Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Πλησιάζουν οι μέρες παραλαβής του πολυαναμενόμενου gti.

Με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο έφθασε και σε δέκα εργάσιμες ημέρες ( εκτελωνισμός, πινακίδες ) θα το έχω στα χέρια μου.

Φιλε καλοριζικο και απροβληματιστο.

Ειμαι στο τσακ να το παραγγειλω, μονο περι αξιοπιστιας προβληματιζομαι..

Σε πολλα ξενα φορουμ προτεινουν να ανοιγεται γερα το αμαξι, ειδικα στα πρωτα 200χλμ.

Υπαρχει και μια σχετικη εξηγηση εδω http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Επισης βλεπω οτι τα περισσοτερα προβληματα προερχονται απο ατομα που τα πανε σχεδον ρελαντι...

Κανενα σχολιο απο κατοχους?

Edited by chriseel
Link to comment
Share on other sites

Φιλε το θεμα παιρνει πολυ συζητηση.

Και ομως εχεις δικιο.Και εγω εχω παρατηρησει οποιος το 'εστρωσε' ευλαβικα καιει λαδι.

Εχουν πολυ σκληρα ελατηρια και αν δεν πιεσεις τα πρωτα km,δεν πατανε ποτε.

Οταν λεμε πιεση δεν λεμε να το σπασουμε αλλα διακεκομενα με κρυωμα και το χειροτερο μακρια απο εθνικες και σταθερη πορεια.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το polo αλλά πιστεύω θα του πήγαινε ένα 1.8 tsi με το dsg. Θα ανέβαζε πάρα πολύ τον πήχη και θα έβγαζε τρελά άλογα+ λίγα κιλά. Καταλαβενεται τι θα γινόταν. :good:

Link to comment
Share on other sites

Έχω αμάξι που ζηγηζη γεμάτο 1600 με εμένα 1700 και έχω κατανάλωση 8,5 λίτρα. Μόνο σιγά δεν το πάω. Άμα το πάω σιγά είμαι στα 6,5. τα 1400cc το περιορίζουν στο θέμα βελτίωση για ένα αμάξι με τον χαρακτήρα gti. στο 1800 με λίγα πράγματα έχεις αξιόπιστα 250-270ps και με μια τουρμπινα 350-400ps. Τότε όμως θα ήταν και επικινδινο. Μάλλον γιαυτό το Βαλάν 1400.

Link to comment
Share on other sites

Μία χαρά είναι ο κινητήρας για το συγκεκριμένο πόλο.Όποιος αναζητά 300 άλογα μπορεί αν θέλει να τα βρει σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο.Άλλωστε όλα τα σούπερ μίνι που είναι στην ίδια κατηγορία με το πόλο κυμαίνονται από 150 άλογα μέχρι και 200 περίπου.Πάντως υπάρχει κούπρα στην Θεσσαλονίκη που με τον ίδιο κινητήρα απλά με αλλαγή τουρμπίνας έχει βγάλει κοντά στα 250 άλογα και 32 κιλά ροπής.Ήδη πάντως το πόλο με τα 180 άλογα και τα 25.5 κιλά ροπής είναι πολύ καλά στημένο και έχει πολύ καλές επιδόσεις.Αν κάποιος σώνει και καλά θέλει 300 αλογα και αρκετή ροπή μπορεί να πάρει και ένα s3 και να κάνει τη δουλειά του :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Μία χαρά είναι ο κινητήρας για το συγκεκριμένο πόλο.Όποιος αναζητά 300 άλογα μπορεί αν θέλει να τα βρει σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο.Άλλωστε όλα τα σούπερ μίνι που είναι στην ίδια κατηγορία με το πόλο κυμαίνονται από 150 άλογα μέχρι και 200 περίπου.Πάντως υπάρχει κούπρα στην Θεσσαλονίκη που με τον ίδιο κινητήρα απλά με αλλαγή τουρμπίνας έχει βγάλει κοντά στα 250 άλογα και 32 κιλά ροπής.Ήδη πάντως το πόλο με τα 180 άλογα και τα 25.5 κιλά ροπής είναι πολύ καλά στημένο και έχει πολύ καλές επιδόσεις.Αν κάποιος σώνει και καλά θέλει 300 αλογα και αρκετή ροπή μπορεί να πάρει και ένα s3 και να κάνει τη δουλειά του :thumbsu:

μια γενια polo GTI πριν εβγαζε 500 αλογα ανετα..

20vt βλεπεις... :goodjob:

μας εφαγε το Downsizing..

σοφή κίνηση απο την VW για τα δεδομένα της εποχής!!

το polo GTI θα πουλησει σαν τρελο παρα τα προβληματα της εποχης.

