Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

εγω ετοιμάζομαι για BSH True Seal

θα ηθελα να δω φωτο οταν την βαλεις

φοριεται πολυ στην αμερικη η bullet speed. ποσο θα σου βγει ?

Link to comment
Share on other sites

200-220 ευρώ αλλα θα χρειαστώ να φτιαξω και ενα σωλήνα για να φτάσει πάνω . Εκτός και αν μπορέσω να χρησιμοποιήσω τον μαμα των 1.4 TSI αλλα δεν νομιζω

καλη η τιμη απο που?
Link to comment
Share on other sites

200-220 ευρώ αλλα θα χρειαστώ να φτιαξω και ενα σωλήνα για να φτάσει πάνω . Εκτός και αν μπορέσω να χρησιμοποιήσω τον μαμα των 1.4 TSI αλλα δεν νομιζω

Που την βρηκες τόσο καλη τιμη?

http://www.parts4euro.com/DCShop/index.php?cPath=1_35_204&sort=4a&page=2&osCsid=b7e8a6258b4d85bcdbc5aa5a6a022fb0

Οσοι την εχουν βαλει σε tfsi είναι πολυ ευχαριστημενοι!!!Νομιζω δε θα εχεις προβλημα με το μαμα σωληνα, θα μπει,αλλα ίσως να χρειαστει να κοψεις το καπακι της μηχανης οτι κανουν δλδ κ στην apr!!!

Link to comment
Share on other sites

Κατευθείαν από την BSH θα την πάρω την έχει 199$ και αλλα 50$ μεταφορικά περιπου .

Αυτην εδώ θα πάρω που δεν δινει ολοκληρο τον σωληνα(δεν μου χρειαζεται )

110046a.jpg?osCsid=b7e8a6258b4d85bcdbc5aa5a6a022fb0

Απο εκει που τελειώνει ο δικος της σωληνας μάλλον θα χρειαστώ να φτιαξω άλλον . Τωρα για το καπακι της μηχανης δεν νομιζω να χρειαστεί κοψιμο αλλα και παλι δεν το φοράω συχνα

Και μερικές φωτογραφίες φορεμένη σε 1.4 TSI , μαμά ειμαι δεν νομίζω να δω διαφορά , οχι οτι με προγραμμα βλέπεις διαφορα . Λογικά ολο και κάποια πατεντούλα θα θελει για να κάτσει στο μηχανοστασιο μου αλλα πιανουν τα χερια μου . Με προβληματιζει ομως που ολος ο αερας θα πηγαινει στην χοανη και δεν θα μπαινει λιγο στο μηχανοστασιο για ψυξη .

26012010012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατευθείαν από την BSH θα την πάρω την έχει 199$ και αλλα 50$ μεταφορικά περιπου .

Αυτην εδώ θα πάρω που δεν δινει ολοκληρο τον σωληνα(δεν μου χρειαζεται )

110046a.jpg?osCsid=b7e8a6258b4d85bcdbc5aa5a6a022fb0

Απο εκει που τελειώνει ο δικος της σωληνας μάλλον θα χρειαστώ να φτιαξω άλλον . Τωρα για το καπακι της μηχανης δεν νομιζω να χρειαστεί κοψιμο αλλα και παλι δεν το φοράω συχνα

Και μερικές φωτογραφίες φορεμένη σε 1.4 TSI , μαμά ειμαι δεν νομίζω να δω διαφορά , οχι οτι με προγραμμα βλέπεις διαφορα . Λογικά ολο και κάποια πατεντούλα θα θελει για να κάτσει στο μηχανοστασιο μου αλλα πιανουν τα χερια μου . Με προβληματιζει ομως που ολος ο αερας θα πηγαινει στην χοανη και δεν θα μπαινει λιγο στο μηχανοστασιο για ψυξη .

26012010012.jpg

Πολυ καλη επιλογη!!!

Link to comment
Share on other sites

. Με προβληματιζει ομως που ολος ο αερας θα πηγαινει στην χοανη και δεν θα μπαινει λιγο στο μηχανοστασιο για ψυξη .

