panaua Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 στραγαλια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 tsolias30 ειδα το βιντεκι σου, βαλε ενα vbox πανω και μετρα, θα ψιλοξενερωσεις, και εγω στα βιντεο ειχα 0-100 6,2-,6,5 και με το vbox το καλυτερο μου ηταν 6,9.. οχι ασχημα αλλα μην περνεις τοις μετρητοις τα βιντεακι.. φιλικα παντα ετσι.. κανε και ενα 0-400 να δεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Και εγω αυτο φοβαμαι , μην κοψει χαμηλα αρκετα, καθως τωρα παει πολυ καλα χαμηλα μονο με προγραμμα. Απλα νομιζω οτι θα βοηθουσε ψηλα μια τετοια εισαγωγη. Παντως εχω ακουσει διαφορα για αυτην την εισαγωγη, αλλοι λενε οτι κοβει χαμηλα και αλλοι λενε το αντιθετο. Ειδωμεν.... Φιλε μου το air scoop τι ειναι? ρε παιδια μια διευκρινηση θελω να βαλω την εισαγωγη της apr Πουυυυυυυ παω?πληροφοριες τηλεφωνα καποιος παρακαλω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 tsolias30 ειδα το βιντεκι σου, βαλε ενα vbox πανω και μετρα, θα ψιλοξενερωσεις, και εγω στα βιντεο ειχα 0-100 6,2-,6,5 και με το vbox το καλυτερο μου ηταν 6,9.. οχι ασχημα αλλα μην περνεις τοις μετρητοις τα βιντεακι.. φιλικα παντα ετσι.. κανε και ενα 0-400 να δεις... ok φίλε μου αλλά vbox δεν παίζει να πάρω... Ίσως αργότερα κανένα VCDS που μετράει και 0 - 100 , 400 εκτός των άλλων ,αλλά δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστο. ρε παιδια μια διευκρινηση θελω να βαλω την εισαγωγη της apr Πουυυυυυυ παω?πληροφοριες τηλεφωνα καποιος παρακαλω??? Όνομα:APR Tuned GreeceΚατηγορία:Επαγγελματικά - ΓενικάΠεριγραφή:Tuning for all VAG cars Audi-Vw-Seat-Skoda-Porsche Argiroupoleos 37 Argiroupoli Athens-Greece 210 9938358 www.goapr.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 ok φίλε μου αλλά vbox δεν παίζει να πάρω... Ίσως αργότερα κανένα VCDS που μετράει και 0 - 100 , 400 εκτός των άλλων ,αλλά δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστο. Όνομα:APR Tuned GreeceΚατηγορία:Επαγγελματικά - ΓενικάΠεριγραφή:Tuning for all VAG cars Audi-Vw-Seat-Skoda-Porsche Argiroupoleos 37 Argiroupoli Athens-Greece 210 9938358 www.goapr.gr Να σαι καλα ρε φιλε ευχαριστω πολυ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά .... Απ' ότι ξέρω από άποψη κατανάλωσης είναι καλύτερα να έχεις πάνελ ή ελεύθερο φίλτρο μέσα στον παπά, σε σχέση με κάποιο βαρελάκι ή κάποια χοάνη ας πούμε .... Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει δοκιμάσει με πάνελ ή ελεύθερο, πόσο παραπάνω κατανάλωση έχει δει και πόσο με βαρελάκι ή χοάνη. Το λέω γιατί τελικά δεν πρέπει να είναι τεράστια η διαφορά απόδοσης μεταξύ πάνελ και κάποιας άλλης εισαγωγής, αλλά λογικά υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση που αντισταθμίζει τα πλεονεκτήματα 3 ή 4 αλόγων παραπάνω ας πούμε... Επίσης με πρόγραμμα , αν η παραπάνω κατανάλωση με τα αντίστοιχα αυξάνεται κατά πολύ... Τελικά τι θα προτείνατε από εισαγωγή ώστε ναι μεν να υπάρχει κάποια έστω ελάχιστη βελτίωση, αλλά να μην αυξηθεί δραματικά η κατανάλωση?? (π.