ghort Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Να ρωτησω κι εγω ενα περιεργο που χω παρατηρησει. Οταν ειμαι με 2α και παταω τερμα γκαζι για full ανοιγμα καμια φορα καπου στις 4000 στροφες κανει ενα κρεμασμα σαν να εχει κλεισει η πεταλουδα και μετα απο 1-2 δευτερολεπτα συνεχιζει να ανεβαζει. Το χει κανει και με 3 αλλα μονο σε αποτομο πατημα τερμα γκαζι ενω πηγαινω χαλαρα. Το χει κανει σε κανεναν αλλο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Κρεμαει στο D μονο αν σανιδωσεις και προκειτε να κατεβασει σχεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Οχι, εγω μιλαω προφανως για χειροκινητο mode! Αυτο ειναι το θεμα. και μιλαμε οτι το αμαξι για 1-2 δευτερα, μουλαρωνει τελειως, μουτρωνει σα να κοβεται η παροχη βενζινης οταν το κοπαναω ξαφνικα τερμα το γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 τελικά το σκορτσάρισμα δεν το κάνει όταν έχεις απόλυτα σταθερό πόδι όταν πατάς το γκάζι, το δοκίμασα αρκετές φορές σήμερα και οι εναλλαγές στις ταχύτητες γίνονταν ομαλά. Προφανώς το όλο σύστημα έχει σχεδιαστεί για τις ιδανικές συνθήκες δρόμου και συγκεκριμένη πίεση πατήματος γκαζιού. (0% λακούβες, 0% ανωμαλίες στο δρόμο, σταθερή πίεση στο πετάλι του γκαζιού). Ομως αυτό στην πράξη δεν γίνεται οπότε έτσι ίσως σιγά σιγά και με την καταπόνιση που δέχεται βγαίνει νοκ αουτ το DSG...και μετά θέλει αλλαγές και updates...και ένα σωρό που διάβασα στο άλλο θέμα με το dsg στο golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Δεν θέλω να σε φοβήσω αλλα εμενα απο τοτε που αλλαξαν ελατηρια,τελειωσε το θεμα με τα λαδια,ευτυχως,και αρχισαν ολα τα αλλα...Ειχα τα ιδια συμπτώματα με σενα,μου αναβε και το check engine...οποτε μεχρι στιγμης εχουμε αλλαγή βαλβιδας N75 και update εγκεφάλου, ξάνα check engine σε μια βδομαδα,και το αμαξι ειναι παλι μέσα για αλλαγή ''κωλάρου τουρμπινας'' ( αν καταλαβα καλα γιατι ειχα παει με απειρα νευρα)...οποτε περιμενουν το ανταλλακτικο απο Γερμανια. Ελπιζω να εισαι πιο τυχερος! Θα το κοιταξω και θα σου πω αν ειναι το ιδιο... Αυτη η βαλβιδα Ν75 τι ειναι?? Παντως ακουγεται σαν να εχει διαροη ο αερας και δεν φτανει ολος στην σκαστρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
progduct Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Θα το κοιταξω και θα σου πω αν ειναι το ιδιο... Αυτη η βαλβιδα Ν75 τι ειναι?? Παντως ακουγεται σαν να εχει διαροη ο αερας και δεν φτανει ολος στην σκαστρα... Δεν ξερω και πολλα απο μηχανολογικα αλλα νομιζω,μου ειπαν οτι ειναι βαλβιδα πιεσεως στο turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Δεν ξερω και πολλα απο μηχανολογικα αλλα νομιζω,μου ειπαν οτι ειναι βαλβιδα πιεσεως στο turbo. Ok. Παντως εχει νοημα αυτο που λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Λοιπον το θεμα λυθηκε (ετσι φαινεται δηλ.....). Τελικα δεν ειχε κουμπωσει το κολαρο του turbo... Μολις πηγα βολτα τον αρχιμηχανικο (εκει εφτασα...) αμεσως το αντιληφθηκε και σε 5 λεπτα το τοποθετησαν και εφυγα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 παιδιά μια απλή επιτάχυνση σε δρόμο γεμάτο λακκούβες με το καινούργιο πρόγραμμα για πείτε μου.!! http://www.youtube.com/watch?v=_fAtI9_zxa0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 παιδιά μια απλή επιτάχυνση σε δρόμο γεμάτο λακκούβες με το καινούργιο πρόγραμμα για πείτε μου.!! http://www.youtube.com/watch?v=_fAtI9_zxa0 αυτο ειναι το καινουριο της apr ?