Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Μετά από 2 ανοίγματα του κινητήρα λόγω καπακιού, άπειρες αλλαγές σε θερμοστάτες, ηλεκτρονικά και ο,τιδήποτε άλλο παπαράκι που σε αφήνει και σου σπάει τα νεύρα και όλα αυτά με προσεκτικό ζέσταμα κατα την εκκίνηση του κινητήρα (..ανήκει στο παρελθόν πλέον), οδήγηση κάτω από 4Κ ρπμ συνεχώς χωρίς απότομα ανοίγματα, δικαιούμαι να πω τη γνώμη μου:

Πάρτε VW για 3-4 χρόνια ή για 100Κ. Μετά αλλάζετε.

Δεν δικαιολογώ αυτές τις φθορές όταν το αυτοκίνητο δουλεύει πάντα νορμάλ (δεν έχω λεφτά για πέταμα στους βενζινάδες). Θα μου πεις, έκατσες σε ελλατωματικό. Κι εγώ τι φτάιω; Τι με νοιάζει;

Καλά, γαμηστερά τα VW αλλά όχι για να κάνεις τη δουλειά σου. Καλώς ή κακώς πας σε Ιάπωνα..

Τι να τα κάνω τα gagdetάκια που δουλεύουν με πυρηνική ενέργεια και την ώρα που ταξιδεύω με αφήνει.. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε VW για 3-4 χρόνια ή για 100Κ. Μετά αλλάζετε.

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο σοφή κουβέντα είπες. Το ίδιο ακριβώς έχω διαπιστώσει. Μια διόρθωση μόνο: όπου VW βάλε VAG.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός GOLF TSi 140HP Highline 5d από το Μάιο του 2007. Το απολαμβάνω εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχει βγάλει προβλήματα και με τη μηχανή και με το σαζμάν αλλά δε με έχει ξενερώσει. Είναι φοβερό αυτοκίνητο, χαίρεσαι να το οδηγάς, χαίρεσαι να είσαι μέσα (πολύ όμορφο εσωτερικό) και σου δίνει την αίσθηση του χλιδάτου (στην κατηγορία του) αυτοκινήτου. Είναι πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο αλλά σίγουρα ΌΧΙ αξιόπιστο. Παρόλα αυτά, τα προβλήματα που βγάζει είναι γνωστά και αντιμετωπίσιμα με μικρό κόστος. Προτιμώ την άνεση, την αρχοντιά και την αίσθηση υπεροχής του GOLF από την αξιοπιστία του AURIS.
Μετά από 2 ανοίγματα του κινητήρα λόγω καπακιού, άπειρες αλλαγές σε θερμοστάτες, ηλεκτρονικά και ο,τιδήποτε άλλο παπαράκι που σε αφήνει και σου σπάει τα νεύρα και όλα αυτά με προσεκτικό ζέσταμα κατα την εκκίνηση του κινητήρα (..ανήκει στο παρελθόν πλέον), οδήγηση κάτω από 4Κ ρπμ συνεχώς χωρίς απότομα ανοίγματα, δικαιούμαι να πω τη γνώμη μου:

Πάρτε VW για 3-4 χρόνια ή για 100Κ. Μετά αλλάζετε.

Δεν δικαιολογώ αυτές τις φθορές όταν το αυτοκίνητο δουλεύει πάντα νορμάλ (δεν έχω λεφτά για πέταμα στους βενζινάδες). Θα μου πεις, έκατσες σε ελλατωματικό. Κι εγώ τι φτάιω; Τι με νοιάζει;

Καλά, γαμηστερά τα VW αλλά όχι για να κάνεις τη δουλειά σου. Καλώς ή κακώς πας σε Ιάπωνα..

