tsolias26 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Μόνο οι απολήξεις είναι.... Πως τις δένουν επάνω? Με βίδες ή οξυγονοκόλληση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Οχι ========= http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35560&view=findpost&p=418728 τι ειπες τωρα.... τελιες!!! ποσο το μαλλι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 OMG ΤΟ ΘΕΛΩ! ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ?? ΠΟσο βγαινει και ποσο ευκολο νατο κανουμε μιας και εγω ειμαι κατερινη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Ναι εργοστασιακά! Τα μπροστά ελαφρύ φιμέ και καλά για να μην έχω πρόβλημα με την αστυνομία! Αν του έβαζα δηλαδή λίγο πιο σκούρα θα με γράφανε? Στα μπροστά τι του έβαλες? Εργοστασιακά βάζουν μόνο στα 3 πίσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Στα μπροστά τι του έβαλες? Εργοστασιακά βάζουν μόνο στα 3 πίσω. Μου είπαν στην αντιπροσωπία "ελαφρύ φιμέ" . Τρέχα γύρευε τώρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) το αυτοκολλητο πρεπει να εχει κανα 100αρι πιστευω.. και λεω παντα για μαυρο gloss. η ζαντες βαφη ηλεκτροστατικη ολοκληρες εμενα μου πηγε 150 ευρο. μαυρο ματ στον Παυλο πεττα στην Αθηνα... μπηκαν σε αμοβολη και μετα σε φουρνο για βαφη ηλεκτροστατικη που καθεται πανω σαν πουδρα. φοβερο αποτελεσμα εργοστασιακο τολμω να πω. οι καθρεπτες και το πισω defuser πιστευω κανα... 160-200αρι MAX. αυταααααααα Πρέπει να βαφτεί όλη η ζάντα ή μπορεί να βαφτεί μόνο το εσωτερικό? Κάποιος εδω μέσα είχε φτιάξει με το photoshop to πως μπορεί να γίνει. Δεν του λές να μας το φτιάξει με το μαυρο gloss ή ανθρακόνημα της 3Μ στον ουρανό & τις ζάντες. Edited December 14, 2010 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Καλησπερα...Επειδη ακουω απο πολλους οτι το Polaki καει λαδια...τι φταιει???ειναι μεγαλο προβλημα η ειναι φυσιολογικο αν το δουλευεις συνεχεια ψηλα???Εκτος απο συχνη παρακολουθηση θελει κ κατι αλλο να προσεχεις???Ειναι επικινδυνο για τον κινητηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) Μερικές σελίδες ποιο πίσω ο speedy έιχε κάνει κάποια photoshop: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32038&view=findpost&p=419595 Βρήκα αυτό: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/05/db2010al00692large.jpg Πολυ θα θελα να το δω σε ασπρο... Edited December 14, 2010 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Καλησπερα...Επειδη ακουω απο πολλους οτι το Polaki καει λαδια...τι φταιει???ειναι μεγαλο προβλημα η ειναι φυσιολογικο αν το δουλευεις συνεχεια ψηλα???Εκτος απο συχνη παρακολουθηση θελει κ κατι αλλο να προσεχεις???Ειναι επικινδυνο για τον κινητηρα? Εντάξει πάντως, μιλάμε για έναν κινητήρα που είναι 1400 cc και του έχουν χώσει 192 ps!!!Πραγματικά σκοτώνει! Προσωπικά πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό να κάψει και λίγο ρε παιδιά , ας μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Δηλαδη συμπληρωνεις τα λαδια κ ολα οκ??? Δεν θελει κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Δηλαδη συμπληρωνεις τα λαδια κ ολα οκ??? Δεν θελει κατι αλλο? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν όμως καίει πολύ λάδι τότε κάτι πάει στραβά.... Αμέσως συνεργείο σε αυτές τις περιπτώσεις... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν όμως καίει πολύ λάδι τότε κάτι πάει στραβά.... Αμέσως συνεργείο σε αυτές τις περιπτώσεις... Παιδιά έτσι είναι πάντα στην αρχή μην τρελένεστε. Καίει λάδια γιατί το πατάτε. Στην πορεία θα στρώσει. Βέβαια αν συνεχίσετε να το πατάτε θα το τσιμπάει το λαδάκι...