Jump to content
yiannismichalas

προβλημα με Bilstein Hr Golf 5 Gt Sprt

Recommended Posts

καλησπερα σας ! είχα στο golfaki μου εδω και εναμησι χρονο ελατηρια χαμηλωματος HR 3,5 ποντων και το αμαξι ειχε καθησει τελεια εμφανησιακα, ειχε χαμηλωσει κανονικα. πριν 4 μερες εβαλα τα bilstein sprint VE3A819 - BE5A611 σε γνωστο συνεργειο στην Κέρκυρα αφεινοντας τα ιδια ελατηρια.Το αποτλελεσμα ειναι οτι το αμαξι ψηλωσε..Μπροστα σηκωθηκε 2 ποντους και 4 με 5 ποντους σηκωθηκε πισω. οδηγικα το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο αλλα εμφανισιακα ειναι σα γαιδουρι, πιο ψηλο απο μαμα εγινε πισω. Στο συνεργειο μου ειπαν οτι το αμαξι δεν θα χαμηλωσει με τον καιρο και συμφωνουν οτι το αμαξι σηκωθηκε. Ο τυπος που εστειλε τα αμορτισερ στο συνεργειο μου ειπε να κανω υπομονη 2 μηνες να χαμηλωσει παρολο που το <<5 ποντους πισο>> του φανηκε υπερβολη.Και τέλος στην VW στην Κερκυρα (Κσσιωτης) μου είπαν οτι πιθανοτατα μου εβαλαν αμορτησερ που δεν ειναι για χαμηλωμα. εχω ακουσει 3 διαφορετικες γνωμες και δεν ξερω τι να πιστεψω... σκεφτομαι να παω να βαλω τα μαμισια αμορτισερ , να παρω τα λεφτα μου πισω και να κανω τη δουλεια μου στην αθηνα σε καποιον που να ξερει τουλαχιστον... θα το εκτιμουσα να μου πειτε τη γνώμη σας! ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σας ! είχα στο golfaki μου εδω και εναμησι χρονο ελατηρια χαμηλωματος HR 3,5 ποντων και το αμαξι ειχε καθησει τελεια εμφανησιακα, ειχε χαμηλωσει κανονικα. πριν 4 μερες εβαλα τα bilstein sprint VE3A819 - BE5A611 σε γνωστο συνεργειο στην Κέρκυρα αφεινοντας τα ιδια ελατηρια.Το αποτλελεσμα ειναι οτι το αμαξι ψηλωσε..Μπροστα σηκωθηκε 2 ποντους και 4 με 5 ποντους σηκωθηκε πισω. οδηγικα το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο αλλα εμφανισιακα ειναι σα γαιδουρι, πιο ψηλο απο μαμα εγινε πισω. Στο συνεργειο μου ειπαν οτι το αμαξι δεν θα χαμηλωσει με τον καιρο και συμφωνουν οτι το αμαξι σηκωθηκε. Ο τυπος που εστειλε τα αμορτισερ στο συνεργειο μου ειπε να κανω υπομονη 2 μηνες να χαμηλωσει παρολο που το <<5 ποντους πισο>> του φανηκε υπερβολη.Και τέλος στην VW στην Κερκυρα (Κσσιωτης) μου είπαν οτι πιθανοτατα μου εβαλαν αμορτησερ που δεν ειναι για χαμηλωμα. εχω ακουσει 3 διαφορετικες γνωμες και δεν ξερω τι να πιστεψω... σκεφτομαι να παω να βαλω τα μαμισια αμορτισερ , να παρω τα λεφτα μου πισω και να κανω τη δουλεια μου στην αθηνα σε καποιον που να ξερει τουλαχιστον... θα το εκτιμουσα να μου πειτε τη γνώμη σας! ευχαριστώ!

τα ελατηρια που εβαλες ειναι χρωματος κοκκινο η μαυρο ?

επισης περιμενε 1 βδομαδα μεχρη να περπατησει η αναρτηση , ολο και λιγο θα πεσει .....

φιλος εχει μπροστα 3,5 cm και πισω 5.5 !!!!

το λογικο ειναι πως μονο με ελατηρια και μαμα αναρτηση τα χαλασες πιο γρηγορα απο τον καιρο τους (την μαμα αναρτηση γιααυτο κ σ φαινοταν πιο κοντη )

Link to comment
Share on other sites

τα ελατηρια που εβαλες ειναι χρωματος κοκκινο η μαυρο ?

