Kaloutsikos Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Ναι και στα δεξιά έχει χειριστήρια. Επιβεβαιώνω και γώ για τα δεξιά χειριστήρια, από τη φωτογραφία που μου έστειλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Πριν απο 2 ωρες το παρελαβα και εγω .. Γείτονα καλορίζικο ρε φίλε!! Καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα!!! Επιβεβαιώνω και γώ για τα δεξιά χειριστήρια, από τη φωτογραφία που μου έστειλε! Μια χαρά!! Οπότε θα γίνει και παραγγελία με τα χειριστήρια.... Να 'στε καλά παιδιά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Παιδες ξερει κανεις κανανα κολπακι για αμεση εκινηση σε φαναρι? Το κλασικο πατημενο φρενο-αφηνουμε φρενο-παταμε γκαζι εχει αρκετη υστεριση της ταξης εως και μισο αμαξι πισω σε σχεση με ενα χειροκινητο σασμαν. Το κολπακι φρενο γκαζι ταυτοχρονα δεν παιζει γιατι ο εγκεφαλος δεν το επιτρεπει.Εχω δοκιμασει με χειροφρενο αλλα θελει προσοχη και λιγο πιεση στο γκαζι γιατι οι πισω τροχοι δεν μπορουν να συγκρατησουν την δυναμη,αλλα πεταγετε το αμαξι εμπρος πιο αμεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Για το τουρμπο τιμερ δεν ξερει κανεις ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Για το τουρμπο τιμερ δεν ξερει κανεις ?? Ποσα να βαλεις αντρεα? Εχει ηδη ενα μανισιο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Ποσα να βαλεις αντρεα? Εχει ηδη ενα μανισιο.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Ποσα να βαλεις αντρεα? Εχει ηδη ενα μανισιο.. εχει το αμαξι turbo timer και δεν το ξερω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Ανακυκλωνει τα νερα μια ηλεκτρικη τρομπουλα για περιπου 5 λεπτα μετα το σβησιμο του κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 ναι σωστός ο φίλος το έχω ξανακούση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Στανταρ ισχυει αυτο με την τρομπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Στανταρ ισχυει αυτο με την τρομπα? παιδιά ξέρει κανένας αν αυτά τα μαγνητάκια κάνουν δουλειά?η μούφες? http://www.fuelxx-economy.gr/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Στανταρ ισχυει αυτο με την τρομπα? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38041&view=findpost&p=390997 παιδιά ξέρει κανένας αν αυτά τα μαγνητάκια κάνουν δουλειά?η μούφες? http://www.fuelxx-economy.gr/ μούφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecengin Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 παιδιά ξέρει κανένας αν αυτά τα μαγνητάκια κάνουν δουλειά?η μούφες? http://www.fuelxx-economy.gr/ Μουφες....το χω βαλει εγω...μαπα το καρπουζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Μουφες....το χω βαλει εγω...μαπα το καρπουζι μαλακια μακάρι να δούλευε. 2 άτομα έχω ρωτήσει μου παν ότι απλά μειώνει το θόρυβο λίγο και αντί να καίς 20 euro ξέρω γω καίς 18.δεν ξέρω κατά ποσο ισχύει για αυτό ρώτησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Σπιντι αυτο ειναι σε ολα τα ΤΣΙ μοντελα? Δηλαδη μετα απο ταξιδι 4 ωρων και βαλε κλεινεις αμμεσα το αμαξι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Σπιντι αυτο ειναι σε ολα τα ΤΣΙ μοντελα? Δηλαδη μετα απο ταξιδι 4 ωρων και βαλε κλεινεις αμμεσα το αμαξι ? για το παραπάνω σύστημα γνωρίζω οτι υπάρχει στο 1.2tsi(ρώτησα και το επιβεβαίωσε ο αντιπρόσωπος) και στο golf(nikoskallithea), οπότε λογικά σε όλα τα >2009 tsi. Προσωπικά δεν θα το έσβηνα αμέσως, αλλά ακομη και οι 2-3 γύρες που θα κάνεις για να βρεις να παρκάρεις θα βοηθήσει στο να ηρεμήσει το αμάξι.. θα περίμενα 5-7 sec και μετά σβήσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 (edited) θεωρεις περιτο ενα τουρμπο τιμερ που θα το εχεις κανα 30 δευτερολεπτα η κανα λεπτο η και δυο ? Edited February 8, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 (edited) θεωρεις περιτο ενα τουρμπο τιμερ που θα το εχεις κανα 30 δευτερολεπτα η κανα λεπτο η και δυο ? Επειδή δεν είμαι μηχανικός ή κάτι σχετικό με τον χώρο, θα σου πω την προσωπική μου άποψη την οποία δεν καλείται να ενστερνιστεί κανείς και η οποία για κάποιους μπορεί να είναι σωστή και για άλλους λάθος. Δεκτό κάθε σχόλιο πάνω σ' αυτή.. Στα σημερινά tsi αυτοκίνητα του ομίλου το θεωρώ περιττό, μιας και την δουλειά την κάνει το παραπάνω σύστημα. Εαν υποθέσουμε πως δεν εμπιστεύομαι το σύστημα αυτό, την δουλειά του turbotimer την κάνω και μόνος. Αυτό γίνεται είτε περιμένοντας κανένα λεπτό εάν έχεις πυλωτή, είτε 5-7 sec αφού ψάξεις να βρεις να παρκάρεις και παρκάρεις. Έτσι το αμάξι θα έχει ηρεμήσει όσο εσύ ψάχνεις και με τα λίγα sec πιστεύω είσαι εντάξει. Κατά τ' άλλα μόνο το πρωι πιστεύω χρειάζεται να περιμένεις μεχρι να πέσουν οι στροφές . Edited February 8, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια. Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 (edited) Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια.Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα. Στο 1,2 TSI που δεν έχει θερμοκρασία λαδιου όμως? Edited February 8, 2011 by TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phillipv Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια. Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα. 100 βαθμοι δεν ειναι πολλοι? μηπως 90-93 να ηταν καλυτερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 90-93 οσο και να το αφησεις στο ρελαντι δεν θα πεσει.Λογω οτι τα λαδια ψυχονται απο εναλακτη νερου-λαδιου η θερμοκρασια του λαδιου δεν μπορει να πεσει κατω απο του νερου.95 μπορει να πεσει αλλα πιστευω τζαμπα βενζινη θα ξοδευεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 Μήπως έχουμε καμιά φώτο για το εργοστασιακό υποβραχιόνιο του Polo GTI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 GiorgioPap πως πάει το Polaki?? Εχεις πέσει με τα μούτρα στο στρώσιμο εεε? χαχαχα! Πες μας εντυπώσεις όταν καταφέρεις να βγεις από μέσα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 Παιδιά καλημέρα, εχτές το απόγευμα το παρέλαβα και εγώ μετα απο 5,5 μήνες. Το αμάξι είναι ΤΡΕΛΟ έχω πάθει πλάκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...