δε μπορω να καταλαβω διαφορα! μηπως μπορεις να ανεβασεις ενα λιγο μεγαλυτερο + καποια ρεπριζ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Tha vgalw aurio methaurio.re petaei exei megali diafora.spiniari prwti deutera paei sfaira.aurio tha vgalw!!sorry Gia ta greeklish eime apo iPhone Den boreis Kai na to katalaveis sat 0-100 ektos an tou valeis 100 aloga pano:p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 εχω ψηθει αρκετα γιαυτο το προγραμμα!θελω να πειστω τελειως!! το χω ψαξει πολυ για να καταληξω κιλοας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) Tha vgalw aurio methaurio.re petaei exei megali diafora.spiniari prwti deutera paei sfaira.aurio tha vgalw!!sorry Gia ta greeklish eime apo iPhone Den boreis Kai na to katalaveis sat 0-100 ektos an tou valeis 100 aloga pano:p σπινιάρει έτσι και αλλιώς 1η, 2α και σε λίγο γλιστερό δρόμο και 3η χωρίς πρόγραμμα.... αλλά γιατί το σπινιάρισμα είναι παράγοντας του ότι πετάει? Επίσης με το πρόγραμμα η διαφορά χαμηλά είναι ανεπαίσθητη, το θέμα είναι να ανεβάσεις ένα βιντεάκι του πως ανοιγει ψηλά. 1η, 2α 3η και εμένα έτσι πάει. Για να είναι αντικειμενικό, πήγαινε σε ένα δρόμο με καλό οδόστρωμα και άνοιξέ το να δούμε το φάσμα. Edited September 23, 2011 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 σπινιάρει έτσι και αλλιώς 1η, 2α και σε λίγο γλιστερό δρόμο και 3η χωρίς πρόγραμμα.... αλλά γιατί το σπινιάρισμα είναι παράγοντας του ότι πετάει? Επίσης με το πρόγραμμα η διαφορά χαμηλά είναι ανεπαίσθητη, το θέμα είναι να ανεβάσεις ένα βιντεάκι του πως ανοιγει ψηλά. 1η, 2α 3η και εμένα έτσι πάει. Για να είναι αντικειμενικό, πήγαινε σε ένα δρόμο με καλό οδόστρωμα και άνοιξέ το να δούμε το φάσμα. ρε καταλαβαίνεις διαφορα και στην αρχή. και μη νομίζεις εγώ νόμιζα ότι το πρόγραμμα δεν έκανε δουλειά. αλλα μόλις μου κάναν το update στην v.w και βγήκε κατάλαβα ποσο πιο γρήγορο ήτανε. και μόλις το ξανάβαλα κατάλαβα ποσο πήρε. άσχετα αν το συνήθισα σε 2 μέρες και τώρα δεν μου φαίνεται. δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα από ένα video αν δεν το νιώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 αγορινα ποσα αλογα το υπολογιζεις? με 95αρα η 100αρα ρυθμιση..