επισης περιμενε 1 βδομαδα μεχρη να περπατησει η αναρτηση , ολο και λιγο θα πεσει .....

φιλος εχει μπροστα 3,5 cm και πισω 5.5 !!!!

το λογικο ειναι πως μονο με ελατηρια και μαμα αναρτηση τα χαλασες πιο γρηγορα απο τον καιρο τους (την μαμα αναρτηση γιααυτο κ σ φαινοταν πιο κοντη )

τα ελατηρια μου ειναι μαυρα... σιγουρα θα πεσει λιγο το υψος αλλα δεν νομιζω να καλιψει το τεραστιο κενο που εχει δημιουργηθει...

επισεις τη λυση 3,5 μπρος 5,5 πισω μου την ειπαν και στο συνεργειο αλλα δε μου φαινεται σωστη ... γιατι μια εταιρια να βγαζει αμορτισερ και να χρειαζεται αλλα ελατηρια μπροστα αλλα πισω... ευχαριστο για το χρονο σου φιλε μου!

Link to comment
Share on other sites

εψαξα σημερα τους κωδικους των αμορτισερ και βρηκα οτι τα πισω αμορτισερ που μου εστειλε ειναι απο Α3 και οταν το ειπα στον αντιπροσωπο στην Αθηνα ο οποιος εστειλε τα αμορτισερ μου ειπε οτι δεν εχει διαφορα και οτι και τα δικα του να μου στειλει δεν θα αλλαξει κατι... καμοια αλλη αποψη κανεις?

Link to comment
Share on other sites

εψαξα σημερα τους κωδικους των αμορτισερ και βρηκα οτι τα πισω αμορτισερ που μου εστειλε ειναι απο Α3 και οταν το ειπα στον αντιπροσωπο στην Αθηνα ο οποιος εστειλε τα αμορτισερ μου ειπε οτι δεν εχει διαφορα και οτι και τα δικα του να μου στειλει δεν θα αλλαξει κατι... καμοια αλλη αποψη κανεις?

ότι να είναι... δεν έχουνε το ίδιο βάρος πίσω και μπορεί να είναι σχετικά δύο ίδια αυτοκίνητα αλλα συνγρόνος είναι και πολύ ανόμια...

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Έχεις να μας δείξεις καμιά φώτο με τα μαμά αμορτισέρ και με τα Bilstein? Μήπως τα μαμά αμορτισέρ είχαν "πέσει" τόσο, που το αμάξι είχε χαμηλώσει περισσότερο από ότι έπρεπε? Βέβαια, γράφεις ότι τώρα είναι πιο ψηλό από μαμά, το οποίο ακούγεται λίγο κουφό και παραπέμπει σε λάθος αμορτισέρ.

Το ότι κάθεται το αμάξι μετά από λίγες μέρες πιο χαμηλά ισχύει, αλλά εννοόντας ότι αρχικά είναι 2 (πχ) πόντους πιο χαμηλό από το μαμά, ώσπου να έρθει μετά από μέρες στους 3 (πχ) πόντους πιο χαμηλό από το μαμά... Όχι να είναι ψηλότερο! :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλος δεν ψύνεσε σηγα σηγα για καμιά ρυθμιζώμενη σε ύψος και σκληρώτητα ένα καλό κιτάκι Coilover και να μην χαλάς τσάμπα χρίματα σε πειράματα κτλπ... θα δώσεις μία φορά χρήμα... αλλά απο εκεί και πέρα δεν θα χαναχριαστείς να δώσεις τπτ άλλο :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Φίλος δεν ψύνεσε σηγα σηγα για καμιά ρυθμιζώμενη σε ύψος και σκληρώτητα ένα καλό κιτάκι Coilover και να μην χαλάς τσάμπα χρίματα σε πειράματα κτλπ... θα δώσεις μία φορά χρήμα... αλλά απο εκεί και πέρα δεν θα χαναχριαστείς να δώσεις τπτ άλλο B)

+1 αν και να ξερεις μετα απο 1.000κμ περιπου τα sprint καθονται αρκετα πισω!και γω τα εχω φορεσει σε αυτοκινητο!δωσ τους το καιρο τους ειναι εξαιρετικα αμορτισερ

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως προτίνω Coilover kit ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι μια coilover αναρτηση σου προσφερει περισσοτερες επιλογες για να προσαρμοσεις το αυτοκινητο στα δικα σου δεδομενα (Fine tuning).

