Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Speedy

Βάζω 100άρα ή μήπως 95άρα ?

  

6 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Το θέμα μας είναι ότι πραγματικά κανείς μας δεν γνωρίζει αν λέει στον βενζινά , βάλε βενζίνη 100 οκτανίων , βάζει 100άρα ή 95 βαφτισμένη 100άρα.

Εκ πείρας δεν έχω δει καμία διαφορά στη χρήση 95 απλής και 100άρας . Ούτε βλάβες από την χρήση της 95άρας απλής σε αμάξι 2000 κυβικών με τούρμπο εδώ και 12 χρόνια . Πολλά βενζινάδικα πουλάνε 95άρα για 100άρα έχοντας ρίξει κατά την παραλαβή της στο βενζινάδικο 4-5 μπουκάλια προσθετικό σε όλο το βυτιοφόρο. Μόλις το έμαθα , δεν ξαναέβαλα 100άρα , παρά μόνο μια φορά στις τόσες βάζω 95 με πρόσθετα ,δλδ αυτήν που στα βενζινάδικα ονομάζουν 98άρα. Ακούω τις απόψεις σας περί του θέματος.

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν φαινεται η διαφορα της 100ρας με την 95αρα στην αποδοση του αυτοκινητου.Οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που δε μπορεις να τις καταλαβεις.Τα πλεονεκτηματα της 100αρας ειναι αλλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν φαινεται η διαφορα της 100ρας με την 95αρα στην αποδοση του αυτοκινητου.Οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που δε μπορεις να τις καταλαβεις.Τα πλεονεκτηματα της 100αρας ειναι αλλα.

Μα δεν μίλησα πουθενά για απόδοση αυτοκινήτου . Τα χαρακτηριστικά του παραπάνω αυτοκινήτου απλά τα ανέφερα . Θα έλεγα να ξεκινήσουμε την συζήτηση μας , αναφέροντας μας τα πλεονεκτήματα της 100άρας .

Φιλικά , Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειχα διαβασει παλαιοτερα τεχνικο αρθρο απο περιοδικο οπου εκανε δοκιμες με απλη και 100αρα.το τελικο πορισμα ηταν οτι τα οφελη με την χρηση 100αρας δεν αντισταθμιζονται με το κοστος οταν χρησιμοποιηται 95αρα.οποτε και προτειναν 95αρα.

επισης οποιαδηποτε διαφορα σε αποδοση κλπ μεταξυ των 2 καυσιμων ηταν εμφανης μονο σε αυτοκινητα βελτιωμενα πολλων αλογατων και οχι σε αυτοκινητα μαμα πολλων αλογατων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι όμως θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.Επειδή πάντα βάζω 100άρα,μια φορά που έτυχε να βάλω 95άρα από λάθος του βενζινοπώλη η διαφορά ήταν εμφανής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ο κατασκευσατης αναφερει την χρηση 100αρας για το αμαξι σου τοτε ναι θα εχεις προβλημα αν βαλεις απλη.το fsi εχεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς!! Το fsi έχω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα το θέμα μας δεν είναι τι πρέπει να βάζεις , αλλά το τι βάζεις , πάντα σε συνδυασμό με το κόστος της μιας και της άλλης .

Δλδ αν γεμίζεις με 55 ευρο 95άρα ενώ με 72 ευρο βάζεις 100άρα(95άρα με πρόσθετο 1/30) αξίζει να δίνεις σε κάθε γέμισμα 17 ευρο χαρτζιλίκι στον βενζινά ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

το fsi δεν δουλευει σωστα με αλλη βενζινη πλην 100αρας.με καυσιμο λιγοτερων οκτανιων χτυπαει πυρακια.οποτε ο φιλος professor δεν εχει και πολλες εναλλακτικες.ειναι ενα bug που ποτε μου δεν χωνεψα στους fsi κινητηρες αφου θα πρεπει μονιμα να βαζεις πολυ πιο βαθεια το χερι στην τσεπη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το fsi δεν δουλευει σωστα με αλλη βενζινη πλην 100αρας.με καυσιμο λιγοτερων οκτανιων χτυπαει πυρακια.οποτε ο φιλος professor δεν εχει και πολλες εναλλακτικες.ειναι ενα bug που ποτε μου δεν χωνεψα στους fsi κινητηρες αφου θα πρεπει μονιμα να βαζεις πολυ πιο βαθεια το χερι στην τσεπη.

Ακριβώς όπως τα λες εiναι φίλε joop. :) Ευτυχώς υπάρχει και η ΕΛΙΝ που μας εχει σώσει μιας και τιμή της δεν ξεπερνάει το 1,15 ευρώ το λίτρο προς το παρόν. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
το fsi δεν δουλευει σωστα με αλλη βενζινη πλην 100αρας.με καυσιμο λιγοτερων οκτανιων χτυπαει πυρακια.οποτε ο φιλος professor δεν εχει και πολλες εναλλακτικες.ειναι ενα bug που ποτε μου δεν χωνεψα στους fsi κινητηρες αφου θα πρεπει μονιμα να βαζεις πολυ πιο βαθεια το χερι στην τσεπη.

