Jump to content
alekos-tsi

Λαδια Golf 6

Recommended Posts

καλησπερα παιδια και χρονια πολλα...

λοιπον εχουμε και λεμε.αποφασιζω παρασκευη βραδυ να φυγω απο κορωπι να παω στο χωριο μου(κοντα στην καλαματα), δηλαδη περιπου 3 ωρες δρομο.

οποτε και το πρωι αρχιζω να κοιταω το αμαξι για αερα στα λαστιχα,λαδια,ψυκτικο κτλ...

ολα οκ εκτος απο τα λαδια που η σταθμη ηταν στην μεση και λιγο πιο κατω.

ευτυχως βρηκα μια ΒΡ με Castrol λαδια και πηρα ενα castrol edge sport 0-30w για να συμπληρωσω...

εριξα περιπου 250ml και η σταθμη ανεβηκε στην πανω γραμμη του δεικτη λαδιου.

μετα απο ταξιδι πηγαινε-ελα η σταθμη ειναι μια χαρα αλλα τα λαδια καταμαυρα.

και θελω να σας ρωτησω αν ειναι λογικο στα 5000χλμ να εχω αυτη την καταναλωση λαδιου και αυτη την μαυριλα??

επισης λεω να κανω μια αλλαγη λαδιων τωρα στα 7500χλμ...τι αλλο θα πρεπει να αλλαξω?

***και κατι αλλο που δεν το εχω δει καπου γραμμενο....το i/c στο golf 6 που βρισκεται??

tnx

Edited by alekos-tsi
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πρόβλημα να είναι μαύρα τα λάδια. Πίσσα να μην είναι :)...

Τώρα επειδή δεν λές ποιο tsi έχεις -ή δεν το βλέπω εγω- θα σου πω οτι αν έχεις αυτό με τα 160ps είναι ενα σχετικα μικρό μπροστα, ενώ αυτό με τα 122 δεν έχει καθόλου i/c.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις...

λεω να κανω αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου στα 7500χλμ και ελπιζω μετα να μην καει σταγονα...

οσο αναφορα το i/c, γινεται τουρμπο αμαξι να μην εχει i/c?? (εχω το 122,το λεω στην υπογραφη μου)

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = "Ayrton." timestamp date = '27 Δεκ. 2009 - 13:48:54 'post = '1261914534' = '357027 ']

Μην ανυσηχεις ... το λαδι παντα μαυριζει ... αλλα κανε μια αλλαγη λαδιων στα 7500. (+ Φ.λαδιου προερετικα αν θες!)

[/ quote]

Με την αλλαγή λαδιού είναι απαραίτητη και η αλλαγή φίλτρου. Αλλιώς μολύνεται το νέο λάδι με αυτό που παραμένει μέσα στο φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και υπάρχει intercooler στον 122αρι!!!Γίνεται ρε παιδιά χωρίς intercooler :)

Ορίστε και ένα link από γνώστες στο αντικείμενο

tsi 122 intercooler

επειδη δεν ξερω και πολλα....απο τι καταλαβα το i/c ειναι ουσιαστικα ενα ψυγειο μπροστα στην μουρη,μαζι με το ψυγειο του κινητηρα και του a/c.???

επειδη λεει οτι ειναι υδροψυκτο...

σωστα καταλαβα? καμια βοηθεια απο καποιον που ξερει...(alexator)

Link to comment
Share on other sites

το i/c του 122 ειναι υδροψυκτο και βρισκεται πισω απο το μοτερ σε μορφη φετων.δες την εικονα πως ειναι και που ακριβως βρισκεται.

http://www.worldcarfans.com/10705294254/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail/lowphotos#2

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

το i/c του 122 ειναι υδροψυκτο και βρισκεται πισω απο το μοτερ σε μορφη φετων.δες την εικονα πως ειναι και που ακριβως βρισκεται.

http://www.worldcarfans.com/10705294254/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail/lowphotos#2

μπραβο πολυ κατατοπειστικη η φωτο...

αλλα αυτο ρε παιδια που ειναι εκει πισω,λιγο βλακεια δεν ειναι?εγω ξερω οτι πρεπει να ειναι μπροστα να ψυχεται...τωρα θα μου πειτε ειναι υδροψυκτο αλλα και παλι μπροστα θα ταν καλυτερα πιστευω. τεσπα κατι θα ξεραν στην vw παραπανω...

