Jump to content
soupiakas

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΣΕ Polo 6n

Recommended Posts

Kαλημέρα.Θα ήθελα να μάθω για ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης σε POLO 6N GT 16V 101 PS.Σκεφτόμουν να πάρω το πακέτο που έχει η EXHAUST CENTER ή να πάω στον Παπαδόπουλο για χειροποίητο σύστημα.Τι μου προτείνετε να κάνω?Έχει κάποις άλλος να προτείνει κάποιον άλλο που εξειδικεύεται στις τοποθετήσεις συστημάτων εξαγωγής?Οι τιμές ποικίλουν στην αγορά?Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν τοποθετήσω και δεύτερο τελικό θα χάσω σε επιδόσεις?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα.Θα ήθελα να μάθω για ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης σε POLO 6N GT 16V 101 PS.Σκεφτόμουν να πάρω το πακέτο που έχει η EXHAUST CENTER ή να πάω στον Παπαδόπουλο για χειροποίητο σύστημα.Τι μου προτείνετε να κάνω?Έχει κάποις άλλος να προτείνει κάποιον άλλο που εξειδικεύεται στις τοποθετήσεις συστημάτων εξαγωγής?Οι τιμές ποικίλουν στην αγορά?Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν τοποθετήσω και δεύτερο τελικό θα χάσω σε επιδόσεις?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καταρχας καλοσορισες στην παρεα μας.

Το συγκεκριμενο polo εχω και γω και εχω βάλει κιτακι απο την VW motorsport με καταλύτη και κατάργηση του μεσαίου. Ολα ειναι κουμπωτά (δεν υπάρχουν κολλήσεις πουθενα), ο ενας σωλήνας εφαρμόζει μεσα στον άλλον και ασφαλίζει με ειδικούς σφιγκτήρες. Αποδίδει αψογα και δεν κανει πολύ θόρυβο παρα την κατάργηση του μεσαίου. Αν μας πεις ποσα αλογα ειναι το αμαξι θα μπορέσουμε να σου προτείνουμε διάμετρο και καταλύτη. Οι τιμές στην αγορά ποικίλουν και ο καθένας ζητάει ότι θελει. Ο Παπαδόπουλος (ποπαυ) ειδικα ειναι φαρμακείο....Αν βάλεις δευτερο τελικό θα πρέπει να γίνει καλή δουλειά γιατι αν μεγαλωσει πολυ η διάμετρος θα κρεμασει. Εχω δει κιτάκια στο Ebay που εχουν διπλο καζανακι στο polo απο Γερμανια. Οτι αλλο χρειαστείς ρωτα μας.

Link to comment
Share on other sites

εάν θα φτιάξεις εξάτμιση θές συγκεκριμένη διάσταση, και επιπλέων οι διαστάσεις πάνε βάση με τα άλογα που βγάζεις. στα πόσα άλογα θες να παίξεις?

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα.Θα ήθελα να μάθω για ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης σε POLO 6N GT 16V 101 PS.Σκεφτόμουν να πάρω το πακέτο που έχει η EXHAUST CENTER ή να πάω στον Παπαδόπουλο για χειροποίητο σύστημα.Τι μου προτείνετε να κάνω?Έχει κάποις άλλος να προτείνει κάποιον άλλο που εξειδικεύεται στις τοποθετήσεις συστημάτων εξαγωγής?Οι τιμές ποικίλουν στην αγορά?Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν τοποθετήσω και δεύτερο τελικό θα χάσω σε επιδόσεις?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Να προσθέσω και εγω την ερώτηση καλύτερα μάρκα εξάτμηση με περισσοτερα χρήματα ή φτιαχτή και οικονομική?

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγω την ερώτηση καλύτερα μάρκα εξάτμηση με περισσοτερα χρήματα ή φτιαχτή και οικονομική?

ειναι ανάλογα για το τι θές να κάνεις στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,σας ευχαριστώ για το καλοσώρισμα,καλώς σας βρήκα κι ευχαριστώ για τη βοήθεια.Με άλλους εκκεντροφόρους,πρόγραμμα,εξάτμιση και βαρελάκι δε θα παίξω γύρω στα 120-125 ps?Εκεί έτσι κι αλλιώς υπολογίζω να φτάσω.Γι'αυτό οι απαντήσεις για το σύστημα εξάτμισης ας έχουν αυτό το γνόμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,σας ευχαριστώ για το καλοσώρισμα,καλώς σας βρήκα κι ευχαριστώ για τη βοήθεια.Με άλλους εκκεντροφόρους,πρόγραμμα,εξάτμιση και βαρελάκι δε θα παίξω γύρω στα 120-125 ps?Εκεί έτσι κι αλλιώς υπολογίζω να φτάσω.Γι'αυτό οι απαντήσεις για το σύστημα εξάτμισης ας έχουν αυτό το γνόμωνα.