Πάντως μην τρελένεστε. ΤΟ αμάξι δεν δουλεύει και τόσο ψηλά όσο νομίζετε. Τι να πούνε αυτοί που έχουν τα γκολφάκια με πρόγραμμα? Εμένα 4 χρόνια με σκίσιμο δεν έπαθε απολύτως τίποτα. Μην τα λέτε αυτά γιατί πολλοί παραμονεύουν στην γωνία να φοτρώσουν ακόμα μια βλάβη στο πολάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Παιδια ενα δυο πραγματακια. 1) Αυτο το μεχρι 3000 στροφες ειναι λαθος τροπος για να στρωσεις ενα αμαξι. θελει λειτουργια σε ολο το φασμα των στροφων σταδιακα αφου τα λαδια ερθουν σε σωστη Θερμοκρασια. ΟΧΙ η θερμοκρασια νερου. 2) το "καιει λαδι" δεν ειναι και κατι τοσο απλο και αναξιο προσοχης, θελει παρακολουθιση και μεχρι ρνα σημειο ειναι αποδεκτο. Ουσιαστικα τα κηνουμενα μερη του μοτερ δεν εχουν "δεσει" καλα μεταξυ τους για να το πουμε ποιο απλα. αν και οι κατεργασιες που βγαζουν τα κομματια υου μοτερ ειναι πολυ ποιο εξελιγμενες απο παλιοτερα. το λαδι στο χωρο καυσης που κατα βαση εισχωρει απο τα ελατηρια των εμβολων δεν ειναι οτι καλυτερο. 3) Ο tsi που φοραει το polo Gti ΔΕΝ ειναι κατι νεο.. υπαρχει απο το 2006 και το αν ειναι αξιο η οχι μοτερ εχει φανει. αυτα απο εμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Παιδια ενα δυο πραγματακια. 1) Αυτο το μεχρι 3000 στροφες ειναι λαθος τροπος για να στρωσεις ενα αμαξι. θελει λειτουργια σε ολο το φασμα των στροφων σταδιακα αφου τα λαδια ερθουν σε σωστη Θερμοκρασια. ΟΧΙ η θερμοκρασια νερου. 2) το "καιει λαδι" δεν ειναι και κατι τοσο απλο και αναξιο προσοχης, θελει παρακολουθιση και μεχρι ρνα σημειο ειναι αποδεκτο. Ουσιαστικα τα κηνουμενα μερη του μοτερ δεν εχουν "δεσει" καλα μεταξυ τους για να το πουμε ποιο απλα. αν και οι κατεργασιες που βγαζουν τα κομματια υου μοτερ ειναι πολυ ποιο εξελιγμενες απο παλιοτερα. το λαδι στο χωρο καυσης που κατα βαση εισχωρει απο τα ελατηρια των εμβολων δεν ειναι οτι καλυτερο. 3) Ο tsi που φοραει το polo Gti ΔΕΝ ειναι κατι νεο.. υπαρχει απο το 2006 και το αν ειναι αξιο η οχι μοτερ εχει φανει. αυτα απο εμενα +1000 Παιδια το polo ειναι το πιο αθλιο αμαξι.ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ GTI ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.Μην το παρει κανεις!!!! ρε θα τρελαθουμε τελειως. υπαρχουν πολυ ωραια DACIA LADA KIA NISSAN CITROEN.Aμαξια για μια ζωη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) ρε παιδια τον κινητηρα αυτον το ξερουμε 5 χρονια.μην φερνουμε την καταστροφη!!! και εμενα το golfaki μου εκαιγε απο αλλαγη σε αλλαγη 500gr. δεν νομιζω να υπαρχει tsi που να μην καιει καθολου!!!! και υστερα απ ολα αυτα ερχεται η ερωτηση!! ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ POLAKI ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΗ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΓΑΝΤΙΑ? Υ.Γ Δεν μιλαω γι αυτους που εχουν πραγματικο προβλημα με τα λαδια αλλα για εμας τους υπολοιπους που ψαχνουμε ψιλους στα αχυρα Edited December 14, 2010 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 ρε παιδια να κανω μια ερωτηση??σημερα το πηρα χαμπαρι...εμενα δεν εχει φως στο ντουλαπακι του συνοδηγου...εσας εχει??? και οσο για τα λαδια..εγω σημερα του συμπληρωσα 500ml στα 3100kmh....και πρεπει να του συμπληρωσω και υγρα για το ψυγειο γιατι ειναι στο min... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Καμιά φορά έρχονται με πολύ λίγο υγρό ψυγείου. Και εγώ στο δικό μου συμπλήρωσα στην αρχή, και τώρα δεν έχει πέσει καθόλου η στάθμη του (12+ μήνες). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Καλημερα σε όλους!! Εχω απορία τί βενζίνη βάζετε στο εργαλείο γιατί τόσο που εχει φτάσει η τιμή της είναι θέμα η 100ρα!!! Πάει άραγε με απλή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 (edited) ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ POLAKI ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΗ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΓΑΝΤΙΑ? Υ.Γ Δεν μιλαω γι αυτους που εχουν πραγματικο προβλημα με τα λαδια αλλα για εμας τους υπολοιπους που ψαχνουμε ψιλους στα αχυρα Σωστός ο Σπύρος !!! ρε παιδια να κανω μια ερωτηση??σημερα το πηρα χαμπαρι...εμενα δεν εχει φως στο ντουλαπακι του συνοδηγου...εσας εχει??? και οσο για τα λαδια..εγω σημερα του συμπληρωσα 500ml στα 3100kmh....και πρεπει να του συμπληρωσω και υγρα για το ψυγειο γιατι ειναι στο min... Όντως το ντουλαπάκι δεν έχει φως.... Ας κάνουμε όμως τα στραβά μάτια γιατί τα υπόλοιπα είναι οκ... Είμαι και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα με εσένα, από λάδια δεν χρειάστηκε πολύ (200 - 300 gr) , αλλά και το δικό μου ψυγείο είναι στο min. Στην αντιπροσωπία μου είπαν να μη βάζω νερό με παραφλού !!!! Απευθείας από βρύση.... ή από αυτούς μετά!!! Υπάρχει λέτε πρόβλημα, ή είναι άλλη μία μ@λ@κί@ της αντιπροσωπίας για να βγάλει λεφτά, ακόμα και από το υγρά του ψυγείου?? Edited December 15, 2010 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Καλημερα σε όλους!! Εχω απορία τί βενζίνη βάζετε στο εργαλείο γιατί τόσο που εχει φτάσει η τιμή της είναι θέμα η 100ρα!!! Πάει άραγε με απλή? Ναι είναι οκ με απλή!!! Προσωπικά το πάω 2- 1, δηλαδή 2 φορές 95άρα και 1 κατοστάρα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 θελει λειτουργια σε ολο το φασμα των στροφων σταδιακα αφου τα λαδια ερθουν σε σωστη Θερμοκρασια. ΟΧΙ η θερμοκρασια νερου. Ποια είναι η "σωστη" θερμοκρασία λαδιού για να πιεστεί ο κινητηρας? & Ποια είναι η "σωστη" θερμοκρασία λαδιού για να σβήσουμε το μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Καλημερα σε όλους!! Εχω απορία τί βενζίνη βάζετε στο εργαλείο γιατί τόσο που εχει φτάσει η τιμή της είναι θέμα η 100ρα!!! Πάει άραγε με απλή? εδω που ειμαι εγω η 100αρα εχει 1.65 και η απλη 1.54 οποτε μαλλον 100αρα θα βαζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Α!!!!! Και κατι αλλο.αν καθομαστε και μετραμε καθε μερα τη σταθμη των λαδιων μονο και μονο απ το σκουπισε και μετρησε μεσα σε 2-3 μηνες λογικο ειναι να πεσει η σταθμη!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Σωστός ο Σπύρος !!! Όντως το ντουλαπάκι δεν έχει φως.... Ας κάνουμε όμως τα στραβά μάτια γιατί τα υπόλοιπα είναι οκ... Είμαι και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα με εσένα, από λάδια δεν χρειάστηκε πολύ (200 - 300 gr) , αλλά και το δικό μου ψυγείο είναι στο min. Στην αντιπροσωπία μου είπαν να μη βάζω νερό με παραφλού !!!! Απευθείας από βρύση.... ή από αυτούς μετά!!! Υπάρχει λέτε πρόβλημα, ή είναι άλλη μία μ@λ@κί@ της αντιπροσωπίας για να βγάλει λεφτά, ακόμα και από το υγρά του ψυγείου?? απο βρυση ειναι λιγο χαζο τετοια εποχη...το νερο παγωνει στους 0 βαθμους...δεν θες να κανει κανα μπαμ το ψυγειο σου!!!!το παραφλου αντεχει μεχρι τους -35... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 απο βρυση ειναι λιγο χαζο τετοια εποχη...το νερο παγωνει στους 0 βαθμους...δεν θες να κανει κανα μπαμ το ψυγειο σου!!!!το παραφλου αντεχει μεχρι τους -35... Εννοείται ότι δεν βάζω από βρύση... Εγώ σου λέω τι μου είπαν αυτοί οι άσχετοι στην αντιπροσωπία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...