Αυτο ισχυει και για τους TFSI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
το fsi δεν δουλευει σωστα με αλλη βενζινη πλην 100αρας.με καυσιμο λιγοτερων οκτανιων χτυπαει πυρακια.οποτε ο φιλος professor δεν εχει και πολλες εναλλακτικες.ειναι ενα bug που ποτε μου δεν χωνεψα στους fsi κινητηρες αφου θα πρεπει μονιμα να βαζεις πολυ πιο βαθεια το χερι στην τσεπη.

κι εγώ fsi έχω , εδώ και 6 γεμίσματα με 95άρα δεν έχω ακούσει πυράκια μιας και το μόνο που αντιλαμβάνομαι εκείνη την ώρα είναι ότι έχω χαμηλές στροφές για να ανέβω την ανηφόρα . Είμαστε off topic .

On topic : Professor ποσο % είσαι σίγουρος οτι η 100άρα που βάζεις ειναι 100% 100άρα ?

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
κι εγώ fsi έχω , εδώ και 6 γεμίσματα με 95άρα δεν έχω ακούσει πυράκια μιας και το μόνο που αντιλαμβάνομαι εκείνη την ώρα είναι ότι έχω χαμηλές στροφές για να ανέβω την ανηφόρα . Είμαστε off topic .

On topic : Professor ποσο % είσαι σίγουρος οτι η 100άρα που βάζεις ειναι 100% 100άρα ?

εκτος του οτι βλεπω μεγαλη διαφορα στην ροπη και στην αποδοση του αυτοκινητου μου ( το ιδιο και σε μαμα εποχες ) το αμαξι χορταινει καυσιμο και βγαζει πιο πολλα χλμ απο οτι με απλη 95αρα ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On topic : Professor ποσο % είσαι σίγουρος οτι η 100άρα που βάζεις ειναι 100% 100άρα ?

Ο Γιώργος ξέρει και το καταλαβαίνει τι βάζει όπως και εγώ το νιώθω.

Εσυ δεν βάζεις 100άρα επειδή δεν είσαι σίγουρος ή επειδή δεν νιώθεις κάποια διαφορά??

Edited by Κοσμάς

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο Γιώργος ξέρει και το καταλαβαίνει τι βάζει όπως και εγώ το νιώθω.

Εσυ δεν βάζεις 100άρα επειδή δεν είσαι σίγουρος ή επειδή δεν νιώθεις κάποια διαφορά??

90% , 10 % :)

+ οτι διάβασα αυτό http://209.85.129.132/search?q=cache:OSg9j...lient=firefox-a

δείτε τα ποστ του χρήστη kirkonet

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε 'συ τέο αν δεν μπορείς να καταλάβεις την 100άρα από την 95άρα τι να πω!

Όταν κάνεις καθημερινά στάνταρ διαδρομές συγκρίνεις και την αυτονομία και καταλαβαίνεις!

Δοκιμάζεις και σταμπάρεις βενζινάδικα δεν είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις και δεν είναι δικαιολογία αυτό για να μην βάζεις 100άρα. Τέσπα όπως νιώθει ο καθένας γιατί έχει κάποια λεπτά παραπάνω η τιμή της.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε 'συ τέο αν δεν μπορείς να καταλάβεις την 100άρα από την 95άρα τι να πω!

Όταν κάνεις καθημερινά στάνταρ διαδρομές συγκρίνεις και την αυτονομία και καταλαβαίνεις!

Δοκιμάζεις και σταμπάρεις βενζινάδικα δεν είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις και δεν είναι δικαιολογία αυτό για να μην βάζεις 100άρα. Τέσπα όπως νιώθει ο καθένας γιατί έχει κάποια λεπτά παραπάνω η τιμή της.

Μια φορά που γέμισα 100άρα το ρεζερβουάρ άδειασε στα 2/3 των χιλιομέτρων που κάνω κατά μέσο όρο την εβδομάδα. Έπειτα έβαλα 100αρα (γέμισμα) σε ένα βενζινάδικο στον Λαγκαδά , όπου και πραγματικά εξεπλάγην με την ποιότητα της βενζίνης . Δεν είχα ξαναδεί το αμάξι να δουλεύει τόσο καλά , αρμονικά , με περισσότερα χλμ στον υπολογιστή . Όσες φορές έβαλα 100αρα από βενζινάδικο μέσα στη Θεσ/νικη πραγματικά ήταν σαν να έβαζα 95αρα . Οπότε δεν μπορώ να εμπιστευτώ κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος . Προτιμώ να βάζω 95αρα και να πληρώνω για 95αρα και να ξέρω σίγουρα ότι είναι 95αρα παρά να ζητάω 100αρα , να βάζει 95 με πρόσθετα και να πληρώνω μια διαφορά της τάξεως των 17 ευρω το γέμισμα .