αντιθετα με το προηγουμενο polo gti που δεν τα πηγε τοσο καλα

Link to comment
Share on other sites

μια γενια polo GTI πριν εβγαζε 500 αλογα ανετα..

20vt βλεπεις... :thumbsu:

μας εφαγε το Downsizing..

σοφή κίνηση απο την VW για τα δεδομένα της εποχής!!

το polo GTI θα πουλησει σαν τρελο παρα τα προβληματα της εποχης.

αντιθετα με το προηγουμενο polo gti που δεν τα πηγε τοσο καλα

Πιστεύω ότι το downsizing στην εποχή που διανύουμε είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί,ιδιαίτερα αν συνυπολογίσουμε την τιμή της αμόλυβδης και φυσικά τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ακούγετε ότι θα είναι 20% αυξημένα....Είναι εξαιρετικό το πόλο και δεν είναι καθόλου μειονέκτημα ότι δεν μπορεί να φτάσει 300 άλογα.Στην τιμή που ΄χει έρθει στην Ελλάδα θα κάνει τρελές πωλήσεις.Αν ήταν και λίγο πιο εξυπηρετική η κοσμοκαρ και είχε καλύτερους χρόνους στις παραδόσεις όλα θα ήταν πολύ καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπάρχει κούπρα στην Θεσσαλονίκη που με τον ίδιο κινητήρα απλά με αλλαγή τουρμπίνας έχει βγάλει κοντά στα 250 άλογα και 32 κιλά ροπής.

Και στην Αθηνα υπαρχει πλεον κουπρα με αυτα τα αλογα και σχεδον 35 κιλα ροπης. Και χωρις τλειωμενο ιντερκουλερ αρα κατα συνεπεια και χωρις τελειωμενο file. Αρα μολις τελειωσουν ολα παει για παραπανω αλογα και ισως λιγη μεγαλυτερη ακομη ροπη.:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι αλλαγη τουρμπινας.

ειναι Hybrid κ04.

υπαρχουν πολλα Twincharged tsi τωρα ποια με τετοιο σεταπ...

εχουμε και στο club golf 6 tsi 160 ~ 270 αλογα με k04 hybrid + fullstage 1 + i/c S3

μονο που δεν ειναι DSG7 αλλα manual :thumbsu:

Πιστεύω ότι το downsizing στην εποχή που διανύουμε είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί,ιδιαίτερα αν συνυπολογίσουμε την τιμή της αμόλυβδης και φυσικά τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ακούγετε ότι θα είναι 20% αυξημένα....Είναι εξαιρετικό το πόλο και δεν είναι καθόλου μειονέκτημα ότι δεν μπορεί να φτάσει 300 άλογα.Στην τιμή που ΄χει έρθει στην Ελλάδα θα κάνει τρελές πωλήσεις.Αν ήταν και λίγο πιο εξυπηρετική η κοσμοκαρ και είχε καλύτερους χρόνους στις παραδόσεις όλα θα ήταν πολύ καλύτερα

αυτο ειναι η δικη σου αποψη!

σεβαστη αλλα προσωπική :goodjob:

επισης σιγουρα εχουμε δύσκολους καιρούς αλλα όποιος θελει οικονομία μπορε να κοιτάξει και το bluemotion ή το tsi 1.2 105 ή καποιο αλλο που καιει λιγότερο!

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Πόσο παραπάνω καίει το 1800 tsi 160ps από το 1400 tsi 180ps? ποιες είναι οι καταναλωσεις στο polo gti? σε γρήγορους η χαλαρούς ρυθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το θεμα παιρνει πολυ συζητηση.

Και ομως εχεις δικιο.Και εγω εχω παρατηρησει οποιος το 'εστρωσε' ευλαβικα καιει λαδι.

Εχουν πολυ σκληρα ελατηρια και αν δεν πιεσεις τα πρωτα km,δεν πατανε ποτε.

Οταν λεμε πιεση δεν λεμε να το σπασουμε αλλα διακεκομενα με κρυωμα και το χειροτερο μακρια απο εθνικες και σταθερη πορεια.

Νομίζω ότι ξεκινάμε ένα ιδιαίτερο θέμα, που σπάει το κατεστημένο περί ευλαβικού στρωσίματος του κινητήρα στα πρώτα χλμ.

Τελικά, ποια άποψη επικρατεί περί στρωσίματος?

Και μάλλον γίνεται πιο ενδιαφέρον όσο περιμένω να το πάρω στα χέρια μου για να ξέρω πως θα το χειριστώ.

Δηλαδή αν το οδηγούμε normal, μη έχοντας στο μυαλό μας ότι είναι τα πρώτα του χλμ, είναι καλύτερα ?

