτι αν δεν προκυψουν δεν μπορειτε να ξερετε οτι υπαρχει προβλημα στο συγκεκριμενο σημειο.τωρα αν καποιος εχει εξατμιση απο evo γιατι νομιζει οτι θα παρει καμια 50αρια αλογα η βγαζει τελειως το φιλτροκουτι για να κερδισει αλλα 20 αλογα,τοτε δεν θα το συζητουσα καθολου για το αν φταιει το προγραμμα η το κεφαλι τους για τα κοψιματα!! χαιρομαι που βγαλαμε μια ακρη γιατι δεν ειχα να χωρισω κατι μαζι σου ουτε με κανεναν απο εδω απλα ανταλλασουμε αποψεις και εμπειριες.αντε με το καλο να το παραλαβεις και εσυ να βαλεις revo και να πατησουμε να σε σκισω... tongue.gif (πλακα κανω)οσο για το αυτοκολλητακι θα ηταν τελειο αν ηταν ελαχιστα πιο μικρο!!!

Ανδρεα εγραψα ολο αυτο το κατεβατο και σου ανεφερα το τι γινεται με τα SEAT, γιατι πολλοι χρησιμοποιουν καποια συγκεκριμενα παραδειγματα, απλα και μονο για να μας πουν πως "τα revo κανουν κοψιματα".

Οσο για τη διαφορα ροπης με το ΜΤΜ......τι να σε κανω που το revo δε δουλεψε στο δικο σου...

Οταν με το καλο το παρω και σε πατησω*, θα καταλαβεις. ^_^;):thumbsup:

*("σιγουρατζα"----> παω για το 2λιτρο tongue.giftongue.giftongue.gif )

Link to comment
Share on other sites

Αντρεα μην τολμησεις και δεν ερθεις στη συναντηση.Θελω βολτααααααα tongue.gif

Φιλε Νασο ολα καλα?κατα 90% θα ερθω.αν θελεις στειλε μου σε π.μ. το τηλ σου να σε παρω αν δεν σας προλαβω στο φαρο να ερθω εκει που θα κατσετε,οσο για την βολτα οκ αλλα να φορας ζωνη γιατι ειναι πολυ αγριο tongue.gif βλεπεις εχω ΜΤΜ οχι revo :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νασο ολα καλα?κατα 90% θα ερθω.αν θελεις στειλε μου σε π.μ. το τηλ σου να σε παρω αν δεν σας προλαβω στο φαρο να ερθω εκει που θα κατσετε,οσο για την βολτα οκ αλλα να φορας ζωνη γιατι ειναι πολυ αγριο tongue.gif βλεπεις εχω ΜΤΜ οχι revo :lol:

Νασο βαλε ζωνη και κανε το εξης πειραμα:

Βαλε μια κουπα καφε επανω στο ταμπλο και πες στον Ανδρεα να πατησει τερμα γκαζι απο 2α.

Αν χυθει εστω και μια σταγονα πληρωνω το πλυσιμο....

Βγαινει και σλογκαν:

ΜΤΜ: "για οσους θελουν να πιουν ολο τον καφε τους".

revo: "εγγυημενα θα σας χυθει ολη η κουπα και μαλιστα επανω στα @@@@@@ σας".

:lol::lol::D:D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Νασο βαλε ζωνη και κανε το εξης πειραμα:

Βαλε μια κουπα καφε επανω στο ταμπλο και πες στον Ανδρεα να πατησει τερμα γκαζι απο 2α.

Αν χυθει εστω και μια σταγονα πληρωνω το πλυσιμο....

Βγαινει και σλογκαν:

ΜΤΜ: "για οσους θελουν να πιουν ολο τον καφε τους".

revo: "εγγυημενα θα σας χυθει ολη η κουπα και μαλιστα επανω στα @@@@@@ σας".