Τι να τα κάνω τα gagdetάκια που δουλεύουν με πυρηνική ενέργεια και την ώρα που ταξιδεύω με αφήνει.. :lol:

Το ότι κάποιοι κάτοχοι VW έτυχε να έχουν προβλήματα με τα αμάξια τους ΔΕΝ σημαίνει οτι τα VW δεν είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αυτό είναι ένα Λανθασμένο συμπέρασμα του Έλληνα!

Αν διαβάσετε φόρουμ αυτοκινήτων (οποιασδήποτε μάρκας) θα βρείτε θέματα-ερωτήσεις κατόχων αυτοκινήτων που έχουν πρόβλημα σε ένα ποσοστό 90% και πάνω!!! Αυτό είναι φυσικό γιατί ο καθένας μας θα ξοδέψει χρόνο για να παραθέσει το πρόβλημά του μήπως και βρει λύση μέσα σε ένα φόρουμ και δεν θα κάτσει να ξοδέψει χρόνο γράφοντας ότι έχει το Τέλειο αμάξι, το ομορφότερο .....

Και κάτι τελευταίο:

Την καραμέλα ότι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα Πετάξτε την! Είναι ληγμένη και θα κάνει κακό στην υγεία μας!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάποιοι κάτοχοι VW έτυχε να έχουν προβλήματα με τα αμάξια τους ΔΕΝ σημαίνει οτι τα VW δεν είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αυτό είναι ένα Λανθασμένο συμπέρασμα του Έλληνα!

Αν διαβάσετε φόρουμ αυτοκινήτων (οποιασδήποτε μάρκας) θα βρείτε θέματα-ερωτήσεις κατόχων αυτοκινήτων που έχουν πρόβλημα σε ένα ποσοστό 90% και πάνω!!! Αυτό είναι φυσικό γιατί ο καθένας μας θα ξοδέψει χρόνο για να παραθέσει το πρόβλημά του μήπως και βρει λύση μέσα σε ένα φόρουμ και δεν θα κάτσει να ξοδέψει χρόνο γράφοντας ότι έχει το Τέλειο αμάξι, το ομορφότερο .....

Και κάτι τελευταίο:

Την καραμέλα ότι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα Πετάξτε την! Είναι ληγμένη και θα κάνει κακό στην υγεία μας!

Ακριβως..... Εχει λιωσει κ χαμπαρι δεν πηραν μερικοι...

Δεν με πειθει κανεις για ιαπωνικο αυτοκινητο, γιατι κ το δικο μου σκυλι βγηκε ( 1.6 FSI).. Στην αρχη κ τι δεν ειχα ακουσει, θα σου καιει λαδια, θα σου τριζει, θα κανει, θα ρανει και το εφτασα αισιως στα 110.000 χλμ περιπου στα σχεδον 5 χρονια που ειμαι κατοχος του...

Οσο για το Auris που "λενε" οτι ειναι πιο αξιοπιστο, μια φορα αποφασισαν να βαλουν κι αυτοι 6αρι σασμαν, οταν καποτε κοροϊδευαν τα δικα μας Golf 5, και τους σκαλωνουν οι ταχυτητες... Οσο για το εσωτερικο;; Δεν ειδα αν καποιος το ανεφερε αλλα η Toyota φροντισε να κανει ενα δικο της kit αφρωδους υλικου, του εδωσαν και ονομα, ωστε να ικανοποιησει χιλιαδες κατοχους που εμειναν δυσαρεστημενοι απο τα τριξιματα του ταμπλω στα πρωτα κι ολας χιλιομετρα απο την αγορα του.. Ή με τα λαδια, που ειναι η γνωστη τους καραμελα... Αλλαζουν καθε 5000 χλμ κ εμεις 15!! Ουτε να λιπανθει ο κινητηρας τους δν προλαβαινει!!!

Αφηνω την αναρτηση για το τελος κ βγαλτε τα συμπερασματα σας... Εν ετη 2009 υπαρχουν ακομη αυτοκινητα με ημιακαμπτο αξονα πισω!!!!!!!!