1) Αναμιγνύοντας βενζίνη 95 οκτανίων και 100 οκτανίων δεν έχεις βενζίνη 97,5 οκτανίων. Σαφώς και θα έχεις απόκριση καλύτερη από την απλή αμόλυβδη με αυτό το μίγμα καθώς θα έχουν αυξηθεί τα οκτάνια της βενζίνης που χρησιμοποιείς αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο ακριβής αριθμός τους θα είναι αυτός.

2) Όλα τα καινούρια αυτοκίνητα (καταλυτικά) έχουν knock sensor. Η παραπάνω δύναμη που αισθάνεστε, αυτό που λέμε τράβηγμα, δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά η ροπή του αυτοκινήτου. Με βενζίνη παραπάνω οκτανίων από την 95άρα, αυτό που επιτυγχάνεται είναι η αύξηση της συμπίεσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να αισθάνεστε ότι τραβάει περισσότερο.

3) Η TEXACO δεν έκλεισε. Απλώς στην Ελλάδα εξαγοράστηκαν τα πρατήρια της. Ωστόσο δραστηριοποιείται ακόμη στον τομέα των λιπαντικών μέσω συνεργασίας με την AEGEAN.

4) Όλες οι εταιρίες αγοράζουν από τα τέσσερα διυλιστήρια της χώρας. Ωστόσο η αγορά τροφοδοτείται και από ΅καραβιέςΆ που έρχονται από το εξωτερικό. Οι εταιρίες στη συνέχεια αποθηκεύουν τα καύσιμα τους σε δεξαμενές , όχι απαραίτητα δικές τους και στην συνέχεια τα προωθούν στην αγορά. Στον τομέα της αποθήκευσης υπάρχει συνεργασία μεταξύ των εταιριών.

5) Η Shell V-Power/99+ και η BP Ultimate έρχονται με καραβιές από την Ολλανδία. Η Kinitron 100 παράγεται στην Ελλάδα.

6) Τα οκτάνια δεν είναι βαθμός καθαρότητας αλλά δείκτης αντικροτικότητας.

7) Καμία βενζίνη δεν περιέχει κάρβουνο! :D

:) Νερωμένη αμόλυβδη βενζίνη είναι σχεδόν απειροελάχιστές οι πιθανότητες για να βρεις στην αγορά. Γιατί; Γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να την νοθεύσεις με καμία άλλα ποιότητα βενζίνης αφού θα προκαλέσει ζημιά στα ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου εξΆ αρχής. Οι βενζίνες που νοθεύονται πολύ εύκολα είναι αντίθετα οι 100άρες (με 98 ή 95 οκτανίων), οι 98άρες (με 95 οκτανίων), οι σούπερ ( με απλή αμόλυβδη) και το πετρέλαιο κίνησης (με θέρμανσης). Οπότε ποιο πολλές είναι οι πιθανότητες να φας φόλα με ενισχυμένη βενζίνη.. παρά με απλή. Χρησιμοποιώντας 100άρες γίνεστε υποψήφια θύματα! Ωστόσο νοθεία γίνεται συνήθως με το πετρέλαιο κίνησης που το κέρδος είναι τεράστιο. Ρισκάρεις να νοθεύσεις κάτι που κάνει 0,40 ¤ /λίτρο (πετρέλαιο θέρμανσης) πουλώντας το διπλά σαν πετρέλαιο κίνησης. Σε μια δεξαμενή 5 τόνων το κέρδος θα ήταν 2000 ¤. Όμως δεν ρισκάρεις να νοθεύσεις αμόλυβδη βενζίνη με κάτι άλλο αφού το κέρδος (της τάξης των 0,02-0,03 ¤ ανά λίτρο) θα ήταν ελάχιστο και το πρόστιμο από 10.000 ¤ έως 300.000 ¤.

9) Σαφώς και ένα Impeza ή ένα EVO θα πηγαίνει καλύτερα με 100άρα βενζίνη. Αλήθεια όμως, πόσοι από εσάς έχουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και μεγάλων επιδόσεων με υπερσυμπιεστές κτλ. Το σύνολο της χώρας διαθέτει απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Οπότε πληρώνοντας 1 ¤ το λίτρο για να έχετε στο αυτοκίνητο σας 2hp και 0,2 χιλ. ροπής παραπάνω νομίζω ότι δεν αξίζει.

10) Ο αριθμός των οκτανίων στις 100άρες παίζει ανάλογα με την παρτίδα. Σωστά όπως είπε κάποιος πιο πάνω μπορεί να είναι και λίγο παραπάνω (101 οκτάνια) ή και λίγο παρακάτω.

11) Αν νομίζεται ότι οι απλές βενζίνες επιβαρύνουν το περιβάλλον περισσότερο από τις 100άρες είστε γελασμένοι. Έχουν το ίδιο ακριβώς ποσοστό θείου(50 ppm) καθώς από 1/1/2005 υπάρχει κοινοτική οδηγία σχετικά με τις προδιαγραφές των καυσίμων. Επομένως και οι κατακαθίσεις πλέον στον κινητήρα (βαλβίδες) είναι όσες και με τις 100άρες. Απλώς οι 100άρες καθαρίζουν τις προηγούμενες επικαθίσεις από τυχόν βενζίνες που χρησιμοποιούσατε πριν από αυτή την ημερομηνία.

