Jump to content
playmaker

Castrol Vs Mobil

Recommended Posts

B) - ο κατασκευαστης δεν στο εφτιαξε για κοντρες αλλα για 5 χρονια νορμαλ χρησης και μετα να το πουλησεις να παρεις το νεο μοντελο οπως κανουν στην Ευρωπη ,εαν εσυ θες να του αλλαξεις χαρακτηρα και να το κανεις για ραλλυ αλλαζοντας του εξαρτηματα απλα σου ακυρωνει την εγγυηση - στο θεμα μας: αν περασε η εγγυηση σου και θες να του κανεις πιο σπορ χρηση αλλαζε του πιο συχνα το λιπαντικο και την βαλβολινη και το υγρο φρενων και τα τακακαια και τους δισκους κ.ο.κ που ειναι το προβλημα ?

λαθος αντιληψη. ο κατασκευαστης ξερει τι θα κανεις. θα τρεχεις θα το σκιζεις κτλ. ειναι λαθος να αλλαζεις λαδια καθε 7χιλ χιλ αφου σου λεει 15000. φιλος τα αλλαξε στα 25000 κα ι δεν επαθε τιποτα!

επισης για ποιο λογο να αλλαξεις τακακια ανδεν εχουν λιωσει; κανενας λογος! δε θα αλλαξει κατι! ειναι σα να πετας το μπουκαλι με το νερο παρολο που απο το εναμιση λιτρο ηπιες μονο το ενα! επισης κανενας λογος να αλλαξεις νωριτερα οτιδηποτε! ο κατασκευαστης δε σου λεει το μεγιστο των χιλιομετρων αλλα το ελαχιστο. γιατι θελει να αλλαζεις συχνα!@ αντιθετως και ο ιδιος ο κατασκευαστης ξερει πως μπορεις να πας 30,000χι διχως αλλαγη λαδιων!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε μένα στην αντιπροσωπεία βάζουν τα ARAL LONGLIFE III 5-30. Αυτά με βάση τα χαρακτηριστικά τους που τοποθετούνται σε σχέση με ΜΟΒΙL και CASTROL.

Ας φτιάξει κάποιος ενα συγκριτικό πίνακα (για αυτά ή και κάποια ακόμη μου καλύπτουν την VW504)με τα χαρακτηριστικά τους και ας εξηγήσει και σε μας ποιο πλεονεκτεί και γιατί τελικά πρέπει να το επιλέξεις έναντι των άλλων;

Link to comment
Share on other sites

λαθος αντιληψη. ο κατασκευαστης ξερει τι θα κανεις. θα τρεχεις θα το σκιζεις κτλ. ειναι λαθος να αλλαζεις λαδια καθε 7χιλ χιλ αφου σου λεει 15000. φιλος τα αλλαξε στα 25000 κα ι δεν επαθε τιποτα!

επισης για ποιο λογο να αλλαξεις τακακια ανδεν εχουν λιωσει; κανενας λογος! δε θα αλλαξει κατι! ειναι σα να πετας το μπουκαλι με το νερο παρολο που απο το εναμιση λιτρο ηπιες μονο το ενα! επισης κανενας λογος να αλλαξεις νωριτερα οτιδηποτε! ο κατασκευαστης δε σου λεει το μεγιστο των χιλιομετρων αλλα το ελαχιστο. γιατι θελει να αλλαζεις συχνα!@ αντιθετως και ο ιδιος ο κατασκευαστης ξερει πως μπορεις να πας 30,000χι διχως αλλαγη λαδιων!

για τα τακακια συμφωνω,μπορουν να αλλαχτουν κοντα στο τελος της ζωης τους.για τα λαδια διαφωνω.αλλαγη καθε 10κ(στην χειροτερη 12) χιλιομετρα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι το μοτερ θα αντεξει αρκετα χρονια.τα 20φευγα και 30φευγα ειναι υπερβολικα πολλα για την ζωη ενος λιπαντικου κατα συνεπεια και του κινητηρα.