Ολα βγαζουν προβληματα πλεον... Δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας, οταν ολες οι εταιριες προσπαθουν να παραγουν με το μικροτερο κοστος παραγωγης...

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1732664

αλλημια ανακληση ιαπωνεζικου αμαξιου...

και ο ιασχετοι συνεχιζουν να βαλονται κατα των τουρμπο και να λενε πως σε 3 μηνες θα σπασουν ολα....

4 χρονια περασαν και εχω γνωστο που ακομα καθεται και λεει πως το GTI μου θα σπασει σε 3 μηνες. βεβαια αυτος οδηγαει 4 ετων α3 1,6 με 102 αλογα το οποιο με τα εξτρα που εβαλε εφτασε τα 28000 ενω εγω ακομα και με το DSG δεν περασα τα 34000 καιεχω παραπανω απο διπλασια αλογα και διπλασιους αεροσακους, 5 κλικ επανω οδηγηκη συμπεριφορα, καλυτερη ποιοτητα καθως το δικο του βασιζεται στο golf IV και οχι V κτλ. ουτε καν αμορτισερ στο καπο δεν εχει...

αλλος γνωστος ελεγε πως τα τυορμπο δεν αξιζουν γιατι αν τα αλογα δεν ειναι ατμοσφαιρικα δεν τραβανε...

τωρα περιμενει με αγωνια ποτε θα παρει οπελ με τουρμπο..... ξαφνικα του αρεσει το τουρμπο

ετσι και οι ιαπωνες τωρα μιλανε κατα του τουεμπο αλλα σε λιγο θα εχουν και εκεινοι τουρμπο και τοτε θα ειναι καλο

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1732664

αλλημια ανακληση ιαπωνεζικου αμαξιου...

και ο ιασχετοι συνεχιζουν να βαλονται κατα των τουρμπο και να λενε πως σε 3 μηνες θα σπασουν ολα....

4 χρονια περασαν και εχω γνωστο που ακομα καθεται και λεει πως το GTI μου θα σπασει σε 3 μηνες. βεβαια αυτος οδηγαει 4 ετων α3 1,6 με 102 αλογα το οποιο με τα εξτρα που εβαλε εφτασε τα 28000 ενω εγω ακομα και με το DSG δεν περασα τα 34000 καιεχω παραπανω απο διπλασια αλογα και διπλασιους αεροσακους, 5 κλικ επανω οδηγηκη συμπεριφορα, καλυτερη ποιοτητα καθως το δικο του βασιζεται στο golf IV και οχι V κτλ. ουτε καν αμορτισερ στο καπο δεν εχει...

αλλος γνωστος ελεγε πως τα τυορμπο δεν αξιζουν γιατι αν τα αλογα δεν ειναι ατμοσφαιρικα δεν τραβανε...

τωρα περιμενει με αγωνια ποτε θα παρει οπελ με τουρμπο..... ξαφνικα του αρεσει το τουρμπο

ετσι και οι ιαπωνες τωρα μιλανε κατα του τουεμπο αλλα σε λιγο θα εχουν και εκεινοι τουρμπο και τοτε θα ειναι καλο

ουτε το tiguan ουτε το scirocco αυτο δεν τα κανει κακα αυτοκινητα φιλε μου γιατι το 9n που ειχα ειχε αμορτισερ στο καπο αλλα ουδεμια συγκριση με τα αλλα δυο αυτοκινητα....

ΥΓ.συμβουλευτικα σταματα να λες ΕΧΩ ΕΧΩ ΕΧΩ και δες και λιγο παραπερα για να γινεις πιο αντικειμενικος δεν γινεται τα παντα να ειναι κατωτερα απο το ΔΙΚΟ ΣΟΥ gti ηρεμησε...εχεις,εχει,εχουμε οσοι ειναι σε αυτον τον κυκλο των κυβικων και ιδιως του τουρμπο σβελτα αυτοκινητα που δεν εχουν να δειξουν παρα πολλα στην αυτοκινηση οταν κυκλοφορουν m3,911 και διαφορα αλλα αυτοκινητα κλασεις ανωτερα απο αυτα που εχουμε...δεν ειναι θεοι αυτοκινητα της ταξης του gti cupra s3 rs κλπ ειναι πολυ καλα ολα τους με διαφορετικο χαρακτηρα και συνεπως αγοραστικο κοινο αλλα μεχρι εκει η αυτοκινηση ναι μεν θυμαται τον θρυλο του gti αλλα υποκλινεται στην porsche πχ...