Ισχύει αυτό περί λαδιού που ισχυρίζεσαι, ότι θα καίει λιγότερο αν δεν γίνει το "ευλαβικό" στρώσιμο, γιατί κάτι τέτοιο δεν έχω ξαναδιαβάσει.

Πάντως, με ενημέρωσαν από την αντιπροσωπεία, σε σχετική μου ερώτηση περί λαδιού, ότι μέχρι τα 10000χλμ θα καίει κάτι αλλά μετά στρώνει και είναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

οταν λεμε ευλαυικο στρωσιμο δεν χρειαζεται να πηγαινεις με 2000 στροφες!!

μετα απο 500 χλμ καλο θα ειναι να το ανοιγεις λιγο παραπανω κ να αποφευγεις την σταθερη ταχυτητα για πολυ ωρα!

εγω θεωρω πως καλο ειναι 1η κ 2α μεχρι 2500 στροφες και τις υπολοιπες μεχρι 4000 και οσο θα γραφεις χλμ θα ανεβαζεις

και τις στροφες ετσι ωστε να γινουν ολα σταδιακα

Link to comment
Share on other sites

μια γενια polo GTI πριν εβγαζε 500 αλογα ανετα..

20vt βλεπεις... :)

μας εφαγε το Downsizing..

σοφή κίνηση απο την VW για τα δεδομένα της εποχής!!

το polo GTI θα πουλησει σαν τρελο παρα τα προβληματα της εποχης.

αντιθετα με το προηγουμενο polo gti που δεν τα πηγε τοσο καλα

Το προηγούμενο πόλο δεν έμοιαζε το golf.

Το καινούργιο πουλάει λόγο εμφάνισης,dsg,κινητήρα.

Το προηγούμενο είχε μόνο τον κινητήρα στα +.

Link to comment
Share on other sites

παιδια σημερα ειδα ενα polo gti λευκο με xenon στη ηλιουπολη στο δρομο του δημαρχειου και ειχε πισω αυτοκολλητο REVO.....κουκλι σε 5θυρο οπως το παραγγειλα και εγω αλλα με αλλες ζαντες....κανεις απο εδω μηπως ηταν???????

Link to comment
Share on other sites

μια γενια polo GTI πριν εβγαζε 500 αλογα ανετα..

20vt βλεπεις... :zorro:

Ε οχι και 500 ανετα ο ταφος!!! :rolleyes:

Οχι περα απο την πλακα καλο χρυσο το 20ντ αλλα μεχρι 270-300 το πολυ! Μετα θες αλλα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά..

Να σας πω περί κατανάλωση λαδιού και βενζίνης για το πολάκι μου.

Έχω κάνει 4000χλμ μέχρι τώρα και έχω προσθέσει μισό λίτρο λάδι.

Προχθές πήγα Αθήνα Ηγουμενίτσα για Παξούς και έκανα συνολικά 1300χλμ.

Έβαλα συνολική βενζίνη 140 ευρώ, με 1.65 ευρώ το λίτρο. Κάνοντας τα μαθηματικά μας βγαίνει 6,5λτ. τα 100χλμ.

Το Πολακι είχε 3 άτομα μέσα και τίγκα το πορπαγαζ.

Μέσο όρο ταχύτητα μου έγραψε το TRIP COMPUTER 98χλμ ανά ώρα.

Με cruise control 120-140χλμ όποτε μπορούσα και στο γυρισμό από Εγνατία και Λαμία 150-160χλμ. Χτύπαγα που και που 170-180χλμ…

Οπότε παιδιά πιστεύω ότι το πολακι μας έχει χαμηλή κατανάλωση για τα δεδομένα του.:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

παιδια σημερα ειδα ενα polo gti λευκο με xenon στη ηλιουπολη στο δρομο του δημαρχειου και ειχε πισω αυτοκολλητο REVO.....κουκλι σε 5θυρο οπως το παραγγειλα και εγω αλλα με αλλες ζαντες....κανεις απο εδω μηπως ηταν???????