Παιδιά σε μένα στην αντιπροσωπεία βάζουν τα ARAL LONGLIFE III 5-30. Αυτά με βάση τα χαρακτηριστικά τους που τοποθετούνται σε σχέση με ΜΟΒΙL και CASTROL.

Ας φτιάξει κάποιος ενα συγκριτικό πίνακα (για αυτά ή και κάποια ακόμη μου καλύπτουν την VW504)με τα χαρακτηριστικά τους και ας εξηγήσει και σε μας ποιο πλεονεκτεί και γιατί τελικά πρέπει να το επιλέξεις έναντι των άλλων;

πινακες χαραχτηριστικων υπαρχουν απο οσες εταιριες εχουν δοθει.η ARAL δεν ειναι μεσα σε αυτες.υπαρχουν καλυτερα λιπαντικα απο το συγκεκριμενο.

Link to comment
Share on other sites

πινακες χαραχτηριστικων υπαρχουν απο οσες εταιριες εχουν δοθει.η ARAL δεν ειναι μεσα σε αυτες.υπαρχουν καλυτερα λιπαντικα απο το συγκεκριμενο.

Δεν καταλαβαίνω. Εννοείς ότι η ΑRAL δεν δίνει πίνακα χαρακτηριστικών;

Πιθανόν η ARAL όπως και η CASTROL κατά τα λεγόμενά σου να μην είναι από τις καλύτερες, αλλά καλά θα ήταν να ξέρουμε και πόσο υστερεί ή υπερτερεί η καθεμία ανα τομέα σε σχέση με τους υπόλοιπους και γιατί.

Link to comment
Share on other sites

η gastrol εχει ενα δυνατο χαρτι,αυτο ειναι το EDGE που ειναι καλο λιπαντικο.η ARAL δεν εχει κατι αναλογο να επιδειξει και δεν τα θεωρω συνθετικα αλλα συνθετικης βασης .ειναι καλο λιπαντικο αλλα οπως προεγραψα υπαρχουν καλυτερα.επιπλεον η εταιρια δεν δινει στοιχεια.κοιταξα και στο site της και δεν εχει τιποτα.αυτο δεν μου ΄΄καθεται΄΄ καλα.

Link to comment
Share on other sites

ζητω συγνωμη,προφανως δεν κοιταξα καλυτερα.βρηκα μερικα στοιχεια απο το Aral στο γερμανικο site.Τα παραθετω με copy-paste.

Flash point-Open cup: 234°C (453.2°F)

Viscosity Kinematic: 69.14 mm2/s (69.14 cSt) at 40°C

Kinematic: 11.9 mm2/s (11.9 cSt) at 100°C

Pour point -42 °C

Density 852 kg/m3 (0.852 g/cm3) at 15°C

http://www.aral-extranet.de/sidab/glis.php?id=463186

Link to comment
Share on other sites

λαθος αντιληψη. ο κατασκευαστης ξερει τι θα κανεις. θα τρεχεις θα το σκιζεις κτλ. ειναι λαθος να αλλαζεις λαδια καθε 7χιλ χιλ αφου σου λεει 15000. φιλος τα αλλαξε στα 25000 κα ι δεν επαθε τιποτα!

επισης για ποιο λογο να αλλαξεις τακακια ανδεν εχουν λιωσει; κανενας λογος! δε θα αλλαξει κατι! ειναι σα να πετας το μπουκαλι με το νερο παρολο που απο το εναμιση λιτρο ηπιες μονο το ενα! επισης κανενας λογος να αλλαξεις νωριτερα οτιδηποτε! ο κατασκευαστης δε σου λεει το μεγιστο των χιλιομετρων αλλα το ελαχιστο. γιατι θελει να αλλαζεις συχνα!@ αντιθετως και ο ιδιος ο κατασκευαστης ξερει πως μπορεις να πας 30,000χι διχως αλλαγη λαδιων!