οσων αφορα τα ιαπωνεζικα...στην ελλαδα δυστηχως δεν κυκλοφορουν πολλα μα παρα πολλα ιαπωνεζικα που ουτε καν εχετε φανταστει του στυλ αυτοκινητα οπου χτυπανε στα ισια τον ανταγωνισμο και πολλες φορες ειναι και ανικητα...δυστυχως αυτα κυκλοφορουν σε μερικες πολιτειες της αμερικης και στην ιαπωνια-κυπρο...και παλι οχι ολα

αν κρινουμε αυτα που φερνουν εδω ε ναι τοτε ειναι για τα μπαζα με 3 μετρημενες εξαιρεσεις...evo suby και gtr

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω ένα θέαμα που εκτυλίχτηκε μπροστά μου την προηγούμενη εβδομάδα:

Είχα μπλέξει σε κίνηση και ήταν μπροστά μου ενα Toyota Auris έγραφε 125hp (το παινεύονται κιόλας...) και καθώς ανοιγόκλειναν τα 2 πλαϊνά παράθυρα του (ήταν πεντάπορτο) το φύλλο των πορτών φούσκωνε στο κατέβασμα και ξεφούσκωνε στο τέρμα κλείσιμο! Δεν μιλάμε για λίγο! Θαρρείς και κάποιος ήταν από μέσα και κλώτσαγε το φύλλο της πόρτας! (Το αμάξι αυτό ήταν εμπρός δεξιά μου οπότε και έβλεπα πλαγίως την αριστερή πλευρά του)

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε τα γιαπωνεζικα ειναι αμαξάρες!τρέχουν!!!!!είναι σκυλία στην μηχανή!!!τωρα αν τρακάρεις και φας τα πλαστικά τους στην μάπα είναι άλλο θέμα! ;) αν κάνεις κανένα μεγάλο ταξίδι και σε πονάει το κεφάλι απο το βουιτό της μηχανής είναι άλλο θέμα. :lol:;);)

Link to comment
Share on other sites

.........

οσων αφορα τα ιαπωνεζικα...στην ελλαδα δυστηχως δεν κυκλοφορουν πολλα μα παρα πολλα ιαπωνεζικα που ουτε καν εχετε φανταστει του στυλ αυτοκινητα οπου χτυπανε στα ισια τον ανταγωνισμο και πολλες φορες ειναι και ανικητα...δυστυχως αυτα κυκλοφορουν σε μερικες πολιτειες της αμερικης και στην ιαπωνια-κυπρο...και παλι οχι ολα

αν κρινουμε αυτα που φερνουν εδω ε ναι τοτε ειναι για τα μπαζα με 3 μετρημενες εξαιρεσεις...evo suby και gtr

Τα ιαπωνικά αμάξια που έρχονται στην Ελλάδα είναι (κατεξοχήν) παραγωγής Ευρώπης. Η Nissan για παράδειγμα έχει εργοστάσιο στην Αγγλία - Newcastle και ήταν μια χρονιά (μάλλον 1998) που είχε ξεπεράσει σε αριθμό παραγωγής οχημάτων ακόμα και την Ιαπωνία! Από ότι θυμάμαι όταν είχα επισκεφτεί το εργοστάσιό της μας είχαν πει ότι πουλάει το 82% στην Ευρώπη και το υπόλοιπο το κράταγε για την εγχώρια αγορά της Αγγλίας.