Yπαρχουν και αλλοι παραγοντες τους οποιους δεν μπορεις να αψηφησεις.οι περισσοτερες ρυθμιζομενες αναρτησεις ειναι πιο ιδανικες σε πιστα παρα στους ελληνικους δρομους το οποιο ειναι πολυ σημαντικο γιατι μια αναρτηση πρεπει να δουλευει σωστα.απο οσο γνωριζω (μπορει να κανω και λαθος) οι περισσοτερες δεν εχουν τοση μεγαλη διαδρομη τα αμορτισερ το οποιο δεν την κανει κακη αναρτηση(οι δρομοι μας ειναι κακοι) αλλα οταν εισαι πανω στην στροφη και εσυ εχεις χαμηλωσει το αυτοκινητο σου π.χ 3,5 ποντους και εκεινη την ωρα βρει μια ανωμαλια τοτε τερματιζει πιο ευκολα με αποτελεσμα να υπαρξει αναπαντεχη αντιδραση του αυτοκινητου και ειναι κατι που το εχω ζησει.και προς θεου μην παρεξηγηθω οτι οι ρυθμιζομενες αναρτησεις δεν ειναι κορυφαιες οι δρομοι μας δεν ειναι.ενας αλλος παραγοντας ειναι ο οικονομικος,θες οπωσδηποτε για μια καλη επωνυμη τοπθετημενη 1500 ευρω και ανω, και επιπλεον τι γινεται οταν θα ερθει η ωρα που θα χρειαστουν αλαγη τα αμορτισερ.θα μου πειτε για επισκευη αλλα οπως και να εχει ουτε η ιδια θα ειναι απο αποψη αποδοσης ουτε απο αποψη διαρκειας.καποτε σε μια εκθεση αυτοκινητου ειχα ρωτησει καποιον αντιπροσωπο της Bilstein τι γινεται στην περιπτωση που τα αμορτισερ χρειαστουν αλλαγη και μου ειπε οτι στελνονται στην γερμανια και αλαζονται τα αμορτισερ με κοστος τοτε κοντα στα 1000 ευρω.και να μην ξεχναμε οτι οταν ενας κατασκευαστης δινει για την αναρτηση του διαρκεια π,χ 50 η 60000 χιλιομετρα στην ελλαδα αυτα μεταφραζονται σε πολυ λιγοτερα.να παραθεσω δε οτι και εγω για ρυθμιζομενη ψαχνομαι αλλα σκεφτομαι και ολα τα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σας ! είχα στο golfaki μου εδω και εναμησι χρονο ελατηρια χαμηλωματος HR 3,5 ποντων και το αμαξι ειχε καθησει τελεια εμφανησιακα, ειχε χαμηλωσει κανονικα. πριν 4 μερες εβαλα τα bilstein sprint VE3A819 - BE5A611 σε γνωστο συνεργειο στην Κέρκυρα αφεινοντας τα ιδια ελατηρια.Το αποτλελεσμα ειναι οτι το αμαξι ψηλωσε..Μπροστα σηκωθηκε 2 ποντους και 4 με 5 ποντους σηκωθηκε πισω. οδηγικα το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο αλλα εμφανισιακα ειναι σα γαιδουρι, πιο ψηλο απο μαμα εγινε πισω. Στο συνεργειο μου ειπαν οτι το αμαξι δεν θα χαμηλωσει με τον καιρο και συμφωνουν οτι το αμαξι σηκωθηκε. Ο τυπος που εστειλε τα αμορτισερ στο συνεργειο μου ειπε να κανω υπομονη 2 μηνες να χαμηλωσει παρολο που το <<5 ποντους πισο>> του φανηκε υπερβολη.Και τέλος στην VW στην Κερκυρα (Κσσιωτης) μου είπαν οτι πιθανοτατα μου εβαλαν αμορτησερ που δεν ειναι για χαμηλωμα. εχω ακουσει 3 διαφορετικες γνωμες και δεν ξερω τι να πιστεψω... σκεφτομαι να παω να βαλω τα μαμισια αμορτισερ , να παρω τα λεφτα μου πισω και να κανω τη δουλεια μου στην αθηνα σε καποιον που να ξερει τουλαχιστον... θα το εκτιμουσα να μου πειτε τη γνώμη σας! ευχαριστώ!