Με το καλο να σου ερθει φιλε. ποτε το παρηγγειλες και ποτε σου ειπαν πως θα ρθει? εγω εκλεισα ηδη ενα μηνα απο τους μαξιμουμ 5 που μου ειπαν πως θα το χω. Αλλοι 4 στη χειροτερη...Η αναμονη ειναι απαλευτη. Ασε που το βλεπω και σχεδον καθε μερα πλεον και εχω τρελαθει.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το παραγγειλα και εγω 15-16 απριλιου και μου ειπαν για 4-5 μηνες παραδοση...5θυρο λευκο...βεβαια του εβαλα πανω ηλιοροφη,ξενον,το πακετο ανεσης κρουιζ κοντρολ με παρκ πιλοτ,εργοστασιακο συναγερμο, χειριστηρια τιμονιου δηλαδη πολυλειτουργικο τιμονι, το rcd-510, και υποβραχιονιο δηλαδη τεμπελη...οπως βλεπεις το φορτωσα και μου ειπαν 4-5 μηνες το πολυ....σημερα η τη δευτερα θα ξερω και εβδομαδα παραγωγης..οποτε θα ειμαι και πιο συγκεκριμενος για το ποτε θα το εχω ακριβως στα χερια μου...υπομονι φιλε αξιζει το κοπο....!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Προχτες σταματησα να κατεβασω το παιδι στην πεθερα σε ενα στενο της Νικαιας και αφου εκλεισα τον δρομο για μερικα δευτερα τσουπ απο πισω στο ενα μετρο σταματαει ενα ιδιο σε ασπρο!!

Τελικα γιναμε πολλοι :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

εχει δικιο ο αντωνης.. παιδια το αμαξι ειναι χρεπι.. μη το παρατε. και οσοι εχετε κανει πραγγελια ακυρωστε την οσο προλαβαινεται. δυστυχως εμεις.. το πηραμε.. και κλαιμε.. :yahoo::rolleyes: χαχαχαχαχαχααχχα

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το παραγγειλα και εγω 15-16 απριλιου και μου ειπαν για 4-5 μηνες παραδοση...5θυρο λευκο...βεβαια του εβαλα πανω ηλιοροφη,ξενον,το πακετο ανεσης κρουιζ κοντρολ με παρκ πιλοτ,εργοστασιακο συναγερμο, χειριστηρια τιμονιου δηλαδη πολυλειτουργικο τιμονι, το rcd-510, και υποβραχιονιο δηλαδη τεμπελη...οπως βλεπεις το φορτωσα και μου ειπαν 4-5 μηνες το πολυ....σημερα η τη δευτερα θα ξερω και εβδομαδα παραγωγης..οποτε θα ειμαι και πιο συγκεκριμενος για το ποτε θα το εχω ακριβως στα χερια μου...υπομονι φιλε αξιζει το κοπο....!!!!!!

Εγω το μονο που εβαλα ειναι xenon, media-in και rcd-510...! κι εγω πιστευω πως αξιζει η αναμονη αλλα παραειναι. τι να κανεις καλοκαιρακι ερχεται θα περασει κλασσικα χωρις να το καταλαβουμε. Μακαρι να μαθω κι εγω συντομο βδομαδα παραγωγης γιατι η αβεβαιοτητα ειναι εκνευριστικη!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το παραγγειλα και εγω 15-16 απριλιου και μου ειπαν για 4-5 μηνες παραδοση...5θυρο λευκο...βεβαια του εβαλα πανω ηλιοροφη,ξενον,το πακετο ανεσης κρουιζ κοντρολ με παρκ πιλοτ,εργοστασιακο συναγερμο, χειριστηρια τιμονιου δηλαδη πολυλειτουργικο τιμονι, το rcd-510, και υποβραχιονιο δηλαδη τεμπελη...οπως βλεπεις το φορτωσα και μου ειπαν 4-5 μηνες το πολυ....σημερα η τη δευτερα θα ξερω και εβδομαδα παραγωγης..οποτε θα ειμαι και πιο συγκεκριμενος για το ποτε θα το εχω ακριβως στα χερια μου...υπομονι φιλε αξιζει το κοπο....!!!!!!

Η δική μου αναμονή πλησιάζει στο τέλος. Οι 4-5 μήνες παράδοσης έλαβαν τέλος.

Μέρες μετρημένες μένουν ακόμα για να το παραλάβω στα χέρια μου.

Και να φανταστείς ότι πρόκειται για καθ' αυτού αδελφάκι με τα ίδια έξτρα, με εξαίρεση το rcd-510.

Καλή αναμονή λοιπόν!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάνω στο δελτίο παραγγελίας έγραψε ότι η παραλαβή θα γίνει τέλη Αυγούστου η παραγγελία έγινε αρχές Μαιου και το μόνο έξτρα που έβαλα ήταν τα ξένον με τα led....Eίναι εκνευριστικό να περιμένεις τόσο πολύ να χαρείς το καινούριο σου αυτοκίνητο.Βέβαια αν ήθελα μπορούσα να πάρω κάποιο ετοιμοπαράδοτο και να το έχω στα χέρια μου μέσα σε 10 εργάσιμες αλλά ήθελα να βάλω τα ξένον.Τέλοσπαντων...τι να κάνουμε...Περιμένουμε και ευχόμαστε να περάσει ο καιρός γρήγορα,ευτυχώς που και που ξεδίνω με το ibiza fr του μεγαλύτερου αδερφού μου και ξεχνιέμαι λιγάκι.... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.