Τα ιαπωνικά που πωλούνται "σε μερικές πολιτείες της Αμερικής και στην Ιαπωνία-Κύπρο" όπως λες, είναι παραγωγής από άλλα εργοστάσια γιατί τα Automotive Safety Standards των χωρών αυτών είναι διαφορετικά!

Link to comment
Share on other sites

Τα ιαπωνικά αμάξια που έρχονται στην Ελλάδα είναι (κατεξοχήν) παραγωγής Ευρώπης. Η Nissan για παράδειγμα έχει εργοστάσιο στην Αγγλία - Newcastle και ήταν μια χρονιά (μάλλον 1998) που είχε ξεπεράσει σε αριθμό παραγωγής οχημάτων ακόμα και την Ιαπωνία! Από ότι θυμάμαι όταν είχα επισκεφτεί το εργοστάσιό της μας είχαν πει ότι πουλάει το 82% στην Ευρώπη και το υπόλοιπο το κράταγε για την εγχώρια αγορά της Αγγλίας.

Τα ιαπωνικά που πωλούνται "σε μερικές πολιτείες της Αμερικής και στην Ιαπωνία-Κύπρο" όπως λες, είναι παραγωγής από άλλα εργοστάσια γιατί τα Automotive Safety Standards των χωρών αυτών είναι διαφορετικά!

δεν εννοω για εργοστασιο παραγωγης αλλα καθαρα για μοντελα οπου με αφηνει πληρως αδιαφορο το εργοστασιο παραγωγης τους... :)

Link to comment
Share on other sites

δεν εννοω για εργοστασιο παραγωγης αλλα καθαρα για μοντελα οπου με αφηνει πληρως αδιαφορο το εργοστασιο παραγωγης τους... :)

Όπως έγραψα πιο πάνω είναι διαφορετικά τα μοντέλα γιατί είναι άλλα τα Automotive Safety Standards απο χώρα σε χώρα. Γι' αυτο και δεν πωλούνται σε όλες τις χώρες.

Link to comment
Share on other sites

δεν εννοω για εργοστασιο παραγωγης αλλα καθαρα για μοντελα οπου με αφηνει πληρως αδιαφορο το εργοστασιο παραγωγης τους... :D

Για πες μερικα

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

http://autos.yahoo.com/2009_honda_accord_coupe/

http://autos.yahoo.com/2009_honda_civic_coupe/

και μερικα αλλα τα οποια δεν τα βρισκω αλλα πιστεψε με υπαρχουν

Link to comment
Share on other sites

http://autos.yahoo.com/2009_honda_accord_coupe/

http://autos.yahoo.com/2009_honda_civic_coupe/

και μερικα αλλα τα οποια δεν τα βρισκω αλλα πιστεψε με υπαρχουν

Και τα δύο αυτά τα έχω δει στην Αγγλία. Το πρώτο σε βιτρίνα της αντιπροσωπείας, και το δεύτερο στο δρόμο και μάλιστα σε αρκετά κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε τα γιαπωνεζικα ειναι αμαξάρες!τρέχουν!!!!!είναι σκυλία στην μηχανή!!!τωρα αν τρακάρεις και φας τα πλαστικά τους στην μάπα είναι άλλο θέμα! :o αν κάνεις κανένα μεγάλο ταξίδι και σε πονάει το κεφάλι απο το βουιτό της μηχανής είναι άλλο θέμα. :rolleyes::wacko::blink:

:lol::lol::lol::lol::lol:

τρεχουν;;;;

τρελα πουλατε;

σκυλια στην ημχανη;;;; πλακα με κανεις;;;;

οι περισσοτεροι με ιαπωνεζικα αμ αξια εχουν γκομενα το συνεργιο!!!

Link to comment
Share on other sites

:

οι περισσοτεροι με ιαπωνεζικα αμ αξια εχουν γκομενα το συνεργιο!!!

