netrinos Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 σήμερα είδα ότι μου κλέψανε την κεραία...οι γύφτοι... πόσο έχει αυτή η κεραία και τη βουτήξανε? από χρυσάφι είναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Xaxaxaxaxaxa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 φιλε netrinos ο κοσμος εχει καταντησει αηδια μη τη ψαχνεις.σε φιλο του ξηλωσανε ολοκληρο το πισω υαλοκαθαριστηρα.σε μενα στο γκολφ που ειχα μου χανε παρει 3 φορεσ τη κεραια..η οποια ηταν των 4ευρω.αλλοι βρισκουν τα αμαξια τουσ στα τουβλα γιατι τους εχουν παρει τις ζαντες..γ@μ@ τα με ΜΕΓΑΛΑ γραμματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 φιλε netrinos ο κοσμος εχει καταντησει αηδια μη τη ψαχνεις.σε φιλο του ξηλωσανε ολοκληρο το πισω υαλοκαθαριστηρα.σε μενα στο γκολφ που ειχα μου χανε παρει 3 φορεσ τη κεραια..η οποια ηταν των 4ευρω.αλλοι βρισκουν τα αμαξια τουσ στα τουβλα γιατι τους εχουν παρει τις ζαντες..γ@μ@ τα με ΜΕΓΑΛΑ γραμματα εμενα μου το βάψανε με μαρκαδόρο και το τριβα 20 ώρες με μια μαλακια σαν το άζαξ για να φύγει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγο πιο γρηγορο απ το δικο μας. η κανω λαθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγο πιο γρηγορο απ το δικο μας. η κανω λαθος? ''Μαμα'' παει ετσι???? Πολυ καλυτερα φαινεται να πηγαινει απο την πολαρα μας.Μπορει βεβαια απλα να φαινεται ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 (edited) το αλλο η ηταν πειραγμενο η δεν ηταν το Α1... Edited December 7, 2011 by fanisgenius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 το polo ειναι πιο βαρυ νομιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 το polo ειναι πιο βαρυ νομιζω το πολο ειναι 6 κιλα πιο ελαφρυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouzoukistas Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Παιδιά Έχει βάλει κανείς turbo timer???αξίζει;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Καλημέρα σε όλους! Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση. Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Καλημέρα σε όλους! Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση. Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ. κανονικα ετσι πρεπει....αλλα αντε να βγαλεις ακρη....απ οτι μου ειπαν η καινουρια τακτικη ειναι να ανοιγουν κινητηρες..ενω παλια τους αλλαζαν λογω του οτι τους εβγαινε πιο φθηνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Παιδιά Έχει βάλει κανείς turbo timer???αξίζει;;;;; δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε. Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!! Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ . ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε. Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!! Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ . ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο καλό ζέσταμα εννοείς να πέσουν οι στροφές και εφυγες? μαζι με τις στροφες και η στιγμιαια καταναλωση αν την κοιτας στο trip, που πηγαινει απο 2.6-2.8 στο 0.6-0.9 και για να περιμενεις πριν το σβησεις κανα μισολεπτο εως λεπτο εννοεις οταν το εχεις ζοριζει ? πχ στην εθνικη πριν σταματησεις για φαγητο που πριν ετρεχες και οι αλλαγες ηταν λιγο ζορικες... (εως "κοφτερες") ενω στην πολη λιγο πριν φτασεις ειτε αναζητεις παρκαρισμα και πηγαινεις χαλαρα ειτε δεν χρειαζεται να τρεξεις αφου ειναι στενακια δεν χρειαζεσαι να το αφησεις να μεινει αναμμενο και το σβηνεις κατευθειαν. σωστα? ε εαν δεν ειναι σωστο κατι απο τα παραπανω πειτε γιατι εγω αυτα κανω εδω και 1 1/2 χρονο που εχω το TSI 1.2. ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Καλημέρα σε όλους! .... Περαστικά φίλε και καλά ξεμπερδέματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Περαστικά φίλε και καλά ξεμπερδέματα! Νά σε καλά ρε φίλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 (edited) Καλημέρα σε όλους! Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση. Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ. ελπιζω φιλε μου να βγαλεις ακρη και οσο πιο ανωδυνα γινεται σε τετοιες περιπτωσεις..υπομονη!