Φιλε Γιαννη μην το βλεπεις ετσι το θεμα οσον αφορα τα λαδια.Για τα τακακια συμφωνω αλλα το οτι ο κατασκευαστης λεει αλλαγη λαδιων στα 15.000 να ξερεις οτι ειναι και διαφημιστικο-οικονομικο τρικ διοτι εσυ ως αγοραστης δεν θα πας ευκολα σε μια εταιρεια που σου λεει αλλαγη λαδιων καθε 8.000 χλμ.Αυτα γινονται και για να κερδισουν αγοραστες.Ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος.Στο honda civic λενε λαδια καθε 20.000 και γενικο καθε 40.000.Τα λαδια μπορει να τα αφησεις και 30.000 χλμ και ζημια να μην παθεις.Το θεμα ειναι αν αυτο μακροπροθεσμα ειναι καλο για τον κινητηρα και η απαντηση ειναι οτι δεν ειναι καλο.Οχι οτι θα σπασει το μοτερ.Αν βρεις ατομο που εχει ανοιξει κινητηρα στα 100.000 χλμ για παραδειγμα με τοσο αραιες αλλαγες λαδιων θα σου πει τι εικονα αντικρυσε στου κυλινδρους με οτι αποτελεσμα εχει αυτο στη στρωτη λειτουργια του κινητηρα, την καταναλωση, την αποδοση κλπ.Μονο που αυτες οι επιπτωσεις θα ερθουν σε βαθος χρονου και σταδιακα με αποτελεσμα ο οδηγος να μην παρει χαμπαρι ποτε τιποτα.Φυσικα αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο 5 χρονια, ολα αυτα ειναι ψιλα γραμματα.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως με ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5W30 απο τα 22.500 χλμ μεχρι τωρα στα 52.500 δεν ειχα το παραμικρό προβλημα ουτε μου έκαψε σταγόνα οπότε το θεωρώ κορυφαίο μεχρι αποδείξεως του αντιθέτου... και αλλαγες ανα 7.500χλμ.. Τι κοστίζει ετσι κ αλλιώς μια αλλαγη? Ισα με ενα φουλάρισμα βενζυνη και λιγότερο

Link to comment
Share on other sites

να κάνω και εγω μια σχετική άσχετη ερωτηση?

Αλλαξα λάδια πριν ένα χρόνο, εκανα 500 (πεντακόσια ) χιλιομετρα τον πρωτο μήνα και μετά ακινητοποιησα το αμαξι για άλλους 11 ΄μήνες. Θέλω ή δεν θέλω αλλαγή λαδιών?

Το αμάξι μου έλεγε χθες ότι θέλω άλλα 14.500 για το επόμενο σερβισ και σήμερα άλλαξε το παραμυθι, λεει σερβισ τωρα!

Τι κατα την γνωμη σας πρέπει να κάνω?

Link to comment
Share on other sites

να κάνω και εγω μια σχετική άσχετη ερωτηση?

Αλλαξα λάδια πριν ένα χρόνο, εκανα 500 (πεντακόσια ) χιλιομετρα τον πρωτο μήνα και μετά ακινητοποιησα το αμαξι για άλλους 11 ΄μήνες. Θέλω ή δεν θέλω αλλαγή λαδιών?

Το αμάξι μου έλεγε χθες ότι θέλω άλλα 14.500 για το επόμενο σερβισ και σήμερα άλλαξε το παραμυθι, λεει σερβισ τωρα!

Τι κατα την γνωμη σας πρέπει να κάνω?

Λογικά θέλεις αλλαγή λάδια γιατί πρέπει να αλλάζονται τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο ανεξαρτήτως πόσων χιλιομέτρων έχεις κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω εσείς που κάνετε πειράματα με αγωνιστικά λάδια κτλ, όταν είναι να πουλήσετε το αυτοκίνητο μετά, να έχετετε γράψει στο service book ότι χρησιμοποιούσατε τα συγκεκριμένα λάδια. Να ξέρει ο επόμενος αγοραστής και να μη την πατήσει..