τα ελατήρια της HR είναι 3ποντα κόκκινα. (για Gti-Gt-Tsi)

τα ελατήρια της HR είναι 3.5ποντα μαυρα για Fsi

Σε όλους δίνουν τα μαύρα, λόγω ασχετοσύνης.

Τα HR συνδυάζονται με τα Bilstein χαμηλόματος (heavy duty και μη) άψογα.

ΥΓ. Βρήκες λύση?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

μετα απο καιρο χωρίς διαδικτυο και λιγο ψαξιμο εβαλα σε συνεργειο στην Αθηνα bilstein sprint χοντρομπουκαλα αμορτισερ και eibah ελατηρια 4,5 ποντων κοκκινα και ειμαι 200 % ικανιποιημενος και οδηγικα και εμφανισιακα , το αμαξι μπαινει χιλιες φορες καλυτερα και δεν εχω κανενα παραπονο!!!! τα προηγουμενα αμορτισερ τα εδωσα πισω στο πρωτο συνεγειο που ειχα παει και πηρα τα λεφτα μου πισω... αφου παραδεχτηκαν οτι ειχαν κανει μαλ**ια...

τον προτεινω ανεπιφυλακτα αυτο το συνδιασμο..

οσο για coilover.. συμφονω αλλα μακαρι να ειχα λεφτα... B)

ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια!!

αν θελει κανεις καποια αλλη διεκρινηση μπορει να μου πει. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

τα ελατήρια της HR είναι 3ποντα κόκκινα. (για Gti-Gt-Tsi)

τα ελατήρια της HR είναι 3.5ποντα μαυρα για Fsi

Σε όλους δίνουν τα μαύρα, λόγω ασχετοσύνης.

Τα HR συνδυάζονται με τα Bilstein χαμηλόματος (heavy duty και μη) άψογα.

ΥΓ. Βρήκες λύση?

εμενα μου εδωσαν τα μαυρα και μετα απο ψαξιμο απο φωτος στο νετ ειδα οτι μαυρα προτεινουν και για tsi , τι συμβαινει επιτελους ...?

Λετς να εχουν μεγαλη διαφορα τα ελατηρια tsi - fsi ?

Link to comment
Share on other sites

μετα απο καιρο χωρίς διαδικτυο και λιγο ψαξιμο εβαλα σε συνεργειο στην Αθηνα bilstein sprint χοντρομπουκαλα αμορτισερ και eibah ελατηρια 4,5 ποντων κοκκινα και ειμαι 200 % ικανιποιημενος και οδηγικα και εμφανισιακα , το αμαξι μπαινει χιλιες φορες καλυτερα και δεν εχω κανενα παραπονο!!!! τα προηγουμενα αμορτισερ τα εδωσα πισω στο πρωτο συνεγειο που ειχα παει και πηρα τα λεφτα μου πισω... αφου παραδεχτηκαν οτι ειχαν κανει μαλ**ια...

τον προτεινω ανεπιφυλακτα αυτο το συνδιασμο..

οσο για coilover.. συμφονω αλλα μακαρι να ειχα λεφτα... ;)

ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια!!

αν θελει κανεις καποια αλλη διεκρινηση μπορει να μου πει. :D

Πες μας τώρα και το συνεργείο που πήγες και έμεινες ευχαριστημένος. Είναι στη Συγγρού του Αθανασίου μήπως?

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τώρα και το συνεργείο που πήγες και έμεινες ευχαριστημένος. Είναι στη Συγγρού του Αθανασίου μήπως?

Πηγα στον Αγιο Δημητριο στο Θαναση!! ''pavlidis competition'' δεν θυμαμαι διευθυνση ακριβως αλλα αν καποιος θελει μπορω να τη βρω.

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου εδωσαν τα μαυρα και μετα απο ψαξιμο απο φωτος στο νετ ειδα οτι μαυρα προτεινουν και για tsi , τι συμβαινει επιτελους ...?

Λετς να εχουν μεγαλη διαφορα τα ελατηρια tsi - fsi ?

Εγώ σου λέω για τον επίσημο κατάλογο της HR, τώρα τι φωτογραφίες έχει στο Ιντερνετ, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό.