απλα ζητα τους να σε ενημερωνουν πριν κανουν οποιαδηποτε κινηση γιατι παιρνουν πολλες πρωτοβουλιες αυτοι απο μονοι και δεν πρεπει.. επισης αυτο που λετε για ζεσταμα-κρυωμα.εγω νομιζω το σωστο ειναι φορτωμα αφου το λαδι φτασει 88-90 και οχι οταν δουμε 90 στο νερο.γτ τοτε το λαδι παιζει γυρω στους 50-55 εκεινη τη στιγμη(για τα μη gti που δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου νομιζω υπολογιζουμε 10-15 λεπτα αφου παει 90 το νερο).και στο κρυωμα σε παραδειγμα οπως αυτο του φιλου greg ειναι κανα 5λεπτο πριν σταματησεις να πηγαινεις λιγο πιο χαλαρα δηλαδη το λαδι να πεσει αναμεσα σε 90-95. μια φορα ειχα δει τη τουρμπινα μετα απο δυο συνεχομενα πατηματα και ηταν κατακκοκινηηηηηη!!! Edited December 8, 2011 by dimaras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 και εγώ δεν το πατάω πριν ζεσταθεί εκτος αν είναι ανάγκη και βιάζομαι. θερμοκρασία λαδιού max μου χει πάει 118 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 επρεπε να ανοιξεις καπο μετα απαυτο το max να σου πεσουν τα σαγονια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε. Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!! Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ . ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο λες οτι δεν χρειαζεται turbo timer απλα να περιμεμει 40 δευτερα πριν σβησει τ αμαξι....μα το turbo timer αυτο ακριβως κανει...κραταει τον κινητηρα σε λειτουρεια για να πεσουν τα λαδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 ε τωρα αν δεν μπορεις να περιμένεις 40 δευτερα τοτε θες turbo timer και σε ατμοσφαιρικό.... Σε κινητηρες ΟΤΤΟ είναι κανονας να ζεσταίνεται το μοτερ καλά και να μην σβήνεται αμέσως είτε ειναι turbo είτε ειναι ατμοσφαιρικο....Δεν τρεχει κατι να το σβήσεις αμεσως αλλα μετα απο πιεση ή ζορι περιμενε λιγα δευτερολεπτα μεχρι να παρεις το κινητο σου,να κλήσεις το rcd,a/c,να παρεις τσιγάρα μπουφαν εισαι κομπλέ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 http://www.goapr.com.au/media/mm-june2011.pdf κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 http://www.goapr.com...mm-june2011.pdf κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!! ασχετο αλλα ειδα την πιστα στο λινκ που εβαλες και σκετηκα οτι εχω καιρο να παω καρτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 (edited) ε τωρα αν δεν μπορεις να περιμένεις 40 δευτερα τοτε θες turbo timer και σε ατμοσφαιρικό.... Σε κινητηρες ΟΤΤΟ είναι κανονας να ζεσταίνεται το μοτερ καλά και να μην σβήνεται αμέσως είτε ειναι turbo είτε ειναι ατμοσφαιρικο....Δεν τρεχει κατι να το σβήσεις αμεσως αλλα μετα απο πιεση ή ζορι περιμενε λιγα δευτερολεπτα μεχρι να παρεις το κινητο σου,να κλήσεις το rcd,a/c,να παρεις τσιγάρα μπουφαν εισαι κομπλέ! εγω εχω ενα προβλημα με τον χρονο....οπου θελω να παω αργω....οποτε...ουτε να ζεσταθει περιμενω...το πιεζω για να φτασω πιο γρηγορα...κ το σβηνω αμεσως http://www.goapr.com...mm-june2011.pdf κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!! μεχρι στιγμης εχω αλλαξει μπουζι κ σκαστρα..η οποια απο ηλεκτρονικη εγινε μηχανικη..εβαλα φιλτρο...κ εχει διαβαστει κ ο εγκεφαλος..την τεταρτη παω να βαλω το ιντερκουλερ κ πεμπτη περναμε το file...μου ειπε για 240+...για να δουμε....κ απο λεφτα.... εξατμιση 1.500....μπουζι 50....σκαστρα 270...φιλτρο 80...ιντερκουλερ 250..προγραμμα 700 Edited December 9, 2011 by fanisgenius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 εγω εχω ενα προβλημα με τον χρονο....οπου θελω να παω αργω....οποτε...ουτε να ζεσταθει περιμενω...το πιεζω για να φτασω πιο γρηγορα...κ το σβηνω αμεσως μεχρι στιγμης εχω αλλαξει μπουζι κ σκαστρα..η οποια απο ηλεκτρονικη εγινε μηχανικη..εβαλα φιλτρο...κ εχει διαβαστει κ ο εγκεφαλος..την τεταρτη παω να βαλω το ιντερκουλερ κ πεμπτη περναμε το file...μου ειπε για 240+...για να δουμε.... κ απο λεφτα.... εξατμιση 1.500....μπουζι 50....σκαστρα 270...φιλτρο 80...ιντερκουλερ 250..προγραμμα 700 ανεβασε ενα βιντεο να ακουσουμε εξατμιση απο ποπαυ! επισης μπουζι τι εβαλες?ενα βα8μο ψυχροτερα η ιριδιου? εχεις θεματα με το λαδι εσυ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...