12) Σαφώς και σε περιόδους κρίσεις των τιμών η απλή αμόλυβδη ανεβαίνει αναλογικά υψηλότερα αφού στις υπόλοιπες πληρώνεται καπέλο (κοινώς σας πιάνουν ****) και προτού να υπάρχει κρίση.

13) Η ΕΚΟ δεν πωλεί πλέον 98άρες γιατί η εταιρία αποφάσισε να διαθέτει μόνο 100άρα. Αλήθεια γιατί δεν κάνετε παράπονο και στην BP; Αυτή η εταιρία πουλάει 98άρες; Καλύτερα να μην κατηγορούμε την ΕΚΟ.

14) Καμία εταιρία δεν μπορεί να κατηγορηθεί πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις. Απλώς οι πρατηριούχοι είναι οι λαμάκες της υπόθεσης. Κοιτάτε τις λίστες του ΥΠ. ΑΝ. και μαυρίστε τους. Όχι τις εταιρίες. Τους πρατηριούχους. Εξάλλου είπαμε.. εμάς μας ενδιαφέρουν μόνο οι αμόλυβδες βενζίνες. Όπως λέμε αλλιώς.. η εγκληματικότητα δεν έχει εθνικότητα. Δεν καταδικάζουμε την εθνικότητα?αλλά τον εγκληματία. B)

15) Τελικά το καλύτερο συντελεστή τιμής / ποιότητας τον έχει.. η φθηνότερη βενζίνη. Γιατί; Προσωπικά βάζω από ένα πρατήριο AEGEAN με 0,67¤ - 0,70¤ το λίτρο. Την φθηνότερη στην Θεσσαλονίκη. Φουλάρω και κάνω περίπου 580 χιλιόμετρα εκτός πόλης (ταξιδεύω Θεσσαλονίκη ? Γρεβενά μέρα παρά μέρα). Εάν θα έβαζα μία 100άρα θα πλήρωνα περίπου 1¤ δηλαδή περίπου +50% ανά λίτρο στην τιμή που αγοράζω τώρα.. όμως η απλή μέθοδος των τριών λέει ότι τα χιλιόμετρα που θα έπρεπε να βγάζω είναι 870 (+50% στα 580) ! Πράγμα που ποτέ δεν το κατάφερα αφού το έχω δοκιμάζει. Απλώς έβγαλα..40 χιλιόμετρα παραπάνω.. στα 620 χιλιόμετρα άναψε ρεζέρβα. Οπότε.. τζίφος περί τρελής οικονομίας. :D

16) Τέλος αγοράζοντας καύσιμα από τις εταιρίες αυτές.. βοηθάτε τις Εγγλέζες και όχι την εθνική μας οικονομία. Μπορεί σαν λακαμές να φωνάζετε στις πορείες κατά των Αμερικανών, να τους καταριέστε, να ξεχνάτε τι έγινε στην Κύπρο, στο Ιράκ κτλ. αλλά και το ουίσκι σας θα το πιείτε.. και την κόλα σας.. και το τζιν σας θα το αγοράσετε.. και το Marlboro θα το καπνίσετε και την βενζίνη από την BP και Shell θα βάλετε. Τελικά η βλακεία σΆ αυτό τον τόπο είναι ανίκητοι. Ξυπνάτε ρε? μην πέφτετε θύματα των πολυεθνικών. ¶ντε και καλά χιλιόμετρα..

Βρίσκομαι πίσω με επίσημα στοιχεία. Το σύνολο των πρατηρίων της ΕΚΟ είναι 1.640 ενώ αυτό της Shell ανέρχεται στα 1.298 (ενημερωτικό δελτίο ΕΛΙΝΟΙΛ η πηγή. Ακόμη εάν θες να βρεις και ο ίδιος στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των πρατηρίων της κάθε εταιρίας δεν έχεις παρά να πας σε κάποια τράπεζα και να ζητήσεις το ενημερωτικό δελτίο της ΡΕΒΟΙΛ που και αυτή μπήκε πριν λίγο καιρό στο χρηματιστήριο. Και από εκεί μπορείς να βρεις τον αριθμό των πρατηρίων της κάθε εταιρίας. ). Οπότε κατερρίφθη και ο μύθος των περισσοτέρων πρατηρίων της Shell. Και έχω να σου παραθέσω μερικά ακόμη στοιχεία.

1) Η πλειοψηφία των προστίμων έχει να κάνει με νοθείες όχι στην απλή αμόλυβδη.. αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είδη καυσίμων. Κοίτα το στην σελίδα του ΥΠ. ΑΝ.