καλα κανει και σε προβληματίζει ,εμένα η εισαγωγη μου είναι περιπου έτσι (σωλήνα που πάει προς το φαναρι και χοάνη)

φτιαξαμε λοιπον μια heatshield με ένα φίλο και παρατηρησα το εξης : ναι μεν στο ρελαντι δεν ζεσταινονταν η χοανη όπως πριν αλλα μετα απο κανα 2-3 πατηματα ένιωθα το αυτοκινητο να πεφτει λιγο-

όταν ανοιγα το καπο έβγαινε τέτοια ζεστη απο την μηχανη που πιστευω δεν εκανε καλο -συγκεκριμενα εγκλωβιζεται η ζεστη απο το dp στην μηχανη και κατω απο την heatshield-

μην ξεχναμε οτι αυτη η εισαγωγη με το heatshield εινια για τα 2λιτρα που η τουρμπινια και το dp είναι στο κατω μερος της μηχανης και οχι μπροστα όπως είναι ο 1,4 tsi

την εβγαλα και ησυχασα

Link to comment
Share on other sites

καλα κανει και σε προβληματίζει ,εμένα η εισαγωγη μου είναι περιπου έτσι (σωλήνα που πάει προς το φαναρι και χοάνη)

φτιαξαμε λοιπον μια heatshield με ένα φίλο και παρατηρησα το εξης : ναι μεν στο ρελαντι δεν ζεσταινονταν η χοανη όπως πριν αλλα μετα απο κανα 2-3 πατηματα ένιωθα το αυτοκινητο να πεφτει λιγο-

όταν ανοιγα το καπο έβγαινε τέτοια ζεστη απο την μηχανη που πιστευω δεν εκανε καλο -συγκεκριμενα εγκλωβιζεται η ζεστη απο το dp στην μηχανη και κατω απο την heatshield-

μην ξεχναμε οτι αυτη η εισαγωγη με το heatshield εινια για τα 2λιτρα που η τουρμπινια και το dp είναι στο κατω μερος της μηχανης και οχι μπροστα όπως είναι ο 1,4 tsi

την εβγαλα και ησυχασα

:thumbsu:

Δημήτρη τα λέμε αλλά κανείς δεν ακούει λες και θέλουμε το κακό τους.

Κατευθείαν από την BSH θα την πάρω την έχει 199$ και αλλα 50$ μεταφορικά περιπου .

Αυτην εδώ θα πάρω που δεν δινει ολοκληρο τον σωληνα(δεν μου χρειαζεται )

110046a.jpg?osCsid=b7e8a6258b4d85bcdbc5aa5a6a022fb0

Απο εκει που τελειώνει ο δικος της σωληνας μάλλον θα χρειαστώ να φτιαξω άλλον . Τωρα για το καπακι της μηχανης δεν νομιζω να χρειαστεί κοψιμο αλλα και παλι δεν το φοράω συχνα

Και μερικές φωτογραφίες φορεμένη σε 1.4 TSI , μαμά ειμαι δεν νομίζω να δω διαφορά , οχι οτι με προγραμμα βλέπεις διαφορα . Λογικά ολο και κάποια πατεντούλα θα θελει για να κάτσει στο μηχανοστασιο μου αλλα πιανουν τα χερια μου . Με προβληματιζει ομως που ολος ο αερας θα πηγαινει στην χοανη και δεν θα μπαινει λιγο στο μηχανοστασιο για ψυξη .

26012010012.jpg

Τσάμπα λεφτά πετάς, η χοάνη είναι μια σταλίτσα πληρώνεις την ασπίδα και όνομα.

Link to comment
Share on other sites

γιατι με μεγαλύτερη χοανη ακόμα και με προγραμμα θα δω διαφορα? Εγω πιστευω αν βαλουμε ενα αμαξι μονο πρόγραμμα και μαμα φίλτρο να πατήσει με ενα με το ιδιο προγραμμα απλα να φοράει την καλύτερη εισαγωγη(ή οποιαδηποτε εισαγωγη) θα πηγαινουν το ιδιο

Εδω αυτή την εισαγωγή την φοράνε βελτιωμένα 2.0 tfsi ... Σίγουρα ενα φιλτρο foam ρουφάει περισσοτερο αέρα ,αυτό το ξέρω το θεμα ειναι οτι οσο μεγαλο φιλτρο και να εχεις ,οσο μελετημενο και αν ειναι και και και και δεν κερδίζεις τιποτα από την εισαγωγή .

Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι κρύος αέρας και μεγάλος όγκος αέρα .

Η θερμοασπίδα της BSH πιστευω ειναι οτι καλύτερο υπάρχει ,με κεραμική επίστρωση και ειναι οπως το λεει TRUE SEAL όλος ο αερας παει πανω στην χοάνη .

Αυτό το κιτακι το βάζεις με 190-210 ευρω . Τι να βάλω σωλήνα inox S 80 ευρώ + κανα 60αρι η pipercross + πατεντες με θερμοασπιδες,ντυσιμο σωληνας κλπ κλπ = 130-150 ευρω

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να τα ξαμπερδεψουμε λίγο...