με πρώτο στάδιο υπολόγισε περίπου κάπου 10% αύξηση ίσος και λίγο παραπάνω. αν πας προς δεύτερο στάδιο κάπου εκεί που λες και εσύ νομίζω

Link to comment
Share on other sites

οκ απο 100 σε 120....με εξατμιση προγραμμα ,φιλτρο???ποτε????,ροικη εξελιξη στο καπακι,αγριεμα εκεντροφορων και αλλα πολλα που δεν ξερω...και αν για 25 αλογα πανω...αυτα τα ειχα κανει σε 1400 με 75 αλογα 16βαλβιδο του 2001 γκολφ 4(προγραμμα superchips-χταποδι supersprint-εξατμιση ποπαυ-αφαιρεση τελικου,bmc βαρελακι-μπουζια πλατινας)και τελικα αν πηγα στα 90....και αν, το τονιζω!!!!!και χαλασα τρελλα λεφτα τοτε...δεν ξερω βαλε ενα φιλτρο να σου κανει λιγο θορυβο και να παρει λιγο σε επιτανχυνσεις και μετα παιξε με εξατμιση ελαχιστα αν δεν σκοπευεις ταυτοχρονα να περασεις και προγραμμα....για τα αλογα που θες παντως χρειαζενται και λιγα ακομη πραγματα να κανεις,που δεν ξερω αν σε συμφερουν....θυμαμαι πολλα τα μαρουλια για να φτιαξεις ενα ατμοσφαιρικο,σκεψου και το ενδεχομενο συνολικα να συγκρινεις τιμες απο ολα αυτα που θες να κανεις και με τιμη απο ενα light turbo kit για το αμαξι σου που θα σε παει 20 αλογα πανω χωρις να πειραξεις κινητηρα...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

οκ απο 100 σε 120....με εξατμιση προγραμμα ,φιλτρο???ποτε????,ροικη εξελιξη στο καπακι,αγριεμα εκεντροφορων και αλλα πολλα που δεν ξερω...και αν για 25 αλογα πανω...αυτα τα ειχα κανει σε 1400 με 75 αλογα 16βαλβιδο του 2001 γκολφ 4(προγραμμα superchips-χταποδι supersprint-εξατμιση ποπαυ-αφαιρεση τελικου,bmc βαρελακι-μπουζια πλατινας)και τελικα αν πηγα στα 90....και αν, το τονιζω!!!!!και χαλασα τρελλα λεφτα τοτε...δεν ξερω βαλε ενα φιλτρο να σου κανει λιγο θορυβο και να παρει λιγο σε επιτανχυνσεις και μετα παιξε με εξατμιση ελαχιστα αν δεν σκοπευεις ταυτοχρονα να περασεις και προγραμμα....για τα αλογα που θες παντως χρειαζενται και λιγα ακομη πραγματα να κανεις,που δεν ξερω αν σε συμφερουν....θυμαμαι πολλα τα μαρουλια για να φτιαξεις ενα ατμοσφαιρικο,σκεψου και το ενδεχομενο συνολικα να συγκρινεις τιμες απο ολα αυτα που θες να κανεις και με τιμη απο ενα light turbo kit για το αμαξι σου που θα σε παει 20 αλογα πανω χωρις να πειραξεις κινητηρα...

κοίτα με πρώτο στάδιο θα έχει ένα 10% περίπου. αν όντως το μοτέρ είναι μαμά λίγο πάνω από 100 άλογα που λένε δυναμομετριμενο και όντως ισχύει 105-6-7 δηλαδή γιατί να μην πάει κοντά στα 115; οποτε βάλε και εκκεντροφόρους βάλε ροϊκή κτλ γιατί να μην πάρει 20% όσα είχες πάρει και εσύ δηλαδή στο golf.

για λεφτά δεν μιλάμε είναι έτσι και αλλιώς παρα πολλά και σε σχέση με αυτό που θα πάρει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,σας ευχαριστώ για το καλοσώρισμα,καλώς σας βρήκα κι ευχαριστώ για τη βοήθεια.Με άλλους εκκεντροφόρους,πρόγραμμα,εξάτμιση και βαρελάκι δε θα παίξω γύρω στα 120-125 ps?Εκεί έτσι κι αλλιώς υπολογίζω να φτάσω.Γι'αυτό οι απαντήσεις για το σύστημα εξάτμισης ας έχουν αυτό το γνόμωνα.