2) Από την παράγραφο που παραθέτεις (14) και μου λες ότι έκανα λάθος, αυτό που σου έμεινε ήταν το πιο είναι το φθηνότερο πρατήριο στην Θεσσαλονίκη; Το κεντρικό νόημα ήτανε ότι οι 100άρες δεν αξίζουν τα λεφτά τους όσον αφορά το θέμα της οικονομίας. Η τιμή (+50% σε σχέση με απλή αμόλυβδη) είναι αντιστρόφως ανάλογη με την οικονομία (+7% παραπάνω χιλιόμετρα) στην περίπτωση μου.

3) Καταλάβετε το.. όλα είναι θέμα μάρκετινγκ. Και πάντα οι διαφημίσεις.. λένε την μισή αλήθεια. Αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας. Οι 100άρες βασίζονται σε ένα μύθο με τρία βασικά επιχειρήματα. Μεγαλύτερη οικονομία, καθαρότερο περιβάλλον και αυξημένες επιδόσεις. Την επόμενη φορά θα σας αποδείξω με στοιχεία ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει πλήρως. Είναι τεχνητά καλλιεργημένος ο μύθος περί όλων αυτών. Μην βιαστούν μερικοί να με κατηγορήσουν (ειδικά για το θέμα των αυξημένων επιδόσεων). Θα μιλήσω με αποδείξεις ( η καλύτερα με χρόνους και διαγράμματα ισχύος και ροπής). Στις επόμενες σειρές θα αναλύσω τα δύο πρώτα. Όσο για τις επιδόσεις.. θα σας αποδείξω ότι οι εταιρίες δεν λένε πάλι όλη την αλήθεια, μόλις παραλάβω στα χέρια μου όλα τα στοιχεία. Η έρευνα μου συνεχίζεται..

4) Μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να κάνεις με 100άρες όσο αφορά την ποσότητα που καταναλώνεις αλλά όπως είπαμε ο παράγοντας τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο. ¶λλο είναι να κάνεις με 30 ¤ (φουλάρισμα με απλή αμόλυβδη) και να διανύεις περίπου 580 χιλ. και άλλο να διανύεις με 45 ¤ (φουλάρισμα με 100άρα) περίπου 620 χιλ. Εσείς τι θα προτιμούσατε; Επομένως οικονομική στην ποσότητα.. αντιοικονομική στην τσέπη.

5) Καθαρότερο περιβάλλον και προστασία του κινητήρα λόγω καλύτερης καύσης δεν υφίσταται πλέον γιατί όπως προανέφερα όλες οι βενζίνες πλέον έχουν τα ίδια επίπεδα θείου (50ppm). Οπότε εκπέμπουν τα ίδια καυσαέρια, έχουν τις ίδιες ποσότητες επικαθήσεων στις βαλβίδες και επιβαρύνουν το ίδιο την διάρκεια ζωής του καταλύτη. Οπότε και ο μύθος ότι μακροχρόνια προστατεύουν τα ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου δεν υφίσταται.

6) Αν κοιτάξετε με πιο τρόπο λειτουργούν οι πολυεθνικές εταιρίες πετρελαίου στην χώρα μας.. θα καταλάβετε πόσο νοιάζονται για τον μέσο καταναλωτή. Ρίξτε μια ματιά στις συνολικές πωλήσεις και τα κέρδη των πολυεθνικών, συγκρίνετε τα με των υπολοίπων εταιριών και θα καταλάβετε τι εννοώ. Μετά από αυτό.. αποφασίστε από πού θα προμηθεύεστε καύσιμα. Και καταλάβετε και κάτι άλλο.. στο χέρι σας είναι κάθε φορά να μειώνετε ή (με τις εμμονές σας σε κάποιες εταιρίες) να αυξάνεται τις τιμές.

7) Αλήθεια, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει γιατί η Shell και η BP έχουν μακράν τις ακριβότερες τιμές καυσίμων στην Ελλάδα σε σχέση με τα υπόλοιπα πρατήρια;