σ. έχω ένα Polo GTI 6r με τον twincharge κινητήρα και σύντομα θα Revo -ποιηθεί) Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις... Edited April 29, 2011 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Εγώ να πω ότι έχω golf 5 tsi με revo και έβαλα πρόσφατα την εισαγωγή της itg.(βαρελάκι) Ένα παράδειγμα θα πω.Παλιά η στιγμιαία κατανάλωση με ελέυθερο πάνελ K&Ν ήταν στο 39.Τώρα σε αντιστοιχη πίεση είμαι στο 49. Σίγουρα όταν βάζεις εισαγωγή αυξάνεται η κατανάλωση. Όμως από εκεί και πέρα παίζουν πολλά συγκριτικα. Παράδειγμα έχω την εντύπωση ότι αν το αμάξι ήταν με μαμά πρόγραμμα η διαφορά από πανελ σε εισαγωγή θα ήταν μεγαλύτερη (σε νορμαλ χρήση) και αυτό γιατι το πρόγραμμα revo προσφέρει 20% μείωση κατανάλωσης (όταν πηγαίνεις νορμαλ) Άρα συνοψίζοντας Μαμά πρόγραμμα + μαμά φίλτρο = Κλασική κατανάλωση Μαμά πρόγραμμα + Πάνελ = Λίγο μεγάλυτερη κατανάλωση Revo + Μαμά φίλτρο = ?? (Δεν θα το έκανα ποτέ χωρίς έστω ένα πάνελ) Revo + Πάνελ = ας πουμε παράδειγμα την στιγμιαία που έχω δει εγώ ---> 39,9 L/100km Revo + Εισαγωγή itg = ---||--- ---> 49,9 L/100km Όμως τονίζω ότι σε νορμάλ χρήση δεν βλέπεις τέτοια νούμερα είσαι πολύ πιο κάτω! Edited April 29, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Πόσο σου κόστισε το ITG εάν επιτρέπεται γιατί ενδιαφέρομαι και εγώ. Και από λειτουργία; όλα ομαλά να φανταστω; Edited April 29, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Πόσο σου κόστισε το ITG εάν επιτρέπεται γιατί ενδιαφέρομαι και εγώ. Και από λειτουργία; όλα ομαλά να φανταστω; Δες στην σελίδα 45 τα posts 886 και 889 είναι δικά μου και έχω βίντεο και τιμή με την itg. :-) Λειτουργία άψογη..Πολύ καλή και ωραίος ήχος σκάστρας. Όμως έχω διαπιστώσει ότι αν πηγαίνεις νορμαλ οι περισσότεροι ξέρουμε ότι "πέφτει" ο ρυθμός του κινητήρα και δουλεύει πιο απαλά άρα δεν ακούγεται η σκάστρα.Ακούγεται μαμά.Αν αρχίσεις και το πατάς για λίγο και οδηγάς πιο νευρικά ανεβαίνει ο ρυθμός του κινητήρα και εκεί ακούγεται ΠΟΛΥ καλός ήχος σκάστρας..Ειδικά από μέσα στο αμάξι με κλειστά παράθυρα.! Edited April 29, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Δες στην σελίδα 45 τα posts 886 και 889 είναι δικά μου και έχω βίντεο και τιμή με την itg. :-) Ευχαριστώ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Ευχαριστώ!!!! Δες συμπλήρωσα και κάτι ακόμα στο προηγούμενο post Μου για την λειτουργία που ρώτησες.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Δες συμπλήρωσα και κάτι ακόμα στο προηγούμενο post Μου για την λειτουργία που ρώτησες.! Η τιμή είναι πολύ καλή εάν σκεφτείς ότι σε ερώτησή μου στην Cargate μου είπαν 435! Εγώ όμως έχω το 1,8 tsi. Υποψιάζομαι πως δεν είναι ακριβώς ίδιο το βαρελάκι. Αυτό που λές για τον ήχο, μάλλον έχει να κάνει με τις στροφές της τουρμπίνας σε πιο ζωηρούς ρυθμούς. Edited April 29, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Άρα συνοψίζοντας Μαμά πρόγραμμα + μαμά φίλτρο = Κλασική κατανάλωση Μαμά πρόγραμμα + Πάνελ = Λίγο μεγάλυτερη κατανάλωση Revo + Μαμά φίλτρο = ?? (Δεν