Με ΦΠΕ θα φτάσεις τα 114-116 πραγματικά άλογα.

Με ΦΠΕ+συμπίεση+έκκεντρα θα παίξεις στα 125-130 άλογα ανάλογα με τα έκκεντρα που θα επιλέξεις.

Όσον αφορά την εξάτμιση πρέπει να οριοθετήσεις που θέλεις να φτάσεις.

Για ΦΠΕ αφήνεις το μαμά χταπόδι απείραχτο και αλλάζεις την υπόλοιπη 2 ελέυθερα καζάνια και μεταλικό καταλύτη και σωληνώσεις διαμέτρου Φ48.

Για β΄στάδιο 125-130 αλόγων οριακά κρατάς το μαμά χταπόδι αλλά παίζεις με Φ50 σωληνώσεις.

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς καλώς ήρθες. Έχω polo 6n 16v το οποίο είναι σκυλί. Παλαιότερα που ημουν και μικρότερος είχα κάνει διάφορα. Αλλαγές φίλτρων, φιλτροχοάνη, σκούπα, τελικό, μεσαίο, χταπόδι, πρόγραμμα κονσέρβα, στον δρόμο κλπ. Τώρα το έχω μαμά μιας και εχω γρηγορότερα, νεότερα και καλύτερα αυτοκίνητα.

Σ' αυτά που είχα καταλήξει ήταν: σκούπα green, εξάτμιση supersprint Ολόκληρη, πρόγραμμα στον ανδριανάκη. Είχα φτάσει σε κανονικές συνθήκες στα 114 άλογα στον στρόφαλο με αρχικά τα 105. Κόστος το 2003 γύρω στα 1500. Εκκεντρα, ροικές κλπ δεν μπήκα ποτέ στην διαδικασία μιας και ύστερα από συζήτηση με τον drago (που τον θυμήθηκα, από τους πρώτους που έπερναν μέρος σε dragster με polo) με ενημέρωσε ότι έχει κόστος και τρέξιμο τρελό, οπότε δεν μπήκα καν στον κόπο.

Καταλήγω, με τόσα λεφτά που θα ρίξεις στο Polo δεν αξίζει η μετατροπή. ¶λλωστε περισσότερο θα σου κοστίσουν αυτά απ 'ότι το αυτοκίνητο. Αν θες θεαματικές βελτιώσεις πας σε kompressor ή turbo με λίγο περισσότερα λεφτά. Ακόμα και σε αλλαγή αυτοκινήτου πας.

Μ' αυτά που θέλεις να βάλεις και με την πώληση του αυτοκινήτου σου αγοράζεις polo 6n2 gti και με ΦΠΕ είσαι πρώτος ή ακόμα και golf 4 gti.

πάντως αν το αποφασίσεις γι' αυτά που λες ο πλέον ειδικός είναι ο dark angel όπου βλέπω έχει κάνει τρελή δουλειά, μπράβο του και να το χαίρεται.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας καλοσορισες στην παρεα μας.

Το συγκεκριμενο polo εχω και γω και εχω βάλει κιτακι απο την VW motorsport με καταλύτη και κατάργηση του μεσαίου. Ολα ειναι κουμπωτά (δεν υπάρχουν κολλήσεις πουθενα), ο ενας σωλήνας εφαρμόζει μεσα στον άλλον και ασφαλίζει με ειδικούς σφιγκτήρες. Αποδίδει αψογα και δεν κανει πολύ θόρυβο παρα την κατάργηση του μεσαίου. Αν μας πεις ποσα αλογα ειναι το αμαξι θα μπορέσουμε να σου προτείνουμε διάμετρο και καταλύτη. Οι τιμές στην αγορά ποικίλουν και ο καθένας ζητάει ότι θελει. Ο Παπαδόπουλος (ποπαυ) ειδικα ειναι φαρμακείο....Αν βάλεις δευτερο τελικό θα πρέπει να γίνει καλή δουλειά γιατι αν μεγαλωσει πολυ η διάμετρος θα κρεμασει. Εχω δει κιτάκια στο Ebay που εχουν διπλο καζανακι στο polo απο Γερμανια. Οτι αλλο χρειαστείς ρωτα μας.

γεια σας παιδια....να κανω μια ερωτηση..με την αφαιρεση του μεσαιου μηπως χανεις ροπες και ταχυτητα στα χαμηλα???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.