φιλε DrYannisK αυτο με το συνεργειο το εχω διαπιστωσει εδω και 2 βδομαδες.εχω ενα avensis με 80000 χλμ ( για δευτερο μεχρι να ερθει το scirocco. ) και εχει πηδηχτει στο προβλημα. πριν 4 μερες μου εβγαλε προβλημα στο ψυγειο. τρυπησε... και τωρα τα πρωινα δε παιρνει μπροστα που αυτο ειναι ή πεταλουδα ή μπεκ... ελεος δλδ.! περιμενω απαντηση απο τον μηχανικο μου. ηδη εχω δωσει 500 euros για τη μπαχατελα και τωρα περιμενω και αυτη τη ζημια. συν πριν 1μιση χρονο ειχε προβλημα η αντλια βενζινης... οχι τπτ αλλο αλλα με νευριαζει οποιος λεει οτι η ιαπωνια ειναι εγγυηση..γ...ω το κερατο μου! πιστευω οτι αυτα τα προβληματα ειναι ελεηνα και ναι, πλεον συγκρινω τα ιαπωνικα με τα γερμανικα που παλια τα αμφησβητουσα.(αυτοκινητο του πατερα μου) mercedes e200 '97 μεχρι σημερα το μονο προβλημα που εβγαλε ειναι το αμπραγιαζ στην ανηφορα γυριζε το υγρο και δεν επιανε καλα...οκ θα μου πεις mercedes ειναι αλλα εγω πιστευω οτι ειναι κατι παραπανω.... φιλοσοφια στο αυτοκινητο..αυτο εχουν οι γερμανοι..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_...S_DATA_ID=93195

εχει πολυ πλακα που μερικοι πιστευουν οτι τα toyota ειναι ανωτερα...

μιλαμε ειναι κλασεις κατωτερα σε ποιοτητα και αξιοπιστια. αν δειτε τι αλλαζουν στα 60.000 προληπτικα για ναμ ην χαλασουν...

το τιμονι δε σου δινει καμια αισθηση του δρομου...

απο αλογα; τιποτα.....

και κατηγορουν τα τουρμπο λεγοντας πως οι δικοι τους κινητηρες ειναι ανωτεροι σε σχεση με τους ατμοσφαιρικους vw, αλλα στην ουσια σημασια εχει στο δρομο τι εχεις. γιατι στο δρομο εσυ εχεις 1400 κυβικακ αι 160 αλογα και ο αλλος 1600 με 110 αλογα...

καραμελα η αξιοπιστια τους.

δεν υπαρχει μη αξιοπιστο αμαξι στην εποχη μας σε γενικες γραμμες. και για οσους λενε πως τα τουρμπο θα σπασουν,,, ακομα περιμενουμε να σπασουν!!! εντωμεταξυ εχουν πουληθει εκατομυρια!

και πολλοι που ηταν και καλα κατα του τουρμπο, πχ οπελ φιατ , τωρα τρεχουν να βαλουν τουρμπο

Link to comment
Share on other sites

Daewoo Matiz 800cc 3-κυλινδρο 50.000χλμ.

Τοτε ομως εβγαλα διπλωμα... Λοιπον σημερα υπαρχει αυτο το αμαξι 120.000χλμ απο τα οποια (χωρις υπερβολες) τα 2-3000 εγιναν κοφτες!

Τα εχει βαλει με Ατος / Σμαρτ μεχρι και πορσε (εχανε φυσικα αλλα μετραει ι προσπαθεια!

Μπορει με το λεβιε να μαγειρευεις σουπα αλλα δεν εχει χαλασει ποτε! αν θυμιθω και τα γρατσουνισματα...αστο

Σερβις κυριολεκτικα δεν θυμαμαι..Μονο νερο του βαζω ... Α! Η θερμοκρασια δεν ανεβενει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ! Δεν πα να το εχεις νταν νταν νταν νταν Δεν ανεβενει!