:lol::lol::D:D:D:D:D:D:D

ειμαι σιγουρος οτι θα χυθει ο καφες στα @ρχ... αλλα οχι του Νασου αλλα αυτου που θα καθεται στο πισω καθισμα!!!!!

μην ξεχνας αυτο που ειπα,δεν εχω revo καρdια μου :lol:

Link to comment
Share on other sites

ειμαι σιγουρος οτι θα χυθει ο καφες στα @ρχ... αλλα οχι του Νασου αλλα αυτου που θα καθεται στο πισω καθισμα!!!!!

μην ξεχνας αυτο που ειπα,δεν εχω revo καρdια μου :lol:

Φιλε Ανδρεα........ με το παραπανω απλα ξεμεινα απο επιχειρηματα...

revo vs MTM 0-1

Θα επανελθω δριμυτερος για να παρω ρεβανς.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ανδρεα........ με το παραπανω απλα ξεμεινα απο επιχειρηματα...

revo vs MTM 0-1

Θα επανελθω δριμυτερος για να παρω ρεβανς.... :lol:

xaxa :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω να μου βαλεις κανενα 100ευρο να προσπαθησω να το πιασω χαχα

Νασο βαλε μου ενα 100αρικο στο golfακι σου και να δεις πως θα το πιασω και με δεμενα χερια!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Νασο βαλε μου ενα 100αρικο στο golfακι σου και να δεις πως θα το πιασω και με δεμενα χερια!!!! ;)

Ρε φιλε εγω δε βγηκα να πω οτι εχω κανει βελτιωση.Εξαλλου δεν εχω κανει.Εσυ βγαινεις και το λες, αρα εσυ εισαι υπο εξεταση... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε εγω δε βγηκα να πω οτι εχω κανει βελτιωση.Εξαλλου δεν εχω κανει.Εσυ βγαινεις και το λες, αρα εσυ εισαι υπο εξεταση... :)

Βελτιωση?ισως να εχεις κανει και κανεις το παπι... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Βελτιωση?ισως να εχεις κανει και κανεις το παπι... tongue.gif

παιδια απο οτι ξερω παντως απο παιδια που μιλαμε στο σεατ κλαμπ και εχουν ρεβο το εχουν διορθωσει αυτο το προβλημα με μια καινουργια χαρτογρα

φηση αυτα τα κοψιματα οντως ειχαν παρουσιαστει στα πρωτα αυτοκινητα που το εβαλαν πλεον απο οτι ξερω δουλευουν μια χαρα

Link to comment
Share on other sites

παιδια απο οτι ξερω παντως απο παιδια που μιλαμε στο σεατ κλαμπ και εχουν ρεβο το εχουν διορθωσει αυτο το προβλημα με μια καινουργια χαρτογρα

φηση αυτα τα κοψιματα οντως ειχαν παρουσιαστει στα πρωτα αυτοκινητα που το εβαλαν πλεον απο οτι ξερω δουλευουν μια χαρα

Καλο μεσημερι Τασο.δεν ξερω αν το εκαναν τωρα αυτο αλλα εγω δεν εχω πολυ καιρο που το ειχα βαλει,περιπου πριν απο 2,5 μηνες και μου το εκανε το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλο μεσημερι Τασο.δεν ξερω αν το εκαναν τωρα αυτο αλλα εγω δεν εχω πολυ καιρο που το ειχα βαλει,περιπου πριν απο 2,5 μηνες και μου το εκανε το προβλημα.

