xvibes Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 Eυχαριστω για την αποδοχη παιδια να 'στε καλα... On 6/4/2017 at 8:59 ΜΜ, nikdev said: Καλωσηρθες Βαγγελη, Οπως θα διαπιστωσεις ειναι η μερα με τη νυχτα! Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου Δυστυχως επειδη γνωριζω πολυ καλα ομως κ το colt czt το οποιο και εχω οδηγησει...φοβαμαι οτι θα με ραβουν ολα σχεδον καθως "μαμα" czt/ralliart ουτε με κυαλια δεν βρισκεις χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 Δεν νομίζω ότι συγκρίνεται το περίπτερο με το Golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 8 hours ago, xvibes said: Eυχαριστω για την αποδοχη παιδια να 'στε καλα... Δυστυχως επειδη γνωριζω πολυ καλα ομως κ το colt czt το οποιο και εχω οδηγησει...φοβαμαι οτι θα με ραβουν ολα σχεδον καθως "μαμα" czt/ralliart ουτε με κυαλια δεν βρισκεις χαχα Μόνο που επειδή στο κάτω κάτω είμαστε τόσο γρήγοροι όσο φτάνει η τσέπη μας (έτσι δεν είναι? αλλιώς παίρνεις και yaris, του πετάς πάνω άλλα 4 yaris και ράβεις ότι θες), και εδώ μπαίνει το κατά πόσο αξίζει ή όχι ένα setup για το εκάστοτε αμάξι, με αυτό το δεδομένο να ξέρεις ότι ο 1.8 TSI έχει τελείως άλλο ταβάνι. Όταν λοιπόν με το καλό φτιάξεις το πολάκι ένα πρώτο στάδιο με 250 αλογάκια και το βαρεθείς, θα ρίξεις πάνω μία K04-064 που τουλάχιστον στον προηγούμενο 1.8 TSI έμπαινε σχεδόν κουτί με λίγη μόνο δουλίτσα για να χωρέσει (κλειστό μοτέρ πάντα) και θα πάρεις άλλα 100, εύκολα, αξιόπιστα και με χαμηλό κόστος. Ποιος θα ράβει ποιόν. Για ρώτα τον άλλον πόσο μαρούλι χρειάζεται. Στα λέω επειδή από τα λεγόμενά σου σε κόβω ότι σου αρέσει η βελτίωση και αργά ή γρήγορα θα ρθει ο καιρός. Οπότε με το καλό καταρχήν να το πάρεις και να το ευχαριστηθείς, και μετά εδώ είμαστε. Πάντως πραγματικά, μέρα με τη νύχτα τα δύο αμάξια και πέραν του μοτέρ, μην τα συγκρίνεις καν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 Μόνο που επειδή στο κάτω κάτω είμαστε τόσο γρήγοροι όσο φτάνει η τσέπη μας (έτσι δεν είναι? αλλιώς παίρνεις και yaris, του πετάς πάνω άλλα 4 yaris και ράβεις ότι θες), και εδώ μπαίνει το κατά πόσο αξίζει ή όχι ένα setup για το εκάστοτε αμάξι, με αυτό το δεδομένο να ξέρεις ότι ο 1.8 TSI έχει τελείως άλλο ταβάνι. Όταν λοιπόν με το καλό φτιάξεις το πολάκι ένα πρώτο στάδιο με 250 αλογάκια και το βαρεθείς, θα ρίξεις πάνω μία K04-064 που τουλάχιστον στον προηγούμενο 1.8 TSI έμπαινε σχεδόν κουτί με λίγη μόνο δουλίτσα για να χωρέσει (κλειστό μοτέρ πάντα) και θα πάρεις άλλα 100, εύκολα, αξιόπιστα και με χαμηλό κόστος. Ποιος θα ράβει ποιόν. Για ρώτα τον άλλον πόσο μαρούλι χρειάζεται. Στα λέω επειδή από τα λεγόμενά σου σε κόβω ότι σου αρέσει η βελτίωση και αργά ή γρήγορα θα ρθει ο καιρός. Οπότε με το καλό καταρχήν να το πάρεις και να το ευχαριστηθείς, και μετά εδώ είμαστε. Πάντως πραγματικά, μέρα με τη νύχτα τα δύο αμάξια και πέραν του μοτέρ, μην τα συγκρίνεις καν. Τι με θύμησες τώρα. Από το 2011 μέχρι και πέρσι που ασχολιομουν κάπως σε όποιο φόρουμ έμπαινα σε καπια σελίδα με αμάξια και ελεγα έχω 1.8 tsi Κ04 με κλειστό μοτέρ δεν το πίστευε κανένας. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση άγνοια έχουν και καλά γνώστες του αυτοκινήτου. Με έχουν μπλοκάρει σε όλα εννοείται. Κατάλαβα ότι είναι γενικό το κακό ζήλια οπότε δεν ξανά ασχολήθηκα.