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 είχε κίνηση γαμώτο και δεν μπορούσα να ανεβάσω. αγορινα ποσα αλογα το υπολογιζεις? με 95αρα η 100αρα ρυθμιση..!! με 95. ε 210 πρέπει να ναι τώρα 5 πάνω 5 κάτω δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 πολυ καλο τωρα φαινεται καλυτερα η διαφορα στο πως τα μαζευει τα χλμ μετα τα 140 που το πολακι μετα τα 140 μαμα ψιλοψοφαει λογο κυβικων.. ο πολαρος με φουλ πρωτο σταδιο ειναι αλλου πραγματικα το πιστευωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 πολυ καλο τωρα φαινεται καλυτερα η διαφορα στο πως τα μαζευει τα χλμ μετα τα 140 που το πολακι μετα τα 140 μαμα ψιλοψοφαει λογο κυβικων.. ο πολαρος με φουλ πρωτο σταδιο ειναι αλλου πραγματικα το πιστευωωωω και πάλι ρε άμα το οδηγήσεις αλλάζει τελείως ξυπνάει.και εγώ πιστεύω ότι και με εξάτμιση και μια καλή φιλτροχοανη θα πετάξει. αλλα μετά παίζει να θες κάθε μηνα συνεργείο. αύριο το βραδυ άμα βγω και δεν έχει κίνηση θα τραβήξω ένα καλύτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 ρε καταλαβαίνεις διαφορα και στην αρχή. και μη νομίζεις εγώ νόμιζα ότι το πρόγραμμα δεν έκανε δουλειά. αλλα μόλις μου κάναν το update στην v.w και βγήκε κατάλαβα ποσο πιο γρήγορο ήτανε. και μόλις το ξανάβαλα κατάλαβα ποσο πήρε. άσχετα αν το συνήθισα σε 2 μέρες και τώρα δεν μου φαίνεται. δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα από ένα video αν δεν το νιώσεις. Το έχω νιώσει. Πίστεψέ με. Πριν το GTI ειχα το golf TSI Με πρόγραμμα. Απ'οτι βλέπω στο βίντεό σου ψηλά έχει διαφορά, αλλά όχι και τραγική. απλά μετά τα 180 ανεβάζει λίγο καλύτερα. Πιστεύω ότι μέχρι τα 160 έχει ελάχιστη διαφορά. Πάντως λάθος σου με το 95 setup. Κάνε το 100άρι setup. Το αμάξι είναι φτιαγμένο για 100άρα, θεωρώ η χρήση άλλης βενζίνης δεν είναι υπέρ σου. Επίσης εκεί θα έχεις ακόμα καλύτερες επιδόσεις και πίστεψέ με στα χρήματα είναι μία ή άλλη...τσεκαρισμένο. Επίσης χαμηλά έχει ελάχιστη διαφορά απλά σου φαίνεται λόγω της γραμμικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι η λέξη ξυπνάει ''δεν έχει βάση''...καθώς αν κρίνω από το δικό μου είναι ήδη πολύ ξύπνιο. Όπως και να έχει να προσέχεις γιατί το αυτοκίνητο και σε φρένα και σε κιβώτιο με πρόγραμμα είναι οριακά... Να το χαρείς με μέτρο. άποψη μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Το έχω νιώσει. Πίστεψέ με. Πριν το GTI ειχα το golf TSI Με πρόγραμμα. Απ'οτι βλέπω στο βίντεό σου ψηλά έχει διαφορά, αλλά όχι και τραγική. απλά μετά τα 180 ανεβάζει λίγο καλύτερα. Πιστεύω ότι μέχρι τα 160 έχει ελάχιστη διαφορά. Πάντως λάθος σου με το 95 setup. Κάνε το 100άρι setup. Το αμάξι είναι φτιαγμένο για 100άρα, θεωρώ η χρήση άλλης βενζίνης δεν είναι υπέρ σου. Επίσης εκεί θα έχεις ακόμα καλύτερες επιδόσεις και πίστεψέ με στα χρήματα είναι μία ή άλλη...τσεκαρισμένο. Επίσης χαμηλά έχει ελάχιστη διαφορά απλά σου φαίνεται λόγω της γραμμικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι η λέξη ξυπνάει ''δεν έχει βάση''...