Είμαι πάλι πίσω αλλά αυτή την φορά με στοιχεία.. έχω να σου πω λοιπόν ότι στα χέρια μου βρίσκεται χαρτί με επίσημες κατανομές δειγμάτων. Ξέρεις λοιπόν πόσα πρατήρια ελέγχθηκαν από κάθε εταιρία κατά το έτος 2003; Λοιπόν.. σχετικά με το πετρέλαιο κίνησης που σύμφωνα με την γνώμη σου η ΕΚΟ είναι πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις.. σε σύνολο 85 δειγμάτων.. (που είναι το σύνολο των ελέγχων κατά το έτος 2003) τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν 35(!!!) φορές.. ενώ τα πρατήρια της Shell.. μόλις 6!! . (Προσοχή.. ο αριθμός αυτών των δειγμάτων έχει να κάνει με τους ελέγχους για το πετρέλαιο κίνησης και όχι με τον συνολικό αριθμό των ελέγχων που διενεργήθηκαν στα πρατήρια.) Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν.. τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν πολλαπλάσια. Τώρα και σύμφωνα με την δική σου λογική.. η Shell στο πετρέλαιο κίνησης έχει ποσοστό νοθείας 33%; (Αφού από τους 6 ελέγχους.. πιάστηκαν 2 παραβάτες) Απλά ρωτάω.. αλλά και απαντάω. Σαφώς και όχι. Είδες λοιπόν που έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα σχετικά με τα ποσοστά νοθείας της κάθε εταιρίας. Συνέχιζε λοιπόν να κάνεις τους ΅ποιοτικότερουςΆ ¶γγλους μάγκες.. και άσε τους κουτοπόνηρους έλληνες λακάμες. B) Όσο για τους άπιστους Θωμάδες που τυχόν δεν θα με πιστέψουν ας μου στείλουν ένα e-mail στην διεύθυνση kirkonet@yahoo.com με κάποιο fax για να τους περάσω τα στοιχεία και τα σχεδιαγράμματα εάν θέλουν. (Και για όποιες άλλες απορίες ή ερωτήσεις έχετε και μπορώ να βοηθήσω). Πάντως με νεότερα στοιχεία, κατά το έτος 2004 τα πρατήρια που ελέγχθηκαν ήταν πολύ περισσότερα και τα ποσοστά νοθείας λιγότερα. Φαίνεται πως κάποιοι άρχισαν να βάζουν μυαλό (για ποιόν χτυπά η καμπάνα; ). Τέλος.. χωρίς να το έχω διασταυρώσει, φίλος μου είπε πως σε κάποιο τεύχος του 4ΤΡΟΧΟΙ υπήρχε σχετικά αφιέρωμα σχετικά με τις εταιρίες και τις νοθείες (το προηγούμενο ή το προ - προηγούμενο τεύχος). Δεν ορκίζομαι κιόλας γιΆ αυτό αλλά εάν θέλετε ψάξτε το.

Δυστυχώς στην Ελλάδα το να φας πρόστιμο δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου καθώς η πλειοψηφία των πρατηρίων δεν ανήκουν στις εταιρίες πετρελαιοειδών όπως στο εξωτερικό αλλά σε απλούς πρατηριούχους που δουλεύουν κάτω από το σήμα μίας εταιρίας. Οπότε ο πρατηριούχους ακόμα και αν τιμωρηθεί με αφαίρεση σήματος μπορεί.. είτε να αλλάξει εταιρία.. είτε να συνεχίσει σαν ανεξάρτητο πρατήριο. Πάντως όταν βλέπετε πρατηριούχους να τρώνε πρόστιμα των 100.000 ¤ και να συνεχίζουν να δουλεύουν.. τότε καταλαβαίνετε.. πόσο μαύρο χρήμα πρέπει να έχουν κερδίσει για να συνεχίζουν να λειτουργούν. Σαφώς και υπάρχουν ποινικές ρήτρες από τις εταιρίες σε περίπτωση που εντοπιστούν πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα και όπως είπες ίσως και αυτό να αποτελέσει λόγω διακοπής στην μεταξύ τους συνεργασία (πρατηριούχου ? εταιρίας εννοώ).

Όσο για την Kinitron 95+ πράγματι αυτό το συν σημαίνει κάτι παραπάνω όσον αφορά το θέμα των οκτανίων. Αλλά τις περισσότερες φορές αυτό το + στα οκτάνια οφείλεται στην παρουσία πρόσθετων. Η V- Power Racing 99+ πράγματι μετονομάστηκε σε 100 αφού και εδώ (όπως και σε άλλα θέματα) το marketing τις εταιρίας κάνει θαύματα.. καθώς η Shell δεν ήθελε να νομίζουν ότι οι πελάτες της ήταν με 1 οκτάνιο λιγότερο από τον ανταγωνισμό! :D

Όσον αφορά την έρευνα μου σχετικά με τις βενζίνες 100 οκτανίων ετοιμάζω μεγάλο μπάμ! Βρέθηκε και δεύτερη περίπτωση αυτοκινήτου που απέδιδε καλύτερα στις χαμηλό ? μεσαίες με 95άρα.. παρά με 100άρα. :confused: Αυτά για όσους νομίζουν ότι βάζοντας 100άρα το αμάξι τους μεταμορφώνεται σε κτήνος ιπποδύναμης, κάνει τρελή οικονομία και προστατεύει το περιβάλλον! :worry:

Και μία ερώτηση ακόμη προς όλα τα μέλη του forum. Μπορείτε να γράψετε εδώ πέρα μετά από όλα αυτά που διαβάσατε ποια θεωρείτε την καλύτερη εταιρία σύμφωνα με την γνώμη σας, ποια βενζίνη βάζετε συνήθως και αν είστε πιστός πελάτης της εταιρίας αυτής η ευκαιριακός; Π. χ. είμαι ο kirkonet, καλύτερη εταιρία θεωρώ την Χ, βάζω κυρίως την Ψ βενζίνη αλλά βάζω και από άλλα πρατήρια ή είμαι πιστός πελάτης. Αν θα μπορούσατε να αιτιολογήσετε κιόλας θα ήμουν ευγνώμων.. :D

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
κι εγώ fsi έχω , εδώ και 6 γεμίσματα με 95άρα δεν έχω ακούσει πυράκια μιας και το μόνο που αντιλαμβάνομαι εκείνη την ώρα είναι ότι έχω χαμηλές στροφές για να ανέβω την ανηφόρα . Είμαστε off topic .