Φιλικά πάντα... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θέλεις αλλαγή λάδια γιατί πρέπει να αλλάζονται τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο ανεξαρτήτως πόσων χιλιομέτρων έχεις κάνει.

αυτο το λεει η αντιπροσωπεία για να μην σε χάσει απο το σέρβις... τα λαδια ισως να μην χρειαστουν αλλαγη αλλα το αμαξι θα χρειαστει εναν γενικο ελεγχο...

Απορώ μετα απο 11 μηνες η μπαταρια δεν ειχε αδειάσει? πηρε κανονικά μπρος το αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών στο twincharger μου είχα βάλει Castrol Edge, τα άλλαξα μετά από 7000χλμ οπότε έβαλα Mobil ESP και το πρώτο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι εξαφανίστηκαν οι κραδασμοί στο ρελαντί τους οποίους το αμάξι είχε από τότε που το πρωτοαγόρασα (λογικά είχε έρθει με λάδια Castrol) και οι οποίοι υπήρχαν μέχρι πριν την τελευταία αλλαγή λαδιού.

Θα δω με τον καιρό πως θα πάει, πάντως η βελτίωση αυτή μου δίνει καλή πρώτη εικόνα για τα Mobil.

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Λογικά θέλεις αλλαγή λάδια γιατί πρέπει να αλλάζονται τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο ανεξαρτήτως πόσων χιλιομέτρων έχεις κάνει.

Δεν είμαι σίγουρος Στέλιο.

Τα λάδια έχουν ημερομηνία λήξης?!

Εκανα 500 χιλιόμετρα και θέλουν άλλαγμα?

Τότε ίσως θα πρέπει να βάλουν και ημερομηνία λήξης στα δοχεία λαδιών ή ημερομηνία παραγωγής όπως τα λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο το λεει η αντιπροσωπεία για να μην σε χάσει απο το σέρβις... τα λαδια ισως να μην χρειαστουν αλλαγη αλλα το αμαξι θα χρειαστει εναν γενικο ελεγχο...

Απορώ μετα απο 11 μηνες η μπαταρια δεν ειχε αδειάσει? πηρε κανονικά μπρος το αμαξι?

Δεν ξέρω για την μπαταρία το το έβαλα εγώ μπροστά.

Όσο για τα λάδια όπως γράφω και ποιο πάνω είπα να τα αφήσω λίγο παραπάνω και τα αλλάζω του χρόνου.

Παράλληλα το ψάχνω εκτενέστερα γιατί έχουν ημερομηνία λήξης τα λάδια

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι τα λάδια έχουν ημερομηνία λήξης στο δοχείο τους αλλά κρατάνε αρκετό καιρό, γύρω στα 4 χρόνια.

Πάνω στον κινητήρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου τα 5-30 αντέχουν 2 χρόνια (γι αυτό μας λένε απ το εργοστάσιο αλλαγή λαδιών κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια).

Δεν νομίζω ότι θα πάθει κάτι αν δεν τα αλλάξεις, απλά μην τα κρατήσεις για πάνω από 5.000χλμ αν θες τη γνώμη μου.

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών στο twincharger μου είχα βάλει Castrol Edge, τα άλλαξα μετά από 7000χλμ οπότε έβαλα Mobil ESP και το πρώτο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι εξαφανίστηκαν οι κραδασμοί στο ρελαντί τους οποίους το αμάξι είχε από τότε που το πρωτοαγόρασα (λογικά είχε έρθει με λάδια Castrol) και οι οποίοι υπήρχαν μέχρι πριν την τελευταία αλλαγή λαδιού.

Θα δω με τον καιρό πως θα πάει, πάντως η βελτίωση αυτή μου δίνει καλή πρώτη εικόνα για τα Mobil.