θα το έκανα ποτέ χωρίς έστω ένα πάνελ) Revo + Πάνελ = ας πουμε παράδειγμα την στιγμιαία που έχω δει εγώ ---> 39,9 L/100km Revo + Εισαγωγή itg = ---||--- ---> 49,9 L/100km Όμως τονίζω ότι σε νορμάλ χρήση δεν βλέπεις τέτοια νούμερα είσαι πολύ πιο κάτω! Ευχαριστώ φίλε... Με Revo + πάνελ δηλαδή έχεις και επιδόσεις αλλά και σχετική οικονομία σε σχέση με εισαγωγή... Να σε ρωτήσω κάτι όταν πήγαινες νορμάλ με χαλαρά πατήματα είχες την ίδια κατανάλωση με πάνελ και την ίδια με εισαγωγή ή πάλι έχουν διαφορά...??? Πιστεύεις ότι άξιζε τελικά η αλλαγή από πάνελ σε ITG ακόμα και την αυξημένη κατανάλωση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Βασικά αυτή είναι η τιμή στην cargate που λες. Εκεί την έβαλα.Αυτόν τον καιρό τρέχει προσφορά όμως και για αυτό την έβαλα τόσο. Τώρα για το δικό σου μοτέρ δεν ξέρω..Αν και η itg μια είναι από όσο ξέρω. Ευχαριστώ φίλε... Με Revo + πάνελ δηλαδή έχεις και επιδόσεις αλλά και σχετική οικονομία σε σχέση με εισαγωγή... Να σε ρωτήσω κάτι όταν πήγαινες νορμάλ με χαλαρά πατήματα είχες την ίδια κατανάλωση με πάνελ και την ίδια με εισαγωγή ή πάλι έχουν διαφορά...??? Πιστεύεις ότι άξιζε τελικά η αλλαγή από πάνελ σε ITG ακόμα και την αυξημένη κατανάλωση??? Δεν το συζητάω.Σίγουρα αξίζει η αλλαγή που έκανα γιατί το αμάξι θα κάψει περισσότερο μόνο όταν το πατάς άρα είναι η στιγμή που θες και τα άλογα. Σε νορμάλ χρήση η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή πιστεύω.Βέβαια αυτό είναι σχετικό για τον καθένα. Το πάνελ θεωρώ οτι είναι η τελευταία λύση και για λίγο καιρό. Αν και έγω είχα τον συνδιασμό προγράμματος και πάνελ αρκετά χιλιόμετρα. Αν ΄θέλεις πρόγραμμα κοιτάς και λίγο να αναπνέει και σωστά το αμάξι. Αυτή είναι η γνώμη μου. Έτσι και αλλιώς το πρόγραμμα τότε θα αποδώσει τα περισσότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Βασικά αυτή είναι η τιμή στην cargate που λες. Εκεί την έβαλα.Αυτόν τον καιρό τρέχει προσφορά όμως και για αυτό την έβαλα τόσο. Τώρα για το δικό σου μοτέρ δεν ξέρω..Αν και η itg μια είναι από όσο ξέρω. Τώρα μίλησα με τα παιδιά και μου είπαν με την προσφορά 350 και την παρήγγειλα!! Από Δευτέρα τώρα τα νέα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Μπράβο!Άντε περιμένω γνώμη..! Να πώ και το εξής..Η εισαγωγή είναι θέμα διαφορετικό για τον καθένα..Άλλος την βάζει για ήχο άλλος για άλογα και άλλος απλά για να υπάρχει αρμονία με το πρόγραμμα. Εγώ στην αρχή ήθελα την dtm εισαγωγή με φιλτροχοάνη της pipercross αλλά όταν είδα ότι βγαίνει στα δεξία του μοτέρ και όχι εντελώς μπροστά προτίμησα την itg γιατί άλλο να ρουφάει τον κρύο αέρα από εντελώς μπροστά όπως ή μαμά και άλλο να τραβάει πιο ζεστό αέρα. Για αυτό προτίμησα να χάσω λίγο από τον ήχο και να φτιάξω πιο "σωστά" το άμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Μπράβο!Άντε περιμένω γνώμη..! Να πώ και το εξής..Η εισαγωγή είναι θέμα διαφορετικό για τον καθένα..