Αλλη δουλεια κάνει το ic, άλλη η εισαγωγη,άλλη το προγραμμα!!! Μην τα συγκρινουμε μεταξυ τους!

Φιλε the_winner αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις πρόγραμμα μη βαζεις τπτ! Μαμα,αν βαλεις ic θα λαγκαρει,μαμα αν βαλεις εισαγωγη παλι θα σου κρεμασει (με πιο ελυθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι,δεν ισχυει το ίδιο,θα κανει αυτοδιορθωση,και θα κερδισεις λίγο)

Οτιδηποτε βαζετε θα αξιοποιηθει μόνο με το προγραμμα, που είναι το Α και το Ω!

Φιλε methana θα διαφωνησω,η διαφορα της εισαγωγης, με φιλτρο ελευθερο στο παπα,δεν είναι μερα με τη νυχτα στην αποδοση! Μερα με τη νυχτα είναι στο θόρυβο,οχι στην αποδοση!

Σε ενα α'σταδιο σταδιο ελευθερο φιλτρο στη μαμα εισαγωγη, ειναι best value for money, σιγουρη αποδοση, αξιοπιστια, χαμηλο κοστος! Απο κει και περα ψαχνωντας το ιδανικο κ να κερδισεις κ το τελευταιο άλογο...ανοιξε το συγκεκριμενο topic... και αποψη μου αν πας απο ελευθερο φιλτρακι σε χοανη ειδικα τυπου πορτατιφ και pipercros καλο είναι να κανεις μια επισκεψη απο τον προγραμματιστη σου μετα!

Παντως η λογικη των DIMIV & nikdev μοιαζει σωστη !

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν εχω θεματα με την ασπιδα...

Ουτε με την Vflow ουτε με την παλια που ειχα,παλι με θερμοασπιδα...

Εχω αφεραισει το καλυμα της τουμπινας και δεν εγκλοβιζεται η θερμοκρασια εκει..

Επισις εχω αφεραισει και το προβολακι και ερχεται αρκετος ακομη αερας στο μηχανοστασιο...

Link to comment
Share on other sites

εγώ μάλλον θα την τολμήσω την BSH γιατι τα αλλα cold air intakes apr,itg,vw racing ειναι πανάκριβα και κάνουν σχεδόν το ιδιο πράγμα ..

Μετά σαν δευτερη επιλογη εχω την κλασική λύση σωλήνας S + χοάνη αλλά δεν ...

Link to comment
Share on other sites

τελικα η carbonio ειναι κορυφη

απο αυτο το test δε μπορεις να βγαλεις συμπερασματα...η apr δοκιμαζει στο αμαξι της εισαγωγες... το φανταζεστε να εβγαζε καλυτερη άλλη

:hyper::laugh: δεν γίνεται!!!

αλλα θα συμφωνησω και εγω!!!

-Αθορυβη,

-αποτελεσματικη,

-carbon οποτε δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο για να μειωσεις τις θερμοκαρασιες,

-kn χοανη σωστων διαστασεων

-κλειστη για λασπες,σκονες κ βρομιες

- κουμπωνει στις εργοστασιακες θεσεις, χωρις πατεντες

- μπορεί να τραβαει αερα απο μπροστα αλλα η χοανη στο κεφαλι εχει πλαστικο ωστε να μην τραβηξει νερα (υγρασια) σε μια βροχη

Δε βρισκω κάτι αρνητικο στη συγκεκριμενη εισαγωγη, τωρα για τους πιο ανησυχους... που θελουν ακομα μεγαλυτερη ποσοτητα αερα....δεν ξερω!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα με χαλαει παλι που στα 1,4 θελει κοψιμο το καπακι μικρο μεν αλλα εγω δεν θελω κοψιματα στο καπακι για κανενα λογο.....

Αλλα συμφωνω και εγω με τα παραπανω

το πραγματικο προβλημα με την apr είναι το κόστος :)

το καπακι θελει ελαχιστο κοψιμο κ αν το κοψεις ισια κ σωστα δε φαινεται καθολου! αλλα και πάλι τί αγχωνεσαι πάρε ενα δευτερο 80ευρω εχει αν θυμαμαι καλα!

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη της Forge δεν ειναι καλη????

ειναι ιδια με της Volkswagen Racing και εχει 260ευρω.

Ναι για μενα ειναι οι δυο κορυφαιες!!! Νομιζω οτι η vw racing δεν ειναι carbon ενω η forge αν κ πολυ φτηνοτερη ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.