καθώς αν κρίνω από το δικό μου είναι ήδη πολύ ξύπνιο. Όπως και να έχει να προσέχεις γιατί το αυτοκίνητο και σε φρένα και σε κιβώτιο με πρόγραμμα είναι οριακά... Να το χαρείς με μέτρο. άποψη μου ρε ντάξει όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα στα χρήματα. αλλα όταν παίζει ας πούμε 20αρίκο και βάλεις 100άρα δεν πας πουθενά. ότι έχει καλύτερη αποδώσει έχει,όταν είχα το παλιό πρόγραμμα για 100άρα είχα κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Το έχω νιώσει. Πίστεψέ με. Πριν το GTI ειχα το golf TSI Με πρόγραμμα. Απ'οτι βλέπω στο βίντεό σου ψηλά έχει διαφορά, αλλά όχι και τραγική. απλά μετά τα 180 ανεβάζει λίγο καλύτερα. Πιστεύω ότι μέχρι τα 160 έχει ελάχιστη διαφορά. Πάντως λάθος σου με το 95 setup. Κάνε το 100άρι setup. Το αμάξι είναι φτιαγμένο για 100άρα, θεωρώ η χρήση άλλης βενζίνης δεν είναι υπέρ σου. Επίσης εκεί θα έχεις ακόμα καλύτερες επιδόσεις και πίστεψέ με στα χρήματα είναι μία ή άλλη...τσεκαρισμένο. Επίσης χαμηλά έχει ελάχιστη διαφορά απλά σου φαίνεται λόγω της γραμμικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι η λέξη ξυπνάει ''δεν έχει βάση''...καθώς αν κρίνω από το δικό μου είναι ήδη πολύ ξύπνιο. Όπως και να έχει να προσέχεις γιατί το αυτοκίνητο και σε φρένα και σε κιβώτιο με πρόγραμμα είναι οριακά... Να το χαρείς με μέτρο. άποψη μου συμφωνω απολυτα.+ οτι εγω οποτε εχει τυχει και εχω βαλει 95αρα βλεπω οτι τη καταπινει για τη πλακα!η 100αρα βγαζει περισσοτερα χλμ.και πιστευω τα φρενα ειναι το μονο μειον του αυτοκινητου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 συμφωνω απολυτα.+ οτι εγω οποτε εχει τυχει και εχω βαλει 95αρα βλεπω οτι τη καταπινει για τη πλακα!η 100αρα βγαζει περισσοτερα χλμ.και πιστευω τα φρενα ειναι το μονο μειον του αυτοκινητου.. το έχω ξανά ακούσει ότι δεν έχει καλά φρένα και έχω δει ότι τα αλλάζουνε κιόλας. δεν ξέρω εγώ είμαι ευχαριστημένος με τα φρένα του. ίσως γιατί το προηγούμενο αμάξι που είχα και το άλλο που έχουμε σαν οικογένεια δεν έχουν καλά φρένα και να μου φαίνεται έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 αμα θελετε να φρεναρετε και πατατε μονο φρενο ναι,, ειναι για τον @@@@@@τα φρενα και λογικο γτ συνηθως με 7η ταχυτητα τι να κοψει. ενω αμα κανετε και κατεβασματα, δεν χρειαζεται να αλλαξεται φρενα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 αμα θελετε να φρεναρετε και πατατε μονο φρενο ναι,, ειναι για τον @@@@@@τα φρενα και λογικο γτ συνηθως με 7η ταχυτητα τι να κοψει. ενω αμα κανετε και κατεβασματα, δεν χρειαζεται να αλλαξεται φρενα.. εχεις δικιο αλλα για να φρεναρεις και με τη βοηθεια του κινητηρα πρεπει να εισαι με το S η με το manual.σε μια κατασταση αναγκης που εισαι με D μες στη πολη θα τα χρειαστεις τα φρενα με ολα αυτα τα τρελα που βλεπουμε καθε μερα να πεταγονται απο παντου.και εμενα μου χουνε τυχει κατι τετοια και πειστηκα οτι κατι δε παει καλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 και στο d αμα το εχεις οταν πατησεις να αλλαξεις ταχυτητα θα αλλαξει. και μετα για να επιστρεψεις παλι στο d η κουνατο μοχλο μια στο manual και μια παλι πισω στο d η με το paddle του + πατατο μια κρατημενο και θα μπει μονο του. (το ιδιο ισχυει και για το s) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...