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 Ναι μωρέ ντάξει όσο ζει κανείς μαθαίνει και η ίδια η K04 δεν είχε παροχή πάνω από 350-360 λέγανε, ειδικά για τα 400 γελούσαν κιόλας και τα 14άρια 1ο στάδιο δεν έβλεπαν 250 λέγανε, όλα αυτά εκεί στην περίοδο που λες. Η αλήθεια είναι ότι και οι βελτιωτές οι ίδιοι έχουν μάθει πολλά από τότε και έχουν εξελίξει τα προγράμματά τους. Γι αυτό και βλέπεις τώρα τα 250 στα 14άρια να βγαίνουν εύκολα με καλό custom πρόγραμμα, ενώ τα υβρίδια 300ρίζουν ++ ανάλογα τα φτερά ενώ κάποτε 270 μαξ. Όπως για την Κ04 σε μας άρχισαν και οι μεγάλοι να 400ρίζουν, βλέπε GIAC 350 ρόδα με το "extreme file" για Κ04 με νερά βέβαια, αλλά και πάλι βλέπεις νούμερα που έβλεπες μόνο σε custom και κυρίως Ελλάδα. Όλοι μαθαίνουν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 On 10/6/2017 at 8:01 ΜΜ, DarkX said: Μόνο που επειδή στο κάτω κάτω είμαστε τόσο γρήγοροι όσο φτάνει η τσέπη μας (έτσι δεν είναι? αλλιώς παίρνεις και yaris, του πετάς πάνω άλλα 4 yaris και ράβεις ότι θες), και εδώ μπαίνει το κατά πόσο αξίζει ή όχι ένα setup για το εκάστοτε αμάξι, με αυτό το δεδομένο να ξέρεις ότι ο 1.8 TSI έχει τελείως άλλο ταβάνι. Όταν λοιπόν με το καλό φτιάξεις το πολάκι ένα πρώτο στάδιο με 250 αλογάκια και το βαρεθείς, θα ρίξεις πάνω μία K04-064 που τουλάχιστον στον προηγούμενο 1.8 TSI έμπαινε σχεδόν κουτί με λίγη μόνο δουλίτσα για να χωρέσει (κλειστό μοτέρ πάντα) και θα πάρεις άλλα 100, εύκολα, αξιόπιστα και με χαμηλό κόστος. Ποιος θα ράβει ποιόν. Για ρώτα τον άλλον πόσο μαρούλι χρειάζεται. Στα λέω επειδή από τα λεγόμενά σου σε κόβω ότι σου αρέσει η βελτίωση και αργά ή γρήγορα θα ρθει ο καιρός. Οπότε με το καλό καταρχήν να το πάρεις και να το ευχαριστηθείς, και μετά εδώ είμαστε. Πάντως πραγματικά, μέρα με τη νύχτα τα δύο αμάξια και πέραν του μοτέρ, μην τα συγκρίνεις καν. Off topic τα καινούρια 1.8TSI μοτέρ έχουν Plug and Play IS38 από Golf R. Αποτελέσματα θεαματικότητα: 390whp Μεγειά το εργαλείο στο φίλο μας :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Ξέρω που το διάβασες αυτό, δεν παίζει το ρόδα, το δυναμόμετρο είναι γτπ. Μοτέρ ναι, τόσα περίπου βγάζει η τουρμπίνα (η μαμά του Golf 7R) κ στα 2λιτρα, όσα βγάζει κ η k04 χωρίς νερά. Τα σωθικά του νέου 1.8 tsi δεν ξέρω πόσο αντέχουν. Ο προηγούμενος 1.8tsi άντεχε σίγουρα 360. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 1 minute ago, queen said: Ξέρω που το διάβασες αυτό, δεν παίζει το ρόδα, το δυναμόμετρο είναι γτπ. Μοτέρ ναι, τόσα περίπου βγάζει η τουρμπίνα (η μαμά του Golf 7R) κ στα 2λιτρα, όσα βγάζει κ η k04 χωρίς νερά. Τα σωθικά του νέου 1.8 tsi δεν ξέρω πόσο αντέχουν. Ο προηγούμενος 1.8tsi άντεχε σίγουρα 360. Ακριβώς γι αυτό και μίλησα για χαμηλού κόστους βελτίωση μιας και δεν ανοίγεις μοτέρ πετάς πάνω μια K04-064 ή έστω του ΜΚ7 Golf R και κλειστό μοτέρ στην καρότσα polo και ibiza έχεις όπλο. Υποθέτω ότι και ο νέος 1.8 TSI θα έχει τουλάχιστον την ίδια αντοχή όπως ο παλιός. Και απ' όσο ξέρω και τα μπεκ επαρκούσαν για 350-360. Τέλος πάντων μεγάλη μαγκιά του VAG που έφερε το μοτέρ αυτό στα μικρά, θα αρχίσουν οι αλλαγές turbo να έρχονται με ρυθμό 1ου σταδίου. Μοτέρ με προοπτική, με ελάχιστα χρήματα να παίρνεις πολλαπλάσια αξία. Στο μεταξύ βλέπω να μπριζώνεται ο φίλος να πιάσει αμέσως δουλεία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Έχω κάνει 144.000 χιλιόμετρα κ04 και από αξιοπιστία μπορώ να πω τα καλύτερα και από κατανάλωση λαδιού το ίδιο. Μικτή κατανάλωση έχω 8-9 λίτρα σε ένα αμάξι μικτό βάρος 1.700 κιλά.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xvibes Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 (edited) χαχαχα παλικαρια ευχαριστω πολυ....νταξει εκλαψα με μερικα σχολια χαχαχα δεν με κοβω για τπτ περισσοτερο απο 1ο σταδιο να πω την αληθεια και αυτο αφου γραψει μερικα χλμ το μοτερ...αλλα ας μην λεω και μεγαλα λογια. Ασε που με κοβω και για κονσερβα προγραμμα χαχα...θα δειξει !! Ευχαριστω και παλι...κ δυστυχως το αλλο Σαββατο με το καλο παραδοση. Ηδη εχω δρομολογησει καποιες αισθητικες παρεμβασεις....