Jump to content
alekos-tsi

Ιπποδυναμη Golf...

Recommended Posts

δεν εχω καταλαβει κατι...

εχω το golf 6 και λενε οτι ειναι 122 ενω ειναι 140 απο τι διαβαζω εδω μεσα.

η απορια μου ειναι η εξης, ειναι το μοτερ 140 ή στον τροχο 140?

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω καταλαβει κατι...

εχω το golf 6 και λενε οτι ειναι 122 ενω ειναι 140 απο τι διαβαζω εδω μεσα.

η απορια μου ειναι η εξης, ειναι το μοτερ 140 ή στον τροχο 140?

122 ειναι τροχο.140 προφανως εννοουν στροφαλο.Το 140αρι ειναι 157 στροφαλο περιπου

Link to comment
Share on other sites

122 ειναι τροχο.140 προφανως εννοουν στροφαλο.Το 140αρι ειναι 157 στροφαλο περιπου

Δεν νομίζω να ισχύουν αυτά!!!122 στον τροχό λιγάκι δύσκολο!!

Poen δανείζομαι το διάγραμμα σου!!!Από ότι βλέπουμε εδώ του παιδιού το 122 είναι μόνο με πρόγραμμα και η ισχύς στν τροχό δεν ξεπερνάει τα 110!!!Οπότε αυτά που διαβάζετε για τα 122 ότι είναι πάνω από 130 άλογα δεν ισχύουν!122 στρόφαλο ίσως,αλλά δεν είναι όλα ίδια!!Σε κάποιον μπορεί να βγάλει περισσότερο και σε άλλον λιγότερο!!!NASOS_ea δεν έχω κάτι μαζί σου απλά άρπαξα την ευκαιρία να εξηγήσω κάποια πράγματακια...!!! ;)

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=331502

Υ.Γ.:Για το 122 μιλάω και όχι για το 140άρι το οποίο δεν το έχω ψάξει!!

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Ολες οι εταιριες οταν δηλωνουν ιπποδυναμη δινουν τα αλογα στο στροφαλο...Οποτε 122 στροφαλο δινουν ασχετα αν ειναι αρκετα παραπανω που το συνιθιζει αυτο η VAG!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να ισχύουν αυτά!!!122 στον τροχό λιγάκι δύσκολο!!

Poen δανείζομαι το διάγραμμα σου!!!Από ότι βλέπουμε εδώ του παιδιού το 122 είναι μόνο με πρόγραμμα και η ισχύς στν τροχό δεν ξεπερνάει τα 110!!!Οπότε αυτά που διαβάζετε για τα 122 ότι είναι πάνω από 130 άλογα δεν ισχύουν!122 στρόφαλο ίσως,αλλά δεν είναι όλα ίδια!!Σε κάποιον μπορεί να βγάλει περισσότερο και σε άλλον λιγότερο!!!NASOS_ea δεν έχω κάτι μαζί σου απλά άρπαξα την ευκαιρία να εξηγήσω κάποια πράγματακια...!!! ;)

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=331502

Υ.Γ.:Για το 122 μιλάω και όχι για το 140άρι το οποίο δεν το έχω ψάξει!!

Δεν τρεχει τιποτα.Οι δυναμομετρησεις εξαλλου επηρεαζοντια απο διαφορους παραγοντες.Οταν ειχε βγει ο Tsi θυμαμαι σε δυναμομετρηση περιοδικου οτι το 140αρι ειχε βγαλει 133 τροχο και 157 στροφαλλο.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι θυμάμαι σε τεστ των 4 τροχών του golf 5 122 μαζί με άλλα 120άρια, στους τροχούς το μετρήσανε 119, κάτι ψιλά άλογα. Το 140άρι TSI όταν είχε βγει το είχανε μετρήσει 133 τροχό όντως. Τώρα για το 157 πιστεύω πως είναι urban legend... Σίγουρα είναι άλλο περιοδικό γιατί οι 4Τ μετράνε μόνο τροχό. Αλλά αν έβγαζε στρόφαλο 157, στον τροχό θα ήταν πολύ παραπάνω από 133, δε δικαιολογούνται τόσες απώλειες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά παραθέτω απο 4 Τροχούς:

ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ

Η γνώριμη πλέον διαδικασία της δυναμομέτρησης δεν ανέδειξε εξόφθαλμες διαφορές ανάμεσα στους δύο κινητήρες σε σχέση με τον τρόπο που αποδίδουν, αλλά αυτό που σχεδόν όλοι... υποψιαζόμασταν: Το γεγονός ότι και οι δύο αποδίδουν στην πράξη (βλ. στους τροχούς) παραπλήσια -αν όχι ταυτόσημη!- ισχύ σε σύγκριση με τις επίσημες τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές στο στρόφαλο. Πιο συγκεκριμένα, ο T-Jet περνά στους εμπρός τροχούς της Delta 121,9 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και ροπή 20,5 χλγμ. στις 3.700 σ.α.λ., με τον TSI να αποδίδει την ίδια στιγμή 119,5 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και 18,3 χλγμ. στις 4.300 σ.α.λ. Με μία φράση, απλώς ό,τι καλύτερο στα 1,4 λίτρα σήμερα και στο άτυπο φράγμα των 120 ίππων

Και όντως στους 4 τροχούς μιλάνε για τροχό

Link to comment
Share on other sites

kai gw to DSG exw alla auto se ti na exei na kanei me dunamometrisi?... xmm :/

Δεν μπορεις να βαλεις την ταχυτητα που πρεπει(συνηθως 4η) για να κανεις Dyno και δν μπορεις να δεις σωστα αποτελεσματα....

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κοίταζα και κάτι παλιότερα τεύχη, σύγκρινα το VI GTI DSG με το ΤΤ 2.0, το οποίο πήγαινε ελαφρώς καλύτερα από Golf λόγω βάρους, αλλά το 6άρι με DSG τα καταφέρνει το ίδιο καλά από στάση. 0-60 έχουν 3,5" και 3,6" αντίστοιχα, 0-100 και τα 2 6,9", 0-160 15,7" και 15,9"(2 δέκατα μπροστά το golf!) και μετά 0-400μ 15" και τα 2 και 0-1000μ 27" επίσης και τα 2! Οπότε λογικά μέχρι τα 150-160 μάλλον το Golf θα έχει ένα μικρό προβάδισμα, και μετά θα ισοφαρίσει το ΤΤ. Σε ρεπρίζ τώρα με 3η κρατιέται πολύ καλά το Golf, αλλά με 4η και 5η το ΤΤ είναι ταχύτερο μέχρι 0,9". Επίσης στο ίδιο τεύχος που έχει το GTI έχει και το ΤΤ 2.0 το τετρακίνητο. Με 200 άλογα κι αυτό και DSG. Για να δείτε τι κάνει η τετρακίνηση.... 0-60 3" ,0-100 6,2", 0-160 14,7", 0-400μ 14,4" και 0-1000μ 26,3".Σαφώς αρκετά γρηγορότερο από στάση. Αλλά στις ρεπρίζ, λόγω βάρους προφανώς είναι 0,1-0,5" πίσω από το δικίνητο ΤΤ, και κοντά στο Golf...

Edited by Markk
Link to comment
Share on other sites

Posted 19 Febrouary 2011

Ιταλικές κατασκευές εν έτη 2011 βασίζονται ακόμα στα παραμύθια...

Απο +235 ΗΡ, στα ιδια ΗΡ με τα GTI μας.

Ροπη 35 kg ? Εδω ας γελάσουμε δυνατότερα...

Ιταλικό δισκόφρενο 330mm ? Φρενάρει χειρότερα κατά 4m απο τα δικά μας 310mm...

Χωρίς άλλα σχόλια η φωτο !

post-13598-0-70675400-1298067015_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.