--------

Συνεργεια- Μια φορα ειχαν θολοση τα φωτα

--------

Καγκουρας!!!!!

Φοραει BMC /Teliko group N / Kayaba μπρος - πισω / Ελατηρια Apex / και οπως ειναι φισιολογικο μπαινει τρενο! China Motors e.. ?

Κανονικα επρεπε να παιρνω ποσοστα απο την Daewoo(chevrolet πλεον) για διαφημηση!

Παντα 100αρα! Ψηνομαι ΑΣΧΗΜΑ να το τουρμπισω... αφου θα το αντεξει δεν καταλαβει τπτ το ατιμο!

Golf 3.000χλμ 1ος μηνα... Συνεργειο για προβολεις / προβολακια! ΕΤΥΧΕ!

Μαστορας: Ε νταξει .. χθες ηρθε ενας 4000χλμ για σαζμαν... ΕΤΥΧΕ!

Υ.Γ Το γκολφ περα απο τα λεγομενα μου ειναι το καλυτερο κατ'εμε αμαξι που κυκλοφορει!

Link to comment
Share on other sites

Daewoo Matiz 800cc 3-κυλινδρο 50.000χλμ.

Τοτε ομως εβγαλα διπλωμα... Λοιπον σημερα υπαρχει αυτο το αμαξι 120.000χλμ απο τα οποια (χωρις υπερβολες) τα 2-3000 εγιναν κοφτες!

Τα εχει βαλει με Ατος / Σμαρτ μεχρι και πορσε (εχανε φυσικα αλλα μετραει ι προσπαθεια!

Μπορει με το λεβιε να μαγειρευεις σουπα αλλα δεν εχει χαλασει ποτε! αν θυμιθω και τα γρατσουνισματα...αστο

Σερβις κυριολεκτικα δεν θυμαμαι..Μονο νερο του βαζω ... Α! Η θερμοκρασια δεν ανεβενει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ! Δεν πα να το εχεις νταν νταν νταν νταν Δεν ανεβενει!

--------

Συνεργεια- Μια φορα ειχαν θολοση τα φωτα

--------

Καγκουρας!!!!!

Φοραει BMC /Teliko group N / Kayaba μπρος - πισω / Ελατηρια Apex / και οπως ειναι φισιολογικο μπαινει τρενο! China Motors e.. ?

Κανονικα επρεπε να παιρνω ποσοστα απο την Daewoo(chevrolet πλεον) για διαφημηση!

Παντα 100αρα! Ψηνομαι ΑΣΧΗΜΑ να το τουρμπισω... αφου θα το αντεξει δεν καταλαβει τπτ το ατιμο!

Golf 3.000χλμ 1ος μηνα... Συνεργειο για προβολεις / προβολακια! ΕΤΥΧΕ!

Μαστορας: Ε νταξει .. χθες ηρθε ενας 4000χλμ για σαζμαν... ΕΤΥΧΕ!

Υ.Γ Το γκολφ περα απο τα λεγομενα μου ειναι το καλυτερο κατ'εμε αμαξι που κυκλοφορει!

επειδη κι εμενα το πρωτο μου αμαξι ηταν ματιζ ενα σου λεω...μου ζητησε μια φορα μπεκ το πληρωσα 95 ευρω χωρις εργασια την στιγμη που σε 1.8τ α6 κανει 35...το παρεδωσα με 96000 χμ και ηδη χτυπαγε ο εκεντροφορος στο καπακι το καρτερ δεν ηξερε απο που να πρωτοσταξει και απο φρενα...αστα κουκουρουκου....το πηγαινα μονιμα κοφτες οπως και το πολο μου οπως και το λεον μου με την μονη διαφορα οτι το πολο μου ειχε ζητησει δυο φορες πολλαπλασιαστη στα 75000 χμ που το εδωσα και το λεον μου εχει ζητησει καθε 7500 χμ σερβις....ασε ρε φιλε που το ματιζ ειναι αυτοκινητο...μην ανοιξω το στομα μου οπου τρακαρα με 40 χλμ με το καταμπ@υρδελο και παραλιγο να μεινει κατω το μοτερ...μεχρι και κολωνα ειχε στραβωσει!!!