ισως κανω καποια αναφορα σε αναλογες ενοτητες. Τολμω να πω οτι ειναι λιγο χαοτικο το φορουμ δεδομενου της ηλικιας του μοντελου... Edited June 15, 2017 by xvibes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xvibes Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 On 6/10/2017 at 0:36 ΜΜ, nikdev said: Δεν νομίζω ότι συγκρίνεται το περίπτερο με το Golf. χαχαχαχα το θεμα ειναι οτι μιλαμε για POLO οχι GOLF Τις καλες εποχες πριν φαει την στουκα και γινει σχεδον μαμα ηταν ετσι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikilllordous Posted June 21, 2017 Report Share Posted June 21, 2017 Καλώς σας βρήκα παιδιά, πολύ καλή δουλεία άψογο το club! Γιώργος κάτοχος Polo 6R TDI 1.4 Bluemotion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted June 22, 2017 Author Report Share Posted June 22, 2017 Καλωσήρθατε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 Καλωςόρισμα σε όλα τα νέα μέλη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 χαιρετω ολα τα μελη ειμαι (προσεχως!) μελλοντικος ιδιοκτητης vw touran το πρωτο γερμανικο υστερα απο δυνατη εμπειρια με ιαπωνικα καλως σας βρηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olspookishmagus Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 (edited) Καλώς σας βρίσκω. Ιδιαίτερους χαιρετισμούς στους τακτικούς θαμώνες του vwclub.gr. Edited June 29, 2017 by olspookishmagus Διόρθωση τυπογραφικού/ορθογραφικού. Από «θαμώνες το vwclub.gr» σε «θαμώνες του vwclub.gr». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Καλωσήρθες στο Vwclub... Υγ. Hocus - Pocus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 (edited) Καλησπέρα σε όλους! Μάκης εδώ,Φοιτητής στη Λευκάδα,κάτοχος ενός ασημί GT MKV Stock προς το παρόν,αλλά όχι για πολύ! Όποιος είναι εδώ τριγύρω να στείλει να κανονίσουμε καμιά βόλτα! Edited June 30, 2017 by Togrigoroftyari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 23, 2017 Author Report Share Posted July 23, 2017 On 6/30/2017 at 8:05 PM, Togrigoroftyari said: Καλησπέρα σε όλους! Μάκης εδώ,Φοιτητής στη Λευκάδα,κάτοχος ενός ασημί GT MKV Stock προς το παρόν,αλλά όχι για πολύ! Όποιος είναι εδώ τριγύρω να στείλει να κανονίσουμε καμιά βόλτα! Καλωσήρθες!!! Λευκάδα που; Είμαι Λευκάδα τώρα για διακοπές και θα είμαι μέχρι τις 30. Να πιούμε καφεδάκι! On 6/29/2017 at 11:16 AM, olspookishmagus said: Καλώς σας βρίσκω. Ιδιαίτερους χαιρετισμούς στους τακτικούς θαμώνες του vwclub.gr. Καλωσήρθες! On 6/27/2017 at 7:47 AM, hayabusa said: χαιρετω ολα τα μελη ειμαι (προσεχως!) μελλοντικος ιδιοκτητης vw touran το πρωτο γερμανικο υστερα απο δυνατη εμπειρια με ιαπωνικα καλως σας βρηκα Καλωσήρθες και με το καλό να παραλάβεις το νέο Touran σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit_rocco Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Καλησπέρα στην ομάδα! Γιάννης από Κομοτηνή, ετών 30, δασκαλάκος... Τα τελευταία 6 χρόνια είμαι κάτοχος ενός scirocco 122ps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 Ενα πρασινο;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit_rocco Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 Άσπρο με εβρίτικες πινακίδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted August 7, 2017 Author Report Share Posted August 7, 2017 Καλωσήρθες και να το χαίρεσαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted September 8, 2017 Report Share Posted September 8, 2017 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Δημήτρης απο Αθήνα. Σήμερα παραλαμβάνω κι εγώ το golfάκι μου 2011 tsi 122hp 130.000km. edit:merge Edited September 26, 2017 by activious 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGiCPaiN Posted September 8, 2017 Report Share Posted September 8, 2017 Καλησπέρα από Σκιάθο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...