On topic : Professor ποσο % είσαι σίγουρος οτι η 100άρα που βάζεις ειναι 100% 100άρα ?

Καλημέρα speedy.Όσο σίγουρος είσαι εσύ που βάζεις 95άρα ότι έιναι 100% 95άρα άλλο τόσο σίγουρος είμαι εγώ ότι η 100άρα που βάζω ότι είναι 100% 100άρα.Η γνώμη σου είναι σεβαστή λοιπόν αλλά και όλο το κατεβατό πάνω στο οποίο στηρίζεσαι για να επιχειρηματολογήσεις.Όμως εγώ βασίζομαι στην προσωπική μου εμπειρία και καλό θα είναι να εισακουσθώ.Βάλε λοιπόν μόνο 100άρα και θα με θυμηθείς.Υπάρχουν 2-3 συγκεκριμένα πρατήρια από τα οποία προμηθεύομαι βενζίνη ανάλογα με την διάθεσή μου και το πορτοφόλι μου.Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου στείλω pm για να σ΄ενημερώσω σχετικά μ΄αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το fsi δεν δουλευει σωστα με αλλη βενζινη πλην 100αρας.με καυσιμο λιγοτερων οκτανιων χτυπαει πυρακια.οποτε ο φιλος professor δεν εχει και πολλες εναλλακτικες.ειναι ενα bug που ποτε μου δεν χωνεψα στους fsi κινητηρες αφου θα πρεπει μονιμα να βαζεις πολυ πιο βαθεια το χερι στην τσεπη.

fsi και tsi ειναι το ιδιο πραγμα στην ουσια. οσο 100αρα θελει ο ενας αλλο τοσο 10αρα θελει και ο αλλος που ειναι και τουρμπο! γιατι εδω θα τρελαθουμε αν λεει καποιος πως ο 1600αρης του χωρις τουρμπο θελει κατοσταρα ενω ο τουρμπο 1400 οχι.

ισα ισα που αναποδα ειναι.

αλλα εχω να πω πως με το GTI εχω κανει 60,000χιλιομετρα απο τα οποια τα τελευταια 45,000 με 95αρα εκο.

το σκιζω το αμαξι αλλα κανενα προβλημα και στα τοσα αλογα ουτε βλεπω διαφορα.

η αποψη πως οι 1600 fsi θελουν κατοσταρα προηλθε απο το γεγονος πως η vw ελεγε πως ειναι 115 αλογα αλλα για να βγαλει αυτα τα αλογα πρπεει να βαλεις κατοσταρα. οποτε βαλε 95 και εχε 110 αλογα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο καθενας μας εχει την αποψη του και ειναι σεβαστη.η πραγματικοτητα ειναι ορατη μεσα απο την καθημερινοτητα.εγω εχω 1400 tsi και του βαζω 95αρα οπως λεει ο κατασκευαστης.προβλημα με πειρακια ,αποδοση κλπ κανενα απολυτως.αν του βαλω 100αρα μια απο τα ιδια εκτος μονο οτι βλαπτω σοβαρα την τσεπη μου.φιλοι εχουν 1600 και 2000 fsi.βαζουν αποκλειστικα 100αρα απο την μερα που τα αγορασαν.αν βαλουν 95αρα εστω απο λαθος του βενζινα το αμαξι τους ''σερνεται'' και χτυπαει πυρακια που ακουγονται μεχρι το σπιτι μου.αυτο ειναι πραγματικοτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα speedy.Όσο σίγουρος είσαι εσύ που βάζεις 95άρα ότι έιναι 100% 95άρα άλλο τόσο σίγουρος είμαι εγώ ότι η 100άρα που βάζω ότι είναι 100% 100άρα.Η γνώμη σου είναι σεβαστή λοιπόν αλλά και όλο το κατεβατό πάνω στο οποίο στηρίζεσαι για να επιχειρηματολογήσεις.Όμως εγώ βασίζομαι στην προσωπική μου εμπειρία και καλό θα είναι να εισακουσθώ.Βάλε λοιπόν μόνο 100άρα και θα με θυμηθείς.Υπάρχουν 2-3 συγκεκριμένα πρατήρια από τα οποία προμηθεύομαι βενζίνη ανάλογα με την διάθεσή μου και το πορτοφόλι μου.Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου στείλω pm για να σ΄ενημερώσω σχετικά μ΄αυτά.