οχι ρε φιλε αυτο εγινε πιο μπροστα οχι τωρα και ειχα ρωτησει τα παιδια και μου ειπαν πως εκαναν ενα update και εστρωσε και πως ολα καλα τωρα εαν ειπαν ψεματα τι να σου ρε φιλε μου

Link to comment
Share on other sites

hallo παιδια.ειμαι καινουριος στο club.εχω ενα cc 2.0tsi κ σκεφτομαι για apr.τι γνωμη υπαρχει?υπαρχουν ατομα που το χουν δοκιμασει στ αυτοκινητα τους (2.0 tsi cc η limo)?ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ο κολλητος μου εχει λεον 1.8 τσι και εχει revo εισαγωγη v-flow και ολοσωμη εξατμιση απο cupra και ic απο s3...το αποτελεσμα ειναι να ειναι μπροστα απο astra opc,leon cupra...gti-fr κλπ τα εχει για τα @@ του να κυνηγιεται με s3 το καινουργιο και να ειναι μπροστα απο 3mps....στα περισσοτερα ανοιγματα ημουν μεσα και ειχα χαζεψει με την δυναμη και την ροπη που βγαζει το αμαξι με μοναδικο μειονεκτημα να κανει κατι κοψιματα 3500 rpm-3800 rpm αλλα αυτο εφτιαξε μολις μπηκε η εισαγωγη!!!απο εμενα προσωπικα respect στα 1.8 tsi γιατι με ενα BT θα ραψουν πολυ κοσμο!!!ηδη κυκλοφορει με k04 ενα θεσσαλονικιοτικο!!!!

Link to comment
Share on other sites

hallo παιδια.ειμαι καινουριος στο club.εχω ενα cc 2.0tsi κ σκεφτομαι για apr.τι γνωμη υπαρχει?υπαρχουν ατομα που το χουν δοκιμασει στ αυτοκινητα τους (2.0 tsi cc η limo)?ευχαριστω.

Στη Θεσσαλονίκη έχουμε 3 Passat (Limo) με APR, και νομίζω ότι πάνε μια χαρά... tongue.gif Βέβαια μιλάμε για κινητήρες 2.0 TFSI και όχι TSI...

Από που είσαι?...

Link to comment
Share on other sites

Στη Θεσσαλονίκη έχουμε 3 Passat (Limo) με APR, και νομίζω ότι πάνε μια χαρά... tongue.gif Βέβαια μιλάμε για κινητήρες 2.0 TFSI και όχι TSI...

Από που είσαι?..

απο πειραια αλλα μενω κ δουλευω θεσ/νικη.το ψαχνω λιγο για να δω που θα καταληξω.....απλα ολοι μου λενε οτι για 2.0 ειναι καλυτερα η apr.να κοιταξω κ mtm?revo k abt λογω προβληματων κ τιμης αντιστοιχως τα χω διαγραψει.

Link to comment
Share on other sites

APR με κλειστά μάτια να επιλέξεις.Όπως σου είπε και ο Νίκος πιο πάνω 3 Passat stage 1 και το δικό του stage 2+ μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.Αξιόπιστη βελτίωση και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. B)

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια. B) κ κατι ακομα.....με την εγγυηση τι γινεται μετα?

εγω εχω ΜΤΜ και μεχρι τωρα κανενα προβλημα.το εβαλα στην αντιπροσωπεια και ισχυει κανονικα η εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

απο πειραια αλλα μενω κ δουλευω θεσ/νικη.το ψαχνω λιγο για να δω που θα καταληξω.....απλα ολοι μου λενε οτι για 2.0 ειναι καλυτερα η apr.να κοιταξω κ mtm?revo k abt λογω προβληματων κ τιμης αντιστοιχως τα χω διαγραψει.

Γιατί δεν ήρθες την Δευτέρα στο City Gate? tongue.gif Ήμασταν και τα 3 APR εκεί... :wacko: Θα το κουβεντιάζαμε από κοντά. ¶σε που θα μπορούσες να είχες και καμιά βόλτα! tongue.gif Αν μπορέσεις πάντως, έλα σε κάποια από τις επόμενες συναντήσεις μας... :blink:

APR με κλειστά μάτια να επιλέξεις.Όπως σου είπε και ο Νίκος πιο πάνω 3 Passat stage 1 και το δικό του stage 2+ μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.Αξιόπιστη βελτίωση και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. :o

:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.