Link to comment
Share on other sites

ημουν κατοχος ενος starlet, ενος ibiza mkIII 2.0L που κυριολεκτικα ηταν Golf III 2.0L ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ (απο μοτερ μεχρι πισω υαλοκαθαριστηρα!!) και 2 νεων ibiza 1400 και 1.8T.

To starlet ειχε τις λιγοτερες βλαβες (εως καθολου) παροτι ηταν το πρωτο μου αμαξι και ειχε φαει και μια πολυ γερη στουκα.

Τα 2 ibiza (το ενα μας αφησε χρονους απο τουμπα) ειχαν και εχουν και αυτα πολυ καλη αξιοπιστια παροτι το 1.8Τ το εχω... φουσκωσει και δεν το λυπαμαι καθολου!!

Το πιο ζημιαρικο (σε παρενθεση) ηταν το ibiza mkIII που μου εβαλε λιγο την ψυχη.Aλλα σε σχεση με την ζωη που εζησε και λιγα μου εβγαλε!!!

Συμπερασμα δικο μου= τα παλαιοτερα αυτοκινητα λογω ισως πιο απλης τεχνολογιας και λιγοτερων απαιτησεων,(τωρα αν δεν εχεις 120 αλογα εισαι καροτσακι του super market!!) βγαζουν λιγοτερες ζημιες.

τα νεα μοντελα (ανεξαρτητως χωρας προελευσης ) βγαινουν με ημερομηνια ληξεως και ειναι "προγραμματισμενο" να εχουν περισσοτερες μικροβλαβες. και ειναι φυσιολογικο και μεσα στα ορια του σωστου managment για τις εταιρειες που τα πουλανε.Αν σου πουλουσαν ενα αμαξι "βραχο" ουτε απο το service θα βγαζανε καμια δεκαρα ουτε τον ρυθμο πωλησεων που εχουν θα ειχαν γιατι κανεις δεν θα αγοραζε ενα καινουργιο αυτοκινητο οταν το παλιο δεν θα του εβγαζε προβληματα!!

Εχοντας αυτο υπ'οψιν φροντιζω αναλογα το τελευταιο μου αποκτημα και δεν εχω παραπονα.

Και κατι τελευταιο που αποκομισα μετα απο πολυετη εμπειρια μου με συνεργεια, αντιπροσωπειες και λοιπα δινα της μοιρας μου = το μεγαλυτερο ποσοστο βλαβων στα νεα αυτοκινητα θα μπορουσαν να εχουν επιλυθει γρηγοροτερα και πολυ πιο φτηνα αν αυτοι που τα αναλαμβαναν ειχαν περισσοτερες γνωσεις (αυτα που εχω συναντησει σε αντιπροσωπειες ειναι απιστευτα!!)και δεν προσπαθουσαν να βγαλουν οσο μεγαλυτερο κερδος μπορουν απο εμας που δεν ειμαστε μηχανικοι!!

Link to comment
Share on other sites

;):mellow:;):thumbsup::lol:

τρεχουν;;;;

τρελα πουλατε;

σκυλια στην ημχανη;;;; πλακα με κανεις;;;;

οι περισσοτεροι με ιαπωνεζικα αμ αξια εχουν γκομενα το συνεργιο!!!

Εννοειται φιλε οτι πουλαω τρελα!εδω μας πουλαν τα ιαπωνικά για καλυτερα αμάξια! ;)

και επισης πλακα εκανα!απλα μας εχουν κουρασει με την καραμελα οτι τα ιαπωνικα ειναι ειναι ειναι....εγω το εχω ξαναπει αλλο γερμανος αλλο ιαπωνας. ;)

GOLF6 worthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.