Φιλε Nismo αν εννοεις τος κραδασμους οταν πρωτοβαζεις μπρος τον κινητηρα δεν εχουν σχεση με τα λαδια σου.Ετσι ειναι η λειτουργια του κινητηρα.Αν εννοεις οτι ειχε κραδασμους στο ρελαντι ακομα και οταν ηταν ζεστο τοτε αλλαζει το θεμα.Παντως εγω προσωπικα στην πρωτη αλλαγη λαδιων που ειχα βαλει castrol δεν ειχε κραδασμους.Ουτε με τα εργοστασιακα λαδια ειχε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Nismo αν εννοεις τος κραδασμους οταν πρωτοβαζεις μπρος τον κινητηρα δεν εχουν σχεση με τα λαδια σου.Ετσι ειναι η λειτουργια του κινητηρα.Αν εννοεις οτι ειχε κραδασμους στο ρελαντι ακομα και οταν ηταν ζεστο τοτε αλλαζει το θεμα.Παντως εγω προσωπικα στην πρωτη αλλαγη λαδιων που ειχα βαλει castrol δεν ειχε κραδασμους.Ουτε με τα εργοστασιακα λαδια ειχε.

Εννοώ αυτούς στο ρελαντί αφού ζεστάνει το αμάξι φίλε Naso, γιατί οι αρχικοί όταν παίρνει μπρος από κρύο το αμάξι είναι αναπόφευκτοι αφού κρατάει 1100 στροφές ρελαντί.

Οι κραδασμοί που εξαφανίστηκαν με το Mobil είναι αυτοί που καταλαβαίνεις περιοδικά (αραιά και που δλδ) όταν είσαι σταματημένος σε φανάρι με ρελαντί, έχεις κλειστή τη μουσική και μπορείς να νιώσεις κάποια "vibrations" απ τον κινητήρα αν είσαι παρατηρητικός.

Αυτά, τουλάχιστον στα 200χλμ που έκανα απ την αλλαγή λαδιών, δεν υπάρχουν προς το παρόν.

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Εννοώ αυτούς στο ρελαντί αφού ζεστάνει το αμάξι φίλε Naso, γιατί οι αρχικοί όταν παίρνει μπρος από κρύο το αμάξι είναι αναπόφευκτοι αφού κρατάει 1100 στροφές ρελαντί.

Οι κραδασμοί που εξαφανίστηκαν με το Mobil είναι αυτοί που καταλαβαίνεις περιοδικά (αραιά και που δλδ) όταν είσαι σταματημένος σε φανάρι με ρελαντί, έχεις κλειστή τη μουσική και μπορείς να νιώσεις κάποια "vibrations" απ τον κινητήρα αν είσαι παρατηρητικός.

Αυτά, τουλάχιστον στα 200χλμ που έκανα απ την αλλαγή λαδιών, δεν υπάρχουν προς το παρόν.

εγω με castrol δεν εχω παρατηρησει κατι αντιστοιχο , closedeyes.gif ισως αν αλλαξω την επομενη φορα και βαλω αλλα λαδια να βγαλω συμπερασματα αντικειμενικοτερα ...Λες να μην ακουγεται καν η μηχανη ?whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

εγω με castrol δεν εχω παρατηρησει κατι αντιστοιχο , closedeyes.gif ισως αν αλλαξω την επομενη φορα και βαλω αλλα λαδια να βγαλω συμπερασματα αντικειμενικοτερα ...Λες να μην ακουγεται καν η μηχανη ?whistling.gif

Ξέρω γω, μπορεί να ανεβάσεις και καμιά 10αριά άλογα σαν δώρο από τον santa άμα αλλάξεις λάδια τώρα τα χριστούγεννα 8)

Δεν έχω κανένα συμφέρον από τη... Mobil :drinks: σας γράφω απλά αυτό που παρατήρησα μέχρι τώρα. Μπορεί η τελική μου εντύπωση μετά από πολλά χλμ να είναι διαφορετική και να προτιμήσω τα Castrol ξανά την επόμενη φορά, δεν ξέρω.

