Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Πριν απο 2 ωρες το παρελαβα και εγω .. :pardon:

Γείτονα καλορίζικο ρε φίλε!! Καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα!!!

Επιβεβαιώνω και γώ για τα δεξιά χειριστήρια, από τη φωτογραφία που μου έστειλε!

Μια χαρά!! Οπότε θα γίνει και παραγγελία με τα χειριστήρια.... Να 'στε καλά παιδιά!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ξερει κανεις κανανα κολπακι για αμεση εκινηση σε φαναρι?

Το κλασικο πατημενο φρενο-αφηνουμε φρενο-παταμε γκαζι εχει αρκετη υστεριση της ταξης εως και μισο αμαξι πισω σε σχεση με ενα χειροκινητο σασμαν.

Το κολπακι φρενο γκαζι ταυτοχρονα δεν παιζει γιατι ο εγκεφαλος δεν το επιτρεπει.Εχω δοκιμασει με χειροφρενο αλλα θελει προσοχη και λιγο πιεση στο γκαζι γιατι οι πισω τροχοι δεν μπορουν να συγκρατησουν την δυναμη,αλλα πεταγετε το αμαξι εμπρος πιο αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Για το τουρμπο τιμερ δεν ξερει κανεις ??

Ποσα να βαλεις αντρεα? Εχει ηδη ενα μανισιο..

Link to comment
Share on other sites

Στανταρ ισχυει αυτο με την τρομπα?

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38041&view=findpost&p=390997

παιδιά ξέρει κανένας αν αυτά τα μαγνητάκια κάνουν δουλειά?η μούφες?

http://www.fuelxx-economy.gr/

μούφες

Link to comment
Share on other sites

Μουφες....το χω βαλει εγω...μαπα το καρπουζι

μαλακια μακάρι να δούλευε. 2 άτομα έχω ρωτήσει μου παν ότι απλά μειώνει το θόρυβο λίγο και αντί να καίς 20 euro ξέρω γω καίς 18.δεν ξέρω κατά ποσο ισχύει για αυτό ρώτησα

Link to comment
Share on other sites

Σπιντι αυτο ειναι σε ολα τα ΤΣΙ μοντελα? Δηλαδη μετα απο ταξιδι 4 ωρων και βαλε κλεινεις αμμεσα το αμαξι ?

για το παραπάνω σύστημα γνωρίζω οτι υπάρχει στο 1.2tsi(ρώτησα και το επιβεβαίωσε ο αντιπρόσωπος) και στο golf(nikoskallithea), οπότε λογικά σε όλα τα >2009 tsi. Προσωπικά δεν θα το έσβηνα αμέσως, αλλά ακομη και οι 2-3 γύρες που θα κάνεις για να βρεις να παρκάρεις θα βοηθήσει στο να ηρεμήσει το αμάξι.. θα περίμενα 5-7 sec και μετά σβήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

θεωρεις περιτο ενα τουρμπο τιμερ που θα το εχεις κανα 30 δευτερολεπτα η κανα λεπτο η και δυο ?

Επειδή δεν είμαι μηχανικός ή κάτι σχετικό με τον χώρο, θα σου πω την προσωπική μου άποψη την οποία δεν καλείται να ενστερνιστεί κανείς και η οποία για κάποιους μπορεί να είναι σωστή και για άλλους λάθος. Δεκτό κάθε σχόλιο πάνω σ' αυτή..

Στα σημερινά tsi αυτοκίνητα του ομίλου το θεωρώ περιττό, μιας και την δουλειά την κάνει το παραπάνω σύστημα. Εαν υποθέσουμε πως δεν εμπιστεύομαι το σύστημα αυτό, την δουλειά του turbotimer την κάνω και μόνος. Αυτό γίνεται είτε περιμένοντας κανένα λεπτό εάν έχεις πυλωτή, είτε 5-7 sec αφού ψάξεις να βρεις να παρκάρεις και παρκάρεις. Έτσι το αμάξι θα έχει ηρεμήσει όσο εσύ ψάχνεις και με τα λίγα sec πιστεύω είσαι εντάξει.

Κατά τ' άλλα μόνο το πρωι πιστεύω χρειάζεται να περιμένεις μεχρι να πέσουν οι στροφές .

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια.

Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια.

Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα.

Στο 1,2 TSI που δεν έχει θερμοκρασία λαδιου όμως?

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το προβλημα ξεκιναει απο το ζεστο μερος της τουρμπινας το οποιο ειναι απο μαντεμι.Το μαντεμι ειναι γνωστο οτι αποθηκευει την θερμοτητα και οταν εμεις σβηνουμε τον κινητηρα σταματαμε αποτομα και την ψυξη της τουρμπινας,αυτη υπερθερμενεται και μπορει να ραγισει.Εδω ερχομαστε και βαζουμε το timer ωστε να δουλευει ο κινητηρας χωρις φορτιο,τα καυσαερια πανε ολα by-pass και η τουρμπινα μονο κρυωνει απο τα νερα και τα λαδια.

Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για τον tsi δεν ειναι απαραιτητο απλα μιας και εχουμε ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, πηγαινουμε ατουρμπιστοι τα τελευταια λεπτα της καθε διαδρομης και αν τα λαδια ειναι κατω απο 100 βαθμους σβηνουμε κανονικα.

100 βαθμοι δεν ειναι πολλοι? μηπως 90-93 να ηταν καλυτερα?

Link to comment
Share on other sites

90-93 οσο και να το αφησεις στο ρελαντι δεν θα πεσει.Λογω οτι τα λαδια ψυχονται απο εναλακτη νερου-λαδιου η θερμοκρασια του λαδιου δεν μπορει να πεσει κατω απο του νερου.95 μπορει να πεσει αλλα πιστευω τζαμπα βενζινη θα ξοδευεις.

Link to comment
Share on other sites

GiorgioPap πως πάει το Polaki?? Εχεις πέσει με τα μούτρα στο στρώσιμο εεε? χαχαχα!thumbsup.png

Πες μας εντυπώσεις όταν καταφέρεις να βγεις από μέσα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.