απο τι καταλαβαινω δεν γινεται να μπει αλλο i/c μεγαλυτερο μπροστα,ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alekos-tsi δεν είμαι γνώστης απλάν κι εγώ ψάχνω στο internet πληροφορίες!!!Όσο για το αν μπαίνει μεγαλύτερο intercooler την απορία σου θα την λύσεις στο link που έβαλα παραπάνω και για να σε βγάλω από την κούραση δεν μπαίνει. Πάντως ποτε δεν ξέρεις μπορεί κάποια εταιρία να ασχοληθεί και να βγάλει κάτι στο μέλλον...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει..

Είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία απο περιέργεια και μου είχαν πει οτι δεν έχει. Οτι να'ναι..

Αλλα εκει δυσκολα αλλαζει με κατι καλύτερο. Δεν είναι αέρος-αέρος, αλλά αέρος-νερού. Μαλλον πας για costume λυση..

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει..

Είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία απο περιέργεια και μου είχαν πει οτι δεν έχει. Οτι να'ναι..

Αλλα εκει δυσκολα αλλαζει με κατι καλύτερο. Δεν είναι αέρος-αέρος, αλλά αέρος-νερού. Μαλλον πας για costume λυση..

στις αντιπρωσοπιες λενε οτι νανε εμενα μου ελεγαν οτι το gt εχει 2 turbo και οτι για να αλαξω τη μασκα απο gt sport σε gti πρεπει να αλαξω φτερα

προφυλακτηρα μετοπη ++++

το 122 εχει ic σαντουιτς.

λαδιου και νερου το ενα πισω απο το αλλο εχει αναφερθει σε πολλα τοπικ.

στο γνωστο θεμα 122 θα τα δειτε ολα τα εχουμε πει πολλες φορες..

αλαγη ic στο 122αρακι μας ειναι αρκετα δυσκολο λογο του οτι ειναι εγγαρσιο και ειναι νερου.

costum χειροποιητη λυση δεν ειναι δωκιμασμενη και ισως ξεφευγει οικονομικα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια και χρονια πολλα...

λοιπον εχουμε και λεμε.αποφασιζω παρασκευη βραδυ να φυγω απο κορωπι να παω στο χωριο μου(κοντα στην καλαματα), δηλαδη περιπου 3 ωρες δρομο.

οποτε και το πρωι αρχιζω να κοιταω το αμαξι για αερα στα λαστιχα,λαδια,ψυκτικο κτλ...

ολα οκ εκτος απο τα λαδια που η σταθμη ηταν στην μεση και λιγο πιο κατω.

ευτυχως βρηκα μια ΒΡ με Castrol λαδια και πηρα ενα castrol edge sport 0-30w για να συμπληρωσω...

εριξα περιπου 250ml και η σταθμη ανεβηκε στην πανω γραμμη του δεικτη λαδιου.

μετα απο ταξιδι πηγαινε-ελα η σταθμη ειναι μια χαρα αλλα τα λαδια καταμαυρα.

και θελω να σας ρωτησω αν ειναι λογικο στα 5000χλμ να εχω αυτη την καταναλωση λαδιου και αυτη την μαυριλα??

επισης λεω να κανω μια αλλαγη λαδιων τωρα στα 7500χλμ...τι αλλο θα πρεπει να αλλαξω?

***και κατι αλλο που δεν το εχω δει καπου γραμμενο....το i/c στο golf 6 που βρισκεται??

tnx

Συγνωμη φιλε μου, αλλα γιατι εβαλες 0-30 κ οχι 5-30??? (Ερωτηση)

Link to comment
Share on other sites

ενταξει πανω στην ολη ανακατοσουρα που επρεπε να φυγω για ταξιδι,πηρα τα 0-30 αλλα μονο για 250ml συμπληρωμα.

δεν εχω καποιο προβλημα ετσι? ετσι κι αλλιως σε 1000-1500χλμ θα κανω αλλαγη λαδιων.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει πανω στην ολη ανακατοσουρα που επρεπε να φυγω για ταξιδι, πηρα τα 0-30 αλλα μονο για συμπληρωμα 250ml.

δεν εχω καποιο προβλημα ετσι? ετσι κι αλλιως σε 1000-1500χλμ θα κανω αλλαγη λαδιων.