Ναι Professor κι αν διαβάσετε όλοι το λινκ που σας έδωσα πιο πριν θα ανατριχιάσετε , εάν μπορείς να μου πεις μερικά καλά πρατήρια στη Θεσσαλονίκη με καλές τιμές θα ήταν εντάξει . Απλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω την διαφορά 0,35¤/λίτρο (δλδ 19.25 ¤/γέμισμα) για μια βενζίνη που μπορώ να την αγοράσω με την κανονική της τιμή(0.995¤/λίτρο). Μια διαφορά της τάξεως των 0,10-19¤/λίτρο είναι σεβαστή για μια βενζίνη 100 οκτανίων .

ο καθενας μας εχει την αποψη του και ειναι σεβαστη.η πραγματικοτητα ειναι ορατη μεσα απο την καθημερινοτητα.εγω εχω 1400 tsi και του βαζω 95αρα οπως λεει ο κατασκευαστης.προβλημα με πειρακια ,αποδοση κλπ κανενα απολυτως.αν του βαλω 100αρα μια απο τα ιδια εκτος μονο οτι βλαπτω σοβαρα την τσεπη μου.φιλοι εχουν 1600 και 2000 fsi.βαζουν αποκλειστικα 100αρα απο την μερα που τα αγορασαν.αν βαλουν 95αρα εστω απο λαθος του βενζινα το αμαξι τους ''σερνεται'' και χτυπαει πυρακια που ακουγονται μεχρι το σπιτι μου.αυτο ειναι πραγματικοτητα.

Πραγματικά δεν έχω ακούσει πειράκια ούτε μια φορά που έβαλα 95άρα . Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω . Εσείς ?

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι Professor κι αν διαβάσετε όλοι το λινκ που σας έδωσα πιο πριν θα ανατριχιάσετε , εάν μπορείς να μου πεις μερικά καλά πρατήρια στη Θεσσαλονίκη με καλές τιμές θα ήταν εντάξει . Απλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω την διαφορά 0,35¤/λίτρο (δλδ 19.25 ¤/γέμισμα) για μια βενζίνη που μπορώ να την αγοράσω με την κανονική της τιμή(0.995¤/λίτρο). Μια διαφορά της τάξεως των 0,10-19¤/λίτρο είναι σεβαστή για μια βενζίνη 100 οκτανίων .

Πραγματικά δεν έχω ακούσει πειράκια ούτε μια φορά που έβαλα 95άρα . Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω . Εσείς ?

πραγματικα φιλε αλλαξε βενζιναδικο και μολις εντοπισεις αυτο με την καθαρη βενζινη και το αμαξι παρει 100αρα τοτε θα καταλαβεις κι εσυ την διαφορα!!!

εδω στο seicento της κοπελας μου μολις το παρω στα χερια μου και του κανω εναμιση γεμισμα με 100αρα αλλαζει ολο το αμαξι κι εσυ μου λες για 1600 και λοιπα

Share this post


Link to post
Share on other sites
πραγματικα φιλε αλλαξε βενζιναδικο και μολις εντοπισεις αυτο με την καθαρη βενζινη και το αμαξι παρει 100αρα τοτε θα καταλαβεις κι εσυ την διαφορα!!!

εδω στο seicento της κοπελας μου μολις το παρω στα χερια μου και του κανω εναμιση γεμισμα με 100αρα αλλαζει ολο το αμαξι κι εσυ μου λες για 1600 και λοιπα

αν η διαφορά στην τιμή ήταν μικρότερη από τα 0,20 λεπτά/λιτρο και ήξερα ότι είναι 100αρα θα έβαζα . Σήμερα επιβεβαιώθηκα για την πόσο καλή 95άρα βάζω και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω κανένα σύμπτωμα 95άρας σε fsi . Χρόνια βάζει από εκεί ο πατέρας μου , και όσες φορές άλλαξα βενζινάδικο για να βάλω 100άρα απλά το μετάνιωσα , όπως σας είπα και προηγουμένως . Μακάρι να μας βάζουν αυτό που πληρώνουμε πάντα .

Share this post


Link to post
Share on other sites
εκτος του οτι βλεπω μεγαλη διαφορα στην ροπη και στην αποδοση του αυτοκινητου μου ( το ιδιο και σε μαμα εποχες ) το αμαξι χορταινει καυσιμο και βγαζει πιο πολλα χλμ απο οτι με απλη 95αρα ....

ειναι γεγονος οτι κυκλοφορει μεγαλη απατη με τις βενζινες και κυριως με τις 100ρες

το θεμα ειναι οτι το δικο μου (λογω τουρμπισματος) δεν κινειται με 95αρα βαραει πυρακια, η δεν εχει τις ροπες που πρεπει, αλλα και με "καποιες" 100ρες οποτε θελω δεν θελω το καταλαβαινω

χρησιμοποιω ΒΡ & SHELL κυριως και εναλακτικα ΕΛΙΝ αν και πρεπει να βαζουμε σε γνωστα πρατηρια για να μπορουμε να εχουμε απαιτησεις απο τον βενζινα

Edited by tamtamcafe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσοχή: Τα πρόσθετα δεν αλλάζουν τον αριθμό οκτανίου της βενζίνης, ό,τι και να λένε οι βενζινάδες. Δεν υπάρχει 98αρα στην ελληνική αγορά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...