alekos-tsi Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 δεν εχω καταλαβει κατι... εχω το golf 6 και λενε οτι ειναι 122 ενω ειναι 140 απο τι διαβαζω εδω μεσα. η απορια μου ειναι η εξης, ειναι το μοτερ 140 ή στον τροχο 140? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 δεν εχω καταλαβει κατι...εχω το golf 6 και λενε οτι ειναι 122 ενω ειναι 140 απο τι διαβαζω εδω μεσα. η απορια μου ειναι η εξης, ειναι το μοτερ 140 ή στον τροχο 140? 122 ειναι τροχο.140 προφανως εννοουν στροφαλο.Το 140αρι ειναι 157 στροφαλο περιπου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 (edited) 122 ειναι τροχο.140 προφανως εννοουν στροφαλο.Το 140αρι ειναι 157 στροφαλο περιπου Δεν νομίζω να ισχύουν αυτά!!!122 στον τροχό λιγάκι δύσκολο!! Poen δανείζομαι το διάγραμμα σου!!!Από ότι βλέπουμε εδώ του παιδιού το 122 είναι μόνο με πρόγραμμα και η ισχύς στν τροχό δεν ξεπερνάει τα 110!!!Οπότε αυτά που διαβάζετε για τα 122 ότι είναι πάνω από 130 άλογα δεν ισχύουν!122 στρόφαλο ίσως,αλλά δεν είναι όλα ίδια!!Σε κάποιον μπορεί να βγάλει περισσότερο και σε άλλον λιγότερο!!!NASOS_ea δεν έχω κάτι μαζί σου απλά άρπαξα την ευκαιρία να εξηγήσω κάποια πράγματακια...!!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=331502 Υ.Γ.:Για το 122 μιλάω και όχι για το 140άρι το οποίο δεν το έχω ψάξει!! Edited September 23, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Ολες οι εταιριες οταν δηλωνουν ιπποδυναμη δινουν τα αλογα στο στροφαλο...Οποτε 122 στροφαλο δινουν ασχετα αν ειναι αρκετα παραπανω που το συνιθιζει αυτο η VAG! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Δεν νομίζω να ισχύουν αυτά!!!122 στον τροχό λιγάκι δύσκολο!!Poen δανείζομαι το διάγραμμα σου!!!Από ότι βλέπουμε εδώ του παιδιού το 122 είναι μόνο με πρόγραμμα και η ισχύς στν τροχό δεν ξεπερνάει τα 110!!!Οπότε αυτά που διαβάζετε για τα 122 ότι είναι πάνω από 130 άλογα δεν ισχύουν!122 στρόφαλο ίσως,αλλά δεν είναι όλα ίδια!!Σε κάποιον μπορεί να βγάλει περισσότερο και σε άλλον λιγότερο!!!NASOS_ea δεν έχω κάτι μαζί σου απλά άρπαξα την ευκαιρία να εξηγήσω κάποια πράγματακια...!!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=331502 Υ.Γ.:Για το 122 μιλάω και όχι για το 140άρι το οποίο δεν το έχω ψάξει!! Δεν τρεχει τιποτα.Οι δυναμομετρησεις εξαλλου επηρεαζοντια απο διαφορους παραγοντες.Οταν ειχε βγει ο Tsi θυμαμαι σε δυναμομετρηση περιοδικου οτι το 140αρι ειχε βγαλει 133 τροχο και 157 στροφαλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Από ότι θυμάμαι σε τεστ των 4 τροχών του golf 5 122 μαζί με άλλα 120άρια, στους τροχούς το μετρήσανε 119, κάτι ψιλά άλογα. Το 140άρι TSI όταν είχε βγει το είχανε μετρήσει 133 τροχό όντως. Τώρα για το 157 πιστεύω πως είναι urban legend... Σίγουρα είναι άλλο περιοδικό γιατί οι 4Τ μετράνε μόνο τροχό. Αλλά αν έβγαζε στρόφαλο 157, στον τροχό θα ήταν πολύ παραπάνω από 133, δε δικαιολογούνται τόσες απώλειες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Παιδιά παραθέτω απο 4 Τροχούς: ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ Η γνώριμη πλέον διαδικασία της δυναμομέτρησης δεν ανέδειξε εξόφθαλμες διαφορές ανάμεσα στους δύο κινητήρες σε σχέση με τον τρόπο που αποδίδουν, αλλά αυτό που σχεδόν όλοι... υποψιαζόμασταν: Το γεγονός ότι και οι δύο αποδίδουν στην πράξη (βλ. στους τροχούς) παραπλήσια -αν όχι ταυτόσημη!