Τη δόνηση αυτή που περνάει στην καμπίνα την έχουν από καινούρια όλα τα TSI twincharger που έχω μπει, είναι σαν ελαφρύ τράνταγμα που κάνει κάποιες στιγμές όταν περιμένεις σε φανάρι για κάποια ώρα και το καταλαβαίνεις μόνο με ησυχία στην καμπίνα.

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα σήμερα τα πρώτα λαδια (μετά από 5000 χλμ) με Mobil 1 esp στο TSI 122 μου. Προβληματίστηκα λίγο με όλα τα λεγόμενα για το ποιό απαό τα τρία να διαλέξω (ΑΡΑΛ, Μομπιλ ή Καστρολ) και τελικά, επειδή φαντάζομαι οτι οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και μαλλόν δεν τις καταλαβαίνουμε (οι μέσοι οδηγοί τουλάχιστον), αποφάσισα με το κριτήριο της τιμής: ούτε το φτηνότερο ούτε το ακριβότερο, το μέσο!!!! (οι διαφορές είναι στο 1 ευρώ το λίτρο, δεν το έκανα για τα χρήματα...)

Νομίζω οτι παραασχολέιστε με αυτό το θέμα πάντως.... οποιοφήποτε από τα τρια έχει θετικές ψήφους από συμφορουμήτες μας, άρα είναι καλύτερη επιλογή από κάποιο άλλο λάδι.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω γω, μπορεί να ανεβάσεις και καμιά 10αριά άλογα σαν δώρο από τον santa άμα αλλάξεις λάδια τώρα τα χριστούγεννα :p

Δεν έχω κανένα συμφέρον από τη... Mobil :) σας γράφω απλά αυτό που παρατήρησα μέχρι τώρα. Μπορεί η τελική μου εντύπωση μετά από πολλά χλμ να είναι διαφορετική και να προτιμήσω τα Castrol ξανά την επόμενη φορά, δεν ξέρω.

Τη δόνηση αυτή που περνάει στην καμπίνα την έχουν από καινούρια όλα τα TSI twincharger που έχω μπει, είναι σαν ελαφρύ τράνταγμα που κάνει κάποιες στιγμές όταν περιμένεις σε φανάρι για κάποια ώρα και το καταλαβαίνεις μόνο με ησυχία στην καμπίνα.

Καλο ειναι το αμαξι να "μαθαίνει" σε 1 μαρκα λάδι και οχι να αλλαζει μαρκα σε καθε αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

να κάνω και εγω μια σχετική άσχετη ερωτηση?

Αλλαξα λάδια πριν ένα χρόνο, εκανα 500 (πεντακόσια ) χιλιομετρα τον πρωτο μήνα και μετά ακινητοποιησα το αμαξι για άλλους 11 ΄μήνες. Θέλω ή δεν θέλω αλλαγή λαδιών?

Το αμάξι μου έλεγε χθες ότι θέλω άλλα 14.500 για το επόμενο σερβισ και σήμερα άλλαξε το παραμυθι, λεει σερβισ τωρα!

Τι κατα την γνωμη σας πρέπει να κάνω?

αλλαξε τα το συντομοτερο ακομα και αν εχεις κανει 1 χιλιομετρο.τα λαδια ειναι σχεδιασμενα να λιπαινουν και για να το κανουν αυτο πρεπει να κινουνται/ζεσταινονται/δουλευουν.αν τα αφηνεις πολλους μηνες στασιμα μονο ζημια κανεις καθως οξειδωνονται ολο και περισσοτερο,αλλαζει το ιξωδες τους,τα προσθετα δεν ανταποκρινονται και το λαδι τελικα ''καταρεει'' αφηνωντας λασπη σε καρτερ αλλα και σε οποιοδηποτε μεταλλικο εξαρτημα υπηρχε λιπαντικο φιλμ.προσοχη λοιπον.

post-4363-1259960439,2_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.