Κανονικά δεν πρέπει να αναμειγνύονται λιπαντικά διαφορετικά μεταξύ τους ακόμα και ιδίων προδιαγραφών, πόσο μάλλον και διαφορετικής ρευστότητας. Το εγχειρίδιο λέει προδιαγραφή VW 504 που υπάρχει σε ρευστότητα 5-30W. Άρα αυτό που πρέπει να προσέχεις είναι να καλύπτει την προδιαγραφή VW504 και είσαι ο.κ.

Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα τα λάδια με τα σωστά VW 504 και μάλιστα σε LongLife.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

λοιπον λοιπον κατεβηκα στο αμαξι και εφερα πανω το μπουκαλι με το λαδι.

λεει castrol edge sport "for high performance engines" 0w-40 και καλυπτει προδιαγραφες vw 502 00/503 01/505 00. ειναι αυτο εδω--> Castrol EDGE SPORT SAE 0W-40

απο τι καταλαβα τωρα στην αλλαγη λαδιων θα πρεπει να παρω αυτο ε?-->Castrol EDGE SAE 5W-30

Link to comment
Share on other sites

εβαλες ιξωδες αλλης προδιαγραφης αλλα εφοσον θα τα αλλαξεις συντομα μην ανυσηχεις για ζημια.η 504.00 ειναι LL προδιαγραφη.βαλε ενα 5/30 και εισαι ο.κ

Link to comment
Share on other sites

εβαλες ιξωδες αλλης προδιαγραφης αλλα εφοσον θα τα αλλαξεις συντομα μην ανυσηχεις για ζημια.η 504.00 ειναι LL προδιαγραφη.βαλε ενα 5/30 και εισαι ο.κ

δηλαδη αν τα αφηνα για παραπανω χλμ. θα ειχα προβλημα? νομιζα οτι ολα τα λαδια ειναι περιπου ιδια,οποτε δεν θα ειχα προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

επειδη ειναι μικρη η ποσοτητα που εβαλες ζημια δεν μπορει να γινει τουλαχιστον μεχρι το επομενο λιπαντικο service.η οποιαδηποτε ζημια που τυχον προκυψει θα εχει να κανει με τους καταλυτες του αυτοκινητου σου,υψηλοτερη εκπομπη ρυπων και οχι με την λειτουργια του μοτερ.επειδη το μοτερ το δικο σου απαιτει λιπαντικο mid saps ωστε να προστατευεται ο καταλυτης και να εχει χαμηλη εκπομπη ρυπων συμφωνα με την νορμα EURO 4 ή 5 κατι που το λιπαντικο με την 502.00 προδιαγραφη δεν την καλυπτει.να μην το ζαλιζω ομως αλλο το θεμα,εχε κατα νου οτι ολα τα λαδια δεν ειναι ιδια ή σχεδον ιδια.γι'αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι προδιαγραφες των κατασκευαστων :D

Link to comment
Share on other sites

Είναι λάθος να συμπληρώνεις με άλλη πυκνότητα στα λάδια.Η ποσότητα είναι μικρή αλλά σκέψου το εξής: Έχεις ένα σύνολο από μταλλικά μέρη,ελάσματα έμβολα κτλ κτλ που ήδη έχουν περαστεί με το σωστό ιξώδες για αρκετό καιρό.¨Ερχεσε εσύ και αραιώνεις το μείγμα.Αυτό δεν είναι καλό.Στους ανθρώπους αυτό προκαλεί ανακοπές και εμφράγματα :huh:=@ (συγνώμη για το μακάβριο)

Προτεινόμενη λύσις: ¶αααααααμεση αλλαγη λαδιών

PS: Αυτά τα emoticons στο forum είναι απίστευταααααααα :yahoo:new_lol.gif:thumbsup:new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Είναι λάθος να συμπληρώνεις με άλλη πυκνότητα στα λάδια.Η ποσότητα είναι μικρή αλλά σκέψου το εξής: Έχεις ένα σύνολο από μταλλικά μέρη,ελάσματα έμβολα κτλ κτλ που ήδη έχουν περαστεί με το σωστό ιξώδες για αρκετό καιρό.¨Ερχεσε εσύ και αραιώνεις το μείγμα.Αυτό δεν είναι καλό.Στους ανθρώπους αυτό προκαλεί ανακοπές και εμφράγματα :huh:=@ (συγνώμη για το μακάβριο)

Προτεινόμενη λύσις: ¶αααααααμεση αλλαγη λαδιών

PS: Αυτά τα emoticons στο forum είναι απίστευταααααααα :yahoo:new_lol.gif:thumbsup:new_killpc.gif

250ml προσθεσε ο ανθρωπος...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.