Κόκκινα 3ποντα για (Gti-Gt-Tsi140)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος ρε παιδιά να μου πεί ποιός είναι ο σωστός κωδικός για ελατήρια H&R χαμηλώματος και για αμορτισέρ BILSTEIN Sprint για GOLF V GT 1.4 2008 γιατί με τα κωλοσυνεργεία εδώ στην περιοχή δε βγάζω άκρη. Θα σας ήμουν ευγνόμων αν απααντούσε κάποιος γιατί έχω απελπιστεί. Επειδή την πάτησα και εγώ σα τον Yiannis the Mich που αντί να χαμηλώσει το αμάξι ψήλωσε που να μην @@@!!! Ευχαριστώ .

Link to comment
Share on other sites

μετα απο καιρο χωρίς διαδικτυο και λιγο ψαξιμο εβαλα σε συνεργειο στην Αθηνα bilstein sprint χοντρομπουκαλα αμορτισερ και eibah ελατηρια 4,5 ποντων κοκκινα και ειμαι 200 % ικανιποιημενος και οδηγικα και εμφανισιακα , το αμαξι μπαινει χιλιες φορες καλυτερα και δεν εχω κανενα παραπονο!!!! τα προηγουμενα αμορτισερ τα εδωσα πισω στο πρωτο συνεγειο που ειχα παει και πηρα τα λεφτα μου πισω... αφου παραδεχτηκαν οτι ειχαν κανει μαλ**ια...

τον προτεινω ανεπιφυλακτα αυτο το συνδιασμο..

οσο για coilover.. συμφονω αλλα μακαρι να ειχα λεφτα... :good:

ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια!!

αν θελει κανεις καποια αλλη διεκρινηση μπορει να μου πει. :yahoo:

Φίλε μου πόσο πήγε το όλο πακετάκι??

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος ρε παιδιά να μου πεί ποιός είναι ο σωστός κωδικός για ελατήρια H&R χαμηλώματος και για αμορτισέρ BILSTEIN Sprint για GOLF V GT 1.4 2008 γιατί με τα κωλοσυνεργεία εδώ στην περιοχή δε βγάζω άκρη. Θα σας ήμουν ευγνόμων αν απααντούσε κάποιος γιατί έχω απελπιστεί. Επειδή την πάτησα και εγώ σα τον Yiannis the Mich που αντί να χαμηλώσει το αμάξι ψήλωσε που να μην @@@!!! Ευχαριστώ .

Ανεβάζω κατάλογο για VW που είχα πετύχει παλιότερα στο νετ με κωδικούς της HR για να μη μπερδευόμαστε. Είναι κατηγοριοποιημένος κατά αμάξι και κατά mm χαμηλώματος.

Με λίγα λόγια tsi-gt-gti έχουν παρόμοιο βάρος κινητήρα και πάνε στα 29176 (κόκκινα), τα fsi (εγώ ποτέ δεν τα ξεχνάω :rolleyes:) πάνε στα 29260-50mm και 29261(μαύρα)-35mm.

http://www.scribd.com/doc/24321444/VW-02-2008

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πόσο πήγε το όλο πακετάκι??

Να σου πω την αλήθεια δε θυμάμαι ακριβώς γιατί είχα κανει αρκετές αγορες για το αυτοκίνητο τότε αλλά νομίζω πως ήταν γύπω στα 700-800...

Με επιφύλαξη το λέω μην το δέσεις κόμπο..

Sorry, φίλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Ανεβάζω κατάλογο για VW που είχα πετύχει παλιότερα στο νετ με κωδικούς της HR για να μη μπερδευόμαστε. Είναι κατηγοριοποιημένος κατά αμάξι και κατά mm χαμηλώματος.

Με λίγα λόγια tsi-gt-gti έχουν παρόμοιο βάρος κινητήρα και πάνε στα 29176 (κόκκινα), τα fsi (εγώ ποτέ δεν τα ξεχνάω :)) πάνε στα 29260-50mm και 29261(μαύρα)-35mm.

http://www.scribd.com/doc/24321444/VW-02-2008

Ευχαριστώ πολύ Vangelis V και εγώ σ' αυτούς τους κωδικούς έχω καταλήξει μετά από πολύ ψάξιμο. Θα πάω και θα του τα τρίψω στη μούρη τα λάθος ελατήρια !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια δε θυμάμαι ακριβώς γιατί είχα κανει αρκετές αγορες για το αυτοκίνητο τότε αλλά νομίζω πως ήταν γύπω στα 700-800...

Με επιφύλαξη το λέω μην το δέσεις κόμπο..

Sorry, φίλε μου.

OK φίλε μου, ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.