Άλλος την βάζει για ήχο άλλος για άλογα και άλλος απλά για να υπάρχει αρμονία με το πρόγραμμα. Εγώ στην αρχή ήθελα την dtm εισαγωγή με φιλτροχοάνη της pipercross αλλά όταν είδα ότι βγαίνει στα δεξία του μοτέρ και όχι εντελώς μπροστά προτίμησα την itg γιατί άλλο να ρουφάει τον κρύο αέρα από εντελώς μπροστά όπως ή μαμά και άλλο να τραβάει πιο ζεστό αέρα. Για αυτό προτίμησα να χάσω λίγο από τον ήχο και να φτιάξω πιο "σωστά" το άμαξι. Kαι γνώμη και Logs και απ' όλα!! Πιστεύω οτι θα δουλέψει πολύ καλά μιας και αυτήν προτείνει και η Revo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Σωστος. Εγω εχω βαλει ενα βαρελακι της bmc.Ομοιως στην μετοπη.Το προγραμμα στο προσαρμοζουν αναλογα την εισαγωγη η ειναι ενα και μοναδικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Αυτό δεν το ξέρω αλλά έχω μια μικρή εντύπωση ότι κάτι ρυθμίζεται ανάλογα με την εισαγωγή. Δεν το λέω με σιγουριά ας το πει καποιος που ξέρει καλύτερα.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Το πρόγραμμα για το 18άρι έχει αναπτυχθεί απ' όσο με έχουν πληροφορήσει... δές yositosi, με αυτήν την εισαγωγή. Οπότε τί καλύτερο... τώρα για το εάν με άλλη εισαγωγή.... σωστά μελετημένη... θα συνεργαστεί σωστά δεν το ξέρω, αλλά ποιός ο λόγος να μην το κάνει; Και το βαρελάκι της BMC είναι απο τα καλύτερα.... Edited April 29, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Ετσι λεω και εγω.Ξερεται μεχρι ποτε εχουν την προσφρα στη revo ?Μενω εκτος Αθηνας και θα κατεβω να βαλω το προγραμμα τελη μαη.Απο 850 κατεβαινει στα 680. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Μια ερώτηση στην εταιρία θα βοηθήσει. Το τηλ υπάρχει στο site "cargate" UPDATE Λέει εδώ μέχρι πότε είναι http://www.cargate.gr/latestnews/PROSFORES_PROIONTA_REVO_TECHNIK.html Αν δεν μπορείς μέχρι τότε μπορείς να πάρεις ένα τηλ και να ρωτήσεις ποιοι είναι εξουσιοδοτημένοι να περνάνε πρόγραμμα κοντά σε εσένα. Υπάρχουν αρκετοί σε όλη την Ελλάδα πχ. πάτρα, αγρίνιο και άλλα μέρη προς τα πάνω.! Edited April 29, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 παιδια για την εισαγωγη του boulekou ξερουμε κατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Ετσι λεω και εγω.Ξερεται μεχρι ποτε εχουν την προσφρα στη revo ?Μενω εκτος Αθηνας και θα κατεβω να βαλω το προγραμμα τελη μαη.Απο 850 κατεβαινει στα 680. Δεν θα χαλασεις και ενα 100αρικο ρε Γιωργο για καυσιμο;;;; διοδια δεν ξερω αν πληρωνεις (εγω οχι) εκτως αν κατεβεις και για καποιο αλλο λογο και το περασεις αλλαζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Δεν θα χαλασεις και ενα 100αρικο ρε Γιωργο για καυσιμο;;;; διοδια δεν ξερω αν πληρωνεις (εγω οχι) εκτως αν κατεβεις και για καποιο αλλο λογο και το περασεις αλλαζει! Γενικά κατεβαίνω συχνά Πάνο και με την ευκαιρία θα πάω και από εκεί για το πρόγραμμα. Από την άλλη έχω ακούσει ότι μπορείς να στείλεις ταχυδρομικά τον εγκέφαλο για προγραμματισμό και στον στέλνουν πίσω... Όμως δεν είναι και ότι καλύτερο διότι απότι μου είπαν τον προγραμματίζουν σε πραγματικές συνθήκες ( μέσα στο αμάξι και εν κινήσει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...