- ισχύ σε σύγκριση με τις επίσημες τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές στο στρόφαλο. Πιο συγκεκριμένα, ο T-Jet περνά στους εμπρός τροχούς της Delta 121,9 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και ροπή 20,5 χλγμ. στις 3.700 σ.α.λ., με τον TSI να αποδίδει την ίδια στιγμή 119,5 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και 18,3 χλγμ. στις 4.300 σ.α.λ. Με μία φράση, απλώς ό,τι καλύτερο στα 1,4 λίτρα σήμερα και στο άτυπο φράγμα των 120 ίππων Και όντως στους 4 τροχούς μιλάνε για τροχό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 paidia xerei kaneis kati antistoixo gia to GTI VI me ta 210 ? exei ginei kapia dinamometrisi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 Οι 4Τ τον ιούνιο που το είχανε κάνει τεστ δεν είχαν δυναμομέτρηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι δοκιμάζανε μοντέλο με DSG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 kai gw to DSG exw alla auto se ti na exei na kanei me dunamometrisi?... xmm :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 kai gw to DSG exw alla auto se ti na exei na kanei me dunamometrisi?... xmm :/ Δεν μπορεις να βαλεις την ταχυτητα που πρεπει(συνηθως 4η) για να κανεις Dyno και δν μπορεις να δεις σωστα αποτελεσματα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 (edited) Επειδή κοίταζα και κάτι παλιότερα τεύχη, σύγκρινα το VI GTI DSG με το ΤΤ 2.0, το οποίο πήγαινε ελαφρώς καλύτερα από Golf λόγω βάρους, αλλά το 6άρι με DSG τα καταφέρνει το ίδιο καλά από στάση. 0-60 έχουν 3,5" και 3,6" αντίστοιχα, 0-100 και τα 2 6,9", 0-160 15,7" και 15,9"(2 δέκατα μπροστά το golf!) και μετά 0-400μ 15" και τα 2 και 0-1000μ 27" επίσης και τα 2! Οπότε λογικά μέχρι τα 150-160 μάλλον το Golf θα έχει ένα μικρό προβάδισμα, και μετά θα ισοφαρίσει το ΤΤ. Σε ρεπρίζ τώρα με 3η κρατιέται πολύ καλά το Golf, αλλά με 4η και 5η το ΤΤ είναι ταχύτερο μέχρι 0,9". Επίσης στο ίδιο τεύχος που έχει το GTI έχει και το ΤΤ 2.0 το τετρακίνητο. Με 200 άλογα κι αυτό και DSG. Για να δείτε τι κάνει η τετρακίνηση.... 0-60 3" ,0-100 6,2", 0-160 14,7", 0-400μ 14,4" και 0-1000μ 26,3".Σαφώς αρκετά γρηγορότερο από στάση. Αλλά στις ρεπρίζ, λόγω βάρους προφανώς είναι 0,1-0,5" πίσω από το δικίνητο ΤΤ, και κοντά στο Golf... Edited September 24, 2009 by Markk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 ευγε για το ποστ....κονατ ειμαστε...λιγο θελουμε ακομη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Posted 24 September 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Posted 19 Febrouary 2011 Ιταλικές κατασκευές εν έτη 2011 βασίζονται ακόμα στα παραμύθια... Απο +235 ΗΡ, στα ιδια ΗΡ με τα GTI μας. Ροπη 35 kg ? Εδω ας γελάσουμε δυνατότερα... Ιταλικό δισκόφρενο 330mm ? Φρενάρει χειρότερα κατά 4m απο τα δικά μας 310mm... Χωρίς άλλα σχόλια η φωτο ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...